Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Stiu sigur ca e ok ca ulei de furca si ca ulei de amestec la 2t dar in motor nu am bagat sau auzit sa bage careva, sau macar sa recomande cineva asa ceva. Cum ai ajuns de ti-ai laut yacco?

Well...folosesc la paramotor in 2 timpi si am zis sa incerc si la moto.

L am mai auzit si pe ala de la magazinul de pe cheiul dambovitei -Buc-ca foloseste yacco ful sintetic care e la acelasi pret cu motul si motorex si am zis sa incerc.

Prea multe optiuni,din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,asa ceva imi trebuie.vad ca e si redus...pfu,multumesc mult.

 

post-46672-0-36740500-1364895901_thumb.jpgpost-46672-0-19389300-1364895936_thumb.jpgpost-46672-0-22681200-1364895982_thumb.jpg

Iata la ce ma refeream cand spuneam ca-mi face varza sub topcase cand este ploaie/noroi. Problema naspa este mai ales la incuietoare, sa nu-mi intre ceva acoo si sa mai scot la p***vara...

attachicon.gifFoto 245.jpg

 

Am adaugat si un ghidon la vechiul meu anunt: /index.php?/topic/692436-vand-piese-honda-vfr-02-05/

vezi ca ieri mi am cumparat sorturi de camion sa mi fac extender la aripa fata

fiind mai groase ca de aia am luat de camion, nu mi a fost necesar ca prindere decat un surub in mijlocul aripii si sta ca turnata,adica este semirigida.

intre timp am studiat si problema ta pe spate.

poti face fix ca la bmw 1100 gs ca tot monobrat e si ala,adica ii faci un brat de la axul central care sa vina pana la cauciuc.

o platbanda,ceva.acolo se va opri noroiul stiu ca nu am avut probleme

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt sugestie. Am pus deja n gen de plastic cu textura cauciucata - va trebui sa-l vopsesc pt ca arata naspa acum.

Pt ca am ungator de lant montat, asa cum mi-au spus unii, am si jeanta spate cam mizerabila. Drept urmare, de proba am pus un gen de placa de policarbonat in incercarea de a proteja in oarece masura stropirea jentii - arata taranesc dar asta este, ma voi gandi mai tarziu sa-i dau fata daca se dovedeste eficienta solutia.

Intre timp mi-am pus inapoi pinionul fata original de 16 (pana ieri avui de 18) pt ca n-am observat nici o imbunatatire a consumului ci dimpotriva.

Link-urile de mai sus de pe louis sunt doar pt suportii ce se monteaza in capetele de ghidon fara oglinzile in sine. Dupa parerea mea tot ebay-ul este de baza - da un search cu bar end mirror si vei vedea diversitate si preturi, poate, mai mici.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

cine se baga maine la salonul auto-moto din piata constitutiei?



aaaa...ink ceva,cu vechea mea pb cu sezorul iat.am gasit pe e-bay un senzor la 10E,20E....si nu situ ce sa fac.

stie cineva cum se poate remedia pb asta si dak il gasesc si la noi in Romanica?

 

astept raspunsuri

merci!!



p.s.:cine imi spune cum pun aci' niste poze?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul iat este ala din cutia filtrului de aer, nu? Il schimbi i gata? Probabil nici nu va trebui sa dai rezervorul jos. Senzorul asta nu cred ca este specific numai VFR-ului. Probabil il poti gasi la un dezmembrari daca te duci cu el in mana.



La fereastra cu "Reply to this topic" alegi in josul si dreapta ei "More Reply Options" si acolo ai "Attach files" :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am promis ca postez. Poate ajuta pe cineva. Multumiri lui Thunderbyte pentru treaba awesome pe care a facut-o. Cheers mate !

Interesanta lucrare. Chiar imi place. Sa-nteleg ca Thunderbyte ti-a adaptat ghidonul?

A fost nevoie de alte furtune sau cabluri?

Ce fel de ghidon este?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtune noi de frana metalice (prea scurte cele de pe r1) si furtune noi de ambreiaj (erau mai scurte cu ~2 cm) + cablul de la soc prea scurt cu 1 cm. Ghidonul loveste carenele razant, adica le atinge la unghiul maxim de bracaj, dar nu-i bai.

VFR-ul arata cel mai bine cu semighidoane joase in opinia mea, dar prefer sa evit durerile de spate si de articulatie dreapta. Thunderbyte a facut multe :D, daca binevoieste, poate sa povesteasca el exact ce si cum, Nu vreau sa va induc in eroare.

 

Inca putin, sa vina si anvelopele si pot sa ies si eu la o plimbare :D. Mor in casa cu vremea asta frumoasa de afara.

 

asta-i ghidonu:

http://www.motonetro.ro/magazin-online/ghidoane-wrp/?good_detail=21033

Editat de robertd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@thunderbyte

Ti-am zis, nu-i bai, ma bucur ca partea cea mai grea si importanta a fost facuta de un prieten, iubitor de v4 si foarte fain mecanic. Ce a ramas de facut nu-i rocket science.

 

Daca aveti careva intrebari, pot sa va ajut cu cea mai mare placere in limita cunostiintelor mele.

Cheers !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@thunderbyte

Ti-am zis, nu-i bai, ma bucur ca partea cea mai grea si importanta a fost facuta de un prieten, iubitor de v4 si foarte fain mecanic. Ce a ramas de facut nu-i rocket science.

 

Daca aveti careva intrebari, pot sa va ajut cu cea mai mare placere in limita cunostiintelor mele.

Cheers !

Cu intrebarile pot ajuta si eu daca e cineva interesat, dar imi e aiurea sa stau sa insir lucrurile facute la motorul tau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam de cand vi se aprinde becul rosu de benzina ? Inainte de liniuta rosie ? I-am schimbat termistorul, nu mi-o mers niciodata, asa ca nu stiu de cand se aprinde. As putea goli benzina "de rezerva" sa vad daca e cea din specificatii, dar poate ma lamuriti voi cei cu 94-97.

Becul se aprinde cand acul ajunge sub liniuta rosie. Undeva mai jos de ea, oricum. Benzina mai e foarte putina dupa ce se aprinde, in jur de 2-3L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de treaba cu benzina, cand mi-am schimbat rezervorul a trebuit sa mut caneaua de pe un rezervor pe altul si atunci am constatat ca robinetul defapt are 2 tevi in interiorul rezervorului, una care tine rezerva si una care da totul din rezervor, in mod normal ai doar 2 trepte dar, daca rupi cilindrul de pe spatele rozetei deblochezi a treia treapta in care iti tine rezerva si asa practic ai 3 trepte ON-OFF-RES. Eu am facut asta si merge brici, mai ales ca la mine e o problema undeva si nu am reusit sa fac martorul de rezerva functional.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtune noi de frana metalice (prea scurte cele de pe r1) si furtune noi de ambreiaj (erau mai scurte cu ~2 cm) + cablul de la soc prea scurt cu 1 cm. Ghidonul loveste carenele razant, adica le atinge la unghiul maxim de bracaj, dar nu-i bai.

VFR-ul arata cel mai bine cu semighidoane joase in opinia mea, dar prefer sa evit durerile de spate si de articulatie dreapta. Thunderbyte a facut multe :D, daca binevoieste, poate sa povesteasca el exact ce si cum, Nu vreau sa va induc in eroare.

 

Inca putin, sa vina si anvelopele si pot sa ies si eu la o plimbare :D. Mor in casa cu vremea asta frumoasa de afara.

 

asta-i ghidonu:

http://www.motonetro.ro/magazin-online/ghidoane-wrp/?good_detail=21033

Pai daca atat acostat numai ghidonul,prinderile cat au mai costat?

Si de unde ai luat furtunele si cu cat?

 

Un lucru este clar,cu ghidon mobrele noastre arata ca un poponeata,sa ma scuzati dar asa vad eu.

Mai sus,cateva possturi, propuneam un model de semighidon super reglabil,poate de data asta nu mai trece neobservat.

http://www.motofashion.ro/index.php?productID=348

Mai propuneam sa ne strangem toti cei ce vrem o pozitie mai confortabila la mobrele noastre si sa le scriem astora sa luam en gros,deci mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica daca atat a costat numai ghidonul? la 140 de lei ghidon din aluminiu de strada, pot zice ca e un super pret.

Prinderile daca nu ma insel au fost 200 de lei si sunt facute de cineva dupa dimensiuni, nu cumparate de-a gata. Finisajul final a fost facut de mine, mai exact rotunjirea muchiilor iar vopsirea a fost facuta in camp electrostatic si a costat cativa lei.

Furtunele nu stiu daca le are inca, urma sa fie comandate de la Ludomotors la 200 si ceva de lei parca ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti pe cineva ce vinde un electromotor de VFR800 98'? Se potrivesc oare cele de pe CBR\VTR sau alte modele? Se pare ca m-a cam lasat...mai porneste doar ciocanit cu un obiect in el.



Ce ziceti de ceva sh de prin Anglia? Am gasit asta merita? http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-VFR800-STARTER-MOTOR-1998-2001-FI-MODEL-/280992282823?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item416c71f8c7

 

de altfel si acesta? http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-VFR-800-VFR800-1998-2001-STARTER-MOTOR-/251243498164?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a7f478ab4

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti pe cineva ce vinde un electromotor de VFR800 98'? Se potrivesc oare cele de pe CBR\VTR sau alte modele? Se pare ca m-a cam lasat...mai porneste doar ciocanit cu un obiect in el.

 

Ce ziceti de ceva sh de prin Anglia? Am gasit asta merita? http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-VFR800-STARTER-MOTOR-1998-2001-FI-MODEL-/280992282823?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item416c71f8c7

 

de altfel si acesta? http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-VFR-800-VFR800-1998-2001-STARTER-MOTOR-/251243498164?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a7f478ab4

Pune mana si dal jos, sunt 2 suruburi si al treilea este cablu pus pe el, dupa ce l`ai desfacut,il cureti, dai 2-3 semne pe el cu un marker sa iti fie mai usor (intre capacele lui si partea din mijloc) de montat la loc, dupa ce l`ai desfacut este posibil ca, carbunii sa nu mai fie in limita service`ului ( se schimba), platoul de carbuni sa fie rupt...( se schimba) sau rulmentul sa nu mai mearga cum trebuie( se schimba, iei codul dupa rulemnt) il extragi cu o presa si pui altul la loc, mai rau ar fi daca bobinajul acela ar fi belit( atunci schimbi electromotorul cu totul), sau posbil doar sa il curesti si sa il pui la loc...depinde cum ai norocul dar pana sa comanzi altul trebuie VERIFICAT :)

Iti recomand pt anumite piese pe wemoto.ro...eu personal am comandat de la ei si am fost multumit

In lincul de mai jos pt motorul tau ai sa gasesti urmatoarele piese pt electromotor: http://www.wemoto.ro/bikes/honda/vfr_800_fi-1/01/

la sectiunea :

 

MOTOR - lista piese : -Carbune si suport carbune demaror

-Carbune demaror

bafta si sa ne ti si pe noi la "curent" cu cele intamplate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci!

 

uite si mobra mea....

 

 

ce ziceti?

 

Fain motor, sa-l stapanesti sanatos :D

 

mai rau ar fi daca bobinajul acela ar fi belit( atunci schimbi electromotorul cu totul),

 

Se poate rebobina ... asa am patit cu electromotorul de la masina, acelasi simptom pornea doar daca il ciocaneam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm...cred ca da, pentru inceput ar trebui sa-l desfac sa ma uit la el. Hmmm...daca se duce bobinajul, mai porneste la ciocanit? Adica simptomul asta nu este in principiu de la carbuni? In fine...pana nu-l desfac, nu pot sa dau decat cu presupusul... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci dupa cum vezi si spune si Mr Magic variante sunt dar mai intai si mai intai trebuie sa vezi despre ce este vorba....pana sa te apuci sa cautzi si sa cumperi altul nou sau second

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...