zis_ungureanu Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 pai din ce vad esti din bucuresti daca nu ploua in weekend, ne vedem undeva pe langa manastirea casin, punem ventilatorul, si vedem si cu releul. azi am fost liber printr o intamplare asa ca ne puteam vedea daca aveam nr tau se si intampla da mi numarul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 Astazi am fost harnic de dimineata si-am schimbat asa: - ulei + filtru - lichid de frana pe fata / spate - lichid de ambreiaj (asta arata cel mai naspa) - lichid racire - curatat filtru aer (inca arata bine) Ce-am mai observat (si inainte si dupa): relantiul nu sta chiar bine, are fluctuatii, oare trebuie sa verific / schimb si bujiile? curatat injectoarele? (Avand in vedere ca sta pe dreapta din 2001). Inca o chestie care nu-mi place, se infierbanta al naibii in oras motorul. Pe temperaturile care-s afara (25-27 grade), prin trafic imi ajunge lejer la 98-100. Ventilatorul imi porneste abia peste 105-108 grade si nici nu mi se pare ca ajuta foarte tare. E normal sa fie asa fierbinte? La cat poate urca temperatura pana sa incep sa ma ingrijorez ? In afara, in primul meu drum facut astazi Cluj-Turda si retur, temperatura statea mult mai bine, intre 75 - 80 si-am alergat-o nitel, cu spike-uri de 160 / 170. Doamne cum trage motorul asta! Apoi, mai am o rugaminte la voi: are cineva un releu de incarcare de vanzare? Se pare ca al meu e dus, nu incarca suficient, am testat si cu o baterie noua. Sau daca nu, recomandati un anume tip de releu de pe ebay? Sa fiu sigur ca va fi in regula si am sa-i pun si un ventilator mic de calculator. Multam anticipat si trebuie sa-mi cer iar scuze, n-am apucat sa ii fac poze nici astazi insa promit, saptamana care vine, o prind in cadru neaparat Am reusit pana la urma sa-i fac si cateva poze. Mai jos vedeti cum arata un vfr din 98-99 cu 11.600 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 (editat) Vre-un vfr-ist forumist era in dupamiaza asta cu un vfr rosu(parea un '96) cu bagaje pe el prin Iasi (Sos. Pacurari) ... eram pe fuga si nu am apucat sa vad ce numar are, etc. Editat Iunie 3, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 Gabitzu, belea motorul!!! da-i suportul de topcase jos, pune un capac monopost pe pasager si ala e! beton! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 Catzi dintre voi de pe acest topic ajung la intrunirea de la Constanta la Seawolves /index.php?/topic/677379-seawolves-bike-fest-v-mamaia-2012/ poate ne strangem acolo intr`un coltz al nostru si socializam si ne cunoastem mai mult decat pe forum eu ajung poate plecam chiar impreuna din B hai sa ne auzim la tel 0724131953 Astazi am fost harnic de dimineata si-am schimbat asa: - ulei + filtru - lichid de frana pe fata / spate - lichid de ambreiaj (asta arata cel mai naspa) - lichid racire - curatat filtru aer (inca arata bine) Ce-am mai observat (si inainte si dupa): relantiul nu sta chiar bine, are fluctuatii, oare trebuie sa verific / schimb si bujiile? curatat injectoarele? (Avand in vedere ca sta pe dreapta din 2001). Inca o chestie care nu-mi place, se infierbanta al naibii in oras motorul. Pe temperaturile care-s afara (25-27 grade), prin trafic imi ajunge lejer la 98-100. Ventilatorul imi porneste abia peste 105-108 grade si nici nu mi se pare ca ajuta foarte tare. E normal sa fie asa fierbinte? La cat poate urca temperatura pana sa incep sa ma ingrijorez ? In afara, in primul meu drum facut astazi Cluj-Turda si retur, temperatura statea mult mai bine, intre 75 - 80 si-am alergat-o nitel, cu spike-uri de 160 / 170. Doamne cum trage motorul asta! Apoi, mai am o rugaminte la voi: are cineva un releu de incarcare de vanzare? Se pare ca al meu e dus, nu incarca suficient, am testat si cu o baterie noua. Sau daca nu, recomandati un anume tip de releu de pe ebay? Sa fiu sigur ca va fi in regula si am sa-i pun si un ventilator mic de calculator. Multam anticipat si trebuie sa-mi cer iar scuze, n-am apucat sa ii fac poze nici astazi insa promit, saptamana care vine, o prind in cadru neaparat Am reusit pana la urma sa-i fac si cateva poze. Mai jos vedeti cum arata un vfr din 98-99 cu 11.600 km cum poate sa arate frate.... unde l ai gasit asa de intretinut? cat te a costat? da ne mai multe detalii acum ca ai ajuns in centrul atentiei.lol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 Si uite cum arata un VFR '99 la suta de mii. Deci exista cifra aia 1 in fatza. De 2 nu are loc...deci peste inca 100.000 o sa se reseteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 @gabitzu BETON arata ! felicitari ! Preventiv poti schimba bujiile. eu mi-as face griji pentru cauciucuri, in caz ca sunt si ele din 2001. deja sunt plastic. prin oras 98-102-103 grade(la 102-103 porneste ventilatorul). cam asta e la mine temperatura. 108 nu bun. in afara 75-80. Releu de incarcare eu mi-am luat de aici : David Silver Spare Parts Am inteles ca si cele ELECTREX ar fi bune, dar nu am avut, nu stiu. @zis_ungureanu scuze, am fost plecat weekendul asta, am facut o bucatica de transfagarasan, din pacate partea proasta a lui cam asa arata asfaltul - Video Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) Gabitzu, belea motorul!!! da-i suportul de topcase jos, pune un capac monopost pe pasager si ala e! beton! Am deja si capacul monopost original, sta in topcase. Am sa-ti urmez sfatul si-am sa-l montez. cum poate sa arate frate.... unde l ai gasit asa de intretinut? cat te a costat? da ne mai multe detalii acum ca ai ajuns in centrul atentiei.lol Motorul e adus din Italia, abia am scos numere rosii la el, trebuie sa-l inmatriculez. Un singur proprietar in acte, nascut in 49, cica ar fi inchis din 2001, timp in care motorul a stat intr-un garaj. O fi facut omul ceva urat, cel de la care l-am cumparat eu, Viktor din Nadlac, mi-a spus ca ar fi inchis pe 15 ani si motorul a fost vandut prin procura de avocatul lui. In cartea de garantie, motorul are revizia de 1000 km, cea de 6000 km in 06.2000 si-atat. Ca pret, ne-am inteles la 2250 €, eu zic c-am facut o afacere buna. L-am desfacut putin inainte sa-l iau, inca era praf prin anumite locuri la interior de-un deget, se vad km reali in starea in care se prezinta si interiorul. @gabitzu BETON arata ! felicitari ! Preventiv poti schimba bujiile. eu mi-as face griji pentru cauciucuri, in caz ca sunt si ele din 2001. deja sunt plastic. prin oras 98-102-103 grade(la 102-103 porneste ventilatorul). cam asta e la mine temperatura. 108 nu bun. in afara 75-80. Releu de incarcare eu mi-am luat de aici : David Silver Spare Parts Am inteles ca si cele ELECTREX ar fi bune, dar nu am avut, nu stiu. Multumesc Gomez. Gume deja mi-am cumparat, asteapta sa le schimb. Desi nici astea din 98 inca nu stau rau, am tras ieri o plimbare pe Meses (Zalau) si au facut fata cu brio. O sa ma uit sa-i schimb si bujiile, nu-mi place ca porneste la a 2-a cheie sau la prima daca ii dau sprit. Cat priveste temperatura, nu stiu ce sa zic, tocmai de asta i-am schimbat si lichidul de racire. Zilele astea n-a mai ajuns la 108 insa daca ma invart prin oras mai mult, la stilul de mers al ardelenilor si aglomeratie, fara 104-105 grade nu scap. Imi porneste si ventilatorul insa nu-l raceste asa bine. In exterior, sta cum zici tu, 75-80. O sa-mi comand si releul de incarcare, momentan merg doar cu pozitiile aprinse si cu ochii in toate partile, daca aprind farurile imi scade bateria Apropo, Gomez, parca citisem ca tu ti-ai pus bujii iridium nu? Cumva codul e asta CR9EHIX-9? Le-ai luat tot de pe davidsilverspares? Cum e cu transportul la baietii astia? Pfuai cate intrebari pot sa pun Dau o bere cand ne vedem Editat Iunie 5, 2012 de gabitzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 da, iridium, nu de la david. de aici din romania. Link bujii dar s-au scumpit din ce vad eu am dat 50 de lei bucata, acum sunt 59 transportul la david s-a facut cam nasol. nu mai trimit decat cu curier, si ala costa. ideal e sa se aedune mai multi sa cumpere mai multe produse. inainte era cu posta, dar au fost probleme. la mine s-au pierdut manetele de frana si ambreiaj. mi-au trimis altele si am platit doar transportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Si uite cum arata un VFR '99 la suta de mii. Deci exista cifra aia 1 in fatza. De 2 nu are loc...deci peste inca 100.000 o sa se reseteze deci al meu daca arata 33 000 km e clar ca are 133 000. nici nu stiu daca sa ma mandresc sau sa fiu ingrijorat.lol Catzi dintre voi de pe acest topic ajung la intrunirea de la Constanta la Seawolves /index.php?/topic/677379-seawolves-bike-fest-v-mamaia-2012/ poate ne strangem acolo intr`un coltz al nostru si socializam si ne cunoastem mai mult decat pe forum vezi ca eu o sa plec de vineri dimineata cu duba , dar la Galati ca e un concurs de paramotoare o sa vin si la Mamaia cu sculele de zbor sa ma dau pe deasupra plajei. poate zbor si niste clienti asa ca ne vedem duminica. daca tot sunt 2 evenimente alaturate de ce sa nu le combin pe amandoua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coffe Man Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 parbrizul asta seamana cu MRA ul meu. din asta este? Hehe, omu' negru e amicul meu Viorel, partener de tura de 5 ani Parbirziul este intr-adevar MRA Varioturing si face toti banii. Pentru tobe ti recomand cu incredere pe baietii de aici: /index.php?/topic/669319-evacuari-moto-romania/ (vezi si http://www.facebook.com/pages/Evacuari-Moto-Romania/141591099272243?sk=photos ) Vio si-a luat toba de la ei si e f.f. ok lucrata, oamenii sunt seriosi si de incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Astazi am fost harnic de dimineata si-am schimbat asa: - ulei + filtru - lichid de frana pe fata / spate - lichid de ambreiaj (asta arata cel mai naspa) - lichid racire - curatat filtru aer (inca arata bine) Ce-am mai observat (si inainte si dupa): relantiul nu sta chiar bine, are fluctuatii, oare trebuie sa verific / schimb si bujiile? curatat injectoarele? (Avand in vedere ca sta pe dreapta din 2001). Inca o chestie care nu-mi place, se infierbanta al naibii in oras motorul. Pe temperaturile care-s afara (25-27 grade), prin trafic imi ajunge lejer la 98-100. Ventilatorul imi porneste abia peste 105-108 grade si nici nu mi se pare ca ajuta foarte tare. E normal sa fie asa fierbinte? La cat poate urca temperatura pana sa incep sa ma ingrijorez ? In afara, in primul meu drum facut astazi Cluj-Turda si retur, temperatura statea mult mai bine, intre 75 - 80 si-am alergat-o nitel, cu spike-uri de 160 / 170. Doamne cum trage motorul asta! Apoi, mai am o rugaminte la voi: are cineva un releu de incarcare de vanzare? Se pare ca al meu e dus, nu incarca suficient, am testat si cu o baterie noua. Sau daca nu, recomandati un anume tip de releu de pe ebay? Sa fiu sigur ca va fi in regula si am sa-i pun si un ventilator mic de calculator. Multam anticipat si trebuie sa-mi cer iar scuze, n-am apucat sa ii fac poze nici astazi insa promit, saptamana care vine, o prind in cadru neaparat Am reusit pana la urma sa-i fac si cateva poze. Mai jos vedeti cum arata un vfr din 98-99 cu 11.600 km E fain in draci! Sa-ti traiasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Salut toti VFRisti De anul acesta sunt posesor de vfr 800 din 1999 Sunt foarte incantat de motor,dar cred ca am probleme cu releul de incarcare La relanti (1300-1400rpm)incarca 13.8 dar cand urc in ture, incepe sa scada in loc sa creasca La 5000rpm ajunge la 12V cu farul Si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 (editat) da, iridium, nu de la david. de aici din romania. Link bujii dar s-au scumpit din ce vad eu am dat 50 de lei bucata, acum sunt 59 transportul la david s-a facut cam nasol. nu mai trimit decat cu curier, si ala costa. ideal e sa se aedune mai multi sa cumpere mai multe produse. inainte era cu posta, dar au fost probleme. la mine s-au pierdut manetele de frana si ambreiaj. mi-au trimis altele si am platit doar transportul. Azi am comandat si eu de la david releul de incarcare. Din ce-am vazut dupa procesarea comenzii, mi-au pus 6 lire la transport. Decent, zic eu. Mersi inca o data de info Gomez. Parbirziul este intr-adevar MRA Varioturing si face toti banii. Pentru tobe ti recomand cu incredere pe baietii de aici: http://www.motocicli...i-moto-romania/ (vezi si http://www.facebook....72243?sk=photos ) Vio si-a luat toba de la ei si e f.f. ok lucrata, oamenii sunt seriosi si de incredere. Pentru toba sigur o sa-i contactez si eu pe baieti. Multumesc de info. E fain in draci! Sa-ti traiasca! Mersi frumos Omunegru22, sa-ti traiasca si-al tau multi km voiosi si fara probleme. De anul acesta sunt posesor de vfr 800 din 1999 <br style="color: rgb(34, 34, 34); font-family: verdana, tahoma, arial, sans-serif; line-height: 18px; background-color: rgb(238, 242, 247); ">Sunt foarte incantat de motor,dar cred ca am probleme cu releul de incarcare<br style="color: rgb(34, 34, 34); font-family: verdana, tahoma, arial, sans-serif; line-height: 18px; background-color: rgb(238, 242, 247); ">La relanti (1300-1400rpm)incarca 13.8 dar cand urc in ture, incepe sa scada in loc sa creasca <br style="color: rgb(34, 34, 34); font-family: verdana, tahoma, arial, sans-serif; line-height: 18px; background-color: rgb(238, 242, 247); ">La 5000rpm ajunge la 12V cu farul Bine-ai venit Zander in randul VFR-istilor, sa-ti ofere multi km de-acum incolo plini de bucurii. E frumos albul, imi place cum vine pe VFR. In privinta releului, la fel am patit si eu cu-al meu, daca tin farurile aprinse, imi descarca bateria de tot. Fara faruri, inca mai merge dar cred ca nu pentru mult timp. Chiar azi mi-am comandat unul nou de la https://www.davidsilverspares.co.uk/ . M-a ajuns 102 lire insa stiu sigur ca macar are codul cel bun si-ar trebui sa reziste mai bine, am sa-i pun si un ventilator de calculator. Editat Iunie 8, 2012 de gabitzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Multumesc mult Gabitzu Si motorul tau arata super Despre releu ce sa zic,...mi-ai taiat tot elenul cu pretul asta Nu exista varianta mai ieftina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 damn !!! astazi voiam sa scriu, daca mai face cineva comanda, ma bag si eu cu una bucata din asta https://www.davidsilverspares.co.uk/VFR800FIW-1998/part_23805/ ca sa o iau singur, mai mult e transportul. oricum la david, smecheria e sa cumperi pe o firma si nu mai platesti TVA ul. @zander varianta mai ieftina este sa iti faci tu un releu piesele te ajung undeva la 50 de lei, maxim 100 daca iti cumperi si punte redresoare buna buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 (editat) Gomez, imi pare rau ca nu ne-am sincronizat, te-as fi ajutat cu mare placere. Poate mai astepti si s-o mai gasi cineva sa faca vreo comanda, a mea e deja pe drum de vineri Editat Iunie 10, 2012 de gabitzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Vand Honda Vfr V-tec 2003 impecabila, vopsea model 2009 perlata(300euro),consumabile noi,cauciucuri 100% Michelin Pilot Power 2ct,fiscal pe loc,pret 3000e fix fara accesorii..Pentru detalii evomotors11@yahoo.com sau 0740.470.725 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Am vazut mai bine de 10 VFR`uri la intrunirea de la mare,an 98-07,cineva dupa forum ? si o poza si cu al meu intre motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Gomez, imi pare rau ca nu ne-am sincronizat, te-as fi ajutat cu mare placere. Poate mai astepti si s-o mai gasi cineva sa faca vreo comanda, a mea e deja pe drum de vineri Bună Gabitzu cred ca ne am intalnit la cursul moto in Oradea, si spuneai ca nu iti incarca destul releul , eu mi am comandat discurile de frana fata de la davidsilverparts si am fost multumit atat de pret cat si de marfă, mi au venit in 5 zile de la efectuarea platii. Am 93000 Km cu Vfr-ica, sunt curios daca intradevar se reseteaza kilometrajul, cel putin dupa revizia avuta motorul parca este NOU !. LA 92500 a inceput sa se auda distributia, la Vtec fiind pe lant. Am dus o in Debretin la Istvan un mecanic care e specialist in Vfr uri(a lucrat la reprezentanta Honda) , chiar el avand un Vtec, acum repara motoare ,,la negru'' la el acasa unde are un atelier complet. E destul de ocupat, trebuind sa astept 3 saptamani la rand . Am dus o luni si am luat o sambata. Mi a facut Distributia Reglat Supape Rezolvat problema electrica cu firul de masa topit(cand aprindeam farul imi murea motorul, nu mai aveam curent) Schimbat Lichid de racire Schimbat Buji Schimbat Ulei si filtru Inlocuit saibele invechite de plastic din carene M a costat 36000 Forinti, i am lasat 40000 Ft = 600 RON !!!, manopera a fost 18000 Ft = 270 Ron Uleiul,filtru si bujiile le am adus eu . Mi a spus ca supapele au fost toate bune, la fel si lantul de distributie, mi a schimbat intinzatorul de lant cu unul confectionat de el din cel vechi si unul second de cbr ... a spus ca cele vechi sunt mai bune , mai rezistente ca cele noi ..Acum stiu de ce se sta la el la coadă , omul stie motorul pe derost mi a explicat inainte tot ce trebuia sa face si ce probabil trebuia sa schimbe si cat ar fi costat (lantu de distributie 100E bucata) O zi bună Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorp28 Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 (editat) Salutare, VFR Vtec 2002 cica am luat-o la 45000 km in septembrie 2010 pe la 49000, sept anul urmator, a inceput sa tacane dupa vrerea ei, ba la rece ba la cald ba la semafor dar nu cand as fi vrut sa o auda altcineva pt a o diagnostica oricum se auzea doar la ture mici in apropierea relatniului. parerile au fost cate au fost si persoanele intrebate. Plus ca tacanind doar cand vroia ea de multe ori mi s-a zis ca sunt tacanit eu. concluzia intr-un final a fost ca sunt intinzatoarele de lant. le-am luat si schimbat si momentan mor de nerabdare sa vina carenele si rezervorul de la vopsit sa o asamblez si sa aud cum suna. Sper sa se mai stranga VFR-istii sa ne mai povestim pasurile drumuri frumoase si trairi placute tututror. PS. Stefan cum se poate ajunge la acest ISTVAN ? multumesc anticipat pt informatie. Editat Iunie 13, 2012 de tudorp28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) Bună Gabitzu cred ca ne am intalnit la cursul moto in Oradea, si spuneai ca nu iti incarca destul releul , eu mi am comandat discurile de frana fata de la davidsilverparts si am fost multumit atat de pret cat si de marfă, mi au venit in 5 zile de la efectuarea platii. Salut Stefan. Ai primit cumva coletul prin curier sau prin posta? Eu le-am trimis mail celor de la davidsilverparts sa-i intreb care e modalitatea de livrare folosita si nu m-au lamurit. Au cam trecut 5 zile de joia trecuta cand am facut comanda si plata. La ei pe site, marfa apare trimisa inca de vineri. Mersi de ajutor. Later Edit: A ajuns si regulatorul. Acum stiu ca baietii trimit cu posta si norocul meu c-am intrebat la portar daca n-a primit un mandat postal pe numele meu. Oamenii se gandeau sa-l dea inapoi ca ei nu stiu pe nimeni cu numele respectiv. Diseara imi fac de treaba sa-l schimb Rezolvat problema electrica cu firul de masa topit(cand aprindeam farul imi murea motorul, nu mai aveam curent) Si inca o intrebare. Unde e firul vietii de masa? Cum il recunosc ca sa-l pot verifica si eu cum trebuie, sa stiu ca nu am probleme si pe-acolo. Editat Iunie 14, 2012 de gabitzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 buba cu masa e la vtecuri, nu la noi:) ne mai vedem si noi undeva ?joia, miercurea pe la parcul carol, sau in alta locatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Eu chiar acum stau in Constitutiei si astept sa vina hornetistii, de care am ramas legat. Te astept pe aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) Problema generala la Vtec`uri intinzatoarele de lantz dar nu numai... si la alte modele Honda,Yamaha...si nu stau sa generalizez...aceasta "problema" am studiat`o chiar dinaite de a imi cumpara motorul,am auzit un baiat de la noi care s`a plans ca l`a costat peste 25 de mil piesele pt ditributia motrului (lantz distributie,patine,role dar nu mai imi aduc aminte daca si intinzatoare) cu tot cu manopera pe "ambii" cilindrii sa le zic asa, ca daca era un motor in linie era vb doar de o singura distributie. Chestia asta m`a facut sa deschid google si sa caut mai amanuntzit despre acest motor ,pana la urma chiar nu am crezut in mitul acela ca am ales Honda pt ca este Honda si inca nu cred cu toate ca nu am avut "probleme" pana acum decat cu schimbarea unui termostat si intrerupatorul de la maneta de frana ...banuiesc ca acel topic il stiti si voi si cu uneltele necesare,putin skil si bunavointza si le poate schimba singur fiecare dinte voi in momentul in care tzacanitul v`a aparea : http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/38619-cam-chain-tensioner-replacement-vtec/ nu mi se pare foarte greu si complicat mai ales ca pe acest topic ti se da mura in gura mai detaliat decat se gaseste in manual Editat Iunie 14, 2012 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.