Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Cand vine si USD?

Gasisem la un tip in ro fata completa de k1 750 la 450 de euro, pret foarte ok, din pacate in momentul de fata am alte prioritati, iar banii de investitii s-au dus intr-un SV 2004 :) , poate la iarna. Pana atunci vreau neaparat sa ii trag o vopsea, sa il mai bibilesc la partea estetica(capace motor, braketi, etc) si sa retapitez seile, vopseaua nu e o problema, bibilitul il fac in timp dar retapitatul ... aici nu gasesc pe nimeni(sau nu stiu eu unde sa caut) iar pe ebay& others nu gasesc decat rahaturi multicolore cu CBR, etc ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vezi ca-i un baiat din Timisoara (daca bine-mi aduc aminte) care se ocupa cu retapitari. Este insa cam ocupat si trebuie sa-ti faci programare. Mie tot el mi-a rezolavat seaua in asa fel ca am bagat mai bine de 700km pe zi fara dureri de dos. :)

 

/index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/

 

Noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca-i un baiat din Timisoara (daca bine-mi aduc aminte) care se ocupa cu retapitari. Este insa cam ocupat si trebuie sa-ti faci programare. Mie tot el mi-a rezolavat seaua in asa fel ca am bagat mai bine de 700km pe zi fara dureri de dos. :)

 

/index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/

 

Noroc!

Da, il stiu, trebuia sa retapiteze seile la motorul prietenei si sa imi trimita totodata si niste piese(avea un motor la dezmembrat) dupa care s-a sucit ca nu mai dezmembreaza motorul, asta dupa ce mi-am asteptat randul vreo luna si ceva la retapitat seile in ideea de a trimite un singul colet inapoi ... pe langa asta, nu-s in tara ca asa stiu vreo 2 persoane mai aproape de mine in romania ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, m-am trezit ca nu mai stiu sa "conduc" mobra.

De cateva zile-l port pe fi-miu pe mobra. Pt asta am mai luat o casca, cei drept mult mai ieftina, pt mers in oras. Lui insa ii place casca mea si drept urmare a cotat-o iar eu am ramas cu a' noua. Casca noua e un aproape no name, flip-up si prin care se aude tot. Tocmai asta-i problema mea - eram obisnuit sa conduc dupa ureche iar acum ma trezesc ca merg subturat si schimb aiurea vitezele. Casca veche o am antifonata de baiatul care face seile in Timisoara (cel mentionat in ultimele 2 post-uri de mai sus). Una peste alta, acum trebuie sa ma re-obisnuiesc ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a refacut interiorul castii - AGV GP-Tech-, i-a pus un material de antifonare, mi-a facut un guler mai zdravan care nu mai lasa aer sa intre pe langa gat si mi-a facut/marit chin guard-ul. O lucrare super. Am citit insa ca nu mai face casti ... pacat. Nu mai are timp datorita volumului mare de comenzi de sei moto.

 

 

Aud motorul bine dar e altceva decat ceea ce auzeam eu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva de imprumutat un sincronizator de carburatoarE?

sau poate stiti pe cineva care vinde?

as vrea sa imi fac carburratoarele in weekend si am nevoie de scula.

pliz help.

daca stric platesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi si fa la service, costa multisor sa le cumperi, pe cand la service iesi mai ieftin.

250 la service curatat si sincronizat.

plus filtru de aer si bujii ( ca asa vrea nenea)

iote banii pe sincronizator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

are cineva de vanzare (sau stie unde as putea gasi) un suport topcase + topcase original honda vfr 800?

in momentul de fata am side-case-urile originale si as vrea sa-mi montez si un topcase.

eventual, am inteles ca exista un adaptor universal (vezi link) de topcase care se monteaza pe prinderile de la manerele de pe codita si este independent de suportii de side-case-uri

 

http://www.twistedthrottle.com/sw-motech-alu-rack-toprack-honda-vfr800-interceptor-vtec-02-black-for-givi-trax-alu-box-krauser-topcases

 

any ideeas?

 

multam fain,

 

Septimiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

250 la service curatat si sincronizat.

plus filtru de aer si bujii ( ca asa vrea nenea)

iote banii pe sincronizator.

Nenea ti-a zis asa pentru ca este cel mai indicat sa ai un filtru curat si bujii bune pentru o sincronizare buna. De obicei cand se schimba bujiile e buna si o sincronizare de carburatoare. Bujiile se mai schimba si ele in timp...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenea ti-a zis asa pentru ca este cel mai indicat sa ai un filtru curat si bujii bune pentru o sincronizare buna. De obicei cand se schimba bujiile e buna si o sincronizare de carburatoare. Bujiile se mai schimba si ele in timp...

filtrul schimbat in toamna si am mai mers cu ea maxim 1500km, nu cred ca este un filtru murdar. iar bujiile schimbate in primavara, la fel 1000km cu ele nu cred ca sunt rele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul schimbat in toamna si am mai mers cu ea maxim 1500km, nu cred ca este un filtru murdar. iar bujiile schimbate in primavara, la fel 1000km cu ele nu cred ca sunt rele.

Nu e totul doar din sincronizare, se face si reglajul amestecului ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hop si eu, i-am luat la Drifter o sora: VFR 750J din '88, destul de bine conservata. De ce sunteti pusi la motociclete de strada si nu la viteza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hop si eu, i-am luat la Drifter o sora: VFR 750J din '88, destul de bine conservata. De ce sunteti pusi la motociclete de strada si nu la viteza?

Pentru ca nu sunt motociclete de viteza,sunt sport touring :P . Sa o stapanesti sanatos....pe strada !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca nu sunt motociclete de viteza,sunt sport touring :P . Sa o stapanesti sanatos....pe strada !

RC24-le e destul e flexibil ca motor si are ceva veleitati sportive ... Comparat cu modelele precedente RC24 nu mi s-a parut asa greoi in mers, se comporta mult mai ok pe sosea la mers sportiv ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul schimbat in toamna si am mai mers cu ea maxim 1500km, nu cred ca este un filtru murdar. iar bujiile schimbate in primavara, la fel 1000km cu ele nu cred ca sunt rele.

Cand le-ai schimbat, mai ales bujiile era bine sa-ti pui in plan si un reglaj al carburatoarelor. Cam asa se face treaba buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva doua surubele de carena si un clips in care intra pe interior? Au disparut miraculos...


» Post actualizat in 14 Aug 2014 08:22

post-7633-0-77994400-1408004502_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mai bine de 10 ani de la fabricatie ma asteptam ca ceva sa nu mai mearga la a mea mobra, ABS-ul era poate unul din ele pt ca nu i-am mai simtit prezenta de mai bine de 3 ani. Azi am avut ocazia sa-l probez la o trecere de pietoni si pe un asfalt usor denivelat. As fi putut sa ajut franarea cu motorul in schimb mi-am zis sa-mi aduc aminte cum e sa te infigi in maneta ... si a meritat. Am avut parte de 3 secvente de scartaiala dupa care mobra a incremenit.

Drept recompensa am zis sa-i trag o spalare dar ... asta i-am promis-o de acu' o luna asa c-o sa-i desfac suspensia fata si-o trimit la servisat la atelierul lui Cesar.

:tomato: :tomato: :tomato:

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cochetez cu ideea de a ma reapuca de moto, dupa aproape 2 ani de pauza si in topul preferintelor mele este VFR-ul de generatie 2002 - 2012, PC46 daca nu ma insel ca indicativ.

Ca si nota generala, experienta mea moto s-a rezumat la 2 nakeduri 4 in linie (FZ6 si Z 750), o sportiva (CBR600) si un sport touring 2V (Ducati ST4). M-am orientat catre VFR in ideea de sport touring si pentru ca intentionez sa fac plimbari cu pasager si imi doresc o experienta cat mai confortabila.

 

Intrucat - dincolo se review-urile de pe net - nu am avut inca ocazia sa-mi fac o impresie pe "viu" despre VFR, am cateva intrebari si as avea nevoie de sfaturile/indicatiile voastre.

1. Cat de pregnant este caracterul V al motorului? La viteze mici, gen 40-50km/h si in ture mici "scutura lantul" asemeni unui V2 ? Aici Ducati-ul mi s-a parut foarte dificil si pretentios, avand nevoie sa il tii in ture pentru a nu aparea "scuturatul"

2. E VFR 800 o solutie confortabila pentru mers cu pasager ? Saua e atat de confortabila pe cat pare ?

3. Solutia cu supapele ce se deschid la 7000rpm, are caracter on/off, gen sa te intinda pe rezervor cand intra ?

4. Ce inseamna intretinerea "mai speciala" a motorului? In review-uri citisem ca la fiecare 25 000km e nevoie de o "revizie costisitoare". Ce presupune dpdv interventie si costuri ?

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

am trecut si eu de pe un FZ6 pe un VFR vtec 800 RC46 (2008) si pot sa-ti spun urmatoarele (din experienta proprie si personala) :

 

1.Acel "scuturat" apare in demaraj in ture joase < 3000 rpm (acelerare fara debreiere). peste 3500 incepe sa devina liniar si smooth.

2.Depinde de pasager, daca stie sa mearga si nu sta in spatele tau ca un "rucsac" este oarecum OK, pozitia este cumva mai sus , iar daca nu lucrezi cu atentie ambreiajul s-ar putea sa-l smucesti bine pe pasager. In rest mi se pare foarte stabila si manevrabila cu pasager in ciuda greutatii suplimentare care se simte (oricum VFR-ul este o mobra grea)

3. la modelul 2008 cel putin , VTEC-ul intra la 6400 rpm si iese la 6100 rpm, iar trecerea este destul de lina, doar o foarte mica "smucitura" daca bagi mana in gaz lin; in schimb daca tragi de gaz ca sa activezi vtec-ul in caz de nevoie simti ca se ridica usor de nas (cel putin in trepte de viteza inferioare); in rest ... cum zice poza:

 

rocketjetskivtec.jpg

 

4. Referitor la intretinere nu pot sa-ti zic prea multe (am 3000 KM cu ea), dar din cate am inteles de la un mecanic de hondari nu ar fi atat de scump cum se zice (ma refer la reglarea supapelor care ar fi mai scump)

 

Cam asta am observat eu pana acum,

 

Daca vrei mai multe info, PM.

 

Bafta,

 

Septy

 

Salut,

 

Cochetez cu ideea de a ma reapuca de moto, dupa aproape 2 ani de pauza si in topul preferintelor mele este VFR-ul de generatie 2002 - 2012, PC46 daca nu ma insel ca indicativ.

Ca si nota generala, experienta mea moto s-a rezumat la 2 nakeduri 4 in linie (FZ6 si Z 750), o sportiva (CBR600) si un sport touring 2V (Ducati ST4). M-am orientat catre VFR in ideea de sport touring si pentru ca intentionez sa fac plimbari cu pasager si imi doresc o experienta cat mai confortabila.

 

Intrucat - dincolo se review-urile de pe net - nu am avut inca ocazia sa-mi fac o impresie pe "viu" despre VFR, am cateva intrebari si as avea nevoie de sfaturile/indicatiile voastre.

1. Cat de pregnant este caracterul V al motorului? La viteze mici, gen 40-50km/h si in ture mici "scutura lantul" asemeni unui V2 ? Aici Ducati-ul mi s-a parut foarte dificil si pretentios, avand nevoie sa il tii in ture pentru a nu aparea "scuturatul"

2. E VFR 800 o solutie confortabila pentru mers cu pasager ? Saua e atat de confortabila pe cat pare ?

3. Solutia cu supapele ce se deschid la 7000rpm, are caracter on/off, gen sa te intinda pe rezervor cand intra ?

4. Ce inseamna intretinerea "mai speciala" a motorului? In review-uri citisem ca la fiecare 25 000km e nevoie de o "revizie costisitoare". Ce presupune dpdv interventie si costuri ?

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...