crenwuste Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Deci, pentru cei care au citit si participat la topic, propun Poll: Sa isi ia omu' sau sa nu isi ia ier unu? Nu conteaza restul de aspecte, ca are sau ca nu are permis,experienta,echipament,etc. Nu conteaza de fapt ce s-a vorbit aici, chestia e procentajul : da sau ba. La un topic lung mai devreme ii spuneam ca daca si- doreste, sa il ia,chiar am repetat.Dar de la faza aia si pana la sa nu iti dai cu parerea ca nu conduci SS,mai e lung drumul. Luam de exemplu un RS 250, sau un ninja mic de 400 si alegem un drum mixt pe o distanta de minim 25 km.Alegem unul din cei trei candidati cu urechile astupate care degeaba au postat unii pe aici ca nici macar lu le-a intrat,ce sa zic sa le iasa din cap.Si punem de o fantezie pe sosea.Cu trafic,nisip,caini,balegi,tot tacamul. Deci propun al doile POLL: Care din cei 3 doriti sa acumulati o mica experienta?Placuta,sau ... nu Ia uite aici unu care si-a luat motor nou : Stii cat a durat?5metrii... =)) http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=Q9zNUPDmnz4&NR=1 cum frate ))) ala care pica, cu acel gsx-r ... e gen, nu stie sa mearga... nush... cunosc pe cineva de are busa... deci, am zis "Hayabusa" nu stie sa se incline putin, chiar deloc... dar are busa, si mai mult de 90 nu cred ca merge si nu vorbesc aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 nu primesc pe nimeni in jocul asta fara echipament complet. Despre ce vorbesti?! Au cu totii celulare si maiouri D&G. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crenwuste Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Despre ce vorbesti?! Au cu totii celulare si maiouri D&G. echipament complet, de la > http://www.factory-outlet-stores.info/images/com_sobi2/clients/1667_armani_serris_img.jpg < =))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crenwuste Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 bine, doar cremvustiu are Ifone luat in rate. cel mai rau ma enerveaza ala cu gunoiu de fzr care repeta la 2 posturi ca gixeru e mai FIABIL decat fzr-u...si el a mers de 4 ori in spatele blocului fara carnet.. daaa ! am ceas de la Vacheron Constantin, l'am achizitionat in leasing ... o galagie de bani costa, cat motoru tau, sau mai mult ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 eu cred ca el vrea sa spuna ca e mai economic, nu mai FIABIL :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Dar de ce le purtati voi de grija astora care vor R1 si altele asemanatoare? Isi ia fiecare ce ii place. Pana la urma suntem 6 miliarde si tot ne inmultim. Selectia naturala isi va face treaba. Unii scapa altii nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crenwuste Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 (editat) ahaaa.. deci cbr-u ala f2 ti l-au dat rest cand ti-ai cumparat ceasu... pam,pam. daa ... f2'ul meu e doar din restul de la ceas si de la echipamentul complet .... e ok, fac ce vreau cu f2'ul ... viteza, fiabilitate, ma dau si pe o roata, viteza suficienta ... e ok ma bucur de el... apreciez ce am Editat Septembrie 14, 2012 de crenwuste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan1 Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 ma, pana acu s-au insiruit pagini in care lumea va zicea ca abordati gresit motociclismul eu daca merg cu voi pe cheia, in calitate de mai incepatori ca mine o fac ca sa va invat, desi NU sunt cel mai potrivit, sunt in primul sezon si eu. ideea era ca, sigur am reusit sa evoluez mai mult din cauza ca am inceput pe o mobra mai potrivita. chiar tu ai zis ca FZR-ul NU a fost o alegere desteapta razvane. deci invitatia aia era mai mult ca sa va lamuriti ca nu faci nimic cu SS daca nu stii sa mergi cu el si ca sa merg eu ca om de abia 9mii de km cu voi si sa va oftice la maxim ca merg mai repede pe viraje. credeti-ma ca nimic nu e mai enervant decat sa vezi cat de prost franezi fata de ceilalti si cum ramai in urma ca ti-e frica sa mergi mai repede. daca pe forum nu vreti sa intelegeti ca nu aveti ce face cu SS-uri de o mie in primu sezon, poate pe viraje unde aveti toata superioritatea mecanica si nu reusiti sa mergeti bine o sa va lamuriti. va inteleg, e frumos r1, e tot ce-ti trebuie, e buna ca prima si ultima mobra(ca tot s-a dat cu rip anticipat pe aici) da NU AI CE FACE CU EA in primul sezon(cel putin) va zic altfel, mie cine mi-a dat microbu a inceput pe o mobra de 50cp si a stat 3 ani cu ea pana a sarit la una de o suta. si mi-a zis, ba, nu, nu-ti lua de 50cp ca nu e distractie, dar, NU te urci pe SS din prima. si asta la modu nici macar un 600. cum frate sa-i zici cuiva ca e ok sa inceapa cu r1? mai ales cand stii foarte bine ca nu o sa progreseze deloc cu el din cauza fricii. acu, nu zic sa nu va luati ss de 600 ca sunt destui care au facut asta, dar pana la R1 e cale lunga. asta tre sa intre in cap. eu ma cacam pe mine intruna ca mi se par slabe franele la mobra mea. de fapt ce era slab eram eu, ca mi-era frica sa strang mai tare de maneta. ma gandesc doar cum o sa se puna baiatu in cap cu R1 cand o sa sara pe maneta aia speriat prin trafic. frate, chiar nu e loc de greseli d'astea si nu vreti sa intelegeti. mai mult, toate costurile stupid de mari care le platesti pentru un R1 nu-si au deloc justificare pentru mers prin oras, s-a zis si asta si nebu tot nu vrea sa inteleaga. la fel faceai si tu, acu te-ai lamurit ca nu-i fiabil fzr-ul ala. ok, e diferita fiabilitatea fata de intretinere da plm, de ce sa platesti mai mult sa mergi la fel ca mine cand ai o mobra de 2 ori mai puternica? explica-mi logica. doar ca arata mai bine? doar ca agati mai bine? asta e ceea ce te face cocalar. faptul ca iti iei mobra din motive gresite si pentru scopuri de toata jena. doar timpu va lamuri cum sta treaba si cat de cocalar e fiecare dar ce e cert e ca R1 o sa scoata la iveala foarte rapid cine nu e motociclist. problema e ca o sa-l scoata intr-un sac negru de plastic. alegerea e a ta. Un post ca asta merita toata stima mi-ai demonstrat ca esti mai inteligent decat am crezut. Eu am renuntat la r1 pentru ca era foarte rigida si iti dau dreptate chiar nu e de mine..insa nu suport sa aud injurii si glume cum fac baietii de aici..nu e politicos si nu e frumos..oricat de incepator ai fi iti sare tandara imediat...am specificat ca dupa acest gsx-r 750 care il am acum o sa trec pe gsx-f 600 care sunt singur k va ramane vesnic la mine . Asa cred eu..Poate sunt incepator..dar toti acesti oameni care se dau mari experti chiar ii rog sa imi lase un nr de telefon sa ii sun sa ma invete si pe mine ca sunt mai incepator . Aici nu s-au inteles lucrurile..de ce nu putem sa fim si civilizati ? trebuie doar sa ne ardem unul pe celalt in loc sa ne ajutam intre noi cu tot felul de sfaturi si sa fim impotriva jegosilor de taximetristi si tiganilor care nu se uita in oglinzi cand vireaza..am inteles ideea cu r1 aveti dreptate dar poti pur si simplu nu sunt de acord pentru ca si pentru ca..scurt si la obiect...omu renunta singur dupa ce se convinge ca nu e de el r1 asa cum am facut si eu cu acel " (cuvant urat) DE FZR 1000" cum ziceau baietii...acel "(cuvant urat) de fzr 1000" a luat deja 2 cazaturi de la noul proprietar ( un prieten de al meu care are permis de 4 ani ) si inca mai traieste si fuge la fel ... Acel (cuvant urat) de fzr 1000 daca era pe mana unui expert , cu siguranta stia ce sa faca cu el . Eu nu am stiut asa ca am renuntat . Am mers ceva km cu el dar clar nu era de mine nu ca nu eram in stare ci pur si simplu nu ma simteam confortabil si nici nu am relatii la petrom . In alta ordine de idei..chiar vreau sa invat de la unii dintre voi dar numai atunci cand se vorbeste frumos ca toti suntem la fel pe strada..nu are nimeni 3 eggs si mobra pana la urma cand vine inevitabilul nu te iarta..Eu imi doresc sa se reduca numarul de accidente si sa inteleaga si soferii astia de conserve odata ca exista si motociclistii pe lumea asta nu doar ei . Am fost scuterist ataea mii de km zeci de mii..in acest oras e o jungla..aveam toate actele itp , asigurare , legislatie si eram catalogat in aceeasi oala cu tiganii din rahova care merg cu ele neinmatriculate si cu ce folos ? Oricand la orice ora am curaj sa ma dau pe orice drum cu unul dintre voi pe scuter pentru ca este o experienta..si cand zic scuter zic orice fel de scuter...Ii uram pe cei care aveau 125 si mai nesimtire 250 inscrise pe tara iar eu aveam un amarat de 49 modificat racing ca sa fuga si el un 70-80 . M-am enervat intre timp si am modificat un 80 malossi si fugea 120 dar deja eram ilegal. Tin sa mentionez ca am mers cu scuterul in foarte multe orase aflate si la 150-200 km de capitala si au fost multe si cu taximetristi si cu toate cele insa ce am urat toata viata mea a fost aceasta superioritate din vorbe..intotdeauna am fost pe principiul " fapte nu vorbe " esti tare pe motor ? vino si suna-ma sa ma mai inveti si pe mine cate ceva Poate unii ma considera cocalar , trol sau cum mai ziceti voi acolo..va rog frumos chiar as vrea sa ma intalnesc cu acesti oameni care considera asta..sa stam la un pahar de vorba si sa vedem daca apoi voi mai fi considerat tot cocalar tot trol..si etc..tin sa mentionez ca sunt un om normal la fel ca toti ceilalti nu a facut mama nimic cu mugur isarescu si nici tata nu e in PDL...am pornit de la 0 cu absolut tot ce s-a putut..nu vroiam sa spun aceste lucruri acum sa nu intelegi ca sunt vreun sarantoc lipit dar nici becali nu sunt..imi place modestia si intotdeauna mi-au placut oamenii care vorbesc frumos.. Cand vad ca se incep cu injuraturi si cu toate cele efectiv imi pierd mintile nu stiu de ce..dar in momentul ala daca as avea o bomba fix in casa celui care vorbeste o plantez. Sper sa nu credeti cine stie ce alte lucruri..chiar va rog daca credeti ca ma puteti invata ceva pe motor va rog sa ne vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danysan2002 Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Nu pot sa cred, cum un cocalar v-a facut sa va certati intre voi. =)) "neBu", nu te supara, dar pentru mine asta esti, 15 pagini ti-au explicat baietii, dar esti asa de incapatanat ca nici sfaturile bune nu le iei in calcul, de ce ai facut copile topicul asta? Le vorbesti in sictir astora care-ti zic "NU, NU E BINE", din partea mea, iti meriti soarta, cum zicea cineva mai sus, selectie naturala. Astept o poza cu aia 1,60m pe R1 si cu echipamentu de maxim 400e care ai zis ca-l iei (nu de alta, dar mai bine iei niste stickere care arata mai bine pe R1, e destul de customizabil modelul, nu are rost sa bagi bani in echipament), pentru o motoreta care prinde suta in 3 secunde. Cu permisul am inteles ca nu-s probleme, daca pici sala nu-l mai dai, mergi fara, ce conteaza. Salut si respect in caz ca o sa pui pozele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Toate motoretele sport prind suta in 3 secunde. Si nu numai cele sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Ehe, parca a scris alt om de pe contul tau acum. Pe bune ca inca nu imi revin. Razvane ce pot sa iti zic, vorba dulce, mult aduce. Poate daca de la inceput te purtai si tu asa, tineai cont si de sfaturile noastre nu ai fi fost catalogat asa. Poate daca nu mai departe de acum cateva ore ne-ai facut pe toti retarzi, comunisti, bosorogi, si asa mai departe, poate conta vreun pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Lasati omul sa-si ia ce-i doreste inima...numai te rog frumos sa nu intri in mine cand ma vei depasi, eu fiind pe amaratul meu de f650. PS: tu ai permis? ca daca nu, stii ca din 2013 nu mai poti calari decat 250 cc timp de 2 ani sau pana la 24 de ani ? ( sincer nu am avut timp sa citesc tot, dar nu pari a fi mai mare de 18-20 de ani). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 N-are permis, dar nu ii trebuie. Merge deja cu mobrele prin Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Tu nu auzi că el merge deja fără permis câte 300 km pe zi? Urlă invidia în tine că ai amărâtu de F650 iar el va avea R1 ! El cade din cauza problemelor tehnice ale motocicletei,realizezi tu asta? Nebunel,când o să Âştii puțin motociclism Âşi nu o să ne mai tratezi ca pe o adunătură de fraieri ignoranți,o să Âştii că nu se cade decât exclusiv din cauza ta,asta cu problemele tehnice e duma pentru semințarii de la bloc : " bă coae, când am schimbat fără ambreiaj din a 2 a în a 3 a la 280 la oră mi o căzut relantiul în baia de ulei Âşi am căzut". Ca să ai un exemplu de atitudine față de căzătură Âşi de asumare a responsabilității era bine să citeÂşti editorialul din nr.50 al "MOTOCICLISMO". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 prima mea iesire in trafic cu banditu, fac dreapta, deschid gazu si-mi fuge curu juma de banda. cauciucuri de ebonita. problema tehnica cu motoru, nu am cazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Problema era a ta. Motorul nu îÂşi Âştie schimba singur gumele. Nu e greu să citeÂşti un DOT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crenwuste Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 prima mea iesire in trafic cu banditu, fac dreapta, deschid gazu si-mi fuge curu juma de banda. cauciucuri de ebonita. problema tehnica cu motoru, nu am cazut. e posibil sa'ti fi fugit de poponeata k esti prea usor, cum mai mi'se intampla mine... ori, ai bagat mana in gaz cand erai putin aiurea pe pozitie... bine k nu ai cazut Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Problema era a ta. Motorul nu îÂşi Âştie schimba singur gumele. Nu e greu să citeÂşti un DOT. erau comandate gumele noi, eu incercam sa dau un exemplu de problema tehnica cu mobra care nu s-a terminat cu cazut. citisem dotu de cand am luat mobra. 2007, proprietaru insista ca sunt inca bune, mai merg un sezon lejer cu ele. ironia face ca deja am cam terminat o pereche sezonul asta, si el luase mobra in 2008 cu alea si a tinut-o inca 4 ani.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 1...dar toti acesti oameni care se dau mari experti chiar ii rog sa imi lase un nr de telefon sa ii sun sa ma invete si pe mine ca sunt mai incepator 2.trebuie doar sa ne ardem unul pe celalt in loc sa ne ajutam intre noi cu tot felul de sfaturi 3.eram catalogat in aceeasi oala cu tiganii din rahova care merg cu ele neinmatriculate si cu ce folos ? 4..intotdeauna am fost pe principiul " fapte nu vorbe " esti tare pe motor ? vino si suna-ma sa ma mai inveti si pe mine cate ceva 5...imi place modestia si intotdeauna mi-au placut oamenii care vorbesc frumos.. 6...chiar va rog daca credeti ca ma puteti invata ceva pe motor va rog sa ne vedem Deci hai sa iti "servesc " cateva vorbe civilizate si pertinente, toate prin prisma celor x pagini de pana acum , si cele vorbite de restul , si cele scrise de mine si de tine. 1.-fiind incepator sau avansat sau expert, nu trebuie sa astepti sa te sune nimeni sa te invete din experienta lui.Ai minte si esti constient ca mereu ai de invatat, te duci frumos cu mobra la cursuri, faci scoala de pilotaj, te dai pe Amkart in mediu controlat,fara trafic ,unde poti sa iti testezi anumite skilluri.NU ASTEPTA SA VINA CINEVA SA TE INVETE. Daca ai fi partenerul meu de drum pe o iesire si as stii ca esti incepator, da, te-as ajuta cu anumite sfaturi,ti-as face un mic instructaj despre regula mersului in grup si alte chestii.Dar altfel nu te astepta sa iti citesc eu cursuri de condus motocicleta, sa ma uit in locul tau la lectii de pilotaj sau sa conduc in locul tau pentru a exersa. 2.-nu trebuie sa ne ardem, daca e sa o facem o facem la modul sportiv, cand mai dam ochii pe cate un circuit.Mai rar, foarte rar...Intre noi ne ajutam cu sfaturi , ca dovada ca 75% din paginile anterioare contin sfaturi , DAR DEGEABA. 3.-exact cum te cataloga lumea cu toate ca mergeai legal , asa o sa fii catalogat si daca afirmi ca ai mers fara permis.Valabil si pentru cei 2 colegi care ziceau ca au condus sau conduc fara permis.Pentru ei, in caz ca se intampla, pun un trandafir la sectiunea accidente si cam atat. 4.-"suna-ma sa ma inveti cate ceva"...zi-mi sincer de cate ori ai vizionat Twist of the Wirst,Cornering Bible,cursurile de pe youtube de la MCM, de cate ori ai fost curios ce contine un curs de condus motocicleta (nu rahatul de scoala pentru permis, unde inveti foarte putin) ????????Cate ore ai petrecut exersand o franare, o pozitie corecta pe motor, o abordare corecta a unui viraj sau o conducere pe timp de ploaie???????Cand le vei fi facut pe toate astea, lasa-mi numarul si daca o sa am drum , iti promit ca vin sa parcurgem impreuna niste kilometrii,in care o sa iti mai explic si altele... 5.-asta cu vorbitul frumos e valabila si pentru tine, intoarce-te cu cateva pagini in urma... 6.-ai tot repetat si la punctul asta ti-am raspuns de 2 ori mai sus. Mentionez ca cele postate aici sunt valabile si pentru initiatorul topicului (nu e imposibil pe R1,daca indeplinesti conditiile legale,insa e incomensurabil de greu), cat si pentru tine , cat si pentru colegul vostru (al meu nu il consider din moment ce gandeste si conduce asa) crenw... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 gata, stop joc. mai mult decat a scris cry_ss nu mai e nimic de adaugat. a prins si problema de atitudine si de exprimare. nimic nu te invata mai multe decat motocicleta pe care mergi iar R1 ma tem ca nu are timp de incepatori si gafele lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Buna seara, Intentia mea nu a fost sa va jignesc sau sa va scriu in nas sau iritant sau etc ce au mai zis uni pe aici, important este ca vreau sa-mi iau respectiva motocicleta, uni dintre voi ati fost foarte rautaciosi, nu stiu de ce, rip and other shits, nu conteaza sa zicem ca nu v-am luat in seama, o sa ma uit la ce mi-a recomandat cry_ss deja am facut asta, o sa caut varianta dvd full, o sa merg sa fac si scoala pentru a ca sa fie totul in regula, vreau sa va mai spun ca nu am nimic nici cu motoretele sv, hornet etc fiecare merge pe ce se simte bine si ii place ar fi ok sa mai ramana topicul deschis sa mai schimbam cate o parere si fara rautati si jigniri de o parte si de alta. Multumesc La ce ar trebui sa ma uit atunci cand il cumpar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Ti-ai ales poligon / scoala? Sa eviti betoanele de la ilioara, desi e bun pt calit. Cand ai permisul, echipamentul, banii de motor (asta e ordinea) ar tb sa faci un topic de genul asta. In rest nu ai facut decat sa enervezi lumea. Daca continui s-o arzi fara permis, ce sa zic.. sa n-ai parte de evenimente si mai bine s-ar inchide topicul pentru ca lumea s-a agitat degeaba sa-ti explice unele lucruri (s-a scris prea mult, cativa merita tot respectul). Eu nu mai postez aici ca a devenit inutil. O seara placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dNb Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Ti-ai ales poligon / scoala? Sa eviti betoanele de la ilioara, desi e bun pt calit. Cand ai permisul, echipamentul, banii de motor (asta e ordinea) ar tb sa faci un topic de genul asta. In rest nu ai facut decat sa enervezi lumea. Daca continui s-o arzi fara permis, ce sa zic.. sa n-ai parte de evenimente si mai bine s-ar inchide topicul pentru ca lumea s-a agitat degeaba sa-ti explice unele lucruri (s-a scris prea mult, cativa merita tot respectul). Eu nu mai postez aici ca a devenit inutil. O seara placuta. sau agitat aia care abia au permis de 2-3 luni si dau sfaturi despre r1 si se lauda ca bat ei ss-uri pe cheia =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biraid Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 (editat) La 50 de kile si 1.60, ajungi cu ambele talpi jos la r1? Mai bine te-ai pune bine si-ai manca, ca nici la 100 km/h nu te vad infipt in saua motoretei. Editat Septembrie 14, 2012 de Biraid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.