chopperman Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Da, am folosit niste cacaturi. Acum am luat Carbon Laraine A3+. Am vazut ca le recomandai, am dat un search pe topic. O sa fac o poza mai clara, la lumina, dar in ultima vreme ajung ca tarziu acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Am schimbat placutele pe spate CL brakes RX3, lichidul e schimbat anul trecut. Am observat ca discul se incinge foarte tare, in conditiile in care nu franez foarte mult cu spatele. Am curatat cu spray de frane etrierul si pistonul culiseaza in interior cu presa. Invartind de roata nu imi dau seama daca discul e ovalizat. Pe fata am tot CL XBK5 de care sunt multumit. Sa fie RX3-ul cu probleme? Am facut vreo 500 km, trebuie sa mai astept sa se aseze? E posibil sa fie de la etrier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Salut Sunt intr-un fel de dilema in a alege placutele pentru un Transalp de 700. La acelasi pret am de ales intre CL A3+ pe fata si RX3 pe spate si TRW Lucas sinterizate MCB776SV pe fata si MCB634SH pe spate. Exista vreun motiv pentru care as alege o pereche in detrimentul alteia, in afara de eventuale preferinte personale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Am schimbat placutele pe spate CL brakes RX3, lichidul e schimbat anul trecut. Am observat ca discul se incinge foarte tare, in conditiile in care nu franez foarte mult cu spatele. Am curatat cu spray de frane etrierul si pistonul culiseaza in interior cu presa. Invartind de roata nu imi dau seama daca discul e ovalizat. Pe fata am tot CL XBK5 de care sunt multumit. Sa fie RX3-ul cu probleme? Am facut vreo 500 km, trebuie sa mai astept sa se aseze? E posibil sa fie de la etrier? Eu centrez eu dau cu replyul: Cred ca le ia mai mult timp sa se "aseze". Mi-am comandat si brembo, daca nu se impaca bine cu discul le voi schimba. Salut Sunt intr-un fel de dilema in a alege placutele pentru un Transalp de 700. La acelasi pret am de ales intre CL A3+ pe fata si RX3 pe spate si TRW Lucas sinterizate MCB776SV pe fata si MCB634SH pe spate. Exista vreun motiv pentru care as alege o pereche in detrimentul alteia, in afara de eventuale preferinte personale? Nu se inghesuie lumea ca la discutiile despre uleiuri. E cam greu sa primesti o recomandare pe baza unei comparatii intre cele doua. Si eu ma gandeam la Brembo, CL si Lucas. Preturile sunt cam egale sau cu o oarecare diferenta insa daca luam in calcul pretul unui disc important e ca alegerea sa nu faca stricaciuni. Aici depinde cum se impaca placutele cu discul pe mobra. Cum am mai mers doar cu brembo si CL am ales la schimbul recent CL si pe spate. Pe fata CL xbk5 pot spune ca sunt chiar un pic mai bune ca brembo. Despre Lucas as fi curios sa aud si eu pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 update poate foloseste cuiva. Discul spate se incingea foarte tare de la placutele CL rx3. Erau prea tari cel putin pentru discul meu, am ramas si fara frana de cateva ori, probabil se incingea si lichidul. Le-am schimbat dupa vreo 3000 de km cu Brembo carbon ceramic.In concluzie Brembo, au mai multe variante fata de CL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 update poate foloseste cuiva. Discul spate se incingea foarte tare de la placutele CL rx3. Erau prea tari cel putin pentru discul meu, am ramas si fara frana de cateva ori, probabil se incingea si lichidul. Le-am schimbat dupa vreo 3000 de km cu Brembo carbon ceramic.In concluzie Brembo, au mai multe variante fata de CL. In ce regim foloseai frana spate? » Post actualizat in 28 Oct 2014 08:30 Daca folosesti spatele excesiv, e clar ca o sa ajungi la fading de placuta/lichid. Cu un lichid RBF rezolvi o parte a problemei. Pentru folosirea la enduro/cross, s-a inventat asa ceva: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 (editat) Folosita normal, ma bazez pe frana de motor si fata. Spatele pe viraje coborari ca si corectie a vitezei inainte/ in viraje. Pe Transfg am ramas fara frana. Oprit pe dreapta si pedale pana si-a revenit. Chestia e ca si la o traversare sud nord in bucuresti se lasa cu disc incins si chiar nu prea franam in 14 km. Sunt multumit de brembo. Au mai multe optiuni, asteas ceva mediu nu mai stiu codul. Editat Octombrie 28, 2014 de lostheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Mi se pare putin ciudat ce ti s-a intamplat. Ai comparat grosimea totala a placutelor? Posibil ca inaine sa treci la brembo, sa fi avut discul spate infranat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Nu am masurat cu sublerul dar pistonul culisa fara probleme, avea unde. A disparut problema dupa schimb, aceiasi rulmenti, acelasi disc, lichid. Am facut si cu astea vreo 2000, am incheiat sezonu, prea frig . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 http://www.trackdaymag.com/techinspection/623-curing-brake-fade.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
givemefive Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Foloseste cineva placute brembo road SA ? Ceva pareri despre ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 (editat) din cand in cand (1-2 ori/sezon) mai faceti si asta Editat Februarie 2, 2015 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 si aici se gasesc placute moto http://placutefranamoto.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 Nu mai deschid un topic nou ca n-are rost, intreb aici. Furtunele de frana metalice pot fi indoite? Este vorba despre furtunul de la preload-ul hidraulic de la amortizor. La amortizorul OEM furtunul este din cauciuc, dar la Wilbers este metalic. Cand o sa-l pun pe sasiu va trebui sa-l indoi de la mijloc la 90o, cu o raza de racordare de ~20 mm. Se poate sau se strica? Adevarul este ca am vazut la motocicleta unui amic furtunul de pe spate indoit la 180o, cu o raza de ~30 mm. Evident ca nu avea nici o problema, dar mai bine intreb inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 Nu stiu cele de amortizoare, dar cele de frana nu prea poti sa le indoi tare ca se vor rupe si ele la un moment dat, rolul lor pana la urma este de a face presiune, franare mai eficienta, vor tine mai mult decat unele de cauciuc dar in conditii normale nu de strangulare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 Cele de amortizoare cred ca sunt identice cu cele de frana, eu n-am vazut nici o diferenta, nici de aspect, nici de principiu functional. Mentionez ca odata ce va fi indoit, furtunul va sta fixat. Adica nu va fi indoit si indreptat in mod permanent. Indoit o singura data si fixat. » Post actualizat in 01 Mar 2015 18:33Mda, am pus o intrebare ca la clasa a cincea... Am scos mai intainte amortizorul din cutie si furtunul este destul de flexibil si se indoaie exact asa cum imi trebuie. Eu mi-l aminteam mai rigid cand l-am scos ultima oara din cutie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha_01 Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Va salut ... Deranjez si eu cu acest topic .. A mai folosit cineva placute de frana marca Pyramid ? .. Sunt bune de ceva sau nu ? .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 http://www.libertatea.ro/detalii/articol/remember-piramidele-luxului-510675.html mi-ai adus aminte de astia!!! eu nu mi-as risca sanatatea in placute de frana facute cine stie pe unde! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
middle_of_nowhere Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 (editat) http://www.libertatea.ro/detalii/articol/remember-piramidele-luxului-510675.html mi-ai adus aminte de astia!!! eu nu mi-as risca sanatatea in placute de frana facute cine stie pe unde! ) La asta ma gandeam si eu... )) On topic...never heard of them... Se pare ca sunt niste americani, la origine, iar astea or fi niste placute facute de vreo fabrica oarecare...pentru ei. Logo-ul nu seamana cu al lor...poate e doar o coincidenta de nume... Habar nu am, dar mai cauta info despre ele... Editat Aprilie 20, 2015 de middle_of_nowhere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha_01 Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 La asta ma gandeam si eu... )) On topic...never heard of them... Se pare ca sunt niste americani, la origine, iar astea or fi niste placute facute de vreo fabrica oarecare...pentru ei. Logo-ul nu seamana cu al lor...poate e doar o coincidenta de nume... Habar nu am, dar mai cauta info despre ele... Mda ... Caut si caut degeaba ca toti intreaba despre ele .. Unii zic ca si le-au cumparat dar nu au mai zis nimic despre ele (nu vreau sa ma gandesc care e motivul ) ) Multumesc de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 am eu pe bicicleta. is de toata jena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Salutare, Dupa pozele din atasament, cum vi se pare suprafata discurilor? mie imi par acele santuri cam adanci, sa fie placutele de vina?nu sunt uzate, nu fac zgomot, frana este eficienta ...dar nici nu stiu ce placute sunt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Urmele de uzura par mai degraba de la alt set de placute care a fost utilizat pana s-a ajuns la suportul metalic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 La aia m-am gandit si eu , avand in vedere "culoarea" santurilor ..... dar am zis ca nu strica sa mai cer si alta parere. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bughy91 Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Salut, am cumparat un spray pentru curatare,degresare discurile de frana. am curatat frumos, dar acum mi se pare (doar mi se pare) parca trebuie sa apas mai tare frana. exista vreun pericol? sau doar suprafata acum este foarte foarte fina si aluneca pana se arde substantele de curatare. va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.