Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Cam edificatoare poza cu banditul vs monster. :burnout:

 

Ia spune-ti voi , cum e drumul de la e la d la c, e de bine sau de rau ?

 

 

 

Cam edificatoare poza cu banditul vs monster. :burnout:

 

Ia spune-ti voi , cum e drumul de la e la d la c, e de bine sau de rau ?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am fost si eu weekend trecut pana la mare. si pentru a iesi din aglomeratia si canicula urbana, dar si pentru a mai face o tura pregatitoare inainte de concediu. Pun cateva poze de pe drum. cam asa va arata banditul si in concediu, doar ca pe langa cort, saci de dormit si izoprene va mai cara si un rollbag de 60l. Una din poze e si harta cu traseul. Cheers!!!

 

Eu te invidiez. Punct. Unii intra in sesiune, altii se plimba de zor. o fi asa si pe lumea cealalata???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam edificatoare poza cu banditul vs monster. :burnout:

 

Ia spune-ti voi , cum e drumul de la e la d la c, e de bine sau de rau ?

 

 

 

Cam edificatoare poza cu banditul vs monster. :burnout:

 

Ia spune-ti voi , cum e drumul de la e la d la c, e de bine sau de rau ?

 

http://www.slowride.ro/2012/06/12/drum-de-weekend-catre-mare/

 

e ok drumu ala...sunt zone unde se lucreaza, insa tu, ca motorist, n-ai de ce sa-tifaci griji...drumu' chiar e bun. spre deosebire de b-c...care e explodat rau de tot.

 

ba, sa nu ma spui mandrii, dar asa-i ca pe monsterica nu ai agatat bagaje de frica sa nu crape cadru' de la greutate? :crack:

 

 

 

 

glumex, sorta... :D

 

Nicky...cea mai tare faza a fost, spre Harsova, cand noi eram trasi pe dreapa sa ne hidratam si a trecut un grup de mobristi care s-au oprit, au aruncat o privire la bandit, apoi la monster si ne-au intrebat daca avem nevoie de ajutor =))))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam edificatoare poza cu banditul vs monster. :burnout:

dap. edificatoare. e proba clară că bărbații îÂşi iau mult mai multe bagaje decât femeile. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu te invidiez. Punct. Unii intra in sesiune, altii se plimba de zor. o fi asa si pe lumea cealalata???

hehe. ia nu mai invidia.

pe vremea cind am intrat eu la facultate nici nu puteam sa visez la motor. chiar si daca te angajai, munceai toata facultatea pt. o rapciuga SH :)

 

unii stateau peste program si veneau si-n weekend pt. 500 de RON ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicky...cea mai tare faza a fost, spre Harsova, cand noi eram trasi pe dreapa sa ne hidratam si a trecut un grup de mobristi care s-au oprit, au aruncat o privire la bandit, apoi la monster si ne-au intrebat daca avem nevoie de ajutor =))))))))))

 

apropos de asta:

Faza duminica seara in benzinaria de pe A2, km 140, cand ne intoarceam:

Eu stateam turceste la umbra langa mobre, cu pretina si 'bestia' ...si trage un Ducatist calare pe un Monster 620i, geaca Ducati, manusi Ducati, adidasi/ghete Ducati toate asortate la culoarea mobrei... si frate, ne trage o uitatura d-aia de zici ca eram ultimii boschetari, nu saluta nu nimic(nu ca as muri dupa salutul altora, dar asa...ca atitudine generala)... incepe sa se uite pe sub mobra, bla bla....scoate telefonul si-l suna pe unu' : "Bah frate, mi-a alunecat spatele bla bla bla...stii de ce?, imi curge ulei din motor si e amortizorul plin, si mi-a ajuns si pe cauciuc"

 

M-am abtinut sa nu maq bufneasca rasu :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mai propun odata o intrunire de banditi(cu siguranta fara rezultat)

Sambata/Duminica sa ne intalnim la ora 11 la fantana la Miorita si sa mergem la o tura scurta, Bucuresti-Sinaia si retur(cunosc un restaurant bun acolo) Sunt 117 km pana acolo, deci dus intors = 234km(deci nu e mult)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap. edificatoare. e proba clară că bărbații îÂşi iau mult mai multe bagaje decât femeile. :rolleyes:

 

:crack: genial comeback

 

 

multam Cosmin :friends:

 

Eu ma duc la o tura in weekend la mare .. Calin , promit ca-mi iau spray de lant la mine. nu ca acu 2-3 ani cand am ramas fara si macacasem pe mine ca troncanea lantu .. beginner.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ha? ce spray man?

 

imi patineaza ambreiajul. aruncati un ochi aici, poate intimplator stie vreunul: /index.php?/topic/679296-arcuri-de-ambreiaj-aftermarket/#entry3152011

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caline, poti pune placi TRW linistit... e o firma ok, am pus discul de frana fata pe honda pretinei dupa accident, si imi pare mai bun ca franeaza mult mai bine ca ala de fabrica, care nu avea grad mai deloc. Pan' la urma e o firma nemteasca, si TUV-ul ala nu e o chestie de 3 lei, chiar poti avea incredere in el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caline, poti pune placi TRW linistit... e o firma ok, am pus discul de frana fata pe honda pretinei dupa accident, si imi pare mai bun ca franeaza mult mai bine ca ala de fabrica, care nu avea grad mai deloc. Pan' la urma e o firma nemteasca, si TUV-ul ala nu e o chestie de 3 lei, chiar poti avea incredere in el.

trw e firma nemteasca cum sunt eu albanez :)))

sunt chiar consumatori de burbon...adica americani

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trw e firma nemteasca cum sunt eu albanez :)))

sunt chiar consumatori de burbon...adica americani

 

daca e sa o luam asa, si Motul e frantuzeasca cum sunt eu somalez.

 

ideea e: Lucas(care e britanica)-TRW in Europa are cea mai mare baza de productie in Germania, si produsele lor au certtificarea/garantia TUV, care e un standard facut de nemti + ca pe discul respectiv scria made in Germany.

 

Caline, ia de la TRW, ca e firma britano-americana, care produce in Germania (si se pare, Romania) si produsele lor sunt garantate TUV.

 

asa e bine?:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos de asta:

Faza duminica seara in benzinaria de pe A2, km 140, cand ne intoarceam:

Eu stateam turceste la umbra langa mobre, cu pretina si 'bestia' ...si trage un Ducatist calare pe un Monster 620i, geaca Ducati, manusi Ducati, adidasi/ghete Ducati toate asortate la culoarea mobrei... si frate, ne trage o uitatura d-aia de zici ca eram ultimii boschetari, nu saluta nu nimic(nu ca as muri dupa salutul altora, dar asa...ca atitudine generala)... incepe sa se uite pe sub mobra, bla bla....scoate telefonul si-l suna pe unu' : "Bah frate, mi-a alunecat spatele bla bla bla...stii de ce?, imi curge ulei din motor si e amortizorul plin, si mi-a ajuns si pe cauciuc"

 

M-am abtinut sa nu maq bufneasca rasu :laugh:

 

 

Asta pentru ca Ducati este Ducati, iar suzuki e yamaha (a se observa ca ultimele 2 marci le-am scris cu litere mici spre deosebire de Ducati).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati a progresat mult in ultimii 2 ani, dar nu datorita lui Rossi, doar ca au progresat. Sunt ok acum. La fel ca si Alfa Romeo (nu numai de 2 ani, acolo sunt mai bine de 5 ani). Ce vreau sa spun este ca am avut curaj sa imi cumpar Katana din 1987 dar nu as avea curaj sa imi iau Ducati din acel an :D

PS: si Honda si Yamaha, super ok din ani aproximativi. Ba chiar stiu vreo 3-4 Magne din 1983-1987, super motoare! (una de 700 US, una 750 EU si un 1100 US) Vai..ultima e la restaurat, va fi super motor cand va fi gata. Cea de 750 e acum la boberit .. sper sa am poze cand termina prietenii astia ai mei de lucrat la ele ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati a progresat mult in ultimii 2 ani, dar nu datorita lui Rossi, doar ca au progresat. Sunt ok acum. La fel ca si Alfa Romeo (nu numai de 2 ani, acolo sunt mai bine de 5 ani). Ce vreau sa spun este ca am avut curaj sa imi cumpar Katana din 1987 dar nu as avea curaj sa imi iau Ducati din acel an :D

PS: si Honda si Yamaha, super ok din ani aproximativi. Ba chiar stiu vreo 3-4 Magne din 1983-1987, super motoare! (una de 700 US, una 750 EU si un 1100 US) Vai..ultima e la restaurat, va fi super motor cand va fi gata. Cea de 750 e acum la boberit .. sper sa am poze cand termina prietenii astia ai mei de lucrat la ele ..

 

 

Si mie imi plac si hondele si ducati si toate motocicletele. Nu imi plac cliseele astea cu masini frantuzesti proaste si masini nemtesti invincibile (alea frantuzesti se strica de proaste iar alea nemtesti de la drumuri). Dar posesorii de multe ori sunt foarte amuzanti. "Ducati frateeeeee! N-ai sa intelegi tu niciodata cum vine treaba cu ducati. D-aia si ai suzuki." :laugh:

 

Nu m-ar deranja un monster in garaj, fie el si cu ulei pe roata spate, dar nu mi-as da banditul pe un monster.

 

:cheers:

Editat de sorinbogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehe. ia nu mai invidia.

pe vremea cind am intrat eu la facultate nici nu puteam sa visez la motor. chiar si daca te angajai, munceai toata facultatea pt. o rapciuga SH :)

 

unii stateau peste program si veneau si-n weekend pt. 500 de RON ;)

Asa-i Calin, mare dreptate mai ai :ok: Pe vremea aia ma uitam cum Tecu isi repara motoru in fata caminului si acu il vad cum il repara pe al meu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e sa o luam asa, si Motul e frantuzeasca cum sunt eu somalez.

 

ideea e: Lucas(care e britanica)-TRW in Europa are cea mai mare baza de productie in Germania, si produsele lor au certtificarea/garantia TUV, care e un standard facut de nemti + ca pe discul respectiv scria made in Germany.

 

Caline, ia de la TRW, ca e firma britano-americana, care produce in Germania (si se pare, Romania) si produsele lor sunt garantate TUV.

 

asa e bine?:P

nu-mi place sa vorbesc aiurea,cand am zis ca e firma americana e americana,ca a cumparat lucas este o mica parte,bussines-ul major vine din partea de auto.sediul trw e in timisoara si intamplator am o ruda care lucreaza la trw DE asa ca atunci cand iti zic ca sunt americani ia de buna informatia, cat despre locul de productie cred ca o sa fi socat ca in germania se mai produc f putine,multe se produc in ro,polonia,spania...si bineinteles marea china asa ca eu am ajuns al concluzia ca mi abine cumperi direct chinezism decat sa cumperi chinezism cu brand occidental ;). acelasi (cuvant urat) doar invelit in staniol lucios si de 2-3 ori mai scump

 

la partea de masini frantuzesti do not get me started...

toate masinile se strica la fel daca le conduci la fel,singura diferenta e ca la aceleasi dotari masinile frantuzesti se vand mia ieftin ca si cele nemtesti pt ca politica francezilor e sa faca bani cand te prind in service...

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am zis ca vreau sa schimb placile de ambreiaj, cele de frictiune sint ok ca grosime iar cele metalice doar partial albastrite, cea din poza de pe topicul de la service e cea mai rea, unele nu au semne de albastrire deloc. nu le schimb decit daca nu se rezolva doar cu arcuri. chiar si daca nu se rezolva, am vazut ca unii le dau de citeva ori pe smirghel de 100 cit sa matuiasca zonele albastrite. iar daca nu si nu si nu...

 

oricum, am incredere in Lucas-TRW. sincer cred ca un arc in anul 2012 nu e chiar cea mai high tech treaba care exista. ce ma intereseaza e sa nu fie prea tari si sa ma doara mina de la ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehe. ia nu mai invidia.

pe vremea cind am intrat eu la facultate nici nu puteam sa visez la motor. chiar si daca te angajai, munceai toata facultatea pt. o rapciuga SH :)

 

unii stateau peste program si veneau si-n weekend pt. 500 de RON ;)

 

De acord, retrag ce am spus. La 16 ani unii incepeau sa fumeze si imparta pliante. Altii se dadeau cu Minskul :D si se balaceau in vaselina pana la gat :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am hotarit sa incerc o treaba pina rezolv definitiv cu ambreiajul.

am scos placile, le-am degrasat bine si le-am dat de citeva ori pe niste smirghel de 200, pe doua directii perpencidulare (am vazut ca din fabrica sint facute tot asa). de luat din grosime nu se pune problema, trebuie sa freci 10 minute la un disc si abia sa se observe pe subler diferenta. nu ca as fi facut asta, da' stiu cam ce presupune sa subtiezi otel din smirghel.

apoi am schimbat ordinea placilor. stiu ca in manual se recomanda expres pastrarea ordinii, in ideea ca daca unele au inceput sa patineze si s-au lustruit reciproc, sa nu provoci patinarea si la celelalte. dar am zis ca devreme ce le-am dat pe smirghel as putea sa incerc si asta, poate am noroc si se cupleaza intre ele in asa fel incit prind mai bine.

si in final am pus niste saibe de alama de 2 mm, gasite-n Praktiker, intre arcuri si suruburi. am incercat si cu 4 dar nu puteam sa mai trag maneta, erau comprimate la maxim arcurile.

om vedea cum evolueaza-n timp treaba. testul final il face Vishco, mai ales ca umbla zvonuri ca-i cam place sa mi-l dea pe-o roata :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord, retrag ce am spus. La 16 ani unii incepeau sa fumeze si imparta pliante. Altii se dadeau cu Minskul :D si se balaceau in vaselina pana la gat :rolleyes:

 

la 11 ani cu Mobra 50 a lu'unchi-mio, la 15 cu Voshod, la 16 cu Ij Planeta 5.... ale pretinilor de la tara de la bunici, pe camp, desculti si doar in pantaloni scurti, cu benzina ciordita din motoarele de irigat sau capatata de te miri unde, in care puneam ulei ars 50/50 ca sa mergem mai mult cu ele :laugh: ... cateodata eram si cate 5 pe o comunista d-asta, faceam cu randul care e la ghidon/comenzi, dar stiti ce? nu am cazut (rau, sa ne lovim) niciodata....deh, vremuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cliseele astea cu masini frantuzesti proaste si masini nemtesti invincibile (alea frantuzesti se strica de proaste iar alea nemtesti de la drumuri)

aia a fost odata, acum vreo 20 de ani. Acum orice masina noua este ok. incluzand logan. diferenta o face calitatea interiorului, finisaje, exteriorul, dotarile, numele... as zice ca e la fel si la motociclete.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 11 ani cu Mobra 50 a lu'unchi-mio, la 15 cu Voshod, la 16 cu Ij Planeta 5.... ale pretinilor de la tara de la bunici, pe camp, desculti si doar in pantaloni scurti, cu benzina ciordita din motoarele de irigat sau capatata de te miri unde, in care puneam ulei ars 50/50 ca sa mergem mai mult cu ele :laugh: ... cateodata eram si cate 5 pe o comunista d-asta, faceam cu randul care e la ghidon/comenzi, dar stiti ce? nu am cazut (rau, sa ne lovim) niciodata....deh, vremuri.

pfoaaai. hai sa va zic eu: prima data m-am uitat intr-o revista porno la 7 ani. v-am batut pe toti.

 

eu nici pasager n-am mers inainte de Bandit. n-am avut nici un prieten sau ruda cu motor. oricum, era vorba de faptul ca in ziua de azi unui student ii este accesibila o motocicleta ca Banditul, ceea ce pe vremea cind eram eu student era practic de neconceput chiar daca munceai, nu despre cind te-ai dat prima data pe motor. la mine in an era unul singur care venea cu masina (un Cielo) si ne uitam la el de parca era ditai bossul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cine e baiatul de la rubrica de accidente ?

vad ca are bandit ... poate voi il stiti ?

 

MH 09(03) AVN

 

 

/index.php?/topic/679404-inca-un-carnagiu/page__view__findpost__p__3153680

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...