SiD Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Ti-ai ales poligon / scoala? Sa eviti betoanele de la ilioara, desi e bun pt calit. Cand ai permisul, echipamentul, banii de motor (asta e ordinea) ar tb sa faci un topic de genul asta. In rest nu ai facut decat sa enervezi lumea. Daca continui s-o arzi fara permis, ce sa zic.. sa n-ai parte de evenimente si mai bine s-ar inchide topicul pentru ca lumea s-a agitat degeaba sa-ti explice unele lucruri (s-a scris prea mult, cativa merita tot respectul). Eu nu mai postez aici ca a devenit inutil. O seara placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dNb Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Ti-ai ales poligon / scoala? Sa eviti betoanele de la ilioara, desi e bun pt calit. Cand ai permisul, echipamentul, banii de motor (asta e ordinea) ar tb sa faci un topic de genul asta. In rest nu ai facut decat sa enervezi lumea. Daca continui s-o arzi fara permis, ce sa zic.. sa n-ai parte de evenimente si mai bine s-ar inchide topicul pentru ca lumea s-a agitat degeaba sa-ti explice unele lucruri (s-a scris prea mult, cativa merita tot respectul). Eu nu mai postez aici ca a devenit inutil. O seara placuta. sau agitat aia care abia au permis de 2-3 luni si dau sfaturi despre r1 si se lauda ca bat ei ss-uri pe cheia =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biraid Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 (editat) La 50 de kile si 1.60, ajungi cu ambele talpi jos la r1? Mai bine te-ai pune bine si-ai manca, ca nici la 100 km/h nu te vad infipt in saua motoretei. Editat Septembrie 14, 2012 de Biraid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 La 50 de kile si 1.60, ajungi cu ambele talpi jos la r1? Mai bine te-ai pune bine si-ai manca, ca nici la 100 km/h nu te vad infipt in saua motoretei. Nu stiu ce inaltime am exact, am aproximat, si da am mai slabit 55kg gen o sa ma ingras eu in iarna asta ca porcu )) p.s. am mai vazut "rideri" mici pe mobre ss gen gsx-r de peste 600cc si pareau fericiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costi97 Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 (editat) p.s. am mai vazut "rideri" mici pe mobre ss gen gsx-r de peste 600cc si pareau fericiti Da, sunt fericiti, pana in momentul cand iti taie unu calea si te obliga sa opresti brusc tocmai in dreptul unui gropan, atunci e momentul fericit cand dai sa pui piciorul jos si nu atingi nimic si tot cauti si motocicleta tot se inclina si pana la urma cazi ca bolovanul in ditamai intersectia cu zeci si zeci de persoane si masini prin imprejur, oameni in statiile de autobuz etc etc. (chestie patita chiar azi pe la amiaza) Editat Septembrie 14, 2012 de Costi97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 sau agitat aia care abia au permis de 2-3 luni si dau sfaturi despre r1 .... S-au agitat aia carora le pasa de unul care nu stie multe lucruri si vrea sa inceapa motociclismul intr-un mod nu chiar corect.Daca unii sunt zei si trec nepasatori mai departe nu inseamna ca ceilalti care vor sa dea un sfat/parere sunt "agitatii" de care vorbesti. Pana una-alta nu am castigat nici o experienta ca am spus omului o vorba, ci el poate a castigat un pic de experienta (teoretica) sau gandire/conceptie despre moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 (editat) Trebuia sa te duci la SMAEB si sa te sui pe diverse modele, sa vezi pe care stai mai comod. La 1,60 o sa stai pe varfuri ca o balerina pe sportive, dar asta e. O sa fie mai dificil la inceput, probabil o s-o scapi de cateva ori pana te obisnuiesti, si nici dupa nu e exclus. GSXR 600-750 dupa 2006 are saua mai joasa si mai ingusta dintre motocicletele sport. Editat Septembrie 15, 2012 de cristidb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Sau, poti sa faci un test drive cu R1 , uite aici : http://www.youtube.com/watch?v=7Hw_0-fRR4Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clansman Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Legat de trafic, e clar ca nu mi-ai citit toate posturile, ba chiar spre fericirea ta sambata trecuta am facut cunostinta si cu asfaltul si ????!!!!!!! ce? sunt oasele tale ? pielea ta ? m-am ridicat, am incalecat si am plecat mai departe fara frica !! n'fine, Te-ai impiedicat de bordura cand traversai strada? Auzi tu nu cumva imi povesteai acum 2-3 saptamani ca te dadeai cu busa de 1600 ?!? Daca nu esti tu imi cer scuze si aviz amatorilor: mai e unu' la fel in libertate. Sunt din bucuresti, nu vreau sa ma complic sa sau ma cert cu cineva, repet !! am inteles ca, consuma mai mult 10, 7 15 , 20 depinde cum dai in ea, vrei sa-ti zic eu unde te dai cu 200? te duci acolo la tunari la pista si te dai de iti sare batsu in oase, exista posibilitatea sa mergi si in oras cu viteza aia insa iti asumi niste riscuri fatale pe care nu o sa mi le asum, cel putin nu in primele sezoane..... Multumesc. Vezi ca e liber la alergat pana in 10 dimineata si dupa 10 seara ... ai loc mai mult. Sa iti iei adidasi cu talpa moale, sa nu pierzi aderenta, ca iar de dai de asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biraid Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Vad ca ai la avatar modelul din 2001, iar din ce stiu, saua mai jos de 82 de cm nu o poti lasa. Probabil vrei sa-l iei ca sa stai tot timpul inclinat Asculta si tu de baietii astia aici ca nu zic rau, baga la cap si lasa prostiile de Magheru, asta daca nu vrei sa planga familia dupa tine. Nu prea vad eu ce experienta motociclistica ai, nici macar pe cea a traficului, iar cand o sa te vezi pe motoreta ta, o sa te simti ca o blonda intr-un bar plin de negri Experienta, ca incepator, o acumulezi mult mai repede pe un motor de capacitate mai mica decat pe un monstru. Asta normal, daca nu te-ai saturat de viata si Ghost-Rider scrie pe buletinul tau. A si apropo, imi mentin parerea de mai sus, pune-te bine si mananca, vin vanturi grele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crenwuste Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Da, sunt fericiti, pana in momentul cand iti taie unu calea si te obliga sa opresti brusc tocmai in dreptul unui gropan, atunci e momentul fericit cand dai sa pui piciorul jos si nu atingi nimic si tot cauti si motocicleta tot se inclina si pana la urma cazi ca bolovanul in ditamai intersectia cu zeci si zeci de persoane si masini prin imprejur, oameni in statiile de autobuz etc etc. (chestie patita chiar azi pe la amiaza) pot sa te contrazic ?.... am avut numai de 600cc motoare .... thundercat si f2'ul de acum, am mers si pe r1... si f3, si gsx-r ... sunt mic de statura aproape cat detinatorul topicului.... in 4 sau 5 ani de cat timp merg pe motoare mari, n'am avut probleme cu inaltimea ... si am 54 de kg ! ....un Dani Pedrosa2 ... asa ca asta cu, kilogramele, nu e asa importanta, la fel si inaltimea.... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Salut , eu sunt "idiotul" care a indraznit sa faca topicul PRIMA MOTOCICLETA - YAMAHA YZF R1 , dat exemplu de mai multe ori aici... ..sincer iti zic , nu am stat sa citesc toate cele 22 de pagini , dar in mare am inteles care e ideea..uite eu mi-am luat r1 din prima , cu maxim 500 km pe alte vehicule cu 2 roti , si .. inca imi e bine , inca ma dau cu ea , inca o ador..iti pot spune doar ca trebuie sa fii foarte atent cu ea , ca altfel nu te iarta...mie mi-a dansat de cateva ori datorita lipsei de experienta la franare , dar sunt ( cred ) suficient de matur sa nu ii dau inca blana , si nici nu o sa ii dau curand..pentru ca .. e adevarat ce zic baietii..te zboara instant...legat de kg/inaltime...eu am 72 kg si 1.65 , si iti zic , nu imi e tocmai usor cu ea , stau pe farfuri la semafoare...iar in caz ca am inclinat-o putin , e nasol sa o mai pun inapoi , asta fiind si faptul pentru care am culcat-o de 2 ori pana acum...in rest , ce pot sa-ti zic , daca ai banii si o vrei...ia'o ... nu o sa regreti decat daca nu esti cumpatat..si te crezi zmeu... kilometri multi si fara incidente !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 (editat) Vad ca ai la avatar modelul din 2001, iar din ce stiu, saua mai jos de 82 de cm nu o poti lasa. Probabil vrei sa-l iei ca sa stai tot timpul inclinat Asculta si tu de baietii astia aici ca nu zic rau, baga la cap si lasa prostiile de Magheru, asta daca nu vrei sa planga familia dupa tine. Nu prea vad eu ce experienta motociclistica ai, nici macar pe cea a traficului, iar cand o sa te vezi pe motoreta ta, o sa te simti ca o blonda intr-un bar plin de negri Experienta, ca incepator, o acumulezi mult mai repede pe un motor de capacitate mai mica decat pe un monstru. Asta normal, daca nu te-ai saturat de viata si Ghost-Rider scrie pe buletinul tau. A si apropo, imi mentin parerea de mai sus, pune-te bine si mananca, vin vanturi grele Da, la avatar este 2001 acum ca o sa gasesc 2000, 99, 2001 asta este, o sa merg cu mecanic, am tot ascultat ce au zis baieti pe aici insa au spus-o intr-un mod urat, uite puteau sa vorbeasca frumos si civilizat ca tine nu sa ma ia la misto cu rip grupe de sange si alte mizeri..... Salut , eu sunt "idiotul" care a indraznit sa faca topicul PRIMA MOTOCICLETA - YAMAHA YZF R1 , dat exemplu de mai multe ori aici... ..sincer iti zic , nu am stat sa citesc toate cele 22 de pagini , dar in mare am inteles care e ideea..uite eu mi-am luat r1 din prima , cu maxim 500 km pe alte vehicule cu 2 roti , si .. inca imi e bine , inca ma dau cu ea , inca o ador..iti pot spune doar ca trebuie sa fii foarte atent cu ea , ca altfel nu te iarta...mie mi-a dansat de cateva ori datorita lipsei de experienta la franare , dar sunt ( cred ) suficient de matur sa nu ii dau inca blana , si nici nu o sa ii dau curand..pentru ca .. e adevarat ce zic baietii..te zboara instant...legat de kg/inaltime...eu am 72 kg si 1.65 , si iti zic , nu imi e tocmai usor cu ea , stau pe farfuri la semafoare...iar in caz ca am inclinat-o putin , e nasol sa o mai pun inapoi , asta fiind si faptul pentru care am culcat-o de 2 ori pana acum...in rest , ce pot sa-ti zic , daca ai banii si o vrei...ia'o ... nu o sa regreti decat daca nu esti cumpatat..si te crezi zmeu... kilometri multi si fara incidente !!! Am inteles, in picioare se pare ca am destula forta dar nu par asa, asa o sa fac , sunt foarte cumpatat., eu am citit topicul tau ma bucur pentru tine, cred ca in primele zile o sa o ating doar Editat Septembrie 15, 2012 de neBu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 bai da, mai zi-ne si tu o data de ce vrei fix R1 si, ce alte motociclete stii si ce stii despre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 (editat) pot sa te contrazic ?.... am avut numai de 600cc motoare .... thundercat si f2'ul de acum, am mers si pe r1... si f3, si gsx-r ... sunt mic de statura aproape cat detinatorul topicului.... in 4 sau 5 ani de cat timp merg pe motoare mari, n'am avut probleme cu inaltimea ... si am 54 de kg ! ....un Dani Pedrosa2 ... asa ca asta cu, kilogramele, nu e asa importanta, la fel si inaltimea.... Multumesc tu esti genul ala care plange langa mobra cand o scapa, ca nu o mai poate ridica?de atatia ani merg ca ai si uitat sa mai numeri.... hai frate inchideti topicu ca nu are rost,frate i-ati o data mobra, dute date si lasa-ne, vad ca ai mecanic ai tot ce iti trebuie, ce mai vrei de la noi? Fa-ti permisul i-ati mobra si dute date , sau stai pe langa ea cum spuneai mai sus...i-al si pe crenvuste si niste mustar ca va potriviti ... Editat Septembrie 15, 2012 de O_Stefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 tu esti genul ala care plange langa mobra cand o scapa, ca nu o mai poate ridica?de atatia ani merg ca ai si uitat sa mai numeri.... hai frate inchideti topicu ca nu are rost,frate i-ati o data mobra, dute date si lasa-ne, vad ca ai mecanic ai tot ce iti trebuie, ce mai vrei de la noi? Fa-ti permisul i-ati mobra si dute date , sau stai pe langa ea cum spuneai mai sus...i-al si pe crenvuste si niste mustar ca va potriviti ... Daca ai vreo problema cu topicul asta, poti sa nu il mai citesti, nu te obliga nimeni, probabil ca o sa gasesc si mecanic nu ? nu mi-am cumparat mecanic bai da, mai zi-ne si tu o data de ce vrei fix R1 si, ce alte motociclete stii si ce stii despre ele. Pai e ceva gen de mult timp... am cam evitat motocicletele, cred ca puteam sa am una de mai mult timp.Despre alte motociclete nu vreau sa vorbesc sa nu supar pe cineva de pe aici, incerc sa aflu tot ce se poate despre yamaha R1, am mai pus o intrebare de tip mecanic aici, legat de ambreiaj hidraulic, insa nu mi-a raspuns nimeni, se poate pune pe orice motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 observ si ca nu vrei deloc sa cauti pe google informatii banale, cum e asta cu ambreiajul hidraulic. iti mai zic o data, daca iti iei R1, ambreiajul hidraulic o sa fie ultima ta problema. cat despre reclama aia, viata bate filmul, marketingul iti zice ce vrei sa auzi samd. cel mai rau ma enerveaza ca vad ca esti extrem de capos si nu vrei sa intelegi ca primu sezon o sa simti asta de la aproape orice mobra cu mai mult de 60cp. cred ca zicala aia e perfecta, cu cat stii mai putin cu atat mai convins esti. am sa parasesc si eu topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crenwuste Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 (editat) tu esti genul ala care plange langa mobra cand o scapa, ca nu o mai poate ridica?de atatia ani merg ca ai si uitat sa mai numeri.... hai frate inchideti topicu ca nu are rost,frate i-ati o data mobra, dute date si lasa-ne, vad ca ai mecanic ai tot ce iti trebuie, ce mai vrei de la noi? Fa-ti permisul i-ati mobra si dute date , sau stai pe langa ea cum spuneai mai sus...i-al si pe crenvuste si niste mustar ca va potriviti ... bai mustarule... ce e cu video'ul ala ?.... ala e R6 ... omu aicea se refera la R1 ... si daca tot zicaei de mustar.... sa'l lingi nitzel cu mustar ridic orice mobra de la sol... sunteti niste ciudosi....unii... Editat Septembrie 15, 2012 de crenwuste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Daca ai vreo problema cu topicul asta, poti sa nu il mai citesti, nu te obliga nimeni, probabil ca o sa gasesc si mecanic nu ? nu mi-am cumparat mecanic Pai e ceva gen de mult timp... am cam evitat motocicletele, cred ca puteam sa am una de mai mult timp.Despre alte motociclete nu vreau sa vorbesc sa nu supar pe cineva de pe aici, incerc sa aflu tot ce se poate despre yamaha R1, am mai pus o intrebare de tip mecanic aici, legat de ambreiaj hidraulic, insa nu mi-a raspuns nimeni, se poate pune pe orice motor ? Ambreiajul hidraulic este mult mai responsiv decat cel mecanic. Ambreiajul hidraulic foloseste lichid pentru a decupla pe cand cel cu cablu foloseste cablu. Cel hidraulic are nevoie de o forta mult mai mica de apasare decat cel mecanic (pe cablu), aproape toata treaba fiind efectuata de cei 2 cilindrii, primul la maneta de ambreaiaj, numit pompa de ambreiaj, iar al doilea, pe cutie, numit cilindru receptor. In unele cazuri, la ambreiajele hidraulice este eliminat cilindrul receptor de pe cutie, sarcina lui fiind preluata de un rulment hidraulic.Ambreiajul hidraulic nu are nevoie de reglaj Probleme ambreiaj hidraulic: garniturile de la pompa si cilindrii se pot uza, rezultand pierderi de lichid. Daca nu e aerisit cum trebuie, nu va debraia complet. Simptome: maneta de ambreiaj exagerat de moale. Probleme ambreiaj cu cablu: se poate rupe cablul de ambreiaj, maneta e ceva mai tare, are nevoie de o forta putin mai mare decat cel hidraulic, cablul se poate agata in camasa lui daca nu se verifica periodic (o data pe an) modul in care culiseaza si eventual sa fie uns (sunt spray-uri pt asa ceva) Majoritatea necesita un reglaj manual, care si el, trebuie verificat periodic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 bai mustarule... ce e cu video'ul ala ?.... ala e R6 ... omu aicea se refera la R1 ... si daca tot zicaei de mustar.... sa'l lingi nitzel cu mustar ridic orice mobra de la sol... sunteti niste ciudosi....unii... auzi bai mustarel nu te agita atata in pene....si care e problema cu '' video'ul'' ? poate ca imi pun ce am si ce vreau la semntatura, era musai sa pun r1? si apropo lasa-te usor cu limbajul sa nu fi lins si unde nu iti place... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 O_Stefan, vezi ca nu ai dat-o deloc bine pe aia cu linsul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 stie el la ce ma refeream ,,, singurul lucru inteligent zis de nebu..daca nu iti place nu te mai uita....ignore from me , si sincer nebu ..asfalt uscat frate si mii si mii de km iti doresc fara incidente.. si nu pune botu ce zic cremvustii pe forum, e pielea ta , si ulciorul nu merge de multe ori la apa, si mai important sa stii ca treaba cu ''daca la ala merge la mine de ce s anu mearga?'' nu e tot timpu valabila... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crenwuste Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 stie el la ce ma refeream ,,, singurul lucru inteligent zis de nebu..daca nu iti place nu te mai uita....ignore from me , si sincer nebu ..asfalt uscat frate si mii si mii de km iti doresc fara incidente.. si nu pune botu ce zic cremvustii pe forum, e pielea ta , si ulciorul nu merge de multe ori la apa, si mai important sa stii ca treaba cu ''daca la ala merge la mine de ce s anu mearga?'' nu e tot timpu valabila... MULTUMIM !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
INT6 Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 (editat) Deci de 23 de pagini va certati.neBu, frate, oamenii ti-au zis ca e foarte greu sa incepi pe R1, daca tu consideri ca totusi vei reusi atunci succes si drum bun fara incidente.Daca o sa gresesti nasol pe ea o sa ajungi la concluziile ca astia mai batrani au avut dreptate, depinde in totalitate de tine.Fiecare isi ia ce vrea pe banii lui si pe timpu lui si fiecare merge CUM VREA pe motocicleta lui.E viata ta, faci ce vrei cu ea.Ne alegem moartea cand ne alegem modul in care traim... Editat Septembrie 15, 2012 de INT6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.