Sari la conținut

Cazatura Filmata Din Mers


ianachim
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 325
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ti-ai dat cu firma in cap mai istoricule! au mai plecat si tantalai pe la amsterdam, nu doar oameni de tinut...

 

puneti careva un sondaj sa vedem pana la urma care a fost cauza: o balega, ulei, roua, bordura, traznetul, vantul, calul mistret, viteza, curba taiata, curba ascutita, cauciucul expirat sau alte cauze din domeniul extraterestrilor.

astept sa votez. as pune io dar nu ma pricep

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am cunoscut acum 2 ani ... e un suuper tip....

si ce daca e un miliardar excentirc...

 

auzi tu, daca imi trimite si mie doua sticle de ursus rosu contrasemnez si eu chestia de mai jos.

:nono:

 

In urma studiilor efectuate pe youtube si vizionarii a mai multor filmulete postate de userul Ianachim, imi retrag toate comentariile rautacioase de pe acest topic si imi cer scuze userului in cauza.

Camera montata pe casca te induce in eroare la vizionare, in alte filmulete mai misca din cap si se poate vedea clar unde este motocicleta si ce filmeaza camera, e o mare diferenta.

 

In urma unei discutii aprinse cu prietena mea, care este martora 80% din timpul petrecut de mine pe motor, am aflat ca si eu merg la fel si nu sunt decat un mare ipocrit. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah, am si eu o nedumerire... La cat de des postati pe aici, voi cand va mai dati cu mobrele?

Sau gata? Bate un pic de vant si preferati sa albiti tastatura?

Gata cu comentariile. Uitati-va la filmuletz, faceti-va o parere, invatati ceva daca sunteti dispusi, postati aici daca e pertinent, dar nu o mai luati pe aratura... decat daca aveti KTM

 

O sa devina asta forumul motociclistilor nemotociclisti din Romanica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah,io merg zilnic (aproape zilnic ca deh,p-acilea vantul e 7-9 m/s) cu mobra la munca.Ploaie sau vant.Asta e. Da' nici de-al dreq nu va zic cati km am facut pana acum.Asta pentru ca nici io nu stiu. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah, am si eu o nedumerire... La cat de des postati pe aici, voi cand va mai dati cu mobrele?

Sau gata? Bate un pic de vant si preferati sa albiti tastatura?

Gata cu comentariile. Uitati-va la filmuletz, faceti-va o parere, invatati ceva daca sunteti dispusi, postati aici daca e pertinent, dar nu o mai luati pe aratura... decat daca aveti KTM

 

O sa devina asta forumul motociclistilor nemotociclisti din Romanica!

Bai, uite sa-ti lamuresc nelamurirea.

Eu stau pe forum la serviciu. Asa e natura serviciului meu. Sunt paznic de zi/noapte la niste servere. Multe. Stau cu un ochi in console si cu celalalt in forum, ca altfel ma plictisesc sau adorm. Ce vrei sa fac? In restul timpului ma plimb cat pot de mult, cat imi permit banii.

 

P.S. Ianachim nu m-a mituit sa imi reconsider opinia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator trotinet

bai baieti ia stati in banca voastra si(sau) in saua voastra....

ianachim a postat un film cu greseala lui.... asa ca ce va inflamati aiurea.....

cine-l cunoaste stie... cine nu doar vb aiurea....

oricum io i-am zis ca intr-o zi stilul lui poetic de mers ii va face o surpriza... si ma bucur ca a avut o supriza atat de ieftina si ca e sanatos....

l-am cunoscut acum 2 ani si fara un mare motiv m-a ajutat de cateva ori... e un suuper tip....

si ce daca e un miliardar excentirc... va ofuscati voi ca are el adv si voi mobre... si el tot mobra ii zice.....

asa ca ciocu mic nu dati cu pietre ca din sutele de motociclisti de pe forumu asta el e unul din putinii dispusi sa ajute neconditionat pe oricine...

cum ar zice basescu... gaoz...lor :nono:

 

 

ianachim e un caracter de manelist care se lauda ca merge prin alte tari pe motor, se lauda ca el e din bucuresti(nu stiu daca e laudabil), se lauda ca are bmw(multi pot sa aiba dar poate le place altceva), se lauda ca are 100 mii km( cred ca a mancat cacao foarte mult caci e norocos ca mai traieste), se lauda ca are si face...sa mai faca si tusa ca unii chiar s-au saturat de un papitoi de gradinita. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad cui i-ar strica sa incerce macar sa invete din greseala sau nenorocul altuia. Autorul a facut foarte bine ca a postat filmul.

 

Lasand la o parte aspectele tehnice si faptul ca unii chiar au aberat rau, nu vad de ce trebuie sa raspundeti cu atata aroganta si sa-l luati pe om peste picior. Sa ridice mana sus ala cu macar 200k km, 6,7 ani de mobre si care merge 10 ore in sa atacand curbele ca la carte si concentrare maxima. Nu zic, sunt, dar baietii aceia de obicei au alta atitudine si o freaca mai putin pe forum.

 

Ontopic, se vede ceva acolo pe jos dar ar fi putut la fel de bine sa fie bordura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ati inebunit de tot

cred ca de la vreme

 

celor care ma stiu

-nu va mai luati in gura cu gogonei

-oricat incercati sa.i >moderati pe gognei> cu atat le dati apa la moara

 

celor care nu ma stiu

- comentati la obiect

 

celor care vor sa injure si sa abereze

- cand nu ai ce face iti faci de lucru

 

multumesc tuturor

 

alex man

 

ho mama

ce ai?

 

calm

ai de condus o moto noua catre mii de km pe an

consuma energia altfel

cand tu vei alerga pe sosele

ei in continuare vor avea doar filmele noastre in fata

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am inteles de ce va certati pe postul omului

 

bine ca nu ai nimic ...

 

sper sa nu fie grav eventual ... sa faci si niste radiografii ... (daca ai facut deja scuze - nu am citit toate paginile - prea multe injuraturi pe cm patrat de monitor)

 

restul se indreapta se schimba - scump - dar mai scumpa e viata

 

 

sa auzim numai de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ati inebunit de tot

cred ca de la vreme

 

celor care ma stiu

-nu va mai luati in gura cu gogonei

-oricat incercati sa.i >moderati pe gognei> cu atat le dati apa la moara

 

celor care nu ma stiu

- comentati la obiect

 

celor care vor sa injure si sa abereze

- cand nu ai ce face iti faci de lucru

 

multumesc tuturor

 

alex man

 

ho mama

ce ai?

 

calm

ai de condus o moto noua catre mii de km pe an

consuma energia altfel

cand tu vei alerga pe sosele

ei in continuare vor avea doar filmele noastre in fata

:rolleyes:

Nu mai pune la inima chestiile astea, daca vroiai sa beneficiezi de minimum de critici nu faceai topicul asta (ca probabil stii ca si mine ca aici activeaza mai nou mai mult tipi care spra sa-si ia carnet categoria A in curand). Din pacate unii (astia mai tinerei si infocati) isi inchipuie ca pur si simplu nu pot gresi, si cu atat mai mult isi inchipuie ca nu e acceptabil ca unul ca tine care face uneori intr-un weekend pe motor cat fac altii intr-un an intreg ar putea face greseli.

Exista o vorba printre motociclisti - "pe motocicleta nu ai voie sa gresesti decat o data" - dar din fericire tu aici nu ai facut o greseala din alea care sa intre in categoria asta de greseli nasoala, asa ca merci pentru film, sa imi aduc aminte sa nu merg relaxat niciodata pe motor...

E un topic mai nasol pe la accidente cu un alt motociclist experimentat (se pare ca s-a ridicat pe scarite - probabil ca sa-si scoata nadragii din fund - din nu stiu ce motive a tras frana cu dreapta si a nimerit cu stanga pe langa ghidon, a dat cu motorul de pamant si o fata din spatele lui a cazut si ea ca mergeau in grup, si pana la urma tipul s-a ales cu fracturi si tunning cu titan), asa ca se poate mult mai rau decat sa spargi niste plastice de BMW, chit ca presupun ca plasticele astea sunt foarte scumpe. Bine ca n-ai nevoie tu de piese de tunning...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca tu esti finut la funduletz ca e trecere mare pe acolo. tubulatura de la SNTGN. e intersectia magistralelor la tine la poponetz :rolleyes:

 

cred ca iti dai seama ca daca te-as vedea in fata m-as pisa pe mine de ras si nu mi-ar mai venii sa iti trag si scuipatul ala pe care il meriti.

 

probabil ti-as da 50 de roni sa iti schimbi spitele ca nu cumva sa ai parte de vre-un voblaj pe ulita, cu toate ca in teorie esti foarte bine pregatit.

 

asfalt intins... nu de alta da e campanie si au promis astia ca asfalteaza si pe la voi

Editat de valbida1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad cui i-ar strica sa incerce macar sa invete din greseala sau nenorocul altuia. Autorul a facut foarte bine ca a postat filmul.

 

Lasand la o parte aspectele tehnice si faptul ca unii chiar au aberat rau, nu vad de ce trebuie sa raspundeti cu atata aroganta si sa-l luati pe om peste picior. Sa ridice mana sus ala cu macar 200k km, 6,7 ani de mobre si care merge 10 ore in sa atacand curbele ca la carte si concentrare maxima. Nu zic, sunt, dar baietii aceia de obicei au alta atitudine si o freaca mai putin pe forum.

 

Ontopic, se vede ceva acolo pe jos dar ar fi putut la fel de bine sa fie bordura.

 

 

ete ca vremea pe baietzii aia ii tzine in casa.

nu pot sa spun decat ca nenea din film ai curbele ca bunica-mea, si ca nu stiu cum a facut cei 100k de km. ori cei 99k de km i-a mers altfel ori a avut noroc cu carul. eu pana acum am luat 2 caini din lateral aplecat pe curba si nu am cazut deci totul e posibil. noroc sper sa fie in continuare cu el si cu mine, dar imi pare rau sa spun stilul lui de mers e execrabil.

eu cred ca nu e manelar si cocalar cum il fac altzii, ci un om super de treaba, si foarte inteligent dar sunt unele chestii care nu se lipesc de tine, si cred ca motociclismul si el nu se impaca. unii dupa 1000 de km pun genunchiul jos , el dupa 100 000 ia curbele ca un incepator. nu zice nimeni de o trasa ideala, dar trasele alea din filmuletz numai un om beat le poate lua.

poate sunt unul din cei care vara asta si-a incercat norocul pe curbe si plimbari, si am pariat norocos cu viatza mea, dar eu cred ca el a cam ajuns la capatului norocului si ar trebui sa se apuce de alt sport.

are o super motocicleta, dar pacat ca nu e facuta pentru el. stilul lui trage mult mult mult spre drifting cu enduro. accidentul sper sa-tzi deschida ochii si sa imbunatatesti stilul de mers... daca tu esti super super bun la altele, cum ar fi facutul de bani si mai stiu eu ce faci, la motociclism ar trebui sa mai asculti si de altii.

Editat de Fulguletz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ete ca vremea pe baietzii aia ii tzine in casa.

nu pot sa spun decat ca nenea din film ai curbele ca bunica-mea, si ca nu stiu cum a facut cei 100k de km. ori cei 99k de km i-a mers altfel ori a avut noroc cu carul. eu pana acum am luat 2 caini din lateral aplecat pe curba si nu am cazut deci totul e posibil. noroc sper sa fie in continuare cu el si cu mine, dar imi pare rau sa spun stilul lui de mers e execrabil.

eu cred ca nu e manelar si cocalar cum il fac altzii, ci un om super de treaba, si foarte inteligent dar sunt unele chestii care nu se lipesc de tine, si cred ca motociclismul si el nu se impaca. unii dupa 1000 de km pun genunchiul jos , el dupa 100 000 ia curbele ca un incepator. nu zice nimeni de o trasa ideala, dar trasele alea din filmuletz numai un om beat le poate lua.

poate sunt unul din cei care vara asta si-a incercat norocul pe curbe si plimbari, si am pariat norocos cu viatza mea, dar eu cred ca el a cam ajuns la capatului norocului si ar trebui sa se apuce de alt sport.

are o super motocicleta, dar pacat ca nu e facuta pentru el. stilul lui trage mult mult mult spre drifting cu enduro. accidentul sper sa-tzi deschida ochii si sa imbunatatesti stilul de mers... daca tu esti super super bun la altele, cum ar fi facutul de bani si mai stiu eu ce faci, la motociclism ar trebui sa mai asculti si de altii.

 

my point exactly! fix ca un incepator merge. doar ca un incepator e mult mai prudent si nu face depasiri de alea si nu sta mai tot timpul pe contrasens.

daca ar fi inteligent cum zice lumea ca e ar da niste acatiste ca i-o venit o nota de plata atat de ieftina pt niste magarii atat de mari pe care le face.

nu e niciodata pre tarziu (nici la sute de mii de km) sa invetzi cate ceva. evident daca esti destul de inteligent sa lasi orgoliul la o parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes: toti baieteii care se dau rotunzi pe aici sunt exact ca virgineii care dupa primul numar de 5s se cred pornostari.

 

Vreu sa ii vad pe aia care se inclina ca maiestrii pe curbe cat de bine stau pe 2 roti daca imediat dupa varful curbei, fix cand e aplecarea mai bengoasa, apare pe sosea nisip, ulei, pietre, caine mort sau viu, caprioara, urs :nono: , tir oprit, caruta nesemnalizata, groapa, sant, pom cazut, sticla de cola aruncata din masina, paraias de munte care traverseaza soseaua, mester care intoarce enumerarea continua.

 

judecati nitel si o sa vedeti ca daca exista vizibilitate e mult mai sigur in curbe fara sa fii aplecat la limita.

lasati teoriile motoretiste, mergeti cu motoare capabile, pe strazi reale si variate . Visele nu tin loc de experienta si indiferent cata experienta ai la un momendat o sa cazi. Mai rau sau mai usor.

 

Mersul real nu e elegant dar e mault mai sanatos. ajungi mai rar in parapeti.

 

 

e o mica diferenta intre oamenii care fac o plimbare lejera de 300km si aia care considera mare excursie o iesire de 50 km dus-intors.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:nono: toti baieteii care se dau rotunzi pe aici sunt exact ca virgineii care dupa primul numar de 5s se cred pornostari.

 

Zidule ca intotdeauna o zici cel mai bine.Dupa tine e greu de comentat.Perfect de acord.Imi plac la nebunie astia care-l critica...si pariez ca... de prisos oricum.Citesc din curiozitate.Nu am sa ma exprim in ce masura conduce prost sau mai putin prost. Ideea e ca-l respect pe individ ca a avut curajul sa posteze propria-i patzanie, eu nu cred ca as fi facut-o... :rolleyes:

 

P.S. Mi se par exagerat de mult 23 de pagini pt. o chestie mai mult decat banala.La urma urmei toti am luat-o candva si poate mai grav...dar nu era filmata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa o luam usor

nu am calcat frana

nici fata nici spate

nu era pata de uei

nu era nisip

si atunci am 2 variante

am agatat cu cauciucul bordura ,,,,,, dar nu am simtit nici un soc iin roata de spate in mers

 

sau

 

in viraj fiind aplecat am sters banda alba de vopsea

 

derapajul spate a fost f soft fara nici o smucitura

 

 

stilul de mers este dicutabil

 

abordarea curbelor poate fi facuta pe calculator dar in realitate ............................

 

viteza era undeva intre 40 si 50

 

 

analiza la fata locului..............cand trec tirurile ca pe autostrada si este o singura banda pe sens

 

multam pt sfaturi si opinii

 

ideea era de a impartasi ceva filmat din ccare sa tragem niste conclzii toti

 

sa nu uit

 

eram cu mp3 in urechi cu camera pe casca si beleam ochii la frumusetea peisajului

 

deloc incordat ca atunci cand vreau sa ma bucur de serpentine

poate prea relaxat

mergi foarte foarte prost, ma mir cum ai ajuns intreg pana acolo, si nu e batjocura, crede-ma. cel din fata ta, atata cat l-ai avut in fata, merge bine, merge pe trasa ideala si se vede ca e un motociclist cu cap. tu sincer, din ce ai filmat acolo, n-am vazut macar o curba luata ok, nu bine ci ok. incearca sa-ti inbunatatesti pilotajul. Bine ca ai scapat teafar. asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dopeman de unde plm scoti: "trasa ideala". Ce limbaj semidoct mai e si asta? Hai calculeaza trasa ideala si imbunatateste-ti pilotajul de tastatura. Domne acum motocicletele se "piloteaza" :nono:.

Tu cand te vezi cu dasteptii tai de prieteni faceti o sedinta, apoi dupa ce "pilotati" motocicletele faceti un debriefing in care analizati ce si cum ca sa va imbunatatiti stilul :rolleyes: .

Pai daca imi cumpar un camion Kraz si ma plimb linistit cu el pe la voi cred ca nu dureaza mult si se infig toti "pilotii" in radiator.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma alatur si eu balacarelli generalizate, incercind sa fiu un pic constructiv :

1. Stilul de mers prezentat in filmulet lasa intr-adevar mult de dorit, sint citeva curbe luate destul de prost, dar nu sintem cu totii Rossi tot timpul, iar trasele ideale nu sint pentru noi toti idealul de motociclism ; in acelasi timp, si cei mai buni dintre noi au momente cind merg prost, asa ca ar fi bine sa lasam concursurile de cel mai fioros labagiu

2. Ianachime, nu aveai ce cauta aplecat atit de mult cu rotile in interiorul curbei, in SE-ul Europei, partea aia de carosabil intotdeauna inseamna surprize super neplacute (pete de diverse feluri, pietris, santuri, biciclisti, animale, vehicule oprite aiurea, carute, pietoni idioti etc).

3. GSA-ul e o bestie mare dar superba ca manevrabilitate, stabilitate, ciclistica in general, si cu un suflu remarcabil pe serpentine/depasiri etc ; in conditii de trafic real permite manevre si stiluri de mers care vitezanelor / altor categorii, tipuri de motociclete le sint complet straine (frinatul in curba, de exemplul, pe o motocicleta cu ABS si frine INTEGRATE, partial sau total, e joaca de copii, iar daca adaugi si un ASC - controlul tractiunii - , si o suspensie complet ajustabila in mers, cu Telelever pe fata si Paralever pe spate , deja discutam de o motocicleta cu totul diferita de standardele cunoscute "majoritatii" riderilor din "lumea reala") deci :

Eu nu imi explic cazatura decit printr-o problema de cauciucuri, cu o eventuala problema de setare a suspensiei, care combinata cu alegerea complet nefericita de abordare a acelei curbe a dus la ce vedem in filmulet. Chiar daca era vorba de o reparatie cu bitum, sau de banda de vopsea sau de scapatul spatelui in iarba/nisipul, de imediat de dupa asfalt, chiar in conditiile pilotajului tau nefericit in acel moment, Adventure-ul ar fi trebui sa te scoata din cacao.

Cred ca ai fie niste cauciucuri proaste fie sint duse (nu de tot, dar deja li s-a degradat performanta de rulare), si ai suspensia setata prea agresiv pentru ele. E al doilea lucru pe care te-as incuraja sa-l verifici, pe linga evitarea marginii din dreapta a carosabilului, mai ales in curbe, mai ales in Europa de SE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dopeman de unde plm scoti: "trasa ideala". Ce limbaj semidoct mai e si asta? Hai calculeaza trasa ideala si imbunatateste-ti pilotajul de tastatura. Domne acum motocicletele se "piloteaza" :lool:.

Tu cand te vezi cu dasteptii tai de prieteni faceti o sedinta, apoi dupa ce "pilotati" motocicletele faceti un debriefing in care analizati ce si cum ca sa va imbunatatiti stilul :rolleyes: .

Pai daca imi cumpar un camion Kraz si ma plimb linistit cu el pe la voi cred ca nu dureaza mult si se infig toti "pilotii" in radiator.

scuza-ma, am gresit, nu exista trasa ideala.

motocicleta nu se piloteaza? hmm, nu stiam.

debriefing facem daca ne intalnim cu tine undeva pe drum si nu stim pe unde dracu sa te ocolim sa nu dai peste noi.....

cumpara linistit un Kraz si fuga fuga cu el in desert ca acolo n-ai linie ideala si faza cu noi infingandu-ne in radiator, mai baiatule, te auzi vorbind?

hai :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma alatur si eu balacarelli generalizate, incercind sa fiu un pic constructiv :

1. Stilul de mers prezentat in filmulet lasa intr-adevar mult de dorit, sint citeva curbe luate destul de prost, dar nu sintem cu totii Rossi tot timpul, iar trasele ideale nu sint pentru noi toti idealul de motociclism ; in acelasi timp, si cei mai buni dintre noi au momente cind merg prost, asa ca ar fi bine sa lasam concursurile de cel mai fioros labagiu

2. Ianachime, nu aveai ce cauta aplecat atit de mult cu rotile in interiorul curbei, in SE-ul Europei, partea aia de carosabil intotdeauna inseamna surprize super neplacute (pete de diverse feluri, pietris, santuri, biciclisti, animale, vehicule oprite aiurea, carute, pietoni idioti etc).

3. GSA-ul e o bestie mare dar superba ca manevrabilitate, stabilitate, ciclistica in general, si cu un suflu remarcabil pe serpentine/depasiri etc ; in conditii de trafic real permite manevre si stiluri de mers care vitezanelor / altor categorii, tipuri de motociclete le sint complet straine (frinatul in curba, de exemplul, pe o motocicleta cu ABS si frine INTEGRATE, partial sau total, e joaca de copii, iar daca adaugi si un ASC - controlul tractiunii - , si o suspensie complet ajustabila in mers, cu Telelever pe fata si Paralever pe spate , deja discutam de o motocicleta cu totul diferita de standardele cunoscute "majoritatii" riderilor din "lumea reala") deci :

Eu nu imi explic cazatura decit printr-o problema de cauciucuri, cu o eventuala problema de setare a suspensiei, care combinata cu alegerea complet nefericita de abordare a acelei curbe a dus la ce vedem in filmulet. Chiar daca era vorba de o reparatie cu bitum, sau de banda de vopsea sau de scapatul spatelui in iarba/nisipul, de imediat de dupa asfalt, chiar in conditiile pilotajului tau nefericit in acel moment, Adventure-ul ar fi trebui sa te scoata din cacao.

Cred ca ai fie niste cauciucuri proaste fie sint duse (nu de tot, dar deja li s-a degradat performanta de rulare), si ai suspensia setata prea agresiv pentru ele. E al doilea lucru pe care te-as incuraja sa-l verifici, pe linga evitarea marginii din dreapta a carosabilului, mai ales in curbe, mai ales in Europa de SE.

 

in sfarsit unul mai cu tiglele pe casa

 

f corecta ideea cu marginea din dr a carosabilului

aici recunosc ca am zbarcit.o

ramane clar varianta dungii de vopsea alba sau bitumul lucios

daca era bordura as fi simtit zdruncinatura

asc isi face f bine treaba DAR in momentul in care trag de gaz iar viteza rotii spate depaseste viteza rotii fata

anvelopele sunt metzeler tourance si inca sunt f bune pe lateral si bune pe mijloc

 

peisajul si muzica m.au furat din lumea >CURBELE IDEALE LUATE DE MESERIASI PE AMKART>

 

DE TATA NU A FOST FAN motociclism SA STAU CU OCHII PE TV SI SA INVAT SA IAU VIRAJE DE MIC :rolleyes:

AM PURCES SA INVAT MOTO PE LA 30 DE ANI

SI MA SIMT INCA UN INCEPATOR IN FATA COPILOR ASTIA CU R1 SI ALTELE SS DE LA 16 ANI MARI CHILOTI .........MA SCUZATI PILOTI

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in sfarsit unul mai cu tiglele pe casa

 

f corecta ideea cu marginea din dr a carosabilului

aici recunosc ca am zbarcit.o

ramane clar varianta dungii de vopsea alba sau bitumul lucios

daca era bordura as fi simtit zdruncinatura

asc isi face f bine treaba DAR in momentul in care trag de gaz iar viteza rotii spate depaseste viteza rotii fata

anvelopele sunt metzeler tourance si inca sunt f bune pe lateral si bune pe mijloc

 

peisajul si muzica m.au furat din lumea >CURBELE IDEALE LUATE DE MESERIASI PE AMKART>

 

DE TATA NU A FOST FAN motociclism SA STAU CU OCHII PE TV SI SA INVAT SA IAU VIRAJE DE MIC :rolleyes:

AM PURCES SA INVAT MOTO PE LA 30 DE ANI

SI MA SIMT INCA UN INCEPATOR IN FATA COPILOR ASTIA CU R1 SI ALTELE SS DE LA 16 ANI MARI CHILOTI .........MA SCUZATI PILOTI

impotant e sa vrei sa inveti, nu da vina pe motor, cauciuc, peisaj, pasarele pe copaci etc

daca mergi pe un drum public ai o mare responsabilitate, citeste, intreaba, exerseaza si mai ales asculta si vei deveni un motociclist ft bun, si crede-ma, si ala de 16ani cu r1 care merge bine, a trebuit sa invete sa mearga asa si poti si tu sa mergi pe amkart sigur nu vei pleca mai prost de acolo. eu as sta si pe cuie in fund numai sa stiu ca ma ajuta sa-mi perfectionez condusu, zburatu sau ziceti-i cum vreti, mersului pe motor.

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...