stefanbh Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 poti pune 190 dar janta fiind pt 180 se sectiunea va fi mai bombata cauciucul nerespectand specificatiile tehnice initiale astfel ca profilul nu mai functioneaza si nici nu se uzeaza cum a fost gandit de proiectanti. plus ca are de ce se lua garcea in caz ca te opreste si observa. DAR se inclina mai usor si top speed-ul va fi usor mai mare ( a se calcula cu regula de trei simpla ) @ Prelli Diablo 3 .. e un cauciuc sport , aderenta maxima ...anduranta minima. Preli Diablo 1 Pe spate de la Nou nout la ate in 5000 KM , la stilil meu , pe un prieten cu un CBR 600F l tinut 10000 ..la stilul lui. @ Azi am fost la polisat cu motorul,obligat fiind de un tir care mi a aruncat un bolovan si mi a plesnit un far, l am polisat si apoi am fost sa mi lipeasca o folie transparenta speciala la un atelier . La o tinichigerie auto , de obicei acolo au aparate si pastă speciala pentru plastic. MI a dat cu 2 feluri de pasta una mai abraziva iar alta de luciu. Fata motorului(Far,carena,Plexi)- 40 Ron ... pana la urma mi a placut si am facut o toata cu 60 Ron. Atentie la muchii sa NU insiste pentru ca iti va lua vopseaua . Plexiul Trebuie demontat sa ti l faca calumea si pe interior. @ CU CAUCIUC MAI LAT decat specificatia TE INCINI MAI GREU ! , top speedul nu e afectat ... decat in sens negativ. Nu stiu regula de trei simpla . Singurele avantaje ar fi Aspectul si eventual aderenta mai mare la accelerari(oricum aderenta sta in principal in TIPUL DE CAUCIUC si nu in dimensiune) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 (editat) @ Prelli Diablo 3 .. e un cauciuc sport , aderenta maxima ...anduranta minima. Preli Diablo 1 Pe spate de la Nou nout la ate in 5000 KM , la stilil meu , pe un prieten cu un CBR 600F l tinut 10000 ..la stilul lui. @ Azi am fost la polisat cu motorul,obligat fiind de un tir care mi a aruncat un bolovan si mi a plesnit un far, l am polisat si apoi am fost sa mi lipeasca o folie transparenta speciala la un atelier . La o tinichigerie auto , de obicei acolo au aparate si pastă speciala pentru plastic. MI a dat cu 2 feluri de pasta una mai abraziva iar alta de luciu. Fata motorului(Far,carena,Plexi)- 40 Ron ... pana la urma mi a placut si am facut o toata cu 60 Ron. Atentie la muchii sa NU insiste pentru ca iti va lua vopseaua . Plexiul Trebuie demontat sa ti l faca calumea si pe interior. @ CU CAUCIUC MAI LAT decat specificatia TE INCINI MAI GREU ! , top speedul nu e afectat ... decat in sens negativ. Nu stiu regula de trei simpla . Singurele avantaje ar fi Aspectul si eventual aderenta mai mare la accelerari(oricum aderenta sta in principal in TIPUL DE CAUCIUC si nu in dimensiune) farul se mai observa ca a fost crapat?te intreb ca si al meu este crapat si nu stiu unde sea il duc sa mi l repare. cu cu vfr rc 36 96', am prins tot cam 220, ar fi urcat mai sus, dar se termina portiunea de linie dreapta, asa ca am lasat-o balta, mie cel putin imi urca foarte greu de la 210 in sus, dar imi imaginez intr-o linie dreapta suficient de mare, ar fi prins mai mult. vfr ul meu este de 750 si este din 1987 si merge lejer cu 210 mergea si mai tare dar mi a fost frica de radar si sa nu zboare plasticele de pe el Editat Iunie 18, 2012 de trogheru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 (editat) He he ... stiu unul din 89 de pe care chiar cad plasticele care a mers cu 260 ... cica la viteza mare se aseaza toate mai bine Eu la 94 meu necarenat pana acum mai mult de 210-211 nu am reusit sa ii dau, drumul nu mi-a permis sa trag de ea sa zic ca nu mai poate mai mult, ce am simtit la al meu si mi se pare un minus e sistemul de franare e un pic subdimensionat, acu nu stiu ce sa zic, habar nu am ce placute de frana are, inca au carne si nu am avut curiozitate asa mare incat sa le desfac doar ca sa vad ce marca sunt. In schimb un mare + pentru suspensie, cel putin in cazul meu, mi-am facut reglajul fata-spate dupa greutate, iar furca fata are bratele schimbate cu unele de f3 care au reglaj si pentru rebound, nu numai pentru arc ... Editat Iunie 18, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 (editat) Eu la a mea, i-am dat de test 230 pe autostrada spre Turda si inca mai ducea putin, pentru mine insa a fost suficient. De cand i-am schimbat releul, nu mai am treaba cu descarcatul bateriei si in sfarsit am si eu faruri. Si ce faruri, ce lumina, zici ca e masina. Si daca tot e motzata, in weekend s-a bagat si intr-o gasca de choppere, sa fie admirata: Saptamana asta o sa-i montez crashpaduri, deja comandate si apoi sa ma invart de-o toba aftermarket. Ma gandesc, daca reusesc, sa modific putin pozitia tobei incat sa se vada mai mult din mandretea de roata pe monobrat. Totusi, din ce-am vazut pe net, cele care au evacuarea mai ridicata nu mai arata chiar asa bine. Editat Iunie 18, 2012 de gabitzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 am fot ieri cu vfr ul 800 din 98 si am constatat ca prind doar 220 km h este normal?mi se pare putin voi cat prindeti cu ale voastre? la ce sa umblu sai mai dau viteza? ce parere aveti despre guma spate Pirelli Diablo 3 ? este ok ca aderenta? mai ai prinderile astea ?ma intereeaza numai prinderile ca eu nu am givi 220 pe bord cu topcase si pasager mergea mai mult, dar ramaneam fara coaste de tot 240 pe bord, si acceleratia nu era la capat... (mai mult nu m-a tinut pe mine) mi-a zburat un surub de carena si cu asta : https://www.davidsilverspares.co.uk/VFR800FIW-1998/part_23805/ deci poate... pinionul si foaia sunt standard ca numar de dinti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Cumpar pentru VFR 98-2001 - manere de pasager - toba cu silencer (fara no name) - capac de monopost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 farul se mai observa ca a fost crapat?te intreb ca si al meu este crapat si nu stiu unde sea il duc sa mi l repare. Exista folie transparenta speciala de far de masina, dai un ploiș inainte sa mai iei din zgarieturi. Folia tine numai pe partea din fata a farului, daca crapatura a plecat si pe lateralul farului... acolo nu mai poate fi protejata de folie..nu se indoaie pe muchie, adica se indoaie dar nu va sta lipăita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Ziua buna tuturor, am o intrebare pt cei carora le place sa mestereasca: si-a refacut cineva suspensia pe fata? Intreb pt ca as vrea ceva sfaturi despre cum se desfac cartusurile. Mi-am luat pistoane pt compresie si revenire (? - rebound in engleza) si intentionez sa-mi setez suspensia de unul singur. Are cineva experiente cu Wilbers la arcuri pt furca fata? urmarind si subiectul de mai sus - viteza maxima - a incercat cineva sa puna pinionul fata cu mai multi dinti decat cel original si, daca da, a facut vreo diferenta la consum? Asfalt uscat si plimbari placute (am auzit ca s-a incalzit acasa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) Nu e mare lucru sa desfaci suspensia, ia manualul si fa dupa manual, tre sa ai 2 maini stangi ca sa nu o poti face singur. Eu mi-am setat singur suspensia, nu e mare treaba, sunt o droaie de tutoriale pe net ... Vizavi de pinion mai mare pe fata ar trebui sa iti scada un pic consumul dar automat iti ia si din cuplu deci gandeste-te de 2 ori inainte, nu o sa mai fie asa fasneatza pe depasiri, cel putin la inceput, pana te inveti cu ea asa, o sa fie aiurea tare. Editat Iunie 19, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Pentru un top speed aproximativ se recomanda una bucata autostrada, si se mai recomanda sa duceti fiecare treapta pana in rosu, pana, nu pe rosu. Fara genti laterale sau topcase, culcati regulamentar pe zezervor. A mea a urcat pana in 240(bord) pe A2. O singura incercare de topspeed am avut pana acum pe A1, cum intrii dinspre Pitesti. Cu topcase si laterale incarcate, pasager, in treapta a 5-a de viteza si m-am dus in cateva secunde pana la 200 km/h unde am inceput sa simt turbulentele create de cutii si am lasat gazul. Cred ca ar fi mers lejer peste cei 220 de care se vorbeste si probabil ca s-ar duce si peste 240. acuma am 190 . arata bine insa pe curbe nu-mi place. Am citit pe net si am gasit ca are 170 stock . Aveam in garaj unul de 160 ma gandesc ca ii stric profilul daca incerc sa-l pun , mai mult rau decat bine . Eu am 180 pe aceeasi janta care o ai si tu(vfr din '93). Se inclina nemaipomenit de bine. Mai ales cu bagaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Nu e mare lucru sa desfaci suspensia, ia manualul si fa dupa manual, tre sa ai 2 maini stangi ca sa nu o poti face singur. Eu mi-am setat singur suspensia, nu e mare treaba, sunt o droaie de tutoriale pe net ... Vizavi de pinion mai mare pe fata ar trebui sa iti scada un pic consumul dar automat iti ia si din cuplu deci gandeste-te de 2 ori inainte, nu o sa mai fie asa fasneatza pe depasiri, cel putin la inceput, pana te inveti cu ea asa, o sa fie aiurea tare. din nefericire in manual nu zice nimic despre cum sa desfaci cartusul ci doar suspensia cu totul. pe net am gasit ceva tutoriale dar nu specific pt vfr. am gasit si o poza despre cum se asteptau unii sa arate vtec-ul inainte de lansare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 din nefericire in manual nu zice nimic despre cum sa desfaci cartusul ci doar suspensia cu totul. pe net am gasit ceva tutoriale dar nu specific pt vfr. am gasit si o poza despre cum se asteptau unii sa arate vtec-ul inainte de lansare... Desfa furca, restul o sa vina de la sine ... e destul de incredibil faptul ca incompetentii astia de la Honda nu au pus nici macat pe V-tec o furca mai de doamne ajuta ... ma bate un gand sa imi schimb etrierii flotanti cu unii cu 4 sau 6 pistonase, am sa studiez un pic piata si daca gasesc un pont sigur ma abonez la un set mai ok de etrieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Top speed cu cutii laterale/topcase/pasagera pe A2 spre in intrunirea de la mare,vantul era usor...220 de km/h pe portiune mica si aia a fost de curiozitate dar total dezamagit motorul nu vroia sa urce mai mult de 9000 rpm parca, cu toate ca eram cu gazul la maxim dar in schimb foarte multumit si incantat de parbrizul touring de la Kappa/Givi, la 170-180 fara vant pozitia mea si a pasagerei era dreapta pe motor,nici un pic inclinatzi, singurele "turbulentze" erau la depasirea tirurilor cand ne mai palea cate o pala de vant...in rest la 180 pozitzia este de touring,chiar nu ma asteptam sa stau atat de lejer . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 @Smoke, si a mea s-a plafonat la fel la ~ 9500 in viteza a 6a, dar la greutatea mea nu ma mir sa fie mai turata la aceeasi viteza . @ Thunderbyte: trebuie sa te bat la cap sa-mi spui ce i-ai facut suspensiei de se simte asa fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 @Smoke, si a mea s-a plafonat la fel la ~ 9500 in viteza a 6a, dar la greutatea mea nu ma mir sa fie mai turata la aceeasi viteza . @ Thunderbyte: trebuie sa te bat la cap sa-mi spui ce i-ai facut suspensiei de se simte asa fain. Am schimbat furca cu una de f3 @Smok3 cand pui si parbriz touring(mai mare ca suprafata) ai si case-urile pe el(cu tot cu parbriz rezistenta mai mare la inaintare data de aer), mai ai si ceva greutate, eventual carburatia nu tocmai tipla si o toba stoc care in cazul vfr-ului cam gatuie motorul la ce te astepti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Salutare viferi, Stie careva vreun pont/pret/etc pt kit de rulmenti jug la un VFR VTEC 2002? De asemenea, ati avut careva pb cu tremuratul ghidonului (stanga-dreapta) din cauza cauciucului fata? Ca sa fiu mai exact, mie-mi tremura ghidonul destul de grav, cand franez, si mai tot timpul intre 30-120 kmph; mi s-a spus din alte surse ca ar fi cauciucul deformat din fabrica sau ceva de genul. Daca ati avut experiente similare rog sa le impartasiti. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Eu la a mea, i-am dat de test 230 pe autostrada spre Turda si inca mai ducea putin, pentru mine insa a fost suficient. De cand i-am schimbat releul, nu mai am treaba cu descarcatul bateriei si in sfarsit am si eu faruri. Si ce faruri, ce lumina, zici ca e masina. Si daca tot e motzata, in weekend s-a bagat si intr-o gasca de choppere, sa fie admirata: Saptamana asta o sa-i montez crashpaduri, deja comandate si apoi sa ma invart de-o toba aftermarket. Ma gandesc, daca reusesc, sa modific putin pozitia tobei incat sa se vada mai mult din mandretea de roata pe monobrat. Totusi, din ce-am vazut pe net, cele care au evacuarea mai ridicata nu mai arata chiar asa bine. Uite o sugestie ptr ideea ta . Este o Toba produsa de GPR . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Salutare viferi, De asemenea, ati avut careva pb cu tremuratul ghidonului (stanga-dreapta) din cauza cauciucului fata? Ca sa fiu mai exact, mie-mi tremura ghidonul destul de grav, cand franez, si mai tot timpul intre 30-120 kmph; mi s-a spus din alte surse ca ar fi cauciucul deformat din fabrica sau ceva de genul. Daca ati avut experiente similare rog sa le impartasiti. Multumesc Iti tremura cand franezi sau cand il lasi liber ? La Franare sunt discurile, la liber cauciucul, mai ales dc e unul second hand.Si daca nu se observa cu ochiul liber poate avea ,,leziuni interne'' Incearca sa strangi piulița mare de pe ghidon, poate nu s rulmentii dusi inca. Piulita se mai destrange in timp de la vibratii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 care estem din Bucuresti. ne adunam si noi joia la vechiul loc - parcul carol, sa mai stam la o vorba? e altceva cand discutam astea fata in fata, plus ca mai aruncam cate un ochi. shot ata... Propun ora 19:00 locul e asta - link dar il putem schimba. Care se anunta pentru maine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Desfa furca, restul o sa vina de la sine ... e destul de incredibil faptul ca incompetentii astia de la Honda nu au pus nici macat pe V-tec o furca mai de doamne ajuta ... ma bate un gand sa imi schimb etrierii flotanti cu unii cu 4 sau 6 pistonase, am sa studiez un pic piata si daca gasesc un pont sigur ma abonez la un set mai ok de etrieri Merci de incurajare. Am gasit in cele din urma un ghid pt VFR (desi-i pt gen 5) care fol exact aceleasi gen de pistoane ca cele de mi le-am luat eu (Racetech compression & rebound valves) . Acum va trebui doar sa aj acasa si sa refac suspensia belita-n accident (ce bine ca n-am aruncat-o). http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/9493-installing-racetech-gold-valves/ Uite aici ce-a facut un vfr-ist sa-si puna etrieri cu 6 pistoane: http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/69337-brakes-de-link-and-other-mods/ placuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 (editat) Ma uit in tutorial si desi motorul e gen 5 furca e "same old crappy" Am aruncat un ochi si pe al doilea link ... am vazut ca omu si-a pus schimbator cu gen cbr, la vfr e simplu si mie sincer mi se pare ca e foarte "badaranesc", daca il pot numi asa, sistemul cu care vine din fabrica... am un ansamblu de tije cu tot cu pedala de schimbator de la un f3 si ma bate gandul sa il adaptez pe suportul meu de scara, singura problema e ca tija schimbatorului care iese din cutie e la aprox. 2 cm mai in interiorul motorului si trebuie sa modific un pic prinderea pe motor astfel incat odata montata sa nu imi atinga parghia in sasiu ... acum partea a 2-a. problema e deja studiata de mine pe partea asta, omul pare ca si-a pus pahare(lowere) de vtr care normal vin cu etrieri in 4 pistonase, el si-a pus in 6 ... mai bine lua bratele cu totul(mult mai ok, mai multe reglaje, etc) am sa mai sap un pic in directia asta si cand am sa gasesc ceva concret la un pret decent am sa fac si schimbarea asta ... Apropo de modificari vad ca lumea aici nu zice nimic de rau legat de ele, bine, nu prea zice nici ... pe SV baietii s-au ciondanit pe tema asta, ca "e mai bine stock" Editat Iunie 21, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Iti tremura cand franezi sau cand il lasi liber ? La Franare sunt discurile, la liber cauciucul, mai ales dc e unul second hand.Si daca nu se observa cu ochiul liber poate avea ,,leziuni interne'' Incearca sa strangi piulița mare de pe ghidon, poate nu s rulmentii dusi inca. Piulita se mai destrange in timp de la vibratii. Imi tremura tot timpul. Mai tare cand franez. Cauciucul nu e second hand; de cand l-am pus mi a facut asa. Rulmentii de la jug sigur sunt stricati;se simte la mana cand intorc ghidonul in gol (cu motoreta suspendata pe cricul central). Imi voi pune cauciucul vechi sa vad daca pb se remediaza si voi verifica piulita de care zici tu. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Daca simti un mic "hop" pe centru, gen butonul de la balans la casetofoane, etc, e clar ca sunt rulmentii dusi. Daca cauciucul e nou eu as da mai degraba roata jos si as pune-o pe un aparat de echilibrat, apoi m-as uita la buza jantei pe lateral sa fie dreapta(daca e lovita janta, bate si se simte), apoi la suprafata de calcare a cauciucului(daca janta e dreapta si totusi suprafata cauciucului nu e "plana", ca sa zic asa, e clar ca are cauciucul defect din fabrica) Un mare aport la astfel de probleme e centrul de greutate modificat, spre exemplu topcase care de obicei sta plin cu chestii cat si suspensia prost reglata ... ai fi uimit ce diferenta poate face o suspensie reglata bine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Daca simti un mic "hop" pe centru, gen butonul de la balans la casetofoane, etc, e clar ca sunt rulmentii dusi. Daca cauciucul e nou eu as da mai degraba roata jos si as pune-o pe un aparat de echilibrat, apoi m-as uita la buza jantei pe lateral sa fie dreapta(daca e lovita janta, bate si se simte), apoi la suprafata de calcare a cauciucului(daca janta e dreapta si totusi suprafata cauciucului nu e "plana", ca sa zic asa, e clar ca are cauciucul defect din fabrica) Un mare aport la astfel de probleme e centrul de greutate modificat, spre exemplu topcase care de obicei sta plin cu chestii cat si suspensia prost reglata ... ai fi uimit ce diferenta poate face o suspensie reglata bine ... Hop-ul de balans cum zici tu se simte clar; de aia zic ca sunt stricati rulmentii. Janta nu e indoita si supr cauciucul pare sa nu fie chiar plana. De vibrat vibreaza si cu top case si fara si cu pasager si fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdorin Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Salut baieti, Stiu ca s-a discutat undeva pe la inceputul forumului, dar am o nelamurire in legatura cu schimbul de ulei. Vad in manualul meu (RC46 2007) ca scrie ca se schimba la 8000 de mile adica 12800 de Km ceea ce mi se pare cam mult. Voi la cati Km faceti schimbul ? Si ce anume folositi? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.