viper 21 Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 Am primit manualul,multumesc foarte mult:)...O sa imi fie de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 multumesc pt. pont . N-ai pentru ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viper 21 Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Am intampinat o alta problema azi,pana acum a pornit bine de cand am curatat rezervorul,eu presupun ca am pompa de benzina defecta,deoarece cand dau contactul baraie cateodata fara oprire,desi are benzina in rezervor,o pornesc,merge dar parca nu se alimenteaza bine,da rateuri,o opresc de la buton si lasand contactul pe el inca tot baraie pompa.Deci eu cred ca e defecta.filtrul de benzina nu se umple aproape deloc.Si eu asa stiu ca acela trebe sa fie plin.E un filtru micut,si inainte o aveam plina.Se vede ca motorul o fost numai la criminali de motoare care nu prea au avut grija de el,si acuma eu vreau sa o pun la punct pana la vara,prioritatea fiind ca motorul sa functioneze bine,dupa aia o sa vina si partea estetica.Voi ce ziceti ati patit asa ceva la VFR-ica?As putea gasi o pompa pe undeva,poate sa fie si folosita,nu conteaza numai sa functioneze.Multumesc....Off topic...scriu texte cam lungi ca numai asa pot sa ma exprim sa intelegeti,deoarece nu prea ma pricep la motoarele astea:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Am gasit asta pe youtube. Ce ziceti baieti? http://www.youtube.com/watch?v=3hkgOq9r4TE&feature=fvst http://www.youtube.com/watch?v=aHEXpG9Mjo0&feature=relmfu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 (editat) Am intampinat o alta problema azi,pana acum a pornit bine de cand am curatat rezervorul,eu presupun ca am pompa de benzina defecta,deoarece cand dau contactul baraie cateodata fara oprire,desi are benzina in rezervor,o pornesc,merge dar parca nu se alimenteaza bine,da rateuri,o opresc de la buton si lasand contactul pe el inca tot baraie pompa.Deci eu cred ca e defecta.filtrul de benzina nu se umple aproape deloc.Si eu asa stiu ca acela trebe sa fie plin.E un filtru micut,si inainte o aveam plina.Se vede ca motorul o fost numai la criminali de motoare care nu prea au avut grija de el,si acuma eu vreau sa o pun la punct pana la vara,prioritatea fiind ca motorul sa functioneze bine,dupa aia o sa vina si partea estetica.Voi ce ziceti ati patit asa ceva la VFR-ica?As putea gasi o pompa pe undeva,poate sa fie si folosita,nu conteaza numai sa functioneze.Multumesc....Off topic...scriu texte cam lungi ca numai asa pot sa ma exprim sa intelegeti,deoarece nu prea ma pricep la motoarele astea:D Baraie cand nu are presiune la benzina, vezi poate ai caneaua infundata si nu da voie benzinei sa treaca mai departe sau poate ai caneaua inchisa sau vre-un furtun semigatuit(patit), nu cred ca e problema de pompa, cand se strica pompa nu mai "baraie" deloc, dar daca baraie cum zici tu inseamna ca nu se alimenteaza cu benzina(traseul de benzina din rezervor pana in pompa e gatutit undeva) Editat Noiembrie 19, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 http://www.wemoto.ro/bikes/honda/vfr_750_fj_fk_rc24/88-89/picture/fuel_pump_repair_kit_-_point_switch/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Baieti...stiti pe cineva care vinde capac monopost pt VFR800 98'? As fi interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Am intampinat o alta problema azi,pana acum a pornit bine de cand am curatat rezervorul,eu presupun ca am pompa de benzina defecta,deoarece cand dau contactul baraie cateodata fara oprire,desi are benzina in rezervor,o pornesc,merge dar parca nu se alimenteaza bine,da rateuri,o opresc de la buton si lasand contactul pe el inca tot baraie pompa.Deci eu cred ca e defecta.filtrul de benzina nu se umple aproape deloc.Si eu asa stiu ca acela trebe sa fie plin.E un filtru micut,si inainte o aveam plina.Se vede ca motorul o fost numai la criminali de motoare care nu prea au avut grija de el,si acuma eu vreau sa o pun la punct pana la vara,prioritatea fiind ca motorul sa functioneze bine,dupa aia o sa vina si partea estetica.Voi ce ziceti ati patit asa ceva la VFR-ica?As putea gasi o pompa pe undeva,poate sa fie si folosita,nu conteaza numai sa functioneze.Multumesc....Off topic...scriu texte cam lungi ca numai asa pot sa ma exprim sa intelegeti,deoarece nu prea ma pricep la motoarele astea:D Ai grija cu filtrul ala micut... Sa nu-i reduca din debitul la pompa... Eu cand am schimbat filtrul de benzina, abia am gasit unul care sa se potriveasca; conducta de benzina care intra in el e destul de groasa ( parca 11mm diametru), iar cele stoc pe care le gaseam in benzinarii si pe la diversele magazine de piese auto erau mai subtiri ( in targ m-a intrebat un nene daca e de tractor ) ... Vezi in manual daca e ok filtrul pe care il ai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 E 12 lei un filtru dinala, problema e ca nu toata lumea aduce ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Am intampinat o alta problema azi,pana acum a pornit bine de cand am curatat rezervorul,eu presupun ca am pompa de benzina defecta,deoarece cand dau contactul baraie cateodata fara oprire,desi are benzina in rezervor,o pornesc,merge dar parca nu se alimenteaza bine,da rateuri,o opresc de la buton si lasand contactul pe el inca tot baraie pompa.Deci eu cred ca e defecta.filtrul de benzina nu se umple aproape deloc.Si eu asa stiu ca acela trebe sa fie plin.E un filtru micut,si inainte o aveam plina.Se vede ca motorul o fost numai la criminali de motoare care nu prea au avut grija de el,si acuma eu vreau sa o pun la punct pana la vara,prioritatea fiind ca motorul sa functioneze bine,dupa aia o sa vina si partea estetica.Voi ce ziceti ati patit asa ceva la VFR-ica?As putea gasi o pompa pe undeva,poate sa fie si folosita,nu conteaza numai sa functioneze.Multumesc....Off topic...scriu texte cam lungi ca numai asa pot sa ma exprim sa intelegeti,deoarece nu prea ma pricep la motoarele astea:D nici la mine nu se umple filtrul. e benzina numai pe fundul filtrului dar motorul nu face figuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 (editat) http://www.wemoto.ro...re/fuel_filter/ http://www.wemoto.ro/bikes/honda/vfr_750_fn_fp_rc36/92-93/picture/fuel_filter/ Editat Noiembrie 19, 2012 de costivfr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Deasta nu imi place sa iau motoare trecute prin multe maini. Mai bine dau bani in plus la cumparare sa nu trebuiasca apoi sa-mi fac de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rzww Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Asta e cea mai buna varianta...daca iti permiti! Daca nu, mai faci si compromisuri si mai tai din mofturi pentru ati pune motocicleta la punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Da ok, da bagi mai multi bani apoi in ea decat era aia buna, sa nu mai zic de nervi, si o vinzi si mai greu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rzww Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Perfect de acord. Dar cand nu ai toti banii dintr-o bucata, preferi sa o iei "pe bucatele" si sa o stii "a ta", decat sa salivezi prin sub-forumul de vanzari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Corect Rzww. Ieu unul am mancat pufulet o perioada dar a meritat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Nunta de VFR-isti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Krasivaya :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viper 21 Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Da pai sunt de acord ca daca iti iei o motocicleta stock,nu o sa ai atata probleme.Dar sincer eu mi-am dat masina pe motorul asta,si masina era buna,era un Renault 19 din 91,dar iubirea pentru motoare ma facut sa fac pasul asta.Nici acuma nu imi pare rau ca am dat-o.descoperind ca motocicleta are multle probleme.Usor o voi pune la punct.Macar o sa stiu ca ce piesa o sa o schimb.aia va fi buna.Am nevoie de un bord complet,nu stiti pe cineva care dezmembreaza unul sau care are piese bune?Este vorba de un VFR din 88.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 (editat) Nunta de VFR-isti http://www.youtube.com/watch?v=4Wn1hxnfxD8&feature=plcp Iote si un invitat care a plecat mai devreme: http://www.youtube.com/watch?v=AQhvpKQEcEA&feature=player_embedded# Editat Noiembrie 21, 2012 de aurelyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghitisor84 Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 am si eu o intrebare. citind mai multe forumuri si siteuri, am aflat, nu stiu daca am inteles eu bine, ca modelul din 2002 incoace nu mai are distributia pe pinioane ci pe lant? fiind un motor v4, sa inteleg ca are 2 lanturi sau cum? prin asta s-a pierdut vesnica durabilitate a motorului? as fi recunoscator daca mi-ar raspunde cineva. va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 am si eu o intrebare. citind mai multe forumuri si siteuri, am aflat, nu stiu daca am inteles eu bine, ca modelul din 2002 incoace nu mai are distributia pe pinioane ci pe lant? fiind un motor v4, sa inteleg ca are 2 lanturi sau cum? prin asta s-a pierdut vesnica durabilitate a motorului? as fi recunoscator daca mi-ar raspunde cineva. va multumesc Raspunsuri pe scurt: da si da. Discutii au fost o tona cu si despre... mai cauta mai in urma si pe topicul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 Nu cred ca da si da .... da e pe lant, nu, nu cred ca s-a dus fiabilitatea. vfr-ul nu e un motor care sa forteze foarte mult distributia, cum e vtr-ul care papa distributii. Intradevar varianta cu distributie pe pinioane e bulletproof dar nici cea pe lant nu pot zice ca te lasa asa de aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 Pinionul e cel mai reliable, dar si mult mai scump decat lantul... fa tu calculele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 Nu cred ca da si da .... da e pe lant, nu, nu cred ca s-a dus fiabilitatea. vfr-ul nu e un motor care sa forteze foarte mult distributia, cum e vtr-ul care papa distributii. Intradevar varianta cu distributie pe pinioane e bulletproof dar nici cea pe lant nu pot zice ca te lasa asa de aiurea. Pai eu ce zisei? S-a dus comparativ cu distributia pe pinioane. Acum da poti compara cu ce vrei tu (inclusiv VTR), insa comparatia aici se facea intre, citez "vesnica durabilitate a motorului" (adica versiunile '86-'01) si versiunea cu lant ('02 - prezent). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.