Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Cand ii inatlnim? :laugh:

tu ai topcase?

 

 

Treaba cu intalnitu nu stiu ce sa zic. Mergem pe principiul "time is money" = "timp este si maine" :drink: .

Topcase nu am, am doar un suport pentru el. Ma chinui si eu ca tine cu genti laterale, cu ghiozdan de rezervor, cu o geanta prinsa pe suportul de topcase, dar ce sa zic, cara destul de mult :) . Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai sa razi dar am si ceva legaturi puternice in Constanta si stau in Bucuresti :)

:laugh: Mah...tu esti io...sau io sunt tu...sau.........http://www.youtube.com/watch?v=BXLppLDIbcI ....:drink:

 

Scuze de OffTopic inca o data...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesori de Suzuki modele pe injectie,care au montat filtre de aer si evacuare sport si nu au montat o electronica de curse(power comander.redbike,bazzas,etc)cele stok, exista posibilitatea remapari CDI original pentru optimizarea functionari motorului.

Un echivalent al lui power comander dar la un pret ma mic si fara sa montezi alta cutiuta magica pe moto.

Pentru informatii 0722537975 TNG PERFORMANCE :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS. Mai jos casca mea la castelul Huniazilor, in timp ce purtatoarea ii facea poza de HI5 :laugh: si motivul pentru care am mare nevoie de topcase (a se vedea bagajele).

 

Dupa bagaje intuiesc ca nu ai fost cu cortul. Prin ce zona te-ai cazat ? Intreb pentru o eventuala excursie pe transfagarasan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa bagaje intuiesc ca nu ai fost cu cortul. Prin ce zona te-ai cazat ? Intreb pentru o eventuala excursie pe transfagarasan.

 

ba da, am fost cu cortul, dar l-am plasat pe un alt motor tocmai pentru ca eu nu mai aveam loc... :laugh:

Altfel, depinde unde vrei sa mergi. ca pensiuni se gasesc peste tot. Si in Curtea de Arges, si mai sus pe partea sudica si spre nord, spre Sibiu. noi nu am campat in zona ci am mers mai departe la intrunire la Hunedoara.

Editat de one
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca m-am intors si eu din tura doi de vacanta si spre parerea de rau a unora inca mai traiesc.

Iasi - Transfagarasan - Vama Veche - Varna - si retur -> 1800 si ceva de km

 

au fost si ceva peripetii dar le-oi povesti alta data. singura problema e ca a inceput sa-mi curga masiv ulei pe la unul din suruburile de fixare a protectiei de motor din dreapta. am pierdut aproape 1 l de ulei, a scazut sub semnul de minim. si de data asta mai mult de nevoie decit de voie am completat tot cu ulei de masina, ca astia n-au vrut sa deschida magazin Louis in vama. ironia e ca ce n-am catadiscsit sa rezolv unde si cind aveam toate resursele la indemina am rezolvat la capatul lumii cu niste silicon, trusa scule a motorului si o cheie reglabila. in aproape 1000 km n-am mai avut probleme.

 

 

Mesaj completat

vad ca intreaba unii de topcase. dupa citeva ture chinuite cu rucsacul legat cu coarde elastice de sa mi-am luat topcase. arata ca naiba pe un motor modificat ca al meu, dar nu mai sint dispus sa renunt la functionalitate pentru estetica.

 

si ca veni vorba. din cauza unor neintelegeri am ramas cu un topase Givi in plus. are placa de fixare dar cadrul nu e pentru Bandit (am incercat pe Pop si pe Kult). case-ul e de vinzare si la cerere pot face suport pentru Kult si Pop.

 

poze si mai multe detalii aici: /index.php?showtopic=569365

distantierele din poze sint improvizate din niste piese de scuter si niste piulite pentru ca duminica chiar n-am avut cum sa gasesc strungar. daca cineva e interesat pot face si distantierele la strung.

 

pret 300 RON fara barele de prindere

post-24366-1282130906_thumb.jpg

post-24366-1282130912_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Aseara cand mai bucataream un pic la mobra am constatat ca nu mai imi merge senzorul pentru stopul de frana pe fatza. Poate stie careva unde sa desfac inainte sa ma apuc sa caut eu :baldy:

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banuiesc ca ai verificat papucii de la senzor.

 

 

Nu Calin, nu am apucat sa ma uit la absolut nimic. Dar cum ai zis tu, probabil cu asta am sa incep. Alte ponturi ? :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit vremea sa-i pun incaltri noi la Kult-ul meu de 600. V-as cere niste recomandari, ce aveti pe ele, cum se comporta pe uscat, pe ploaie, cat tin, ce ati vrea sa puneti la urmatorul schimb, etc.

Musai sa fie numai dimensiunile din acte, nu am cum sa circul cu alte cauciucuri mai mari.

 

Multumesc anticipat pentru sugestii, drumuri frumoase sa aveti! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu te dai race ia-ti cauciucuri de touring, sint compromisul intre aderenta si durabilitate. multi o sa-ti recomande cauciucuri sport ca fiind cele mai bune dar adevarul e ca acele cauciucuri sint gindite sa mearga cel mai bine pe asfalt perfect si cind sint incalzite la maxim. in regim de touring aceste conditii n-o sa fie satisfacute 100% din timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu te dai race ia-ti cauciucuri de touring, sint compromisul intre aderenta si durabilitate. multi o sa-ti recomande cauciucuri sport ca fiind cele mai bune dar adevarul e ca acele cauciucuri sint gindite sa mearga cel mai bine pe asfalt perfect si cind sint incalzite la maxim. in regim de touring aceste conditii n-o sa fie satisfacute 100% din timp.

 

Perfect de acord cu tine Calin, am sustinut si eu asta chiar pe topicul nostru, al banditilor. Touring sa fie! Va rog insa sa-mi sugerati cativa producatori si modelele respective, mai ales daca le-ati folosit, dar nu-i musai :baldy:

Thanx!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am intors samnbata din vacanta. am facut aproape 2.000 km cu banditul.

In tura asta, o singura problema, dar nu tine de bandit: pe drumul de intoarcere, undeva in bulgaria, am ramas fara semnal spate stanga. acasa am aflat ca se futu' fasungu'(defect de fabricatie)

Atat.

 

Pe bandit poti atarna bagajale cu gramada.

 

- pe codita am atarnat coburi textile (am urmat sfatul unuia din banditi, si am folosit banda de zugrav, foarte misto metoda)

- pe suportul de topcase am pus intr-un fel de geanta (mai degraba rollbag/husa) cortul + 2 saci de dormiti. saci pe care trebuie sa-i schimb cu unii mai mici neaparat. Astia sunt pre mari + ca-s prea caldurosi pt iunie-iulie-august.

- tangbag.

 

nu mi-a lipsit nimic => bandit rulz la turing

 

cateva poze de pe drum.

post-9738-1282207908_thumb.jpg

post-9738-1282207915_thumb.jpg

post-9738-1282207925_thumb.jpg

post-9738-1282207936_thumb.jpg

post-9738-1282207951_thumb.jpg

post-9738-1282207965_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am intors samnbata din vacanta. am facut aproape 2.000 km cu banditul.

In tura asta, o singura problema, dar nu tine de bandit: pe drumul de intoarcere, undeva in bulgaria, am ramas fara semnal spate stanga. acasa am aflat ca se futu' fasungu'(defect de fabricatie)

Atat.

 

Pe bandit poti atarna bagajale cu gramada.

 

- pe codita am atarnat coburi textile (am urmat sfatul unuia din banditi, si am folosit banda de zugrav, foarte misto metoda)

- pe suportul de topcase am pus intr-un fel de geanta (mai degraba rollbag/husa) cortul + 2 saci de dormiti. saci pe care trebuie sa-i schimb cu unii mai mici neaparat. Astia sunt pre mari + ca-s prea caldurosi pt iunie-iulie-august.

- tangbag.

 

nu mi-a lipsit nimic => bandit rulz la turing

 

cateva poze de pe drum.

 

 

Man si eu car cu al meu exact ca tine. Cred ca daca iau bagajele de pe bandit abia incap in matiz :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In tura asta, o singura problema, dar nu tine de bandit: pe drumul de intoarcere, undeva in bulgaria, am ramas fara semnal spate stanga. acasa am aflat ca se futu' fasungu'(defect de fabricatie)

ha. si eu am ramas fara semnal pe spate la un moment dat si am crezut ca e becul dar s-a dovedit a fi tot fasungul. culmea e ca am semnale exact ca ale tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perfect de acord cu tine Calin, am sustinut si eu asta chiar pe topicul nostru, al banditilor. Touring sa fie! Va rog insa sa-mi sugerati cativa producatori si modelele respective, mai ales daca le-ati folosit, dar nu-i musai :baldy:

Thanx!

pai daca vrei touring touring brigestone bt020 (de la 20 in sus), te vor tine cam 30 000 km , dar in oras nu au timp sa se incalzeasca aproape deloc..

 

brigestone bt016 am pe fata, are intre 15 -20 000 km si inca mai merge ceva , se comport bine si la touring si prin oras

 

vezi neaparat sa fie made in japan si sa aibe DOT 2010 pt ca le vei tine ceva ani

 

*ambele tipuri de cauciucuri le-am avut.

Editat de gabi88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Farul naked de bandit are un singur bec pentru ambele faze si acela e H4? Daca da, are cineva asa far de vanzare, dar in stare buna?

Editat de JCDenton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ha. si eu am ramas fara semnal pe spate la un moment dat si am crezut ca e becul dar s-a dovedit a fi tot fasungul. culmea e ca am semnale exact ca ale tale.

hah! sa facem o reclamatie!

Si pretina are la fel, le-am pus anu' trecut dar vad ca ale ei n-au patit nimic, io le-am pus in iunie.

 

Coburile sunt puse corect ? nu trebuiau invers, cu partea mai ingusta in fata ?

 

si eu am crezut ca invers, pana m-am uitat pe pozele astea LINK

 

si are logica, oarecum, baza de jos urmeaza unghiul tobei + ca pasagerul si pilotul sparg deja aerul cu picioarelele pana sa ajunga in cob.

 

da' cred ca i-au sgtricat toata aerodinamica :baldy:

 

improvizatii nene, asa-ti trebe! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mea culpa. Si iti multumesc , o sa le pun si eu asa de acum incolo.

 

Cauciuce: Pirelli Angel St. Sport touring. Nu stiu cati km o sa ma tina, dar ca feeling sunt foarte marf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am hotarat sa imi fac cateva tricouri cu banditmania. La un moment dat pusese cineva o lista cu diferite poze. L-as ruga daca le are si in format vectorial sa le trimita. Mersi

 

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mea culpa. Si iti multumesc , o sa le pun si eu asa de acum incolo.

 

Cauciuce: Pirelli Angel St. Sport touring. Nu stiu cati km o sa ma tina, dar ca feeling sunt foarte marf.

 

Multam de raspunsuri CalinD, gabi88 si arw357. Daca ati mai folosit si altele si ati fost multumiti, mai astept sugestii. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni.

Va scriu ce am patit cu motorul , cu mentuinea ca e pe partea electrica si nu va obositi sa imi dati raspunsuri intelijente pt ca is pe spate cu firele si matele din el, deci nu imi bag mana. Doar daca aveti raspunsuri idiot free, altfel va scriu doar sa imi impartasesc problema si sa imi ling rana.

Duminica seara, dupa Maiden :baldy: , ma urc pe motor sa vin acasa. Pornesc motorul, pun faza scurta, dau sa pornesc si mi se stinge becul de faza. Imi zic "minunat moment ti-ai gasit sa te arzi". Insa la viteza mica, fiind nevoit sa virez si din ghidon, constat ca uneori se aprinde insa nu sta asa. Iesind la drumul european, pun lunga si o tin asa pana acasa (90 de km), sperand sa nu ma lase de tot.

Acasa, desfac farul si vad ca nu e ars becul (banuiam deja asta), desfac cu grija comanda dreapta de pe ghidon, ma uit, incerc sa desfac bordul nu reusesc, sun un amic injiner electronist sau electrician ce o fi.............nu vine etc.

Faza e ca de mai mult timp, becul martor de la ulei (cel rosu) , cand e contactul pus dar motorul oprit , se aprinde doar daca imi virez ghidonul dreapta.

Concluzia mea e ca ar fi ceva scurtoc undeva in fire, si depinde de mana si de bulan in cat timp si in cati bani se descopera.

Si ma enerveaza. Ziua mai e cumva cu faza lunga, insa noaptea e gay , plus ca mi-e morcov sa nu mai am si alte stresuri de acolo.

P.S. Emppu-le, v-am zarit pt o clipa pe tine si pe Kaly la concert, insa eram destul de departe si telefoanele imi erau la un amic acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

M-am Banditit :baldy:.

Bandit 650S, 2008, Black.

Poze dupa ce il coafez un pic.

 

Intrebam cu niste posturi in urma ceva despre suspensia Banditului. Pana sa ajung la un mecanic, imi poate spune careva daca arcurile de la suspensia fata sunt progresive sau nu?

 

Daca nu sunt progresive din fabrica, si-a pus careva progresive? Ceva experienta, sfaturi, surse?

 

In afara de asta mi-am facut o lista lunga de modificari pe care mi-as dori sa le fac:

- furtune frana racing;

- discuri racing/goblenuri ;)

- manete racing;

- windshield PUIG sau MRA;

- xenon;

- protectie carbon pe lateralele motorului;

- un ghidon aftermarket si inaltatoare de ghidon;

- amortizor de ghidon;

- toba carbon - ca da bine cu motoreta neagra;

- bug spoiler;

- protectie radiator;

- crash pad-uri;

- aceleashi pentru ghidon si furca;

- topcase, sidecase;

- tankbag;

- suport de numar metalic;

- semnale leduri;

 

Vai de capul meu! Acum ca le-am pus pe lista... cred ca-s cel putin 2000 de euro.

 

Cam atat :D sper sa ne vedem pe la vreo intrunire si cu lista executata!

 

Bafta tuturora si uikend maxim!

VcD

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...