MihaiVdv Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) In aia 500 de km nu ai invatat si sa schimbi vitezele p`o roata? Ps: Cuvantul "vroia" nu exista. LEdist: Daca nu stai in maini poti sa blochezi spatele la orice viteza ca nu fuge in nici-o parte, sta drept. Editat Septembrie 26, 2012 de k-2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) )))))) voi sunteti foarte tari....nu pot sa va inteleg de ce ii tot dati apa la moara acestui "incepator" sau viitor incepator, ce-o fi ca nici permis am vazut ca nu are. Merita oare? Nu sunt topicuri mai interesante? Nu mai sunt si alti oameni care chiar au nevoie de ajutor si sfaturi utile decat acest mic arogant care se crede motociclist? WAKE UP !!!!!!!! Editat Septembrie 26, 2012 de infocod01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 nu cred, ca trebuie sa o blochezi..... mai degraba folosita cu finete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) asa e romanul,il doare de capra vecinului, e pelea lui lasati omul in pace,va ofticati unii ca incepe omu direct pe R1 ,iar voi nu ati avut curajul asta ,invidiosi, sfaturi s-au scris destule,e treaba lui daca tine sau nu cont,oricum o sa faca ce vede in anturaje,sau daca il duce capu,o sa mearga calculat si incet,si asa te asigur ca e om smecher,degeaba incepi cu ceva mai mic,daca mergi blana,desigur conteaza si motocicleta pentru ca cere ture mari... daca e una ca a lui A zis cineva mai sus,sunt destui oameni care cer sfaturi in topicuri mai bune asfalt uscat tuturor Editat Septembrie 26, 2012 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Nu stiu care e faza, daca e post ironic sau nu, dar la primul drum pe supersport am blocat spatele si eram pe jos. De atunci au trecut cam 2 ani si cateva mobre. Am blocat spatele si la mobre de 125 si la mobre mai mari si dpdv al cc dar si greutate, in jur de 250 kg si nu am mai cazut. Si SS si touring si naked si enduro. Si ce am simtit a fost ca frana spate ajuta mult, nimic altceva. Am tot auzit printre posesorii de SS ca ei nu franeaza cu spatele ca le e frica sa nu se blocheze. Poate sunt eu mai special si ma gandesc ca totusi frana spate nu au pus-o doar ca sa fie motoreta legala pt. strada. Spatele il folosesti sa nu comprimi fata prea mult la franare ...dar astea sunt fineturi Tot ce pot sa iti spun e ca spatele are o putere de franare foarte mica...eu am speriat un pieton pe trecere.Am franat cu spatele,in prima faza nu am blocat roata dar am fost nevoit sa o blochez cand mobra se incapatana sa opreasca...am franat in 2 etape dansand lambada iar ala intepenise pe trecere,noroc ca am inceput franarea de la o distanta mare de trecere,stiam ca opresc greu gixerul doar cu frana spate Daca nu ai viteza mare nu pici...o redresezi relativ usor nebule...nu posta aici filmulete de pe iutub...povesteste experiente Ce am uitat sa intreb mai devreme.Miarul franeaza mai bine cu spatele decat 600-tele? as vine 600 si as incerca o busa...cred ca asta franeaza mai bine cu spatele Tu crezi ca sid nu cadea daca folosea frana spate? in cel mai fericit caz se ducea sanie cu roata blocata si se tot ducea...sau se rupea la o deccelerare brusca in tabla unei conserve avand senzatia ca frana spate franeaza la fel de tare ca fata.Invata cum se foloseste frana spate la un SS,nu confunda cu franarea la scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Spatele il folosesti sa nu comprimi fata prea mult la franare ...dar astea sunt fineturi Pai in general franarea la moto e o manevra de finete,asa vad eu. Sa nimeresti 'dozarea' perfecta a franelor astfel incat sa fii eficient la maxim si sa micsorezi distanta de franare trebuie ceva experienta/antrament sau cum vreti sa ii ziceti. Dar ziceam ca nu e un capat de lume nici daca blochezi frana spate, se poate scapa si din situatia asta. @nebu & incepatori in general: eu as recomanda, sa se joace intai si intai cu franele la viteze f mici, poate invata ceva. Eu fix la asta am gafat-o, cand eram noob; nu ca acum as fi foarte departe, dar in aproape 2 ani am mai prins cate ceva. Pe strada proprie (presupunand ca e goala), parcare (tot goala) etc, bagi 10 km/h si ii dai frane pana crezi ca ai priceput. Dupa cresti cu 10-15km si la fel. Te dai 15-30 min, mai opresti motorul, stai 5 min te uiti dupa berze, o iei de la capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 )))))) voi sunteti foarte tari....nu pot sa va inteleg de ce ii tot dati apa la moara acestui "incepator" sau viitor incepator, ce-o fi ca nici permis am vazut ca nu are. Merita oare? Nu sunt topicuri mai interesante? Nu mai sunt si alti oameni care chiar au nevoie de ajutor si sfaturi utile decat acest mic arogant care se crede motociclist? WAKE UP !!!!!!!! @iorgu: multumesc de sfaturi si IMI CER SCUZE pt badaranismele adresate tie! Am crezut altceva, dar m-am convins de tine thanks! Eu am inceput pe R6, n-am facut topicuri sa afum forumul cu recomandari si tampenii. R6 mi-a recomandat Bardak Motor, am si acum cartea de vizita primita. Varsta..varsta, noua lege a lovit calumea. Condusul il stiu de la ~16 ani pe camp, altfel nu ma aruncam tun in trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Pai in general franarea la moto e o manevra de finete,asa vad eu. Sa nimeresti 'dozarea' perfecta a franelor astfel incat sa fii eficient la maxim si sa micsorezi distanta de franare trebuie ceva experienta/antrament sau cum vreti sa ii ziceti. Dar ziceam ca nu e un capat de lume nici daca blochezi frana spate, se poate scapa si din situatia asta. Vitezanele sunt foarte instabile la franarea cu spatele.au centrul de greutate pe fata Eu am urcat pe motor avand experienta a vreo 15000km de mers cu scuterul.din a 2a zi am incercat si frana spate a motorului,nu mi-a placut si rareori imi amintesc ca am si frana spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) Vitezanele sunt foarte instabile la franarea cu spatele.au centrul de greutate pe fata Eu am urcat pe motor avand experienta a vreo 15000km de mers cu scuterul.din a 2a zi am incercat si frana spate a motorului,nu mi-a placut si rareori imi amintesc ca am si frana spate Faza azi. Nu zic unde. Ma apropiam de semafor coloane in fata ~100 metri lungime, multe benzi, am ales culoarul ( trasa ideala =)) ) ca sa ma bag intre conserve si am incercat spatele (du-te tare si plimba-te tu numai cu frana de spate), am cuplat fata sa nu belesc ceva oglinzi, eram geana prins cu genunchii de rezervor, cateva evitari si am ajuns in fata dupa ce mi-au facut omuletii loc (le-am multumit evident, majoritatea iti fac loc); turat in gol slabut de vara, pt evitat portiere si pietoni pierduti in spatiu. Si astea nu sunt arogante fata de ce am vazut pana acum, slalom printre masini si cacao-uri ca sa prinda lumea ura pe tine. Eh... Hmmm, little wayne, PM-ul tau face toti banii, nu e nevoie sa te repeti Editat Septembrie 27, 2012 de SiD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Eviti intrebarea, cati km ziceai ca ai? Bira mama, ce-ai cu baiatul? Vitezanele sunt foarte instabile la franarea cu spatele.au centrul de greutate pe fata Eu am urcat pe motor avand experienta a vreo 15000km de mers cu scuterul.din a 2a zi am incercat si frana spate a motorului,nu mi-a placut si rareori imi amintesc ca am si frana spate recomand blocarea spatelui la 50km/h cand opresti la semafor. super fun + ca scartaie ca naiba! cu timpul o sa incerc cresterea vitezei! totusi, incepatorii e mai bine sa plece de mai jos..un 20 sa zicem? asa, sa te obisnuiesti cu ea. acum SERIOS: mai oameni buni, voi n-ati mers pe bici? moto se comporta la fel ca o bicicleta cand blochezi spatele, ce naiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Eviti intrebarea, cati km ziceai ca ai? Eviti intrebarea: cand iti dau husky-le? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 cred ca depinde si de mobra dar blocarea spatelui e distractiva cu una mai grea. asta e primul lucru care o sa-l fac cand ma urc pe un ss. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crenwuste Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Bira mama, ce-ai cu baiatul? recomand blocarea spatelui la 50km/h cand opresti la semafor. super fun + ca scartaie ca naiba! cu timpul o sa incerc cresterea vitezei! totusi, incepatorii e mai bine sa plece de mai jos..un 20 sa zicem? asa, sa te obisnuiesti cu ea. acum SERIOS: mai oameni buni, voi n-ati mers pe bici? moto se comporta la fel ca o bicicleta cand blochezi spatele, ce naiba. eu pun spatele si de la 80/90 km/h ... danseaza funny spatele dar tre sa ai ceva sezoane, altfel zbori dp ea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 acum SERIOS: mai oameni buni, voi n-ati mers pe bici? moto se comporta la fel ca o bicicleta cand blochezi spatele, ce naiba. Mai merg si eu cu bicicleta, cam la toate concursurile de MTB pe o raza de vreo 200km de Bucuresti, nu are nici o treaba franarea cu spatele la bicicleta cu cea de la moto: cel putin la MTB-urile folosite pe la concursuri greutatea e peste 50% pe spate (pana la 80% daca te pricepi), iar un derapaj al rotii din spate e in general inofensiv cand mergi cu 30 km/h (top speed la un concurs am avut abia 53 km/h si top speed pe coborarea pe Transalpina doar 60). La vitezele astea cu motocicleta abia iti bei cafeaua si aranjezi mai bine airbagurile pasagerei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 acum SERIOS: mai oameni buni, voi n-ati mers pe bici? moto se comporta la fel ca o bicicleta cand blochezi spatele, ce naiba. Mai merg si eu cu bicicleta, cam la toate concursurile de MTB pe o raza de vreo 200km de Bucuresti, nu are nici o treaba franarea cu spatele la bicicleta cu cea de la moto: cel putin la MTB-urile folosite pe la concursuri greutatea e peste 50% pe spate (pana la 80% daca te pricepi), iar un derapaj al rotii din spate e in general inofensiv cand mergi cu 30 km/h (top speed la un concurs am avut abia 53 km/h si top speed pe coborarea pe Transalpina doar 60). La vitezele astea cu motocicleta abia iti bei cafeaua si aranjezi mai bine airbagurile pasagerei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Bira mama, ce-ai cu baiatul? recomand blocarea spatelui la 50km/h cand opresti la semafor. super fun + ca scartaie ca naiba! cu timpul o sa incerc cresterea vitezei! totusi, incepatorii e mai bine sa plece de mai jos..un 20 sa zicem? asa, sa te obisnuiesti cu ea. acum SERIOS: mai oameni buni, voi n-ati mers pe bici? moto se comporta la fel ca o bicicleta cand blochezi spatele, ce naiba. Frigidere am si un maxiscuter la asta dozez 70% din franare pe spate...stiu sa folosesc frana spate acolo unde e cazul.Am mai multi km mersi cu 2 scutere decat cu vitezana...sa vezi ce fun este sa blochezi spatele(cu bestia de 49) pe dn la 70km/h cand intoarte o proasta pe linie continua.La scuterul de 49 dupa o franare agresiva cu ambele roti...iar eu ajuns la stop cu burta pe bord,inca 10cm si saream in fata scuterului...am renuntat la frana fata,scotand lichidul de frana din circuitul de franare Stiu si pot sa franez cu spatele insa ajuta mult prea putin,iar extra urban pe unde merg eu nu ma ajuta cu nimic la viteze de peste 80,dimpotriva.... Se poate folosi la o franare pe curba cand ai motorul inclinat si nu poti sa franezi cu fata...dar astea sunt fineturi mult prea mari pentru un incepator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) Unde e asfaltul asta asa minunat ? Aveti asa mare incredere in voi, incat sa te ti dupa trasa aluia din fata ? ) Minunat, pai sa ne anunti cand treci la cel pe carburatie, momentan nu-mi permite bugetul un 08 asa ca alegem un 01 decent ! Anyway frumoasa inregistrarea, ti-ai cam riscat in unele faze putin funduletsu Asfaltul asta minunat e pe Pasul Tihuta. Dar cum drumul e lung pana aici, poti sa te dai asa si prin Bucuresti. Mie-mi place portiunea de la Miorita - Kiseleff - Romana - Unirii. Intorci la Parcul Tineretului si-i dai blana. Ca sa fie fun, o data mergi prin pasaj la Unirii (gazu' blana, sa vezi cum suna acolo... ), o data pe langa. Am incredere in cel din fata mea tocmai pt ca si el e la fel de incepator ca mine. N-are ce sa ni se intample. Am renuntat sa ma caut modelul pe carburatie, pt simplul motiv ca n-am gasit modelul pe alb-perlat. Nici nu poti sa-ti dai seama cat de mult am cautat eu un R1 al-perlat si cu seile rosii. O sa mai raman o vreme cu el. Multumesc pt aprecieri. Funduletul nu l-am riscat deloc. Nu stiu ce e asa de greu. Te urci pe motocicleta, te pui dupa parbriz, accelerezi si schimbi trepte in sus pana ajungi la 299. De acolo, te apuci sa spui toate rugaciunile pe care le stii (asta si pt ca de cele mai multe ori ne dam duminica si lipsim de la Biserica). P.S. R6 e pt fraierii care n-are valoare. R1 Rullz! Stai-de-sase, prea misto video si reply. nebu, nu te lua in polemici inutile cu internautii care daca au reusit de si-au luat un rahat de plastic au impresia ca au si devenit baicari cunoscatori cand defapt ori isi rup singuri picioarele ori merg cu mobre de viteza ca niste fetite speriate ... asculta aicisa : ia-ti ce motoreta iti place tie si in loc sa iti bati capu' cu forumuistii investeste in cauciucuri si intr-o revizie tehnica a mobrei alese, apoi in primavara baga un curs de perfectionare ca sa stii ca ai doua tipuri de frana, etc. ... sezonul urmator ai toate sansele sa supravietuiesti fara incidente ! bafta ! Iorgule, de obicei nu sunt ironic cu incepatorii, dar eu vad in initiatorul topicului doar un alt troll, o colona plictisita. Daca ar fi vrut sa invete ceva, s-ar fi apucat de cautat prin cele cateva threaduri folositoare (pt incepatori) de pe forum. Editat Septembrie 28, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) OFF: pe traficul ala intens din Tihuta acceptati si fraieri pe R6 (biciclete) ? Serios acum, mama ce ai acolo la dispozitie... Hmm, sezonul urmator ma bagi in lista de prezenta. Editat Septembrie 28, 2012 de SiD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 exceptional post. Sunt curios ce mi face cel care a deschis acest post, ce mai face dupa 7 ani de cand a scris acele cuvinte. Eu ca incepator, am mers la "negru"pe un chopper honda de 400, si pe un kawasaki de 1100 ceva sport, nu stiu exact care sunt denumirile. Pe chopper no comment, imi place la nebunie, totusi am ales cele sportive, cu toate ca eram undeva pe camp si mi-a fugit de sub fund spatele pe kawasaki. Ca atare mi-am luat un Honda VFR 740 rc36 din 1992, mi-a placut si ca aspect, si ca manevrabilitate la "rece", stateam bine pe el si pe langa el, motorasu foarte ingrijit, nu am mai stat pe ganduri si l-am luat. Deocamdata ma plimb cu el prin parcare la munca(destul de mare cu stradute si trafic mare prin acea zona). Imi place la nebunie. Astept acum sa dau examenul (prin octombrie) si sa vad daca mai apuc vreo iesire in jungla anul asta, daca nu la anul. Inca o data felicitari pentru cel ce a deschis acest topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 Primim pe oricine. Au mai fost colegi forumisti aici si s-au distrat de minune. Anunta-ma din timp cand vrei sa vii, sa nu te lasam singur la "locul nostru de joaca". Ca sa nu mai fim offtopic, discutia asta poate fi mutata pe topicul Serpentinarii, Hai Sa Ne Adunam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 Crenwuste cred ca poate lua premiul de Cocalarul Motociclism.ro 2012, o dovedeste prin fiecare post )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 Cand era ma..pfff, parca ieri seara (Sambata) era un baiat cu R1 prin zona la mine. L-am admirat, an ~2004, plangeai langa el. Am vb putin printre randuri, apoi mi-a zis ca se plimba cu el numai in Bucuresti si ca nah, R6? pfuai .. ia-ti R1 frate, ce faci cu R6 in oras? Consum 10% ca mine are! Ce ma mai bucur.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 (editat) Ciudat ce spui, nu prea te cred, dar sa vad daca ma crezi tu pe mine, Centrul Vechi, cu treaba / munca pe Lipscani, stau frumos si admir lumea, haos total, Festival international de copii, zarva mare, la distanta de nici 5 - 10 minute unul fata de celalalt, 2 R6-isti, ca baietii, turau un pic motoarele sa li se faca loc, prin toata zarva de acolo, sa ajunga ei, NU STIU UNDE! Daca erau cu R1, tindeam sa cred ca e vreunul de pe topicul de aici, imprumutase un R1... Editat Octombrie 1, 2012 de Thunderlight Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 Traficul de pe postarea asta risca sa il depaseasca pe cel de Magheru la ore de varf! @stau de 6: esti genial, cred ca chiar o sa iti urmeze sfaturile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 (editat) procedure real-life; define counter <incepator r6/r1 dead> start counter := scan ("topicuri cu accidente"); counter := counter + 1; end. poate oi fi ocupat atunci, cine stie. uite preventiv: R.I.P. :rose: Editat Octombrie 1, 2012 de KOS36 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.