Sari la conținut

Cazatura Filmata Din Mers


ianachim
 Share

Postări Recomandate

Feelingul meu, intarit de pozele stop-cadru puse de Florin (Budd), este ca a fost atinsa bordura cu cilindrul.

Apropos... daca era ceva alunecos sau nisip... ASC-ul ala chiar nu avea nici o relevanta?

 

Imi permit sa-ti dau un sfat, ca unul care are ceva "experiente" alaturi de tine (tu stii la ce ma refer, ca eu nu am uitat :laugh: )... sa fii putin mai atent! Si mai ales cand filmezi! Ca sa apuci macar inca 100.000!

 

Mare lucru si crash-barul si protectia mare de cilindru!

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 325
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

PAI AU TIMP FRATE

CA DE MERS CU MOTO ......PAULA

O DAU USOR PANA PE CHEIA SI INAPOI

SAU O ALEARGA PE COCLAURI IN JUMAATE DE M DE NOROI

 

IMPORTANT E CE INVATAM DIN CEEA CE PATIM

 

 

Sper ca n'ai patit nimic tu, ca motorul si egoul se repara!

 

Te lauzi cu 100 mii km, dar sa stii ca experienta nu se face doar in kilometri de mers pe drumuri pustii prin Bulgaria, ai demonstrat ca pina si acolo e periculos.Las'o mai moale cu jignirile, nu poti fi sigur ca unul cu doar 10 mii de km pe serpentine usor la Cheia nu e mai bun ca tine!

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PAI AU TIMP FRATE

CA DE MERS CU MOTO ......PAULA

O DAU USOR PANA PE CHEIA SI INAPOI

SAU O ALEARGA PE COCLAURI IN JUMAATE DE M DE NOROI

 

IMPORTANT E CE INVATAM DIN CEEA CE PATIM

 

Vad ca o tot dai cu Cheia.

La urma urmei fiecare merge pe ce sosea ii place. Nu e mai putin "motociclist" ala care se relaxeaza pe Cheia fata de cel care face Bucuresti - Vadu Izei intr-o zi.

Oricum...cu mersul pe contrasens nu te inteleg..decat daca ai avea un motiv intemeiat sa ocolesti banda ta. Am incercat si io sa tai o curba si era sa mi-o fur de la o masina care facea acelasi lucru in momentul ala.

De muzica pe moto...no comment...e viata ta !

Bine ca esti intreg ! Moto se repara.

Editat de CosX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hi hi hi

1 nu iau niciodata pasager

2 nu prea imi place sa merg in grup

3 daca cel din fata merge ok de ce sa nu merg cupa urmele lui

4 curios ca asa cu merg am ajuns la 100000 km

5 intrebAre pt motocilisti CARE NU A MERS NICIODATA PE CONTRASENS?

6 CORECT LA VIRAJE SI MAI CORECT LA ATENTIA ACORDATA

 

in grup se merge in zig/zag. Nu pe aceeasi trasa, imediat dupa el. Ia gandeste-te: daca atunci cand ai cazut venea cineva pe aceeasi trasa imediat dupa tine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CAM ATAT LA MOTO

BUCA MEA VANATA NU VA O ARAT

 

EXPERIENTA MEA E DATA DOAR DE DRUMURI PUSTII.....................

IAR FAZA CU CHEIA MA AMUZA CA DACA INTREBI PE CINEVA

 

PE UNDE SA MERGE IN WK AUTOMAT VA ZICE ...................CHEIA

 

SUNT ATATEA DRUMURI...........PUSTII............INCAT E PACAT SA BAGI LA INFINIT UN SINGUR DRUM

 

EU UNUL INCERC CA LA FIECARE DRUM SA NU VIN PE ACELASI VARIANTA

 

 

 

in grup se merge in zig/zag. Nu pe aceeasi trasa, imediat dupa el. Ia gandeste-te: daca atunci cand ai cazut venea cineva pe aceeasi trasa imediat dupa tine?

 

 

AI MARE DREPTATE

 

IN GRUP SE....................MERGE IN <ZIG ZAG>

 

DAR CAND UNUL CADE NU VA RAMANE PE POZITIA AIA IN CARE ERA IN GRUP IN TIMPUL MERSULUI

 

DACA IMEDIAT VENEA DUPA MINE NU MA ATINGEA DELOCCA AM INTRAT PE CONTRASENS SI M.AM OPRIT IN PARAPET

 

SO .............

 

DAR E BINE SA EXPLICAM LA LUME

 

CAND MAI DATI EXPICATII SA LE ZICETI.................. NU ASA CA IANACHIM :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi se pare ca a atins bordura cu roata din spate, a fost aruncat de spate spre stanga, a pierdut aderenta si hodoronc tronc. Bine ca n-ai patit nimic, vad ca nici mobra n-are mare lucru.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai luat cu drumul si ai uitat de cilindru si bull-bar si ai pupat un pic parapetul ala de pod,care te-a tavalit.Nu cred ca ai de mult motocicleta asta.

 

CHIAR ASA NU O AM DE MULT

 

SEPTEMBRIE 2007

KM 44000 IN PERIOADA ASTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara suparare ,dar acolo nu a fost derapaj,ulei sau alte alea,ai atins betonul ala care te-a luat prin surprindere ,cu bulbarul.Nu iti dau eu sfaturi ,dar jumatatea de metru de pe dreapta nu se foloseste.Acolo gasesti praful ,gunoaiele,apa,sticlele si pietrele antrenate de rotile altora si mai nou cate un borduroi pe linia de delimitare a benzii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Oricum...cu mersul pe contrasens nu te inteleg..decat daca ai avea un motiv intemeiat sa ocolesti banda ta. Am incercat si io sa tai o curba si era sa mi-o fur de la o masina care facea acelasi lucru in momentul ala.

 

 

 

ai taiat curba la stanga iar cel cu masina a taiat si el? deodata? cum asa?

pai daca e la stanga numai tu o tai ca el o are in dreapta. si invers parca.

 

 

mah io cred ca ianachim a calcat o furnica. acea furnica era in rostogolire... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 pagini numai de porcarii si pareri de instructori moto , unu mai tare ca altu.

 

auzi u , sa inclini capu o data cu motoru. apuca-te de parapanta

 

cand tai o curba la stanga si ai vizibilitate si respecti putin un principiu al fizicii vei iesi pe contrasens , prin asta scurtezi lungimea traseului , castigi timp si iti permite o viteza mai mare , vine ceva din contrasens , no problem , el taie curba la dreapta si o sa fie aproape de mariginea din dreapta. nu face asta , trebuie doar sa indrepti putin motoru ca sa reintrii pe banda ta

cand faci dreapta si iesi pe contrasens nu se numeste ca ai taiat curba asa cum am citit pe aici , se numeste ca din cauza vitezei sau ca esti bou te-a aruncat forta g pe contra sens.

 

cine a vazut ulei si nisip are halucinatii , se vede clar ca luat bordura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai avut un noroc fantastic pot spune.la 10-15 secunde a trecut un TIR unde ai cazut tu..............

 

Cazatura in sine e inexplicabila:viteza mica asfalt uscat(cu exceptia petei care luceste).iar bordura era vreo 50 cm in dreapta.

 

Curba intradevar nu se ia asa dar aici nu suntem toti piloti si nici viteza nu era mare ca sa o iei cu trasa ext-int-ext si pe deasupra nici nu cunosteai sfarsitul curbei.ma rog nu conteaza.....

 

Ideea e ca asta sa fie invatatura de minte pt toti(nu ma exclud).Eu as fi intrat pe curba aia cu viteza probabil dubla :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma totul e bine cand se termina cu bine.Am fi putut citi un titlu de genul ULTIMILE CLIPE DIN VIATA LU......Fa si tu pomeni,donatii .Chiar daca accidentul tau nu este cine stie ce spectaculos,ai fi putut sa o cunosti pe doamna in negru cu unealta agricola.Mult noroc in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aoleo.. :laugh: ..inca ma doare cind vad filmuletul tau..eu nu sunt normal.. am avut o busitura similara primavara asta, am stat 3 luni pe dreapta si inca nu s'a prins osul definitiv, dar am deja 3000 de km in plus pe bord!!..totusi, care a fost cauza?

 

AM TAVALIT SI EU MOTO

PE UNDEVA PRIN SERPENTINELE BULGARIEI

 

protectie motor dusa

geaca rupta

pantalon rupt

 

dureri in umar si picior

 

MINUTUL 5.47

 

cred ca am atins cordura ca re apoi m.a proiectat in exteriorul curbei

sau a derapat spatele pe banda de vopsea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100.000km cu motocicleta? :laugh:

 

 

si eu mic copil......................... incepator in ale motocilismului

 

Daca nu filmai ,sigur nu cadeai.

 

Mai frumoase sunt fotografiile

 

da

:laugh: dar nu aveam ce sa pun la accidente hi hi hi

 

Ai avut un noroc fantastic pot spune.la 10-15 secunde a trecut un TIR unde ai cazut tu..............

 

Cazatura in sine e inexplicabila:viteza mica asfalt uscat(cu exceptia petei care luceste).iar bordura era vreo 50 cm in dreapta.

 

Curba intradevar nu se ia asa dar aici nu suntem toti piloti si nici viteza nu era mare ca sa o iei cu trasa ext-int-ext si pe deasupra nici nu cunosteai sfarsitul curbei.ma rog nu conteaza.....

 

Ideea e ca asta sa fie invatatura de minte pt toti(nu ma exclud).Eu as fi intrat pe curba aia cu viteza probabil dubla :D

 

am pus imaginile in special pt aia care tot striga ca VITEZA e de vina

e uiteca si la viteza mica poti sa dai coltul dintr.o prostie

 

Bine ca n-ai patit nimis serios si ai avut noroc ca a intarziat tiru'. Restul sunt discutii.....si nu merita sa te consumi.

 

multam

nu ma consum

chiar m.am bucurat de drum in continuare

 

postare e mai mult de interes , referitor la cum poti sa dai coltul

 

Pana la urma totul e bine cand se termina cu bine.Am fi putut citi un titlu de genul ULTIMILE CLIPE DIN VIATA LU......Fa si tu pomeni,donatii .Chiar daca accidentul tau nu este cine stie ce spectaculos,ai fi putut sa o cunosti pe doamna in negru cu unealta agricola.Mult noroc in continuare.

 

am dat de baut toata noaptea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu mic copil......................... incepator in ale motocilismului

Se vede. :laugh:

 

Daca tot avem un filmulet in care trebuie sa invatam cate ceva, va intreb daca l-ati observat pe amicul lui Ianachim cum franeaza pe curbe? Probabil are ABS , si vrea sa il puna la treaba mereu.

Si eu franez pe curbe cand e cazul, si n-am ABS decat la mana (sau picior). Si n-am cazut niciodata din cauza asta.

 

Ianachim, fara suparare, dar stilul de condus pare lipsit de experienta. (poate o fi prea grea vaca asta, cine stie). Pe la minutul 4.00 ai iesit pe contrasens si era sa te pupi cu tirul, ai tras mult pe dreapta, a tras si ala cu camionul. Nu stiu cum reuseai, dar la fiecare curba pe dreapta, o luai prea pe margine si la revenire ieseai pe contrasens. Raman la parerea ca inca nu stapanesti mobra curenta la capacitatea maxima. Spuneai de peisaj, n-am vazut o clipa sa intorci capul si sa privesti la peisaj, sau deja e too much?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu franez pe curbe cand e cazul, si n-am ABS decat la mana (sau picior). Si n-am cazut niciodata din cauza asta.

 

Si mie mi se intampla , dar numai cand e cazul; cand am intrat prea tare, cand nu mai am timp de o frana de motor. Nu asa e stilul meu, cum am vazut in filmuletz.

Editat de cristi001
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am revazut de mai multe ori filmuletul. cred ca, intr'adevar, ai atins bordura cu protectia de la motor sau cu roata spate. asta cred ca e cauza. este exclusa pata, in opinia mea.

AM TAVALIT SI EU MOTO

PE UNDEVA PRIN SERPENTINELE BULGARIEI

 

protectie motor dusa

geaca rupta

pantalon rupt

 

dureri in umar si picior

 

MINUTUL 5.47

 

cred ca am atins cordura ca re apoi m.a proiectat in exteriorul curbei

sau a derapat spatele pe banda de vopsea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...