ThunderByte Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 (editat) Cand vine si USD? Gasisem la un tip in ro fata completa de k1 750 la 450 de euro, pret foarte ok, din pacate in momentul de fata am alte prioritati, iar banii de investitii s-au dus intr-un SV 2004 , poate la iarna. Pana atunci vreau neaparat sa ii trag o vopsea, sa il mai bibilesc la partea estetica(capace motor, braketi, etc) si sa retapitez seile, vopseaua nu e o problema, bibilitul il fac in timp dar retapitatul ... aici nu gasesc pe nimeni(sau nu stiu eu unde sa caut) iar pe ebay& others nu gasesc decat rahaturi multicolore cu CBR, etc ... Editat Iulie 20, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Vezi ca-i un baiat din Timisoara (daca bine-mi aduc aminte) care se ocupa cu retapitari. Este insa cam ocupat si trebuie sa-ti faci programare. Mie tot el mi-a rezolavat seaua in asa fel ca am bagat mai bine de 700km pe zi fara dureri de dos. /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/ Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Vezi ca-i un baiat din Timisoara (daca bine-mi aduc aminte) care se ocupa cu retapitari. Este insa cam ocupat si trebuie sa-ti faci programare. Mie tot el mi-a rezolavat seaua in asa fel ca am bagat mai bine de 700km pe zi fara dureri de dos. /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/ Noroc! Da, il stiu, trebuia sa retapiteze seile la motorul prietenei si sa imi trimita totodata si niste piese(avea un motor la dezmembrat) dupa care s-a sucit ca nu mai dezmembreaza motorul, asta dupa ce mi-am asteptat randul vreo luna si ceva la retapitat seile in ideea de a trimite un singul colet inapoi ... pe langa asta, nu-s in tara ca asa stiu vreo 2 persoane mai aproape de mine in romania ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Fratilor, m-am trezit ca nu mai stiu sa "conduc" mobra. De cateva zile-l port pe fi-miu pe mobra. Pt asta am mai luat o casca, cei drept mult mai ieftina, pt mers in oras. Lui insa ii place casca mea si drept urmare a cotat-o iar eu am ramas cu a' noua. Casca noua e un aproape no name, flip-up si prin care se aude tot. Tocmai asta-i problema mea - eram obisnuit sa conduc dupa ureche iar acum ma trezesc ca merg subturat si schimb aiurea vitezele. Casca veche o am antifonata de baiatul care face seile in Timisoara (cel mentionat in ultimele 2 post-uri de mai sus). Una peste alta, acum trebuie sa ma re-obisnuiesc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Nu prea inteleg cum nu poti conduce ok cand se presupune ca auzi motorul mai bine ... oricum ... o sa te inveti tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Hmm... Dan face si casti? Interesant! Mie mi-a facut saua de touring si am fost tare multumit. Ne poti da mai multe detalii referitoare la antifonarea respectiva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Mi-a refacut interiorul castii - AGV GP-Tech-, i-a pus un material de antifonare, mi-a facut un guler mai zdravan care nu mai lasa aer sa intre pe langa gat si mi-a facut/marit chin guard-ul. O lucrare super. Am citit insa ca nu mai face casti ... pacat. Nu mai are timp datorita volumului mare de comenzi de sei moto. Aud motorul bine dar e altceva decat ceea ce auzeam eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 (editat) A incercat cineva pe gen.3-4 filtre de aer pipercross? Stiu ca sunt mai populare filtrele K&N dar am auzit ca pipercross ar fi mai performante. Editat Iulie 30, 2014 de Marc87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 are cineva de imprumutat un sincronizator de carburatoarE? sau poate stiti pe cineva care vinde? as vrea sa imi fac carburratoarele in weekend si am nevoie de scula. pliz help. daca stric platesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Mergi si fa la service, costa multisor sa le cumperi, pe cand la service iesi mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Mergi si fa la service, costa multisor sa le cumperi, pe cand la service iesi mai ieftin. 250 la service curatat si sincronizat. plus filtru de aer si bujii ( ca asa vrea nenea) iote banii pe sincronizator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Septy Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Salutare, are cineva de vanzare (sau stie unde as putea gasi) un suport topcase + topcase original honda vfr 800? in momentul de fata am side-case-urile originale si as vrea sa-mi montez si un topcase. eventual, am inteles ca exista un adaptor universal (vezi link) de topcase care se monteaza pe prinderile de la manerele de pe codita si este independent de suportii de side-case-uri http://www.twistedthrottle.com/sw-motech-alu-rack-toprack-honda-vfr800-interceptor-vtec-02-black-for-givi-trax-alu-box-krauser-topcases any ideeas? multam fain, Septimiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 250 la service curatat si sincronizat. plus filtru de aer si bujii ( ca asa vrea nenea) iote banii pe sincronizator. Nenea ti-a zis asa pentru ca este cel mai indicat sa ai un filtru curat si bujii bune pentru o sincronizare buna. De obicei cand se schimba bujiile e buna si o sincronizare de carburatoare. Bujiile se mai schimba si ele in timp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Nenea ti-a zis asa pentru ca este cel mai indicat sa ai un filtru curat si bujii bune pentru o sincronizare buna. De obicei cand se schimba bujiile e buna si o sincronizare de carburatoare. Bujiile se mai schimba si ele in timp... filtrul schimbat in toamna si am mai mers cu ea maxim 1500km, nu cred ca este un filtru murdar. iar bujiile schimbate in primavara, la fel 1000km cu ele nu cred ca sunt rele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elvissica Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Are cineva idee daca se potrivesc tobele (doar terminalele) de pe R1 model 2004-... pe Honda Vfr model 2002-2009 ? Sau ce tobe aftermarket aveti/recomandati? E multa chinuiala la modificat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 (editat) filtrul schimbat in toamna si am mai mers cu ea maxim 1500km, nu cred ca este un filtru murdar. iar bujiile schimbate in primavara, la fel 1000km cu ele nu cred ca sunt rele. Nu e totul doar din sincronizare, se face si reglajul amestecului ... Editat August 7, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Hop si eu, i-am luat la Drifter o sora: VFR 750J din '88, destul de bine conservata. De ce sunteti pusi la motociclete de strada si nu la viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Nici eu nu stiu, eu de aia am si vandut vfr-ul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Hop si eu, i-am luat la Drifter o sora: VFR 750J din '88, destul de bine conservata. De ce sunteti pusi la motociclete de strada si nu la viteza? Pentru ca nu sunt motociclete de viteza,sunt sport touring . Sa o stapanesti sanatos....pe strada ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Pentru ca nu sunt motociclete de viteza,sunt sport touring . Sa o stapanesti sanatos....pe strada ! RC24-le e destul e flexibil ca motor si are ceva veleitati sportive ... Comparat cu modelele precedente RC24 nu mi s-a parut asa greoi in mers, se comporta mult mai ok pe sosea la mers sportiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 filtrul schimbat in toamna si am mai mers cu ea maxim 1500km, nu cred ca este un filtru murdar. iar bujiile schimbate in primavara, la fel 1000km cu ele nu cred ca sunt rele. Cand le-ai schimbat, mai ales bujiile era bine sa-ti pui in plan si un reglaj al carburatoarelor. Cam asa se face treaba buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Are cineva doua surubele de carena si un clips in care intra pe interior? Au disparut miraculos... » Post actualizat in 14 Aug 2014 08:22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 (editat) Dupa mai bine de 10 ani de la fabricatie ma asteptam ca ceva sa nu mai mearga la a mea mobra, ABS-ul era poate unul din ele pt ca nu i-am mai simtit prezenta de mai bine de 3 ani. Azi am avut ocazia sa-l probez la o trecere de pietoni si pe un asfalt usor denivelat. As fi putut sa ajut franarea cu motorul in schimb mi-am zis sa-mi aduc aminte cum e sa te infigi in maneta ... si a meritat. Am avut parte de 3 secvente de scartaiala dupa care mobra a incremenit. Drept recompensa am zis sa-i trag o spalare dar ... asta i-am promis-o de acu' o luna asa c-o sa-i desfac suspensia fata si-o trimit la servisat la atelierul lui Cesar. :tomato: Editat August 21, 2014 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Salut, Cochetez cu ideea de a ma reapuca de moto, dupa aproape 2 ani de pauza si in topul preferintelor mele este VFR-ul de generatie 2002 - 2012, PC46 daca nu ma insel ca indicativ. Ca si nota generala, experienta mea moto s-a rezumat la 2 nakeduri 4 in linie (FZ6 si Z 750), o sportiva (CBR600) si un sport touring 2V (Ducati ST4). M-am orientat catre VFR in ideea de sport touring si pentru ca intentionez sa fac plimbari cu pasager si imi doresc o experienta cat mai confortabila. Intrucat - dincolo se review-urile de pe net - nu am avut inca ocazia sa-mi fac o impresie pe "viu" despre VFR, am cateva intrebari si as avea nevoie de sfaturile/indicatiile voastre. 1. Cat de pregnant este caracterul V al motorului? La viteze mici, gen 40-50km/h si in ture mici "scutura lantul" asemeni unui V2 ? Aici Ducati-ul mi s-a parut foarte dificil si pretentios, avand nevoie sa il tii in ture pentru a nu aparea "scuturatul" 2. E VFR 800 o solutie confortabila pentru mers cu pasager ? Saua e atat de confortabila pe cat pare ? 3. Solutia cu supapele ce se deschid la 7000rpm, are caracter on/off, gen sa te intinda pe rezervor cand intra ? 4. Ce inseamna intretinerea "mai speciala" a motorului? In review-uri citisem ca la fiecare 25 000km e nevoie de o "revizie costisitoare". Ce presupune dpdv interventie si costuri ? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Septy Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Salut, am trecut si eu de pe un FZ6 pe un VFR vtec 800 RC46 (2008) si pot sa-ti spun urmatoarele (din experienta proprie si personala) : 1.Acel "scuturat" apare in demaraj in ture joase < 3000 rpm (acelerare fara debreiere). peste 3500 incepe sa devina liniar si smooth. 2.Depinde de pasager, daca stie sa mearga si nu sta in spatele tau ca un "rucsac" este oarecum OK, pozitia este cumva mai sus , iar daca nu lucrezi cu atentie ambreiajul s-ar putea sa-l smucesti bine pe pasager. In rest mi se pare foarte stabila si manevrabila cu pasager in ciuda greutatii suplimentare care se simte (oricum VFR-ul este o mobra grea) 3. la modelul 2008 cel putin , VTEC-ul intra la 6400 rpm si iese la 6100 rpm, iar trecerea este destul de lina, doar o foarte mica "smucitura" daca bagi mana in gaz lin; in schimb daca tragi de gaz ca sa activezi vtec-ul in caz de nevoie simti ca se ridica usor de nas (cel putin in trepte de viteza inferioare); in rest ... cum zice poza: 4. Referitor la intretinere nu pot sa-ti zic prea multe (am 3000 KM cu ea), dar din cate am inteles de la un mecanic de hondari nu ar fi atat de scump cum se zice (ma refer la reglarea supapelor care ar fi mai scump) Cam asta am observat eu pana acum, Daca vrei mai multe info, PM. Bafta, Septy Salut, Cochetez cu ideea de a ma reapuca de moto, dupa aproape 2 ani de pauza si in topul preferintelor mele este VFR-ul de generatie 2002 - 2012, PC46 daca nu ma insel ca indicativ. Ca si nota generala, experienta mea moto s-a rezumat la 2 nakeduri 4 in linie (FZ6 si Z 750), o sportiva (CBR600) si un sport touring 2V (Ducati ST4). M-am orientat catre VFR in ideea de sport touring si pentru ca intentionez sa fac plimbari cu pasager si imi doresc o experienta cat mai confortabila. Intrucat - dincolo se review-urile de pe net - nu am avut inca ocazia sa-mi fac o impresie pe "viu" despre VFR, am cateva intrebari si as avea nevoie de sfaturile/indicatiile voastre. 1. Cat de pregnant este caracterul V al motorului? La viteze mici, gen 40-50km/h si in ture mici "scutura lantul" asemeni unui V2 ? Aici Ducati-ul mi s-a parut foarte dificil si pretentios, avand nevoie sa il tii in ture pentru a nu aparea "scuturatul" 2. E VFR 800 o solutie confortabila pentru mers cu pasager ? Saua e atat de confortabila pe cat pare ? 3. Solutia cu supapele ce se deschid la 7000rpm, are caracter on/off, gen sa te intinda pe rezervor cand intra ? 4. Ce inseamna intretinerea "mai speciala" a motorului? In review-uri citisem ca la fiecare 25 000km e nevoie de o "revizie costisitoare". Ce presupune dpdv interventie si costuri ? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.