Budd Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Asa ca, relax. BMWu' inca mai face mobre de colindat lumea Fara discutie. Insa astazi,24 ianuarie 2010 se poate pune semnul egal intre orice japoneza si un BMW in ceea ce priveste calitatea. In ceea ce priveste pretul,BMW inca este lider dar Yamaha vine tare din urma. Si daca ma uit la Kawa cu al sau GTR1400 nu stiu zau daca mai exista mare diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 "Concurenta-i mama perfectiunii" Sper sa ajung sa incerc si eu un F800GS candva, ca asta vara tare mult am contemplat privind la unul galben in Grecia. Mi-ar fi placut sa aiba totusi cardan. La un momendat curatatul si unsul lantului devine mult prea plictisitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 (editat) Un ungator de lant costa intre 300 si 700 de lei. Daca iti ajung banii de un 800gs (momentan e mai scump decat un 1150gs), cred ca gasesti 60-150euro si pt a scapa de problema aia Editat Ianuarie 24, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Un ungator de lant costa intre 300 si 700 de lei. Daca iti ajung banii de un 800gs (momentan e mai scump decat un 1150gs), cred ca gasesti 60-150euro si pt a scapa de problema aia daca ajungi sa compari o "mulgatoare" de lant cu un cardan e grav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 (editat) daca ajungi sa compari o "mulgatoare" de lant cu un cardan e grav Mai sus omul a amintit un singur motiv pentru care ar prefera cardanul. Eu i-am indicat solutia punctuala pentru a elimina mare parte din grijile sale. Cardanul este, de principiu, cel care te lipseste de griji. Cu un ungator de lant de calitate, esti aprape la fel de lipsit de griji. Nu inteleg de ce esti atat de atasat de cardan. Daca ai vrea sa compari un lant uns in permanenta cu ulei de calitate cu un cardan, chiar te rog. Dar sa fie o comparatie obiectiva. Editat Ianuarie 24, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piccolino Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Candva cardanul era sfant. Acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Candva cardanul era sfant. Acum... da si tu mai multe detalii. ianachime lasa-l dracu de cardan e bun el dar si lantu cu ungator automat de lant e minunat stie switch-ul ce zice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Candva cardanul era sfant. Acum... ... exista Paralever III si totul s-a schimbat. Nu mi-as lua 1200 nici mort, tocmai d'asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piccolino Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 da si tu mai multe detalii. Cardan blocat, bum, fum, foc, gaura mare in buget. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 (editat) ... exista Paralever III si totul s-a schimbat. Nu mi-as lua 1200 nici mort, tocmai d'asta. AMIN! Mesaj completat Cardan blocat, bum, fum, foc, gaura mare in buget. normal, cand apare un caz rar ca si asta, toata lumea il mediatizeaza. nu vad nicaieri vorbindu-se de cei ce fac turul lumii pe boxere BMW. aia nu e interesant, dar aluia ca i-a luat foc cardanu e subiect de discutat pe larg. de unde stii ca nu si-a bagat ala mana in motor, nepriceput fiind? ai gasit poza asta si brusc bmw nu mai is reliable. intr-adevar, in goana dupa mobre mai usoare si mai puternice, BMW a facut un compromis. banuiesc ca le puteau face din titan, dar atunci nu te mai puteai uita la ele de scumpe ce erau. pana una alta, un 1100/1150 bine intretinut ramane ca si imagine in mintea mea asocierea cu sigla BMW. Editat Ianuarie 24, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Buna informatie, multumim. Eu chiar sunt in curs de schimbat saua la F800, culmea dar cea originala a "crapat" la o cusatura/lipitura si s-a tot descusut de vreo 10 cm. Mai aveam garantie asa ca am fost la Bavaria si...am deja 3 luni si nicio veste...nu ma mira Andrei, cazul tau cu saua mi-a fost dat exemplu intr-o discutie avuta vineri cu Emanuel Stefan, seful de la AB Motorrad. Mai insista putin si cred ca se rezolva. Din pacate dealerul din Ro (AB) nu are inca statutul, ca cei de afara cu traditie si vanzari pe masura, sa schimbe imediat, procedura e mai complicata. Legat de noul model de sa, este deja una comandata de catre AB si o vei putea vedea/testa la ei. Mesaj completat AMIN!Mesaj completat normal, cand apare un caz rar ca si asta, toata lumea il mediatizeaza. Corect, tocmai pt ca este raritate. Mesaj completat Nu mi-as lua 1200 nici mort, Oare? Sunt curios, daca ai putea sa-ti iei fara probleme dpdv financiar, daca ai mai gandi asa... eu nu cred. Mesaj completat si aici nu e vina BMW ca cei de la Bavaria RO sunt nesimtiti. Foarte adevarat! Dar parerea mea este ca lucrurile au inceput sa se schimbe in bine si la Bavaria; cel putin in momentul de fata dorinta se pare ca este si cred ca asta lipsea cel mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Well,as putea linistit sa-mi iau un R1200GS(adv). Maine chiar. De ce n-o fac? Poate pentru ca am deja un R1150GS(adv). Oare asta sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Ungerea automata a lantului nu e o solutie fiabila in Romania sau pentru offroad. Daca nu las sprayul de lant sa se usuce bine(cateva ore), dupa cativa km deja lantul are pe el suficient praf incat sa arate ca inainte sa il curat serios si sa il ung. Cu o ungure automata care face ca lantul sa fie in permanenta plin de ulei si un drum judetean(care de felul lor sunt pline de praf) iese o mizerie destul de mare dupa parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Ungerea automata a lantului nu e o solutie fiabila in Romania sau pentru offroad. Daca nu las sprayul de lant sa se usuce bine(cateva ore), dupa cativa km deja lantul are pe el suficient praf incat sa arate ca inainte sa il curat serios si sa il ung. Cu o ungure automata care face ca lantul sa fie in permanenta plin de ulei si un drum judetean(care de felul lor sunt pline de praf) iese o mizerie destul de mare dupa parerea mea. vezi ca e topic special la sectiunea de service. citeste-l si o sa iti schimbi parerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Oare? Sunt curios, daca ai putea sa-ti iei fara probleme dpdv financiar, daca ai mai gandi asa... eu nu cred. Da, te asigur ca asa as gandi. Mi-as lua 1150 ADV din ultima serie '06, mi-as lua 1100 S BCR, K 1200 LT (brick) chiar si S 1000 RR, dar niciodata mobra cu Paralever III. Din cauza fiabilitatii si a ratiunii economice (de ce sa dau atatia bani, chiar daca as avea milioane de euro, pe un produs cu foarte putin mai bun, dar mult mai complex?). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 (editat) Ungerea automata a lantului nu e o solutie fiabila in Romania sau pentru offroad. Daca nu las sprayul de lant sa se usuce bine(cateva ore), dupa cativa km deja lantul are pe el suficient praf incat sa arate ca inainte sa il curat serios si sa il ung. Cu o ungure automata care face ca lantul sa fie in permanenta plin de ulei si un drum judetean(care de felul lor sunt pline de praf) iese o mizerie destul de mare dupa parerea mea. Am spus ungator de calitate. Care unge cu ulei, nu cu spray. Editat Ianuarie 25, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 (editat) Buna informatie, multumim. Eu chiar sunt in curs de schimbat saua la F800, culmea dar cea originala a "crapat" la o cusatura/lipitura si s-a tot descusut de vreo 10 cm. Mai aveam garantie asa ca am fost la Bavaria si...am deja 3 luni si nicio veste...nu ma mira Ce au zis cei de la service mai exact? Acopera garantia astfel de defectiuni? Au facut constatarea? au comandat piesa si astepti piesa sa vina? Nu stiu cei de la bmw daca o schimba? Da si tu detalii, sa nu intelegem gresit ce sa intamplat... Ti-ai luat bmw si nu esti multumit? Simti nevoia sa strici renumele firmei din cauza unei cusaturi/lipituri? Dupa atati nemultumiti uite eu sunt multumit de motocicleta mea care e BMW F650.... Eu am un mode din 96.. Si eu am avut materialul de la sa rupta 4-5 cm aproape de rezervor, a mers cusuta si nici nu se vede..E din material foarte rezistent pe care nu ramane apa.. Daca iau in considerare anii de vechime + cei 60.000 km, o ruptura de 4-5 cm e nimica toata... Editat Ianuarie 25, 2010 de Nagy_Arpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 uite eu sunt multumit de motocicleta mea care e BMW F650 +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Ce au zis cei de la service mai exact? Acopera garantia astfel de defectiuni? Au facut constatarea? au comandat piesa si astepti piesa sa vina? Nu stiu cei de la bmw daca o schimba? Da si tu detalii, sa nu intelegem gresit ce sa intamplat... Ti-ai luat bmw si nu esti multumit? Simti nevoia sa strici renumele firmei din cauza unei cusaturi/lipituri? Dupa atati nemultumiti uite eu sunt multumit de motocicleta mea care e BMW F650.... Eu am un mode din 96.. Si eu am avut materialul de la sa rupta 4-5 cm aproape de rezervor, a mers cusuta si nici nu se vede..E din material foarte rezistent pe care nu ramane apa.. Daca iau in considerare anii de vechime + cei 60.000 km, o ruptura de 4-5 cm e nimica toata... Dupa cate am inteles eu,este garantia acopera si astfel de chestii. Bavaria nu acorda garantia,este BMW care o acopera (prin reprezentantele sale). Eu am inteles ca omul a raportat problema la Bavaria iar Bavaria nu a raspuns de ceva timp. In cazul asta,BMW nu are nicio vina (in afara de faptul ca a ales Bavaria ca reprezentant). Acum,in alta ordine de idei : este cazul asta reprezentativ pentru BMW? Probabil ca nu. Insa,ca sa citez contemporani, ai o marca premium,platesti premium si astepti servicii premium. Chestia cu marca premium astazi este doar un mit.BMW este la fel ca alta marca ce are cel putin 5% din piata in ceea ce priveste calitatea. Nu mai exista underdogs asta pentru ca cei ce se catalogau ca premium au ajuns la concluzia ca pot scoate (pe termen scurt) mai multi bani daca livreaza produsele la limita controlului calitatii. Pe termen lung insa ii va costa. Iar chestia cu renumele ... nu-l strica nimeni. L-a stricat Bavaria si poate in primul rand chiar BMW. Apropos,si eu sunt foarte multumit de motocicleta mea.See a pattern here? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Ce au zis cei de la service mai exact? Acopera garantia astfel de defectiuni? Au facut constatarea? au comandat piesa si astepti piesa sa vina? Nu stiu cei de la bmw daca o schimba? Da si tu detalii, sa nu intelegem gresit ce sa intamplat... Ti-ai luat bmw si nu esti multumit? Simti nevoia sa strici renumele firmei din cauza unei cusaturi/lipituri? Dupa atati nemultumiti uite eu sunt multumit de motocicleta mea care e BMW F650.... Eu am un mode din 96.. Si eu am avut materialul de la sa rupta 4-5 cm aproape de rezervor, a mers cusuta si nici nu se vede..E din material foarte rezistent pe care nu ramane apa.. Daca iau in considerare anii de vechime + cei 60.000 km, o ruptura de 4-5 cm e nimica toata... Nu am zis ca sunt nemultumit de BMW, ba sunt chiar f multumit, nu are nicio problema. Saua s-a crapat pe cusatura, da in fata langa rezervor, si crapatura a inaintat. Nu zic ca nu se poate rezolva dar motocicleta e in garantie si mi se pare normal sa imi schimbe saua pt ca nu s-a dezlipit din vina mea (lovita, smulsa, zgariata). Am fost la Bavaria, au constatat si in urma discutiei cu cei din Germania probabil, m-au rechemat sa faca poze la crapatura (ca asa ceva nu s-a mai intamplat) si de atunci au trecut 3 luni. Am procedat exagerat? Nu cred. Mobra are acum 20 si ceva de mii de km, crapatura a survenit pe la 15.000 Va tin la curent Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Nu am zis ca sunt nemultumit de BMW, ba sunt chiar f multumit, nu are nicio problema. Saua s-a crapat pe cusatura, da in fata langa rezervor, si crapatura a inaintat. Nu zic ca nu se poate rezolva dar motocicleta e in garantie si mi se pare normal sa imi schimbe saua pt ca nu s-a dezlipit din vina mea (lovita, smulsa, zgariata).Am fost la Bavaria, au constatat si in urma discutiei cu cei din Germania probabil, m-au rechemat sa faca poze la crapatura (ca asa ceva nu s-a mai intamplat) si de atunci au trecut 3 luni. Am procedat exagerat? Nu cred. Mobra are acum 20 si ceva de mii de km, crapatura a survenit pe la 15.000 Va tin la curent Andrei plescoi uita sa spuna ceva bmw lui nu e cumparat de la BAVARIA so pt ei este o cheltuiala in plus pe care trebuie sa o faca pt o motocicleta pt care nu au castigat nimic la vanzare bavaria nefiind bmw tot ce aduce din germania plateste inainte mergi si vorbeste cu stefan si sunt sigur ca vei gasi intelegere in rez problemei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 e despre 650(800) sau despre Bmw in general??? daca e in general am un aprieten care se judeca cu BMW AG ptr defect major la 1200 GS-ul sau..... i-a iesit in mers una din jambe fata..... noroc ca mergea doar cu 60.... BMW e doar o alta marca de motociclete! (scumpe) care a facut ceva R&D si are niste sisteme de safety mai avansate (abs, tc) si confort (esa) insa la capitolul controlul calitatii sunt destul de low. ultima treaba.... in dakar au bubit un motor.... e jenant sa participi si sa bubui un motor.. desi alea de 450 le fac in china credeam ca macar motoru de dakar il fac in deutscheland. asaincat 1200 gs-ul meu mai asteapta ceva ani sa fie inlocuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 e despre 650(800) sau despre Bmw in general???daca e in general am un aprieten care se judeca cu BMW AG ptr defect major la 1200 GS-ul sau..... i-a iesit in mers una din jambe fata..... noroc ca mergea doar cu 60.... BMW e doar o alta marca de motociclete! (scumpe) care a facut ceva R&D si are niste sisteme de safety mai avansate (abs, tc) si confort (esa) insa la capitolul controlul calitatii sunt destul de low. ultima treaba.... in dakar au bubit un motor.... e jenant sa participi si sa bubui un motor.. desi alea de 450 le fac in china credeam ca macar motoru de dakar il fac in deutscheland. asaincat 1200 gs-ul meu mai asteapta ceva ani sa fie inlocuit bine zis dar sa speram ca nu vor incepe sa produca in chima si piese de schimb pt gs vechi ca am pus.o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Ungerea automata a lantului nu e o solutie fiabila in Romania sau pentru offroad. Daca nu las sprayul de lant sa se usuce bine(cateva ore), dupa cativa km deja lantul are pe el suficient praf incat sa arate ca inainte sa il curat serios si sa il ung. Cu o ungure automata care face ca lantul sa fie in permanenta plin de ulei si un drum judetean(care de felul lor sunt pline de praf) iese o mizerie destul de mare dupa parerea mea. Ai facut tu teste sau iti dai cu parerea? Pot sa te lamuresc cu lantul meu care in vara trecuta a parcurs 29700 km in Romania si afara, pe sosea si drumuri forestiere, pe soare si pe ploaie torentiala (cateva mii de km) si cu toate astea nu l-am spalat niciodata cu produse petroliere. Cele mai importante calitati ale ungerii automate sant ungerea propriuzisa, net superioara a uleiului fata de orice spray si faptul ca in afara de ungere face si o SPALARE continua a lantului. Cantitatea de mizerie acumulata este infinit mai mica decat cea rezultata din utilizarea sprayului, iar mica mizerie care se acumuleaza pe bascula si geanta spate se curata usor cu apa si sampon odata cu spalarea curenta a motorului. Daca ungerea mai este controlata fin, electronic, cantitatea de ulei in exces dispare si ai si mai putin de munca cu curatenia la lant, roata. Daca chiar esti curios treci pe la mine si discutam in detaliu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 plescoi uita sa spuna cevabmw lui nu e cumparat de la BAVARIA so pt ei este o cheltuiala in plus pe care trebuie sa o faca pt o motocicleta pt care nu au castigat nimic la vanzare bavaria nefiind bmw tot ce aduce din germania plateste inainte mergi si vorbeste cu stefan si sunt sigur ca vei gasi intelegere in rez problemei corect! cu accent pe ultima idee. Mesaj completat e despre 650(800) sau despre Bmw in general??? asa se vroia, cum spune si titlul (800&650)... dar mai scapa lumea pe langa... Mesaj completat dar niciodata mobra cu Paralever III. Din cauza fiabilitatii si a ratiunii economice (de ce sa dau atatia bani, chiar daca as avea milioane de euro, pe un produs cu foarte putin mai bun, dar mult mai complex?). Tot nu te cred; esti cam fixist si nerealist! Adica nu ti-ai lua o motocicleta mai noua, mai manevrabila, evoluata din toate punctele de vedere (ciclistica, frane, dotari), mai usoara etc etc... doar ca are Paralever 3??? Care ratiuni economice, se strica 100% si de mai multe ori pe an? GS/ADV este o moto relativ des intalnita p-aici pe forum... la cati s-a stricat?? Nu-mi raspunde, mi se pare absurd; iti respect parerea si gata, nu vreau sa continuam discutia la infinit, poate candva "live"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.