Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Asta e inculpata....

Este rupt pinul ala de fixare cu tot cu o parte din plastic.

 

Gauroiu' ti-l pot rezolva usor. Pot si pinul ala teoretic, insa nu sunt sigur ca e centrat fara mobra in fata. Mai are prindere si in partea dreapta, daca da, te poti lipsi de el. Nu te costa nimic, drumul cu curierul dus-intors, daca vrei. Si probabil vreun spray sa netezesti putin suprafata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da, dar problema e ca eu nu mai am pinul.

Maine duc moto la iernat si desfac carena. Apoi poate ori ma ajuta colegul ori cumpar una.

Oricum, parca nu as da 50 EUR pe ambele ca nu am ce face cu ele si ami e si riscul ca astea sa nu se potriveasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegu' Sebicozaurus, eu daca am promis ca te ajuto mocca, te ajut fie care vrei sa o repari pe aia veche sau pe aia noua. Aia cu coltul ala rupt e chiar mai usor si va iesi mai bine, nu e nevoie de cine stie ce vopsea sa acoperi diferenta, insa eu zic ca e pacat sa mai dai banii pe ea si sa ne apucam de aia veche. Din cate tin minte, materialul din care e facuta, e ABS, nu? (scrie pe spate)

 

PS: daca pe spate are ceva urme de unde a fost prins pinul, voi incerca sa iti rezolv si ala, daca nu, incerc sa prind dupa poza si daca nu merge ok, il incalzesti tu putin pe aragaz si ii modifici pozitia sau il tai de tot.

 

PS2: da-mi PM cand te decizi, ca aproape uitasem :)

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am urmatoarea problema cu cb-ul.

Fix o data la doua zile nu mai vrea sa porneasca dimineata.

Cum se manifesta: pun contact, totul se aprinde, pun socul, dau aprindere, invarte si invarte si invarte, nimic. Repet treaba, iarasi invarte, invarte, bag un pic mana in gaz in timp ce dau aprindere si...nimic. A treia oara deja cand dau contact invarte greu si becurile palpaie. A patra oara nu mai are baterie.

 

Scot bateria, o conectez la masina, o las 10 minute la incarcat, o pun la loc, dau aprindere si porneste la "sfert".....

Fac 5 km pana la munca, 5 km inapoi acasa.

A doua zi porneste fara probleme. Inca 10 km dus-intors la munca.

A treia zi dimineata, nu mai porneste desi invarte pana se termina bateria.

 

Motocicleta sta afara peste noapte. Nici nu stiu ce sa zic, la inceput credeam ca e bateria varza dar acum ma gandesc ca o fi si ceva pe la bujii SAU pur si simplu in 10x2 km bateria nu se incarca suficient sa mai porneasca si dupa 2 zile si trebuie sa merg mai mult....

Ce ziceti?

Editat de Costin Nitsoc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate bateria si pune-o pe un redresor peste noapte, preferabil un refresor moto sau macar unul care detecteaza tipul de baterie. E posibil sa nu ai curent indeajuns in baterie, la 5 km facuti pe drum, bateria aia nu prea are timp sa se incarce calumea. Urmatoarea miscare ai fi bujii, filtru aer, carburatie. Cand porneste da rateu pe evacuare, pocneste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand porneste da rateu pe evacuare, pocneste?

nope, porneste bine, curat! deci cred ca pur si simplu treaba e de cati km fac dar totusi, nici nu cred ca inmagazineaza cum trebuie curent, adica presupunand ca se mai incarca un pic in 5 km, nici consum nu are in afara de pornit....sa fie nevoie de o baterie plina plina pentru faza de pornire?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Super oferta la lidl, 25lei semnalizator cu baterie și magnet în partea de josjos, foarte bun pentru moto în caz de pana sau staționare noaptea pe marginea drumului. Are o lumina foarte puternica intermitenta.

 

Seamna cu cel de la Louis doar ca la un sfert de preț.

post-51652-0-82978200-1478868654_thumb.jpg

post-51652-0-39857300-1478869010_thumb.jpg

Editat de predaoctavian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

LA MULTI ANI & buna seara! am trecut de la comuniste la nipone.... nu o spun sa ma laud , o spun pentru ca am nevoie de o informatie. treaba sta asa : mobra in cauza e un cb500 din '97( claaar ca d'aia scriu aici), pc32. urmeaza intrebarea idioata :are cineva chef si timp sa imi lase aici ceva detalii depre bujiile cu care merge motorul in cauza? in special cu dimensiunile filetului. multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...