Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Apropo de treaba cu benzina, cand mi-am schimbat rezervorul a trebuit sa mut caneaua de pe un rezervor pe altul si atunci am constatat ca robinetul defapt are 2 tevi in interiorul rezervorului, una care tine rezerva si una care da totul din rezervor, in mod normal ai doar 2 trepte dar, daca rupi cilindrul de pe spatele rozetei deblochezi a treia treapta in care iti tine rezerva si asa practic ai 3 trepte ON-OFF-RES. Eu am facut asta si merge brici, mai ales ca la mine e o problema undeva si nu am reusit sa fac martorul de rezerva functional.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Furtune noi de frana metalice (prea scurte cele de pe r1) si furtune noi de ambreiaj (erau mai scurte cu ~2 cm) + cablul de la soc prea scurt cu 1 cm. Ghidonul loveste carenele razant, adica le atinge la unghiul maxim de bracaj, dar nu-i bai.

VFR-ul arata cel mai bine cu semighidoane joase in opinia mea, dar prefer sa evit durerile de spate si de articulatie dreapta. Thunderbyte a facut multe :D, daca binevoieste, poate sa povesteasca el exact ce si cum, Nu vreau sa va induc in eroare.

 

Inca putin, sa vina si anvelopele si pot sa ies si eu la o plimbare :D. Mor in casa cu vremea asta frumoasa de afara.

 

asta-i ghidonu:

http://www.motonetro.ro/magazin-online/ghidoane-wrp/?good_detail=21033

Pai daca atat acostat numai ghidonul,prinderile cat au mai costat?

Si de unde ai luat furtunele si cu cat?

 

Un lucru este clar,cu ghidon mobrele noastre arata ca un poponeata,sa ma scuzati dar asa vad eu.

Mai sus,cateva possturi, propuneam un model de semighidon super reglabil,poate de data asta nu mai trece neobservat.

http://www.motofashion.ro/index.php?productID=348

Mai propuneam sa ne strangem toti cei ce vrem o pozitie mai confortabila la mobrele noastre si sa le scriem astora sa luam en gros,deci mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica daca atat a costat numai ghidonul? la 140 de lei ghidon din aluminiu de strada, pot zice ca e un super pret.

Prinderile daca nu ma insel au fost 200 de lei si sunt facute de cineva dupa dimensiuni, nu cumparate de-a gata. Finisajul final a fost facut de mine, mai exact rotunjirea muchiilor iar vopsirea a fost facuta in camp electrostatic si a costat cativa lei.

Furtunele nu stiu daca le are inca, urma sa fie comandate de la Ludomotors la 200 si ceva de lei parca ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti pe cineva ce vinde un electromotor de VFR800 98'? Se potrivesc oare cele de pe CBR\VTR sau alte modele? Se pare ca m-a cam lasat...mai porneste doar ciocanit cu un obiect in el.



Ce ziceti de ceva sh de prin Anglia? Am gasit asta merita? http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-VFR800-STARTER-MOTOR-1998-2001-FI-MODEL-/280992282823?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item416c71f8c7

 

de altfel si acesta? http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-VFR-800-VFR800-1998-2001-STARTER-MOTOR-/251243498164?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a7f478ab4

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti pe cineva ce vinde un electromotor de VFR800 98'? Se potrivesc oare cele de pe CBR\VTR sau alte modele? Se pare ca m-a cam lasat...mai porneste doar ciocanit cu un obiect in el.

 

Ce ziceti de ceva sh de prin Anglia? Am gasit asta merita? http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-VFR800-STARTER-MOTOR-1998-2001-FI-MODEL-/280992282823?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item416c71f8c7

 

de altfel si acesta? http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-VFR-800-VFR800-1998-2001-STARTER-MOTOR-/251243498164?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a7f478ab4

Pune mana si dal jos, sunt 2 suruburi si al treilea este cablu pus pe el, dupa ce l`ai desfacut,il cureti, dai 2-3 semne pe el cu un marker sa iti fie mai usor (intre capacele lui si partea din mijloc) de montat la loc, dupa ce l`ai desfacut este posibil ca, carbunii sa nu mai fie in limita service`ului ( se schimba), platoul de carbuni sa fie rupt...( se schimba) sau rulmentul sa nu mai mearga cum trebuie( se schimba, iei codul dupa rulemnt) il extragi cu o presa si pui altul la loc, mai rau ar fi daca bobinajul acela ar fi belit( atunci schimbi electromotorul cu totul), sau posbil doar sa il curesti si sa il pui la loc...depinde cum ai norocul dar pana sa comanzi altul trebuie VERIFICAT :)

Iti recomand pt anumite piese pe wemoto.ro...eu personal am comandat de la ei si am fost multumit

In lincul de mai jos pt motorul tau ai sa gasesti urmatoarele piese pt electromotor: http://www.wemoto.ro/bikes/honda/vfr_800_fi-1/01/

la sectiunea :

 

MOTOR - lista piese : -Carbune si suport carbune demaror

-Carbune demaror

bafta si sa ne ti si pe noi la "curent" cu cele intamplate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci!

 

uite si mobra mea....

 

 

ce ziceti?

 

Fain motor, sa-l stapanesti sanatos :D

 

mai rau ar fi daca bobinajul acela ar fi belit( atunci schimbi electromotorul cu totul),

 

Se poate rebobina ... asa am patit cu electromotorul de la masina, acelasi simptom pornea doar daca il ciocaneam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm...cred ca da, pentru inceput ar trebui sa-l desfac sa ma uit la el. Hmmm...daca se duce bobinajul, mai porneste la ciocanit? Adica simptomul asta nu este in principiu de la carbuni? In fine...pana nu-l desfac, nu pot sa dau decat cu presupusul... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci dupa cum vezi si spune si Mr Magic variante sunt dar mai intai si mai intai trebuie sa vezi despre ce este vorba....pana sa te apuci sa cautzi si sa cumperi altul nou sau second

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci dupa cum vezi si spune si Mr Magic variante sunt dar mai intai si mai intai trebuie sa vezi despre ce este vorba....pana sa te apuci sa cautzi si sa cumperi altul nou sau second

 

In regula. Voi reveni cu detalii in legatura cu el. :D Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm...cred ca da, pentru inceput ar trebui sa-l desfac sa ma uit la el. Hmmm...daca se duce bobinajul, mai porneste la ciocanit? Adica simptomul asta nu este in principiu de la carbuni? In fine...pana nu-l desfac, nu pot sa dau decat cu presupusul... :)

 

Da, pai eu am mers cu masina vre-o doua luni cu pornire la ciocanit :) Si eu initial credeam ca de la carbuni e problema ... in Cluj e un batranel care repara asa ceva, l-a desfacut, a verificat carbuni, rulment, mecanism etc. care au fost ok ... apoi mi-a zis ca singura varianta ramasa ar fi ca undeva in interiorul bobinajului sa faca scurt din cauza unui fir dezizolat. Dupa rebobinare a functionat perfect.

 

Sunt de acord cu tine Stely, eu zic sa il desfaci sau daca nu sa cauti un batranel care se pricepe :)

 

In cazul in care vrei sa iti cumperi altul poti incerca si la nemti .. poate iesi mai bine la transport http://www.bike-teile.de/index.php?seite=einzel&teilid=1022083

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Apropo de treaba cu benzina, cand mi-am schimbat rezervorul a trebuit sa mut caneaua de pe un rezervor pe altul si atunci am constatat ca robinetul defapt are 2 tevi in interiorul rezervorului, una care tine rezerva si una care da totul din rezervor, in mod normal ai doar 2 trepte dar, daca rupi cilindrul de pe spatele rozetei deblochezi a treia treapta in care iti tine rezerva si asa practic ai 3 trepte ON-OFF-RES. Eu am facut asta si merge brici, mai ales ca la mine e o problema undeva si nu am reusit sa fac martorul de rezerva functional.

Asta am observat si eu ca acolo exista 3 pozitii scrise pe robinet, ON-OFF si RES.. dar nu se poate ajunge la pozitia RES pt ca nu permite mustiucul ala de care invarti.. nu m-am gandit sa-l rup. Ma gandeam ca e scris doar de forma RES, nu ca ar si face ceva din moment ce draci aia nu se roteste acolo.

Interesant, bine de stiut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Asta am observat si eu ca acolo exista 3 pozitii scrise pe robinet, ON-OFF si RES.. dar nu se poate ajunge la pozitia RES pt ca nu permite mustiucul ala de care invarti.. nu m-am gandit sa-l rup. Ma gandeam ca e scris doar de forma RES, nu ca ar si face ceva din moment ce draci aia nu se roteste acolo.

Interesant, bine de stiut.

La tine NU era bine pus cel mai probabil mușticul , desfă-l si pune l bine si vei avea cele 3 pozitii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, ala e sub rezervor, nu prea ai access la el in mod normal ca la alte motociclete, nu-mi bat capul cu el. Pana sa dau rezervorul jos sa-mi repar termistorul nici nu stiam ca exista acel robinet.

Bine ca exista, la Ducati scoti furtunasele si-ti curge benzina in cap.. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine merge pe toate cele 3 pozitii, daca nu cumva a umblat cineva inaintea mea.

91 il are altfel, cel putin din fabrica, are butonul pus pe carena stanga sus, in fata si e actionat cu sufe ... noi vorbim de caneaua de sub rezervor de la RC36II (94-96)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm...cred ca da, pentru inceput ar trebui sa-l desfac sa ma uit la el. Hmmm...daca se duce bobinajul, mai porneste la ciocanit? Adica simptomul asta nu este in principiu de la carbuni? In fine...pana nu-l desfac, nu pot sa dau decat cu presupusul... :)

Am electromotor de CBR F3, daca nu-l rezolvi pe al tau, putem sa le comparam sa vedem daca se potriveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor. hai sa imi fac intrarea si eu aici.

am un rc 36 din 93 la care tot surubaresc de un an si ceva incoace. modificari aduse: furca fata gsxf-99 cu tot cu rota si etrieri. carena fata cu un pic de facelift :D , renuntat la toba finala, aripa fata de zx9r, bobine de inductie individuale pe fiecare bujie, xenon. urmeaza telescop spate de zx9, un amortizor ghidon, ceva scarite fata ca pe dreapta am o bucata de teava :D toate consumabilele noi inclusiv ambreajul si e gata de drum deindata ce iese soarele.

daca stiti careva un amortizor de ghidon sunt interesat. in rest numa de bine

post-16635-0-68913400-1365229275_thumb.jpg

post-16635-0-53643500-1365229297_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...