Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Salut, mi-a ramas un parbriz stock de VFR VTEC 800, e cam matuit dar e ok, il dau gratis.

0755 085 697 Mihai

La multi ani!

Pentru cine il ia, daca e matuit, se poate polisha si apoi imbraca in folie fumurie de la baietii care "tuneaza" masini, dar dinaia de stopuri, nu de geamuri. Eu asa am facut cu al meu si pare sa tina figura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Chiar nu am putut rezista.

Eu am motocicleta lasata la socrii in Pascani, Iasi.

Am facut sarbatorile in Bucovina si azi nu am mai rezistat sa nu fac o tura, mai ales ca duminica plec si o mai vad la sfarsitul lu' februarie.

 

Asta e euforia inceputului. O sa-ti treaca dupa un timp.

 

La mine a tinut cativa ani. Grija mare la asfalt, din proprie exp iti pot spune ca o data ce a dat umbra, te poti trezi oricand pe jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Din sezonul viitor ma gandesc sa o schimb pe actuala suzy pe altceva mai mare si mai de...toate (drum lung, oras, fun, bagaje etc..)

Ma gandesc la un VFR800 de dupa 2002 sau poate dupa 2006, ca am inteles ca atunci i-au mai facut ceva imbunatatiri la V-tec.

 

Am vazut destul de putine pe la noi, si destul de putine in general de vanzare ( o fi ca sunt bune si le tine lumea mult si bine?)

 

In parerea voastra subiectiva, cum e sa traiesti cu VFR?

- Cum se comporta in oras si in aglomeratie, gropi etc..? - e bun de motor de toate zilele? Greutatea este mai mare ca la restu optiunilor mele, la peste 230kg "umed" nu e cam greu de manevrat? + consum mai mare

- pe drum lung si ture nu intreb ca e evident

- Probleme "celebre" la acest model sunt?

- costurile de intretinere / mentenanta - stiu ca e putin mai premium decat un Suzuki asemanator.

 

Oscilez intre Fazer600, si VFR800 si poate GSR600. Daca e cineva care o condus sau a detinut cateva din cele enumerate, o parere m-ar ajuta mult.

 

Mersi de sfaturi si poate in curand voi fi membrul grupului vostru cu drepturi depline ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt din PLOIESTI. Aia de pe okazii este a mea.Nu stiu acum cat costa,eu le-am facut acum trei ani si m-au dus 100 euro.Nu cred ca este mult deoarece s-au mentinut foarte bine dupa atatea spalaturi si cauciucuri schimbate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu adusul nu foarte greu ca vreau sa vin pe ea.

Am luat carenele le vopsesc iar la primavara vin la Pascani le montez si apoi pe ea pana la Bucuresti.

Daca vrei stickere identice cu cele originale ti le face userul hondafan, mie-mi place ce a facut.

 

 

operatiunea asta urmeaza sa o fac si eu :)

 

mai putin cu adusul la Bucuresti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Din sezonul viitor ma gandesc sa o schimb pe actuala suzy pe altceva mai mare si mai de...toate (drum lung, oras, fun, bagaje etc..)

Ma gandesc la un VFR800 de dupa 2002 sau poate dupa 2006, ca am inteles ca atunci i-au mai facut ceva imbunatatiri la V-tec.

 

Am vazut destul de putine pe la noi, si destul de putine in general de vanzare ( o fi ca sunt bune si le tine lumea mult si bine?)

 

In parerea voastra subiectiva, cum e sa traiesti cu VFR?

- Cum se comporta in oras si in aglomeratie, gropi etc..? - e bun de motor de toate zilele? Greutatea este mai mare ca la restu optiunilor mele, la peste 230kg "umed" nu e cam greu de manevrat? + consum mai mare

- pe drum lung si ture nu intreb ca e evident

- Probleme "celebre" la acest model sunt?

- costurile de intretinere / mentenanta - stiu ca e putin mai premium decat un Suzuki asemanator.

 

Oscilez intre Fazer600, si VFR800 si poate GSR600. Daca e cineva care o condus sau a detinut cateva din cele enumerate, o parere m-ar ajuta mult.

 

Mersi de sfaturi si poate in curand voi fi membrul grupului vostru cu drepturi depline ;)

Salutare iti raspund eu ca vad ca nimeni nu se inghesuie si daca tot am mers cu 2 din cele 3 modele prezentate sunt sigur ca ai sa iti faci o idee....

Yamaha FZ6 Fazer de dupa 2004, o motocicleta exceptionala din punctul de vedere al fiabilitatii, nu iti recomand sa mergi cu ambele faze prin oras iti descarca bateria sau cred ca nu incarca mai ales la relantiu, dar in rest e o motocicleta fara hibe sau bube, motorul derivat de pe R6 dezvolta arhisuficenta putere pt un naked si aici ma refer la varianta de 98 de cai !! are si cateva minusuri sunt doar pareri personale si nu vrea sau intru cu nimeni in disputa:

-Lumina destul de slaba noapte mai ales pe faza scurta in comparatie cu VFR`ul

- Shaua al draq de tare si de nenorocita in comparatie cu a VFR`ului mai ales la drum lung este un chin atat pt pilot cat si pt pasager(clar pt mine nu e o motocicleta de touring, dar nu zic ca nu se poate face cu ea )

- Pozitia la ghidon este dreapta cu spatele drept, obositoare pt unii cu probleme la spate

Lasand aceste mici minusuri personale la o parte ti`o recomand cu placere dar depinde de tine la ce o folosesti mai mult si aici ma refer oras este perfecta, touring as alege VFR`ul

 

Honda VFR 800 Vtec dupa 2002 este o motocicleta la fel de fiabila DAR cu mici probleme generale intalnite ( e adevarat ca nu la toate) care nu par a fi atat de costisitoare:

- termostat ( de obicei ramane blocat pe deschis)

- intrerupatorul la maneta de frana ( am schimbat pana acum 2 buc. noi)

- intinzatoarele(2 la numar) de lant distributie

-la cateva am auzit de releul de incarcare

 

Am VFR`ul de un an si un pic acum :) am reusit sa ii fac aproape 24 de mii de km atat in regim de touring cat si putin folosit in oras, este o motocicleta exceptionala mai ales pt drumuri lungi rezervorul destul de mare (22 L) cu autonomie de mers normal la touring de 400 de km fatza de al Fazerului 17L parca avea, shaua originala comoda dar nu exagerat, DAR nu la fel de comoda pt pasager mai ales ca este "abrupta" sa spun asa si destul de alunecoasa si la frane mai puternice si la neatentia psagerului alunca peste tine motivul asta m`a facut ca eu sa o modific pe a mea, lumini suficent de puternice avand in vedere ca pe faza scurta ai 2 becuri si pe lunga alte 2 becuri, la frane fatza de Fazer ( am mers si cu varinata pe ABS la Fazer) VFR`ul cu dual CBS parerea mea este 5 clase peste, pur si simplu nu am ce sa ii reprosez, pozitia in sha este putin aplecata (nu stai nici in maini dar nici drept)

 

Manevrabilitate pe loc la ambele motociclete mi s`a parut la fel, depinde si de tine cat esti de lung in craci, in mers VFR`ul este mai sportiva(din cauza pozitiei) dar si aici depinde foarte mult si de pilot, Fazerul este mai aerisit in oras avand in vedere ca este naked si un plus ca are radiatorul in fatza, VFR`ul e adevarat se incinge mai repde si se raceste mai greu chiar si pornit dupa loc si anume in mers DAR nu este o problema ! AM2 modelele stau foarte bine la capitotul accesorii ! Personal te`as sfatui sa lasi GSR`ul la o parte(nu am nik cu Suzuki sau in special cu GSR`ul dar pur si simplu nu ma atrage) si sa te gandesti mai bine la aceste 2 modele care crezi ca ti s`ar potrivi mai mult si la ce vrei sa il folosesti ! Am2 sunt dupa parerea mea 2 motociclete exceptionale doar ca cu profiluri diferite si anume naked si sport-touring ! Toate cele bune si bafta in alegerea potivita si daca am omis ceva rog colegii sa ma corecteze :) sau sa adauge daca este nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept pozele Gomez.

 

 

:)

am lucrat in domeniu, mi-am facut unele super smechere :P

o sa le fac poze



Stie cineva, la un vfr '99, furtul care iese din bidonasul de antigel (cel din partea de sus) de pe partea dreapta unde trebuie sa duca? Sau este pt aersire si nu intra in nimic. Am observat azi ca atarna pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept pozele Gomez.

 

 

 

Stie cineva, la un vfr '99, furtul care iese din bidonasul de antigel (cel din partea de sus) de pe partea dreapta unde trebuie sa duca? Sau este pt aersire si nu intra in nimic. Am observat azi ca atarna pe acolo.

Nu face nimic, cel de sus care iese sta pur si simplu in aer, e de supraplin. Cel de jos trebuie sa mearga la gatul de umplere sistemului de racire.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yuasa e mamica LA baterii. Scumpă !

 

dar după două săptămâni de stat montată pe motocicletă afară în minus grade a pornit motocicleta fără vreo problemă

am dat-o jos aşa de grijă şi am pus-o pe redresor care mi-a indicat că este 100% incărcată.

 

Aşa ca fapt divers să aveţi în vedere pentru pregătirea de primăvară.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Din sezonul viitor ma gandesc sa o schimb pe actuala suzy pe altceva mai mare si mai de...toate (drum lung, oras, fun, bagaje etc..)

Ma gandesc la un VFR800 de dupa 2002 sau poate dupa 2006, ca am inteles ca atunci i-au mai facut ceva imbunatatiri la V-tec.

 

Am vazut destul de putine pe la noi, si destul de putine in general de vanzare ( o fi ca sunt bune si le tine lumea mult si bine?)

 

In parerea voastra subiectiva, cum e sa traiesti cu VFR?

- Cum se comporta in oras si in aglomeratie, gropi etc..? - e bun de motor de toate zilele? Greutatea este mai mare ca la restu optiunilor mele, la peste 230kg "umed" nu e cam greu de manevrat? + consum mai mare

- pe drum lung si ture nu intreb ca e evident

- Probleme "celebre" la acest model sunt?

- costurile de intretinere / mentenanta - stiu ca e putin mai premium decat un Suzuki asemanator.

 

Oscilez intre Fazer600, si VFR800 si poate GSR600. Daca e cineva care o condus sau a detinut cateva din cele enumerate, o parere m-ar ajuta mult.

 

Mersi de sfaturi si poate in curand voi fi membrul grupului vostru cu drepturi depline ;)

Pot sa/ti spun ca ai pretentii prea mari de la un motor aproape sport?

 

Tu ai nevoie de un touring sau un enduro-touring,sau cel putin asa reiese din descrierea ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

Revenind la problema mea cu pornitul de aici, tin sa va spun ca in seara asta ca printr-o minune (oare?!) motorul meu a invartit, dar nu avea suficienta forta sa porneasca. Am pornit repede masina, i-am pus cablurile la baterie si a pornit. Specific ca inainte de orice, am verificat bateria motocicletei si avea 12,20 in ea. Am tras socul, am pornit (a luat-o din a 2-a) si am scos imediat clestii, insa dupa aproximativ 30 de secunde cand am incercat sa accelerez, a murit motorul.

 

Am incercat sa pornesc iar si scotea acelasi click. Am pus clestii din nou, i-am lasat aproximativ un minut, dupa care am incercat din nou si a luat-o. Am scos clestii, am lasat motorul sa ajunga undeva la 50 de grade, dupa care am incercat iar sa accelerez si spre dezamagirea mea, a murit din nou motorul.

 

Ce sa fie oare? Sincer m-a dat peste cap detot...nu-mi dau seama ce poate avea. M-am gandit oare sa fie carbunii din electromotor? Sa fie un contact imperfect? Sa fie bateria dusa detot si cand am incercat sa accelerez n-a mai avut putere sa dea curent la bujii?

 

Ce poate avea? :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...