ciprinakos Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Salut, asa cum am zis, revin cu cateva poze mai de detaliu a crash pad-urilor mele. Intregul ansamblu este compus din 3 bare: una centrala lisa si doua filetate de duritate mai mica (comparativ cu cea mediana). Acestea sunt prinse intre ele cu cate o bara hexagonala filetata la interior (foto 2). Apoi vin cate doua piese din textolit cu "garnituri" din cauciuc (de presiune folosit la nave pentru atenuarea socurilor la inchiderea capacelor de magazii; de culoare galben inchis) intre ele. Textolitul din interior are diametrul mic pentru a se rupe in cazul cazaturii in viteza si a preveni astfel pivotarea motorului in jurul pad-ului. Nu stiu daca am reusit sa ma fac inteles... Ideea mea a fost sa nu am un pad deosebit de solid ca cele ce se gasesc in comert, gen http://www.moto24.de/images/product_images...ages/3308_0.jpg . In ultima imagine am pus oglinda reparata de un strungar. Mai trebuie sa vopsesc atat bratul oglinzii cat si crash pad-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coffe Man Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 @petrica: Parca stiu de undeva motorul asta . Bine ai revenit in randul VFR-istilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 ... P.S. Daca ,,ezista" vre'un ,,fan VFR-ist" prin Constanta, ma poate insotii la o coasta de crap prajit, maine la pranz in Portul Tomis. Cu bine ! @petrica - 0762 774 987 Buna dimineata, daca doriti ne putem intalni in C-ta intr-un loc & ora data de dv. Astazi, cel putin, ploua cu broaste - nici f. tare nici prea incet insa-i continuu. Maine nu stiu cum o fi. Fratilor cred ca-s "defect"! Aseara am iesit la un antrenament: "U" turn-ul la stanga il pot face pana-n 6-7 metrii dar la dreapta mi se lupta mainile cu ghidonul si nu reusesc nici in 10 m . Asa ca am nevoie de training, training & iar training. Cum dreak' imi ieseau in poligon 8-urile?!?!?! Prin oras nu am probleme (acu' ca am ambele oglinzi) dar nici nu merg tare. Se cam uita, cu mandrie, conservarii ca ma depasesc, eu mergand cu 50-60 km/h si 80-90 cand ies pe varianta. Aseara un A6 era plin de el ca m-a depasit pe podul de pe varianta, peste calea ferata . Asfalt ... errr... daca nu uscat macar fara balti ca cea a Brailei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Daca aveti drum prin CT poate veniti si la 2Mai / Vama Veche sa ma incurajati Eu voi participa la un triatlon stafeta - www.faraasfalt.ro si mi-ar prinde bine ceva sustinatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 (editat) Intebare - pentru VFR exista vreun programel & interfata cu care te poti conecta la motocicleta si citi/modifica parametri motorului sau rula diagnostice? Ma refer la ceva gen VAG-COM pentru volkwagen - http://www.ross-tech.com/. Ionut Editat Iunie 25, 2010 de tzunoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Intebare - pentru VFR exista vreun programel & interfata cu care te poti conecta la motocicleta si citi/modifica parametri motorului sau rula diagnostice? Ma refer la ceva gen VAG-COM pentru volkwagen - http://www.ross-tech.com/. Ionut Vfr-ul, cel putin 800 V-tec, nu are conexiuni pentru alte interfete. El indica eventualele avarii/nereguli prin un numar definit (functie de problima) de flash-uri a led-ului "FI". Exista un "service connector" insa acela se foloseste pentru resetarea codurilor ECU (practic se pune masa/negativ pe unul din bornele ECU). O varianta ar fi folosirea PC III Usb care este in masura sa dea / modifice (doar) o parte din parametrii de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Sa inteleg ca practic nu prea se poate citi din ECU mare lucru - ma interesa, de exemplu km si presiunea de injectie & compensarea pe cilindiri - asta poate sa iti dea intr-o oarecare masura cat de uzat este motorul. Acum, presupunere e ca KM se stocheaza si in alta parte decat in bord... Banuiesc ca softul asta exista dar doar pentru Honda, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coffe Man Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Salut man ! ... sigur ca stii motorul cu pricina, doar este al tau acum ! VFR-ul albastru se afla printre cele mai bazate mobre ce le-am detinut ..... ever ! Motor demn de toata lauda ! ..... la cati kilometrii l-ai adus pana acum ? ... sunt tare curios ! Din pacate n-am facut atati km cat as fi vrut. Doar vreo 17-18k de cand l-am luat de la tine. Motorul merge brici, n-am avut nicio problema cu el, in afara de a-i schimba uleiul si semeringurile la telescoape + intretinerea obisnuita n-am avut ce sa-i fac. Trage de rupe iar toba aia carbon face toti banii. Moaa ce chef de motoreala m-a luat scriind astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 ci fix la 000000km. Zici cumva ca daca un motor are bordul resetat si are 15.000 de km pe el, va arata 015.000 (fara punct) in loc de 15.000 sau arata tot 15.000 fara zero in fata? Sau nu e nici o regula. De ce intreb. Pentru ca sunt o groaza de motoare (VFR-uri) in italia care au 6-7 ani si 20.000 - 30.000 km. Asta inseamna 4000 -5000 pe an - cam greu de crezut pentru vfr... Cu alte cuvinte in afara de ochi si o verificare cat de cat, nu este alt mod de a vedea un km real? Plecand de la seria motocilcletei se poate afla la reprezentata honda cand au fost facute reviziile (asta presunpunand ca au fost facute in rep honda) sau nici asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Salutare, Dupa o pauza de-un an, in care nu am facut decat excursii prin tara, mi-a venit o pofta nebuna de iesit din nou peste granitele. Punctele pe care-as vrea sa le bifez sunt: STELVIO PASS (http://www.waze.com/blog/the-19-most-complex-and-dangerous-roads-in-the-world/), PRAGA, AUSCHWITZ. Perioada: 21 aug(plecarea)-30 aug(sosire) Buget: studentesc Daca va surade ideea(traseul) si doriti sa mergeti, dati de stire (tel 0722633702, ID mess: NORWAY_GL, adresa email :norway_gl@yahoo.co.uk). Daca aveti recomandari, legate de traseu si obiective turistice, cu cea mai mare placere le astept. By the way, INCHIRIEZ suport+topcase sau CUMPAR suport+topcase. RIDE SAFE! Marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 @Norway: GO! GO! GO! Stelvio o sa-ti taie respiratia. Pt. topcase+suport te pot ajuta eu dar numai cu imprumut. Din pacate nu e cel mai mare, nu intra 2 casti, are doar vreo 40 de litri. Daca gasesti intre timp o varianta mai buna...vezi tu. @Petrica: Sa traiesti omule! Nu te lasi de VFR! Bravo! Nici nu stii cat ma bucur! Mi-ar fi placut sa te insotesc maine dar am treburi de rezolvat acasa. Am sa te sun dupa amiaza, poate dam noroc cand treci prin Bucuresti. O pauza de macar 5 minute trebuie sa faci si tu, nu? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 @Norway: GO! GO! GO! Stelvio o sa-ti taie respiratia. Pt. topcase+suport te pot ajuta eu dar numai cu imprumut. Din pacate nu e cel mai mare, nu intra 2 casti, are doar vreo 40 de litri. Daca gasesti intre timp o varianta mai buna...vezi tu. @Petrica: Sa traiesti omule! Nu te lasi de VFR! Bravo! Nici nu stii cat ma bucur! Mi-ar fi placut sa te insotesc maine dar am treburi de rezolvat acasa. Am sa te sun dupa amiaza, poate dam noroc cand treci prin Bucuresti. O pauza de macar 5 minute trebuie sa faci si tu, nu? Bafta! Stimabile, multumesc mult! Sper sa nu-mi schimbe nimic si nimeni weekendul cu Tismana, asta pentru a putea incepe d-acolo cu cinstea Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 (editat) Petrica a trecut ieri prin Constanta. Desi n-a fost soare, aici vemea a fost buna de plimbare. Mai multe, cred, va va spune el. safe! Editat Iunie 27, 2010 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Care este kilometrajul decent pentru un vfr800 VTEC? De la cati km in sus se poate considera "obosita"? Stiu ca depinde de cum e intretinuta destul de mult, dar unde este acel prag de "obosit" in ideea in care este intretinuta "ca la carte"? Mersi, Ionut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Ai scris nu gluma . M-ai lamurit de fiabilitatea lor - multzam. Si ca sa raspund la intrebare - as alege motorul cu 100.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 (editat) am si eu o intrebare , in legatura cu vfr 800 , cel pana in 2002 , cum se simte pe drumurile romaniei , gropi , denivelari , peticeli , santuri , surpari , si ce o mai fi pe drumurile noastre , in comparatie cu un enduro turing , gen : transalp , v-strom 650 si 1000 , varadero 1000 si 125 , ktm 950 si 990 adventure , etc eu de exemplu , am mers cu un nsr 125 ( ca atat imi permite carnetu , avand 17 , dar urmeaza un nou motor vara asta , sau sezonul viitor care e pe vine ) ) si e destul de nasol pe drumuri in oras sau afara , nu pot uita un moment in care am crezut ca ma fac praf , aveam vreo 50-60 , si drumul (cu 2 benzi pe sens , nush daca are relevanta ) facea usor dreapta pana dadea intr-un alt drum principal , in acea curba drumul e denivelat , peticit , cateva nici santuri , 2 canalizari, si a coborat putin nivelul asfaltului pe o suprafata de cativa m patrati , eu eram pe nsr-ul de 125 al unui prieten , in curba aia am crezut ca pic , am franat usor ca era rosu , iar cand am intrat pe zona aia a inceput sa faca motorul ca toti draci , la fel si eu pe el ( nu intrase in voblaj sau plecase de spate , isi tinea traiectoria ) , toate miscarile , zdruncinaturile facute de motocicleta din cauza drumului le-am comparat cu ce simt pe varadero 125 , nimic , absolut nimic , e ca si cum ar levita , insa simt cum furca si bascula lucreaza ca sa imi faca mie un confort cat mai mare si tot asa am simtit cand am franat serios , la nsr , cum am apasat usor frana , cum s-au amplificat efectele . eu acum astept niste raspunsuri de la voi , de la cei care ati mers pe un enduro-turing ca sa imi spuneti cum se simte fata de vfr , deoarece , tata ma bate la cap ca vrea sa ia v-strom , si eu zic nu, ca e mai bun vfr , dar momentul acela petrecut pe nsr ma face sa am intreb daca nu cumva si pe vfr e la fel sau putin mai atenuat ... Editat Iunie 28, 2010 de marius_vararu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Nu toată lumea Âştie cum se merge pe nesereu. E ceva mai special. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sky_Hunter Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Eu n-am stiut ca pleci Petrica, daca stiam, mergeam si eu cu tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 petrica,sa-ti fie de bine! ma uit la poza aia de la bac,si....am constatat si eu ca mobrele noastre rezista bine la apa.Detalii aici: /index.php?...t&p=2485803 PS: poate ne mai vedem la vreo plimbare,sa arunci si tu o parere despre furca fata. PPS: super consum.Nu am mai scos asa un consum din Turcia,unde cred ca a ajutat benzina.Sunt curios acum dupa revizia completa+bujii. Mesaj completat Ai scris nu gluma . M-ai lamurit de fiabilitatea lor - multzam. Si ca sa raspund la intrebare - as alege motorul cu 100.000 km. bravos. A mea are 45.000 si e ca noua dupa rodaj.Fara interventii la ceva.Nu a fost menajata deloc,dar am grija sa nu intre pe rosu si nu neglijez nicio revizie sau ce zice cartea.Un prieten a dat VFR-ul la peste 60.000 impecabil d.p.d.v. tehnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Nici eu nu ma plang. Am vreo 83.000 de kilometri cu ea si merge foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 @raducu: am citit topicul cu vacanta-n west. in poze am vazut roata fata si am o intrebare: cauciucul nu trebuie pus pe sensul opus de rotatie? in felul acesta, canelurile anvelopei aduna apa sub roata in loc s-o indeparteze. s-ar putea sa ma insel da asa invata omu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 si mie mi se parea anapoda,dar se pare ca ala e sensul corect de montaj,indicat si de sageata de pe pneu. oricum,citeam ca e cel mai bun cauciuc pe ploaie (michelin pilot road 2ct) si l-am tot testat....e bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 A revitalizat Petrica topicul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 ... ia revitalizati-ma si voi pe mine cu o informatie ! Caut capacul de bord din partea stanga, cel care este marcat cu rosu in fotografie ! L-am pierdut in accidentul de anul trecut. Stiu ! ... este o piesa cam rara, insa poate puteti sa ma indrumati cumva ! Nu stii de unde sare iepurele !? o fi asta?! http://cgi.ebay.de/Honda-VFR-800-VTEC-Fron...=item335b8c9c34 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 (editat) si mie mi se parea anapoda,dar se pare ca ala e sensul corect de montaj,indicat si de sageata de pe pneu. oricum,citeam ca e cel mai bun cauciuc pe ploaie (michelin pilot road 2ct) si l-am tot testat....e bun. Multumesc si bafta! Azi mi-am bagat "avarii" pe vfr-ica si pornire ventilator racire la comanda. Pt avarii, cu un intrerupator si doua diode se rezolva usor (cu acazia asta am vazut ca desi se duc 3 fire la releul de semnalizare se folosesc doar 2) iar ventilatorul se rezolva cu un alt intrerupator si un releu (gen dacie) care sunteaza termocupla. Acu' nu trebuie sa-astept (mai ales in oras) sa-mi fiarba oole la 113-115 grade ca termocupla sa porneasca ventilatorul. O pot face eu cand termostatul incepe sa se deschida (in jur de 85 de grade). Asfalt uscat tuturor! Editat Iunie 29, 2010 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.