Sari la conținut

Veteranii,adunarea!


Dan Nastase
 Share

Postări Recomandate

Vizitator MosRahao

la treaba cu deltaplanu' chiar nu e asa cum vezi matale lucrurile. Adica daca unul se da de 30 de ani cu deltaplanul, iar altul se da de 30 de ani cu MIG-ul, atunci categoric ca se numeste ca amandoi "zboara" de 30 de ani.

 

excelent spus. foarte frumos si sintetic. asa cred si eu, asa am vazut ca gandesc "zburatorii" pe care-i cunosc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ce urmaresti de fapt, care este spilul real la paralela pe care tot vrei sa o faci

amestecand de-a valma adevarul, speculatia si lozincile este clar.

Nu pricepi ca o organizatie moto comunista nu se mai poate!

Un veteran moto care se preface ca nu intelege conceptul corect al domnului profesor Constantin

de distinctivitate nu are loc decat in unamove!

 

Esti ridicol cu egalitarismul tau populist pe de o parte...

si cu sustinerea valorii treselor pe de alta!

 

Simtul veteranului moto autentic nu este pentru oricine!

 

 

 

Pentru un veteran moto autentic nu conteaza legile tale,

conteaza foarte mult doar adevarul-adevarat.

Si Libertatea. Atat!

 

 

 

E cea mai relaxata lege pe care a-i dat-o pe proprietatea ta intelectuala...

In sensul de flasca, nu de placuta, stai linistit...

 

Unde te si rog de acum inainte sa iti manifesti in mod statutar doctrina.

 

MOVE!

 

O tineti una si buna, asa cum faceti de ani de zile si va mirati apoi de ridicol si de atacuri.(lozinci, comunism, populism, flascitate :lol: )E clar de mult ca nu activam in aceeasi zona ideatica sau doctrinara. Ce sa-i faci, se mai intimpla. Dar si orizontul difera substantial. Tresele sint de bun simt atita timp cit se refera la decenii de drumuri calare, indiferent cit au costat motoarele respective. Trecerea timpului e egala pentru fiecare pentru ca se calculeaza in ani.

 

In clipurile acelea niste oameni trintiti pe o patura care venisera cu un oltcit rablagit sa se destinda pe un virf de deal intr-o seara fierbinte din Sud, pe linga care ai putea sa treci sau sa-i ignori, se transforma in PERSONAJE daca vorbesti cu ei. Adica capata distinctivitate.

 

Asa cum alte sute s-au tranformat in personaje doar in acele 3 saptamini, in Bucovina, in delta, pe dunare in Bucuresti sau aiurea, EGAL!dar nu EGALITAR ci DIVERS.

 

DISTINCTĂV, -Ă, distinctivi, -e, adj. Care caracterizează un lucru în mod exclusiv; prin care un lucru se distinge, diferă de altul; care servește pentru recunoaștere; caracteristic. – Din fr. distinctif.

Sau D-vs va ginditi la alt termen cind spuneti DISTINCTIVITATE ?

 

DISTĂNS, -Ă, distinși, -se, adj. 1. Care se remarcă prin însușirile sale, care iese din comun; deosebit, remarcabil; (despre oameni) ilustru, eminent. 2. (Despre oameni și manifestările lor) Plin de distincție (2). ◊ (În formule de adresare) Distinsă doamnă! ◊ (În formule de încheiere sau, rar, de introducere a scrisorilor) Primiți, vă rog, distinse salutări. – V. distinge.

 

Chiar sint curios la ce va ginditi de fapt utilizind termenul? Desi am ajuns sa va cunosc si am o banuiala :D

 

Ma gindec la colegii veterani de la Tismana si mai ales la cei cu care am povestit si pe care am reusit sa-i cunosc in mod DISTINCTIV.

 

Mentalizez acum insa si un cap de masa ocupat de "seniori" AMOVERO. Oare ce-i tranforma pe acestia in personaje? Vointa proprie (DISTINCTIVITATEA intrinseca) sau perceptia lor de catre ceilalti?

 

Mare atentie aici!

http://www.google.ro/imgres?q=tigani+cruci+aur&num=10&hl=ro&gbv=2&biw=1085&bih=658&tbm=isch&tbnid=gFCE34JnVk3RpM:&imgrefurl=http://www.hgp.ro/preot-sau-manelist/&docid=oAPpLl5UTa5b1M&imgurl=http://www.hgp.ro/wp-content/uploads/2012/02/tigani-sau-rromi1.png&w=450&h=301&ei=nX-NT7GmNc2OswaG37HgCQ&zoom=1&iact=hc&vpx=777&vpy=171&dur=628&hovh=133&hovw=199&tx=196&ty=140&sig=117153566908706168651&sqi=2&page=1&tbnh=133&tbnw=199&start=0&ndsp=17&ved=1t:429,r:5,s:0,i:71

 

Pentru ca intr-o lume un pic mai mare, respectul se cistiga nu se impune!

 

Eu ma opresc aici, mi-am facut datoria cred si oricum pentru mine discutiile din primavarea asta au fost utile. In urma lor m-am decis sa nu particip personal decit la activitatile unei asociatii care respecta principiile UNAMOVE, in rest motociclist sa fiu imi e prea destula DISTINCTIVITATEA asta. Daca mai sint si altii care gindesc similar, ne povestim pe UNAMOVE , daca nu ajunge sa ne intilnim pe sosele. :cheers:

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a Inviat.

 

O intreabare - la SMAEB veniti ?

 

Poate o idee buna ar fi sa veniti impreuna si sa deschideti ochii noii generatii asupra istoriei acestei nobile pasiuni .

 

Cred ca multi din cei tineri de aici sunt nerabdatori sa va cunoasca si sa invete din experienta dumneavoastra de o viata iar ocazia oferta de o asa manifestare moto nu trebuie ratata.

 

Inteleg ca este vorba de TITANII motociclismului romanesc oameni la care o intreaga comunitate moto se raporteaza .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Desigur, paralelu' cu AT imi este bun prietem si camarad de drumetii, dar asta nu inseamna ca-i tin in vreun fel partea.

 

Iar la treaba cu deltaplanu' chiar nu e asa cum vezi matale lucrurile. Adica daca unul se da de 30 de ani cu deltaplanul, iar altul se da de 30 de ani cu MIG-ul, atunci categoric ca se numeste ca amandoi "zboara" de 30 de ani.

Nu cred deloc etic sa spui ca un motociclist cu 30 de ani pe IJ e mai putin motociclist decat altul cu 30 de ani pe BMW.

 

Iar la chestia cu numarul de ani de carnet, lucrurile sunt relative. Exemplu: mama mea are permis auto din 1965, de cand l-a cunoscut pe tata. Cu toate astea a condus in total doar vreo 500 km, cand tata se imbata sinistru, iar mama venea cu masina de la nunta sau chef, dupa caz. In aceste conditii se cheama ca mama e "veterana" a conducerii auto? Va spun cu tarie ca NU !!!

 

Ca daca despicam firul in patru, poate constatam ca multi veterani "adevarati" se regasesc in povestioara despre mama...

Silviule nu pot sa inchei fara sa remarc ca "desi nu-mi tii partea" in postul asta ai sintetizat esenta problematicii. Si ca sa nu te increzi prea tare te previn ca nici tu nu ai scapare, timpul trece. :crack: Atunci ai sa intelegi si mai bine! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

excelent spus. foarte frumos si sintetic. asa cred si eu, asa am vazut ca gandesc "zburatorii" pe care-i cunosc.

 

Mastre,Rares, cu tot respectul cuvenit , cumva va referiti la renumita ecranizare " Zboara , puiule Zboara "?

Pare un context foarte potrivit si o similaritate mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

" Zboara , puiule Zboara "?

Pare un context foarte potrivit si o similaritate mare.

 

:D Asa pare, intr-adevar; desi nu la asta ma gandisem...

 

Poate o idee buna ar fi sa veniti impreuna si sa deschideti ochii noii generatii asupra istoriei acestei nobile pasiuni .

 

Cred ca multi din cei tineri de aici sunt nerabdatori sa va cunoasca si sa invete din experienta dumneavoastra de o viata

 

Ar fi interesant. Daca Nastase ar inchiria si el un stand, cu siguranta as veni sa-l vizitez. Chiar e o idee buna! Mi-ar face placere sa-l cunosc pe Nastase.

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Este intr-adevar trist. Acum realizez de-abia, de cand am citit mai cu amanuntul si din urma topicul acesta... ce zeci de pagini arata povestea frumoasa a unor prieteni... Si apoi... e evident cum lucrurile incep sa patineze de pe la pagina 180, cand in scena intra atat de impetuos "camionagiul" Axor ... De aceea as vrea sa rectific un picutz ce am scris mai inainte putin, anume:

 

Chiar e o idee buna! Mi-ar face placere sa-l cunosc pe Nastase.

 

Dupa ce am citit paginile 180-200, NU mai consider ca a-l cunoaste pe Dan Nastase (asa cum se arata el in public, in aceste pagini) mai poate reprezenta o placere si imi cer iertare ca m-am pripit afirmand asta. Nu insultele sale in cascada postate in ultima vreme m-au influentat, ci suita postarilor sale (si ale lui Axor, "camionagiul"-clona.

 

Curiozitatea insa ramane.

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puishori si motociclisti:

Ce muci si spume se mananca aici, ce insulte mioritice invart diversi sociopati sub nasul vostru

pe un subiect care are ca subtitlu "o intalnire moto nationala" ... nicio grija nu va-ncearca...

 

Festivalente: Daca ai renuntat la abecedar si acum te ocupi de letopisetele veteranilor,

de baza este sa respecti cronologia faptelor si adevarul.

Esti foarte prost informat, asa ca ia d'aicisa:

1. forumul asta e plin de jeguri si clone mincinoase... si ne doare la basca...

2. in topicul asta... calitatea userilor, minciunile si jignirile ex-doritorilor de trese trebuie sa fie in prim plan

nu caterinca ieftina, flegmele, noroiul si deturnarea de la subiect.

3. azor a sustinut adevarul in interventiile lui la subiect.

4. speculatiile tale nu sunt argumente!

5. pana nu se dovedeste contrariul, nici azor si mioritza dolly nu sunt clone.

6. pana la coada nu conteaza cine e azor, parelelu, sau trotinistu"...

aici conteaza lipsa de caracter a 3-4 mobristi care nu isi permit decat o laba trista...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Nastase, ia zi bre si mie de unde pana unde bati tu in cuie ce-i ala veteran adevarat si ce conteaza pentru el ("adevarul adevarat si atat")? Nu crezi ca fiecare veteran stabileste cu capsorul lui, mai mult sau mai putin senil, ce e important pentru bietu-i trup'sor si spirit?

Asta m-a iritat la tine de cand am citit primele-ti cuvintele pe forum, faptul ca vrei tu sa trasezi standarde, norme sau criterii pentru fiecare amarat de mobrist. Intelege odata ca registrele tale de valori sunt ale tale, nu sunt universale. Si nici irefutabile. Si cand o sa pricepi asta si o sa renunti la incercarile disperate de a le impune tuturor celor din jur ca apoi sa te poti lauda cu asta, atunci, zic, poate n-o sa mai fii mascariciul tinerilor, batranilor, dubluclicilor sau al oricarei alte categorii de motociclisti. Atunci poate vom incepe sa apreciem cele cateva povesti pescaresti cu care te lauzi mereu si mereu. Sau macar o sa le inghitim cu condescendenta.

Pana atunci tu o sa te iei in continuare in serios, in timp ce baietii te vor lua in continuare in ras.

Io atat declar, sustin si semnez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simule... Fooarte subtila intrebarea ta...

 

Mai ales, plina de bun simt.

Te-ai gandit singur la ea sau te-a mai ajutat cineva?...

 

In aceeasi nota te intreb:

Da bunicu tau motociclist cat a mers anu asta?!

 

Mai baiatule, asculta la mine:

 

Faptul ca Bleriot sau Lindbergh nu mai zboara... de mult...

Nu ii face mai putin piloti decat in mintea unor ignoranti!...

 

Sa zicem ca eu voi face o pauza... suficienta sa iti permita tie

sa motociclezi 44 de ani, la fel ca mine...

 

Pe pariu ca atunci cand voi veni la capataiul tau nu vei avea nici macar 10%

din kilometrii facuti de mine pe motor?!

 

...Si atunci o sa te bantui si am sa te fugaresc si am sa iti prind in piroane de koaie

cate o tresa... Pentru fiecare an motociclit de tine.

 

Eu zic ca asa ar fi corect la valoarea noastra!

 

Acest topic este dedicat veteranilor moto si daca nu considerati ca va incadrati sau nu aveti nimic pozitiv de adaugat ,

get the fuck out sau cititi fara implicari care sa deranjeze pe cei ce au prioritate ca veterani pe acest topic.

;)

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Pe pariu ca atunci cand voi veni la capataiul tau o sa te bantui si am

sa te fugaresc si am sa iti prind in piroane de koaie cate o tresa...

 

Intalnire de legenda... Cavalerul tot cavaler ramane... si-n santz. :baubau:

 

permit decat o laba trista...

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane, te rog eu frumos, stai departe de koaiele mele.

 

 

In rest, e a doua oara cand aduci in discutie familia mea. Stii ca eu nu uit si nu iert asa ceva.

Socrul meu motociclist, unchiul meu motociclist, bunicul meu ne-motociclist, tatal meu, la fel de ne-motociclist, te pot invata oricand o lectie de bun simt. Ca asta iti lipseste, desi il aveai.

Dane, stii foarte bine ca te-am respectat, asa cum te-a respectat foarte multa lume.

Te rog, nu ma aduce in ipostaza de a-mi fi mila de tine.

Chiar te rog asta, pentru tot ce ai fost.

 

Ce naiba, chiar imi doresti moartea?

Vrei sa vii la capataiul meu?

Hai, ma, da-o-colo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Faptul ca Bleriot sau Lindbergh nu mai zboara... de mult...

Nu ii face mai putin piloti decat in mintea unor ignoranti!...

 

Nu, bai Nastase, dar nici nu-i face mai piloti decat ai buni de zboara acu'. Ti-am mai zis io, faptul ca te-ai nascut mai devreme decat altii si, automat, ai putut sa-ti iei permis si mobra mai devereme decat altii nu te face mai motociclist decat ei, nu e meritul tau faptul ca esti mai batran ca ei.

Si mai lasa-ma cu aia 44 de ani. De atunci oi avea permisu', da' daca in ultimii 5 ani ai mers fix pix pe mobra asta te reduce deja la vreo 39 de ani. Din care mai stie dreaqu cat oi fi stat pe bara. Si tata are permis moto luat cu vreo 35 de ani inaintea mea. Dar nu s-a mai suit de vreo 25 de ani pe mobra. E mai mobrist ca mine doar ca e mai vechi in permis?!

 

Penibil, Dane. Ca deobicei. (stiu, se scrie "de obicei", dar eu refuz pentru ca mi se pare aiurea; fa-mi o reclamatie la Clubul Roman de Presa...)

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.sport.ro/motoare/video-epic-cea-mai-tare-cursa-din-istoria-motogp-asa-ceva-nu-poti-sa-ratezi-unul-dintre-cele-mai-tari.html

Ca sa va mai destindeti... Viata e si asa destul de nasoala. Cu sonor! Fiti fericiti!

Editat de Dan Olaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul este ca pe vremurile acelea.. de mult apuse nici nu era circulatie pe drumurile patriei.. si carnetul se lua mai greu.. deci erau mai putine sanse de accidentari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

Adevarul este ca pe vremurile acelea.. de mult apuse nici nu era circulatie pe drumurile patriei.. si carnetul se lua mai greu.. deci erau mai putine sanse de accidentari.

Pe dumurile alea ale patriei strazile erau pavate cu piatra cubica , de rau, bazalt,de te prindea vreo ploicica riscai genunchii juliti si motorul varzarit asfaltul cam lipsea in peisajul bucurestilor de atunci, pe arterele principale accesul moto fiind interzis, gropile erau la putere la fel si canalele fara capac. Userii din conserve nu prea respectau "stop" "cedeaza" "de dreapta" fiind cam 20.000 de masinute pana prin anii 85 (Cat "B") Carnetul se lua pe merit cu militianul pasager si traseu pe la Filaret. Strada Stefan Hepites era teatrul desfasurarii examenului. Asta asa ca adusesi vorba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

Pe dumurile alea ale patriei strazile erau pavate cu piatra cubica , de rau, bazalt,de te prindea vreo ploicica riscai genunchii juliti si motorul varzarit asfaltul cam lipsea in peisajul bucurestilor de atunci, pe arterele principale accesul moto fiind interzis, gropile erau la putere la fel si canalele fara capac. Userii din conserve nu prea respectau "stop" "cedeaza" "de dreapta" fiind cam 20.000 de masinute pana prin anii 85 (Cat "B") Carnetul se lua pe merit cu militianul pasager si traseu pe la Filaret. Strada Stefan Hepites era teatrul desfasurarii examenului. Asta asa ca adusesi vorba :)

Corect, dar atunci chiar daca vremurile erau 'anormale'.., oamenii erau mai normali. Pentru ca erau 'mai oameni' decat suntem acum. Libertatea in viziunea multora, inseamna libertate totala data Prostiei si Nesimtirii. Surori bune, si rude de gradul doi totodata cu multi dintre noi, romanii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate partial.E vorba despre triumful demolator asupra unei idei generoase pentru care initiatorul nu avea "calibrul necesar". Daca ai rabdare sa citesti "volumele strinse", pe linga amuzamentul amar, ai sa constati ca e de fapt extrem de greu sa construiesti in tara asta mioritica si plina de orgolii ceva stabil si neatacabil pe punctul de echilibru si convergenta al diverselor tendinte.

hai frate :crack: aici faci exerciti literargramaticallexologice,iorgule nu mai otravi rumani cu medicamente unguresti xenofobule :crack:

 

on topic ii dau dreptate lui GALEN...

 

:)

Pe dumurile alea ale patriei strazile erau pavate cu piatra cubica , de rau, bazalt,de te prindea vreo ploicica riscai genunchii juliti si motorul varzarit asfaltul cam lipsea in peisajul bucurestilor de atunci, pe arterele principale accesul moto fiind interzis, gropile erau la putere la fel si canalele fara capac. Userii din conserve nu prea respectau "stop" "cedeaza" "de dreapta" fiind cam 20.000 de masinute pana prin anii 85 (Cat "B") Carnetul se lua pe merit cu militianul pasager si traseu pe la Filaret. Strada Stefan Hepites era teatrul desfasurarii examenului. Asta asa ca adusesi vorba :)

mama si ce aiurea era ca se mai dadea si cind ploua sau era cancer filaretul era un traseu de selectie'' clara :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul este ca pe vremurile acelea.. de mult apuse nici nu era circulatie pe drumurile patriei.. si carnetul se lua mai greu.. deci erau mai putine sanse de accidentari.

 

Pe acele timpuri apuse, ca sa poti sustine examenul de categoria A, trebuia sa detii o motocicleta proprietate personala si dadeai traseul cu militianul in spate.

 

Dar ce mai conteaza!

Scuze de offtopic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si sa mai spunem ca se da si poligonul .

Examenul de conducere pentru motoreta *<50 cmc si fara pedale de tip bicicleta" era identic cu cel pentru gradul A , cu toate ca duceai in spate acelasi macalau de militian de la circulatie .

Am pierdut primul examen de la motoreta pentru ca grasanul s-a ridicat pe picioare si am pornit singur .

La fel am pierdut primul examen de A deoarece la proba de oras *Pitesti* avand Mz-ul cu probleme la aprindere am dat pe un CZ 175 S *cele de 13900 lei din comert* care fiind mai slab cuplu , adica nu tragea jos , am accelerat mai tare la pornire de i-a sarit cascheta militianului din cap .

 

Rezultatul , respins

 

Editat de nicon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si sa mai spunem ca se da si poligonul .

Examenul de conducere pentru motoreta *<50 cmc si fara pedale de tip bicicleta" era identic cu cel pentru gradul A , cu toate ca duceai in spate acelasi macalau de militian de la circulatie .

Am pierdut primul examen de la motoreta pentru ca grasanul s-a ridicat pe picioare si am pornit singur .

La fel am pierdut primul examen de A deoarece la proba de oras *Pitesti* avand Mz-ul cu probleme la aprindere am dat pe un CZ 175 S *cele de 13900 lei din comert* care fiind mai slab cuplu , adica nu tragea jos , am accelerat mai tare la pornire de i-a sarit cascheta militianului din cap .

 

Rezultatul , respins

 

https://www.facebook.com/profile.php?id=100000124824079&sk=allactivity#!/photo.php?fbid=323816707686280&set=a.135081509893135.26635.100001738613237&type=1&theater

 

Asa e, aveau cuplul mai slab la pornire, dar urcau in ture ca lumea si se intindeau bine la drum. O splendida motocicleta clasica, reinviata de catre un prieten in memoria posesorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...