Sari la conținut

PLACUTE FRANA - Totul despre Tipuri/Clase/Comparatii


Postări Recomandate

nu ai suparat pe nimeni mon cher :friends: , de aia este forum, ca sa discutam si sa ne exprimam parerile despre anumite probleme. experienta (care nici macar nu e a ta, e a amicului tau ;) ) este clar una nasoala/costisitoare/ ce a lasat un gust amar cu privire la acest produs.

Daca insa exista consumatori care au avut si experiente pozitive nu vad de ce trebuie sa fie tratate cu o oarecare nota de sarcasm doar pentru ca au o parere diferita de a ta.

 

Cred ca pretul nu ar trebui sa fie relevant in discutia asta ci mai degraba calitatea.

 

apropos, SBS-urile sunt foarte ok DAR: trebuie sa te documentezi putin asupra tipului de placuta ce vrei sa o achizitionezi pentru ca sunt fabricate cu o anumita destinatie in functie de regimul de exploatre

 

 

In discutia cu tine nu a fost vorba de sarcasm, am vrut doar sa evidentiez ca nu poti fi impartial atata timp cat primesti bani si produse gratis de la firma respectiva.

 

:laugh: geniala replica! Eram curios daca colegul a fost prea subtil pt mintea mea serioasa sau a gafat-o :)

 

 

A gafat-o sigur ! Este genul care inainte se dadea golan si acum intelectual.

 

nuuuu, bacul e o gluma

 

 

Gluma de camion ... scz campion ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 628
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In discutia cu tine nu a fost vorba de sarcasm, am vrut doar sa evidentiez ca nu poti fi impartial atata timp cat primesti bani si produse gratis de la firma respectiva.

 

Gluma de camion ... scz campion ;)

 

ba din contra, cred ca te poti concentra mai relaxat asupra studierii calitatii produsului, am avut si ceva formulare de completat cu detalii despre comportamentul produselor. uite, de exemplu am primit si ceva ulei de la motul... a avut mari probleme cu el si am expus necazul intr-o discutie despre uleiuri. avantajele sunt de ambele parti in cazul unei sponsorizari: tu le vinzi imaginea ei iti platesc cu produse/bani. asta nu inseamna ca tre sa ii pupi in coor(fr)

 

cat despre gluma de camion...daca bacul nu ti se pare o gluma... scuza-ma :crack: (1 la 1)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, SBS nu au nimic special, sunt si foarte moi si se duc repede, dar nici nu franeaza pe masura, cum m-as fi asteptat.

Personqal am incercat cam de toate, inclusiv vestitele Carbone Lorraine, toata lumea le lauda..am ramas dezamagit, sunt dure si cel putin la mine nu si-au facut treaba.

De citeva zile am schimbat fata/spatele si am luat EBC, fara mari sperante, dar am constatat cu uimire ca sunt senzationale!

Efectiv ingheata motorul..

 

CL sunt de mai multe tipuri in functie de motocicleta.

Eu am A3+ si sunt foarte multumit de ele.

Uite aici:

http://www.cl-brakes.com/en/products/bikes/range/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am impresia ca discutiile despre placute de frana o sa ajunga in curand ca cele despre uleiuri.

 

Un lucru e clar, nici un producator nu foloseste o reteta secreta de obtinere a lor, is toate cam aceeasi Marie cu diverse palarii. Peace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am impresia ca discutiile despre placute de frana o sa ajunga in curand ca cele despre uleiuri.

normal.

 

si sa-ti explic de ce.

 

in ambele cazuri e vorba de situatii in care efectele sint "masurate" in mod pur subiectiv. nu exista, sau mai bine zis nu avem noi acces la aparate care sa masoare uzura sau forta de frinare. asa ca ne dam cu parerea. "mi se pare ca". mi-se-pare-ca-ul asta e ceva foarte vag, plus ca simturile sint usor de indus in eroare.

 

daca ai fi pasionat de audio ai vedea acolo discutii aberante despre cum i se pare aluia sau celuilalt ca se aude, astea despre uleiuri si placute is joaca de copii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

ce fel de EBC? am avut organice, nu mi s-au parut mare brinza.

Daca ma intrebi pe mine, folosesc sinterizate pe fata si organice pe spate.

Asa mi le da catalogul, nu stau sa-mi bat capul.

Cert este ca in cazul meu nu am avut niciodata frane ca acum, cu EBC!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu scartaitul e produs de vibratia placutei atunci cand freaca de disc.

Pt a evita asta producatorii pun un material de amortizare intre etrier si placute, de obicei e o tablita care vine cu placutele sau cu etrierele originale.

De curand mi-am schimbat placutele pe fata la masina si placutele cumparate, TRW, au venit imbracate pe partea metalica cu o tablita invelita in ..panza. La motocicleta cand am schimbat am folosit tablitele existenete intre etrieri si placutele vechi. Multi ignora acele tablite sau nu le mai pun deloc, ei exact alea au rol anti-scartaire.

 

Se numesc "shim". Si dracu sa-i ia de mecanici idioti pentru ca si la Honda Intermotorcycle (noroc ca au dat faliment) le aruncau in loc sa le monteze pe placute, desi veneau in pachet. Pentru ei erau ambalaj de transport. Ce sa mai zic de mecanicii de cartier cu service in garaju lu vecinu. Ce pretentii sa mai ai de astfel de "fineturi" daca iti schimba uleiul in panta si acasa vezi ca ai prea mult, sau cand iti intind lantul ridicata pe cricul central si cand o lasi pe cel lateral ca la carte e lantul intins de nu are joc deloc si-l distrugi in maxim 5.000Km.

 

http://www.sbs-automotive.de/index.dsp?area=183

 

Motorcycle Brake Shims

In addition to shielding heat and reducing noise, motorcycle brake shims are an important alignment aid. If a wheel isn't perfectly centered, a motorcycle brake shim inserted between the brake and rotor can bring it to true.

Since motorcycles don't usually generate the kind of heat that racecars do, the types of motorcycle brake shims you'll find are usually of the stick-on rubber variety, rather than titanium. These rubber brake shims reduce noise and vibration, making for a more comfortable ride. They also protect the brake pistons from overheating, which improves safety.

The shims also function to snug the friction surface of the brake pads against the rotors. The more of the friction surface that comes into contact with the rotors, the more stopping power the brake parts will be able to generate.

Though the humble brake shim serves a simple purpose and sometimes is an underestimated brake part, its assistance in wheel alignment and bettering maximum braking power is important. It helps reduce uneven wear and tear on brakes and increases the safety, giving both bike and rider a smoother and more comfortable ride.

 

http://auto.howstuffworks.com/auto-parts/brakes/brake-parts/brake-shims2.htm

 

post-13945-0-63518700-1342473435_thumb.jpg

 

PS: pe tot forumul, un singur om a scris de ele. Dovada cat de informati sunt romanii...

Editat de Copfucker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

am un cbr600f4din 1999-2000 si imi lipsesc(tablitele si placutele)care vin montate intre etrier si placute frana pe fata.unde le gasesc noi sau sh ,ma puteti ajuta(bucurbogdanmihai@yahoo.com)

 

 

A patit-o un prieten, fotografiile sunt mai mult decat relevante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: pe tot forumul, un singur om a scris de ele. Dovada cat de informati sunt romanii...

 

Din cate am vazut in pozele initiale, discurile sunt de tip "floating"... iar auto-alinierea ar trebui sa anuleze sau macar sa reduca serios efectul lipsei "shim"-urilor. Oricum, ca parere strict personala, eu nu cred sa explice "fenomenul"... cel putin nu in totalitate. Ceva lipseste...

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acele "tablite" sunt pentru disiparea calduri,de la placuta la pistonas,nu are treaba cu scartaitul!

La unele placute materialul de frictiune este putin mai gros,si uneori chiar nu incape si tablita,si azbestul si placuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca la placute de genul producatorii nu au avut macar bunul simt sa respecte dimensiunile cand le-au copiat pe cele OEm, atunci poti sa te ca-ci in ele. :D

 

Acele "tablite" sunt pentru disiparea calduri,de la placuta la pistonas,nu are treaba cu scartaitul!

La unele placute materialul de frictiune este putin mai gros,si uneori chiar nu incape si tablita,si azbestul si placuta.

 

Tablitele au rol strict pentru amortizarea vibratiilor placutelor. Si pentru auto-alinierea disc/placute.

(schelălăielile sunt incluse tot la vibratii).

Au cam acelasi rol pe care il are o saiba la un surub. :peace:

Tu tine-o pe-a ta, daca asa ai inteles si asa ai inceput sa crezi nu am cum sa-ti scot asta din cap. Dar:

Unele placute de frana au suport ceramic TOCMAI pentru a reduce cat mai mult transferul de caldura de la placute la pistonas!

 

They also protect the brake pistons from overheating, which improves safety.

Deci exact pe dos ce zici tu.

 

http://auto.howstuffworks.com/auto-parts/brakes/brake-parts/brake-shims2.htm

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, stie cumva careva daca se potrivesc placutele de frana de pe o Aprilia RSV 1000 Mille ( cele de fata) la un Ducati ST2? Dimensiunea cauciucului din fata e aceeasi si la Ducati si la Aprilia si ambele frane sunt Brembo, cu 4 pistonase , eu nu sunt sigur daca se potrivesc insa. Daca stie cineva sigur, astept opinia sa. Va multumesc si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, stie cumva careva daca se potrivesc placutele de frana de pe o Aprilia RSV 1000 Mille ( cele de fata) la un Ducati ST2? Dimensiunea cauciucului din fata e aceeasi si la Ducati si la Aprilia si ambele frane sunt Brembo, cu 4 pistonase , eu nu sunt sigur daca se potrivesc insa. Daca stie cineva sigur, astept opinia sa. Va multumesc si asfalt uscat!

 

 

Salutare, ...se potrivesc sigur, am verificat in mai multe locuri si aceleasi placute merg pe mai multe modele de Aprilia, Cagiva, etc. si binenteles, Ducati ST2 (944).

 

o zi faina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ...se potrivesc sigur, am verificat in mai multe locuri si aceleasi placute merg pe mai multe modele de Aprilia, Cagiva, etc. si binenteles, Ducati ST2 (944).

 

o zi faina

 

Multumesc, dau o bere! O zi frumoasa si dumneavostra!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Care sunt caracteristicile placutelor de frana carbon-ceramice, ceramice si sinter? Ma intereseaza in mod deosebit care sunt cele mai eficiente, care se consuma mai rapid si in ce fel afecteaza discurile de frana (care sunt ce mai agresive). Folosesc discuri de frana standard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

A venit vremea sa schimb placutele de frina. Pt ca asta e primul schimb ce placute recomandati pentru o honda shadow spirit 750 2007. (si de ce)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele de pina acum sunt cele de fabrica, habar nu am ce sunt.

Ce sa aleg, organice sau sintered, (discul este cel standard - otel).

Ca marca Lucas sau EBC?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niciodata vreodata Lucas TRW, Ferodo sau Goldfren. Parerea mea, pt ca am vazut suficient de multe discuri stricate de placute de la producatorii astia.

 

Daca nu iti iei placutele originale, iti recomand Carbone Lorraine A3+. Posibil sa am si un set de EBC in depozit la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niciodata vreodata sa nu dai mai mult de 1mil pe un set de placute de frana la un chopper :))

Lucas TRW, compromisul ideal la placute de frana!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...