ThunderByte Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Nu 200 ci putin peste jumatatea lui da oricum prostia costa ... Asta e clar ... mi-am luat-o si eu asa vara asta de am indoit un brat la furca plus alte rahaturi indoite, sparte, etc, dar pe mine toata reparatia cu inlocuirea bratului indoit m-a costat undeva la 200 de euro, in situatia ta o sa te coste un pic mai mult ... ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 O ciudatenie totala cu indicatorul de benzina ( VFR 750J RC 24 din '88). Am constatat ca nu functioneaza (ramane forever la zero) dupa ce am cumparat motocicleta. Proprietarul zicea ca functiona inainte - a lucrat ceva la partea din fata a motocicletei, dupa care a avut tot 1-2 l de benzina in rezervor si nu si-a dat seama daca mai merge indicatorul sau nu. Am pus pe direct ceasul din bord ( legatura intre borne) si acul s-a ridicat la max, asa ca am dedus ca bordul e ok, problema e sonda din rezervor. Comand alta sonda de pe ebay, o conectez la mufa, litrometrul tot zero indiferent de pozitia plutitorului. Imi vine o idee nastrusnica - daca la montaj cineva a pus firele invers in bord - tai firele de la mufa si le leg invers. Tadam, functioneaza. Injur in sinea mea electricienii ( ca am cumparat o sonda degeaba) si repet smecheria cu sonda de pe motocicleta - imi arata imiediat full, cum trebuia, ca rezervorul era plin. Plec la o plimbare, se intampla ceva ciudat, cand accelerez, acul coboara, cand o las mai moale, acul urca, dupa care nu mai face nimic, cade la zero sii mai imi salta din cand in cand. Ma hotarasc sa demontez bordul si sa vad ce legaturi aiurea sunt pe acolo. Surpriza, legaturile erau facute bine, cum scrie in schema electrica si cum e marcat si pe capacul de plastic in dreptul fiecarei conexiuni. Ma gandesc sa schimb totusi sonda, dar WTF? De ce merge doar cu firele invers daca legaturile sunt OK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Nu cred ca merge cu firele invers, ca orice chestie electrica, are un plus si un minus, cred ca e doar coincidenta faptului ca tu aveai rezervorul plin de ai impresia ca merge si defapt el nu merge ... nu stiu la rc24 cum e dar la 36II iti da un manual procedura de diagnosticare pas cu pas pentru probleme la litrometru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Din cate am observat, sonda e pe un circuit de masa. In bord, ceasul are 3 fire - unul care are + si doua cu -. Din pacate, eu am schema electrica de la o varianta de 750J care avea in bord doar martor pentru rezerva ( doar cu doua fire). Dar cum firele corespund cu codurile de culori scrise pe plastic, inclin sa cred ca e OK. O sa intreb luni un electrician, poate rezolva el misterul ( poate e masa slaba la circuitul asta). Si oricum, atata timp cat am tripmeter si robinet cu on/res la rezervor, nu e o problema ( nici nu stiu de ce nu au pus mai bine un voltmetru in bord). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Am un prieten cu un 88 ca al tau, o sa vad daca iti pot face rost de manualul pt el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Multzam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Multzam fain! Si el are acealasi manual, doar cu bec, fara litrometru. Incearca sa faci o comparatie cu schema de la rc36, poate difera culorile dar principiul sigur e acelasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Cum ai reusit ciprinakos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 De unde fac rost de prinderile din sa pentru codita la un VFR din 1988? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Nu inteleg la ce prinderi te referi. Incearca pe OEM sau ebay. Da o poza mai mare sa stim si noi de ce prindere e vorba, din ce se vede acolo pare doar un surub cu cap imbus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Pe oem vad ca nu vine separat, dar mi-am adus aminte ca am la un prieten o sa de pe un rc36 I, sa care din cate tin minte vine cu prinderi de genul asta. O sa vorbesc sa imi faca poze, daca sunt la fel, sunt ale tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Pe RC36 prinderile nu sunt pe sa, dupa cate stiu, dar intreaba totusi. Thnx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamadi Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 salutare,am si eu o intrebare de incepator,la 1998 800 i,distributia e pe roti dintate?ca citisem ca din 2001 e curea la distributie,nu din 98... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Da. Abia din 2002 (adica vu VTEC) incepe sa fie cu lant din nou. Curea? Nu cred sa fi fost vreodata. salutare,am si eu o intrebare de incepator,la 1998 800 i,distributia e pe roti dintate?ca citisem ca din 2001 e curea la distributie,nu din 98... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Cum ai reusit ciprinakos? Din prostie - cascat ochii-n alta parte decat la drum. Daca mergeti in grup si vreti sa cascati ochii si la peisaje atunci stati pe linia dinspre mijlocul drumului. Oricum, prostia-i prostie si costa... Salutari din Wilmington! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Intrebare pt cunoscatori. Daca tot am bagat motocicleta la iernat, m-am apucat sa fac o lista cu ce am de cumparat iarna asta pt ea. Tot sezonul am fost macinat de o problema - suspensia spate. Nu am facut niciun reglaj la ea - imi poate explica cineva ce setari ar trebui sa fac....doresc sa fie mult mai comoda la drum lung cu pasager si bagaje. Cum e setata acum am impresia ca nu prea amortizeaza. M-am gandit sa schimb si arcul spate cu unul progresiv......merita investitia, ce marca sa cumpar etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 Salutare domnilor, pentru oameni cu dorinte constructive, resturi de RC 46 '00 diponibile. Aveti si o poza cu sursa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 Salutare VFR-isti. Nu am mai activat de ceva vreme pe acest forum si ca atare incep prin a-mi cere scuze ca revin direct cu o rugaminte. Am fost in posesia acestei motociclete pana acum vreo 2 ani ( http://www.vanzare-motociclete-romania.ro/anunt-vanzare-motocicleta-honda-vfr-800-fi-interceptor-2762.html ) dupa care a trebuit sa o vand pentru ca paraseam tara. Am vandut-o unui domn din Targu Mures, pe nume Eugen Popa, care la randul lui se pare ca a vandut-o altcuiva. Ideea este ca nu mai am nr lui de telefon si mai cu seama al actualului proprietar pentru a putea intra in contact. As avea nevoie doar de datele principale de pe talon (serie, an, motor, etc) pentru a putea sa le transmit firmei de asigurari cu care am colaborat in Romania. Motivul este acela de a-mi elibera o scrisoare de recomandare pe baza politelor de asigurare din ultimii ani, care sa ma ajute aici in Canada sa obtin o cotatie mai buna la asigurarea auto. Fara acea scrisoare ar trebui sa platesc 440$ / luna, iar cu ea ar fi doar 230$. So....apelez la bunavointa voastra; poate proprietarul activeaza pe acest forum, poate cineva il cunoaste...M-ar ajuta foarte mult sa intru in posesia acelor date. Multumesc anticipat! Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 So....apelez la bunavointa voastra; poate proprietarul activeaza pe acest forum, poate cineva il cunoaste...M-ar ajuta foarte mult sa intru in posesia acelor date. Nu mai ai vreun contract cu respectivul, vreo copie uitata intr-un dosar sa contina datele respective? Vorbeste la taxe locale daca mai esti in tara, ar trebui sa mai aiba datele ei, te duci cu o cafea, ciocolata si ii rogi frumos sa iti dea o copie dupa carte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 Nu mai ai vreun contract cu respectivul, vreo copie uitata intr-un dosar sa contina datele respective? Vorbeste la taxe locale daca mai esti in tara, ar trebui sa mai aiba datele ei, te duci cu o cafea, ciocolata si ii rogi frumos sa iti dea o copie dupa carte... Nu mai sunt in tara si nici nu mai am contractul de vanzare-cumparare De asta totul devine mai problematic. Multumesc pentru raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tapu Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 La Multi Ani! veferica.... Ma-m bucurat maxim de cei aproape 40k de kilometri facuti impreuna. Este prima mea motocicleta si recomand din toata inima celor care au in vedere sa achizitioneze acest model. La mai mare..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Salutare VFR-isti. Nu am mai activat de ceva vreme pe acest forum si ca atare incep prin a-mi cere scuze ca revin direct cu o rugaminte. Am fost in posesia acestei motociclete pana acum vreo 2 ani ( http://www.vanzare-motociclete-romania.ro/anunt-vanzare-motocicleta-honda-vfr-800-fi-interceptor-2762.html ) dupa care a trebuit sa o vand pentru ca paraseam tara. Am vandut-o unui domn din Targu Mures, pe nume Eugen Popa, care la randul lui se pare ca a vandut-o altcuiva. Ideea este ca nu mai am nr lui de telefon si mai cu seama al actualului proprietar pentru a putea intra in contact. As avea nevoie doar de datele principale de pe talon (serie, an, motor, etc) pentru a putea sa le transmit firmei de asigurari cu care am colaborat in Romania. Motivul este acela de a-mi elibera o scrisoare de recomandare pe baza politelor de asigurare din ultimii ani, care sa ma ajute aici in Canada sa obtin o cotatie mai buna la asigurarea auto. Fara acea scrisoare ar trebui sa platesc 440$ / luna, iar cu ea ar fi doar 230$. So....apelez la bunavointa voastra; poate proprietarul activeaza pe acest forum, poate cineva il cunoaste...M-ar ajuta foarte mult sa intru in posesia acelor date. Multumesc anticipat! Respect! Salutare VFR-isti. Nu am mai activat de ceva vreme pe acest forum si ca atare incep prin a-mi cere scuze ca revin direct cu o rugaminte. Am fost in posesia acestei motociclete pana acum vreo 2 ani ( http://www.vanzare-motociclete-romania.ro/anunt-vanzare-motocicleta-honda-vfr-800-fi-interceptor-2762.html ) dupa care a trebuit sa o vand pentru ca paraseam tara. Am vandut-o unui domn din Targu Mures, pe nume Eugen Popa, care la randul lui se pare ca a vandut-o altcuiva. Ideea este ca nu mai am nr lui de telefon si mai cu seama al actualului proprietar pentru a putea intra in contact. As avea nevoie doar de datele principale de pe talon (serie, an, motor, etc) pentru a putea sa le transmit firmei de asigurari cu care am colaborat in Romania. Motivul este acela de a-mi elibera o scrisoare de recomandare pe baza politelor de asigurare din ultimii ani, care sa ma ajute aici in Canada sa obtin o cotatie mai buna la asigurarea auto. Fara acea scrisoare ar trebui sa platesc 440$ / luna, iar cu ea ar fi doar 230$. So....apelez la bunavointa voastra; poate proprietarul activeaza pe acest forum, poate cineva il cunoaste...M-ar ajuta foarte mult sa intru in posesia acelor date. Multumesc anticipat! Respect! Motocicleta a ajuns la mine, te pot ajuta cu informatiile dorite. Iti trimit numarul meu de telefon in PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Salutare domnilor, pentru oameni cu dorinte constructive, resturi de RC 46 '00 diponibile. Aveti si o poza cu sursa cat vrei pe furtunele de frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 De vanzare ... /index.php?/topic/720303-honda-vfr-750-94/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.