Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

[...] intai trebuie sa marit DL-ul.

 

Daca te hotarasti sa vinzi din accesorii separat, sa ne dai de stire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca te hotarasti sa vinzi din accesorii separat, sa ne dai de stire.

Salut,

Chiar ma gandeam la asta - ca impreuna iese un pic pretul cam mare la moto.

Dar voi face public pe topicul cu vanzarea.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi cer scuze daca postez unde nu trebuie dar daca cineva are 1100 GS si are nevoie de asa ceva va rog sa dati un PM pt detalii....sunt H&B Alu Exclusiv

 

eu nu mai am chef sa caut capac.....

post-24906-0-78798700-1369814191_thumb.jpg

post-24906-0-15421600-1369814195_thumb.jpg

post-24906-0-49339200-1369814198_thumb.jpg

Editat de Endlessdays
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le ai de vanzare?..sau ce e cu ele? 0745252253 as fi interesat de ele

da, sunt de vanzare dar cum am scris in topic de categorie moto si nu in bursa nu am dat mai multe detalii si am scris pt cei interesati de coburi sa ma contacteze pe PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Stie cineva de unde pot procura o incuietoare pentru cutiile originale din aluminiu pt GS 1150 ? Prinde cutia de cadrul metalic

Este vorba de cea din poza:

r1150gs_koffersatz.jpgAcum stiu ca ma alint, dar e vreo posibilitate sa comand un butuc la care sa folosesc cheia actuala ? E destul de comod sa ai o singura cheie pentru tot: contact, incuietori etc.

Am facut sapaturi pe net dar nu am gasit asa ceva.

Am stricat o vorba si la Bavaria sa vad ce scoruri mi-or da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum stiu ca ma alint, dar e vreo posibilitate sa comand un butuc la care sa folosesc cheia actuala ? E destul de comod sa ai o singura cheie pentru tot: contact, incuietori etc.

 

Am stricat o vorba si la Bavaria sa vad ce scoruri mi-or da.

 

Nu te alinti cu nimic, este normal la BMW si se poate. Si cred ca Bavaria este calea cea mai simpla iar preturile, mai alees la sume asa mici, ar trebui sa fie apropiate cu ce gasesti pe net.

 

Nu sunt 100% convins dar, ca procedura, cred exista (la BMW) butuci "universali" care se seteaza pt. cheia ta actuala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Daca vreti cumva un rezervor mai mare, gasiti pe la "bazar"...

/index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-37

Doar sa nu aveti cele mai bune bare de protectie din lume,H&B, dar care nu se pupa cu rezervorul:-)

Bob

Daca vreti cumva un rezervor mai mare, gasiti pe la "bazar"...

/index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-37

Doar sa nu aveti cele mai bune bare de protectie din lume,H&B, dar care nu se pupa cu rezervorul:-)

Bob

 

Salut!

Scuze pentru postarea de mai sus, rog admin sa stearga!

Am o problema, am un 1150 gs si cand il las pe curbe se simte un drrriit la roata spate. Momentan sunt in Ungaria, credeti pot ajunge pana acasa sau tre sa-l repar pe aici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pe coltul BMW - Motoare de strada colegul Smar2 a postat un articol desprea calitatea de fabricatie BMW. Tipul care l-a scris a lucrat ani multi la diversi dealeri BMW in State..


Sper ca sunt in asentimentul lui postand acest articol si aici.


Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cate ceva ne poti povesti si tu Luigi, din proprie experienta.In articol sunt lucruri cunoscute, dar nerecunoscute nici de BMW nici de ultrasi. In general de vina sunt utilizatorii.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Adevarat, am avut de tras si eu cu un rulment spart in cutie, cu care ocazie am schimbat si ambreiajul, costuri totale cam 900 euro. Asta pe la 88.000 km, la vreo 60.000 i-am schimbat si unitatea ABS, 200 euro SH..am motorul de doi ani jumate si am facut 55.000 km cu el, o fi mult sau putin cit am cheltuit cu stricaciunile astea? nu stiu ..dar nici nu generalizez, cu vechiul RT am mers de la 60.000 inca vreo 45.000 si la 104.000 motocicleta era ca noua..

Pe partea de proiectare gresita ii cam dau dreptate, eu m-am lovit de doua lucruri:

 

1.Un canal ciudat sapat in spatele unui simering aflat la pompa de ambreiaj, jos, la cutie, acel simering trebuie sa fie impins doar o anumita distanta inauntru, altfel curge pe sub el, prin acel canal!

Am schimbat simeringul de doua ori pina sa realizez ca acela era motivul, apoi am scormonit pe net si am vazut ca prin America meseriasii isi facusera un distantier special doar pentru acel simering, lucru care l-am facut si eu!

Partea frumoasa este ca l-am intrebat pe unul dintre cei mai buni si recunoscuti mecanici multimarca care mi-au lucrat la moto ce rost are degajarea aia acolo in spatele simeringului si acesta nu a gasit nicio explicatie logica, chiar mi-a spus ca el crede ca este vorba de o eroare de proiectare.

Atunci nu l-am crezut, dar citind ce spune si tipul asta inclin sa-i dau dreptate..de ce un simering nu se poate sprijini de un guler cum au toate auto/moto din lumea asta nu as sti sa va spun!!

 

2.A doua eroare de proiectare..daca pe la acel simering iti scapa lichid de frana sau ulei, acesta se scurge pe tija si ajunge in carcasa ambreiajului (uscat, se stie..), acesta se imbacseste cu ulei si incepe sa patineze, rezultatul este ca pt.un simplu simering trebuie sa schimbi discul de ambreiaj si daca tot umbli acolo schimbi cam tot ce tine de asta ca de! manopera si timpul aferent ca sa crapi motocicleta in doua nu sunt deloc mici.

Acest lucru se poate preintampina foarte bine dand doua gauri cu un burghiu de 3/4 mm, una in carcasa cutiei de viteze si cealalta in carcasa unde vine pistonasul de ambreiaj, pe cutie, ambele orientate in jos, sub motocicleta, ceva in genul orificiilor de pe presetupa oricarei pompe de apa auto/moto. De aici vine un avantaj clar in favoarea posesorului, in cazul vreunei scapari de lichid observi si intervii imediat, nu mai astepti sa curga, sa dea pe linga carcasa, pentru ca atunci este deja tarziu, discul de ambreiaj este afectat iremediabil..

Am facut cu ocazia asta si eu cele doua orificii, invatand asta tot de pe forumuri americane.

 

Dar de ce sa faci asta tu BMW, cind ideea este ca eu sa ajung cu motocicleta pe trailer la tine in curte, nu ? :)

 

De fapt, daca stau sa ma gandesc mai bine avand in vedere ce vremuri de c.acat traim in economia de piata, nici nu sunt asa sigur ca toate acestea sunt scapari de proiectare, nu cumva sunt facute tocmai in asa fel incat lucrurile sa nu mai tina o viata (daca nu traiesti mult..? :))

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e misterul si nu l-am inteles niciodata. Motocicletele BMW sunt construite din piese indestructibile,dar au cate unul, doua "calcaie ale lui Ahile", care-ti strica toata bucuria.

nu e la fel cu toate? mai sunt motoarele bulletproof de altadata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pe coltul BMW - Motoare de strada colegul Smar2 a postat un articol desprea calitatea de fabricatie BMW. Tipul care l-a scris a lucrat ani multi la diversi dealeri BMW in State..

Sper ca sunt in asentimentul lui postand acest articol si aici.

Numai la mine nu merge lnk-ul?

 

nu e la fel cu toate? mai sunt motoarele bulletproof de altadata?

:agree:

 

Adevarat, am avut de tras si eu cu un rulment spart in cutie, cu care ocazie am schimbat si ambreiajul, costuri totale cam 900 euro. Asta pe la 88.000 km, la vreo 60.000 i-am schimbat si unitatea ABS, 200 euro SH..am motorul de doi ani jumate si am facut 55.000 km cu el, o fi mult sau putin cit am cheltuit cu stricaciunile astea? nu stiu ..dar nici nu generalizez, cu vechiul RT am mers de la 60.000 inca vreo 45.000 si la 104.000 motocicleta era ca noua..

Pe partea de proiectare gresita ii cam dau dreptate, eu m-am lovit de doua lucruri:

 

1.Un canal ciudat sapat in spatele unui simering aflat la pompa de ambreiaj, jos, la cutie, acel simering trebuie sa fie impins doar o anumita distanta inauntru, altfel curge pe sub el, prin acel canal!

Am schimbat simeringul de doua ori pina sa realizez ca acela era motivul, apoi am scormonit pe net si am vazut ca prin America meseriasii isi facusera un distantier special doar pentru acel simering, lucru care l-am facut si eu!

Partea frumoasa este ca l-am intrebat pe unul dintre cei mai buni si recunoscuti mecanici multimarca care mi-au lucrat la moto ce rost are degajarea aia acolo in spatele simeringului si acesta nu a gasit nicio explicatie logica, chiar mi-a spus ca el crede ca este vorba de o eroare de proiectare.

Atunci nu l-am crezut, dar citind ce spune si tipul asta inclin sa-i dau dreptate..de ce un simering nu se poate sprijini de un guler cum au toate auto/moto din lumea asta nu as sti sa va spun!!

 

2.A doua eroare de proiectare..daca pe la acel simering iti scapa lichid de frana sau ulei, acesta se scurge pe tija si ajunge in carcasa ambreiajului (uscat, se stie..), acesta se imbacseste cu ulei si incepe sa patineze, rezultatul este ca pt.un simplu simering trebuie sa schimbi discul de ambreiaj si daca tot umbli acolo schimbi cam tot ce tine de asta ca de! manopera si timpul aferent ca sa crapi motocicleta in doua nu sunt deloc mici.

Acest lucru se poate preintampina foarte bine dand doua gauri cu un burghiu de 3/4 mm, una in carcasa cutiei de viteze si cealalta in carcasa unde vine pistonasul de ambreiaj, pe cutie, ambele orientate in jos, sub motocicleta, ceva in genul orificiilor de pe presetupa oricarei pompe de apa auto/moto. De aici vine un avantaj clar in favoarea posesorului, in cazul vreunei scapari de lichid observi si intervii imediat, nu mai astepti sa curga, sa dea pe linga carcasa, pentru ca atunci este deja tarziu, discul de ambreiaj este afectat iremediabil..

Am facut cu ocazia asta si eu cele doua orificii, invatand asta tot de pe forumuri americane.

 

Dar de ce sa faci asta tu BMW, cind ideea este ca eu sa ajung cu motocicleta pe trailer la tine in curte, nu ? :)

 

De fapt, daca stau sa ma gandesc mai bine avand in vedere ce vremuri de c.acat traim in economia de piata, nici nu sunt asa sigur ca toate acestea sunt scapari de proiectare, nu cumva sunt facute tocmai in asa fel incat lucrurile sa nu mai tina o viata (daca nu traiesti mult..? :))

Liugi si crezi ca la o marca japoneza de categoria BMW -lui pe care ai avut(ai) ar fi costat reparatie mai putin? Sau ca modelele japoneze nu au un defect gen de care ai povestit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Liugi si crezi ca la o marca japoneza de categoria BMW -lui pe care ai avut(ai) ar fi costat reparatie mai putin? Sau ca modelele japoneze nu au un defect gen de care ai povestit?

Nu, sunt convins ca reparatiile ar fi costat la fel, eu doar am spus ce defecte am avut eu la ea, desi nu generalizez, cu vechiul RT am mers peste 45.000 si nu a avut nici pe drak.

 

 

ieri se incarca mai greu, astazi vad ca nu mai merge deloc. s-or fi sesizat cei de la bmw :))

Linkul merge foarte bine, netul curge bine la voi pe teava?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...