Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ok, m-am relaxat. inseamna ca a fost doar o suspiciune inutila. daca tot avem motoare la fel, eu am remarcat un consum intre 5,8 - 6,5 %. 5,8 era mers constant, nu domol.

e in plaja motoarelor voastre?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, m-am relaxat. inseamna ca a fost doar o suspiciune inutila. daca tot avem motoare la fel, eu am remarcat un consum intre 5,8 - 6,5 %. 5,8 era mers constant, nu domol.

e in plaja motoarelor voastre?

 

Cam la fel si la mine e consumul, 5.5-6.5% in general. Cel mai mic a fost pe undeva la 5.2% prin Germania, iar cel mai mare de 9%, amandoua pe autostrada :). Vorbesc doar de extraurban, in oras nu m-a interesat niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma 800-le care il aveam la vanzare o sa plece fara toba sport, parbrizul touring si capacul monopost ... automat sunt la vanzare. Inca nu am preturi pentru ele dar daca e cineva interesat o sa dau un pret. Poza cu toba mai jos, de la parbriz si monopost nu mai gasesc nimic acum ,o sa le fac poze maine, orientativ parbrizul seamana bine cu cel de la givi (a venit cu mobra, nu stiu ce natie e) iar monopostul e oem culoare rosie.

post-18053-0-95848100-1435696191_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parbrizul oare se potriveste la vfr 800 x?

 

Nu. Sau nu fara adaptari sau alte tiganii :)

 

Cauta unul dedicat modelului pe care il ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma 800-le care il aveam la vanzare o sa plece fara toba sport, parbrizul touring si capacul monopost ... automat sunt la vanzare. Inca nu am preturi pentru ele dar daca e cineva interesat o sa dau un pret. Poza cu toba mai jos, de la parbriz si monopost nu mai gasesc nimic acum ,o sa le fac poze maine, orientativ parbrizul seamana bine cu cel de la givi (a venit cu mobra, nu stiu ce natie e) iar monopostul e oem culoare rosie.

attachicon.gif20150430_200013.jpg

ma intereseaza pe mine evacuarea,daca vine cu tot cu gatul ala.

0724131953 da mi ,te rog un sms cu pretul.

multumesc.

» Post actualizat in 03 Jul 2015 19:24

voi ce placute va ti pus pe spate?

si ce preturi ati gasit?

eu am gasit asa :

Placute spate pentru VFR800 - 1998:

Brembo (sinter) - 150 Ron (promo)

Lucas TRW (sinter) - 145 Ron

Ferodo (sinter) - 115 Ron

SBS (sinter) - 135 Ron

EBC (sinter) - 180 Ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam tarziu dar ... pozele promise :


» Post actualizat in 03 Jul 2015 21:04


ma intereseaza pe mine evacuarea,daca vine cu tot cu gatul ala.

0724131953 da mi ,te rog un sms cu pretul.

multumesc.


» Post actualizat in 03 Jul 2015 19:24

voi ce placute va ti pus pe spate?

si ce preturi ati gasit?

eu am gasit asa :

Placute spate pentru VFR800 - 1998:

Brembo (sinter) - 150 Ron (promo)

Lucas TRW (sinter) - 145 Ron

Ferodo (sinter) - 115 Ron

SBS (sinter) - 135 Ron

EBC (sinter) - 180 Ron

Toba vine completa cu prinderi, gat, arcuri, tot ce trebuie pentru montaj.


» Post actualizat in 03 Jul 2015 21:16

zis_ungureanu ai PM

post-18053-0-27693300-1435957399_thumb.jpg

post-18053-0-79357100-1435957399_thumb.jpg

post-18053-0-91572000-1435957417_thumb.jpg

post-18053-0-53743900-1435957418_thumb.jpg

post-18053-0-53093000-1435957650_thumb.jpg

post-18053-0-12251200-1435957651_thumb.jpg

post-18053-0-79715600-1435957651_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o nedumerire , modelul 2002 VTEC serie sasiu JH2RC46A82M404673 cu siguranta are distributia pe lant ? exista posibilitatea in 2002 sa fie VTEC-uri si pe pinioane ?

 

si daca e pe lant a schimbat cineva de pe forum distributia ca as avea nevoie de niste detalii tehnice si preturi la piese . merci anticipat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU EXISTA VTEC cu distributie pe pinioane!

Piesele pentru distributie (lanturi, patine, intinzatoare, etc) sunt pe undeva pe la 900 de euro la dealerii Honda din Romania din ce imi aduc aminte, si ceva mai ieftine in state.

 

Sunt curios cati km are de te gandesti la distributie. De obicei la modelul asta (si nu numai, si la alte Honde) distributia face urat din cauza intinzatorului/intinzatoarelor de lant. La VTEC problema e intinzatorul de la cilindrii din fata. Din ce am observat (la mine si la alti detinatori) incepe sa faca figuri pe la 50.000km. Un intinzator este 106 euro la mymoto spre exemplu plus vreo 3 euro garnitura si nu mai stiu exact cat capacul din varful intinzatorului. Daca schimbi intinzatoarele si tot face zgomot atunci te poti gandi sa schimbi si patine si lanturi. Pana atunci eu zic ca nu are rost sa cheltui banii pt ca s-ar putea sa o faci degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o nedumerire , modelul 2002 VTEC serie sasiu JH2RC46A82M404673 cu siguranta are distributia pe lant ? exista posibilitatea in 2002 sa fie VTEC-uri si pe pinioane ?

 

si daca e pe lant a schimbat cineva de pe forum distributia ca as avea nevoie de niste detalii tehnice si preturi la piese . merci anticipat .

S3RJ are perfectă dreptate. Eu La 90000km mi-am schimbat intinzătorul .Am fost in Debrecen la un fost mecanic Honda , Istvan 0036 204 700 294 omul stie exact ce si cum dar merge doar pe programare. Mi a confectionat intinzatorul din 2 intinzatoare de CBR600F din 96 , a spus că sunt mai rezistente decât cele noi de Vtec. Totul m-a costat undeva la 35000FT(asta cu schimb de filtre si lichide si reglat supape) . Am vandut VFR ul la 115000km si totul mergea perfect și încă merge :) .Am trecut la XX dar mi-e dor de manevrabilitatea VFR ului pe curbe și sunetul motorului V4....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

confuzia a venit in urma unei vizite la un service moto .... motorul are 85 mii km .

Ia si verifica intai ce si cum, eu am retensionat recent 2 arcuri la un intinzator la un Vtec(in jur de 50 000 de km) si merge foarte ok de atunci. Dupa ce intinzatorul trece de 40-50% din cursa lui arcul nu mai are aceeasi forta ca inainte si din cauza vibratiilor il impinge inapoi. Blocat intinzatoarele pe motor in pozitia in care sunt (iti trebuie o cheie, gasesti dimensiunile cheii in manual) apoi scoase si vazut, daca bate spre maxim iti trebuie macar lanturi si intinzatoare, patinele de obicei se duc al naibii de greu; daca intinzatoarele sunt pe la jumate din cursa e vorba doar de manopera retensionarii arcului.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci fain de sfaturi , am lucrat azi vreo 2 ore cu proprietarul , care-mi e vecin si nu are user facut aici pe forum , la motor , am tensionat arcul sa intinda mai tare si se pare c-a mers ,vom vedea daca pe viitor zgomotul va revenii .

Editat de MariusTm29
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marius,

seria sasiului te ajuta sa-ti dai seama ce tip de VFR ai ( JH2RC46 ). Tu ai modelul RC46 care nu este VTEC.

Distributia este pe lant, asa cum spunea colegul S3RJ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marius,

seria sasiului te ajuta sa-ti dai seama ce tip de VFR ai ( JH2RC46 ). Tu ai modelul RC46 care nu este VTEC.

Distributia este pe lant, asa cum spunea colegul S3RJ.

Gresesti. Si la VFR-ul meu, care e fabricat in 2008, seria incepe exact la fel JH2RC46. Intr-adevar modelul este RC46, dar este VTEC. Din 2002 incepand s-a fabricat modelul VTEC care are inficativ tot RC46. Al zecelea caracter din seria sasiului reprezinta anul de fabricatie, iar din seria de mai sus reiese 2002 an de fabricatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, asa e. Am crezut ca au serii diferite. Modelul anterior avea parca RC45 cod si am presupus ca au schimbat codul din 2002 cand a aparut VTEC-ul. Oricum cel mai simplu e forma motoretei. VTEC-ul are tobele sub sha, farurile pe verticala. Si cel mai probabil pe undeva pe motor ar trebui sa scrie VTEC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, asa e. Am crezut ca au serii diferite. Modelul anterior avea parca RC45 cod si am presupus ca au schimbat codul din 2002 cand a aparut VTEC-ul. Oricum cel mai simplu e forma motoretei. VTEC-ul are tobele sub sha, farurile pe verticala. Si cel mai probabil pe undeva pe motor ar trebui sa scrie VTEC.

RC45 e Honda RVT (model american VTR SP)

» Post actualizat in 06 Jul 2015 13:41

Prima editie de vtecuri 5gen nu au distributia pe pinioane ?

5gen e cu distributia pe pinioane si nu este v-tec

v-tec-ul a aparut in 2002 si de acolo distributia este pe lant.

Editat de Z3US
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima editie de vtecuri 5gen nu au distributia pe pinioane ?

 

5th gen e VFR 800 FI fabricat intre 1998 si 2001. 6th gen e VFR 800 VTEC fabricat intre 2002 si 2009 (sau 2010). Generatia a 5-a e ultima cu distributie pe pinioane. Nu exista VTEC cu distributie pe pinioane.

 

Si generatia a 5-a si a 6-a sunt RC46. Nu stiu exact de ce a ales Honda sa nu schimbe indicativul modelelor avand in vedere ca sunt diferente mari intre ele.

 

RC45 e Honda RVT (model american VTD SP)

» Post actualizat in 06 Jul 2015 13:41

5gen e cu distributia pe pinioane su nu este v-tec

v-tec-ul a aparut in 2002 si de acolo distributia este pe lant.

 

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara tuturor,

 

Am gasit ceva interesant care mi-a placut. http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/73524-hid-projector-headlights/
S-a mai riscat cineva pana acum?
Pe langa asta am vrut sa vad de curios, cat ar fi niste blocuri optice fata si nu am gasit nimic... Asta sa stiu, in cazul in care dau gres, sa pregatesc $$

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara tuturor,

 

Am gasit ceva interesant care mi-a placut. http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/73524-hid-projector-headlights/

S-a mai riscat cineva pana acum?

Pe langa asta am vrut sa vad de curios, cat ar fi niste blocuri optice fata si nu am gasit nimic... Asta sa stiu, in cazul in care dau gres, sa pregatesc $$

Normal ca da, se gasesc "nebuni" care fac modificari si pe la noi. Spre exemplu Ciprinakos si-a facut asta la a lui, nu a mai intrat pe aici de multisor, din cate stiu omul e marinar, probabil acum e plecat ... da-i un mesaj si vezi poate raspunde, cum ti-o fi norocul ...

http://www.pro-bike.ro/forums/garage/vehicle/143-honda-vfr-800-vtec-abs/?tab=mods&mod_id=81

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi inlocuiesc conducta frana spate si ii schimb si lichidul de frana pe spate. stie cineva ce cantitate de lichid de frana intra?

vreo 200 ml?

vezi si tu pe borcan...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...