KMIHAI Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 probabil e prezent numai la unele revizii de Pop sau doar la modelele pentru anumite tari. nici eu nu-mi amintesc sa fi vazut pe Pop. eu unul n-as pune, dar faci ce vrei (evident). al meu are sigur...l-am schimbat acum un an si mi-am mancat nervii cu reprezentanta suzuki...a trebuit sa astept 2 luni sa il aduca ...competenta nu gluma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Si eu i-am schimbat filtrul de benzina. La cum vine la noi cu broaste, mal, ce sa mai, petrol extras direct e o chestie buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 ce-aveti fratilor cu benzina din romania ?( exceptie pretul ) Daca nu iei de la cucuietii din deal/vale benzina, atunci nu vad de ce ti-ai face probleme. Pe langa benzina de calitate indoielnica asa cum ziceti voi, poate mai rugineste si rezervorul, ca nu o fi numai "altii" de vina. Io nu ii pun filtru din 2 motive. A- are sita in interiorul rezervorului . B- alimentarea carburatoarelor se face prin cadere libera. ('96) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 ce-aveti fratilor cu benzina din romania ?( exceptie pretul ) Daca nu iei de la cucuietii din deal/vale benzina, atunci nu vad de ce ti-ai face probleme. Pe langa benzina de calitate indoielnica asa cum ziceti voi, poate mai rugineste si rezervorul, ca nu o fi numai "altii" de vina. Io nu ii pun filtru din 2 motive. A- are sita in interiorul rezervorului . B- alimentarea carburatoarelor se face prin cadere libera. ('96) Iti sugerez lukoil sa intelegi care e faza cu reclamatiile la adresa benzinei. Cand am bagat de la ei am crezut ca am bagat apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 (editat) Calitatea benzinei este foarte diferita. La masina mi-au recomandat cei din service sa pun numai de la o anumita firma sa nu mai am probleme, si asa a fost. La moto nu tin asa mortis sa bag doar de la o firma, dar totusi bag de la firme mari. Eu nu cred ca filtru ala strica, dar apare problema ca daca nu sunt bine stranse colierele, poate scapa benzina. (Am patit-o la o masina si putea sa ia foc...) Editat Ianuarie 20, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 voi ati curatat vreodata acel filtru din rezervor? cei cu Kult? ca eu sunt curios ce magaoi gasesc acolo ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Iti sugerez lukoil sa intelegi care e faza cu reclamatiile la adresa benzinei. Cand am bagat de la ei am crezut ca am bagat apa. Benzina de la Lukoil nu are mizerie ... e limpede ca cristalul si fara apa ... dar am impresia ca baga niste chimicale oribile in ea care mai si miros a varza ... practic, albeste fundul camerei de umplere ...la plutitor, si face o cocleala alba, exact ca apa dura ... se prinde pe cuiul ponto, pe tot ce gaseste ... Am reusit sa scot acea cocleala numai cu freon lichid. M-a invatat un mester batran si chiar mi-a adus intr-o sticlutza niste freon lichid (nu lichefiat - adica sub presiune) e un freon mai prost, nu stiu ce indicativ avea .. parca 11 ... ca in frigider e 403 sau ceva de genul si e lichefiat ... Eu sunt de parere ca benzinariile Lukoil ar trebui evitate pentru calitatea indoielnica a carburantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Eu sunt de parere ca benzinariile Lukoil ar trebui evitate pentru calitatea indoielnica a carburantului. Aceleasi rahaturi le-am auzit oarecum si despre mol sau agip nu mai stiu exact! Acum ca sunt mituri sau certitudini nu stiu ce sa zic. Cert este ca pentru mine nr 1: rompetrol nr 2: OMV numarul 3: petrom si cam atat. In rest mai bag daca sunt chiar fortat de imprejurari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Si Agip au benzina de standard inalt. Puteti baga cu incredere. De asemenea, cu titlu informational: carburantii de la OMV, PetromV si Petrom sunt strict aceeasi. Stiu dintr-o sursa sigura. Singurul carburant propriu OMV (care este importat de la rafinaria de langa Viena) este Alpine diesel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Vand crashbar putin polizat (a fost montat pe un Bandit 650 din 2005, nu stiu daca se potriveste la modelele mai vechi) - 300 de lei si un ghidon enduro / streetfighter la fel, putin polizat care a fost montat pe acelasi motor - 100 lei Ma gasiti la nr. de tel: 0740.209.107 sau pe mess la: stoian2008@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 voi ati curatat vreodata acel filtru din rezervor? cei cu Kult? ca eu sunt curios ce magaoi gasesc acolo ... Nu, dar asteptam sa cureti tu, sa ne spui daca are rost sa ne batem capul cu asta Ca am mai demontat eu intr-o zi codita si rezervorul ca sa curat filtrul de aer, dar nu a iesit nimic din el.. Am procedat intocmai ca si in manual, cu compresorul.. Si ca tot veni vorba de filtru de aer, e adevarat ca filtrele de aer K&N, reduc consumul de carburant ? ps. pot comanda cate garnituri vreau pentrubusonul de ulei aaaah, abia astept sa vina februarie, sa o pregatesc pe suzi de primavara, sa speram ca va fi si vreme frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Deci eu chiar mi-am propus s-o fac. Ceea ce nu voi putea spune este cat de murdara e benzina la voi, ca la noi .. vom vedea in functie de ce scot din filtru PS: In afara de reglat supape, schimbat lant si curatarea filtrului din rezervor mai vreau sa fac si o revizie la etrierii fata ... o sa schimb lichidul de frana si verific si curat tot pe acolo. O sa vedem cum se comporta dupa, desi...nu am probleme de franare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Caut si eu mai multe infomatii despre noul meu Bandit. Poate cineva sa ma ajute cu un link sau cateva info despre diferentele Kult, Pop si alte modele? De unde iti dai seama de acest model? Dupa anul de fabricatie? Goagalu nu m-a ajutat prea mult (am gasit ceva dar e in germana...) Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BxP_BV Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 salut banditilor..nou membru sunt incepator in ale motoarelor si doresc achizitionarea uni bandit de 1200..porerile voastre pt un incepator cumpatat in ale vitezei.Astept parerile voastre cat si despre motor de 1200.mersi Sal, si eu sunt incepator, permis din aprilie 2010, si vre-o 7000 km anul trecut. Am un Bandit de 600 si pot sa iti spun ca deja ma gandesc la unul de 1200, a inceput sa mi se para prea usor pentru drumurile lungi. Insa ma bucur ca am inceput cu cel de 600, pentru ca am putut sa invat mai usor. Am cazut de 2 ori si l-am scapat de pe loc de inca vre-o 4 ori (deh, greseli de incepator) si am reusit sa il ridic singur, gandeste-te ca unul de 1200 e cu mult mai greu, parca 80 kg. Te inveti mai usor cu el in trafic. Eu inca ma mai gandesc daca il dau sau il pastrez pentru oras. In rest treaba cu puterea, viteza depind doar de cum te poti contola tu. Eu nu am cazut deloc din cauza vitezei. PS: Echipamentul face toti banii. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Caut si eu mai multe infomatii despre noul meu Bandit. Poate cineva sa ma ajute cu un link sau cateva info despre diferentele Kult, Pop si alte modele?De unde iti dai seama de acest model? Dupa anul de fabricatie? Goagalu nu m-a ajutat prea mult (am gasit ceva dar e in germana...) Stima! http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Bandit_Series Asta te ajuta ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 (editat) Kult (GN77) pentru modelul fabricat intre anii 1995-1999 Pop (WVA8) pentru modelul fabricat intre anii 2000-2004 NEO pentru modelul fabricat intre anii 2005 Âşi 2006 EVO pentru modelul fabricat intre anii 2007 Âşi 2008 Pagina in germana (http://de.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSF_600) o traduce inteligibil Google Chrome . AICI gasesti un manual pt. modelul tau (Kult). Editat Ianuarie 21, 2011 de seagull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Si ca tot veni vorba de filtru de aer, e adevarat ca filtrele de aer K&N, reduc consumul de carburant ? ps. pot comanda cate garnituri vreau pentrubusonul de ulei Eu am filtru DNA. Este ca si K&N numa ca in loc de 5 straturi de hartie igienica are 4. Nu stiu in timp daca va avea repercursiuni asupra motorului dar vom vedea. Ca si consum nu stiu ce sa zic asa mi-a zis si Bogdan Padure cum ca ar consuma mai putin. Insesizabil zic eu totusi. Ce imi place la filtru asta e ca dupa 7000 de ture il ia nervu oleaca mai tare si se aude un sunet mai gros. Ce nu imi place, intre 4000 si 4500 de ture cand e rece, e un gol de putere in sensul ca se balbaie putin dupa care e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 va multumesc! m-ati lamurit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vania Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Eu sunt PRO dupa ce am desfacut rezervorul la Honda de dinaintea banditului si am curatat sita din canea de m-a luat bitu! La primavara pun. daca in timp constat ca nu se murdareste, atunci renunt, dar la cum merge treaba in Ro...eu zic ca merita ... Eu am desfacut filtru de la banditul meu de 400, care este facut din 2 tevi...una mai lunga si una mai scurta,,,,si era plin de rugina, mizerie...(rugina, pt ca am rezervorul de tabla, '99, si cel de la care l-am luat nu a avut grija de el:)) ) dupa ce am curatat filtru din rezervor am pus si filtru de benzina de 3 lei...si ca sa vezi a inceput sa se adune mizerie...dar motorul nu mai trage la fel....si am vb cu un mecanic si a spus ca alimentarea se face prin cadere libera...cum s-a mai spus si aici, si ca nu este indicat sa iti pui filtru la iesirea din rezervor daca nu e prevazut cu asa ceva pentru ca nu se mai alimenteza cum trebuie. Parerea mea e ca trebuie sa aveti grija de unde puneti benzina si sa aveti grija de bijuteriile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Sal, si eu sunt incepator, permis din aprilie 2010, si vre-o 7000 km anul trecut. Am un Bandit de 600 si pot sa iti spun ca deja ma gandesc la unul de 1200, a inceput sa mi se para prea usor pentru drumurile lungi. Insa ma bucur ca am inceput cu cel de 600, pentru ca am putut sa invat mai usor. Am cazut de 2 ori si l-am scapat de pe loc de inca vre-o 4 ori (deh, greseli de incepator) si am reusit sa il ridic singur, gandeste-te ca unul de 1200 e cu mult mai greu, parca 80 kg. Te inveti mai usor cu el in trafic. Eu inca ma mai gandesc daca il dau sau il pastrez pentru oras. In rest treaba cu puterea, viteza depind doar de cum te poti contola tu. Eu nu am cazut deloc din cauza vitezei. PS: Echipamentul face toti banii. Asfalt uscat. Gresesti foarte mult.banditul de 1200 are acelasi cadru cu cel de 600 cel putin la Kult si Pop asa ca nu e mai greu decat cu maxim 10 kg si asta oricum depinde de semicarena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 (editat) Gresesti foarte mult.banditul de 1200 are acelasi cadru cu cel de 600 cel putin la Kult si Pop asa ca nu e mai greu decat cu maxim 10 kg si asta oricum depinde de semicarena TRUE Legat de filtru de benzina, si eu inclin spre a nu-mi pune, insa vroiam sa aud mai multe pareri. Unii o considera investitie derizorie cu avantaje uriase, altii ca mine lasa totul in seama destinului, a proiectantilor, a corectitudinii benzinarilor, nu stiu, poate om fii naivi insa nu imi vine sa fac eu modificari doar pentru ca "sigur trebuie" Editat Ianuarie 21, 2011 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 TRUE Legat de filtru de benzina, si eu inclin spre a nu-mi pune, insa vroiam sa aud mai multe pareri. Unii o considera investitie derizorie cu avantaje uriase, altii ca mine lasa totul in seama destinului, a proiectantilor, a corectitudinii benzinarilor, nu stiu, poate om fii naivi insa nu imi vine sa fac eu modificari doar pentru ca "sigur trebuie" Tu ai deja filtru de benzina . Popurile au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Eu am filtru DNA. Este ca si K&N numa ca in loc de 5 straturi de hartie igienica are 4. Nu stiu in timp daca va avea repercursiuni asupra motorului dar vom vedea. Ca si consum nu stiu ce sa zic asa mi-a zis si Bogdan Padure cum ca ar consuma mai putin. Insesizabil zic eu totusi. Ce imi place la filtru asta e ca dupa 7000 de ture il ia nervu oleaca mai tare si se aude un sunet mai gros. Ce nu imi place, intre 4000 si 4500 de ture cand e rece, e un gol de putere in sensul ca se balbaie putin dupa care e ok. daca nu o sa-i modifici carburatia cu un kit dynojet asa o sa tot faca ca nu e ok amestecul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 daca nu o sa-i modifici carburatia cu un kit dynojet asa o sa tot faca ca nu e ok amestecul Da stiu si asta, dar parca n-as mai baga 150 de euro in dyno. Mai zicea cineva o solutie sa ii puna niste saibe sub cuiele carburatoarelor sa le ridice un pic. Eu am umblat un pic la surubul de amestec si gata. E o chestie cu care pot sa traiesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Eu am desfacut filtru de la banditul meu de 400, care este facut din 2 tevi...una mai lunga si una mai scurta,,,,si era plin de rugina, mizerie...(rugina, pt ca am rezervorul de tabla, '99, si cel de la care l-am luat nu a avut grija de el:)) ) dupa ce am curatat filtru din rezervor am pus si filtru de benzina de 3 lei...si ca sa vezi a inceput sa se adune mizerie...dar motorul nu mai trage la fel....si am vb cu un mecanic si a spus ca alimentarea se face prin cadere libera...cum s-a mai spus si aici, si ca nu este indicat sa iti pui filtru la iesirea din rezervor daca nu e prevazut cu asa ceva pentru ca nu se mai alimenteza cum trebuie. Parerea mea e ca trebuie sa aveti grija de unde puneti benzina si sa aveti grija de bijuteriile voastre La Banditul de 400, alimentarea nu e prin cadere libera, de altfel robinetul nu are decat 2 pozitii, deschis si rezerva, ceea ce inseamna ca e deschis tot timpul, dar daca ii scoti furtunul de benzina cu motorul oprit, nu curge benzina ! Cand ai montat filtrul de benzina probabil ai observat asta. Eu am montat un filtru de benzina de 3 lei si am ramas cu motoreta in drum, s-a topit pur si simplu filtrul in interior si nu mai trecea benzina. Eu unul am renuntat la ideea de filtru si in 9000 de km facuti anul trecut nu am avut probleme desi am vazut gunoaie cu ochii mei in rezervor. Daca totusi cineva e hotarat sa-si monteze filtru, ii recomand sa foloseasca unul de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.