Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Propun o intalnire la Sighisoara, daca e interesat careva. Promit sa ma ocup de organizare. ;)

 

 

Cum spuneam si acum vreo saptamana eu pot in week-end-ul cu 15 septembrie sau 29 septembrie si sunt de acord cu Sighisoara; sper ca ne poate ajuta @kyvacka cu putina organizare in zona. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi am montat ungatorul de lant luat la 99 lei cu tot cu posta.

am ramas insa cu spraiurile pe care am dat 70 lei la promotie-normal am vazut ca aceleasi costau 55 lei unul-

unul de spalare si unul de ungere

le am folosit o singura data ..

le dau cu 40 de lei

in Bucuresti,desigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi am montat ungatorul de lant luat la 99 lei cu tot cu posta.

am ramas insa cu spraiurile pe care am dat 70 lei la promotie-normal am vazut ca aceleasi costau 55 lei unul-

unul de spalare si unul de ungere

le am folosit o singura data ..

le dau cu 40 de lei

in Bucuresti,desigur.

 

salut, ai reusit sa montezi rezervorul pe ghidon asa cum ai vrut? eu am terminat de instalat p'al meu si mai am de bagat ulei (de drujba pe care-l voi lua maine d'oi putea).

ai apucat sa dai parbrizul si oglinda lui tudorp28?

 

la una dintre intruniri as vrea si eu s-ajung dar hotarati va rog una din ele cu mai multi vfr-isti - nu cred ca ma lasa sefa la amandoua... :unsure:

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la una dintre intruniri as vrea si eu s-ajung dar hotarati va rog una din ele cu mai multi vfr-isti - nu cred ca ma lasa sefa la amandoua... :unsure:

 

Cam asa e si la mine :D

Ma gandeam ca o sa fim mai multi la brasov ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, ai reusit sa montezi rezervorul pe ghidon asa cum ai vrut? eu am terminat de instalat p'al meu si mai am de bagat ulei (de drujba pe care-l voi lua maine d'oi putea).

ai apucat sa dai parbrizul si oglinda lui tudorp28?

 

la una dintre intruniri as vrea si eu s-ajung dar hotarati va rog una din ele cu mai multi vfr-isti - nu cred ca ma lasa sefa la amandoua... :unsure:

 

Multumesc mult

Am primit si sunt super ok amandoua.

Oglinda am si montat-o parbrizul asteapta rectificarea carenei fata.

 

La Zis _ungureanu am montat si manetele albastre si bidonasul Loopman undeva pe partea stanga in triungiul format de rezervor cadru si sa

l-am incarcat cu un 10W40.

e cam dubioasa functionarea dar picureste si unge acolo treburile.

 

In ceea ce priveste intalnirile pana acum maxim au fost 7.

ieri am fost mai multi ca ne-am mixat cu Viesparii.

 

participarea ramane elementul surpriza pentur fiecare data.

Editat de tudorp28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult

Am primit si sunt super ok amandoua.

Oglinda am si montat-o parbrizul asteapta rectificarea carenei fata.

 

La Zis _ungureanu am montat si manetele albastre si bidonasul Loopman undeva pe partea stanga in triungiul format de rezervor cadru si sa

l-am incarcat cu un 10W40.

e cam dubioasa functionarea dar picureste si unge acolo treburile.

 

In ceea ce priveste intalnirile pana acum maxim au fost 7.

ieri am fost mai multi ca ne-am mixat cu Viesparii.

 

participarea ramane elementul surpriza pentur fiecare data.

Cu placere! Cand ziceam de intruniri ma refeream la cele nationale. Prin Buc voi incerca sa aj ca pct intermediar C-ta - Craiova - Buc - C-ta. De fapt as putea cancela Craiova daca stie cineva vre-un medic care face masasj terapeutic de corectare as coloanei folosind metoda Dorn.

Aici pe forum este un topic despre ungatoare si acolo ziceasu oamenii ca-i mai bun uleiul de drujbas. P'asta-l voi incerca eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai luati-va sefele cu voi!

 

 

rasnov o sa fie intrunirea de motoare. Sighisoara doar de vfr isti, si eventual prieteni de-ai lor cu alte motoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se poate pt ca nu-i place si nici nu vrea (daca i-ar veni la indemana ar vinde sau da foc mobrei). Cu masina n-are farmec plus ca eu caut un motiv pt o iesire nitel mai lunga.

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

azi mi-am instalat ungator de lant self made (mai putin capul stropitorii). Ceva detalii aici: http://www.motocicli...ost__p__3208635

Am mai atasat si niste poze cu mobra din fata si cu ghidonul. zis_ungureanu a probat pozitia pe mobra cand ne-am intalnit.

Cat de curand va trebui sa-mi soseasca kit-ul de frana (furtune) ocazie cu care voi schimba ansamblul de frana si ambreiaj cu unul luat din SUA cu pistoane ceva mai mari. Tot atunci voi incerca sa pun un pinion putin mai mare in fata pt a vedea daca-i posibila reducerea consumului si sa schimb steaua si bratul de actionare la schimbul vitezelor (luat tot din SUA). Sper sa mearga toate bine...

post-41410-0-98286700-1345482195_thumb.jpg

post-41410-0-77809700-1345482197_thumb.jpg

post-41410-0-96972800-1345482199_thumb.jpg

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

caut o camera cu chirie intr un apartament decomandat,eventual o garsoniera ieftina nu conteaza zona.

ma scuzati ca postez aici dar sunt presat de timp si caut sa folosesc toate canalele de comunicare ce ma pot ajuta sa mi gasesc si eu unde sa stau.Ma dat femeia afara.plm.

0724131953 Victor

Editat de zis_ungureanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am o problema cu mobra mea iar situatia sta in felul urmator :

Una bucata VFR 750F RC36 care nu porneste mereu la cald. In ultimul timp s-a agravat situatia, spre exemplu alaltaieri m-a lasat de 3 ori in oras si am fost nevoit sa o imping. Cand pun contactul face doar "clanc" fara sa invarta sau sa dea semne de pornire. Luminile din bord si farul se aprind, ceea ce ar inseamna ca nu sunt probleme cu bateria, nu? A mai avut cineva problema asta? Stiu despre ele ca au probleme cu releul de incarcare insa simptomele nu par specifice unei probleme de genul.

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am o problema cu mobra mea iar situatia sta in felul urmator :

Una bucata VFR 750F RC36 care nu porneste mereu la cald. In ultimul timp s-a agravat situatia, spre exemplu alaltaieri m-a lasat de 3 ori in oras si am fost nevoit sa o imping. Cand pun contactul face doar "clanc" fara sa invarta sau sa dea semne de pornire. Luminile din bord si farul se aprind, ceea ce ar inseamna ca nu sunt probleme cu bateria, nu? A mai avut cineva problema asta? Stiu despre ele ca au probleme cu releul de incarcare insa simptomele nu par specifice unei probleme de genul.

 

Multumesc anticipat.

Ronee nu ai de unde sti ca nu sunt simptome de incarcare pana nu masori, asa ca fatzi rost de un aparat de masura,imposibil sa nu gasesti la cineva...porneste motorul si masoara bateria,la relantiu tre sa ai 14V +/- 0.2V si la fel si la 4000-5000 rpm....daca nu ai atunci poate fi releul,chiar alternatorul sau cel mai intalnit bateria prea vecehe si nu mai retine curent chiar daca iti incarca.Mai sunt si alte cauze la pornire,dar docamdata pt inceput masoara bateria

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine a fost bateria. clanc face releul dar bateria n-are putere sa invarta demarorul chiar daca farurile lumineaza. daca-i veche atunci devine suspecta principala insa fa mai bine ce ti-a recomandat ciolegul masi sus (masuratori).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc mult pentru raspunsuri. Ar putea sa ma ajute astazi cineva cu masurarea bateriei la intalnire? Azi spre exemplu a pornit fara probleme desi aseara nu.

Multumesc inca o data si astept reply in cazul in care ma puteti ajuta cu masurarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu saptamana asta din pacate nu pot ajunge din cauza jobului,Ronee eu am avut si tot o data pierdut aparat de masurat de la Louis,il au si la KronauMoto pe stok dupa cate imi aduc aminte si urmeaza sa imi iau altul ca este bun la casa omului cand ai nevoie daca ai un minim de cunsotinte sa il folosesti :rolleyes:

http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/1420

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Ma bucur ca am gasit ceva posesori de VFR pe forum. Sunt in cautare de moto si caut ceva nu foarte sport, dar nici foarte touring, iar VFR cred ca este combinatia ideala intre cele doua :makeout:.

Am citit numai cuvinte de lauda despre acest motor. :D

 

Cateva intrebari as avea totusi pentru voi:

1. Ce consum aveti? Ma intereseaza in mod special oras, afara si mixt.

2. Ca si mecanica este ok? Ma gandesc daca ati intampinat probleme majore?

3. Referitor la piese cum este? Se gasesc usor pe piata din RO? Ca si pret cum stau?

 

Momentan fac scoala pt moto si abia pe la sfarsitul lui septembrie pot da examenul. Stiu ca pentru inceput este recomandat sa-ti iei un moto cu o capacitate mai mica, dar sunt destul de cumpatat, iar pe langa asta nu-mi permite bugetul sa schimb motoarele...Eventual sa-mi iau un VFR 750, ulterior investind putin cate putin in ea.

 

Va multumesc mult si asfalt uscat tuturor! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, citeste thread-ul asta si gasesti raspuns la toate. Consum 5-6.5, probleme nu, piese se gasesc.

Bafta la scoala moto!

Poate incepi cu altceva totusi, asta are 100cp. Ai scapat mana in ea si ajungi la 140 uite asa!

 

later edit: daca esti mai mic de intaltime si gasesti un vfr400, vezi cum e, arata super tare. Mie mi-a placut tot timpul carenajul, seamana mai bine cu sora lui de la curse :)

Editat de arcgotic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt in cautare de moto si caut ceva nu foarte sport, dar nici foarte touring, iar VFR cred ca este combinatia ideala

 

E din amandoua cate umpic ... dar mai mult touring, in oras nu e foarte comoda pozitia in schimb in afara e brici.

 

Stiu ca pentru inceput este recomandat sa-ti iei un moto cu o capacitate mai mica, dar sunt destul de cumpatat, iar pe langa asta nu-mi permite bugetul sa schimb motoarele...

 

Faza cu cumpatatu nu o sa te ajute cand iti taie calea mosu cu dacia din 60' ... asa ca din punctul asta de vedere iti recomand sa iti iei ce iti dicteaza inima, o sa te inveti cu ea pe parcurs :smoke:

 

E motor mare, eu am 1.85 si cand o incalec mai dau cu piciorul peste codita, e drept ca nu sunt Vandame dar daca esti mic de statura cred ca o sa ai mici probleme ... acum nu stiu daca se aplica si la versiunile de dinainte de vtec

 

Eventual sa-mi iau un VFR 750, ulterior investind putin cate putin in ea.

 

As merge pe 800 FI pana in 2002, am o cunostinta care o lauda in continuu si tind sa cred ca e cea mai reusita varianta de VFR :)

 

Bafta :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Ma bucur ca am gasit ceva posesori de VFR pe forum. Sunt in cautare de moto si caut ceva nu foarte sport, dar nici foarte touring, iar VFR cred ca este combinatia ideala intre cele doua :makeout:.

Am citit numai cuvinte de lauda despre acest motor. :D

 

Cateva intrebari as avea totusi pentru voi:

1. Ce consum aveti? Ma intereseaza in mod special oras, afara si mixt.

2. Ca si mecanica este ok? Ma gandesc daca ati intampinat probleme majore?

3. Referitor la piese cum este? Se gasesc usor pe piata din RO? Ca si pret cum stau?

 

Momentan fac scoala pt moto si abia pe la sfarsitul lui septembrie pot da examenul. Stiu ca pentru inceput este recomandat sa-ti iei un moto cu o capacitate mai mica, dar sunt destul de cumpatat, iar pe langa asta nu-mi permite bugetul sa schimb motoarele...Eventual sa-mi iau un VFR 750, ulterior investind putin cate putin in ea.

 

Va multumesc mult si asfalt uscat tuturor! :moto:

1. Chestia cu consumul e din poignee d-l: cu alte cuvinte daca te mananca in palma dreapta consumul creste pe masura. In plus daca vrei consum rezuma-te la ceva chinezarie de 50 cm3

2. Mecanic motorul este bulletproof. In rest cam ca la alte moto:consumabile, reglaje etc.

3. Piese se gasesc. Mai bai cu carenele.

Problema majora la VFR[si Honda in general] releul-regulator , care se prajeste cam des, dar si asta se poate remedia cu investitii rezonabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Ma bucur ca am gasit ceva posesori de VFR pe forum. Sunt in cautare de moto si caut ceva nu foarte sport, dar nici foarte touring, iar VFR cred ca este combinatia ideala intre cele doua :makeout:.

Am citit numai cuvinte de lauda despre acest motor. :D

 

Cateva intrebari as avea totusi pentru voi:

1. Ce consum aveti? Ma intereseaza in mod special oras, afara si mixt.

2. Ca si mecanica este ok? Ma gandesc daca ati intampinat probleme majore?

3. Referitor la piese cum este? Se gasesc usor pe piata din RO? Ca si pret cum stau?

 

Momentan fac scoala pt moto si abia pe la sfarsitul lui septembrie pot da examenul. Stiu ca pentru inceput este recomandat sa-ti iei un moto cu o capacitate mai mica, dar sunt destul de cumpatat, iar pe langa asta nu-mi permite bugetul sa schimb motoarele...Eventual sa-mi iau un VFR 750, ulterior investind putin cate putin in ea.

 

Va multumesc mult si asfalt uscat tuturor! :moto:

 

In primul rand cauta sa auzi cum suna un V4 (youtube), s-ar putea sa nu-ti placa, suna diferit de ce auzi pe strada in fiecare zi.

 

- Consum de la 5.5 la 7.5 mixt, in cazul meu, toba sport, iudeÂş la mână.

- Probleme n-am avut niciodata, decat cu un termostat blocat putin pe deschis, 30 de euro a fost unul nou. Releu de incarcare mi cel cu aripioare, l-am asigurat cu un cooler de PC, legat pe becu de pozitie.

- Ce inaltime ai ? Esti la "viitorul" prim motor ? Daca da, as fi pesimist cu alegerea asta...

 

Succes !

post-33938-0-74762400-1346218678_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...