aurelyan Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 (editat) Le-am schimbat si eu cand am facut carburatia, pentru ca erau lipite... Atunci le-am cumparat de la Kampur (trimit si prin curier), dar tin minte ca dupa ce le-am cumparat, am gasit pe ebay mai ieftine... Ups, acum vad... Ai zis dintre carburatoare si filtru de aer, sau dintre carburatoare si motor?! Cele din link-ul lui S3RJ sunt dintre carburatoare si motor parca... Editat Februarie 3, 2014 de aurelyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Baieti numai ce am luat si eu un vfr 800 2003 si bateria era moarta (nepornit din luna 8 2013). Am incarcat bateria, invarte ok dar nu porneste. Se poate sa se fi udat bujiile? Maine le desfac dar eram curios de simptome similare daca sunt la vfr. Thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 (editat) Salut, Nu sunt cele dintre carburator si cilindru. Astea sunt deasupra intre carburator si partea in care se prinde filtrul de aer. Editat Februarie 4, 2014 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafuit Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Baieti numai ce am luat si eu un vfr 800 2003 si bateria era moarta (nepornit din luna 8 2013). Am incarcat bateria, invarte ok dar nu porneste. Se poate sa se fi udat bujiile? Maine le desfac dar eram curios de simptome similare daca sunt la vfr. Thanks Eu, cand am avut VFR-ul V-tec 2002, am avut aceeasi problema si nu am putut sa-i dau de cap. Udam bujiile in draci, chiar si la injectie. Am luat bujii NGK Iridium Laser, cele mai scumpe posibile, si tot nu a pornit. Am ajuns cu ea la Intermotorcycle pe platforma ca sa-mi spuna neni de acolo cat de dobitoc sunt. Calitatea benzinei din rezervor dupa 3-4 luni se deteriorase. Au pus baietii 2 L de benzina proaspata si a pornit din prima (desigur cu bujiile uscate). Asa ca, in astfel de situatii, recomand prima data sa se schimbe benzina din rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Am dat si eu bujiile jos si erau negre! Curatate si puse la loc a pornit la prima. Abia astept primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Baieti numai ce am luat si eu un vfr 800 2003 si bateria era moarta (nepornit din luna 8 2013). Am incarcat bateria, invarte ok dar nu porneste. Se poate sa se fi udat bujiile? Maine le desfac dar eram curios de simptome similare daca sunt la vfr. Thanks felicitari Gacrya pentru achizitie. ai sa te bucuri la maxim de noua achizitie. asteptam sa treaca iarna sa ne vedem pe sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Salut, Ce cauciucuri? Ce ulei? Ce filtre? Recomandati pentru moto din semnatura. Daca aveti oferte, va rog PM. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 felicitari Gacrya pentru achizitie. ai sa te bucuri la maxim de noua achizitie. asteptam sa treaca iarna sa ne vedem pe sosea. Multumesc, sa avem parte doar de evenimente placute! Salut, Ce cauciucuri? Ce ulei? Ce filtre? Recomandati pentru moto din semnatura. Daca aveti oferte, va rog PM. Multumesc! Cauciucurile care-ti plac tie sunt cele mai bune, nu cred ca parerea mea sau a altora trebuie neaparat sa fie si a ta si daca mie-mi place Michelin nu inseamna ca tu o sa te simti ok cu el pe strada. Ulei s-a discutat pe fb de ex: https://www.facebook.com/groups/143830902479798/permalink/213576588838562/?stream_ref=2 eu unul am luat motul 300v. Ce filtre !? doar cele care se potrivesc, evident Pentru cauciucuri daca astepti putin o sa imi intre pe stoc vreo 50 bucati de cauciucuri NOI NOUTE, cu eticheta, Michelin, Metzeler, Dunlop, etc la 150 lei / bucata! Da, 150 lei oricare cauciuc, nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) Mie imi place profilul la Avon dar nu cred ca e recomandat.300v la BMW R 1150 RT? Pentru VFR 800 cred ca Motul 7100 NF (ulei pentru moto cu ambreiaj in baie de ulei). Este vreo diferenta intre Motul 7100 simplu si 7100 NF?Cat despre cauciucuri, pretul este foarte bun dar depinde de DOT! Pe anuntul tau spui cauciucuri noi 2007-2012 si sunt aproape numai 2005-2006. Nu am vazut nimic 2011-2012. Editat Februarie 13, 2014 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Daca tu te uiti la DOT la un cauciuc cu 150 lei nou inseamna ca ai uitat ca altii iti cer 100-150 lei pe cauciucuri second. Ele sunt pastrate in depozit de cauciucuri deci nu au urme de "uzura a timpului". Cauciucuripe sunt intre 2005-2014 eu de ex am luat cauciuc 2014 dar astea sunt 1 la 1.000 cauciucuri. Cum spuneam, dotul prea putin important la un cauciuc care cu dot 2012-2013 costa de 3-4 ori mai mult. Acum am VFR 800 de aia am zis motul 300v. In bmw am bagat ulei mineral, de masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) DOT-ul este foarte important! Producatorul garanteaza doar 5 ani. Iei cu 300 ron 2 cauciucuri pe an si alea vechi. 300X5ani=1500 ron Doar nu o sa iei unele din 2007 si o sa le tii pana in 2019! Sau da? Eu iau cu 1150 ron, perechea, DOT 2014 si sunt garantate 5 ani. 1500-1150=350 ron castig eu. Acum le schimb cam la 3 ani din acuza uzurii deci bag cam 385 ron/an. Si beneficiez de ultima tehnologie (pilot road 4) si sunt garatante pana in 2019. Tu vinzi un cauciuc cu tehnologie veche din 2007 care este uzat moral (cauciucul isi schimba proprietatile) care a iesit din garantie din 2012. Este normal sa fie ieftin la achizitie si la vanzare. La fel si cu uleiul. Ai luat un ulei care este pentru racing. Ai o moto de tourig pe care o pui pe circuit? De ce nu iei o vitezana? Scuze de deranj! Editat Februarie 13, 2014 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 As vrea sa iti dau dreptate in unele puncte dar sa te si contrazic. Da, DOT-ul este important DAR nu degeaba mi-ai facut tu calculul acolo cu cauciucul nou, dot 2014 pentru ca depinde STRICT de cat mergi cu el. Daca intr-un an faci 15.000 ? il mai tii 3 ani ? Mai castigi tu bani ? Vrei sa-mi spui ca unul DOT 2009, nu tine 15.000 la fel ca unul DOT 2014? Daca iei din 2014 inseamna ca mergi 5 ani cu ele ? Eu zic ca o pereche de cauciucuri schimbi in functie de cat mergi, odata pe sezon, sau odata la 2 ani daca te cari mai putin. Pana la urma fiecare isi cumpara in functie de buget, eu consider ca un cauciuc nou, pastrat corespunzator in depozit, isi face la fel treaba ca unul 2014 timp de 1 an. Cat despre ulei, am ales 300v pentru ca este cel mai bun din gama motul, bineinteles se putea si 7100 sau care mai este full sintetic dar este o alegere personala pentru ca am si enduro si acolo tot 300v bag, imi convine sa iau mai mult ca-mi ramane si pentru enduro, asta e principalul motiv. Nu am avut si nu o sa am "vitezana" vreodata, in schimb am avut toate genurile de motoare. Unde-i deranjul apropo? de aia suntem pe forum, sa dezvoltam idei si pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Am spus ca merg cu o pereche noua de cauciucuri cam 3 ani. Acum am Metzeler Z6 din 2010 si le-am tinut pana in sezon 2013 inclusiv (am si un snur pe spate). De asemena am vandut si eu cauciucuri aduse din Germania cu DOT asemanator cu ale tale (vezi anunturi) si stiu cum sunt pastrate. Si nu vreau sa catig bani ci vreu sa-mi apar viata (cat de cat) investind in echipament si consumabile de caliate, indiferent de costuri. Eu perg pe raportul de calitate-pret. Credeam ca am deranjat, daca nu cu atat mai bine! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Nu conteste ca ai vandut sau nu, prea putin conteaza. EU stiu sigur UNDE si CUM au fost depozitate cauciucurile asa ca nu vorbesc prostii. Te intreb, in general, tu sau oricine altcineva nu poate merge cu un cauciuc NOU, dot 2009 2 ani fara griji ? in limita a 10-15k km ? Cum am zis mai sus, fiecare isi cumpara ce-si permite pana la urma. Eu si pe oricine am intrebat inainte sa aduc cauciucurile mi-au confirmat ca 150 lei / cauciuc nou, dot mai vechi este foarte ok! Cu timpul, cine stie, poate o sa ajungem la 100 lei / cauciuc Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Este foarte ok doi ani cu un cauciuc din 2009 si 15000 km pentru multi.Dar nu beneficiezi de ultimile noutati si tehnologii.Pentru mine este ok doi ani cu un cauciuc din 2010 (adica 2014 si 2015) si 15000 km ca sa ai garantia producatorului. Daca ne uitam la pret ne lasam de motociclism. Sau ne plimbam doar pe bulevarde sa ne vada lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Eu am constatat cu stupoare ca am gume din 2004 , motorul il luasem de la cineva care l-a "pastrat" mult timp in garaj. Oricum, Michelin recomanda schimbarea lor dupa 10 ani ... dupa 5 ani trebuie verificatre de un mecanic profesionist (nu stiu ce inseamna asta ) sursa: http://moto.michelin.co.uk/advice/buying-guide/when-should-i-change-my-tyres The 5 year test – before it’s too late! When they’ve been in use for 5 years or more, tyres must be examined annually by a professional mechanic. If they need to be changed, follow the bike manufacturer’s recommendations concerning the replacement of original equipment. As a precaution, any tyre which has not been replaced after 10 years must be changed, even if its general condition seems good and it has not reached the limit of wear. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 professional mechanic inseamana unu care lucreaza la vulcanizare. dar cum nu avem specialisti in cauciucuri moto si nici nu avem fabrica michelin in romania de cauciucuri moto ramane sa ne luam dupa aia mai "batrani". Unde gasesc suport numar (doar patratul acela din plastic). Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 professional mechanic inseamana unu care lucreaza la vulcanizare. dar cum nu avem specialisti in cauciucuri moto si nici nu avem fabrica michelin in romania de cauciucuri moto ramane sa ne luam dupa aia mai "batrani". Unde gasesc suport numar (doar patratul acela din plastic). Multumesc! De obicei la orice magazin care vinde piese moto sau de scutere, si de obicei ti-l da moca pentru ca le faci reclama(scrie pe suport), dar iese foarte usor cu ceva benzina ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 De obicei la orice magazin care vinde piese moto sau de scutere, si de obicei ti-l da moca pentru ca le faci reclama(scrie pe suport), dar iese foarte usor cu ceva benzina )Pe bune? Toti vor sa-ti ia banii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Pe bune? Toti vor sa-ti ia banii! Am zis de obicei ... eu cand lucram in service montam moca suporti de genul asta, chiar daca venea clientul si intreba ca sa cumpere unul tot gratis il primea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Vand un capac monopost pt VTEC (02-09). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Da-ne si-un pret, daca tot ne-ai starnit curiozitatea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 200 lei negociabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Caut stator pt fostul meu VFR800 Vtec de preferabil second, se pare ca actualul proprietar e cam inghesuit cu banii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Caut stator pt fostul meu VFR800 Vtec de preferabil second, se pare ca actualul proprietar e cam inghesuit cu banii Pot sa-i aduc eu, 270 lei total de plata cu tot cu transport pana la el acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.