Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am intampinat o alta problema azi,pana acum a pornit bine de cand am curatat rezervorul,eu presupun ca am pompa de benzina defecta,deoarece cand dau contactul baraie cateodata fara oprire,desi are benzina in rezervor,o pornesc,merge dar parca nu se alimenteaza bine,da rateuri,o opresc de la buton si lasand contactul pe el inca tot baraie pompa.Deci eu cred ca e defecta.filtrul de benzina nu se umple aproape deloc.Si eu asa stiu ca acela trebe sa fie plin.E un filtru micut,si inainte o aveam plina.Se vede ca motorul o fost numai la criminali de motoare care nu prea au avut grija de el,si acuma eu vreau sa o pun la punct pana la vara,prioritatea fiind ca motorul sa functioneze bine,dupa aia o sa vina si partea estetica.Voi ce ziceti ati patit asa ceva la VFR-ica?As putea gasi o pompa pe undeva,poate sa fie si folosita,nu conteaza numai sa functioneze.Multumesc....Off topic...scriu texte cam lungi ca numai asa pot sa ma exprim sa intelegeti,deoarece nu prea ma pricep la motoarele astea:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intampinat o alta problema azi,pana acum a pornit bine de cand am curatat rezervorul,eu presupun ca am pompa de benzina defecta,deoarece cand dau contactul baraie cateodata fara oprire,desi are benzina in rezervor,o pornesc,merge dar parca nu se alimenteaza bine,da rateuri,o opresc de la buton si lasand contactul pe el inca tot baraie pompa.Deci eu cred ca e defecta.filtrul de benzina nu se umple aproape deloc.Si eu asa stiu ca acela trebe sa fie plin.E un filtru micut,si inainte o aveam plina.Se vede ca motorul o fost numai la criminali de motoare care nu prea au avut grija de el,si acuma eu vreau sa o pun la punct pana la vara,prioritatea fiind ca motorul sa functioneze bine,dupa aia o sa vina si partea estetica.Voi ce ziceti ati patit asa ceva la VFR-ica?As putea gasi o pompa pe undeva,poate sa fie si folosita,nu conteaza numai sa functioneze.Multumesc....Off topic...scriu texte cam lungi ca numai asa pot sa ma exprim sa intelegeti,deoarece nu prea ma pricep la motoarele astea:D

Baraie cand nu are presiune la benzina, vezi poate ai caneaua infundata si nu da voie benzinei sa treaca mai departe sau poate ai caneaua inchisa sau vre-un furtun semigatuit(patit), nu cred ca e problema de pompa, cand se strica pompa nu mai "baraie" deloc, dar daca baraie cum zici tu inseamna ca nu se alimenteaza cu benzina(traseul de benzina din rezervor pana in pompa e gatutit undeva)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intampinat o alta problema azi,pana acum a pornit bine de cand am curatat rezervorul,eu presupun ca am pompa de benzina defecta,deoarece cand dau contactul baraie cateodata fara oprire,desi are benzina in rezervor,o pornesc,merge dar parca nu se alimenteaza bine,da rateuri,o opresc de la buton si lasand contactul pe el inca tot baraie pompa.Deci eu cred ca e defecta.filtrul de benzina nu se umple aproape deloc.Si eu asa stiu ca acela trebe sa fie plin.E un filtru micut,si inainte o aveam plina.Se vede ca motorul o fost numai la criminali de motoare care nu prea au avut grija de el,si acuma eu vreau sa o pun la punct pana la vara,prioritatea fiind ca motorul sa functioneze bine,dupa aia o sa vina si partea estetica.Voi ce ziceti ati patit asa ceva la VFR-ica?As putea gasi o pompa pe undeva,poate sa fie si folosita,nu conteaza numai sa functioneze.Multumesc....Off topic...scriu texte cam lungi ca numai asa pot sa ma exprim sa intelegeti,deoarece nu prea ma pricep la motoarele astea:D

 

Ai grija cu filtrul ala micut... Sa nu-i reduca din debitul la pompa... Eu cand am schimbat filtrul de benzina, abia am gasit unul care sa se potriveasca; conducta de benzina care intra in el e destul de groasa ( parca 11mm diametru), iar cele stoc pe care le gaseam in benzinarii si pe la diversele magazine de piese auto erau mai subtiri ( in targ m-a intrebat un nene daca e de tractor :crack: ) ... Vezi in manual daca e ok filtrul pe care il ai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intampinat o alta problema azi,pana acum a pornit bine de cand am curatat rezervorul,eu presupun ca am pompa de benzina defecta,deoarece cand dau contactul baraie cateodata fara oprire,desi are benzina in rezervor,o pornesc,merge dar parca nu se alimenteaza bine,da rateuri,o opresc de la buton si lasand contactul pe el inca tot baraie pompa.Deci eu cred ca e defecta.filtrul de benzina nu se umple aproape deloc.Si eu asa stiu ca acela trebe sa fie plin.E un filtru micut,si inainte o aveam plina.Se vede ca motorul o fost numai la criminali de motoare care nu prea au avut grija de el,si acuma eu vreau sa o pun la punct pana la vara,prioritatea fiind ca motorul sa functioneze bine,dupa aia o sa vina si partea estetica.Voi ce ziceti ati patit asa ceva la VFR-ica?As putea gasi o pompa pe undeva,poate sa fie si folosita,nu conteaza numai sa functioneze.Multumesc....Off topic...scriu texte cam lungi ca numai asa pot sa ma exprim sa intelegeti,deoarece nu prea ma pricep la motoarele astea:D

nici la mine nu se umple filtrul. e benzina numai pe fundul filtrului dar motorul nu face figuri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da pai sunt de acord ca daca iti iei o motocicleta stock,nu o sa ai atata probleme.Dar sincer eu mi-am dat masina pe motorul asta,si masina era buna,era un Renault 19 din 91,dar iubirea pentru motoare ma facut sa fac pasul asta.Nici acuma nu imi pare rau ca am dat-o.descoperind ca motocicleta are multle probleme.Usor o voi pune la punct.Macar o sa stiu ca ce piesa o sa o schimb.aia va fi buna.Am nevoie de un bord complet,nu stiti pe cineva care dezmembreaza unul sau care are piese bune?Este vorba de un VFR din 88.Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare. citind mai multe forumuri si siteuri, am aflat, nu stiu daca am inteles eu bine, ca modelul din 2002 incoace nu mai are distributia pe pinioane ci pe lant? fiind un motor v4, sa inteleg ca are 2 lanturi sau cum? prin asta s-a pierdut vesnica durabilitate a motorului? as fi recunoscator daca mi-ar raspunde cineva. va multumesc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare. citind mai multe forumuri si siteuri, am aflat, nu stiu daca am inteles eu bine, ca modelul din 2002 incoace nu mai are distributia pe pinioane ci pe lant? fiind un motor v4, sa inteleg ca are 2 lanturi sau cum? prin asta s-a pierdut vesnica durabilitate a motorului? as fi recunoscator daca mi-ar raspunde cineva. va multumesc :)

Raspunsuri pe scurt: da si da. Discutii au fost o tona cu si despre... mai cauta mai in urma si pe topicul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca da si da .... da e pe lant, nu, nu cred ca s-a dus fiabilitatea. vfr-ul nu e un motor care sa forteze foarte mult distributia, cum e vtr-ul care papa distributii. Intradevar varianta cu distributie pe pinioane e bulletproof dar nici cea pe lant nu pot zice ca te lasa asa de aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...