alin_barburas Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Salut, revin si eu cu o intrebare idioata. Am un amic care ma tot f.te la cap sa imi pun filtru de benzina. El acum si-a schimbat motorul, insa la cel avut inainte (FZR1000) a zis ca i-a pus filtru din ala naspa cu 3-4 lei si dupa un sezon cica era negru tot. Cum altuia i s-a belit motorul la un Marauder 800 in toamna (am scris despre asta atunci) si l-am desfacut in bucati si am vazut o juma de centimetru de depunere neagra in capul pistoanelor, ma tot freaca obsesiv magaria asta. Voi ce ziceti? Sa pun? Sa nu pun? Investitia e moca, un filtru is 2 coliere pe furtun, insa nu stiu...... ma gandesc ca au judecat galbenii cand mi-au proiectat mobra. Are oare ceva filtru smecher in rezervor? Daca da, face fata ala sau l-ar ajuta inca unul? Sper sa nu fie un flame ca si cu uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 banditul are filtru in rezervor si sint convins ca e superior celor din comert. depunerea aia n-are legatura cu mizeria din benzina. am citit ca unele filtre ar fi asa de penale incit le ataca benzina. gindeste-te ca se amesteca cu benzina porcariile alea si ajung in cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Din 2000 are si filtru aditional. Alin, tu nu aveai POP? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Din 2000 are si filtru aditional. Alin, tu nu aveai POP? POPO am is eu insa nu am vazut filtru pe furtunul de benzina. Poate nu m-am uitat eu unde trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Uite o poza din manual. Nu este foarte clara, dar poate te ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 probabil e prezent numai la unele revizii de Pop sau doar la modelele pentru anumite tari. nici eu nu-mi amintesc sa fi vazut pe Pop. eu unul n-as pune, dar faci ce vrei (evident). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Eu sunt PRO dupa ce am desfacut rezervorul la Honda de dinaintea banditului si am curatat sita din canea de m-a luat bitu! La primavara pun. daca in timp constat ca nu se murdareste, atunci renunt, dar la cum merge treaba in Ro...eu zic ca merita ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 probabil e prezent numai la unele revizii de Pop sau doar la modelele pentru anumite tari. nici eu nu-mi amintesc sa fi vazut pe Pop. eu unul n-as pune, dar faci ce vrei (evident). al meu are sigur...l-am schimbat acum un an si mi-am mancat nervii cu reprezentanta suzuki...a trebuit sa astept 2 luni sa il aduca ...competenta nu gluma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Si eu i-am schimbat filtrul de benzina. La cum vine la noi cu broaste, mal, ce sa mai, petrol extras direct e o chestie buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 ce-aveti fratilor cu benzina din romania ?( exceptie pretul ) Daca nu iei de la cucuietii din deal/vale benzina, atunci nu vad de ce ti-ai face probleme. Pe langa benzina de calitate indoielnica asa cum ziceti voi, poate mai rugineste si rezervorul, ca nu o fi numai "altii" de vina. Io nu ii pun filtru din 2 motive. A- are sita in interiorul rezervorului . B- alimentarea carburatoarelor se face prin cadere libera. ('96) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 ce-aveti fratilor cu benzina din romania ?( exceptie pretul ) Daca nu iei de la cucuietii din deal/vale benzina, atunci nu vad de ce ti-ai face probleme. Pe langa benzina de calitate indoielnica asa cum ziceti voi, poate mai rugineste si rezervorul, ca nu o fi numai "altii" de vina. Io nu ii pun filtru din 2 motive. A- are sita in interiorul rezervorului . B- alimentarea carburatoarelor se face prin cadere libera. ('96) Iti sugerez lukoil sa intelegi care e faza cu reclamatiile la adresa benzinei. Cand am bagat de la ei am crezut ca am bagat apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 (editat) Calitatea benzinei este foarte diferita. La masina mi-au recomandat cei din service sa pun numai de la o anumita firma sa nu mai am probleme, si asa a fost. La moto nu tin asa mortis sa bag doar de la o firma, dar totusi bag de la firme mari. Eu nu cred ca filtru ala strica, dar apare problema ca daca nu sunt bine stranse colierele, poate scapa benzina. (Am patit-o la o masina si putea sa ia foc...) Editat Ianuarie 20, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 voi ati curatat vreodata acel filtru din rezervor? cei cu Kult? ca eu sunt curios ce magaoi gasesc acolo ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Iti sugerez lukoil sa intelegi care e faza cu reclamatiile la adresa benzinei. Cand am bagat de la ei am crezut ca am bagat apa. Benzina de la Lukoil nu are mizerie ... e limpede ca cristalul si fara apa ... dar am impresia ca baga niste chimicale oribile in ea care mai si miros a varza ... practic, albeste fundul camerei de umplere ...la plutitor, si face o cocleala alba, exact ca apa dura ... se prinde pe cuiul ponto, pe tot ce gaseste ... Am reusit sa scot acea cocleala numai cu freon lichid. M-a invatat un mester batran si chiar mi-a adus intr-o sticlutza niste freon lichid (nu lichefiat - adica sub presiune) e un freon mai prost, nu stiu ce indicativ avea .. parca 11 ... ca in frigider e 403 sau ceva de genul si e lichefiat ... Eu sunt de parere ca benzinariile Lukoil ar trebui evitate pentru calitatea indoielnica a carburantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Eu sunt de parere ca benzinariile Lukoil ar trebui evitate pentru calitatea indoielnica a carburantului. Aceleasi rahaturi le-am auzit oarecum si despre mol sau agip nu mai stiu exact! Acum ca sunt mituri sau certitudini nu stiu ce sa zic. Cert este ca pentru mine nr 1: rompetrol nr 2: OMV numarul 3: petrom si cam atat. In rest mai bag daca sunt chiar fortat de imprejurari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Si Agip au benzina de standard inalt. Puteti baga cu incredere. De asemenea, cu titlu informational: carburantii de la OMV, PetromV si Petrom sunt strict aceeasi. Stiu dintr-o sursa sigura. Singurul carburant propriu OMV (care este importat de la rafinaria de langa Viena) este Alpine diesel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Vand crashbar putin polizat (a fost montat pe un Bandit 650 din 2005, nu stiu daca se potriveste la modelele mai vechi) - 300 de lei si un ghidon enduro / streetfighter la fel, putin polizat care a fost montat pe acelasi motor - 100 lei Ma gasiti la nr. de tel: 0740.209.107 sau pe mess la: stoian2008@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 voi ati curatat vreodata acel filtru din rezervor? cei cu Kult? ca eu sunt curios ce magaoi gasesc acolo ... Nu, dar asteptam sa cureti tu, sa ne spui daca are rost sa ne batem capul cu asta Ca am mai demontat eu intr-o zi codita si rezervorul ca sa curat filtrul de aer, dar nu a iesit nimic din el.. Am procedat intocmai ca si in manual, cu compresorul.. Si ca tot veni vorba de filtru de aer, e adevarat ca filtrele de aer K&N, reduc consumul de carburant ? ps. pot comanda cate garnituri vreau pentrubusonul de ulei aaaah, abia astept sa vina februarie, sa o pregatesc pe suzi de primavara, sa speram ca va fi si vreme frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Deci eu chiar mi-am propus s-o fac. Ceea ce nu voi putea spune este cat de murdara e benzina la voi, ca la noi .. vom vedea in functie de ce scot din filtru PS: In afara de reglat supape, schimbat lant si curatarea filtrului din rezervor mai vreau sa fac si o revizie la etrierii fata ... o sa schimb lichidul de frana si verific si curat tot pe acolo. O sa vedem cum se comporta dupa, desi...nu am probleme de franare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Caut si eu mai multe infomatii despre noul meu Bandit. Poate cineva sa ma ajute cu un link sau cateva info despre diferentele Kult, Pop si alte modele? De unde iti dai seama de acest model? Dupa anul de fabricatie? Goagalu nu m-a ajutat prea mult (am gasit ceva dar e in germana...) Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BxP_BV Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 salut banditilor..nou membru sunt incepator in ale motoarelor si doresc achizitionarea uni bandit de 1200..porerile voastre pt un incepator cumpatat in ale vitezei.Astept parerile voastre cat si despre motor de 1200.mersi Sal, si eu sunt incepator, permis din aprilie 2010, si vre-o 7000 km anul trecut. Am un Bandit de 600 si pot sa iti spun ca deja ma gandesc la unul de 1200, a inceput sa mi se para prea usor pentru drumurile lungi. Insa ma bucur ca am inceput cu cel de 600, pentru ca am putut sa invat mai usor. Am cazut de 2 ori si l-am scapat de pe loc de inca vre-o 4 ori (deh, greseli de incepator) si am reusit sa il ridic singur, gandeste-te ca unul de 1200 e cu mult mai greu, parca 80 kg. Te inveti mai usor cu el in trafic. Eu inca ma mai gandesc daca il dau sau il pastrez pentru oras. In rest treaba cu puterea, viteza depind doar de cum te poti contola tu. Eu nu am cazut deloc din cauza vitezei. PS: Echipamentul face toti banii. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Caut si eu mai multe infomatii despre noul meu Bandit. Poate cineva sa ma ajute cu un link sau cateva info despre diferentele Kult, Pop si alte modele?De unde iti dai seama de acest model? Dupa anul de fabricatie? Goagalu nu m-a ajutat prea mult (am gasit ceva dar e in germana...) Stima! http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Bandit_Series Asta te ajuta ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 (editat) Kult (GN77) pentru modelul fabricat intre anii 1995-1999 Pop (WVA8) pentru modelul fabricat intre anii 2000-2004 NEO pentru modelul fabricat intre anii 2005 Âşi 2006 EVO pentru modelul fabricat intre anii 2007 Âşi 2008 Pagina in germana (http://de.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSF_600) o traduce inteligibil Google Chrome . AICI gasesti un manual pt. modelul tau (Kult). Editat Ianuarie 21, 2011 de seagull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Si ca tot veni vorba de filtru de aer, e adevarat ca filtrele de aer K&N, reduc consumul de carburant ? ps. pot comanda cate garnituri vreau pentrubusonul de ulei Eu am filtru DNA. Este ca si K&N numa ca in loc de 5 straturi de hartie igienica are 4. Nu stiu in timp daca va avea repercursiuni asupra motorului dar vom vedea. Ca si consum nu stiu ce sa zic asa mi-a zis si Bogdan Padure cum ca ar consuma mai putin. Insesizabil zic eu totusi. Ce imi place la filtru asta e ca dupa 7000 de ture il ia nervu oleaca mai tare si se aude un sunet mai gros. Ce nu imi place, intre 4000 si 4500 de ture cand e rece, e un gol de putere in sensul ca se balbaie putin dupa care e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 va multumesc! m-ati lamurit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.