dak Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Poate cele din gama superioara de pret, cu asta capiezi la drum lung. Poate dopurile de urechi si o cagula ar rezolva cazul. Am si de cross, dar s-a intamplat sa-mi intre o viespe exact printre ochelari si casca, suficient cat sa ma intepe si de atunci am un stres cu casca aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 galagie face si Arai xd3 la cei 4-500 iepuroi, in schimb lucratura de calitate se vede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adris Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Confirm, Hornetul meu e destul de zgomotoasa la viteze de peste 80-90km/h. In schimb o aud fara probleme pe nevasta-mea vorbindu-mi (fara sa tipe!!)din spate, prin casca ei, pana pe la 60-70km/h. Interesant mod de a "filtra" sunetele. In rest, ventilatie incredibila, am uitat cum e sa transpiri in casca. Cozorocul este un deliciu cand mergi spre vest dupa-amiaza/seara pe vreme insorita. Chinguardul protejeaza bine la vant. Cu ochelari moto limitezi extrem de mult campul vizual, de aceea am evitat sa mai port dupa prima experienta. Datorita excelentei ventilatii, cu toata vara calduroasa, chiar nu am fost tentat sa renunt la viziera in favoarea ochelarilor. O chestie ciudata este faptul ca dupa 40km incepe sa ma "bata" in doua puncte de deasupra urechilor. Probabil nepotrivirea perfecta a formei bostanului cu forma castii. Dar asta nu cred ca putea fi constatata la o simpla proba. Cred ca tine si de forma captuselii, dar nu mi-am batut capul sa incerc vreo rezolvare a problemei. Una peste alta, merita banutii investiti (putin peste 400euro), dar pe viitor voi incerca si casti mai ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Confirm, Hornetul meu e destul de zgomotoasa la viteze de peste 80-90km/h. In schimb o aud fara probleme pe nevasta-mea vorbindu-mi (fara sa tipe!!)din spate, prin casca ei, pana pe la 60-70km/h. Interesant mod de a "filtra" sunetele. In rest, ventilatie incredibila, am uitat cum e sa transpiri in casca. Cozorocul este un deliciu cand mergi spre vest dupa-amiaza/seara pe vreme insorita. Chinguardul protejeaza bine la vant. Cu ochelari moto limitezi extrem de mult campul vizual, de aceea am evitat sa mai port dupa prima experienta. Datorita excelentei ventilatii, cu toata vara calduroasa, chiar nu am fost tentat sa renunt la viziera in favoarea ochelarilor. O chestie ciudata este faptul ca dupa 40km incepe sa ma "bata" in doua puncte de deasupra urechilor. Probabil nepotrivirea perfecta a formei bostanului cu forma castii. Dar asta nu cred ca putea fi constatata la o simpla proba. Cred ca tine si de forma captuselii, dar nu mi-am batut capul sa incerc vreo rezolvare a problemei. Una peste alta, merita banutii investiti (putin peste 400euro), dar pe viitor voi incerca si casti mai ieftine. solutie. iei un ciocan, pui coada lui pe punctul care te roade si o lovesti capul ciocanului. astfel se taseaza un pic polisterenul expandat din interior si scapi de problema. faci asta fara captuseala si cu casca tinuta in brate, stai in fund si cu casca pe picioare sa ai mainile libere. succes scuze de off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 solutie. iei un ciocan, pui coada lui pe punctul care te roade si o lovesti capul ciocanului. astfel se taseaza un pic polisterenul expandat din interior si scapi de problema. faci asta fara captuseala si cu casca tinuta in brate, stai in fund si cu casca pe picioare sa ai mainile libere. succes scuze de off topic Sau ii dai un pumn cu tot cu captuseala. Ai grija daca esti puternic doar te faci ca dai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Sau ii dai un pumn cu tot cu captuseala. Ai grija daca esti puternic doar te faci ca dai. bruta ce esti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Mi-am luat un LS2 MX433. Pentru 300 lei, cat am dat pe ea, mi se pare in regula. Pe weekend o testez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adris Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) ERU & Cavaleru (ce cool suna asta!!), am testat solutii "de forta" de indata ce am simtit senzatia de deranj, dar pare-se ca am fost prea delicat sau n-am localizat corect "puntul G". Voi insista, caci ma cam oftica sa fac pauze dese pentru relaxarea pielii de pe bostan. Alex xt, sa ne spui ca e nasoala, ca altfel ma oftic rau de tot Editat Septembrie 26, 2012 de adris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 ERU & Cavaleru (ce cool suna asta!!), am testat solutii "de forta" de indata ce am simtit senzatia de deranj, dar pare-se ca am fost prea delicat sau n-am localizat corect "puntul G". Voi insista, caci ma cam oftica sa fac pauze dese pentru relaxarea pielii de pe bostan. Alex xt, sa ne spui ca e nasoala, ca altfel ma oftic rau de tot Vezi ca eu am mai patit odata sa ma bata casca ...dupa ce de principiu se lasase dupa forma bostanului. Si era captuseala care era un pic miscata din locul ei si in loc sa se aseze frumos era un pic ciufulita. Am repozitionat-o si a fost ...perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 Alex xt, sa ne spui ca e nasoala, ca altfel ma oftic rau de tot M-am dat ieri la o tura putin mai lunga cu ea. Sta ok pe cap, dupa 1-2 ore de mers nici nu o mai simteam. Nu m-am mai dat cu alta casca de genul asta, sa am termen de comparatie, dar a mea ii destul de aerisita. Cu viziera ridicata, cum ma misc putin incep sa simt cum intra aerul. Cu viziera ridicata incepe sa vajaie de pe la 20 km/h. Cu ea lasata, ii liniste pana la ~40-50km/h. Peste 80km/h deja incepe sa faca destul de multa galagie, dar nu ma deranjeaza asa tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 Mi-am luat un LS2 MX433. Pentru 300 lei, cat am dat pe ea, mi se pare in regula. Pe weekend o testez. de unde ai luat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 de unde ai luat-o? De aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adris Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Dupa o noroiala sanatoasa, am zis sa fac putina curatenie la "mansarda" si am scos captuseala castii ca s-o spal. Cand colo, ce sa vezi!?! Asa cum am spus, eu am "ciocanit" putin pe interior polistirenul in zonele unde mi se parea mie ca ma bate. Dar, ciocanisem gresit. Dupa ceva purtare am constatat ca trebuia s-o bat ceva mai jos decat o facusem, asa ca am remediat acum situatia si sunt de-a dreptul incantat de rezultate: nici o senzatie neplacuta, nu mai strange, nu mai vibreaza, nu mai maltrateaza pielea bostanului diform. Multumesc pentru sfaturi, domnilor, care au avut rolul sa ma faca sa acord din nou atentie interiorului castii mele. Distractii placute, ca vin noroailele!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Ia sa revigorez topicul asta ca-i de actualitate Tocmai mi-am luat Marushin x-moto, care din pacate ma strange... cu toate impresiile altora, unele nu tocmai bune, mie mi se pare o casca decenta pentru cat costa, dar ce-i drept n-am apucat s-o aud la drum. La prima (mea) impresie e superioara HJC CL-XS pe care am avut-o sezonul trecut. Singura chestie care ma deranjeaza este ca are campul vizual mai ingust si nu se poate inchide viziera peste ochelari. Acuma... daca mi-e mica si o vand... nush ce sa-mi iau in banii astia. Pusesem ochii pe LS2-ul ala, dar dupa ce am vazut ca se plangea unu pe adv-riders ca i-a picat cozorocul pe ochi in mers, am renuntat la idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 NU LS2, caută topic la secţiunea Căşti, am scris acolo impresia mea legată de cască. Pe scurt : mărimea M = XL normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 (editat) Vad ca nimeni nu a spus nimic de castile Lazer. Stateam la barfe cu un prieten care se tot da pe la Dakar de cativa ani, si care foloseste acest tip de casca. Sa va spun cate ceva din discutiile cu el. Asa cum spunea si Stulewa, e foarte importanta greutatea castii, pentru ca atunci cand mergi 12 ore cu o casca pe cap, fiecare gram conteaza. Mi-a dat un exemplu simplu. Nimanui nu i se pare grea o sticla de apa de jumate de litru. Incercati sa mergeti cu ea in mana o ora, si o sa vedeti cat de grea devine. Ventilatia e al doilea punct important, pentru ca nimanui nu ii place sa simta transpiratia in casca. Campul vizual mare e foarte important, pentru ca e bine sa vezi cat mai mult in jurul tau, chiar si cu coada ochiului. Instructorul cu care am facut scoala moto m-a invatat ca nu conteaza cate oglinzi ai pe motor si cat de mari sunt, o simpla intoarcere a capului de multe ori te scapa de belele, mai ales la cum se circula pe strazile noastre. Si cu cat ai mai multa vizibilitate din casca, cu atat mai rapida e intoarcerea capului. Viziera de multe ori incomodeaza, pentru ca oricat de buna e casca, niciuna nu se inchide perfect pe garnitura de etansare. Am citit sute de postari pe forumul ADV, despre casti, si despre laudatele uvex carbon. Toate au probleme cu etansarea la viziera si cu aburirea lor. Pe distante scurte e ok, dar dupa o ora de mers, asa cum spunea cineva, parca ai sudat toata ziua, atat de tare te ustura ochii de la slabul curent care intra printre viziera si garnitura. Tipul de care spuneam, nu foloseste deloc viziera, numai ochelari, si aceia cu un "tuning" facut de el. Adica cu silicon a etansat tot buretele care permite circulatia aerului prin ochelari. La Dakar, nici cei mai buni ochelari nu filtreaza praful, care ajunge in ochi, sau daca nu praful, acel curent de are care deranjeaza ochiul. Si daca vrei ca dupa doua zile de cursa sa nu ai probleme, asta e solutia pe care o folosesc toti pilotii. Initial credeam ca o sa fie probleme cu transpiratia, aburind ochelarii, din cauza lipsei de ventilatie. Spre surprinderea mea, nu e nici o problema. Si am mers vreo 250 de km in ziua aceea prin nisipurile din jurul Craiovei, si seara nu imi simteam deloc ochii obositi. Ma indoiesc ca cine pleaca la plimbare o casca de tipul dual e alegerea perfecta. Mai repede una cu mandibula care se ridica, pentru ca in oras o ridici si te ventilezi maxim, sau ridici decat viziera si ramai cu ochelarii de soare incorporati, iar afara o inchizi si nu mai ai probleme. Parerea mea e ca nu exista o casca buna la toate. Daca vrei touring, iei integrala sau cu mandibula rabatabila, daca vrei padure, iei una de cross. Si ca sa nu credeti ca vorbesc aiurea, el e prietenul cu care am discutat despre casti. Si el chiar le-a probat pe toate. http://www.lazerhelmets.com/heroes/duclos-alain/ Editat Ianuarie 24, 2013 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Cinee.. ??? Alain Duclos ?? Ăsta-i căruţaşul de s-a răsturnat cu caruţa-i la Caracal ? Foarte de acord cu aspectele pe care le-ai tratat în răspunsul tău, boieru' . Am probat acum ceva luni câteva caşti printre care un Schubert J1 care, cu tot respectul faţă de ceilalţi producăti de căşti mot, se aşeza pe cap de parcă ar fi fost croit după scalpul clientului. Tot în aceaşi seară am probat şi o cască motocross Lazer din carbon, cântârind puţin sub 1kg; cască pe care nu o simţeam pe cap mai tare decât cagula din bumbac. Amândouă căştile menţionate erau mărimea L ( eu purtând M ), dar cu toate acestea oferind o senzaţie incomparabilă cu cea oferită de căştile ieftine pe care le-am purtat ( Shark S500, Probiker RSX4 ). Legat de discomfortul creat de etanşarea vizierei cu garnitura de cauciuc : şi la Probiker am simtit încă de la început un curent uşor ce îmi jena ochii şi mai ales funtea ( partea mediană, a sinusurilor ), dar folosind cagula şi ochelarii de soare încorporaţi ( pe timp de zi ) am reuşit să combat aceast curent. Pe viitor am să fiu mai exigent în alegerea căştii, pentru drum lung înclâninând către o cască construită cu şimt de răspundere, iar pentru offroad alegând o cască enduro/cross însotiţă de o pereche de ochelari de calitate. ( în urma accidentării genunchiului la ski am învăţat ce înseamnă echipamentul COMPLET de calitate. ) Repet : Alain Duclos? S-a răsturnat acum ceva vreme cu căruţă la Caracal ! ??? Iaca şi poza cu căruţa : ( a se observa baba ţinându-se de parcă ar urma să decoleze ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Cred ca iesin un pic din schema... sunt de acord, tre sa fii idiot sa mergi cu marushin de un kil jumate la dakar, cu viziera neagra, dar nici sa dau 500 de euro pe un lazer de 900 de grame sa merg cu ea prin bucuresti la servici nu mi se pare o idee buna. Nici J1 nu se poate folosi la dat prin padure, cel putin pana la prima creanga in dinti. Deci intrebarea mea era care este cea mai buna casca dual, din astea proaste (a se citi ieftine). Am pus ochii pe una americana, AFX FX-39, pretul e mai mult decat rezonabil, review-uri bune pe net, dar nush cum e cu marimile la astia, americanii n-au capu ca noi si am senzatia ca riscul sa nu-mi vina e destul de mare. http://www.afxhelmets.com/helmets/dualsport/fx-39ds.php# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 (editat) Am probat şi mi s-a părut o cască bună pentru preţul său : Airoh S4. Preţul este pe acolo cu AFX FX-39, IXS 279, Acerbis Active. Editat Ianuarie 25, 2013 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 AIroh S4 si Acerbis Active văd că-s 150 EUR sau pe acolo. IXS pare mai ieftin O sa caut ceva review-uri sa vad cum sta treaba cu ele. Daca stii vreun magazin din bucuresti care are la proba vreuna zi-mi si mie. Sau macar vreun magazin care o primeste inapoi daca o comand si nu-mi vine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 În Bucureşti erau şi astă vară când mi-am căutat eu cască Airoh S4 cu 599 lei ( 137€ ), culorile alb/negru simple. Cele cu modele erau 699 lei. M-am uitat acum în fugă şi nu am mai văzut pe stoc, dar sunt o gramadă de magazine pe care nu le mai ţin minte şi unde ştiu sigur că o aveau. Caută pe forum listă cu magazine moto din Bucureşti şi dă-le telefoane ( erau liste de acum 4-5-6 ani care conţineau date de contact incă valide ). Se găşeşte la 599 lei la următoarele două magazine şi sunt sigur că o vei putea returna cu storno complet al banilor fără probleme : http://www.motoemotion.ro/cross-%20enduro/-casca-enduro-touring-airoh-s4.html http://www.foxracing.ro/shop/product-detail.php?product_id=850&cat_id=85 Din toate cele expuse în ultimele postări ţi-aş recomanda S4. Nu se ridică la nivelul lui Uvex Enduro dpdv al izolării fonice, dar este o cască bună, nu i-am găsit defecte. Uite aici o grămadă de discuţii pe seama AFX-ului : http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=658019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Acum aproape un an mi-am cumaprat Uvex Enduro. Apoi am mai facut o comanda la FC Moto si nu m-am putut abtine si am adaugat pe comanda un Acerbis Active. Mi-a palcut cum arata si mi-au placut ochelarii integrati. Cum aveam doua casti cam de acelasi fel era clar ca voi pastra doar una din ele. Mentionez ca in afara de astea 2 mai aveam [si inca am un Schubert C3] care ca sa zic asa era la a doua editie pe prima am schimbat-o cu ocazia unui accident. Toate castile astea aveau marimea M. Schubert-ul stiam ca imi vine bine M la fel si Uvex-ul surpriza a fost ca Acerbis-ul era mare asa ca l-am vandut. Dpdv al izolarii fonice cele 2 nu se pot compara cu Schuber-ul [de fapt inca nu am gasit vre-o casca care macar sa se apropie] insa cu toate astea am fost foarte multumit de Uvex. Cred ca am mers cu el macar 10k km anul asta dinc are cam 7500 intr-o tura prin Caucaz, tura in care am mers in toate conditiile posibile. Inca o data Uvex-ul e net inferior Schubert-ului; fonic este praf, nici ca inchidere nu se compara desi la mine parbrizul arunca curentul peste casca deci nu prea imi dau seama bine, de asemenea se aseaza mai bine pe cap Schubert-ul ..... cu toate astea am constatat ca am inceput sa prefer Uvex-ul. Cozorocul ala este bestial , as putea spune ca imi doresc sa faca aia de la Schubert o casca din asta dualsport. Ca tot am vazut dicutii mai sus ; nu exista nici o metoda antiaburire care sa se compare cu pinlock-ul. De fapt pinlock-ul este singura metoda antiaburire. O alta chestie care ma deranjeaza profund si o iau mereu in calcul la alegerea unei casti este metoda de prindere. Daca nu are ratch-et nu o cumpar. Sloganul ala cu siguranta double D e doar marketing . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Foarte de acord în ceea ce priveşte sistemul de închidere DD, o găselniţă care este mai presus de toate foarte incomodă la utilizare. Unde mai pui ca în cazul unui accident durează mai mult înlăturarea căştii de către unul care nu are idee cum funcţionează sistemul DD, care este totuşi destul de simplu şi des întâlnit în alte aplicaţii ce includ curele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adris Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Double D nu e gaselnita de marketing. E mult mai simplu de confectionat si montat la casca, deci mai ieftin pt producator. Marketingul i s-a facut tocmai ca sa ne minta frumos, sa-l acceptam, ba chiar sa ni-l dorim. E o porcarie, mai ales dupa ce treci de la o casca cu sistem ratchet la una cu double D, asa cum am patit eu. Urmatoarea va avea cu siguranta ratchet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Double D nu e gaselnita de marketing [..] deci mai ieftin pt producator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.