nae10 Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Va salut! Am si eu o piesa draga de care trebuie sa ma despart... http://olx.ro/oferta/vand-suzuki-bandit-ID4BzOY.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Bandit 1200 S la dezmembrat Diverse piese : roti , scarite , bascula , sa , ghidon , juguri , far , ceasuri , cateva plastice bord , carena dreapta , sistem franare si alte maruntisuri. 0751860760 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 Un far rotund cu prinderi gasesc pe la voi? Pentru un bandit 2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 (editat) am dat o tura mai lunga weekendul trecut si am observat doua aspecte care nu stiu cum sa le iau - vibreaza ceva si nu imi dau seama intre4000 si 4500 rot/min , vibratia sau bazait ca nu stiu cum sa ii zic vine din partea de sus a ,motorului , dar nu stiu daca e o tabla sau vibreaza ambreiajul sau altceva. - in viteza a 5-a cand accelerez mai brusc plecand de la 3500-4000 rot/min in sus are un gol deputere cam 1 secunda sau poate si mai putin dupa care puterea revine brusc si parca mai in forta decat normal si smuceste Daca in treapta a 5-a accelerez mai liniar nu mai are acel gol si respectiv smuceala In alte trepte de viteza nu am observat sa faca. ce credeti ca ar putea fi ,eu m-am gandit la carburatoare , ca nu pare sa fie din ambreiaj , pare sa fie un gol de acceleratie care se termina cu o smucitura ( nu foarte puternica ) mobra are 39.000 km si porneste perfect la sfert nu are probleme la rece ce sa fie ? Editat Iunie 1, 2016 de angus_young Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Vibratia si eu o am la al meu dar intre 4500-5500 rot/min, GSF 600 din 1995, cat despre golul de putere, incearca sa ii refaci carburatia. Cand au fost ultima data sincronizate carburatoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Am schimbat si eu luna trecuta uleiul motor, filtru ulei + lichidul de frana. Modelul vechi de ulei nu-l stiu,dar acum am luat motul 5100 si filtru HIPO (cred) Dupa ce am pornit motorul se aude un zgomot de la distributie cam ciudat. Mecanicul mi-a spus ca trebuie schimbata urgent. Cu uleiul vechi parca nu se auzea asta... Este posibil sa fie din cauza uleiului ? Sa nu mearga foarte bine banditului cu motul 5100 ? trebuie altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Eu de 5 ani pun numai Motul 5100 si merge foarte bine! Nivelul de ulei este bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
condamned18 Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Salut, Am nevoie de o maneta ambreiaj pentru Suzuki Bandit 650 S, 2008, ambreiaj hidraulic, ca cea din figura de mai jos. Daca stie cineva unde as putea gasi, apreciez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 (editat) Am eu una , de la Vicma la 50 lei , diferenta fata de cea originala este ca nu are decupatura in caz de o trantesti sa se rupa de acolo Editat Iunie 2, 2016 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Vreau sa-mi motific banditul, sa-l fac naked. Am nevoie sa vad care este modalitatea de prindere a bordului si a farului. Poate face careva poze pentru un bandit 600 din 2002? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Vreau sa-mi motific banditul, sa-l fac naked. Am nevoie sa vad care este modalitatea de prindere a bordului si a farului. Poate face careva poze pentru un bandit 600 din 2002? Multumesc! Dar banditul este deja dezbracat » Post actualizat in 06 Jun 2016 17:59 Banuiesc ca vrei sa il transformi din S in N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Vreau sa-mi motific banditul, sa-l fac naked. Am nevoie sa vad care este modalitatea de prindere a bordului si a farului. Poate face careva poze pentru un bandit 600 din 2002? Multumesc! Farul e prins intr-un suport care se baga pe jambe sus intre juguri/triple, in primul rand asta iti trebe Daca imi aduc aminte bine, bordul este prins cu 2 suruburi in tripla/jugul de sus...ca sa se potriveasca bine, tre' sa schimbi si bordul, ca al tau nu are prinderile alea si pe langa asta, nu are capacele din spatele ceasurilor. Cauta pe la dezmembrari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Fara poze... viata e pustiu Banditul e oarecum la nudul gol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 M800 de unde esti?(postez de pe telefon si nu se vede locatia). Dsca esti din buc ne vedem saptamana viitoare si vezi live ce si cum. De nu incerc sa fac niste poze concludente zilele astea. Al meu e 96 dar nu difera mult la capitolul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Sunt din Tunari dar ne putem vedea in Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 M800> ma bagi in boala, mie asa mult mi-a placut modelul S,2002 mai ales pe albastru, dar nu am gasit si am luat N Uite aici cateva poze (vezi ca si Banditul meu este o generatie mai veche ca a ta, dar cred ca 90% povestea e similara) » Post actualizat in 07 Jun 2016 06:57 » Post actualizat in 07 Jun 2016 06:59Uite aici mai bine prinderea: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) Salut, Am nevoie de o maneta ambreiaj pentru Suzuki Bandit 650 S, 2008, ambreiaj hidraulic, ca cea din figura de mai jos. Daca stie cineva unde as putea gasi, apreciez! asta se potrive;te perfect! (pe probate!... ) https://www.louis.de/en/artikel/clutch-lever-various-models/10019300?searchButton=&main_category_id=460&filter_article_number=10019302 si comanzi (sau poate chiar au pe stoc) aici: http://www.kronaumoto.ro/ Editat Iunie 7, 2016 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Bandit 1200 S la dezmembrat Diverse piese : roti , scarite , bascula , sa , ghidon , juguri , far , ceasuri , cateva plastice bord , carena dreapta , sistem franare si alte maruntisuri. 0751860760 salut, ce an e mobra? amortizorul il mai ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 salut, ce an e mobra? amortizorul il mai ai? an 2004 amortizor ... adica telescop spate ... banuiesc da il am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbodiesel Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Motodiscount Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Farul l-am prins, am comandat pe ebay far plus suportii de pe jambe. Am facut si un suport pe care l-am prins pe jugul superior pentru ceasuri. Din pacate ceasurile sunt pt modelul S si nu sunt acoperite atat de mult ca cele pt naked. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 M800: faci o poza doua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Iunie 25, 2016 Share Postat Iunie 25, 2016 Salutare! Am si eu un Bandit din 2001, de 600 si ma gandesc sa ii schimb semnalizarile cu bec cu unele cu led( se plang prietenii ca nu prea imi vad semnalizarile). Unde pot gasi( prin Bucuresti) si daca trebuie sa fac ceva schimbari la instalatia electrica existenta? Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 25, 2016 Share Postat Iunie 25, 2016 (editat) Parerea mea e ca semnalele stock de la Bandit sint foarte vizibile, tu probabil ai semnale aftermarket. Abia la generatia mea (2007 injectie) se vad cam asa si asa pt. ca au becuri din alea cu sticla portocalie si geam incolor. Despre semnalele pe leduri am un singur sfat: ia ceva de firma. Am patit sa fiu la un pas de accident cu semnalele mele de la Banditul vechi, de la necedare de prioritate. Ala mi-a zis "pai abia ti se vad beculetele alea". Ca probabil si-a cautat scuza (eram deja angajat in curba) e una, dar chiar nu se vad OK. Inca o chestie: LED-urile au nevoie de o tensiune minima ca sa se aprinda, adica nu-i ca la becurile cu incandescenta, daca le dai mai putina tensiune se aprind mai putin. Si daca ai ceva cadere de tensiune pe fire si contacte (si, crede-ma, ai), nu e exclus sa nu ti se aprinda citeodata (in special daca e motorul la turatie mai mica). Asta nu-i teorie plicticoasa de la facultate, e ce pateam la Banditul vechi si-ti fac film sa te convingi daca nu ma crezi. Daca pui voltmetrul pe baterie vezi o tensiune, la bornele becului e o tensiune mai mica. Ce incerc eu sa zic e cam asta: pune-ti niste semnale cu becuri cu incandescenta bune (ti le recomand pe astea https://www.louis.de/en/artikel/mini-turn-signal-in-plastic-housing/10033858?list=191384816 ) sau niste semnale pe LED bune. A, mai trebuie sa retii ceva: LED-urile au un unghi de dispersie a luminii si nu cred ca asta te ajuta. Si mai am un sfat general pe care nu e obligat nimeni sa-l creada doar pt. ca zic: orice modificare la motor poate avea efecte greu de intuit si cliseul ala ca japonezul nu e prost se conforma in viata reala. Chiar daca motorul ala e facut cu un buget batut in cuie de niste manageri, e totusi facut si sa treaca niste audituri si daca poti sa-l inmatriculezi inseamna ca le-a trecut. Enough said. Editat Iunie 25, 2016 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.