ERU Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 Omule suie-te pe unu si daca-ti place il cumperi. End of story. Cu inaltimea te obisnuiesti in timp. Prima mea motocicleta a fost un F650GS mono, si imi aduc aminte ca o manipulam mai greu decat o fac acum cu 800-le. Am un prieten [tot 1.69] care avea la un moment dat un KTM 950 cu cea mai lunga suspensie care s-a pus vreodata pe mobra aia. Si nu parea sa-l incurce inaltimea. Asa mi-am facut curaj si am luat 800-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 Cu inaltimea te obisnuiesti in timp. depinde de viteza! daca mergi repede distanta scade si timpul se dilata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 (editat) Am un parbriz inalt afermarket de la WRS si problema majora apare pe autostrada in spatele eventualelor masini/motoare. Se creeaza turbulente si parbrizul intra in vibratie, fiind si la limita ca inaltime, devine cel putin deranjant. Acelas lucru il patesc si daca bate vantul. Stiu, trebuie sa fiu intodeauna primul, nu e intotdeauna posibil si mai sunt si catalogat gen vitezoman infumurat (de la parbriz evident ) Acum intrebarea: ma poate ajuta cineva cu un suport de parbriz pentru modelul inalt de la bmw, cel optional? (In zona Bucurestiului) Am nevoie de el pentru a verifica in ce masura se pupa cu parbrizul meu si daca ofera suficient suport ca si inaltime. Nu as da 100 euro pe el si sa vad ca nu imi este folositor. E vorba de asta: Parbrizul fiind asta: » Post actualizat in 04 Feb 2015 18:53 In zona Romaniei?! » Post actualizat in 04 Feb 2015 18:57 Glumesc, nu voi primi probabil nici un raspuns.....si ziceau unii ca ce mai piata e pe segmentul asta....or fi 50 buc. vandute prin Bucale in cei 6 ani de cand a aparut? » Post actualizat in 15 Feb 2015 09:32 daca vrea careva un crashbar, il dau ieftin /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-74&do=findComment&comment=3917373 Editat Februarie 2, 2015 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Salutari!Pun o intrebare pentru veteranii care cunosc foarte bine comportamentul motorului (F650 Clasic).In timpul mersului (de obicei cu prietena si cu bagaje) daca sunt denivelari intr-o curba motorul incepe sa se destabilizeze (parca sunt intr-o barca pe apa).Eu ma gandesc la faptul ca amortizorul de spate s-a slabit (este reglat intotdeauna la cea mai rigida pozitie - drumul parcusr fiind in mare parte drum asfaltat).Banuiala mea e corecta? Se poate face ceva cu acest amortizor sa necesita schimbare?As aprecia prarerile si sugestiile voastre, cei care chiar se pricep la motoare.Cu stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 (editat) Salutari! Pun o intrebare pentru veteranii care cunosc foarte bine comportamentul motorului (F650 Clasic). In timpul mersului (de obicei cu prietena si cu bagaje) daca sunt denivelari intr-o curba motorul incepe sa se destabilizeze (parca sunt intr-o barca pe apa). Eu ma gandesc la faptul ca amortizorul de spate s-a slabit (este reglat intotdeauna la cea mai rigida pozitie - drumul parcusr fiind in mare parte drum asfaltat). Banuiala mea e corecta? Se poate face ceva cu acest amortizor sa necesita schimbare? As aprecia prarerile si sugestiile voastre, cei care chiar se pricep la motoare. Cu stima! s-ar putea sa primesti ceva raspunsuri daca postezi la topicul de F650 monocilindru. Acolo sunt foarte multi posesori si probabil s-au mai intalnit cu astfel de probleme. Aici la bicilindru, pe laga faptul ca sunt putini utilizatori, e si complet alta mobra. Editat Februarie 27, 2015 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 s-ar putea sa primesti ceva raspunsuri daca postezi la topicul de F650 monocilindru. Acolo sunt foarte multi posesori si probabil s-au mai intalnit cu astfel de probleme. Aici la bicilindru, pe laga faptul ca sunt putini utilizatori, e si complet alta mobra. mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ItsiBitsi Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Salut Meam cumparat si eu un F800GS 2010 (upgrade de la un F650GS Dakar din 2000) si am niste intrebari pentru posesori de F800GS model 2008-2013. 1. In weekend am observat urmatorul lucru. Bag cheia in contact si pornesc aprinderea (nu pornesc motorul) - motocicleta isi face verificarea. In timpul verificarii dinspre pompa de benzina se aude un scurt bip. Dureaza mai putin de o secunda. Dupa ce pornesc moto acest bip se aude continuu - se aude slab deoarece sunetul esapamentului il acopera. Compartament dat lam observat aceasta duminica. Motocicleta deabea a fost scoasa de la iernare. A fost servisata saptamina trecuta (schimbat ulei, lichide frina si racire). Duminica afara erau 6 grade Celsius. Posibil sa fie de la benzina - ultima data am alimentat in noiembrie. Dar am mai circulat ceva timp in toamna si in duminica cu pricina si nu avea problema data. 2. In general am observat urmatorul comportament neplacut: Daca esti in viteza intii, frinezi cu motorul lasand ca turatiile motorului sa se apropiie de relanti, inainte ca motorul sa caleze incepi sa accelerezi transferul de putere pe spate nui liniar – motocicleta merge zmuncit (ba accelereaza ba nu). Cit de lin nas incerca se acceleraz nu pot scapa de zmuncituri. Odata ce turatiile motorului cresc peste 2500 moto accelereaza fara zmuncituri. Aceleas comportakment il are si in viteza dou sub 2500 turatii. Lantul e intins conform specificatiei. Singura variabila care ar mai fi e greautatea mea – 130kg. E caracteristic acest lucru pentru F800GS ? Sau e o problema la moto meu ? E primul F800GS pe care am mers eu. Lam cumparat netestindul – am dat comanda si mi lau adus din Italia. 3. Stie cineva vriun mecanic bun care a lucrat cu F800GS si-i stie problemele ? Deasemenea as avea nevoie de un mecanic cu calculator de diagnosticare pentru BMW-uri - vreau in genera sa vad cei cu ea si sai resetez incriptia de SERVICE de pe calculatorul de bord. Moto are 20000km. Lam servista pe 03.05.2015 (schimbat ulei, filtru ulei, filtru aer, antigel - care a parasit radiatorul peste 20km deoarece a cedat un O-Ring, turnat iar antigel, schimbat O-ringuri Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 2. Ca sa scapi de smucituri, tragi de ambreiaj. Auzi, sa mergi cu a-ntaia la relanti..... Pai e ca si cum ai pleca de pe loc. Tine cont ca nu mai cuplul mare la turatii joase al unui monocilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ItsiBitsi Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Trasul de ambreaj nu e o solutie. De exemplu daca ma rotesc pe un rond cu diametrul de vreo 8-10 metri, viteaza 2 turatile sub 3000, conditii de trafic normal. Cind incerc sa accelerez ea zmunceste in loc sa accelereze lin - zmuncitura respectiva schimba raza miscarii si te poate scoate din banda. Nemaivorbind de mersul pe teren - cum mergi cu 5km/h pe teren accidentat ? Tot timpul tragind de ambreaj ? Pe de alta parte Motorul e la relanti si nu caleaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Trasul de ambreaj nu e o solutie. De exemplu daca ma rotesc pe un rond cu diametrul de vreo 8-10 metri, viteaza 2 turatile sub 3000, conditii de trafic normal. Cind incerc sa accelerez ea zmunceste in loc sa accelereze lin - zmuncitura respectiva schimba raza miscarii si te poate scoate din banda. Nemaivorbind de mersul pe teren - cum mergi cu 5km/h pe teren accidentat ? Tot timpul tragind de ambreaj ? Pe de alta parte Motorul e la relanti si nu caleaza. sa mergi cu 5km pe ora fara sa opresti motorul iti trebuie transmisie adecvata sau ambreiaj cum zicea andrei mai sus. sau combinatie de cele 2. calat are alt sens decat ala in care-l folosesti. » Post actualizat in 12 Mar 2015 12:11 zmucitul poate fi de la subturat. sau de la lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Posibil sa fie de la benzina - ultima data am alimentat in noiembrie. inainte sa te apuci sa desfaci/verifici altceva, eu te-as sfatui totusi sa consumi ce ai in rezervor, sa alimentezi cu benzina proaspata, sa-i dai un pic de forja si dupa aia mai vedem ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Ar trebui sa va intereseze si pe voi: Dunlop a inlocuit Trailmax TR91 cu noile TrailSmart. Eu am avut TR91 la 1200GS si mi s-au parut clar cele mai bune, cu grip super pe ploaie/ud. De enduro nu poate fi vorba... insa pe off uscat erau foarte ok. http://mc-tyres.co.uk/dunlop-trailsmart-enduro-tyre-2015/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 inainte sa te apuci sa desfaci/verifici altceva, eu te-as sfatui totusi sa consumi ce ai in rezervor, sa alimentezi cu benzina proaspata, sa-i dai un pic de forja si dupa aia mai vedem ce si cum. Exact. Ba chiar te-as sfatui sa nu mai folosesti benzina din rezervor. Sa faci plinul si sa pui un aditiv. Si eu am avut acelasi necaz in urma cu cativa ani... si asa am rezolvat. De atunci imi adaug inainte de iernare cate o treime de aditiv la ultimul plin cu rezerva deschisa si nu am mai avut probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Salut Meam cumparat si eu un F800GS 2010 (upgrade de la un F650GS Dakar din 2000) si am niste intrebari pentru posesori de F800GS model 2008-2013. 1. In weekend am observat urmatorul lucru. Bag cheia in contact si pornesc aprinderea (nu pornesc motorul) - motocicleta isi face verificarea. In timpul verificarii dinspre pompa de benzina se aude un scurt bip. Dureaza mai putin de o secunda. Dupa ce pornesc moto acest bip se aude continuu - se aude slab deoarece sunetul esapamentului il acopera. Compartament dat lam observat aceasta duminica. Motocicleta deabea a fost scoasa de la iernare. A fost servisata saptamina trecuta (schimbat ulei, lichide frina si racire). Duminica afara erau 6 grade Celsius. Posibil sa fie de la benzina - ultima data am alimentat in noiembrie. Dar am mai circulat ceva timp in toamna si in duminica cu pricina si nu avea problema data. 2. In general am observat urmatorul comportament neplacut: Daca esti in viteza intii, frinezi cu motorul lasand ca turatiile motorului sa se apropiie de relanti, inainte ca motorul sa caleze incepi sa accelerezi transferul de putere pe spate nui liniar – motocicleta merge zmuncit (ba accelereaza ba nu). Cit de lin nas incerca se acceleraz nu pot scapa de zmuncituri. Odata ce turatiile motorului cresc peste 2500 moto accelereaza fara zmuncituri. Aceleas comportakment il are si in viteza dou sub 2500 turatii. Lantul e intins conform specificatiei. Singura variabila care ar mai fi e greautatea mea – 130kg. E caracteristic acest lucru pentru F800GS ? Sau e o problema la moto meu ? E primul F800GS pe care am mers eu. Lam cumparat netestindul – am dat comanda si mi lau adus din Italia. 3. Stie cineva vriun mecanic bun care a lucrat cu F800GS si-i stie problemele ? Deasemenea as avea nevoie de un mecanic cu calculator de diagnosticare pentru BMW-uri - vreau in genera sa vad cei cu ea si sai resetez incriptia de SERVICE de pe calculatorul de bord. Moto are 20000km. Lam servista pe 03.05.2015 (schimbat ulei, filtru ulei, filtru aer, antigel - care a parasit radiatorul peste 20km deoarece a cedat un O-Ring, turnat iar antigel, schimbat O-ringuri Multumesc Completeaza profilul ca lumea. Cum as putea sa-ti recomand un mecanic, fara sa stiu daca esti din Timisoara sau Tulcea? Schimba/consuma benzina din rezervor, sau macar fa-i plinul cu 100. Verifica daca mai ai rapoartele originale. Mobra mea trage linear de la 2000 RPM, dar cu toate astea nimeni nu o sa-ti recomande sa mergi in regimul asta de turatie, cu exceptia cazului in care ai initialele BH. A cala motorul inseamna cu totul altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Ar trebui sa va intereseze si pe voi: Dunlop a inlocuit Trailmax TR91 cu noile TrailSmart. Eu am avut TR91 la 1200GS si mi s-au parut clar cele mai bune, cu grip super pe ploaie/ud. De enduro nu poate fi vorba... insa pe off uscat erau foarte ok. http://mc-tyres.co.uk/dunlop-trailsmart-enduro-tyre-2015/ subscriu eu le folosesc pe V-strom de vreo 3 ani. la un moment data am schimbat TR91 cu Anakee2 si dupa 2 ture mai lungi am revenit la TR91.. pe strada sunt super in orice conditie , pe off am luat doua trante cand am dat de mocirla unde probabil cu crampoane n-as fi cazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ItsiBitsi Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Completeaza profilul ca lumea. Cum as putea sa-ti recomand un mecanic, fara sa stiu daca esti din Timisoara sau Tulcea? Schimba/consuma benzina din rezervor, sau macar fa-i plinul cu 100. Verifica daca mai ai rapoartele originale. Mobra mea trage linear de la 2000 RPM, dar cu toate astea nimeni nu o sa-ti recomande sa mergi in regimul asta de turatie, cu exceptia cazului in care ai initialele BH. A cala motorul inseamna cu totul altceva. Am completat profilul. In cartea de serviciu al moto utlima verificare a fost efectata in 2010 cind moto avea 1230km la bord. Din cite am inteles proprietarul precedent ii schimba lichidile singur. In weekend o sai consum toata benzina si o sai reglez lantul - sa vad daca va fi vreo diferenta. Astazi am testato un pic. Zmunciturile care leam descris apar atunci cind incepi sa deschizi acceleratia in viteaza 1 sa 2. De exemplu daca rulez in viteza intii cu acceleratia complet inchisa (moto incetisor inainteaza fara a opri motorul) si incep sa deschid acceleratia foarte lin, pina cind turatie nu depasesc 2500 apar mici zmuncituri. » Post actualizat in 12 Mar 2015 16:44 Exact. Ba chiar te-as sfatui sa nu mai folosesti benzina din rezervor. Sa faci plinul si sa pui un aditiv. Si eu am avut acelasi necaz in urma cu cativa ani... si asa am rezolvat. De atunci imi adaug inainte de iernare cate o treime de aditiv la ultimul plin cu rezerva deschisa si nu am mai avut probleme Poti sami dai un link cu ce aditiv sai pun ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 (editat) cati km are motorul acum? sa nu fie si de la bujii....nu e normal. daca aveai rezervorul sub jumatate e posibil sa se fi creat si condens peste iarna..... Nici a mea nu zmuceste, indierent de turatie, nici chiar la mers constant in 2000-3000rpm. PS. nu e diesel sa mearga singura la relanti....da-i si gaz. Pentru service recomand Tiberiu - Mototehnica tiberiu.anghel@mototehnica.ro 0722 361 856. » Post actualizat in 12 Mar 2015 18:37 scuze, acum am vazut ca are 20000, exclus bujiile. Mergi la Tiberiu! Editat Martie 12, 2015 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 poti sa-mi dai un link cu ce aditiv sa-i pun ? Eu de asta am folosit http://www.autotrends.in/media/catalog/product/cache/1/image/650x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/p/e/petrol_treatment_200ml.jpg Dar mai sunt si altele. Se gaseste cam in orice benzinarie undeva intre 25 si 30 de lei...sau in orice supermarket gen Auchan, Cora la mai putin de 20 de lei, cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 numai ca atentie la dozaj. daca nu ma insel recipientul ala e recomandat la 40 litri de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ItsiBitsi Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 A avut cineva experienta cu sisteme de montare RAM ? As dori sami cumpar un suport pentru telefon mobil pentru a folosi telefonul ca navigator. Ceva de jen: http://www.amazon.co.uk/Ram-Mount%C2%AE-RAM-HOL-UN7BU-X-GRIP-HOLDER/dp/B0055PH0XA/ref=pd_bxgy_ce_img_y plus elementele de montare pe ghidon. Mar interesa cit de sigure si rezistente la vibratii sunt ? Deasemenea ce ziceti de urmatoarea priza de 12V cu port USB integrat ? http://www.ebay.co.uk/itm/Motorcycle-12V-USB-Waterproof-Cigarette-Lighter-Power-Port-Outlet-Socket-Useful-/301497398663?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4632a53587 Merita sau e mai bine de instalat separat o priza de 12V si o priza cu porturi USB ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 (editat) Deasemenea ce ziceti de urmatoarea priza de 12V cu port USB integrat ? http://www.ebay.co.uk/itm/Motorcycle-12V-USB-Waterproof-Cigarette-Lighter-Power-Port-Outlet-Socket-Useful-/301497398663?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4632a53587 Merita sau e mai bine de instalat separat o priza de 12V si o priza cu porturi USB ? Eu mi-am pus chestia asta si din cauză că nu-mi placea de loc, cum statea bordul ala in aer, asa. Referitor la priză, sunt foarte multumit de ea. Editat Martie 25, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 (editat) A avut cineva experienta cu sisteme de montare RAM ? As dori sami cumpar un suport pentru telefon mobil pentru a folosi telefonul ca navigator. Ceva de jen: http://www.amazon.co.uk/Ram-Mount%C2%AE-RAM-HOL-UN7BU-X-GRIP-HOLDER/dp/B0055PH0XA/ref=pd_bxgy_ce_img_y plus elementele de montare pe ghidon. Mar interesa cit de sigure si rezistente la vibratii sunt ? Deasemenea ce ziceti de urmatoarea priza de 12V cu port USB integrat ? http://www.ebay.co.uk/itm/Motorcycle-12V-USB-Waterproof-Cigarette-Lighter-Power-Port-Outlet-Socket-Useful-/301497398663?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4632a53587 Merita sau e mai bine de instalat separat o priza de 12V si o priza cu porturi USB ? daca vrei sa-ti instalezi telefonul pe moto ai nevoie de o carcasa water proof. Altfel vei avea mari probleme cu praful/incarcarea, nu mai vorbesc de o eventuala ploaie. Eu am folosit biologic case si am fost extrem de multumit de rezultate. http://www.thinkbiologic.com/products/amps-mount-adapter-reecharge-case la carcasa pentru fostul meu iphone 4 era incarcare prin suport cu 2 pini si nu au fost probleme. Nu stiu in ce masura exista varianta similara si pentru alte telefoane. in cazul acesta poti lega incarcarea pe suport permanent - fara priza si in mom. in care atasezi telefonul se incarca direct. Editat Martie 25, 2015 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Am montat o priza dinaia recent, face treaba dar nu imi inspira prea multa incredere. Daca e sa fac o echivalenta, as zice ca e ca o priza de perete care nu sta bine prinsa in doza ei. Daca tii bine de ea, face treaba, dar nu e ca una stransa bine. As cauta alta mai sanatoasa si mai buna calitativ. Pe louis e ceva la 70 ron, +/-... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Daca este cineva interesat de navigatie buna, vedeti ca acum este oferta la Touratech: Garmin 390LM cu lifetime updates full Europa + consola TT metalica, care se incuie + kit de folosit in masina (suport si incarcator) 429€. Costa mai putin decat un smartphone bunicel, n-ai treaba cu trafic de date, este mereu conectat la curent si nu mai faci improvizatii cu prize, de avantajele unui navigator dedicat moto fata de un smartphone nu mai are rost sa vorbim (vibratii, vizibilitate pe soare, impermeabilitate, accesibilitatea cu manusi, utilizarea usoara in mers etc etc). http://shop.touratech.de/garmin-zumo-390-lm-bike-car-set-silver-with-lifetime-map-update.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ItsiBitsi Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 (editat) Eu mi-am pus chestia asta si din cauză că nu-mi placea de loc, cum statea bordul ala in aer, asa. Referitor la priză, sunt foarte multumit de ea. Priza mica pentru ce e ? E priza similara cu priza de linga cheie care e de catre BMW ? Eu ma gindeam sa pun priza de 12V vizavi de priza de linga keie - fac o gaura in plastic si prind o priza gen priza 12V. Se poate de incarcat bateria direct prin priza de 12V ? » Post actualizat in 25 Mar 2015 13:22 Daca este cineva interesat de navigatie buna, vedeti ca acum este oferta la Touratech: Garmin 390LM cu lifetime updates full Europa + consola TT metalica, care se incuie + kit de folosit in masina (suport si incarcator) 429€. Costa mai putin decat un smartphone bunicel, n-ai treaba cu trafic de date, este mereu conectat la curent si nu mai faci improvizatii cu prize, de avantajele unui navigator dedicat moto fata de un smartphone nu mai are rost sa vorbim (vibratii, vizibilitate pe soare, impermeabilitate, accesibilitatea cu manusi, utilizarea usoara in mers etc etc). http://shop.touratech.de/garmin-zumo-390-lm-bike-car-set-silver-with-lifetime-map-update.html Cit de detaliate sunt hartile de la Garmin Contine drum de gen 1021 Editat Martie 25, 2015 de ItsiBitsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.