Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Salut,

Spuneti-mi si mie, va rog frumos, ce consum aveti voi la 1100 in oras.
Intreb fiindca am un 1100 din '96 cu un consum de 9.5l/100km, ceea ce mi se pare destul de mult, avand in vedere ca pe net gasesc ca majoritatea au un consum in oras de aproximativ 7.

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

poti aproxima cam la ce temperatura exterioara ai consumul asta? si cam ce distanta/timp parcurgi prin oras.

 

de exemplu eu merg si iarna si vara. iarna am consum de aprox 10%, dar vara mai degraba 7-8%. Merg drumuri de 5-7 km in 10-15 minute, si nu stau la coada cu masinile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Hmm, mie in cardan mi-a intrat 250 si cutie cred ca vreo 900. Asta cu mobra pe cricul central si plan drept.

Cartea zice

Curie 1000 ml initial fill up

800 ml oilchange

Cardan

250 ml initial

230 ml every change

Deci am gresit eu 30 ml

Cine are nevoie de carti am eu date cateva jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti aproxima cam la ce temperatura exterioara ai consumul asta? si cam ce distanta/timp parcurgi prin oras.

 

de exemplu eu merg si iarna si vara. iarna am consum de aprox 10%, dar vara mai degraba 7-8%. Merg drumuri de 5-7 km in 10-15 minute, si nu stau la coada cu masinile.

Pe traseul pe care il fac zi de zi de luni pana vineri parcurg intre 5-7km intre 8-12min de doua ori pe zi la temperaturi de peste 10grade, nu stau la coada si evit toate semafoarele pe strazi laturalnice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe traseul pe care il fac zi de zi de luni pana vineri parcurg intre 5-7km intre 8-12min de doua ori pe zi la temperaturi de peste 10grade, nu stau la coada si evit toate semafoarele pe strazi laturalnice.

Inseamna ca "e de la ei" :D

 

Incearca o sincronizare si un reglaj supape. verifica si bujii si filtru de aer sa nu fie afectate. Si nu in ultimul rand, presiunea in roti, 2.3 fata 2.6 spate mers solo (chiar 2.4 cu 2.7 daca nu tii prea mult la confort).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, mie in cardan mi-a intrat 250 si cutie cred ca vreo 900. Asta cu mobra pe cricul central si plan drept.

 

Un amic a pus tot asa, la "ochi" si la un moment dat a inceput sa-i curga ulei pe la garnituri, el crede ca e din cauza ca nu a pus exact cat scrie in carte...

 

Salut,

Spuneti-mi si mie, va rog frumos, ce consum aveti voi la 1100 in oras.

Intreb fiindca am un 1100 din '96 cu un consum de 9.5l/100km, ceea ce mi se pare destul de mult, avand in vedere ca pe net gasesc ca majoritatea au un consum in oras de aproximativ 7.

Merci

 

A mea e 1200 si consuma la fel la drumuri scurte de pana la 10km; abia are timp sa se incalzeasca uleiul la distanta aia... La drum lung scade la 6, uneori 5 depinde de cum merg. Dar in oras, pe drumuri scurte nu scade sub 8 oricat de incet as accelera si oricat de cald ar fi afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Un amic a pus tot asa, la "ochi" si la un moment dat a inceput sa-i curga ulei pe la garnituri, el crede ca e din cauza ca nu a pus exact cat scrie in carte...

Din ce stiam se pune pana in buza orificiului de completare. Atat mi-a intrat cu motorul tinut drept si nu pus pe cricul lateral.

» Post actualizat in 02 Jun 2016 07:50

-------

 

Daca voi stiti altfel dati de stire sa se lumineze si profanii ca mine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiam se pune pana in buza orificiului de completare. Atat mi-a intrat cu motorul tinut drept si nu pus pe cricul lateral.

» Post actualizat in 02 Jun 2016 07:50

-------

 

Daca voi stiti altfel dati de stire sa se lumineze si profanii ca mine :)

 

Si eu tot la fel am pus, dar de cand am vb cu amicul asta am decis sa masor :). In manualul de la 1200 scrie asa:

 

to bottom edge of thread of filler screw 0.9 l
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ieri a inceput sa-mi dea abs-ul eroare

Tot clipea intermitent si nu cupla ..

Cand mi-a mai facut figura asta ...tras pe dreapta ..oprit ..pornit ..ok

Acum imi raman pornite constant luminile de la abs

Stie cineva de la ce ar fi eroarea ??cat de remediabila este

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil ca incepe sa cedeze bateria..

De ieri a inceput sa-mi dea abs-ul eroare
Tot clipea intermitent si nu cupla ..
Cand mi-a mai facut figura asta ...tras pe dreapta ..oprit ..pornit ..ok
Acum imi raman pornite constant luminile de la abs
Stie cineva de la ce ar fi eroarea ??cat de remediabila este
Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Prima data pe thread-ul asta, am citit cat am putut.

Intrebare: ce sa iau? 1150 gsa sau 1100gs? Am 1.94 inaltime, ma intereseaza sa stau bine pe el. Si ma voi da cu el in oras, stiu ca viteza 1 la 1150 este lunga si poate nu asa buna pentru oras.

 

Nu vreau 1150gs, nu imi place cum arata.

1100gs il am in vizor pentru ca e mai ieftin ca 1150 cu multisor si am citit numai de bine de el (vin de pe motoare minimaliste, carburatie, kick starter, dinastea, dar as vrea injectie.. :) )

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 1.95, am avut 1100 GS si era decent ca si marime. Ma dadeam cu el prin Cluj, destul de manevrabil...

Si 1150 gsa e frumos, e mai greu de manevrat la viteze mici, pentru ca, ei bine, e greu!

Daca vrei sa mergi la drumuri lungi, de multe ori, ia un 1150 gsa, daca il freci mai mult in oras, 1100 cred ca e mai potrivit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.96 si eu, 1150 gsa. recent am ridicat coarnele si coborat scaritele si pozitia e mult mai faina.

totusi, nu cred ca-i motor de oras.racire pe aer si ulei si daca nu te misti se incinge rau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si-a revenit de la becuri pornite constant la intermitent...

Am avut luminile de la abs aprinse in urmatoarele situatii:

-baterie slaba

-bec lampa frana ars

-contact pedala frana(sau maneta) ramas inchis la pornire

Asta la un 1150gsa din 2004.Nu stiu ce ai tu.

 

 

Ia-le si tu pe rand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre aditivi miraculosi:

e un singur aditiv de ulei care si-a dovedit potenta de-a lungul timpului. Bisulfura de molibden MoS2. Asta se folosea in al doilea razboi la avioane. MoS2 face o pelicula foarte alunecoasa pe suprafete si permite functionarea motorului fara ulei, cateva minute (asta e valabil la pornire, cand n-ai pelicula de ulei si in caz extrem cand pierzi total presiunea la ulei). Minutele alea le permiteau pilotilor impuscati in motor sa aterizeze pe putere in loc sa pice ca avionul de hartie. Pentru ei asta era miraculos.

MoS2 nu e compatibil cu ambreiaje umede, dar noi nu avem problema asta. Eu folosesc chestie de-asta in motor si sunt mai fericit cu decat fara. Mi se pare ca porneste mai usor, merge mai rece si consuma mai putin. Nu am facut cercetare corecta, cu masuratori baseline ,masuratori test, cu atat mai putin cu corectii la factori externi (temperatura, umiditate, altitudine si alte cacaturi), dar pe MoS2 nu trece de 6 linii in trafic decat ocazional (fara trecea frecvent), la pornire tacanitul supapelor dispare aproape instant (fara tacanea cam 5 secunde) si consumul pare vag mai mic (1000 de km cu ~250 de lei pe MoS2, ~280 fara MoS2). Dar repet, astea sunt observatii personale. Poate intre timp mi-am schimbat stilul de mers si s-a facut cald afara. Daca vreti sa testati si voi chestie de-asta nu costa mare lucru si nu are efecte negative.

 

Cele bune!

 

Salut,

 

Da, MoS2 este un produs extraordinar.

Folosesc aditivul respectiv in auto dar nu m-am gandit niciodata sa il folosesc si la mobre.

La mobra am o chestie de zgomot uscat/frecare neunsa in prima jumatate de secunda de dupa dat la bumb atunci cand pornesc mobra lasata ceva timp pe cricul lateral. Zgomotul se aude dinspre cilindrul din dreapta si parca din zona de axa cu came.

Daca tu zici ca folosesti si in mobra si nu infunda filtrul - o sa ii dau si eu o sansa intr-una din zile - poate scap de zgomotul descris mai sus care imi sta pe creer cateodata.

De unde iti iei liqui moly in TM - ovarom am vazut ca distribuie dar nu prea au prin stoc si trebuie comanda?

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aude cilindrul dreapta pentru ca nu ai ulei in el. :) eu las mobra pe cricul central.

Doamniiiie feri sa ai ulei in cilindru... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu las mobra pe cricul central.

 

Am vazut ca multi au hobby-ul asta. Cooperativa "munca in zadar" :)

La fel ca tolomacii aia care sting farul (ca vezi-Doamne bla-bla la pornire) si apoi il uita stins... ceea ce este chiar periculos. Noroc ca la astea mai recente nu se mai poate stinge deloc, tocmai din acest motiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...