KHK Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Iar cu shell? http://www.prnewswire.com/news-releases/shell-to-be-bmw-groups-recommended-oil-supplier-506745501.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 200ml la cardan si 800ml la cutie si te-ai scos cu 1l Hmm, mie in cardan mi-a intrat 250 si cutie cred ca vreo 900. Asta cu mobra pe cricul central si plan drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Salut, Spuneti-mi si mie, va rog frumos, ce consum aveti voi la 1100 in oras.Intreb fiindca am un 1100 din '96 cu un consum de 9.5l/100km, ceea ce mi se pare destul de mult, avand in vedere ca pe net gasesc ca majoritatea au un consum in oras de aproximativ 7. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 poti aproxima cam la ce temperatura exterioara ai consumul asta? si cam ce distanta/timp parcurgi prin oras. de exemplu eu merg si iarna si vara. iarna am consum de aprox 10%, dar vara mai degraba 7-8%. Merg drumuri de 5-7 km in 10-15 minute, si nu stau la coada cu masinile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 la R1100R am consum de 5,5 - 6.5 in functie de traseu. evident consumul mai mare in oras. si merg destul de sportiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 1, 2016 Admin Share Postat Iunie 1, 2016 Foarte mare consum, am mai auzit pe cineva cu boxer ca ii consuma 10 in oras..lt.ul nu mi.a luat niciodata mai mult de 6, maxim 6.5, desi are 100 kg in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 Hmm, mie in cardan mi-a intrat 250 si cutie cred ca vreo 900. Asta cu mobra pe cricul central si plan drept. Cartea ziceCurie 1000 ml initial fill up 800 ml oilchange Cardan 250 ml initial 230 ml every change Deci am gresit eu 30 ml Cine are nevoie de carti am eu date cateva jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 poti aproxima cam la ce temperatura exterioara ai consumul asta? si cam ce distanta/timp parcurgi prin oras. de exemplu eu merg si iarna si vara. iarna am consum de aprox 10%, dar vara mai degraba 7-8%. Merg drumuri de 5-7 km in 10-15 minute, si nu stau la coada cu masinile. Pe traseul pe care il fac zi de zi de luni pana vineri parcurg intre 5-7km intre 8-12min de doua ori pe zi la temperaturi de peste 10grade, nu stau la coada si evit toate semafoarele pe strazi laturalnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 Pe traseul pe care il fac zi de zi de luni pana vineri parcurg intre 5-7km intre 8-12min de doua ori pe zi la temperaturi de peste 10grade, nu stau la coada si evit toate semafoarele pe strazi laturalnice. Inseamna ca "e de la ei" Incearca o sincronizare si un reglaj supape. verifica si bujii si filtru de aer sa nu fie afectate. Si nu in ultimul rand, presiunea in roti, 2.3 fata 2.6 spate mers solo (chiar 2.4 cu 2.7 daca nu tii prea mult la confort). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 Hmm, mie in cardan mi-a intrat 250 si cutie cred ca vreo 900. Asta cu mobra pe cricul central si plan drept. Un amic a pus tot asa, la "ochi" si la un moment dat a inceput sa-i curga ulei pe la garnituri, el crede ca e din cauza ca nu a pus exact cat scrie in carte... Salut, Spuneti-mi si mie, va rog frumos, ce consum aveti voi la 1100 in oras. Intreb fiindca am un 1100 din '96 cu un consum de 9.5l/100km, ceea ce mi se pare destul de mult, avand in vedere ca pe net gasesc ca majoritatea au un consum in oras de aproximativ 7. Merci A mea e 1200 si consuma la fel la drumuri scurte de pana la 10km; abia are timp sa se incalzeasca uleiul la distanta aia... La drum lung scade la 6, uneori 5 depinde de cum merg. Dar in oras, pe drumuri scurte nu scade sub 8 oricat de incet as accelera si oricat de cald ar fi afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Un amic a pus tot asa, la "ochi" si la un moment dat a inceput sa-i curga ulei pe la garnituri, el crede ca e din cauza ca nu a pus exact cat scrie in carte... Din ce stiam se pune pana in buza orificiului de completare. Atat mi-a intrat cu motorul tinut drept si nu pus pe cricul lateral. » Post actualizat in 02 Jun 2016 07:50 ------- Daca voi stiti altfel dati de stire sa se lumineze si profanii ca mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Din ce stiam se pune pana in buza orificiului de completare. Atat mi-a intrat cu motorul tinut drept si nu pus pe cricul lateral. » Post actualizat in 02 Jun 2016 07:50 ------- Daca voi stiti altfel dati de stire sa se lumineze si profanii ca mine Si eu tot la fel am pus, dar de cand am vb cu amicul asta am decis sa masor . In manualul de la 1200 scrie asa: to bottom edge of thread of filler screw 0.9 l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 "The great thing about the older GS's is that there are still so many on the road. Sign of quality." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 De ieri a inceput sa-mi dea abs-ul eroare Tot clipea intermitent si nu cupla .. Cand mi-a mai facut figura asta ...tras pe dreapta ..oprit ..pornit ..ok Acum imi raman pornite constant luminile de la abs Stie cineva de la ce ar fi eroarea ??cat de remediabila este Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madryder46 Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 E posibil ca incepe sa cedeze bateria.. De ieri a inceput sa-mi dea abs-ul eroareTot clipea intermitent si nu cupla ..Cand mi-a mai facut figura asta ...tras pe dreapta ..oprit ..pornit ..okAcum imi raman pornite constant luminile de la absStie cineva de la ce ar fi eroarea ??cat de remediabila esteMultumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 si-a revenit de la becuri pornite constant la intermitent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Salut! Prima data pe thread-ul asta, am citit cat am putut. Intrebare: ce sa iau? 1150 gsa sau 1100gs? Am 1.94 inaltime, ma intereseaza sa stau bine pe el. Si ma voi da cu el in oras, stiu ca viteza 1 la 1150 este lunga si poate nu asa buna pentru oras. Nu vreau 1150gs, nu imi place cum arata. 1100gs il am in vizor pentru ca e mai ieftin ca 1150 cu multisor si am citit numai de bine de el (vin de pe motoare minimaliste, carburatie, kick starter, dinastea, dar as vrea injectie.. ) Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Eu am 1.95, am avut 1100 GS si era decent ca si marime. Ma dadeam cu el prin Cluj, destul de manevrabil... Si 1150 gsa e frumos, e mai greu de manevrat la viteze mici, pentru ca, ei bine, e greu! Daca vrei sa mergi la drumuri lungi, de multe ori, ia un 1150 gsa, daca il freci mai mult in oras, 1100 cred ca e mai potrivit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Conu' Nae Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Nu vreau 1150gs, nu imi place cum arata. Ai decis deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 1.96 si eu, 1150 gsa. recent am ridicat coarnele si coborat scaritele si pozitia e mult mai faina. totusi, nu cred ca-i motor de oras.racire pe aer si ulei si daca nu te misti se incinge rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Nu vreau 1150gs. Gsa vreau O sa incalec un 1100 si daca imi vine bine, in Germania cu mine! Multumesc de informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 si-a revenit de la becuri pornite constant la intermitent... Am avut luminile de la abs aprinse in urmatoarele situatii: -baterie slaba -bec lampa frana ars -contact pedala frana(sau maneta) ramas inchis la pornire Asta la un 1150gsa din 2004.Nu stiu ce ai tu. Ia-le si tu pe rand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Schimbata bateria cu nou nouta yuasa Incarcare 13'7 Tot clipesc am sa-i dau azi reset la abs Maine in drum spre Chamonix!!! :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Despre aditivi miraculosi: e un singur aditiv de ulei care si-a dovedit potenta de-a lungul timpului. Bisulfura de molibden MoS2. Asta se folosea in al doilea razboi la avioane. MoS2 face o pelicula foarte alunecoasa pe suprafete si permite functionarea motorului fara ulei, cateva minute (asta e valabil la pornire, cand n-ai pelicula de ulei si in caz extrem cand pierzi total presiunea la ulei). Minutele alea le permiteau pilotilor impuscati in motor sa aterizeze pe putere in loc sa pice ca avionul de hartie. Pentru ei asta era miraculos. MoS2 nu e compatibil cu ambreiaje umede, dar noi nu avem problema asta. Eu folosesc chestie de-asta in motor si sunt mai fericit cu decat fara. Mi se pare ca porneste mai usor, merge mai rece si consuma mai putin. Nu am facut cercetare corecta, cu masuratori baseline ,masuratori test, cu atat mai putin cu corectii la factori externi (temperatura, umiditate, altitudine si alte cacaturi), dar pe MoS2 nu trece de 6 linii in trafic decat ocazional (fara trecea frecvent), la pornire tacanitul supapelor dispare aproape instant (fara tacanea cam 5 secunde) si consumul pare vag mai mic (1000 de km cu ~250 de lei pe MoS2, ~280 fara MoS2). Dar repet, astea sunt observatii personale. Poate intre timp mi-am schimbat stilul de mers si s-a facut cald afara. Daca vreti sa testati si voi chestie de-asta nu costa mare lucru si nu are efecte negative. Cele bune! Salut, Da, MoS2 este un produs extraordinar. Folosesc aditivul respectiv in auto dar nu m-am gandit niciodata sa il folosesc si la mobre. La mobra am o chestie de zgomot uscat/frecare neunsa in prima jumatate de secunda de dupa dat la bumb atunci cand pornesc mobra lasata ceva timp pe cricul lateral. Zgomotul se aude dinspre cilindrul din dreapta si parca din zona de axa cu came. Daca tu zici ca folosesti si in mobra si nu infunda filtrul - o sa ii dau si eu o sansa intr-una din zile - poate scap de zgomotul descris mai sus care imi sta pe creer cateodata. De unde iti iei liqui moly in TM - ovarom am vazut ca distribuie dar nu prea au prin stoc si trebuie comanda? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Se aude cilindrul dreapta pentru ca nu ai ulei in el. eu las mobra pe cricul central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.