Macke Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Ba chiar e posibil sa cumperi lucruri facute de TRW in Romania http://ro.wikipedia.org/wiki/TRW_Automotive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 trw e firma nemteasca cum sunt eu albanez )) sunt chiar consumatori de burbon...adica americani daca e sa o luam asa, si Motul e frantuzeasca cum sunt eu somalez. ideea e: Lucas(care e britanica)-TRW in Europa are cea mai mare baza de productie in Germania, si produsele lor au certtificarea/garantia TUV, care e un standard facut de nemti + ca pe discul respectiv scria made in Germany. Caline, ia de la TRW, ca e firma britano-americana, care produce in Germania (si se pare, Romania) si produsele lor sunt garantate TUV. asa e bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 apropos de asta: Faza duminica seara in benzinaria de pe A2, km 140, cand ne intoarceam: Eu stateam turceste la umbra langa mobre, cu pretina si 'bestia' ...si trage un Ducatist calare pe un Monster 620i, geaca Ducati, manusi Ducati, adidasi/ghete Ducati toate asortate la culoarea mobrei... si frate, ne trage o uitatura d-aia de zici ca eram ultimii boschetari, nu saluta nu nimic(nu ca as muri dupa salutul altora, dar asa...ca atitudine generala)... incepe sa se uite pe sub mobra, bla bla....scoate telefonul si-l suna pe unu' : "Bah frate, mi-a alunecat spatele bla bla bla...stii de ce?, imi curge ulei din motor si e amortizorul plin, si mi-a ajuns si pe cauciuc" M-am abtinut sa nu maq bufneasca rasu Asta pentru ca Ducati este Ducati, iar suzuki e yamaha (a se observa ca ultimele 2 marci le-am scris cu litere mici spre deosebire de Ducati). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Ducati a progresat mult in ultimii 2 ani, dar nu datorita lui Rossi, doar ca au progresat. Sunt ok acum. La fel ca si Alfa Romeo (nu numai de 2 ani, acolo sunt mai bine de 5 ani). Ce vreau sa spun este ca am avut curaj sa imi cumpar Katana din 1987 dar nu as avea curaj sa imi iau Ducati din acel an PS: si Honda si Yamaha, super ok din ani aproximativi. Ba chiar stiu vreo 3-4 Magne din 1983-1987, super motoare! (una de 700 US, una 750 EU si un 1100 US) Vai..ultima e la restaurat, va fi super motor cand va fi gata. Cea de 750 e acum la boberit .. sper sa am poze cand termina prietenii astia ai mei de lucrat la ele .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 (editat) Ducati a progresat mult in ultimii 2 ani, dar nu datorita lui Rossi, doar ca au progresat. Sunt ok acum. La fel ca si Alfa Romeo (nu numai de 2 ani, acolo sunt mai bine de 5 ani). Ce vreau sa spun este ca am avut curaj sa imi cumpar Katana din 1987 dar nu as avea curaj sa imi iau Ducati din acel an PS: si Honda si Yamaha, super ok din ani aproximativi. Ba chiar stiu vreo 3-4 Magne din 1983-1987, super motoare! (una de 700 US, una 750 EU si un 1100 US) Vai..ultima e la restaurat, va fi super motor cand va fi gata. Cea de 750 e acum la boberit .. sper sa am poze cand termina prietenii astia ai mei de lucrat la ele .. Si mie imi plac si hondele si ducati si toate motocicletele. Nu imi plac cliseele astea cu masini frantuzesti proaste si masini nemtesti invincibile (alea frantuzesti se strica de proaste iar alea nemtesti de la drumuri). Dar posesorii de multe ori sunt foarte amuzanti. "Ducati frateeeeee! N-ai sa intelegi tu niciodata cum vine treaba cu ducati. D-aia si ai suzuki." Nu m-ar deranja un monster in garaj, fie el si cu ulei pe roata spate, dar nu mi-as da banditul pe un monster. Editat Iunie 13, 2012 de sorinbogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 hehe. ia nu mai invidia. pe vremea cind am intrat eu la facultate nici nu puteam sa visez la motor. chiar si daca te angajai, munceai toata facultatea pt. o rapciuga SH unii stateau peste program si veneau si-n weekend pt. 500 de RON Asa-i Calin, mare dreptate mai ai Pe vremea aia ma uitam cum Tecu isi repara motoru in fata caminului si acu il vad cum il repara pe al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 (editat) daca e sa o luam asa, si Motul e frantuzeasca cum sunt eu somalez. ideea e: Lucas(care e britanica)-TRW in Europa are cea mai mare baza de productie in Germania, si produsele lor au certtificarea/garantia TUV, care e un standard facut de nemti + ca pe discul respectiv scria made in Germany. Caline, ia de la TRW, ca e firma britano-americana, care produce in Germania (si se pare, Romania) si produsele lor sunt garantate TUV. asa e bine? nu-mi place sa vorbesc aiurea,cand am zis ca e firma americana e americana,ca a cumparat lucas este o mica parte,bussines-ul major vine din partea de auto.sediul trw e in timisoara si intamplator am o ruda care lucreaza la trw DE asa ca atunci cand iti zic ca sunt americani ia de buna informatia, cat despre locul de productie cred ca o sa fi socat ca in germania se mai produc f putine,multe se produc in ro,polonia,spania...si bineinteles marea china asa ca eu am ajuns al concluzia ca mi abine cumperi direct chinezism decat sa cumperi chinezism cu brand occidental . acelasi (cuvant urat) doar invelit in staniol lucios si de 2-3 ori mai scump la partea de masini frantuzesti do not get me started... toate masinile se strica la fel daca le conduci la fel,singura diferenta e ca la aceleasi dotari masinile frantuzesti se vand mia ieftin ca si cele nemtesti pt ca politica francezilor e sa faca bani cand te prind in service... Editat Iunie 13, 2012 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 n-am zis ca vreau sa schimb placile de ambreiaj, cele de frictiune sint ok ca grosime iar cele metalice doar partial albastrite, cea din poza de pe topicul de la service e cea mai rea, unele nu au semne de albastrire deloc. nu le schimb decit daca nu se rezolva doar cu arcuri. chiar si daca nu se rezolva, am vazut ca unii le dau de citeva ori pe smirghel de 100 cit sa matuiasca zonele albastrite. iar daca nu si nu si nu... oricum, am incredere in Lucas-TRW. sincer cred ca un arc in anul 2012 nu e chiar cea mai high tech treaba care exista. ce ma intereseaza e sa nu fie prea tari si sa ma doara mina de la ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 hehe. ia nu mai invidia. pe vremea cind am intrat eu la facultate nici nu puteam sa visez la motor. chiar si daca te angajai, munceai toata facultatea pt. o rapciuga SH unii stateau peste program si veneau si-n weekend pt. 500 de RON De acord, retrag ce am spus. La 16 ani unii incepeau sa fumeze si imparta pliante. Altii se dadeau cu Minskul si se balaceau in vaselina pana la gat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 am hotarit sa incerc o treaba pina rezolv definitiv cu ambreiajul. am scos placile, le-am degrasat bine si le-am dat de citeva ori pe niste smirghel de 200, pe doua directii perpencidulare (am vazut ca din fabrica sint facute tot asa). de luat din grosime nu se pune problema, trebuie sa freci 10 minute la un disc si abia sa se observe pe subler diferenta. nu ca as fi facut asta, da' stiu cam ce presupune sa subtiezi otel din smirghel. apoi am schimbat ordinea placilor. stiu ca in manual se recomanda expres pastrarea ordinii, in ideea ca daca unele au inceput sa patineze si s-au lustruit reciproc, sa nu provoci patinarea si la celelalte. dar am zis ca devreme ce le-am dat pe smirghel as putea sa incerc si asta, poate am noroc si se cupleaza intre ele in asa fel incit prind mai bine. si in final am pus niste saibe de alama de 2 mm, gasite-n Praktiker, intre arcuri si suruburi. am incercat si cu 4 dar nu puteam sa mai trag maneta, erau comprimate la maxim arcurile. om vedea cum evolueaza-n timp treaba. testul final il face Vishco, mai ales ca umbla zvonuri ca-i cam place sa mi-l dea pe-o roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 De acord, retrag ce am spus. La 16 ani unii incepeau sa fumeze si imparta pliante. Altii se dadeau cu Minskul si se balaceau in vaselina pana la gat la 11 ani cu Mobra 50 a lu'unchi-mio, la 15 cu Voshod, la 16 cu Ij Planeta 5.... ale pretinilor de la tara de la bunici, pe camp, desculti si doar in pantaloni scurti, cu benzina ciordita din motoarele de irigat sau capatata de te miri unde, in care puneam ulei ars 50/50 ca sa mergem mai mult cu ele ... cateodata eram si cate 5 pe o comunista d-asta, faceam cu randul care e la ghidon/comenzi, dar stiti ce? nu am cazut (rau, sa ne lovim) niciodata....deh, vremuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 cliseele astea cu masini frantuzesti proaste si masini nemtesti invincibile (alea frantuzesti se strica de proaste iar alea nemtesti de la drumuri) aia a fost odata, acum vreo 20 de ani. Acum orice masina noua este ok. incluzand logan. diferenta o face calitatea interiorului, finisaje, exteriorul, dotarile, numele... as zice ca e la fel si la motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 la 11 ani cu Mobra 50 a lu'unchi-mio, la 15 cu Voshod, la 16 cu Ij Planeta 5.... ale pretinilor de la tara de la bunici, pe camp, desculti si doar in pantaloni scurti, cu benzina ciordita din motoarele de irigat sau capatata de te miri unde, in care puneam ulei ars 50/50 ca sa mergem mai mult cu ele ... cateodata eram si cate 5 pe o comunista d-asta, faceam cu randul care e la ghidon/comenzi, dar stiti ce? nu am cazut (rau, sa ne lovim) niciodata....deh, vremuri. pfoaaai. hai sa va zic eu: prima data m-am uitat intr-o revista porno la 7 ani. v-am batut pe toti. eu nici pasager n-am mers inainte de Bandit. n-am avut nici un prieten sau ruda cu motor. oricum, era vorba de faptul ca in ziua de azi unui student ii este accesibila o motocicleta ca Banditul, ceea ce pe vremea cind eram eu student era practic de neconceput chiar daca munceai, nu despre cind te-ai dat prima data pe motor. la mine in an era unul singur care venea cu masina (un Cielo) si ne uitam la el de parca era ditai bossul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) stie cineva cine e baiatul de la rubrica de accidente ? vad ca are bandit ... poate voi il stiti ? MH 09(03) AVN /index.php?/topic/679404-inca-un-carnagiu/page__view__findpost__p__3153680 Editat Iunie 14, 2012 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) of, unde-s motociclistii care demontau singuri motoru' de nepra pe marginea drumului? or fi fost si mai simple motoarele de nepra. dar, ca si completare ca sa va prindeti de ce nu vreau sa fac asta, la schimbarea placutelor am omis un surub de la etrierul de pe stanga, ala care-l leaga de furca.. am sesizat un troncanit la franare si dupa cateva ture am identificat si vizual problema.. e clar, nu-s o reincarnare a vreunui motorist timpuriu :-s. si asa, ca sa mai adaug niste text aici ca e loc de discutii despre banditi tre sa zic ca-mi place nene. imi place rau mobra asta, de la horcaitu motorului la relanti, la greutate, la ceasuri si la ce ar mai fi.. al meu e un semicarenat la care a trebuit sa desfac plasticele ca sa le umplu cu bureti ca bazaia de la 5400 la 5500 de nu mai suportam, acu, a inceput sa bazaie doar parbrizu deci am ce face wk asta.. se face vreo intalnire prin bucuresti ca as cam vrea sa mai vad si aud si alti banditi? Editat Iunie 14, 2012 de cnairda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) man, acuma nu te supara, am mai facut si eu unele greseli. de exemplu, mi-am pus furtunuri de frina HEL si le-am rutat cam aiurea, astfel ca la comprimarea si destindera suspensiei fata se frecau de o tabla de la far, de a inceput sa transpire lichid de frina. evident ca le-am schimbat, de asta se observa si niste chestii negre pe furtunurile de acum, e banda izolatoare pusa cu rol de protectie in locurile sensibile. btw, recomand sistemul 2+1, cu distribuitorul pastrat, nu doua furtunuri plecind din pompa. da' sa uiti de un surub de la frina... asta nu tine de indeminare, e neatentie, mai ales ca nu-i de joaca cu frina. nu-ti fa iluzii ca la service nu-s probleme. un avantaj e ca daca se intimpla ceva, ai pe cine sa dai vina si eventual sa plateasca daunele daca e cazul. acuma doi ani cind am fost in prima tura poe Transfagarasan, unuia din noi cu un Transalp ii intinsesera lantul asa de tare in service ca era struna. era coarda de chitara, pur si simplu. noroc ca avea unul din noi o cheie reglabila la el. si asa, ca sa mai adaug niste text aici ca e loc de discutii despre banditi tre sa zic ca-mi place nene. imi place rau mobra asta, de la horcaitu motorului la relanti, la greutate, la ceasuri si la ce ar mai fi.. al meu e un semicarenat la care a trebuit sa desfac plasticele ca sa le umplu cu bureti ca bazaia de la 5400 la 5500 de nu mai suportam, acu, a inceput sa bazaie doar parbrizu deci am ce face wk asta.. se face vreo intalnire prin bucuresti ca as cam vrea sa mai vad si aud si alti banditi? e muci Banditul, nu se rezolva decit cu un CBR. Editat Iunie 14, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) ma, acu prefer sa cred ca am fost atat de retardat incat sa ma iau cu altceva si sa-l uit, in loc de, l-am pus si s-a desfacut.. am pus rapid altu "similar" si am dat comanda, acu le-am schimbat pe toate, sa fie noi la mine.. nush ce s-a intamplat, cred ca efectiv m-am intors sa fac altceva si nu m-am mai uitat.. totusi, surubu nu era in zona, ca l-am cautat a2a zi, deci si varianta cu stransu prost ramane in picioare, si nu-i nici aia mai buna.. de atunci am inceput si eu sa ma invat sa arunc un ochi la diferite chestii.. clona lu cnairda Editat Iunie 14, 2012 de cnairda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 stie cineva cine e baiatul de la rubrica de accidente ? vad ca are bandit ... poate voi il stiti ? MH 09(03) AVN /index.php?/topic/679404-inca-un-carnagiu/page__view__findpost__p__3153680 Mi-a stat inima pt. moment, am crezut ca e vorba de Cosmin, dar el are FTF la numar..am cautat acum ca sa fiu sigur..Oricum, bine ca a scapat cu viata motociclistul, oricine ar fi el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) pe surubul ala se pune pasta de blocaj. si cu pasta de blocaj e o filozofie, nu-s toate le fel, daca nu pui din care trebuie rupi surubul inainte sa-l scoti. cred ca la mine le-am scos de minim 5 ori de cind am motorul si n-au cazut. intre noi fie vorba, exista 2 categorii de oameni, aia care string prea putin si aia care string prea tare, putin string la mina fix cit trebuie. btw, suruburile alea-s de o anume duritate, nu merge pus chiar orice surub din Praktiker, ai facut bine ca ai luat original. daca te uiti pe cap e scris un numar, ala e gradul de duritate al otelului. la Bandit sint chiar si suruburi chiar de 12,9, care-i cam maximum. eu dupa ce termin de umblat la ea verific intotdeauna ca am strins suruburile. Mi-a stat inima pt. moment, am crezut ca e vorba de Cosmin, dar el are FTF la numar..am cautat acum ca sa fiu sigur..Oricum, bine ca a scapat cu viata motociclistul, oricine ar fi el duminica asta ma intorceam acasa. se innoptase, la 100 de m de blocul in care stau intra in depasire unu de pe contrasens. era destul de clar ca nu are timp sa faca depasirea, am zis ca se baga inapoi in coloana. da de unde, retardelul ii da in continaurae si a trebuit sa ma dau mult pe dreapta sa aiba loc. ghici ce a facut cind a ajuns in dreptul meu? m-a claxonat astia-s "driverii" tarii. Editat Iunie 14, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 pe surubul ala se pune pasta de blocaj. si cu pasta de blocaj e o filozofie, nu-s toate le fel, daca nu pui din care trebuie rupi surubul inainte sa-l scoti. cred ca la mine le-am scos de minim 5 ori de cind am motorul si n-au cazut. intre noi fie vorba, exista 2 categorii de oameni, aia care string prea putin si aia care string prea tare, putin string la mina fix cit trebuie. btw, suruburile alea-s de o anume duritate, nu merge pus chiar orice surub din Praktiker, ai facut bine ca ai luat original. daca te uiti pe cap e scris un numar, ala e gradul de duritate al otelului. la Bandit sint chiar si suruburi chiar de 12,9, care-i cam maximum. eu dupa ce termin de umblat la ea verific intotdeauna ca am strins suruburile. duminica asta ma intorceam acasa. se innoptase, la 100 de m de blocul in care stau intra in depasire unu de pe contrasens. era destul de clar ca nu are timp sa faca depasirea, am zis ca se baga inapoi in coloana. da de unde, retardelul ii da in continaurae si a trebuit sa ma dau mult pe dreapta sa aiba loc. ghici ce a facut cind a ajuns in dreptul meu? m-a claxonat astia-s "driverii" tarii. Pe plaiurile lui Bucur nu mi s-a intamplat, dar stiu cum e cand ai 100 si vine Suv-ul spre tine cu 130+, nu e un sentiment prea placut..Ei merg pe premiza ca daca ai motocicleta, poti sa-i faci loc(oricum nu ai de ales), ca sa depaseasca el coloana.. ps. pedala de frana este rezervata pt. mine, in caz ca il dezmembreaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Pe plaiurile lui Bucur nu mi s-a intamplat, dar stiu cum e cand ai 100 si vine Suv-ul spre tine cu 130+, nu e un sentiment prea placut..Ei merg pe premiza ca daca ai motocicleta, poti sa-i faci loc(oricum nu ai de ales), ca sa depaseasca el coloana.. ps. pedala de frana este rezervata pt. mine, in caz ca il dezmembreaza hai sa-ti povestesc o faza. acuma ~4 ani, discutie cu un coleg de serviciu - Calin, stii ca tu esti obligat sa mergi pe marginea drumului, nu? - ce vrei sa zici? nu-i asa. - da, motocicletele trebuie sa mearga pe marginea drumului, scrie in codul rutier/ - man, nu stiu, poate ai permisul luat in 1960 si pe vremea aia erau 3 motociclete in tara, cu viteza maxima 70 km/h. dar inrre timp s-a adus la zi codul rutier. - nu, nu-i asa. citeste codul rutier. - pai l-am citit, mai ales ca mi-am luat permisul dupa tine, poate e cazul sa-l citesti tu? - nu, sint sigur ca am dreptate, trebuie sa mergi pe dreapta. jur pe ce am mai sfint ca nu am inflorit absolut nimic o fi barbatii mai buni soferi (referindu-kma strict la indeminare) ca femeile, dar la orgoliu avem o problema mare. LE: e posibil sa am eu o pedala de frina intacta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Daca acum ai lua toti soferii si i-ai pune sa dea examen, 50% ar pica! Si cred ca-s indulgent ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 pe surubul ala se pune pasta de blocaj. si cu pasta de blocaj e o filozofie, nu-s toate le fel, daca nu pui din care trebuie rupi surubul inainte sa-l scoti. cred ca la mine le-am scos de minim 5 ori de cind am motorul si n-au cazut. intre noi fie vorba, exista 2 categorii de oameni, aia care string prea putin si aia care string prea tare, putin string la mina fix cit trebuie. btw, suruburile alea-s de o anume duritate, nu merge pus chiar orice surub din Praktiker, ai facut bine ca ai luat original. daca te uiti pe cap e scris un numar, ala e gradul de duritate al otelului. la Bandit sint chiar si suruburi chiar de 12,9, care-i cam maximum. eu dupa ce termin de umblat la ea verific intotdeauna ca am strins suruburile. duminica asta ma intorceam acasa. se innoptase, la 100 de m de blocul in care stau intra in depasire unu de pe contrasens. era destul de clar ca nu are timp sa faca depasirea, am zis ca se baga inapoi in coloana. da de unde, retardelul ii da in continaurae si a trebuit sa ma dau mult pe dreapta sa aiba loc. ghici ce a facut cind a ajuns in dreptul meu? m-a claxonat astia-s "driverii" tarii. pai initial m-am dus in praktiker sa iau surub dar nu aveau nimic cu pasul ala, am sunat la motorteam si elf si nu aveau, am dat comanda la elf, m-am dus la vitan in targ(unde gasesti cam orice) si am inceput sa caut intr-o lada cu suruburi a unui nene. am gasit unu, l-am luat, l-am pus, am mers asa vreo 2 saptamani pana au venit alea noi.. prima data cand am iesit pe motocicleta a venit unu peste mine in banda, am franat, s-a dus in fata si imi facea semn sa ma dau pe partea dreapta a drumului, deci aceeasi mentalitate retardata.. ca sa nu mai zic ca m-au mai intrebat cativa prin trafic de ce merg pe toata banda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 in caz ca vreti sa va chopperiti/bobberiti Banditul: http://www.ebay.co.uk/itm/GSXR-BANDIT-CHOPPER-CUSTOM-BIKE-KIT-BOBBER-CHOP-RIGID-/280711280336?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item415bb236d0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 in caz ca vreti sa va chopperiti/bobberiti Banditul: http://www.ebay.co.uk/itm/GSXR-BANDIT-CHOPPER-CUSTOM-BIKE-KIT-BOBBER-CHOP-RIGID-/280711280336?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item415bb236d0 Frate...de ce ti-ai face asa ceva dintr-un bandit??? cand sunt sute alte modele care ajung in starea asta mult mai usor si sunt mult mai potrivite pentru asemenea "tuning"...pe bune...mi se pare o tampenie sa iei un naked sau un sport si sa-l faci ciopar... ma rog...fiecare face ce crede...eu nu-mi dorect pentru banditu meu decat sa se transforme dintr-un 650 intr-un 1250...peste noapte ar fi ideal ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.