Jorge Lorenzo Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Din auzite de la cineva care il cunoaste personal,a zis ca Rossi nu e foarte simpatic ca la tv, si la urma urmei e normal,fiind deja sufocat de media si de multi fani fanatici.Ce e prea mult strica si probabil inclusiv a fi foarte popular la un moment dat deranjeaza. La urma urmei, conteaza e ca e om normal si modest,si mai ales cand se simte bine pe motor face spectacol. La fel ca Rossi sunt si Lorenzo si Stoner... si nu numai. Mai toti pilotii de la echipele de uzina sunt asa. Nu ai sa ii vezi populari la ei in boxa, sa primeasca orice reporter sau sa raspunda la orice intrebari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9fingers Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 @bibi. Si eu am ramas masca un pic mai inainte, cand mi s-a spus ca nu am nici macar dreptul de a persifla aici. Cred ca suntem intr-o biserica si nu ne dam seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Aprilie 18, 2012 Autor Share Postat Aprilie 18, 2012 @bibi. Si eu am ramas masca un pic mai inainte, cand mi s-a spus ca nu am nici macar dreptul de a persifla aici. Cred ca suntem intr-o biserica si nu ne dam seama. Aici e coltisorul fanilor si fanaticilor VR.Lasati-ne sa fim noi prosti si orbi. Voi sunteti mai destepti si nu va coborati la nivelul nostru. Multumim... La revedere! si ca sa fiu ontopic... http://www.youtube.com/watch?v=nNyopy25mMc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9fingers Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) Aici e coltisorul fanilor si fanaticilor VR.Lasati-ne sa fim noi prosti si orbi. Voi sunteti mai destepti si nu va coborati la nivelul nostru. Multumim... La revedere! Te inseli, dar cred ca te-ai obisnuit. Coltul fanaticilor VR este mult mai larg, ma impiedic de textele lor peste tot. Si acest topic face parte dintr-un forum, un spatiu public pt care nu pot sa-ti rezervi drepturi speciale. De cate ori invocati aceasta "aparare" nu pot decat sa Florin Piersic. Editat Aprilie 18, 2012 de 9fingers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Te inseli, dar cred ca te-ai obisnuit. Coltul fanaticilor VR este mult mai larg, ma impiedic de textele lor peste tot. Si acest topic face parte dintr-un forum, un spatiu public pt care nu pot sa-ti rezervi drepturi speciale. De cate ori invocati aceasta "aparare" nu pot decat sa Florin Piersic. Am reusit o perioada lunga sa trec pe langa elucubratiile Degetelului, dar acum chiar stau si ma intreb cat de grobian tre' sa fie omu' ca sa se bage cu de-a sila in joaca unora care nu vor sa se joace cu el? Bleah! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Sa nu cumva sa plangi gixxxere...o sa iti aduc o bombonica;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 O analiză foarte bună despre posibilitățile lui Rossi, și de ce ar fi mai bine pentru toată lumea să rămână la Ducati. VR are prin urmare o singura varianta: mergi sau crapa ! = ori castiga cu Ducati ori e liber din 2013 sa se ocupe si de alte pasiuni (4 roti, spre ex) In rest, ce va incapatanati sa NU intelegeti este ca Ducati sunt ITALIENI. Era un banc (asta pentru cine nu a cunoscut personal italieni si nu a lucrat cu ei ...) In paradis bucatarul e italian, amantul francez, mecanicul auto german, politistul englez si totul e organizat de elvetieni. In iad bucatarul e englez, amantul elvetian, mecanicul auto francez, politistul german si totul e organizat de italieni. Ah, da, mai sunt buni si la design ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9fingers Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 O analiză foarte bună despre posibilitățile lui Rossi, și de ce ar fi mai bine pentru toată lumea să rămână la Ducati. Uite inca o posibilitate pt Rossi http://www.asphaltandrubber.com/bikes/kenny-roberts-kr-protons-auction/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 S-a votat cea mai tare cursa de Moto Grand Prinx din istorie. Intrecerea de la Catalunya din anul 2009 a fost declarata cea mai spectaculoasa, cea mai electrizanta cursa din istorie. Cursa dintre Valentino Rossi si Jorge Lorenzo a fost unul epic! Vezi de ce. Cursa din Catalunya a adus in prim plan un duel de milioane. Valentino Rossi si Jorge Lorenzo s-au duelat in ultimele tururi pentru castigarea etapei. Ultimele trei tururi au fost de-a dreptul electrizante pentru orice fan al sportului. Finalul a fost unul pe masura! Italianul Valentino Rossi a castigat cea mai spectaculoasa cursa din istoria MotoGP. Sursa: http://www.sport365.ro/a-fost-desemnata-cea-mai-spectaculoasa-cursa-moto-gp-din-istorie/236106/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Pun si eu o intrebare de care poate o sa radeti. Unde se mai poate vedea motogp-ul? Tin minte ca la eurosport unde-l vedeam eu de obicei parca nu s-a mai dat in anii trecuti. ps- Si da, chiar daca nu-mi plac motoarele de viteza si nici viteza, si eu sunt un fan VR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 (editat) Pun si eu o intrebare de care poate o sa radeti. Unde se mai poate vedea motogp-ul? Tin minte ca la eurosport unde-l vedeam eu de obicei parca nu s-a mai dat in anii trecuti. ps- Si da, chiar daca nu-mi plac motoarele de viteza si nici viteza, si eu sunt un fan VR Înseamnă că nu te mai uiți de vreo trei ani. Pe DiGi Sport (cu comentariu de (cuvant urat)) sau pe British Eurosport și BBC (pe net sau torente) Editat Aprilie 20, 2012 de bibi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Pun si eu o intrebare de care poate o sa radeti. Unde se mai poate vedea motogp-ul? ps- Si da, chiar daca nu-mi plac motoarele de viteza si nici viteza, si eu sunt un fan VR Am ras la continuare, nu la intrebare Poti incerca si de aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evil1 Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 (editat) S-a votat cea mai tare cursa de Moto Grand Prinx din istorie. Intrecerea de la Catalunya din anul 2009 a fost declarata cea mai spectaculoasa, cea mai electrizanta cursa din istorie. Cursa dintre Valentino Rossi si Jorge Lorenzo a fost unul epic! Vezi de ce. Cursa din Catalunya a adus in prim plan un duel de milioane. Valentino Rossi si Jorge Lorenzo s-au duelat in ultimele tururi pentru castigarea etapei. Ultimele trei tururi au fost de-a dreptul electrizante pentru orice fan al sportului. Finalul a fost unul pe masura! Italianul Valentino Rossi a castigat cea mai spectaculoasa cursa din istoria MotoGP. Sursa: http://www.sport365....istorie/236106/ Brava Mircea! - am vazut filmuletul acum cateva minute dar in alta sursa ( http://www.wimp.com/incrediblelap/ ) si am vrut sa pun link-ul dar mi-ai luat-o inainte E genul de chestie care mai descreteste fruntea fanilor, pacat ca este la timpul trecut..anyway cheers! Editat Aprilie 20, 2012 de vampiria_t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Rossi VR46 Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Uitati-va la filmul Fastest , in memoria vremurilor bune . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Uitati-va la filmul Fastest , in memoria vremurilor bune . Subscriu ! Și mai e și Faster and faster (cu Ducatiurile) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evil1 Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 O analiză foarte bună despre posibilitățile lui Rossi, și de ce ar fi mai bine pentru toată lumea să rămână la Ducati. fain articolul - si da glas unei alte realitati: o intoarcere a lui Rossi la una din fostele echipe, ar insemna pe langa concurenta intre piloti pe pista, si concurenta in garaj - cum a fost cazul in ultimii lui 2 ani la Yamaha, cand se lucra in celule separate, fara schimb de informatii. Din acest motiv, echipele prefera sa aibe o singura vioara prima, si nu doua, iar Rossi nu ar accepta sa cante ca vioara a2a, sau cel putin nu inca.. In plus e posibil ca echipa la care ar da el re-join, sa piarda campionatul, punctele impartite spre exemplu intre Rossi si Stoner la Honda, creand un avantaj la castigarea titlului pt Yama & Lorenzo. Pragmatismul unei fabrici sau a alteia, le-ar impiedica sa dea vrabia din mana, reprezentata de un Stoner sau Lorenzo care au demonstrat ca pot castiga campionatul, pe o (doar) posibila revenire in varf a regelui - si asta in primul rand din prisma diferentei de varsta. "There are also signs that the engine angle could finally be changed, with some sources hinting that the new engine will be a 75° V. Just how reliable these sources are is yet to be proven – guesses based on glimpses of engines may be the result of an optical illusion rather than the actual engine layout. But a new engine layout would radically transform the handling of the bike." Subscriu: Schimbarea geometriei cilindrilor in V de la 90°(L), e cam ultima varianta ramasa, dupa 5 frame-uri fie din carbon, fie din aluminiu, care nu au adus o imbunatatire clara a manevrabilitatii. In asta consta si avantajul concurentei: motoarele (cu cilindrii fie in V la 72° -in cazul Honda, fie in linie -in cazul Yamaha) sunt mai compacte, astfel pot fi plasate mai aproape de roata fata, care este incarcata mai mult (pt detalii pe larg -> http://motomatters.com/analysis/2011/08/08/the_trouble_with_the_ducati_desmosedici_.html) Incarcarea fata ar rezolva in teorie cel putin 3 din problemele acuzate de pilotii Ducati: -aducerea cu greutate la temperatura optima a pneurilor Bridgestone -dificultati pe franare -understeering -> dat -la fel- de pierderea aderentei pe roata fata, fortand pilotii sa iasa larg din curba. Interesant ar fi apoi de vazut si cum e afectata dinamica punerii calutilor la pamant, odata cu schimbarea centrului de greutate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9fingers Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 E edificator de observat cum, la inceput toti (spectatorii) invinovateau alegerea materialul (CF) ca eroarea fundamnetala de design. Dupa ce au trecut la Al, vina a fost aruncata pe conceptul "frameless". Acum cand au construit un cadrul din Al twin spar si Rossi spune ca are aceeasi problema pe care a avut-o cu toate ducatiurile, unghiul dintre cil era de fapt de vina.... Orice arhitectura are avantaje si dezavantaje. Ducati este singurul motor care nu are nevoie de arbori de echilibrare, si in combinatie cu distributia desmodromica domina dpdv al puterii inca de la debut. Dezavantajele legate de centralizare maselor au fost adresate de conceptul cu motor portant (motorul fiind mai rigid/greu, tinand loc de cadru). Cum banuiam cu mai bine de un an in urma, se pare ca singurul rezultat care l-ar multumi pe Rossi ar fi o clona japoneza. Geniul este recunoscut atunci cand reuseste sa obtina un rezultat gasind o cale diferita, la care altii ori nu s-au gandit, ori nu au fost in stare sa o urmeze. Ahhh, am uitat ca nu e permisa invocarea lui Stoner in biserica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Mai e o soluție - o Yamaha sau Honda de client sub culorile Ducati - ceva de genul "Marlboro Ducati Yamaha Team" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Cum banuiam cu mai bine de un an in urma, se pare ca singurul rezultat care l-ar multumi pe Rossi ar fi o clona japoneza. Geniul este recunoscut atunci cand reuseste sa obtina un rezultat gasind o cale diferita, la care altii ori nu s-au gandit, ori nu au fost in stare sa o urmeze. Treaba e ca pe Ducati trebuie sa mearga bine si alti piloti, nu doar Stoner. Iar o motocicleta care l-ar multumi pe Rossi, cu siguranta va multumi si pe altii. E adevarat ca ar fi fost mult mai bine pt Ducati sa castige cu o motocicleta diferita fata de ceilalti. Ori daca ei copiaza exact o motocicleta japoneza, atunci chiar daca vor avea rezultate cu ea, nu mai e tot acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Treaba e ca pe Ducati trebuie sa mearga bine si alti piloti, nu doar Stoner. Iar o motocicleta care l-ar multumi pe Rossi, cu siguranta va multumi si pe altii. E adevarat ca ar fi fost mult mai bine pt Ducati sa castige cu o motocicleta diferita fata de ceilalti. Ori daca ei copiaza exact o motocicleta japoneza, atunci chiar daca vor avea rezultate cu ea, nu mai e tot acelasi lucru. Legile fizicii sunt aceleasi si in Japonia si in Italia. Cel putin in universul nostru... Se pare ca japonezii sunt cei care reusesc sa impace fizica, cu performanta (sau sa o foloseasca cu maxim de succes, pentru obtinerea performantei) si cand se intampla asta, din multitudinea de solutii tehnice, mai mult sau mai putin "originale", raman viabile doar cateva. Daca asta este reteta, atunci ea trebuie urmata, iar Ducati trebuie sa invete aceasta lectie, daca vrea sa fie si performant, nu numai cu "personalitate". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9fingers Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Legile fizicii sunt aceleasi si in Japonia si in Italia. Cel putin in universul nostru... Se pare ca japonezii sunt cei care reusesc sa impace fizica, cu performanta (sau sa o foloseasca cu maxim de succes, pentru obtinerea performantei) si cand se intampla asta, din multitudinea de solutii tehnice, mai mult sau mai putin "originale", raman viabile doar cateva. Daca asta este reteta, atunci ea trebuie urmata, iar Ducati trebuie sa invete aceasta lectie, daca vrea sa fie si performant, nu numai cu "personalitate". Pana la limitele legilor fizice mai este o eternitate.... restrictiile regulamentare sunt mult mai relevante. Un proiectant inspirat a reusit sa invinga tocmai acele solutii "viabile", in 2007. Acum, sa se zbata sa prinda din urma niste echipe care pe langa o experienta colosala, mai au si fonduri net superioare... Asta pana cand o echipa mai mica va reusi sa profite de potentialul net superior al CF. Dar nu Ducati, pt ca Rossi nu este nici vreun dezvoltator iesit din comun, si nici la capitolul rabdare sau insipratie nu mai exceleaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 (editat) Dar nu Ducati, pt ca Rossi nu este nici vreun dezvoltator iesit din comun, si nici la capitolul rabdare sau insipratie nu mai exceleaza. La cat spiritism ai facut, pana la urma a cedat omu.. Editat Aprilie 22, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 La cat spiritism ai facut, pana la urma a cedat omu.. Pe asta la care categorie il bagi: la nescolarizati sau la aia cu scoala??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Aprilie 22, 2012 Autor Share Postat Aprilie 22, 2012 (editat) S-a votat cea mai tare cursa de Moto Grand Prinx din istorie. Intrecerea de la Catalunya din anul 2009 a fost declarata cea mai spectaculoasa, cea mai electrizanta cursa din istorie. Cursa dintre Valentino Rossi si Jorge Lorenzo a fost unul epic! Vezi de ce. Cursa din Catalunya a adus in prim plan un duel de milioane. Valentino Rossi si Jorge Lorenzo s-au duelat in ultimele tururi pentru castigarea etapei. Ultimele trei tururi au fost de-a dreptul electrizante pentru orice fan al sportului. Finalul a fost unul pe masura! Italianul Valentino Rossi a castigat cea mai spectaculoasa cursa din istoria MotoGP. Sursa: http://www.sport365....istorie/236106/ Si pe buna dreptate!! Electrizant momentul si dupa 3 ani de zile.A fost fenomenala cursa mai ales ca am vazut-o in direct. Fiind fan Rossi de peste 11 ani acum am un gust amar, cand urmaresc Gp'u pentru ca nu mai vezi asemenea lupte in care sa fie implicat el sau altii.El facea sarea si piperul.Sper sa mai revedem asemenea momente si in viitor.Chiar daca nu din partea lui. In amintirea vremurilor bune. http://www.youtube.com/watch?v=94WY0CipnXU Editat Aprilie 22, 2012 de gixxxer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.