Sari la conținut

Veteranii,adunarea!


Dan Nastase
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Propun ca acele trese sa fie reflectorizante,cu scai pe spate pentru a fi usor plasate pe orice mineca si designul lor poate fi stilizat intr-o tenta modernista,pentru a fi placute ochiului.Poate zilele viitoare o sa vin cu citeva exemple concrete.

 

Genial!

Editat de TheLegend
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu tine...cu trese si din 10 in 10 ani o tresa. Se poate si intre trese anul obtinerii categoriei. Fara romburi si alte dreptunghiuri care nu se pot dovedi oricum. Trese,pe auriu si la baza lor anul.Simplu! Daca pui pe geaca ,,Biker Science 1984" se crede ca atunci a luat nastere firma de geci sau poate numele firmei. Deci eu sunt pentru trese! Floriane(GIV)...zi si tu ceva :scratch: !

...desi abia m-am hotarit sa ma anunt si eu aici cred ca ma voi retrage deoarece aici orgoliile sunt prea mari pt a face parte dintr-un asemenea grup, nu cred ca corespund cerintelor si cind vad atita cearta pt niste discutii de rahat prefer sa ma retrag inainte de a-mi ramine un gust amar vazind cum oameni seriosi in toata firea se balacaresc mai abitir decit niste copii atomici aflati la prima experienta sexuala!!..

..cu trese sau fara trese ar trebui sa nu fie o problema existentiala!..nu trebuie sa iesim in evidenta in fata nimanui, respectul in fata celorlalti participanti la trafic sau in fata prietenilor motociclisti se cistiga cu greu si de obicei se considera doar dupa decesul persoanei in cauza!...daca ai fost un om bun si un motociclist adevarat in timpul vietii vei avea parte doar de bashcalie si invidie si efecte negative iar dupa ce te stingi din viata fara sa stii, ca nu vei avea cum, vei fi apreciat la adevarata valoare si vei fi pomenit in discutiile prietenilor ramasi ca un motociclist adevarat de la care toti au avut ceva de invatat..asa vei primi un sincer "dumnezeu sa-l odihneasca in pace"..

...in concluzie!...domnilor veterani de orice virsta sau conditie fizica da-ti exemplu de maturitate in deciziile pe care le luati si va rog eu mult de tot da-ti un exemplu pozitiv tuturor tinerilor si aspirantilor la o viata lunga de motociclist prin sfaturi si idei constructive si de viitor!...numai asa veti avea parte de locul binemeritat in inimile tuturor!..

....voi mai urmari acest topic pt o vreme iar daca constat ca nu s-a schimbat nimic in optica domniilor voastre ma voi retrage cu scuzele de rigoare pt timpul acordat citirii tuturor spuselor mele!...

...cu respect, florian(giv32), arad

Editat de GIV 32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos, cuvantul "warn' langa "vot de blam"....nu prea merge; iar "warn"...nu e' in DEX, nu-i asa???!!

... ingrop si mai adanc securea, impreuna cu aceasta polemica fara rost.

Tocmai d-aia l-am si plantat asa,pentru nepotrivirea evidenta dintre engleza si romana...dar ma bucur ca am ajuns in sfirsit la ceva bun macar,ingropatul securii! :friends:

Acum cred ca pot sa mai sper in reabilitarea noastra,a motociclistilor,in ochii celorlalti participanti la trafic,mai pot sa sper ca exista totusi o comunitate,cu bune si rele si ca inca putem sa ne dam mina oricind ne vom intilni,fara sageti in priviri.

Asfalt uscat va doresc si idei cit mai multe ca sa avem de unde alege! :scratch:

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o parere si cum e democratie ,sunt liber sa mi-o exprim.

Am facut introducerea asta pt. ca de obicei cand spun si eu cate ceva,imi sar initiatorii in cap.

Cand m-am inscris pe lista cu trese si romburi,triunghiuri si alte patratele ma gandeam ca e doar pt statistica.

Ideea de a le si purta mi se pare de cacao.De ce?

Pai 1 pt ca o sa fie niste trese pe imbracaminte diversa,de toate culorile deci o sa se vada urat.Daca se propunea si un model de geaca mai ziceam ; si 2 ,pana la urma numarul de trese al fiecaruia ar duce la o ierarhizare care unora cu trese mai multe le-ar putea crea impresia ca pot sa-i comande pe astia mai mici sau ca opiniile lor in ale motociclismului primeaza sub acoperirea anilor petrecuti in sa.

Asta din urma fiind o sursa de dispute si polemici.

 

Acum cred ca pot sa mai sper in reabilitarea noastra,a motociclistilor,in ochii celorlalti participanti la trafic,mai pot sa sper ca exista totusi o comunitate,cu bune si rele si ca inca putem sa ne dam mina oricind ne vom intilni,fara sageti in priviri.

Stii ce se intampa Ivane?Suntem prea multi motociclisti pe strazi.Am ajuns sa ne comportam ca si conservarii.

Cu douazeci de ani in urma daca ne intalneam doi trei motociclisti la un loc,uniti de aceasta pasiune, cred ca puteam sa ne si chacham unii in capul celorlalti si tot nu ne-am fi certat.Acum e altceva.Nu mai avem loc unii de altii.

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii ce se intampa Ivane?Suntem prea multi motociclisti pe strazi.Am ajuns sa ne comportam ca si conservarii.

Cu douazeci de ani in urma daca ne intalneam doi trei motociclisti la un loc,uniti de aceasta pasiune, cred ca puteam sa ne si chacham unii in capul celorlalti si tot nu ne-am fi certat.Acum e altceva.Nu mai avem loc unii de altii.

Acum fiecare vrea sa dovedeasca,indiferent de virsta sau experienta,ca este mai "biker" decit celalalt,iar daca este mai tare in taste,cu un grad mai mare de culturalizare in domeniul P.C., te face din link-uri,asta normal,doar pina la intilnirea "face to face"...! :scratch:

Iar acum ca sa nu mai dau apa la moara circotasilor si ca sa fiu totusi cit de cit "on topic",incerc sa fiu de acord cu tine in privinta purtarii treselor...cu singura obiectiune ca in cazul unor trese reflectorizante,purtatul lor devine benefic pe timp de noapte!Zic asta fiindca imi place sa vad si partea buna a lucrurilor. :kiss:

Asfalt uscat! :friends:

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un lucru reiese clar.., toti, tineri sau batrani, dorim sa fim apreciati, in cazul asta sa iesim in evidenta prin faptul de a avea o tresa sau mai multe.., multi dintre noi am luat-o la modul prea personal si de aici , observ, o gramada de divergente, discutii inutile, asta nu trebe sa fie prea suparator pt noi, chiar e normal, lucru recunoscut, motociclistii au in general, un caracter marcat de egocentrism si propun sa lasam aerele de filozofi, sa ne tinem personalitatea sub control si sa nu lasam o frumoasa initiativa sa degenereze inainte de a fi pusa in practica, deci, mai dragii mei bikeri, hai cu ceva concret, pana una alta, ca riscam sa fim ridiculizati de cei de la sectiunea Incepatori!!! :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si uite asa ajungem la traian si decebal cum se plimbau ei cu motoarele prin clisura dunarii. sigur ca exista persoane acum in varsta care au mers pe motor in tinerete, de fapt imi aduc bine aminte, prin 70 nu avea nimeni masina, era ceva comun sa ai motor, mz, ij, simson, acum e fita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

riscam sa fim ridiculizati de cei de la sectiunea Incepatori!!! :scratch:

haha va ridiculizati singuri frate. aia incepatori mananca km asa cum pot, nu trag, ma iertati, parturi sa se afle ca sunt in viata. stati mai mult pe drum sa va cunoasca dupa fata nu dupa trese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca eu eram pe ,,teava" atunci :scratch: respectele mele tatalui tau!

 

Multumesc foarte mult,dar cred ca ar trebui inclus si el pe acea lista,nu?Mai merge cu mobra,are un kawasaki er 5,deci este veteran activ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saliu ,kato postez documentul promis,ai fost sambata in resitza?:)daca da te-am vazut de pe geam... a fost parada moto...am aflat prea tarziu:).prea multa polemica,de la o idee bine intentionata ajungem la lupte de orgolii,sa ne supunem majoritatii...cu trese sau fara asfalt uscat!

post-46396-1238337129_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saliu ,kato postez documentul promis,ai fost sambata in resitza?:)daca da te-am vazut de pe geam... a fost parada moto...am aflat prea tarziu:).prea multa polemica,de la o idee bine intentionata ajungem la lupte de orgolii,sa ne supunem majoritatii...cu trese sau fara asfalt uscat!

 

Adevarat ,am fost la Resita la parada.Pacat ca ai aflat prea tarziu de ea. Poze si relatari gasesti aici /index.php?...p;#entry1788063 :///ind...#entry1788063 :///ind...#entry1788063 PS: scoate permisul din folie ca nu se vede nimic.

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si uite asa ajungem la traian si decebal cum se plimbau ei cu motoarele prin clisura dunarii. sigur ca exista persoane acum in varsta care au mers pe motor in tinerete, de fapt imi aduc bine aminte, prin 70 nu avea nimeni masina, era ceva comun sa ai motor, mz, ij, simson, acum e fita.

Doru, daca nu esti interesat de trese si de clubul veteranilor, de ce carcotesti pe seama noastra? Crezi ca esti mai deosebit prin atitudinea asta sau ce doresti sa demostrezi si cui?! Lasa-ne pe noi in pace, in infantilismul nostru dulce! .Scuze pt observatie, sper sa nu intelegi ca am ceva personal cu tine, atitudinea ta este cea care deranjeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doru, daca nu esti interesat de trese si de clubul veteranilor, de ce carcotesti pe seama noastra? Crezi ca esti mai deosebit prin atitudinea asta sau ce doresti sa demostrezi si cui?! Lasa-ne pe noi in pace, in infantilismul nostru dulce! .Scuze pt observatie, sper sa nu intelegi ca am ceva personal cu tine, atitudinea ta este cea care deranjeaza.

 

ok cer scuze nu mai fac nici un comentariu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

STATUTUL VETERANILOR ACTIVI

 

Merite avem fiecare individual pentru efortul (placut dealtfel)

de a acumula ani si kilometri in sa, in conditii meteo nefavorabile uneori.

Experienta acumulata de noi poate duce la o recunoastere din partea comunitatii moto din Romania.

Recunoastere la care, cu siguranta, vor aspira si alti membrii ai comunitatii. Daca nu prin scolile moto

sau legislatia rutiera, macar prin exemplul propriu sa imbunatatim dezastruosul palmares

de care ne lamentam pe forumuri si nu numai.

Speram ca numarul motociclistilor de-o vara sa creasca in favoarea celor de-o viata"

 

Sunt motociclisti si motociclisti...

Pentru unii, mersul pe motor este o dorinta, o amintire, un simplu moft sau un trend.

Pentru altii este o pasiune, iar pentru foarte putini dintre noi - un mod de viata.

 

In acceptiunea majoritatii motociclistilor care sustin acest topic

TRESA DE VETERAN ACTIV este un semn distinctiv meritoriu – crescator

acordat pentru fiecare 10 ani de conducere legala a motocicletei.

Aceste insemne nu sunt obligatorii si se acorda, la cerere, in baza permisului de conducere

si a talonului de inmatriculare valabile.

 

ACORDAREA TRESELOR:

 

5- 9 ani de activitate moto: Aripa-Tanara.

 

10 ani de activitate - o tresa.

20 ani de activitate - doua trese

30 ani de activitate - 3 trese.

40 - 49 de ani ani de activitate - 4 trese.

50 de ani si peste de activitate moto - 5 trese.

Deasupra tresei-treselor se va mentiona individual

anul corespunzator obtinerii permisului de conducere: Motorcyclist since 19...

 

Continuarea activitatii pe acest forum:

 

1. Continuarea inscrierilor, inclusiv validarea veteranilor activi

care au postat fotocopiile (carnet + talon) atestand vechimea si activitatea la zi a titularilor.

In cazurile exceptionale, cand se poate dovedi activitatea la zi cu martori,

se accepta doar prezentarea permisului de conducere valabil.

Motociclistii care din diferite motive nu pot dovedi calitatea de veteran activ

vor fi considerati veterani simpatizanti, sau , dupa caz, decani de varsta.

 

2. Gasirea unei modalitati concrete de a coopta veteranii din toata tara.

 

3. Stabilirea unui loc de intalnire a seniorilor din Bucuresti.

 

4. Realizarea si acordarea treselor in formula finala de mai sus.

 

5. Stabilirea unui loc din tara - unde cand si cum sa facem "O intalnire de legenda"

prima adunare anuala a Asociatiei Motociclistilor Veterani din Romania - AMOVERO.

 

LISTA MOTOCILISTILOR VETERANI ACTIVI DIN ROMANIA

 

ATESTATI:

 

1.Ion Florin Irescu Iaru – Bucuresti - Permis moto din anul 1962 – 4 TRESE

2. Constantin Turcanu - Bucuresti -1965 - 4 TRESE

3. Constantin Buzila - Suceava – 1967- 4 TRESE

4. Dan Nastase - Bucuresti – 1968 – 4 TRESE

5. Sorin Popescu - Bucuresti - VI. 1973 – 3 TRESE

6. Ioan Cizmas - Timisoara - X. 1973 – 3 TRESE

7. Teodor Ionescu - Bucuresti – 1978 – 3 TRESE

8. Valentin Lehmann - Bucuresti, Berlin – 1979 – 3 TRESE

9. Adrian Mijaica – Bucuresti - 1981 - TREI TRESE

10. Sorin Marian Gruesc - Bucuresti - VIII. 1982 – 3 TRESE

11. Bogdan Harea – Bucuresti - X. 1982 – 3 TRESE

12. Sorin Eugen Avram – Bucuresti – 1983 – DOUA TRESE

13. Constantin Gligor – Arad – V. 1984 – DOUA TRESE

14. Ivan Pedala – Gorj - V. 1984 – 3 TRESE

15. Florin Daniel Rosca – Bucuresti - VIII. 1984 – DOUA TRESE

16. Vlad Alexandru Ionescu – Bucuresti – 1985 – DOUA TRESE

17. Ioan Miclos – Bistrita Nasaud – 1986 – 3 TRESE

18. Gabriel George Furtuna – Bucuresti – 1987 – DOUA TRESE

19. Constantin Ciornei – Suceava – 1988 – DOUA TRESE

21. Dan Popescu – Bucuresti – IV. 1990 – DOUA TRESE

22. Robert Albert Kerekes – Bistrita Nasaud - VI. 1990 – DOUA TRESE

23. Ovidiu Vasile Maries – Bucuresti – 1995 - O TRESA

24. Angelo Brezoianu – Bucuresti – 1999 – O TRESA

ARIPA TANARA:

2. Florin Daniel Radulescu – Bucuresti – 2004

 

Va rugam semnalati orice eventuala inadverdenta aparuta.

 

MAI SUNT IN EVIDENTA:

 

Doru BMW - Buc. – Lamureste-te cu cine votezi.

Bill – Asteptam precizari.

Dorumaster - Buc. - Propus pentru 3 trese. (Asteptam actele...).

Calaretul - Buc. - Propus pentru 3 trese. (Asteptam actele...).

Adrian - Buc. - Asteptam precizari.

jean taxi (Dan) - Buc. - Propus pentru 1 tresa. (Asteptam actele...).

Ioan Claus - Iasi - Propus pentru 3 trese. (Asteptam actele).

Hellryder - Buc. - Propus pentru 1 tresa. (Asteptam actele...).

Sorin (Ducati) - Buc. Aripa tanara.

 

kawa san - Docomentu’ ilizibil. Mai trage odata !

GIV 32 – Lumineaza-ne !!... Te inscri, ori ba ?!

classic vld – Propus Aripa Tanara.

gaxel – Propus O TRESA

 

FOARTE IMPORTANT:

Apartenenta la Asociatia Motociclistilor Veterani din Romania – AMOVERO

nu implica niciun fel de activitate impusa.

 

Esenta motociclistului se pastreaza: Am personalite, sunt liber si independent !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan Nastase este initiatorul ideii, are meritele pentru activitate moto si poate realiza o organizare coerenta a viitoarei Asociatii a Motociclistilor Veterani din Romania – AMOVERO .

Propun sa conduca aceasta asociatie. Cel putin in aceasta etapa rugam membrii, cei cu peste 10 ani vechime, sa-si dea acordul si sa fie " pozitivi".

Salutari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...