Marmotzell Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Daca ai bandit pop te pot ajuta eu cu unul. inca nu sunt sigur daca il dau dar chiar si asa pot sa ti-l imprumut sa iti construiesti dupa el. Da, modelul meu este POP (an fab. 2000). Si, da, sorine, dak ai putea sa ma ajuti sa am si eu macar nishte cote k idee cum vin sistemele de pridere ar fi perfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Inseamna ca pot sa le mai folosesc..mie mi se pare ca mai au inca destul pe ele, pana sa ajunga la metal..Si din cele de fata cred ca pot sa aleg doua bucati, care sunt mai bune si schimb doar placutele pe un singur disc.. Stiu ca imi zicea cineva sa nu inlocuiesc placutele de frana intre ele, are ceva daca fac asta ? Totusi e criza si nu vreau sa le schimb, doar de dragul de a le schimba.. Salut omule, si eu indic cu tarie sa le schimbi pe ambele discuri. Motoarele astea uneori le privim ca pe o bucata de fier, alteori ca un amalgam de solutii inovative si de varfuri ingineresti. Personal, unde e simetrie la motor, nu ma joc. Mai auzeam ca tine care vor sa schimbe placute pe un singur disc, uleiul intr-un singur telescop etc. Stim bine ca cel mai mic dezechilibru poate sfarsi cu tranta, stim bine ca nu e voie sa franeze stanga mai tare ca dreapta. Poate nu se va intampla asta ( sa te arunce pe o parte) insa iti indic sa nu incerci. Sa nu mai zic de un personaj zalauan care inainte isi facea filtru de aer la motor din ciorap de dama si placute de frana de dacie taiate la dimensiuni si lipite peste fierul unde erau cele de motor. De inteles oarecum, respectivul avea GSX 600 F din 89 in anul 93, cand eu aveam minunata varsta de 10 anisori, si nu avea de unde cumpara piese originale, de unde naiba magazin moto pe atunci. Va dati seama, fugeam pe strada sa vad motorul cand il auzeam ca vine. Oamenii visau la Simson, darmite la Japo. Ce vremuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Salut omule, si eu indic cu tarie sa le schimbi pe ambele discuri. Motoarele astea uneori le privim ca pe o bucata de fier, alteori ca un amalgam de solutii inovative si de varfuri ingineresti. Personal, unde e simetrie la motor, nu ma joc. Mai auzeam ca tine care vor sa schimbe placute pe un singur disc, uleiul intr-un singur telescop etc. Stim bine ca cel mai mic dezechilibru poate sfarsi cu tranta, stim bine ca nu e voie sa franeze stanga mai tare ca dreapta. Poate nu se va intampla asta ( sa te arunce pe o parte) insa iti indic sa nu incerci. Sa nu mai zic de un personaj zalauan care inainte isi facea filtru de aer la motor din ciorap de dama si placute de frana de dacie taiate la dimensiuni si lipite peste fierul unde erau cele de motor. De inteles oarecum, respectivul avea GSX 600 F din 89 in anul 93, cand eu aveam minunata varsta de 10 anisori, si nu avea de unde cumpara piese originale, de unde naiba magazin moto pe atunci. Va dati seama, fugeam pe strada sa vad motorul cand il auzeam ca vine. Oamenii visau la Simson, darmite la Japo. Ce vremuri Ai dreptate, m-am gandit si eu la faza cu simetria, d-asta intrebam.. Dar pe spate, nu vad de ce nu le-as pastra pe cele vechi, pt. ca pilitura(partea care se freaca de disc) este mai groasa decat metalul placutei..Adica mai tin multi km placutele de spate..Mi se pare si normal ca frana pe spate sa se toceasca mai greu, decat cele de fata, mai ales ca eu pun 80% fata si 20% spatele.Deci baza este pe fata, astea clar o sa le schimb..sper sa se inteleag ceva din ce tot zic eu aici ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Ai dreptate, m-am gandit si eu la faza cu simetria, d-asta intrebam..Dar pe spate, nu vad de ce nu le-as pastra pe cele vechi, pt. ca pilitura(partea care se freaca de disc) este mai groasa decat metalul placutei..Adica mai tin multi km placutele de spate..Mi se pare si normal ca frana pe spate sa se toceasca mai greu, decat cele de fata, mai ales ca eu pun 80% fata si 20% spatele.Deci baza este pe fata, astea clar o sa le schimb..sper sa se inteleag ceva din ce tot zic eu aici ) s-a inteles perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Man, vezi ca eu mi-am luat placute de frana de la Elf Workshop cu 160 de lei ambele seturi pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Man, vezi ca eu mi-am luat placute de frana de la Elf Workshop cu 160 de lei ambele seturi pe fata. pai din ce vad eu acolo, au doar pt. modelele mai noi..Si stiu ca sunt diferite fata de cele de kult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 pai din ce vad eu acolo, au doar pt. modelele mai noi..Si stiu ca sunt diferite fata de cele de kult Ai fost la ei si ai intrebat? e cel mai sigur asa. daca nu au pe stoc, dureaza cam doua saptamani sa tile aduca, dar au preturi bune de tot. Cum am spus, eu am luat EBC (parca) cu 78 de lei setul. Da o fuga pana acuolo luni si intreaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 nu vreau sa fiu rau intentionat dar sincer mi se parea aiurea sa citesc 2(doua) pagini de schimb de mesaje despre niste cacate de placute de frana.wtf?nu mai merge messengerul?dati pm-uri eu ma tot uit pe totpicul acesta sperand ca vad ceva interesant de bandit-uri dar se pare ca va trebui sa abandonez topicul acesta ca a devenit o sezatoare unde in curand o sa se dezbata si subiecte politice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 credeam ca nu mai aduceti vorba ...eu sunt anti PD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 nu vreau sa fiu rau intentionat dar sincer mi se parea aiurea sa citesc 2(doua) pagini de schimb de mesaje despre niste cacate de placute de frana.wtf?nu mai merge messengerul?dati pm-urieu ma tot uit pe totpicul acesta sperand ca vad ceva interesant de bandit-uri dar se pare ca va trebui sa abandonez topicul acesta ca a devenit o sezatoare unde in curand o sa se dezbata si subiecte politice. pai daca banditu nu se strica noi ce sa facem ? vorbim si noi prostii Mesaj completat pai daca banditu nu se strica noi ce sa facem ? vorbim si noi prostii si daca nu iesim la plimbar lungi , haideti macar sa iesim la o leapsa prin bucuresti cu motoarele cat e cald hai care se baga ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 nu vreau sa fiu rau intentionat dar sincer mi se parea aiurea sa citesc 2(doua) pagini de schimb de mesaje despre niste cacate de placute de frana.wtf?nu mai merge messengerul?dati pm-urieu ma tot uit pe totpicul acesta sperand ca vad ceva interesant de bandit-uri dar se pare ca va trebui sa abandonez topicul acesta ca a devenit o sezatoare unde in curand o sa se dezbata si subiecte politice. Pai nu am nici un motociclist in lista de mess..si sunt cam praf la capitolul mecanica si ce tine de ea..nu am vrut sa supar pe nimeni, dar cred ca mai bine intreb, decat sa fac vreo prostie..oricum, am rezolvat treaba pana la urma.. multumesc celor care au avut rabdare cu mine si mi-au explicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 nu vreau sa fiu rau intentionat dar sincer mi se parea aiurea sa citesc 2(doua) pagini de schimb de mesaje despre niste cacate de placute de frana.wtf?nu mai merge messengerul?dati pm-urieu ma tot uit pe totpicul acesta sperand ca vad ceva interesant de bandit-uri dar se pare ca va trebui sa abandonez topicul acesta ca a devenit o sezatoare unde in curand o sa se dezbata si subiecte politice. si ce ai vrea tu ma rog sa vezi interesant de banditi? (zi-ne cam ce ai vrea poate unii din noi chiar pot sa-ti spuna cum si-au tunat banditii... fara misto) si eu ma uit si din cand in cand aflu ceva interesant dar fara sa sper ca la fiecare pagina o sa aflu o informatie zdruncinatoare. unii intreaba altii raspund, unii nu stiu altii vor sa le impartaseasca din experienta lor. nu pentru asta este un forum? sunt forumuri de banditi tunati. gugaleste bandit tuning si o sa afli (sper) lucruri foarte interesante. scuza-ma ca am intervenit dar e a doua oara cand te vad nemultumit in mai putin de o saptamana. nu te obliga nimeni frate sa citesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Am vazut intamplator pe strada un Bandit 1250 cu parbriz Ermax - asta mai exact http://www.ermaxuk.co.uk/pages3/dbc.php?bi...amp;product=872. Parea suficient de inalt incat sa asigure confort pe autostrada. Ati testat/vazut pe undeva? Singura problema e ca il ofera doar pentru 1250, oare pentru 650 ar fi la fel bordul/sistemul de prindere? (ma refer la modelul 2007). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 si ce ai vrea tu ma rog sa vezi interesant de banditi?(zi-ne cam ce ai vrea poate unii din noi chiar pot sa-ti spuna cum si-au tunat banditii... fara misto) si eu ma uit si din cand in cand aflu ceva interesant dar fara sa sper ca la fiecare pagina o sa aflu o informatie zdruncinatoare. unii intreaba altii raspund, unii nu stiu altii vor sa le impartaseasca din experienta lor. nu pentru asta este un forum? sunt forumuri de banditi tunati. gugaleste bandit tuning si o sa afli (sper) lucruri foarte interesante. scuza-ma ca am intervenit dar e a doua oara cand te vad nemultumit in mai putin de o saptamana. nu te obliga nimeni frate sa citesti... nici pe tine nu te obliga sa citesti...cu atat mai putin sa raspunzi...tocmai asta spuneam de forum ca ma astept sa gasesc informatii utile, nu informatii care orice om cu mai mult de 2 neuroni poate sa le deduca singur(daca sunt doi neuroni poate intervenii contradictia) era la un moment dat postul cuiva care isi modifica banditul destul de radical gen bascula codita,jetkit stage 3 si alte nebunii, unele din putinele posturi interesant a lui calind cand si-a "intinerit" motoru asa ceva am astept sa citescl.in rest parca e topic de dateing..."ne intalnim la arc" si alte texte .poate ai prins ideea daca nu sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 nici pe tine nu te obliga sa citesti...cu atat mai putin sa raspunzi...tocmai asta spuneam de forum ca ma astept sa gasesc informatii utile, nu informatii care orice om cu mai mult de 2 neuroni poate sa le deduca singur(daca sunt doi neuroni poate intervenii contradictia) era la un moment dat postul cuiva care isi modifica banditul destul de radical gen bascula codita,jetkit stage 3 si alte nebunii, unele din putinele posturi interesant a lui calind cand si-a "intinerit" motoru asa ceva am astept sa citescl.in rest parca e topic de dateing..."ne intalnim la arc" si alte texte .poate ai prins ideea daca nu sanatate! OK, la faza cu "ne intalnim la arc" ma simt vinovat. 1) exista doar un Banditmania. 2) nu am toti banditii in lista de messenger. 3) nu voi trimite PM la toti banditii din bucuresti daca au chef de o plimbare/bere/discutii... am inteles... esti din alt oras unde probabil nu sunt atat de multi banditi si nu ai cine sa iesi la plimbare... asta inseamna ca niciun bandit din tara n-are voie sa se intalneasca cu alti banditi din acelasi oras? Pe niciun forum nu o sa citesti post cu post numai discutii interesante... sunt posturi sau chiar pagini de comentarii neinteresante din punctul tau de vedere... dar este punctul TAU de vedere... nu trebuie sa generalizezi... stabileste-ti o limita si selecteaza informatia care tie iti este de folos. nu ne obliga pe noi toti sa scriem aci numai ce te intereseaza pe tine. dupa cum ai observat, apar banditi noi care nu s-au pus la punct cu toate chestiile specifice... unde sa intrebe daca nu pe Banditmania? cine sa-i ajute daca nu posesorii romani de Suzuki Bandit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 OK, la faza cu "ne intalnim la arc" ma simt vinovat. 1) exista doar un Banditmania. 2) nu am toti banditii in lista de messenger. 3) nu voi trimite PM la toti banditii din bucuresti daca au chef de o plimbare/bere/discutii... am inteles... esti din alt oras unde probabil nu sunt atat de multi banditi si nu ai cine sa iesi la plimbare... asta inseamna ca niciun bandit din tara n-are voie sa se intalneasca cu alti banditi din acelasi oras? Pe niciun forum nu o sa citesti post cu post numai discutii interesante... sunt posturi sau chiar pagini de comentarii neinteresante din punctul tau de vedere... dar este punctul TAU de vedere... nu trebuie sa generalizezi... stabileste-ti o limita si selecteaza informatia care tie iti este de folos. nu ne obliga pe noi toti sa scriem aci numai ce te intereseaza pe tine. dupa cum ai observat, apar banditi noi care nu s-au pus la punct cu toate chestiile specifice... unde sa intrebe daca nu pe Banditmania? cine sa-i ajute daca nu posesorii romani de Suzuki Bandit? ce??? Ne vedem azi la arc? (scz... Am un singur neuron) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 Salutare, Am cateva intrebari pentru voi. Am inteles ca exista posibilitatea de imbunatatire a suspensiei banditului, si fata si spate. M-ati putea indruma catre aceste solutii? Linkuri, sfaturi, ceva... solutii mai scumpe, mai ieftine... inlocuitori de la alte modele [gen gsxr], etc... E vorba de un Bandit 650s - 2008! Intreb, pentru ca sper sa "pun mana" pe un Bandit merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 Am vazut intamplator pe strada un Bandit 1250 cu parbriz Ermax - asta mai exact http://www.ermaxuk.co.uk/pages3/dbc.php?bi...amp;product=872. Parea suficient de inalt incat sa asigure confort pe autostrada. Ati testat/vazut pe undeva? Singura problema e ca il ofera doar pentru 1250, oare pentru 650 ar fi la fel bordul/sistemul de prindere? (ma refer la modelul 2007). sigur se potriveste si la mine(2005) si la tine, e acelasi model de carena..parerea mea cred ca iti arunca aerul pe la nivelul vizierei (la mine cu cel stock mi-l baga fix sub casca) tu parca aveai acel deflector de aer, nu e bun, nu esti multumit de el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 Mihai, tot respectul, dar dintre noi, cei 10 oameni care tot scriem pe aici, tu esti singurul cu modificari, tuning si alte nebunii. Tu esti mai avansat, mai mai...noi mai incet, schimbam uleiul cu poze, bujii si patentul si punem benzina de la benzinarii Sigur, fiecare are o opinie, respect pentru ea, dar nu o si impartasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Sa nu zica Mihai ca nu vorbim de tuning mi-am facut eu o modificare la care ma tot c*iesc de ceva vreme si anume mi-am pus roata spate de gsxr. Arata senzational. Merge senzational. Atentie ca nu se potriveste cu distantierele de gsxr (asta pentru cei care vor sa faca modificare la pop). Trebuie distantierul de bandit, cel din partea de la pinion iar la partea cu frana trebuie pilit suportul de etrier in prima faza ca sa muti etrierul mai spre exterior (sa cada discul in centrul etrierului). In cele din urma a trebuit sa apelez la un strungar cu o freza ca sa imi ia niste cote si sa imi pileasca. Am pus niste cauciucuri semislick pirogravate sau cum dracu s-o zice si sunt foarte multumit de ele. Au aderenta excelenta mai ales dupa ce se incalzesc. Cauciucul spate are talonul 67 in loc de 55 si simt ca s-a mai ridicat de poponeata un pic. Am testat-o mai serios pe Transfagarasan uichiendul asta . Pe curbele de la cheia - sacele i-am dat ceva forja si simt ca acum cu roata mai mare tine curba mai bine (cu 160 simteam ca tre sa ma ridic/aplec/ridic/aplec in aceeasi curba). Cu alte cuvinte a meritat efortul, iar daca vreti sa faceti modificarea va pot ajuta sa scutiti o groaza de efort. A si era sa uit, i-am pus si alimentator 12V, filtru sport DNA (se aude mai gros si parca in turatii mari se descurca mai bine dar la 4000-4500 cand e motoru rece are un fel de gaura de putere), binecunoscutul termometru de ulei si cam atat. Cand o sa am bani vreau si eu bugspoiler, undertail si aripa roata spate . Mi-am cumparat perii de polish cu "sapunuri" d-alea iar in uichiendu asta ma apuc de una alta sa vedem ce iese. Saptamana asta poate ma duc sa imi schimbe si mie rulmetii de jug si cam gata deocamdata. Poze deocamdata nu am dar sper sa fac si sa le pun. Uh ce mult am scris! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 filtru sport fara jet kit stage 1 => amestec sarac si de acolo golul de putere...been there done that e uite ca pana urma mai sunt si altii pasionati de imbunatatirea jucariilor poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 (editat) ca tot ziceam eu ca nu se strica bantitu, uite ca s-a stricat ceva la el , probabil s-a dat un acatist la biserica ... aseara mergeam normal ,apas frana spate si se duce mult de tot in gol , imediat apas din nou (prinde normal), apas a 3 oara si se duce la fel de mult ajung acasa ,apas frana (de data asta tine dar parca trebuie sa apas mai mult) si se aude un scartait tare (mereu cand apas frana ) stie cineva ce problema are si daca a mai patit cineva asa ceva ? Editat August 16, 2010 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 ca tot ziceam eu ca nu se strica bantitu, uite ca s-a stricat ceva la el , probabil s-a dat un acatist la biserica ... aseara mergeam normal ,apas frana spate si se duce mult de tot in gol , imediat apas din nou (prinde normal), apas a 3 oara si se duce la fel de mult ajung acasa ,apas frana (de data asta tine dar parca trebuie sa apas mai mult) si se aude un scartait tare (mereu cand apas frana ) stie cineva ce problema are si daca a mai patit cineva asa ceva ? 1. Curatat discul 2. Verificat cat material mai au placutele (s-ar putea sa se fi dus tot ferodoul ala si sa iti scartaie de la metalul ramas). 3. Verifica nivelul de lichid. Altceva nu stiu ce ar putea fi. Desfa etrierul si uite-te. Bafta! Mesaj completat filtru sport fara jet kit stage 1 => amestec sarac si de acolo golul de putere...been there done thate uite ca pana urma mai sunt si altii pasionati de imbunatatirea jucariilor poze! Stage kit 1 te referi la dyno jet? Ti-ai facut asa ceva? Daca da cum ti-a afectat consumul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 (editat) sigur se potriveste si la mine(2005) si la tine, e acelasi model de carena..parerea mea cred ca iti arunca aerul pe la nivelul vizierei (la mine cu cel stock mi-l baga fix sub casca) tu parca aveai acel deflector de aer, nu e bun, nu esti multumit de el ? Ba da, sunt foarte multumit de deflector. Am uitat odata sa il ridic si mi se parea ca ma zboara de pe moto. Am oprit, l-am ridicat si era cu totul altceva. Practic diferenta este cam de 30-40 km/h, asa cum simti vantul la 100 km/h fara deflector ridicat - la fel il simti la 130 km/h cu el ridicat, ceea ce mi se pare mare realizare pentru un mic plastic. Dar nu sunt complet multumit pentru ca te protejeaza total doar daca stai putin aplecat in zilele cu vant puternic. Cred ca voi comanda si Ermax-ul acela si daca nu simt o diferenta semnificativa schimb moto si gata Deja am pus ochii pe cateva cu parbriz reglabil electric. Editat August 16, 2010 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Ba da, sunt foarte multumit de deflector. Am uitat odata sa il ridic si mi se parea ca ma zboara de pe moto. Am oprit, l-am ridicat si era cu totul altceva.Practic diferenta este cam de 30-40 km/h, asa cum simti vantul la 100 km/h fara deflector ridicat - la fel il simti la 130 km/h cu el ridicat, ceea ce mi se pare mare realizare pentru un mic plastic. Dar nu sunt complet multumit pentru ca te protejeaza total doar daca stai putin aplecat in zilele cu vant puternic. Cred ca voi comanda si Ermax-ul acela si daca nu simt o diferenta semnificativa schimb moto si gata Deja am pus ochii pe cateva cu parbriz reglabil electric. stiu ca vrei alta mobra si eu vreau in viitor sport touring sau touring dar acum merge banditu (si eu am pus ochii pe ceva ) daca e imi vinzi mie deflectorul ala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.