Ramirez707 Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 nu ai suparat pe nimeni mon cher , de aia este forum, ca sa discutam si sa ne exprimam parerile despre anumite probleme. experienta (care nici macar nu e a ta, e a amicului tau ) este clar una nasoala/costisitoare/ ce a lasat un gust amar cu privire la acest produs. Daca insa exista consumatori care au avut si experiente pozitive nu vad de ce trebuie sa fie tratate cu o oarecare nota de sarcasm doar pentru ca au o parere diferita de a ta. Cred ca pretul nu ar trebui sa fie relevant in discutia asta ci mai degraba calitatea. apropos, SBS-urile sunt foarte ok DAR: trebuie sa te documentezi putin asupra tipului de placuta ce vrei sa o achizitionezi pentru ca sunt fabricate cu o anumita destinatie in functie de regimul de exploatre In discutia cu tine nu a fost vorba de sarcasm, am vrut doar sa evidentiez ca nu poti fi impartial atata timp cat primesti bani si produse gratis de la firma respectiva. geniala replica! Eram curios daca colegul a fost prea subtil pt mintea mea serioasa sau a gafat-o A gafat-o sigur ! Este genul care inainte se dadea golan si acum intelectual. nuuuu, bacul e o gluma Gluma de camion ... scz campion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 In discutia cu tine nu a fost vorba de sarcasm, am vrut doar sa evidentiez ca nu poti fi impartial atata timp cat primesti bani si produse gratis de la firma respectiva. Gluma de camion ... scz campion ba din contra, cred ca te poti concentra mai relaxat asupra studierii calitatii produsului, am avut si ceva formulare de completat cu detalii despre comportamentul produselor. uite, de exemplu am primit si ceva ulei de la motul... a avut mari probleme cu el si am expus necazul intr-o discutie despre uleiuri. avantajele sunt de ambele parti in cazul unei sponsorizari: tu le vinzi imaginea ei iti platesc cu produse/bani. asta nu inseamna ca tre sa ii pupi in coor(fr) cat despre gluma de camion...daca bacul nu ti se pare o gluma... scuza-ma (1 la 1) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 Corect, SBS nu au nimic special, sunt si foarte moi si se duc repede, dar nici nu franeaza pe masura, cum m-as fi asteptat. Personqal am incercat cam de toate, inclusiv vestitele Carbone Lorraine, toata lumea le lauda..am ramas dezamagit, sunt dure si cel putin la mine nu si-au facut treaba. De citeva zile am schimbat fata/spatele si am luat EBC, fara mari sperante, dar am constatat cu uimire ca sunt senzationale! Efectiv ingheata motorul.. CL sunt de mai multe tipuri in functie de motocicleta. Eu am A3+ si sunt foarte multumit de ele. Uite aici: http://www.cl-brakes.com/en/products/bikes/range/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 ce fel de EBC? am avut organice, nu mi s-au parut mare brinza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Eu am impresia ca discutiile despre placute de frana o sa ajunga in curand ca cele despre uleiuri. Un lucru e clar, nici un producator nu foloseste o reteta secreta de obtinere a lor, is toate cam aceeasi Marie cu diverse palarii. Peace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Eu am impresia ca discutiile despre placute de frana o sa ajunga in curand ca cele despre uleiuri. normal. si sa-ti explic de ce. in ambele cazuri e vorba de situatii in care efectele sint "masurate" in mod pur subiectiv. nu exista, sau mai bine zis nu avem noi acces la aparate care sa masoare uzura sau forta de frinare. asa ca ne dam cu parerea. "mi se pare ca". mi-se-pare-ca-ul asta e ceva foarte vag, plus ca simturile sint usor de indus in eroare. daca ai fi pasionat de audio ai vedea acolo discutii aberante despre cum i se pare aluia sau celuilalt ca se aude, astea despre uleiuri si placute is joaca de copii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 16, 2012 Admin Share Postat Iulie 16, 2012 ce fel de EBC? am avut organice, nu mi s-au parut mare brinza. Daca ma intrebi pe mine, folosesc sinterizate pe fata si organice pe spate. Asa mi le da catalogul, nu stau sa-mi bat capul. Cert este ca in cazul meu nu am avut niciodata frane ca acum, cu EBC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Copfucker Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 (editat) Din cate stiu eu scartaitul e produs de vibratia placutei atunci cand freaca de disc.Pt a evita asta producatorii pun un material de amortizare intre etrier si placute, de obicei e o tablita care vine cu placutele sau cu etrierele originale. De curand mi-am schimbat placutele pe fata la masina si placutele cumparate, TRW, au venit imbracate pe partea metalica cu o tablita invelita in ..panza. La motocicleta cand am schimbat am folosit tablitele existenete intre etrieri si placutele vechi. Multi ignora acele tablite sau nu le mai pun deloc, ei exact alea au rol anti-scartaire. Se numesc "shim". Si dracu sa-i ia de mecanici idioti pentru ca si la Honda Intermotorcycle (noroc ca au dat faliment) le aruncau in loc sa le monteze pe placute, desi veneau in pachet. Pentru ei erau ambalaj de transport. Ce sa mai zic de mecanicii de cartier cu service in garaju lu vecinu. Ce pretentii sa mai ai de astfel de "fineturi" daca iti schimba uleiul in panta si acasa vezi ca ai prea mult, sau cand iti intind lantul ridicata pe cricul central si cand o lasi pe cel lateral ca la carte e lantul intins de nu are joc deloc si-l distrugi in maxim 5.000Km. http://www.sbs-automotive.de/index.dsp?area=183 Motorcycle Brake ShimsIn addition to shielding heat and reducing noise, motorcycle brake shims are an important alignment aid. If a wheel isn't perfectly centered, a motorcycle brake shim inserted between the brake and rotor can bring it to true. Since motorcycles don't usually generate the kind of heat that racecars do, the types of motorcycle brake shims you'll find are usually of the stick-on rubber variety, rather than titanium. These rubber brake shims reduce noise and vibration, making for a more comfortable ride. They also protect the brake pistons from overheating, which improves safety. The shims also function to snug the friction surface of the brake pads against the rotors. The more of the friction surface that comes into contact with the rotors, the more stopping power the brake parts will be able to generate. Though the humble brake shim serves a simple purpose and sometimes is an underestimated brake part, its assistance in wheel alignment and bettering maximum braking power is important. It helps reduce uneven wear and tear on brakes and increases the safety, giving both bike and rider a smoother and more comfortable ride. http://auto.howstuffworks.com/auto-parts/brakes/brake-parts/brake-shims2.htm PS: pe tot forumul, un singur om a scris de ele. Dovada cat de informati sunt romanii... Editat Iulie 16, 2012 de Copfucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 PS: pe tot forumul, un singur om a scris de ele. Dovada cat de informati sunt romanii... doi oameni - si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramirez707 Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Se stie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90BGD Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 am un cbr600f4din 1999-2000 si imi lipsesc(tablitele si placutele)care vin montate intre etrier si placute frana pe fata.unde le gasesc noi sau sh ,ma puteti ajuta(bucurbogdanmihai@yahoo.com) A patit-o un prieten, fotografiile sunt mai mult decat relevante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 PS: pe tot forumul, un singur om a scris de ele. Dovada cat de informati sunt romanii... Din cate am vazut in pozele initiale, discurile sunt de tip "floating"... iar auto-alinierea ar trebui sa anuleze sau macar sa reduca serios efectul lipsei "shim"-urilor. Oricum, ca parere strict personala, eu nu cred sa explice "fenomenul"... cel putin nu in totalitate. Ceva lipseste... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Acele "tablite" sunt pentru disiparea calduri,de la placuta la pistonas,nu are treaba cu scartaitul! La unele placute materialul de frictiune este putin mai gros,si uneori chiar nu incape si tablita,si azbestul si placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 (editat) Daca la placute de genul producatorii nu au avut macar bunul simt sa respecte dimensiunile cand le-au copiat pe cele OEm, atunci poti sa te ca-ci in ele. Acele "tablite" sunt pentru disiparea calduri,de la placuta la pistonas,nu are treaba cu scartaitul! La unele placute materialul de frictiune este putin mai gros,si uneori chiar nu incape si tablita,si azbestul si placuta. Tablitele au rol strict pentru amortizarea vibratiilor placutelor. Si pentru auto-alinierea disc/placute. (schelălăielile sunt incluse tot la vibratii). Au cam acelasi rol pe care il are o saiba la un surub. Tu tine-o pe-a ta, daca asa ai inteles si asa ai inceput sa crezi nu am cum sa-ti scot asta din cap. Dar: Unele placute de frana au suport ceramic TOCMAI pentru a reduce cat mai mult transferul de caldura de la placute la pistonas! They also protect the brake pistons from overheating, which improves safety. Deci exact pe dos ce zici tu. http://auto.howstuffworks.com/auto-parts/brakes/brake-parts/brake-shims2.htm Editat Iulie 19, 2012 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rdpd Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Va salut, stie cumva careva daca se potrivesc placutele de frana de pe o Aprilia RSV 1000 Mille ( cele de fata) la un Ducati ST2? Dimensiunea cauciucului din fata e aceeasi si la Ducati si la Aprilia si ambele frane sunt Brembo, cu 4 pistonase , eu nu sunt sigur daca se potrivesc insa. Daca stie cineva sigur, astept opinia sa. Va multumesc si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Uita-te in or ce catalog de pacute frana, si compara codurile la fiecare moto,daca sunt identice ...aia e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emypavel Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Va salut, stie cumva careva daca se potrivesc placutele de frana de pe o Aprilia RSV 1000 Mille ( cele de fata) la un Ducati ST2? Dimensiunea cauciucului din fata e aceeasi si la Ducati si la Aprilia si ambele frane sunt Brembo, cu 4 pistonase , eu nu sunt sigur daca se potrivesc insa. Daca stie cineva sigur, astept opinia sa. Va multumesc si asfalt uscat! Salutare, ...se potrivesc sigur, am verificat in mai multe locuri si aceleasi placute merg pe mai multe modele de Aprilia, Cagiva, etc. si binenteles, Ducati ST2 (944). o zi faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rdpd Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Salutare, ...se potrivesc sigur, am verificat in mai multe locuri si aceleasi placute merg pe mai multe modele de Aprilia, Cagiva, etc. si binenteles, Ducati ST2 (944). o zi faina Multumesc, dau o bere! O zi frumoasa si dumneavostra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Care sunt caracteristicile placutelor de frana carbon-ceramice, ceramice si sinter? Ma intereseaza in mod deosebit care sunt cele mai eficiente, care se consuma mai rapid si in ce fel afecteaza discurile de frana (care sunt ce mai agresive). Folosesc discuri de frana standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 A venit vremea sa schimb placutele de frina. Pt ca asta e primul schimb ce placute recomandati pentru o honda shadow spirit 750 2007. (si de ce) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Modelul pe care l-ai avut si pana acum. Pentru ca au fost destul de ok incat sa le tii pana s-au uzat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Cele de pina acum sunt cele de fabrica, habar nu am ce sunt. Ce sa aleg, organice sau sintered, (discul este cel standard - otel). Ca marca Lucas sau EBC? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Niciodata vreodata Lucas TRW, Ferodo sau Goldfren. Parerea mea, pt ca am vazut suficient de multe discuri stricate de placute de la producatorii astia. Daca nu iti iei placutele originale, iti recomand Carbone Lorraine A3+. Posibil sa am si un set de EBC in depozit la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Niciodata vreodata sa nu dai mai mult de 1mil pe un set de placute de frana la un chopper ) Lucas TRW, compromisul ideal la placute de frana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Compromisul asta ideal al tau, strica un disc dupa 2-3000 de km. Super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.