ciprinakos Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Cand il iei si pe ala mic in SA? Nu stiu de dl. Petrica dar eu !!! Daca am scapat-o singur nu vreau sa ma gandesc cum ar fi cu prichindelu'. Iar Dl. Petrica, dupa evenimentul avut cu vfr-ica nu cred ca se risca. Intentionez, mai tarziu, sa iau un motor in minitura pt fi-miu (problema e ca-i cam fricos). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Schimb Transalp in stare f buna cu Vfr 750, detalii pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 (editat) Salut, pentru cei ce se intreaba cum arata VFR-ul 800 V-tec naked uitati aici!!! Pt cei interesati sa-si monteze crash pad-uri iata ce modificare trebuie sa faca vasului de expansiune a lichidului de racire. Crash pad-urile (nu apar in poze) le am facute de un baiat la vapor din textolit. Urmeaza sa vad cum se comporta. Le-am facut pentru ca cele din comert sunt prea mici si atinge carena laterala. O alta parte naspa e ca botul e foarte lat (d'aia si protectia buna la vant) si sunt toate sansele sa atinga si el asfaltul in cadere. Mai multe poze later! Editat Iunie 20, 2010 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian1900 Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 vreau si eu sa cumpar o trusa de scule pentru Honda VFR 800 DIN 2000 . Cine are de vanzare ? Sau stie cineva de unde sa cumpar . Imi trebuie in special cheia de lant . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 (editat) Salut, am avut o prima scurta iesire cu vfr-ica decand am inmatriculat-o. Desi cu morcov, pt ca-mi lipseste oglinda stanga, mi-a placut. Trebuie sa repar sau sa iau alta oglinda neaparat. Nu mi-am putut intoarce capul sa ma uit in spate datorita neck brace-ului. Noroc ca a fost noapte, mai putin trafic si cel putin celor ce depaseau le vedeam lumina farurilor. Altfel a fost fain. N-am urcat mai mult de a 3-a si nici peste 5000. Insa laserele se aud bestial. In combinatie cu respiratia si vibratul motorului senzatia-i dementiala. 4 in linie suna bine dar 4-n V suna elegant. Un mic twist se simte instantaneu (si asta m-a cam speriat). Pun si-o poza cu mine pe dansa... Editat Iunie 20, 2010 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Asa este, sunt (foarte) mari insa nu si rigide. Le-am facut in ideea cazaturii la viteza mica (gen scapat de pe loc, ca-s bun la asta), la socuri mari insa ele ar trebui sa cedeze tocmai pentru a nu forta cadrul (bucatile de textolit stau pe o bara filetata). Va trebui totusi sa le egalizez, stanga iesind mai mult in afara. Bafta tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 (editat) Are mare dreptate Petrica! Scoate crash padurile ca risti sa strici mai mult la mobra decat ai putea. Ele trebuie cumva sa absoarba socul caderii, ceea ce fac carenele, sa protejeze alte parti ale motocicletei. Daca ele sunt foarte dure unde o sa se duca forta de impact? In cadru, care o sa cedeze. Parca tu ziceai ca ti-ai pus carene de fibra tocmai pentru a se sparge ele cand cazi. Think about it Editat Iunie 21, 2010 de Sudsemnatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosu23 Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 salut am o intrebare pentru posesorii de vfr rc46 an 98-99. a facut cineva modificarea asta: http://homepage.ntlworld.com/stu.tyrrell/Turbo_Mod.htm (faza cu cooloerul de sursa pe releul de incarcare.) sau daca a incercat cineva sa adapteze un releu de incarcare rc46 00-01 pe un rc46 98-99, conform unor siteuri ar fi urmatoarele diferente: The 2000 (FiY) regulator/rectifier differs from the previous years because it has an extra wire "Voltage Sense". This voltage sense is a feedback mechanism that helps prevent the reg/rec from cooking itself. This is why you hear of 1998/99 bikes cooking the reg/rec but not the 2000 bikes. Am avut probleme cu releul in cauza acum 2 ani cand a fost schimbat. Acum cand se incalzeste foarte tare suspectez ca nu incarca la parametri normali - si asta din proprie experienta e semn de duca numai bine. Mesaj completat vreau si eu sa cumpar o trusa de scule pentru Honda VFR 800 DIN 2000 . Cine are de vanzare ? Sau stie cineva de unde sa cumpar . Imi trebuie in special cheia de lant . salut daca vrei un sablon dupa cheia in cauza sa imi spui. la reglaj nu e necesar sa aplici cine stie ce forta asa ca o poti face din aproape orice material. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 daca cineva e interesat am un filtru K&N nou-nout pt VFR 800, FI&VTEC la 220 ron.)Tel:0744762622 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Din motive medicale......am scapat-o pe jos si i-am rupt scaritza dreapta. Momentan am reparat cu adeziv pentru metale, dar nu ma simt prea multumit. Daca stitzi careva pe unde gasesc asa ceva sau de la ce alt model se potriveste, v-as fi recunoscator pentru informatzie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Am facut eu o extra-racire a regulatorului de tensiune. I-am pus un cooler de sursa PC. Am conectat-o la lumina de pozitie, astfel merge tot timpul in mers, bineinteles daca este pornit farul. Citisem undeva ca aceste relee cel putin la modelul meu(94-97), in functie de temperatura ambianta, acolo era vorba de 27C, poate sa ajunga la 72C. La mine nu o sa raceasca sub 50C, dar totusi destul sa ii prelungeasca perioada de functionare. Mi-a luat 30 de minute sa fac aceasta operatie. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Are mare dreptate Petrica! Scoate crash padurile ca risti sa strici mai mult la mobra decat ai putea. Ele trebuie cumva sa absoarba socul caderii, ceea ce fac carenele, sa protejeze alte parti ale motocicletei. Daca ele sunt foarte dure unde o sa se duca forta de impact? In cadru, care o sa cedeze. Parca tu ziceai ca ti-ai pus carene de fibra tocmai pentru a se sparge ele cand cazi. Think about it Multumesc pentru sfaturi. Pentru moment le voi tine insa. In poza nu se vede (voi face o alta mai tarziu) ca am acolo si un gen de "garnitura" din cauciuc care ar trebui sa diminueze din soc la caderea/scaparea laterala. In caz de cadere in timpul mersului crash padul (sau mai bine zis bara filetata pe care sta c.p.) va ceda lasand carenele sa atenueze ce-or mai putea. Voi pune o poza cu detaliul de montare a c.p. Stiu ca-s capos dar, pana nu invat sa manevrez cum trebuie fierul, am sa le tin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Din motive medicale......am scapat-o pe jos si i-am rupt scaritza dreapta. Momentan am reparat cu adeziv pentru metale, dar nu ma simt prea multumit.Daca stitzi careva pe unde gasesc asa ceva sau de la ce alt model se potriveste, v-as fi recunoscator pentru informatzie. Nu ți-aÂş recomanda să stai cu ea aÂşa. Dacă se rupe în vreo curbă e de rău. Sudeaz-o sau schimb-o. De cele mai multe ori se potrivesc Âşi de la alte modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atomis Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Am ajuns si eu la aproape 1000 km cu VFR-ca mea ( din pacate toti in oras - lipsa de timp si vreme pentru plimbari mai lungi) si as avea ceva de intrebat: - pentru etrier as putea gasi doar bolturile, sau poate stiti daca bolturile au ceva bucse din din bronz sau alte materiale - nu am reusit sa dau etrierul jos ca sa vad eu - pe modelul din '94 pot fi montate crash paduri - daca da - cum? Mersi, Iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Am ajuns si eu la aproape 1000 km cu VFR-ca mea ( din pacate toti in oras - lipsa de timp si vreme pentru plimbari mai lungi) si as avea ceva de intrebat: - pentru etrier as putea gasi doar bolturile, sau poate stiti daca bolturile au ceva bucse din din bronz sau alte materiale - nu am reusit sa dau etrierul jos ca sa vad eu - pe modelul din '94 pot fi montate crash paduri - daca da - cum? Mersi, Iulian Salut, cel mai bine incerci sa deslusesti ceva de aici: http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...service-manual/ http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...p-setup-manual/ Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Cred ca de la un CBR600 am si statorul de la alternator......mama lor de ingineri, tot economistii ii dirijeaza, si inca de atatzia ani... Multumesc pentru informatie. Mesaj completat Nu ți-aÂş recomanda să stai cu ea aÂşa. Dacă se rupe în vreo curbă e de rău. Sudeaz-o sau schimb-o. De cele mai multe ori se potrivesc Âşi de la alte modele. S-a rup doar una din "urechi", cea inferioara, si ruptura nu e pe directia solicitarii in mers. E in curs de inlocuire, nu sunt ata de inconstient sa circul cu ea crapata Rabdare, se rezolva toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Salut, asa cum am zis, revin cu cateva poze mai de detaliu a crash pad-urilor mele. Intregul ansamblu este compus din 3 bare: una centrala lisa si doua filetate de duritate mai mica (comparativ cu cea mediana). Acestea sunt prinse intre ele cu cate o bara hexagonala filetata la interior (foto 2). Apoi vin cate doua piese din textolit cu "garnituri" din cauciuc (de presiune folosit la nave pentru atenuarea socurilor la inchiderea capacelor de magazii; de culoare galben inchis) intre ele. Textolitul din interior are diametrul mic pentru a se rupe in cazul cazaturii in viteza si a preveni astfel pivotarea motorului in jurul pad-ului. Nu stiu daca am reusit sa ma fac inteles... Ideea mea a fost sa nu am un pad deosebit de solid ca cele ce se gasesc in comert, gen http://www.moto24.de/images/product_images...ages/3308_0.jpg . In ultima imagine am pus oglinda reparata de un strungar. Mai trebuie sa vopsesc atat bratul oglinzii cat si crash pad-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coffe Man Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 @petrica: Parca stiu de undeva motorul asta . Bine ai revenit in randul VFR-istilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 ... P.S. Daca ,,ezista" vre'un ,,fan VFR-ist" prin Constanta, ma poate insotii la o coasta de crap prajit, maine la pranz in Portul Tomis. Cu bine ! @petrica - 0762 774 987 Buna dimineata, daca doriti ne putem intalni in C-ta intr-un loc & ora data de dv. Astazi, cel putin, ploua cu broaste - nici f. tare nici prea incet insa-i continuu. Maine nu stiu cum o fi. Fratilor cred ca-s "defect"! Aseara am iesit la un antrenament: "U" turn-ul la stanga il pot face pana-n 6-7 metrii dar la dreapta mi se lupta mainile cu ghidonul si nu reusesc nici in 10 m . Asa ca am nevoie de training, training & iar training. Cum dreak' imi ieseau in poligon 8-urile?!?!?! Prin oras nu am probleme (acu' ca am ambele oglinzi) dar nici nu merg tare. Se cam uita, cu mandrie, conservarii ca ma depasesc, eu mergand cu 50-60 km/h si 80-90 cand ies pe varianta. Aseara un A6 era plin de el ca m-a depasit pe podul de pe varianta, peste calea ferata . Asfalt ... errr... daca nu uscat macar fara balti ca cea a Brailei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Daca aveti drum prin CT poate veniti si la 2Mai / Vama Veche sa ma incurajati Eu voi participa la un triatlon stafeta - www.faraasfalt.ro si mi-ar prinde bine ceva sustinatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 (editat) Intebare - pentru VFR exista vreun programel & interfata cu care te poti conecta la motocicleta si citi/modifica parametri motorului sau rula diagnostice? Ma refer la ceva gen VAG-COM pentru volkwagen - http://www.ross-tech.com/. Ionut Editat Iunie 25, 2010 de tzunoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Intebare - pentru VFR exista vreun programel & interfata cu care te poti conecta la motocicleta si citi/modifica parametri motorului sau rula diagnostice? Ma refer la ceva gen VAG-COM pentru volkwagen - http://www.ross-tech.com/. Ionut Vfr-ul, cel putin 800 V-tec, nu are conexiuni pentru alte interfete. El indica eventualele avarii/nereguli prin un numar definit (functie de problima) de flash-uri a led-ului "FI". Exista un "service connector" insa acela se foloseste pentru resetarea codurilor ECU (practic se pune masa/negativ pe unul din bornele ECU). O varianta ar fi folosirea PC III Usb care este in masura sa dea / modifice (doar) o parte din parametrii de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Sa inteleg ca practic nu prea se poate citi din ECU mare lucru - ma interesa, de exemplu km si presiunea de injectie & compensarea pe cilindiri - asta poate sa iti dea intr-o oarecare masura cat de uzat este motorul. Acum, presupunere e ca KM se stocheaza si in alta parte decat in bord... Banuiesc ca softul asta exista dar doar pentru Honda, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coffe Man Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Salut man ! ... sigur ca stii motorul cu pricina, doar este al tau acum ! VFR-ul albastru se afla printre cele mai bazate mobre ce le-am detinut ..... ever ! Motor demn de toata lauda ! ..... la cati kilometrii l-ai adus pana acum ? ... sunt tare curios ! Din pacate n-am facut atati km cat as fi vrut. Doar vreo 17-18k de cand l-am luat de la tine. Motorul merge brici, n-am avut nicio problema cu el, in afara de a-i schimba uleiul si semeringurile la telescoape + intretinerea obisnuita n-am avut ce sa-i fac. Trage de rupe iar toba aia carbon face toti banii. Moaa ce chef de motoreala m-a luat scriind astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 ci fix la 000000km. Zici cumva ca daca un motor are bordul resetat si are 15.000 de km pe el, va arata 015.000 (fara punct) in loc de 15.000 sau arata tot 15.000 fara zero in fata? Sau nu e nici o regula. De ce intreb. Pentru ca sunt o groaza de motoare (VFR-uri) in italia care au 6-7 ani si 20.000 - 30.000 km. Asta inseamna 4000 -5000 pe an - cam greu de crezut pentru vfr... Cu alte cuvinte in afara de ochi si o verificare cat de cat, nu este alt mod de a vedea un km real? Plecand de la seria motocilcletei se poate afla la reprezentata honda cand au fost facute reviziile (asta presunpunand ca au fost facute in rep honda) sau nici asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.