macicasan Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 cele bune. a sosit momentul achizitionarii unei noi casti, de data asta dual sport(cross cu viziera). astfel, colind louis-ul, ma speriu de preturi, ma speriu de cat is de sarac, fac o selectie si ajung la: airoh s4 * Material: Thermoplast * Gewicht: ca. 1350 g * Visier: kratzfest klar * BelĂźftung: Stirn- und Kinnbereich, sowie seitliche BelĂźftungselemente und HinterkopfentlĂźftung * Futter: Sanitized® Innenfutter, komplett herausnehmbar * Verschluss: Drucktastenschloss * PrĂźfungen: ECE 22.05 * Sonstiges: inklusive Umbaukit zum Integralhelm 179 euro! uvex Enduro Helm * Material: Polycarbon, 2 HelmschalengrĂśĂen * Gewicht: ca. 1490g / 1590 g * Visier: supravision® kratzfest, leicht getĂśnt, beschlagfrei * BelĂźftung: Stirnbereich, verstellbar sowie Kinnbe- und HinterkopfentlĂźftung. * Futter: Coolmax® Innenfutter mit integriertem Brillenkanal, Wangenpolster herausnehmbar * Verschluss: Ratschenverschluss * PrĂźfungen: ECE 22.05 * Sonstiges: inklusive Windabweiser. Helmschirm und Visier abnehmbar. 199 euro! dintre toate aceste 2 variante, care mi le-as putea permite, sper sa se gaseasca proprietari care sa dea cu parerea, sa nu fac vreo greseala de 200euro. ma intereseza: 1. sa nu vajaie pana la 100(de la airoh mandibulara am facut 2 otite toamna asta). 2. sa fie cat de bine airisita. 3. MUSAI sa nu se abureasca viziera una doua. so... pareri, opinii, idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Foarte buna idee de topic, @macicasan ! Are potential si chiar este important pentru aceasta subsectiune. Merge sus. Revin diseara cu mult mai multe informatii, pentru a contribui si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 (editat) Deci eu unul am Airoh S4. Mi-e putin mare, ca s-a lasat mult mai mult decat ma asteptam. Asa. Vajaitul - de la 80 in sus incepe sa faca urat. Silentiozitate nu e un atu. Insa nu am avut problme - m-am obisnuit asa. Otita nu cred ca vei face; eu am mers (cu cagula foarte buna, ce-i drept) si la 0 grade cu motoru si sensibilitatea mea de la urechi nu s-a manifestat. Abureala - daca oftezi mai tare se va aburi; daca suflii in ea se va aburi. Daca respiri normal nu-i problema, insa ai probleme cand te tensionezi. Mie mi s-a aburit dupa ce m-a sperit un conservar care mi-a taiat fata urat de tot. De la sperietura si adrenalina, am inceput sa respir mai agirat si s-a aburit viziera. De mentionat ca afara era frigu' dracului. Aerisire - super fain. Deschizatura mare in dreptul barbiei plus aerisire frontala. Nu am mers cu ea pe mai mult de 20 de grade ca nu am avut ocazia inca Nu cred insa ca ventilatia e o problema. In rest, e o casca destul de solida pe care nu prea se vad juliturile mici. Eu inca ma uit cu atentie ca sa imi dau seama unde am dat cu ea de asfalt de doua ori. Inca nu imi dau seama clar Din punctul meu de vedere e o casca foarte buna pentru oras sau endureala ocazionala. Ieftina si isi face treaba cu brio. EDIT: Vezi pretul la mymoto pt casca asta: am impresia ca e mai mic decat dele 7.8 milioane pe care le-ai da pe ea la louis. Editat Februarie 13, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Februarie 13, 2009 Autor Share Postat Februarie 13, 2009 (editat) mersi! ma bucur ca va intereseaza. am gasit, de asemenea, s4 colorat, in rest eu nu deosebesc diferenta, acelaasi caracterisitic, dar la 199 euro! pana aici suna bine despre s4, da' cum se impaca cu mers 12 ore intr-una? si, nefiind din bucuresti, cum dau de mymoto? cinste. Editat Februarie 13, 2009 de macicasan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Nu am purtat dar am vazut ambele modele: Airoh si Uvex. Airoh mi se pare mult mai bine finisata. La Uvex viziera se inchidea de parca nu era de la casca respectiva. Acum, eu am o casca de motocross si una de strada cu viziera. La peste 80 km/h ambele vajaie ca dracu. Parca mai mult aia cu viziera. Si mai e o problema la castile cu viziera: porti cagula, ok, dar la ochi se creeaza un mare curent. Dupa o ora de mers cu 100 km/h zici ca am sudat 3 electrozi. La casca de motocross, avand ochelari, nu ai problema asta. Plus cagula si o boieresti. La drumuri lungi, pe frig, eu iau casca de motocross. Pe aia cu viziera o tin doar pt oras. O problema ar fi, la castile de motocross, cozorocul. La viteze prea mari iti da capul pe spate. Dar la mine nu exista problema asta deoarece am parbriz inalt. De fapt, mai vreau sa cumpar o casca. Si cred ca va fi Airoh aia usoara. E reducere la Motomania. 10 000 000 lei bucata. Maicasan, iti recomand 2 casti de motocross: una pt DR Big dar sa ai parbriz inalt la moto si una pt viitoarea ta moto de coclau. Asta a doua e bine sa fie mai ieftina pt ca precis o sa iei trante si o sa-i rupi cozorocul. Dar se poate croi atul dintr-un linoleum mai tzapan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 (editat) Airoh S4: -2 sezoane, 6000km, on/off/oras -s-a largit captuseala, cand trageam viziera se misca bine si casca -viziera nu sta cum trebe pe garnitura si lasa curentul sa intre in casca -in oras: greu fara ochelari de soare, tot sus-jos cu viziera devine enervant dupa 3 stopuri, fiecare unul la 500m de altul -la drum intins ii destul de zgomotoasa si ii poate putin prea bine ventilata(problema cu viziera) si in plus pe frig daca nu te stradui sa repiri usor se abureste ca naiba - asa am ajuns sa o port numai cu ochelari -pe offroad are vizibilitate mai mare decat ai cu ochelarii, dar cum nu ii o afacere sa pun si sa dau jos viziera pt cateva ore de distractie am preferat sa ma dau cu ochelari La capitol rezistenta exceleaza, a cazut motocicleta pe ea(era pusa pe capatul ghidonului) si doar sa spart "ornamentul" din spate si s-a zgariat putin casca, rest nimic. Dar am de gand sa o schimb cand vor fi bani. Momentan ma orientez dupa Arai Tour-Cross 2, care pare mult mai bine facuta si in plus se poate purta casca cu ochelari si fara sa dai jos viziera(avantajul in oras si off). Editat Februarie 13, 2009 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Asa, si eu cu S4. Purtata un sezon, ~16.000km, in toate configuratiile, in toate conditiile. Acum e casca de pasager. - ventilatia e slaba. In afara de deschiderea de la barbie si gurile de extragere din spate nu exista niciun fel de aerisire. Si cum e ea neagra, a fost pur si simplu sinucidere cu ea in cap in turul Romaniei la 35+ grade. - pe DR mi s-a parut excelenta din punctul de vedere al zgomotului. Pe BMW, ma innebuneste de cap. I-am dat si cozorocul jos si am facut-o stradala si nu s-a imbunatatit. De asemenea, uneori fluiera, iar de la 140 in sus incepea sa zbarnaie, ca o albina, in spatele parbrizului. - in oras se abureste instant. Chiar si la 60 la ora trebuia sa deschid putin viziera. - vizibilitatea excelenta. Mai pui si greutatea foarte scazuta si e aproape ca si cum ai merge fara casca. - dupa ceva timp, pe mine a inceput sa ma preseze pe tample. Nu inteleg de ce. - nici eu nu mai stiu de cate ori am cazut cu ea. Un lucru e sigur: protejeaza bine. - am facut si mai mult de 12 ore cu ea pe cap si am supravietuit. Nu extraordinar, dar m-am descurcat. Ca si concluzie, tot Airoh mi-am luat si a doua casca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 (editat) dupa ce ati spus inclin spre uvex... regasesc in s4 tot ce m-a deranjat ma mathisse-u prezent(airoh mandibulara) da´ ramane sa mai cuget. sczati, id-u lu mishu. macicasan Editat Februarie 13, 2009 de mishu_dark Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Mi-am luat acum SV55 si am bagat ceva km in ultimele zile. In afara de faptul ca, intr-un fel sau altul, imi apasa pe varful urechilor si devine chiar dureros s-o dau jos de pe cap daca port dopuri de urechi, nu-i gasesc niciun defect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Februarie 14, 2009 Autor Share Postat Februarie 14, 2009 Mi-am luat acum SV55 si am bagat ceva km in ultimele zile. In afara de faptul ca, intr-un fel sau altul, imi apasa pe varful urechilor si devine chiar dureros s-o dau jos de pe cap daca port dopuri de urechi, nu-i gasesc niciun defect. baga o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Februarie 14, 2009 Autor Share Postat Februarie 14, 2009 uvexu, varianta neagra mat. tot 199 euro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 (editat) cele bune.a sosit momentul achizitionarii unei noi casti, de data asta dual sport(cross cu viziera). astfel, colind louis-ul, ma speriu de preturi, ma speriu de cat is de sarac, fac o selectie si ajung la: ma intereseza: 1. sa nu vajaie pana la 100(de la airoh mandibulara am facut 2 otite toamna asta). 2. sa fie cat de bine airisita. 3. MUSAI sa nu se abureasca viziera una doua. so... pareri, opinii, idei? Si eu am de curand o Airoh S4 luata de la Motoadventure cu 50% din pret (adica 350 lei) impreuna cu alt produs.( e o promotie de ceva timp) impresii (cam aceleasi in principiu) : -viziera pare ca se abuseste destul de usor, dar pe timp rece o tin putin intre-deschisa(in oras) si se rezolva. urmeaza sa iau una fumurie de la louis -trebe luata cu o masura mai mica(se plangea cineva mai sus ca i s-a largit dupa oarece timp). eu normal port M, insa cum M negru mat n-aveau pe stoc, am probat un S care ma strangea doar la obraji ceva mai tare. dupa 2 saptamani de purtat e numa buna. -cam vajaie peste 60km/h. sper sa nu devina deranjant la viteze mai mari -spre deosebire de altii, mie nu mi se pare ca intra aer pe sub barbie si sa ma deranjeze la ochi(asta am patit la o casca integrala/speed) -e cam incomod inchisu vizierei cu mana stanga cu manusa de iarna. nu am de ce sa apuc, iar pe deasupra nu pot, ca are cozoroc -cu viziera deschisa nu pot merge nici 2 metri. forma si deschiderea ei directioneaza aerul fix in ochi Ca o concluzie generala, la 350 lei cat am dat pe ea e o casca excelenta . Nu cred ca o alta marca de casca enduro-touring se comporta ca una speed. Este doar o strutzo-camila. Le face pe toate, dar nimic excelent. @Uzunu: SV 55 e o casca flip-up. Mi se pare normal sa fie mult mai confortabila decat una enduro-touring. Editat Februarie 14, 2009 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 cele bune.a sosit momentul achizitionarii unei noi casti, de data asta dual sport(cross cu viziera). astfel, colind louis-ul, ma speriu de preturi, ma speriu de cat is de sarac, fac o selectie si ajung la: ma intereseza: 1. sa nu vajaie pana la 100(de la airoh mandibulara am facut 2 otite toamna asta). 2. sa fie cat de bine airisita. 3. MUSAI sa nu se abureasca viziera una doua. so... pareri, opinii, idei? noah daca tot vrei o astfel de casca care sa indeplineasca conditiile puse de tine iti recomand eu ARAI TOUR X3 "Long Way Down" .e drept ca depaseste bugetul tau,dar o sa iti depaseasca astepatarile.cel putin pr mine aceea o sa fie urmatoarea achizitie in materie de casca si iata si un link http://cgi.ebay.co.uk/Arai-Tour-X-3-Long-W...%3A1|240%3A1318 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 Putin off-topic, dar tot legat de casti : in minunata Romanie se poate testa vreo casca pe care doresti sa o achizitionezi ? Exista ceva gen "tunel de vant" sau vrei firma care sa-ti puna in mana un model de proba , lasi o garantie si te intorci dupa ceva timp ? Pana acum am mers pe vorbele altora, de probat nici pomeneala. In strainatate cum se procedeaza ? Scuzati paranteza ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 (editat) Putin off-topic, dar tot legat de casti : in minunata Romanie se poate testa vreo casca pe care doresti sa o achizitionezi ? Exista ceva gen "tunel de vant" sau vrei firma care sa-ti puna in mana un model de proba , lasi o garantie si te intorci dupa ceva timp ? Pana acum am mers pe vorbele altora, de probat nici pomeneala. In strainatate cum se procedeaza ? Scuzati paranteza ! in strainatate multe firme nu permit returnarea castilor. ele s-ar putea sa fi cazut si sa se fi stricat "structura interna de protectie" (ca sa zic asa), chiar daca la exterior shell-ul pare ok. desigur ca in magazin poti sa le probezi, cu cagule de unica folosinta (ca sa fie igienic). din cate citesc.. vad ca mai bine iei 2 casti: una integrala, comfortabila la drum lung si un madhead de cross cu ochelari (ieftin si bun), aerisita, cu buna vizibilitate si usor de curatat de glod. ai astfel si casca de pasager (ce nu trebuie sa fie asa aerodinamica pt ca tu vei "sparge" curentul de aer, din fata) si poti sa iesi lejer sub 200 de euro (mai ales acum, in pre-sezon, in perioada reducerilor). Editat Februarie 14, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Februarie 14, 2009 Autor Share Postat Februarie 14, 2009 noah daca tot vrei o astfel de casca care sa indeplineasca conditiile puse de tine iti recomand eu ARAI TOUR X3 "Long Way Down" .e drept ca depaseste bugetul tau,dar o sa iti depaseasca astepatarile.cel putin pr mine aceea o sa fie urmatoarea achizitie in materie de casca si iata si un link http://cgi.ebay.co.uk/Arai-Tour-X-3-Long-W...%3A1|240%3A1318 adevar graiesti, kiki, da n-am cum sa-mi permit asa ceva, nu curand. tind sa cred ca uvexu' va fi, da s4 am de unde proba si apoi ma hotarasc. calitatea finisajelor e net superioara la uvex... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 adevar graiesti, kiki, da n-am cum sa-mi permit asa ceva, nu curand. tind sa cred ca uvexu' va fi, da s4 am de unde proba si apoi ma hotarasc. calitatea finisajelor e net superioara la uvex... aia am zis si eu ca nu se incadreaza in bugetul tau,dar eu pe viitor urmatoarea casca aceea va fi chiar daca voi fi nevoit sa strang mai tare din buci.am si eu un uvex care se comporta admirabil de bine,nu suiera si nu e incomoda,e chiar placut sa o ai in cap.prinderea castii mie imi place foarte mult,cred ca sunt singurii care au astfel de prindere,foarte usor de manevrat.bafta in alegerea castii!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 (editat) Ca si motocicletele din categoria "dual-sport", castile DS sunt gandite sa faca mai multe lucruri odata, chiar daca nu impecabil pe fiecare. Eu am optat pentru ele deoarece nu pot purta si integrala si casca enduro dupa mine la fiecare tura de cateva zile in care cand merg pe cele mai bune sosele si cand ma trezesc prin cele mai uitate de Dumnezeu locuri. Casca enduro va ramane pentru turele de o zi. Ds-ul va inlocui insa integrala anul acesta si la mine. Pe sosea am nevoie de etanseitatea si protectia parbrizului la frig si curent. In teren nu vreau sa imi mai aduc aminte de integrala actuala care nu mi-a adus decat senzatie de claustrofobie, ingustare a campului vizual, transpiratie excesiva, senzatia ca ma sufoc din lipsa aerului (mai ales in turele de vara, cand afara erau peste 30 de grade). Cu integrala nu odata am mers ore intregi pe crestetul capului sau legata de motocicleta, pe trasee ce nu permiteau altceva decat treapta 1. Era singura alternativa vs. aruncat in mijlocul muntilor. Pentru o calitate a informatiilor eu v-as ruga sa le analizam dupa urmatoarele criterii, indiferent ca suntem posesori ai lor sau ca le-am studiat excesiv in diferite magazine. 01. Fotografie de ansamblu a castii 02. Marca si modelul 03. Pretul si locul de unde a fost achizitionata 04. Materialul din care este fabricata 05. Greutatea castii 06. Cate puncte de prindere exista intre parbriz si casca ? 07. Cat de usor se demonteaza parbrizul ? 08. Ochelarii de enduro se aplica ergonomic (indiferent ca vorbim de parbriz montat sau demontat) ? 09. Interiorul este detasabil in intregime sau doar partial (materialul din zona pometilor) ? 10. Poza cu casca la interior pentru a se putea observa calitatea materialul interior si a modului in care este aerisita 11. Parbrizul accepta pin-lock ? 12. Etanseitatea parbrizului (garniturile de etansare sunt din cauciuc moale, plastic ieftin, de la o anumita viteza scoate sunete ciudate sau nu, in caz afirmativ de la ce viteza?) 13. Sistemul de inchidere (cu click, plastic zimtat sau D-lock) 14. Pe ce fel de trasee ati folosit-o (sau intentionati sa o folositi) ? Daca nu detinem aceste informatii, v-as ruga sa scriem strict din experienta noastra. Aici este un topic initiat de user-ul @grownup.punk, pe aceeasi tema, in care exista foarte multe informatii utile : Casca "Dual Sport" Pun aici poze ale modelelor cunoscute de mine AFX FX 37 AIROH S4 ARAI XD / XD3 BMW ENDUROHELM BMW ENDUROHELM CARBON HJC CL XS MARUSHIN X-MOTO SHOEI HORNET SIMPSON GS 3 MX UVEX ENDURO UVEX ENDURO CARBON ZEUS ZS 2100 si va indrum catre doua site-uri, unde veti gasi foarte multe informatii utile: Web Bike World AdvRider Am invatat sa iau in seama recenziile celor de pe WBW dupa ce am cheltuit bani buni pe mai multe produse despre care ei spuneau clar ca nu sunt deloc calitative sau rentabile. De AdvRider nu cred ca mai are rost sa detaliez. Initial am vrut sa pun linkuri de acolo, dar sunt prea multe modele de casti si topicuri punctuale. M-am oprit la al cincelea link fiindca riscam sa ajung la mai bine de 10-15. Editat Februarie 14, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 (editat) 01. Fotografie de ansamblu a castii 02. Marca si modelul 03. Pretul si locul de unde a fost achizitionata 04. Materialul din care este fabricata 05. Greutatea castii 06. Cate puncte de prindere exista intre parbriz si casca ? 07. Cat de usor se demonteaza parbrizul ? 08. Ochelarii de enduro se aplica ergonomic (indiferent ca vorbim de parbriz montat sau demontat) ? 09. Interiorul este detasabil in intregime sau doar partial (materialul din zona pometilor) ? 10. Poza cu casca la interior pentru a se putea observa calitatea materialul interior si a modului in care este aerisita 11. Parbrizul accepta pin-lock ? 12. Etanseitatea parbrizului (garniturile de etansare sunt din cauciuc moale, plastic ieftin, de la o anumita viteza scoate sunete ciudate sau nu, in caz afirmativ de la ce viteza?) 13. Sistemul de inchidere (cu click, plastic zimtat sau D-lock) 14. Pe ce fel de trasee ati folosit-o (sau intentionati sa o folositi) ? 15. Calitati ? 16. Defecte/puncte slabe ? 17. Ati schimba (schimbat) ceva la ea? 17. Alte observatii; P.S. Scuze pentru aceasta completare ulterioara. Editat Februarie 14, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Februarie 18, 2009 Autor Share Postat Februarie 18, 2009 am prins un uvex enduro la 150 euro... numa bani sa fie fest, ca bistos o iau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 nu fac ecenzie la casca mea ca e integrala si nu se pupa cu topicul. Dar cand imi cautam casca am cautat un Arai Tour X2 (ca asa vazusem eu ca arata bine in Long way Round). L-am vazut, l-am probat, l-am pus la loc. Nu stiu de ce dar nu mi-a dat impresia de mare casca, parea chiar un pic nefinisata. Poate era si frecata de la probat dar clar nu mi-a dat impresia ca m-as desparti linistit de 16 milioane. Recunosc, daca m-ar da banii afara din casa pe aia mi-as lua-o. Dar ma indoiesc a ar rezista mai mult de 2 sezoane asa ca la aceeasi bani as avea 2 casti noi in astea 2 sezoane. Si apropo de ce zicea cineva cu probatul castilor, am vazut multe magazine in afara (inclusiv Louis in Stuttgart) in care aveau cele mai multe modele la test. In fata mea un tip se uita la un Uvex si a intrebat daca o au sa probeze la drum. Tipul a zis nu dar a vorbit cu managerul si i-a dat casca la drum. Deci depinde de magazin. Daca esti un magazin mare si vinzi 30 de casti pe zi iti permiti sa dai cate un exemplar, doua la test la drum. Cand la United vin 50 si prbeaza casti dar vand 2 pe saptamana, ma indoiesc ca le-ar conveni sa scoata 10 casti din inventar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samolapraga Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Acum, e drept ca eu poate nu sunt tocmai obiectiv in treaba asta, dar o sa-mi dau totusi cu parerea subiectiva. Dupa ce am pus in cap si am pipait tot ce era casca enduro-touring anul trecut la SMAEB adica UVEX, HJC, MARUSHIN si AIROH, fiind convins ca o sa gasesc casca buna in pana 300euro, nu am cumparat nimic si mi-am adus de pe net un Arai XD3. Nu pot sa ma pronunt asupra durabilitatii castii pentru ca nu stiu pe nimeni care sa fi facut mai mult de un sezon cu ea, nici asupra rezistentei in caz de impact, dar pot sa spun sigur ca din punct de vedere calitativ si al materialelor de constructie, XD3-ul este mult peste concurenta, inclusiv shoei-ul hornet pe care il am acum. Shoei la care am ajuns pentru ca din pacate, Arai-ul care mi l-am adus mie a fost singurul care nu s-a potrivit purtatorului, motiv pentru care mor de ciuda si acum. <publicitate> Este o casca premium si lucrul asta se vede, si in definitiv legat de pret, decat sa dai 250 pe un uvex, poate e mai bine sa scremi inca 100 pentru un Arai. </publicitate> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Uvex-ul e 200 iar Arai-ul e 350. Adica aproape dublu. Intr-adevar finisajul si confortul sunt superioare la Arai, dar daca asta merita sa dai de doua ori mai mult - asta e la latitudinea fiecaruia. Momentan in clasa asta de casti, pentru mine exista doar doua marci: Airoh si Uvex. Orice altceva are un plus de calitate pe care nu-l gasesc foarte justificat, pe langa 'adaosul de brand'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Februarie 24, 2009 Autor Share Postat Februarie 24, 2009 Uvex-ul e 200 iar Arai-ul e 350. Adica aproape dublu. Intr-adevar finisajul si confortul sunt superioare la Arai, dar daca asta merita sa dai de doua ori mai mult - asta e la latitudinea fiecaruia. Momentan in clasa asta de casti, pentru mine exista doar doua marci: Airoh si Uvex. Orice altceva are un plus de calitate pe care nu-l gasesc foarte justificat, pe langa 'adaosul de brand'. gandim la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Eram interesat și eu de tipul acesta de cască, dar, din discuția de aici și din recenziile de pe site-uri de specialitate, nu prea văd care ar fi avantajele. În afară de cozoroc, binențeles... Cele ieftine au multe hibe, iar cele scumpe îs ... prea scumpe. Mi-e foarte clar că încercarea de a împăca și capra (enduro) și varza (touring) nu dă roade încă, așa că am rămas la integrală. Eventual mai strâng ceva bănuți și când prind vreo ofertă iau și o cască de cross, cu toate că tre' s-o car în spate. Părerea mea de novice absolut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.