Disturber Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Am reusit sa-mi ridic permisul astazi si am iesit ~30km cu motorul... Hai cu urmatoarea intalnire...vreau sa vin si eu Ati facut vreo poza astazi? Inca o intrebare...stiti pe undeva prin Bucuresti unde as putea sa-mi schimb cauciucurile? Ma intereseaza si pretul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Rog recomandare releu incarcare aftermarket Am prajit unul din SUA ( CALTRIC )intr-o luna Astept sugestii Incearca ignitech.cz, am auzit lucruri bune despre produsele lor. Pe de alta parte ceva nu e in regula daca s-a prajit releul asa repede; verifica si alternatorul (infasurarile statorului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Incearca ignitech.cz, am auzit lucruri bune despre produsele lor. Pe de alta parte ceva nu e in regula daca s-a prajit releul asa repede; verifica si alternatorul (infasurarile statorului). Nu cred ca e neaparat o problema la restul pieselor, de obicei statoarele se ard sau dau la masa, oricum ar fi curentul produs e mai mic, nu mai mare; daca ar fi mai mare ar afecta releul, asa doar cateva contacte imperfecte ar putea sa ii scurteze viata, dar chiar si asa nu cred ca in halul asta. Verifica mufele si curata-le. Eu am tot lucrat in ultima perioada in service cu relee de la electrex(vezi site electrex ) si par ok, adica suprafata mai mare a radiatorului, fire si mufe ok calitativ, ce am montat pana acum nu au avut probleme, cel mai vechi fiind montat de un an si ceva; majoritatea vin cu garantie 2 ani parca, ceea ce zic eu ca e un mare avantaj; stiu ca cei de la dillypoint le comercializeaza in romania. Am mai avut parca discutia asta si din punctul meu de vedere releele sunt prost plasate in multe cazuri, eu l-am mutat pe al meu sub codita, sa ia cat mai mult aer ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Si dupa ce-ti iei unul nou fie-l muti fie-i bagi un ventilator de PC - sub codita, unde-i acum montat, nu are curent de aer pt racire. Sau iti ierri unul mos-fet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haotika Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 (editat) Rog recomandare releu incarcare aftermarket Am prajit unul din SUA ( CALTRIC )intr-o luna Astept sugestii Tourmax fac relee foarte bune. Tot la dillypoint le gasesti. Editat Octombrie 5, 2012 de Haotika Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 (editat) Si dupa ce-ti iei unul nou fie-l muti fie-i bagi un ventilator de PC - sub codita, unde-i acum montat, nu are curent de aer pt racire. Sau iti ierri unul mos-fet Astea de la electrex sunt MOSFET Editat Octombrie 5, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Multumesc pentru ajutor Am sa comand unul de la electrex,dar va trebui sa verfic si instalatia electrica Mai rau este ca nu ma pricep.Poate cunoasteti si un electrician moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Am reusit sa-mi ridic permisul astazi si am iesit ~30km cu motorul... Hai cu urmatoarea intalnire...vreau sa vin si eu Ati facut vreo poza astazi? Inca o intrebare...stiti pe undeva prin Bucuresti unde as putea sa-mi schimb cauciucurile? Ma intereseaza si pretul... Cauta pe forum "MotoRuote". E prin chitila, eu mi-am schimbat la ei in primavara camerele (nu cauciucurile, dar cred ca e acelasi pret, ca e aceiasi munca, ba chiar mai multa) si m-a costat 80 ron. Si lucreaza foarte frumos, au scule au tot. Doar sa suni in prealabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Astea de la electrex sunt MOSFET Alway learning... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Cauta pe forum "MotoRuote". E prin chitila, eu mi-am schimbat la ei in primavara camerele (nu cauciucurile, dar cred ca e acelasi pret, ca e aceiasi munca, ba chiar mai multa) si m-a costat 80 ron. Si lucreaza foarte frumos, au scule au tot. Doar sa suni in prealabil! Pai nu sunt tubeless? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 probabil vfr urile "Turbo" au si camera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 nu la VFR, la motorul care il aveam inainte, un virago Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 nu la VFR, la motorul care il aveam inainte, un virago VFR Turbo??? Ti-ai pus cumva un supercharger caci de turbina pe VFR n-am auzit sa fi reusit. A incercat un individ sa puna turbina dar era legata doar la evacuarea cilindrilor fata dar n-am auzit sa fie un proiect reusit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 ok everybody, nu am turbo pe VFR, e doar o analogie la feeling-ul pe care ti-l da vtec-ul. Am un VFR V-Tec la fel de stock ca stock-ul. Si da, exista supercharger pentru VFR, exista si filmulete pe youtube cu asa ceva montat, exista si de vanzare, parerea mea personala e ca nu se merita: trebuie decupate carenele ca nu incape sub ele, are parti in miscare care ies in exterior, costa vreo 500eur numai kit-ul, fara montaj, care e complicat ca presupune modificari la motor, iar plusul de putere nu e foarte mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 (editat) Kit-ul nu mai e de vanzare pt perioada nedefinita (A&A Performance). Surplusul de putere nu-i mare?!?!?! 180 de cai la roata nu-i mult fata de 90/95 cat are stock? Parerea mea este ca se merita ... dar e f posibil ca eu sa nu fiu tocmai intreg la minte . In fapt incepusem sa strang bani pt el (chiar am gasit si luat deja un radiator dreapta de gen 5 ieftin) dar m-a intrerupt accidentul avut si ... everwatchfull wife's eye . Partea in miscare este o rotita de antrenare care se vede prin fanta radiatorului - idiot sa fii sa-ti bagi mana acolo (un american - si-a luat nickname-ul de "toe cutter" - si-a pierdut varful unui deget din neatentie dar asta cand avea carenele scoase). Carena trebuie slefuita nitel pe interior in dreptul rotitei mai sus amintite. Kit-ul da posiblitatea VFR-ului (pt ca exista si pt gen 5) de a face wheelie inclusiv in treptele 3 & 4 - cei ce si-au montat asemenea kit zic ca au nevoie de nitel timp de reacomodare cu bicla sa n-o ridice involuntar intr-o roata cand trec de 7000 de ture. Frumusetea acestui kit este ca pana-n 6-7000 de ture se merge ca si cu un VFR normal deci si consumul acelasi. Ar mai fi multe de zis dar ma opresc aici pt ca deja-mi curg balele Aaaa, uitai sa spui: costa aprox 5mii de coco Editat Octombrie 5, 2012 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 da da da stim cat costa dar totusi nu merita investitia in ziua de azi daca vrei sa simtzi acel power despre care vorbesti tu iti iei usor un Miar la banii astia indiferent de marca si pastrezi si VFR`ul pt ture mai lungi si cu pasager si uite asa ai 2 motoare care sa iti satisfaca ambele placeri power/sport si sport-touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Ughhh, am urat sa stau in maini pe bicla si cu picioarele ghemuite. Dar imi place VFR-ul la nebunie. D'aia mi-am schimbat ghidonul, am inaltat seaua si alte alea pt confort (si de-ami omora timpul in vacante). Stau la bloc si 2 bicle-s prea mult si ar trebui schimbate. Ma incanta ideea ca, la un drum lung, sa trag din cand in cand nitel de gaz... Dar am pierdut trenul si asta este, ma bucur de mobra asa cu este. Mi-am dat la facut casca mai sientioasa la vant dar acu nu mai aud sunetul prea bine - noroc ca-l simt inca maraind sub mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Fac ce fac si tot la VFR ajung ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Niiiiiiice! vfr ROSU! Asa! Sa il calaresti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Niiiiiiice! vfr ROSU! Asa! Sa il calaresti sanatos! Ms Dani, e fix mobra pentru care mi-am vandut anu`trecuta baba Same deal, different flavour Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 intrebare: la voi care este temperatura la care porneste/se opreste ventilatorul? la mine porneste la 105 si se opreste la 96, insa in manualul de service vad ca scrie ca trebuie sa porneasca la 98-102 si sa se opreasca la 93-97 . hmmm... ciprinakos: scuze, eu retinusem ca puterea creste pana undeva la 130cp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Fac ce fac si tot la VFR ajung ! Foarte frumoasa, modelul asta mi se pare cel mai frumos! S-aveti grija unul de altul intrebare: la voi care este temperatura la care porneste/se opreste ventilatorul? la mine porneste la 105 si se opreste la 96, insa in manualul de service vad ca scrie ca trebuie sa porneasca la 98-102 si sa se opreasca la 93-97 . hmmm... ciprinakos: scuze, eu retinusem ca puterea creste pana undeva la 130cp La VTEC-urile pe care le stiu eu (cu termocupla originala) ventilatorul porneste la 105 -ajunge la 106 imediat ce a pornit- si se opreste la 95-96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 S3RJ: aha, deci e normal cum e la mine. Update: am investigat problema cu sunetul ciudat. am ridicat rezervorul si m-am uitat sa vad ce se intampla. ce am aflat: 1) clapeta de "extra air intake" nu functioneaza deloc. adica si la relanti, si la 2000rpm, si la 6000rpm, si cu motorul oprit are aceiasi pozitie si anume deschis (adica intra aer pe acolo inspre filtru). furtunul este conectat la valva, dar pe furtun nu vine vaccum deloc la nicio turatie (am scos furtunu si am pus degetu sa vad ce se intampla). Valva aparent e buna: am inchis clapeta la maxim cu mana, am pus degetu pe stutzul de la valva si am dat drumu la clapeta: a coborat doar jumate, semn ca nu trage aer fals/nu are membrana rupta. Asadar, zgomotul nu are nici o legatura cu valva asta 2) am incalzit motorul pana la 80 de grade si am incercat sa imi dau seama de unde vine sunetul -> nu am reusit. Am desfacut carcasa filtrului de aer, am inspecat pe acolo, nimic in neregula. Am pus doar filtrul de aer (fara capac) si am pornit motorul. Rezultat: zgomotul se aude mult mai puternic si intr-adevar este clar zgomotul unei membrane/supape actionate de preziune/vaccum. Totusi...in continuare nu stiu de unde vine sunetul mai exact si daca este normal sau nu. Avand in vedere ca sunetul sa amplificat cand am deschis cutia filtrului am tras concluzia ca supapa in cauza care genereaza sunetul este undeva pe unul din furtunele care dau in cutie... Am facut un filmulet in care se aude clar sunetul: Acum intrebarile: la pct. 1), oare de ce nu vine nimic pe furtun? solenoid valve sa fie stricata (nu functioneaza) ? vaccum container sa fie spart? One way valve sa fie stricata (a devenit bidirectionala) ? Furtun rupt/spart pe undeva? Dar in toate cazurile astea, nu ar trebui sa se auda un fasait proeminent, pe unde se pierde vaccum-ul?. la pct. 2) aveti vreo idee, e normal sunetul? de unde/de la ce ar putea sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Foarte frumoasa, modelul asta mi se pare cel mai frumos! S-aveti grija unul de altul Multumesc Sergiu, e singurul model care imi place din toate punctele de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorp28 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 S3RJ: aha, deci e normal cum e la mine. Update: am investigat problema cu sunetul ciudat. am ridicat rezervorul si m-am uitat sa vad ce se intampla. ce am aflat: 1) clapeta de "extra air intake" nu functioneaza deloc. adica si la relanti, si la 2000rpm, si la 6000rpm, si cu motorul oprit are aceiasi pozitie si anume deschis (adica intra aer pe acolo inspre filtru). furtunul este conectat la valva, dar pe furtun nu vine vaccum deloc la nicio turatie (am scos furtunu si am pus degetu sa vad ce se intampla). Valva aparent e buna: am inchis clapeta la maxim cu mana, am pus degetu pe stutzul de la valva si am dat drumu la clapeta: a coborat doar jumate, semn ca nu trage aer fals/nu are membrana rupta. Asadar, zgomotul nu are nici o legatura cu valva asta 2) am incalzit motorul pana la 80 de grade si am incercat sa imi dau seama de unde vine sunetul -> nu am reusit. Am desfacut carcasa filtrului de aer, am inspecat pe acolo, nimic in neregula. Am pus doar filtrul de aer (fara capac) si am pornit motorul. Rezultat: zgomotul se aude mult mai puternic si intr-adevar este clar zgomotul unei membrane/supape actionate de preziune/vaccum. Totusi...in continuare nu stiu de unde vine sunetul mai exact si daca este normal sau nu. Avand in vedere ca sunetul sa amplificat cand am deschis cutia filtrului am tras concluzia ca supapa in cauza care genereaza sunetul este undeva pe unul din furtunele care dau in cutie... Am facut un filmulet in care se aude clar sunetul: Acum intrebarile: la pct. 1), oare de ce nu vine nimic pe furtun? solenoid valve sa fie stricata (nu functioneaza) ? vaccum container sa fie spart? One way valve sa fie stricata (a devenit bidirectionala) ? Furtun rupt/spart pe undeva? Dar in toate cazurile astea, nu ar trebui sa se auda un fasait proeminent, pe unde se pierde vaccum-ul?. la pct. 2) aveti vreo idee, e normal sunetul? de unde/de la ce ar putea sa fie? Ce se intampla daca treci de 2000 rpm? Vino cu ea joi la intalnire caci sunetul filmului se aude dubios si daca nu ne prindem acolo gasim o solutie sa ii dam de cap ca doar e facuta de om. Daca te roade tare intre timp da-mi un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.