Sari la conținut

ANTIGEL - Totul despre Tipuri/Clase/Comparatii


yamahaia
 Share

Postări Recomandate

deci,antigelul in motor foarte probabil nu a fost schimbat de ceva vreme . cum vine vremea rece m-am gandit sa il schimb dar inainte de asta mi-am zis sa ii verific densitatea(daca asa se spune),si e chiar ok are in jur de -30 grade este si curat . sa il schimb oricum sau doar am sa dau banutii degeaba, pot sa il folosesc in continuare?

 

 

ms anticipat.

daca respecti "litera de lege" inlocuiesti cand spune manualul.parca la 2 ani daca nu ma insel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 589
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • Admin

Daca ai masurat si are concentratia necesara nu trebuie sa schimbi nimic.

Antigelul are si rol de ungere, daca este clar nu are nimic.

Pe de alta parte il poti si schimba, nu costa mare lucru.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok. pai foarte probabil atuncia il voi schimba ,dar asata se va intimpla cand incepe din nou sezonul ,pt ca acum moto este parcat de "iarna" si bateria este data jos . in principi l-am masurat sa nu imi crape ceva pe acolo pana la primavara .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare!

Am o mica dilema...vreau sa-mi schimb antigelul in motor si nu stiu de care trebuie (ce culoare macar). Momentan este de culoare roz dar vreau sa fiu sigur ca este ceea ce trebuie.

 

yamaha tdm 850 3vd

 

G12, G11, ...? astept un sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am o mica dilema...vreau sa-mi schimb antigelul in motor si nu stiu de care trebuie (ce culoare macar). Momentan este de culoare roz dar vreau sa fiu sigur ca este ceea ce trebuie.

 

yamaha tdm 850 3vd

 

G12, G11, ...? astept un sfat

 

Baga linistit G12-roz,este pentru radiatoarele de aluminiu.Eu am folosit G12 de ceva timp si nu au fost probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, eu am facut ieri schimbarea de antigel - am scurs tot din radiator (desfaci bratara metalica care intra pe furtununul conectat in partea de jos a radiatorului, scoti furtunul cauciucat, lasi sa se scurga tot intr-un vas - ai grija sa nu-ti vina pe roata ca e scarbos - pe urma o prinzi usor la loc, fara sa "ranesti" furtunul de cauciuc) - desfaci usor busonul de pe radiator, apoi adaugi un litru de G12 (eu am luat unul no-name romanesc albastru, la 15 lei litrul, de care bag si la masina) si completezi cu apa distilata (gasesti pe la benzinarii si antigel si apa) ... bafta si spor la treaba !

 

p.s. - am un 4TX deci cred ca e similar la 3VD ...

 

 

ms de sfat, o sa-i dau un antigel de cea mai buna calitate (il cumpar la pret de furnizor nu e scump) problema e ca nu stiu ce recomanda producatorul si am vrut sa-l ascult pe deplin

 

 

BTW nu aveti cumva o carte de service in format electronic?

Editat de Z3US
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu am citit, ma bazez pe experienta si am retinut si sfaturile unor mecanici meseriasi.

PS;Am scris din greseala pt.radiatoare, de fapt trebuie sa fie pt.bloc/motor din alu.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Antigelul poate sa fie si romanesc, este la fel de bun, nu aruncati banii aiurea!

Conteaza sa fie pt,.radiatoare de aluminiu..

 

nu sunt de acord cu tine, dar cine stie, poate ma insel

 

nu stie nimeni ce antigel se recomanda (de producator) pentru mobra mea?

 

 

 

am reolvat, pana la urma am gasit pe net trebuie antigel cu glicol etilenic acela e G12

Editat de Z3US
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, eu am facut ieri schimbarea de antigel - am scurs tot din radiator (desfaci bratara metalica care intra pe furtununul conectat in partea de jos a radiatorului, scoti furtunul cauciucat, lasi sa se scurga tot intr-un vas
Nu exista motocicleta cu racre pe lichd care sa nu aiba un surub de golire a instalatiei de racire localizat in cea mai joasa pozitie a sistemului de racire. Cauta-l, nu mai desfa coliere pentru ca urtunul ala de obicei nu e in cel mai jos punc si n-o sa scoti tot antigelul vechi.
Eu stiu ca ala albastru, nu este pt bloc motor din aluminiu, eu am bagat roz la cbr f3 , cand am facut, schimbul la un suzuki, avea antigel verde in el si la sfarsit era ca o pasta, deci nu este ok ...
Folsoesti atat de bine virgula ca mecanism de separare a ideilor in fraza ca n-am ineles nimic. Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se recomanda o firma anume niciodata. Producatorii de masini/moto/whatevere au contracte cu producatorii de lichide ulei/antigel/frana si le "imping" la vanzare ca si recomandate.

 

Foarte corect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se recomanda o firma anume niciodata. Producatorii de masini/moto/whatevere au contracte cu producatorii de lichide ulei/antigel/frana si le "imping" la vanzare ca si recomandate.

 

corect, dar si calitatea produselor difera de la producator la producator...trust me lucrez in industria auto...

 

Nu exista motocicleta cu racre pe lichd care sa nu aiba un surub de golire a instalatiei de racire localizat in cea mai joasa pozitie a sistemului de racire. Cauta-l, nu mai desfa coliere pentru ca urtunul ala de obicei nu e in cel mai jos punc si n-o sa scoti tot antigelul vechi.

Folsoesti atat de bine virgula ca mecanism de separare a ideilor in fraza ca n-am ineles nimic.

 

 

ca si la orice motor cu racire pe lichid de altfel (cu exceptia vapoarelor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am o mica dilema...vreau sa-mi schimb antigelul in motor si nu stiu de care trebuie (ce culoare macar). Momentan este de culoare roz dar vreau sa fiu sigur ca este ceea ce trebuie.

 

dar si calitatea produselor difera de la producator la producator...trust me lucrez in industria auto...

Ceva se bate cap in cap, sesizezi?

Lucrezi in industria auto, unde motoarele sunt in patru timpi, idem cu cel de la motocicleta ta, dar nu stii ce antigel sa bagi in motor.. :ninja:

Nu stiu de ce nu te "trust you" cind va fi vorba sa cumpar ceva de la tine.. :wink:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva se bate cap in cap, sesizezi?

Lucrezi in industria auto, unde motoarele sunt in patru timp, idem cu cel de la motocicleta ta, dar nu stii ce antigel sa bagi in motor.. :ninja:

 

din cate stiu eu specificatia antigelului nu este data de faptul ca un motor este in 2 sau 4 sau mai multi timpi...ci de materialele din care este proiectat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu te stresa prea tare, este vorba de un simplu antigel.

Eu ti-am spus ce bag si cu ce merg si in motor si in masina de ani dfe zile, tu poti baga ceea ce vrei tu..

 

 

@cezarzanf..poti sa-l mai lasi si iarna asta fara probleme si il schimbi la primavara, impreuna cu uleiul(urile).

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit G12 fara silicati. Organic, aparent isi pastreaza proprietaliile mai bine in timp.

Ca G12 e specific pentru aluminiu, ma indoiesc. Cat timp un antigel are proprietati anticoroziune, ar trebui sa fie ok. Pana la urma si masina mea din 1968 avea componente de aluminiu in motor, si antunci nu era G12.

Se nu amestecati fuleuri diferite. Daca ai avut antigel roz, probabil e G12, si cel mai usor e sa tot pui G12 la loc.

 

 

link autohton despre antigel:

/index.php?/topic/613592-despre-lichidul-de-racire/page__st__60__#entry2704174

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare...doua ierni am stat cu acelasi aintigel. Acum am facut testul sa vad pana la cat rezista si imi arata -25 - 26 grade. Sa il mai las si iarna asta? Sau trebuie schimbat?

 

 

daca acolo unde o tii peste iarna ai temperaturi sub cele mentionate de tine, ai putea sa-i mai adaugi un pic de antigel pur (varianta ceam mai ieftina), daca nu n-are nici pe dracu'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti recomand sa cauti pe net cartea de service unde vei avea un subcapitol complet numai si numai ptr sistemul de racire. Eu cand am schimbat antigelul m-am chidat excusiv dupa asta si sincer cu ajutorul cartii de service am descoperit cacilindrul nr. 1 are un surub care trebuie desfacut si pe acolo se scotea apa din motor nu doar din radiator si furtun. Asa cum au spus si colegii mai sus este important sa gasesti acel surub de eliberare lichid din motor.

Daca tot vrei sa faci o treaba, fa-o bine si ca la carte. Cheia succesului :citeste si documenteaza-te bine inainte de a incepe ceva mai ales la moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Lichid racire

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...