ciprinakos Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 (editat) De ce nu apelati la un service? pt a economisi ceva bani. cand este o treaba usoara prefer sa o fac singur. eu am avut experiente naspa la masina (acu' vreo 7 ani) si de atunci, cu manualul service, step by step, fac singur. mi-am economisit o gramada de parale asa. iar la reprezentante-i frate scump mai ales daca esti persoana fizica. la fel si cu motorul. tot manualul mi l-am printat, fiecare pagina (fata - verso) in folie de plastic, si cand am nevoie ori iau tot dosarul ori doar paginile ce ma intereseaza si fac treaba. la service nu prea se face asa. cei de acolo au (sau ar trebui sa aiba) cunostinte si experienta la depanat/reparat dar, neurmarind pasii din manual, se mai intampla sa mai traga de cate o chestie inaintea demontarii alteia sau fara sa-i desfaca in surub sau clema si se duce dreak' plasticul. cam la fel se mai uita si la asamblare. la vapor am invatat de la mecanici asa: mai intai studiezi intreaga procedura (daca deja crezi ca o stii atunci doar ti-o reinprospatezi), faci necesarul de scule, te organizezi si iti iei o copie a scemei si/sau a rezumatului procedurii (de obicei un check list) si te apuci de treaba. cu masina mi s-a intamplat sa-mi joace rotile fata pe serpentine, era sa-mi iau zborul (foc sau explozie) pt ca un destept a desfacut conductele de la instalatia GPL, cabluri/mufe schimbate, excitatia la alternator taiata de tot (ca nu mai stiau unde duce), iluminatul motorului scos de tot, s.a.m.d. in concluzie: daca poti singur de ce nu? Mesaj completat revin cu o poza. aparatul foto imi face figuri asa ca am folosit tel. mob. se vede ca-mi lipseste discul fata de frana. aaa... si e suspendata usor de fata pentru a demonta usor roata (nu sta pe caramizi ci pe niste bucatele de lemn sprijind in tevile fata de evacuare). si-ar mai fi si prichindelu 'in echipament! abia se putea tine pe piciore din cauza greutatii! Editat Iunie 7, 2010 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) te superi daca iti zic ca esti 'maniac'...bine, in sensul bun!? tot respectul! Editat Iunie 10, 2010 de Sudsemnatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 (editat) te superi daca iti zic ca esti 'maniac'...bine, in sensul bun!? tot respectul! multumesc, da stiu! ca ultima achizitie au fost chei dinamometrice pt ca am vazut ca Honda are sisteme ciudate de prindere. De ex. daca strangi prea tare suruburile de carene risti sa nu le mai poti desface. A trebuit sa tai doua dintre ele (partea frontala unde carena se prinde de suportul median din plastic) pentru ca inainte, cineva, banuiesc la service, au strans suruburile prea tare. Plus faptul ca fiind stropite de apa/noroi de roata fata au si ruginit. Asta a facut ca, desi dezghetate in prealabil cu WD40, piulitele incastrate in cauciuc sa nu se mai desfaca. Service-ul a fost facut in germania. Aaa si-am mai si descoperit ca-mi lipseste un holsurub de sustinere a display-ului de bord, ca au fost taiate niste fire pe la luminile din spate (probabil ceva improvizatii de stopuri pe genti laterale sau topcase???) un surub cu hexagonul bulit la scarita de pasager dreapta (probabil cand a fost montata toba Laser) si altele. Si pentru ca ma seca faptul ca la punerea contactului se aprindea automat faza scurta i-am pus un intrerupator de pe Louis pe masa alimentarii releului de faza scurta. Acum se aprind doar pozitiile. Faza scurta o aprind cand/daca vreau. Mi-a venit, in sfarsit, si discul de frana. S-au oferit cei de la magazin sa-l monteze ei dar ar fi facut-o luni sau marti. Asa ca vineri l-am si montat (am gasit si solutie de inghetat/fixat suruburi la Praktiker). Dupa aerisirea franelor (care a durat o gramada; noroc ca mi-am luat pompa, tot de pe Louis) is like magic. Sper sa termin cu RAR-ul si inmatricularea soon si apoi Editat Iunie 13, 2010 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosu23 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 salut aveti idee se tine oare intrunirea de la brasov din weekendul viitor? ciprinakos, subscriu teoriilor tale vis a vis de service, dar tu chiar ai de gand sa strangi suruburile carenelor cu cheia dinamometrica? numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 (editat) salutaveti idee se tine oare intrunirea de la brasov din weekendul viitor? ciprinakos, subscriu teoriilor tale vis a vis de service, dar tu chiar ai de gand sa strangi suruburile carenelor cu cheia dinamometrica? numai bine Salut, raspunsul este da. Cheia dinamometrica este, ca si constructie, identica cu una cu cric (cred ca-i zice) si se foloseste la fel dupa ce-i ajustezi valoarea torsiunii. Insa ma anunta cand trebuie sa ma opresc. Deja le-am folosit la montarea discului de frana (cu tot cu demontatul rotii fata) si sunt excelente pt ca nu-mi mai fac griji ca strang insuficient sau ca ghiolbanul. Sunt Stan patitu' si la motor dar mai ales la masina. Stiu ca-s putin maniac dar asta este... Acestea-s codurile Louis: 10003929, 10003085. Sculele si altele le-am obtinut cu ajutorul user-ului ROMI3 (/index.php?showtopic=24540). Editat Iunie 14, 2010 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosu23 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 stai linistit, stiu cum arata si cum se foloseste - am si eu una, cred ca te-ai referit in descriere la o cheie cu clichet. ideea mea era ca este foarte buna folosirea cheii dinamometrice dar acum nu stiu daca as strange chiar si suruburile carenelor cu ea, dar foarte bine ca ai grija de motorul tau, respect asta. Din cate stiu, in cazul in care nu esti de meserie si nu ai cheia dinamometrica "incorporata in mana" (nu e nici cazul meu), este absolut necesara la stragerea suruburilor de pe motor si din acesta - din cauza diferentelor de temperatura dilatarilor si implicit a altor "efecte secundare". nu conteaza. am intrebat doar. sper sa nu te superi. daca stiti ceva de brasov in weekendul urmator va rog sa imi spuneti si mie, parca as bea o bere la racoare acolo. o zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 (editat) ...cred ca te-ai referit in descriere la o cheie cu clichet.ideea mea era ca este foarte buna folosirea cheii dinamometrice dar acum nu stiu daca as strange chiar si suruburile carenelor cu ea... nu stiu denumirea exacta a sistemului cheii. La carene o folosesc la suruburile ce tin partea inferiaoara a carenelor (cele care se tin de parti fixe/metalice ale matorului). Pt cele de pa langa bord nu se merita deranjul. Maine am RAR-ul. Sper sa n-am probleme. Mesaj completat ...idiot...idiot...idiot....... Am uns lantul dupa mai bine de o luna stat pe dreapta, i-am facut o tura in parcare si am scapat-o de pe loc. Rezultat: carenele usor zgariate (mai mult in timp ce incercam s-o ridic) si oglinda stanga rupta. Momentan am lipit-o cu "picatura" si sper sa tina pana trec RAR-ul. Apoi schimb carenele cu cele de "scandal/tranta", montez crash pad-urile si apoi antrenamente cu manevre la viteza mica. ...idiot...idiot...idiot....... Editat Iunie 14, 2010 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Domnule Petrica bine-ati revenit in randul posesorilor de VFR! Intre timp eu am trecut RAR-ul. Sanatate D-lui Marius! Maine merg sa iau hartogaraia. Acu' o tai la politie sa vad ce acte imi trebuie pt inmatriculare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Cand il iei si pe ala mic in SA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Cand il iei si pe ala mic in SA? Nu stiu de dl. Petrica dar eu !!! Daca am scapat-o singur nu vreau sa ma gandesc cum ar fi cu prichindelu'. Iar Dl. Petrica, dupa evenimentul avut cu vfr-ica nu cred ca se risca. Intentionez, mai tarziu, sa iau un motor in minitura pt fi-miu (problema e ca-i cam fricos). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Schimb Transalp in stare f buna cu Vfr 750, detalii pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 (editat) Salut, pentru cei ce se intreaba cum arata VFR-ul 800 V-tec naked uitati aici!!! Pt cei interesati sa-si monteze crash pad-uri iata ce modificare trebuie sa faca vasului de expansiune a lichidului de racire. Crash pad-urile (nu apar in poze) le am facute de un baiat la vapor din textolit. Urmeaza sa vad cum se comporta. Le-am facut pentru ca cele din comert sunt prea mici si atinge carena laterala. O alta parte naspa e ca botul e foarte lat (d'aia si protectia buna la vant) si sunt toate sansele sa atinga si el asfaltul in cadere. Mai multe poze later! Editat Iunie 20, 2010 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian1900 Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 vreau si eu sa cumpar o trusa de scule pentru Honda VFR 800 DIN 2000 . Cine are de vanzare ? Sau stie cineva de unde sa cumpar . Imi trebuie in special cheia de lant . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 (editat) Salut, am avut o prima scurta iesire cu vfr-ica decand am inmatriculat-o. Desi cu morcov, pt ca-mi lipseste oglinda stanga, mi-a placut. Trebuie sa repar sau sa iau alta oglinda neaparat. Nu mi-am putut intoarce capul sa ma uit in spate datorita neck brace-ului. Noroc ca a fost noapte, mai putin trafic si cel putin celor ce depaseau le vedeam lumina farurilor. Altfel a fost fain. N-am urcat mai mult de a 3-a si nici peste 5000. Insa laserele se aud bestial. In combinatie cu respiratia si vibratul motorului senzatia-i dementiala. 4 in linie suna bine dar 4-n V suna elegant. Un mic twist se simte instantaneu (si asta m-a cam speriat). Pun si-o poza cu mine pe dansa... Editat Iunie 20, 2010 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Asa este, sunt (foarte) mari insa nu si rigide. Le-am facut in ideea cazaturii la viteza mica (gen scapat de pe loc, ca-s bun la asta), la socuri mari insa ele ar trebui sa cedeze tocmai pentru a nu forta cadrul (bucatile de textolit stau pe o bara filetata). Va trebui totusi sa le egalizez, stanga iesind mai mult in afara. Bafta tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 (editat) Are mare dreptate Petrica! Scoate crash padurile ca risti sa strici mai mult la mobra decat ai putea. Ele trebuie cumva sa absoarba socul caderii, ceea ce fac carenele, sa protejeze alte parti ale motocicletei. Daca ele sunt foarte dure unde o sa se duca forta de impact? In cadru, care o sa cedeze. Parca tu ziceai ca ti-ai pus carene de fibra tocmai pentru a se sparge ele cand cazi. Think about it Editat Iunie 21, 2010 de Sudsemnatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosu23 Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 salut am o intrebare pentru posesorii de vfr rc46 an 98-99. a facut cineva modificarea asta: http://homepage.ntlworld.com/stu.tyrrell/Turbo_Mod.htm (faza cu cooloerul de sursa pe releul de incarcare.) sau daca a incercat cineva sa adapteze un releu de incarcare rc46 00-01 pe un rc46 98-99, conform unor siteuri ar fi urmatoarele diferente: The 2000 (FiY) regulator/rectifier differs from the previous years because it has an extra wire "Voltage Sense". This voltage sense is a feedback mechanism that helps prevent the reg/rec from cooking itself. This is why you hear of 1998/99 bikes cooking the reg/rec but not the 2000 bikes. Am avut probleme cu releul in cauza acum 2 ani cand a fost schimbat. Acum cand se incalzeste foarte tare suspectez ca nu incarca la parametri normali - si asta din proprie experienta e semn de duca numai bine. Mesaj completat vreau si eu sa cumpar o trusa de scule pentru Honda VFR 800 DIN 2000 . Cine are de vanzare ? Sau stie cineva de unde sa cumpar . Imi trebuie in special cheia de lant . salut daca vrei un sablon dupa cheia in cauza sa imi spui. la reglaj nu e necesar sa aplici cine stie ce forta asa ca o poti face din aproape orice material. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 daca cineva e interesat am un filtru K&N nou-nout pt VFR 800, FI&VTEC la 220 ron.)Tel:0744762622 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Din motive medicale......am scapat-o pe jos si i-am rupt scaritza dreapta. Momentan am reparat cu adeziv pentru metale, dar nu ma simt prea multumit. Daca stitzi careva pe unde gasesc asa ceva sau de la ce alt model se potriveste, v-as fi recunoscator pentru informatzie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Am facut eu o extra-racire a regulatorului de tensiune. I-am pus un cooler de sursa PC. Am conectat-o la lumina de pozitie, astfel merge tot timpul in mers, bineinteles daca este pornit farul. Citisem undeva ca aceste relee cel putin la modelul meu(94-97), in functie de temperatura ambianta, acolo era vorba de 27C, poate sa ajunga la 72C. La mine nu o sa raceasca sub 50C, dar totusi destul sa ii prelungeasca perioada de functionare. Mi-a luat 30 de minute sa fac aceasta operatie. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Are mare dreptate Petrica! Scoate crash padurile ca risti sa strici mai mult la mobra decat ai putea. Ele trebuie cumva sa absoarba socul caderii, ceea ce fac carenele, sa protejeze alte parti ale motocicletei. Daca ele sunt foarte dure unde o sa se duca forta de impact? In cadru, care o sa cedeze. Parca tu ziceai ca ti-ai pus carene de fibra tocmai pentru a se sparge ele cand cazi. Think about it Multumesc pentru sfaturi. Pentru moment le voi tine insa. In poza nu se vede (voi face o alta mai tarziu) ca am acolo si un gen de "garnitura" din cauciuc care ar trebui sa diminueze din soc la caderea/scaparea laterala. In caz de cadere in timpul mersului crash padul (sau mai bine zis bara filetata pe care sta c.p.) va ceda lasand carenele sa atenueze ce-or mai putea. Voi pune o poza cu detaliul de montare a c.p. Stiu ca-s capos dar, pana nu invat sa manevrez cum trebuie fierul, am sa le tin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Din motive medicale......am scapat-o pe jos si i-am rupt scaritza dreapta. Momentan am reparat cu adeziv pentru metale, dar nu ma simt prea multumit.Daca stitzi careva pe unde gasesc asa ceva sau de la ce alt model se potriveste, v-as fi recunoscator pentru informatzie. Nu ți-aÂş recomanda să stai cu ea aÂşa. Dacă se rupe în vreo curbă e de rău. Sudeaz-o sau schimb-o. De cele mai multe ori se potrivesc Âşi de la alte modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atomis Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Am ajuns si eu la aproape 1000 km cu VFR-ca mea ( din pacate toti in oras - lipsa de timp si vreme pentru plimbari mai lungi) si as avea ceva de intrebat: - pentru etrier as putea gasi doar bolturile, sau poate stiti daca bolturile au ceva bucse din din bronz sau alte materiale - nu am reusit sa dau etrierul jos ca sa vad eu - pe modelul din '94 pot fi montate crash paduri - daca da - cum? Mersi, Iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Am ajuns si eu la aproape 1000 km cu VFR-ca mea ( din pacate toti in oras - lipsa de timp si vreme pentru plimbari mai lungi) si as avea ceva de intrebat: - pentru etrier as putea gasi doar bolturile, sau poate stiti daca bolturile au ceva bucse din din bronz sau alte materiale - nu am reusit sa dau etrierul jos ca sa vad eu - pe modelul din '94 pot fi montate crash paduri - daca da - cum? Mersi, Iulian Salut, cel mai bine incerci sa deslusesti ceva de aici: http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...service-manual/ http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...p-setup-manual/ Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Cred ca de la un CBR600 am si statorul de la alternator......mama lor de ingineri, tot economistii ii dirijeaza, si inca de atatzia ani... Multumesc pentru informatie. Mesaj completat Nu ți-aÂş recomanda să stai cu ea aÂşa. Dacă se rupe în vreo curbă e de rău. Sudeaz-o sau schimb-o. De cele mai multe ori se potrivesc Âşi de la alte modele. S-a rup doar una din "urechi", cea inferioara, si ruptura nu e pe directia solicitarii in mers. E in curs de inlocuire, nu sunt ata de inconstient sa circul cu ea crapata Rabdare, se rezolva toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.