Sari la conținut

Rossi's Fan Club 46


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

Nu fi asa sigur, daca contractul prevede o motocicleta cu ultimele specificatii, uzina trebuie sa se supuna. Totul consta in felul in care se negociaza. Pai daca punem problema asa, ar trebui sa ne intrebam, daca nu cumva al doilea pilot oficial "beneficiaza" tot de o motoreta mai putin "egala" cu a colegului. Ceea ce se intampla cu Spies si plecarea lui de la Yamaha,in conditii destul de tulburi, ma face sa cred ca da. Probabail la fel se procedeaza si la Honda.. O declaratie a lui Zelemberg, de zilele astea, ii arata clar lui Rossi, care ii este locul, daca se intoarce la Yamaha... ceea ma face sa imi pun in mod legitim intrebarea, daca va avea tratament egal, in ceea ce priveste materialul de concurs, cu colegul Iorghe.

 

Treaba asta e veche și cunoscută. M-am și contrazis cu <ăla cu Wankel la avatar> pe un topic la un moment dat pe tema asta. Cel mai vizibil a fost la prezentarea Repsol Honda din 2011, când se vedea clar că Dovi avea furcă și frâne "spec. 2010" pe motocicletă (spre diferență de Stoner și Pedrosa, care aveau modelul nou). Da, în pozele oficiale.

 

Bineînțeles, HRC nu a spus-o pe față, explicând că cei doi aveau un model mai nou care trebuia încă testat, așa că preferă să aibă ambele specificații la început. Da, da. Bullcrap. După a 4-a sau a 5-a cursă i-a venit "fața" nouă și lui Dovi.

 

Cat despre Ducati si cat de competitiv a fost in 2007 si 2008 s-a exprimat bine Burges, cand a spus ca Ducati a sarbatorit victoriile, dar nu a analizat serios esecurile. Da, a castigat curse in anii pe care ii mentionezi (chiar si un titlu).. numai nu uita ca motoreta din 2007 a fost total diferita de cele din 2008-2010, cand lupta la titlu ramasese doar un vis umed, iar de 2011 nu mai vorbim, pt. ca stim f. bine povestea. Asadar, putem spune ca singura motoreta competitiva la Ducati, a fost modelul din 2007.. dar si atunci sa nu uitam problemele cu care s-a confruntat Yamaha. In 2008, situatia s-a schimbat radical.

 

Nu poți spune că în 2008 situația s-a schimbat radical: Stoner a câștigat o treime din cursele din acel sezon. Dacă ar fi fost constant și în rest, s-ar fi putut bate la titlu până la capăt.

 

Oricum, nu asta e ideea, ci faptul că Ducati poate să dezvolte fără probleme o motocicletă câștigătoare în viitor, mai ales acum cu banii nemților.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tare imi este teama sa nu pateasca, la echipa de uzina Yamaha, ceea ce a patit Spies. Declaratia lui Zeelenberg nu miroase a bine... Cred ca o solutie mai buna ar fi sa mearga la o echipa de client, dar sa isi asigure sprijinul uzinei, decat sa ajunga la o echipa de uzina si sa mearga pe o motocicleta de client.

Sa ramana la Ducati, este sinucidere curata. Ducati nu are nici forta si nici know how-ul de a dezvolta o motocicleta competitiva, in acelasi ritm cu japonezii. Asadar, matematic vorbind, nici o sansa sa castige cu Ducati in viitor, oricate eforturi ar face, atat el cat si echipa.

 

Nu te contrazic pt ca in pricipiu sunt deacord cu cele de mai sus, doar punctez niste mici chestiuni:

 

-Spies a avut clar si ghinion in acest sezon, dar la fel de adevarat este si ca a fost un fel de "pilot de test" la uzina. Deci si fara ghinion - nu stiu daca ar fi avut sanse egale cu Laurentiu..

-In 2010 Rossi a fost primadona la Yama, iar dupa primele curse Laurentiu a avut o victorie in plus...deci fie au avut exact acelasi material de concurs, fie in cazul in care s-a aplicat chestia de mai sus -> Laurentiu a fost mai bun chiar si inainte de momentul accidentarii lui Vale.

-Da, pe 2013 ar fi sinucidere si pt el si Ducati...dar pt viitor - nu pot baga mana in foc ca Ducati nu va ajunge iar in top. Nu ai de unde sa stii cum vor evolua lucrurile sub noul stapan Audi - poate refac prototipul cu totul, poate il zboare pe Preziosi, poate aduc alti piloti - POATE - nu stii ce aduce viitorul...

-Uite ca in viata roata se intoarce, si din prima vioara la Yamaha - cand l-a tratat pe Laurentiu cu spatele (si paddock inchis) - , acum Vale ar fi vioara a2a si va fi nevoit sa zambeasca frumos lui Horhel, care din spusele lui Zeelenberg are un cuvant greu de spus la posib. revenirii lui la Yama. Nu mi-am putut opri un zambet la situatia penibila creata - si mica bâlbă: (link de la PzKpfW http://www.superbikeplanet.com/2012/Jul/120730c.htm -> thanks!)

Q How would you feel about stepping back to Yamaha, stepping back to being the teammate of Lorenzo again, after there was some tension before? He said that he would not have a problem with this. From your side, what is your feeling?

 

A The situation change a lot, because, so - my feeling change a lot, because change the situation. I mean, I had some problem in the past with Jorge, especially because I was angry with Yamaha. Because after what all I did for Yamaha, they put me in a team, a very strong teammate. So I was pissed off with Yamaha, more than him. Now, now is a different situation. I understand that anyway Yamaha make the right choice for Yamaha. And I think this is not a big problem.

 

Acum Laurentiu e in acceasi situatie - de a primi in echipa un "very strong teammate" - si la prima vedere cel putin - nu se agita.

Concluzie: e bine sa lasi intotdeauna loc de "buna ziua", iar daca esti in pozitia de favorit, intinde o mana noului venit - s-ar putea ca situatia se se schimbe odata..;)

 

[...] ar trebui sa ne intrebam, daca nu cumva al doilea pilot oficial "beneficiaza" tot de o motoreta mai putin "egala" cu a colegului. Ceea ce se intampla cu Spies si plecarea lui de la Yamaha,in conditii destul de tulburi, ma face sa cred ca da. Probabail la fel se procedeaza si la Honda..

 

Personal abia astept momentul in care Spies va "ciripi" - lucrurile intre el si Yama au decurs dubios - sper sa ne lamurim in curand..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vampiria:articolul il citisem dupa ce am afirmat ca rossi nu va veni ca pilot nr 2 cel putin asta a fost parerea mea si nu credeam ca se va intampla asta dar daca se va intampla ptr noi e si mai bine ptr ca o sa fie mai piperat sezonul sper...pe de alta parte inca mai sper o minune cu ducati desi e nebunie:)))dar cum ai zis viitorul nu l putem citi...

totusi nu cred ca rossi ar accepta sa vina la yamaha pilot nr 2 fara niste specificatii bine puse la punct tocmai ptr a evita probleme gen care lea avut spies parerea mea.

cat despre ducati 2007 si 2008 au fost anii de varf ptr ducati dar sa nu uitam ca si inainte au mai fost ceva victorii ptr ei nu ca ar conta prea mult dar eu zic ca,conteaza f mult puterea financiara^si se stie ca ducati la capitolul asta e net inferior fata de concurenta cu tot cu sponsori,eu cred ca audi or sa se implice destul de mult in asta unul din motoive ar fi si concurenta fata de bmw care se anunta si ei din cate aud si asta ar conta f mult ptr ducati un sprijin ca audi si speram ca vor fi schimbari in bine. mie unul miar placea sa vina crutchlow la ducati se potriveste ca stil de pilotaj tare curios as fi isa vedem atunci ducati la ce nivel se afla clar si cu crutchlow in forma si mai interesant ar fi sa vedem in caz ca pleaca rossi daca ducati continua cu fasiile de aluminiu :)) sau revine la carbon...ramane de vazut

aaasi sa nu uit creca rossi stie f bine ce s eintampla la yamaha si daca ar fi tratat cum a fost spies creca ar prefera sa se duca la echpa de client sa se sponsorizeze singur:)))...dar spies cu tot cu tratamentul de care a avut parte si el a dezamagit total creca daca avea rezulatate sigur alta era situatia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-ar mira ca Rossi sa plece la viitoarea echipa Monster-Marlboro-Coca-Cola, cert e ca Ducati si el nu vor performa niciodata impreuna. Acolo e lipsa de comunicare si de aici lipsa unei motociclete, singurul lucru benefic amandurora ramane imaginea si vanzarile noilor modele.

 

Sper ca Rossi sa faca o rocada cu Crutchlow, la aceasta miscare amandoi vor face un pas inainte. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ideal ar fi sa vedem rezultate bune obtinute de Rossi, pe Ducati. Dar trebuie sa tinem cont ca omu' nu mai are 23 de ani, sa aiba tot timpul din lume la dispozitie. Cum a spus si el, "inca 2 ani in MotoGP", si cam asta ar fi cariera lui. Iar in ritmul in care au "evoluat" cu motocicleta lor, nu cred ca se va intampla minunea nici in urmatorii 2 ani, indiferent de cat sprijin vor avea din partea nemtilor de la Audi. Asa ca eu personal prefer ca Rossi il lase pe altul mai capabil sa inteleaga motocicleta si sa o dezvolte, iar el sa se mute pe motocicleta pe care a inteles-o cel mai bine si la care contributia lui a dat rezultate ... YZR M1.

 

Iar Ducati, eu cred ca o sa aiba rezultate bune daca vor aduce un pilot tanar, ambitios si bataios. Cu lupii batrani si experimentati, nu cred ca vor face mare lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amin! :agree: Cred ca a fost unul din atuuri si pt Stoner (pe langa talent etc bla bla - asta pt fanii lui) - e mai ok sa iti formezi stilul direct pe "calul naravas" decat sa il calaresti dupa ce ai mers o viata pe iepe docile :)

Editat de vampiria_t
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca stil de pilotaj, Crutchlow s-ar potrivi cu Ducati, insa nu cred ca este suficient de rapid si constant, ca sa obtina rezultate. In nici un caz, la nivelul lui Stoner. Ar mai fi Scott Redding, care are un stil de pilotaj la fel de agresiv, dar nu are constanta si mai ales maturitatea necesara. Nu cred sa existe in acest moment, in motomondial, un pilot care sa scoata rezultate cu Ducati. Si orice pilot ai aduce, nu inseana ca problemele motocicletei au disparut ca prin minune. Motocicleta aia are probleme majore de conceptie, de proiectare, care trebuie solutionate, abia apoi se poate pune problema unui pilot care sa o dezvolte si sa o duca la performanta. Ca sa dau raspuns unui coleg de forum, spun ca, da, Ducati ar putea sa dezvolte o motocicleta competitiva, dar nu in viitorul apropiat.. nici macar mediu si cu urmatoarele conditii:

1. Noul stapan, Audi, sa se implice neconditionat si nelimitat in proiect, financiar dar si in ceea ce priveste organizarea echipei (cam bate vantul pe acolo, din cate se pare).

2. Sa se dispenseze de Preziosi si solutiile lui "novatoare"

3. Sa fie adus un proiectant japonez (stiu ca nu place fanilor marcii, dar cand bagi zeci, sute de milioane, intr-un asemenea proiect si vrei performante la varf, trebuie sa fii pragmatic. Place sau nu place, dar japonezii sunt d-zei in domeniul asta). O motocicleta performanta, care sa castige titluri mondiale, nu se realizeaza numai cu bani, oricat de bogati si disponibili sunt cei de la Audi, ci si cu know how, pe care nici italienii nici nemtii nu il au, in acest moment. Parerea mea.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca stil de pilotaj, Crutchlow s-ar potrivi cu Ducati, insa nu cred ca este suficient de rapid si constant, ca sa obtina rezultate. In nici un caz, la nivelul lui Stoner. Ar mai fi Scott Redding, care are un stil de pilotaj la fel de agresiv, dar nu are constanta si mai ales maturitatea necesara. Nu cred sa existe in acest moment, in motomondial, un pilot care sa scoata rezultate cu Ducati. Si orice pilot ai aduce, nu inseana ca problemele motocicletei au disparut ca prin minune. Motocicleta aia are probleme majore de conceptie, de proiectare, care trebuie solutionate, abia apoi se poate pune problema unui pilot care sa o dezvolte si sa o duca la performanta. Ca sa dau raspuns unui coleg de forum, spun ca, da, Ducati ar putea sa dezvolte o motocicleta competitiva, dar nu in viitorul apropiat.. nici macar mediu si cu urmatoarele conditii:

1. Noul stapan, Audi, sa se implice neconditionat si nelimitat in proiect, financiar dar si in ceea ce priveste organizarea echipei (cam bate vantul pe acolo, din cate se pare).

2. Sa se dispenseze de Preziosi si solutiile lui "novatoare"

3. Sa fie adus un proiectant japonez (stiu ca nu place fanilor marcii, dar cand bagi zeci, sute de milioane, intr-un asemenea proiect si vrei performante la varf, trebuie sa fii pragmatic. Place sau nu place, dar japonezii sunt d-zei in domeniul asta). O motocicleta performanta, care sa castige titluri mondiale, nu se realizeaza numai cu bani, oricat de bogati si disponibili sunt cei de la Audi, ci si cu know how, pe care nici italienii nici nemtii nu il au, in acest moment. Parerea mea.

:)...ducati are deja japonezi in echipa de moto gp posibil chiar a lui rossi... asta stiu sigur

nu stiu sigur daca lear trebui asa mult timp daca au bani pot face multe teste si posibil sa gaseasca solutii repede sau nu :)

cat despre know how e destul de relativ daca nu vedem noi reyultate asta nu inseaman neaprat ca nu stiu cum sunt si alte aspecte care ii limiteaza dar asta e parerea mea

sunt de acord ca sa se ajung din nou la podium si sa castige curse tre un pilot gen crutchlowcare sa se formeze pe ducati...ceva de genu sa intamplat cu stoner mai mult sau mai putin dar de ex in 2007 stoner era mai la inceput si era motivat sa arate ce poate...

ducati dea lungul timpul a avut mari sucese la curse ramane de vayut daca va mai fi cayul in m gp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar, Rossi fuge de la Ducati.

Nu sta el sa fie masurat cu piloti tineri si infometati, pe material aprox. identic (oricum, cu sprijin de uzina). Pana si Barbera il deranja, cu GPZero...

http://www.asphaltandrubber.com/racing/ducati-corse-junior-team-strategy-motogp/

Editat de 9fingers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca a fost un zvon doar (aici).....insa Rossi la Yamaha ramane cea mai plauzibila varianta.

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparent Yamaha va face totul public pe 15 August.

Vom vedea daca asa se si intampla, e posibil ca vestea sa iasa la lumina mult mai devreme.

Sincer sunt dezamagit, imi doream sa ramana la Ducati si sa castige cel putin o cursa.

 

Sunt totusi 100% sigur ca Furusawa nu va lucra cu Ducati. Indiferent de oferta, de sansa, de ce prietenie are cu Vale, un samurai isi va pastra onoarea si nu va dezonora Yamaha (chiar daca s-a retras). Cel putin asa afirma in interviul lui dat lui Akira Nishimura, jurnalist japonez.

 

@akyranishimura
To be frank, his code of ethics. @MotoGPJules Why did Furasawa decline to help Ducati?
Furusawa won't be back to the paddock. "I prefer quiet life. That's why I moved to Kyoto from Iwata".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparent Yamaha va face totul public pe 15 August.

Vom vedea daca asa se si intampla, e posibil ca vestea sa iasa la lumina mult mai devreme.

Sincer sunt dezamagit, imi doream sa ramana la Ducati si sa castige cel putin o cursa.

 

Sunt totusi 100% sigur ca Furusawa nu va lucra cu Ducati. Indiferent de oferta, de sansa, de ce prietenie are cu Vale, un samurai isi va pastra onoarea si nu va dezonora Yamaha (chiar daca s-a retras). Cel putin asa afirma in interviul lui dat lui Akira Nishimura, jurnalist japonez.

 

@akyranishimura
To be frank, his code of ethics. @MotoGPJules Why did Furasawa decline to help Ducati?
Furusawa won't be back to the paddock. "I prefer quiet life. That's why I moved to Kyoto from Iwata".

 

 

Mai rar asa oameni(tot respectul)sunt in contradictie cu rasa latina dar uite ca se mai si inteleg :)

 

http://www.gpone.com/index.php/201208077841/Ducati-prepara-il-dopo-Rossi.html#ixzz22r75T6yo

 

& happy b-day ;) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....Ce interpretari sucite. De acelasi nivel ca lamentarile infantile a le lui Rossi la adresa lui Burgess...

Rossi a tradat Honda? a inselat Yamaha? dar pe Furusawa?

 

Furusawa nu revine pt ca ii prieste pesnionarea, mai ales dupa ce si-a confirmat geniul in domeniul profesional. Si loialitatea lui ar fi pt Yamaha, in niciun caz pt un pilot (pe care el l-a adus in echipa) si care a plecat dintr-un exces de orgoliu nejustificat, and money.

 

EDIT, m-am pripit putin, interpretarie fiind mai subtile :P, nu de nivelul mentionat de mine. dar motivele lui Furusawa raman f simple, nu cred ca au legatura cu onoarea sau vreo filozofie...

Editat de 9fingers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spunea cineva mai demult, ca atunci cand spui Schumacher te gandesti la Mercedes, iar cand spui Rossi, te gandesti la Ducati... iar eu am raspuns ca la Schumacher imi vine in minte Ferrari, iar la Rossi - Yamaha.

 

Asadar, daca Rossi va concura la anul pe motocicleta de uzina Yamaha, o sa ma bucur tare mult... 1) pt ca Yamaha e echipa mea favorita, 2) pt ca am 2 piloti favoriti (Rossi & Lorenzo). Ce poate fi mai frumos decat pilotii favoriti, la echipa favorita? :)

 

In trecut nu imi placea Lorenzo, dar am inceput sa il apreciez de la inceputul sezonului 2011, iar acum dupa cum spuneam, e cel care mi-as dori sa castige campionatul (si chiar sa il depaseasca pe Rossi la nr de titluri, daca poate).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....Ce interpretari sucite. De acelasi nivel ca lamentarile infantile a le lui Rossi la adresa lui Burgess...

Rossi a tradat Honda? a inselat Yamaha? dar pe Furusawa?

 

Furusawa nu revine pt ca ii prieste pesnionarea, mai ales dupa ce si-a confirmat geniul in domeniul profesional. Si loialitatea lui ar fi pt Yamaha, in niciun caz pt un pilot (pe care el l-a adus in echipa) si care a plecat dintr-un exces de orgoliu nejustificat, and money.

 

EDIT, m-am pripit putin, interpretarie fiind mai subtile :P, nu de nivelul mentionat de mine. dar motivele lui Furusawa raman f simple, nu cred ca au legatura cu onoarea sau vreo filozofie...

 

Interpretarea de care vorbesti e bazata pe toata declaratia lui Furusawa. Am gresit ce-i drept cand am citat doar acele randuri. Cand se va publica vei intelege mai bine.

 

Diferenta e facuta din start de principiile asiatice, in special japoneze, in ceea ce priveste relatia firma-angajat, care sunt total diferite fata de cele europene.

Editat de Alter Ego
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asadar, daca Rossi va concura la anul pe motocicleta de uzina Yamaha, o sa ma bucur tare mult... 1) pt ca Yamaha e echipa mea favorita, 2) pt ca am 2 piloti favoriti (Rossi & Lorenzo). Ce poate fi mai frumos decat pilotii favoriti, la echipa favorita? :)

 

In trecut nu imi placea Lorenzo, dar am inceput sa il apreciez de la inceputul sezonului 2011, iar acum dupa cum spuneam, e cel care mi-as dori sa castige campionatul (si chiar sa il depaseasca pe Rossi la nr de titluri, daca poate).

 

Acum ca e oficial, ma bucur in egala masura. Mi-ar place sa vad un campionat disputat in 2013 si daca e posibil fara accidentari, indiferent cine castiga. Cand spun disputat, exprim din nou si regretul ca pleaca Stoner, ar fi contribuit si el cu siguranta..

Meritele lui Lorenzo ca pilot trebuie apreciate, trebuie sa fi un "hater" redard sa negi ca e ff talentat si cu potential enorm. In trecut (si chiar destul de recent) nu imi placea nici mie de nici un fel, (ba dimpotriva, aproape de polul opus) dar pe motive de personalitate sau aroganta nici decum pt felul de a pilota. In plus, cam din 2010 omul si-a vazut frumos de treaba in boxa lui, si nu cred ca i-a fost usor ca pilot venit nou la Yama, cand Rossi l-a tratat cu spatele. La fel, in ultimul timp ma impresioneaza prin declaratii decente / modeste si prin faptul ca a avut puterea sa afirme ca nu are nimic impotriva revenirii lui Rossi, si ca nu e afectat - ce o fi in inima lui e partea B, nu poti sa fii neafectat cand vine un coechipier cu potential mare - iar Rossi a dat chix in trecut in aceeasi situatie..cel mai intelept din partea lui ar fi fost sa isi vada de treaba cum a facut si Laurentiu, nu sa o ia prin ceapa cu vise umede de glorie cu Ducati - in fine - asta se cheama deja filosofia .xxx-penei ca sa spun frumos. Long story - short, incepe sa imi placa si mie Horhel si ca om, iar daca renunta si la celebrarile a la Rossi care cam dau in penibil si isi gaseste ceva original sa il defineasca, ar fi inca o dovada de maturizare..Sunt curios cum va decurge relatia intre cei 2 la anul: cel mai probabil Rossi din postura de outsider se va gudura de aceasta data pe langa pilotul principal, va fi mai docil si reconciliant..ceea ce nu poate fi decat bine pt echipa. Sunt curios si de Laurentiu daca pastreaza si comportamental linia declaratiilor... De depasit nr de titluri..mai ramane de vazut, desi previziunile pe urmatorii 2 ani cel putin ii sunt favorabile.

 

Gata e oficial Ducati si Rossi iau drumuri separate.

Sursa motogp.com

 

Cosmarul de 2 ani s-a incheiat: pt Ducati, pt ducatisti, pt Rossi, pt fanii lui...:clap:

Editat de vampiria_t
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...