Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Am avut si eu pe mana vreo 3 luni un raptor, si nu mi s-a parut suparatoare poizitia scaritelor. Da este ceva mai jos ca si inaltime a seii fata de bandit, dar in rest e parfum. Cel putin in oras e mult mai agil si mai fun.

Zi cit mai multe despre dumneaei. Cam trebuie sa ma hotarasc de acuma ca acusa e vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am aproximativ 1.83 m si vreo 70 de kg. Ca si pozitie mie mi s-a parut destul de ok, si nu ma deranjat pozitia scaritelor. Daca ii schimbi ghidonul(ceva de genul celui din filmarea de mai sus) poti sa adoti si o pozitie de super-moto.

Am iesit si din bucuresti cu ea, dar pe distante scurte, cam 60 km asa. La drum te bate vantu cam la fel ca si la bandit. Am mers si cu pasagera, si mi s-a parut mult mai ok decat banditu. Probabil si din cauza franelor si a furcii.

In oras e mult mai agila, si faptul ca are cuplu de jos te ajuta si mai mult. Eu am reusit sa ii dau cu scartz pana in treapta a 4-a inclusiv. Se plafoneaza mai sus, pe la 8-9k ture, dar inca e acceptabil. De consum nu stiu ce sa-ti zic, ca nu am fost prea atent la el(si oricum variaza de stilul de mers si de starea mecanica), dar parca era undeva pe la 5% in oras. Piese gasesti destul de usurel, mai putin partea de plastice, care fiind de italianca sunt mai greut de gasit. Electronica, asa cum zice si MotoRocker, daca a fost ingrijita de la bun inceput cum trebuie nu ar trebui sa iti faca probleme. Asta pe care am calarito eu fusese cazuta destul de bine, dar nu am avut probleme notabile cu ea. Vezi daca gasesti una sa te dai cu ea sa iti faci o idee. Ce am vazut prin tara la vanzare(cagive) nu stiu ce sa iti zic de ele. Eu unu acuma daca ar fi sa`mi iau as incerca miarul, desi pentru oras nu cred ca e prea indicat.

Per total este un fun bike, cu care poti face si un touring moderat. Combinatia de motorizare suzuki sv cu cadrul facut de cei de la MV Augusta, care mi se pare copiat oarecum dupa cel de la Moster e chiar reusita.

Spor la alegere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi daca gasesti una sa te dai cu ea sa iti faci o idee. Ce am vazut prin tara la vanzare(cagive) nu stiu ce sa iti zic de ele.

Nu sint in Romania, daca iau Raptor os a fie din Italea. Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sint in Romania, daca iau Raptor os a fie din Italea.

 

eu ti-as recomanda varianta de 1000... e criminala!

motorul e ala de TLS/TLR/SV100, dar cu configuratia de TL (120-130CP) si cred ca cutia de VStrom 1000, deoarece ca treptele sunt scurte....asta face din ea o motoreta f fun, si rapida, si puternica...dar cu care poti merge si mosnegeste.

si cum ti-am zis, diferenta mare intre 650 si 1000 nu e, inafara de motor mai e roata spate si cam atat...nici macar pretul, tot pe acolo sta...consumul da, e mai mare la 1000, dar e injectie, n-o sa te rupa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari. observ ca banditul meu a inceput sa dezvolte un comportament ciudat. porneste ceva mai greu, in sensul ca invarte mult mai mult pana porneste si o ia de la turatii foaarte joase pana ajunge sa stea la ralanti. pe urma patesc in mers sa se simta de parca nu merg toti cyl dar cel mai des in turatii joase sau la ralanti. in blana trage ok, nu da in nas, nu sunt intreruperi. carburatoarele sunt curate si sincronizate, bujiile schimbate in toamna, nu cred ca au 500 de km.

de unde incep?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatoarele erau foarte curate si inainte sa le desfac. reglajul era de fabrica si chiar mergea foarte ok mobra. le-am curatat si pus la loc ca tot erau desfacute.

bujiile nu sunt fake cu siguranta si le-am luat de noi.

voi verifica din nou toate astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa-mi schimb si eu cauciucurile ca sunt din 2013 . Au carne gramada pe ele dar sunt vechi.

Am pe motor Angel ST . Au mai iesit ceva anveloper interesante din 2013 pana acum ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari. observ ca banditul meu a inceput sa dezvolte un comportament ciudat. porneste ceva mai greu, in sensul ca invarte mult mai mult pana porneste si o ia de la turatii foaarte joase pana ajunge sa stea la ralanti. pe urma patesc in mers sa se simta de parca nu merg toti cyl dar cel mai des in turatii joase sau la ralanti. in blana trage ok, nu da in nas, nu sunt intreruperi. carburatoarele sunt curate si sincronizate, bujiile schimbate in toamna, nu cred ca au 500 de km.

de unde incep?

inspecteaza flansele de admisie sa nu aiba crapaturi. La fel face si banditul meu, initial am crezut ca e de la carburator, dar de fapt sunt crapate flansele si trage aer fals pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa-mi schimb si eu cauciucurile ca sunt din 2013 . Au carne gramada pe ele dar sunt vechi.

Am pe motor Angel ST . Au mai iesit ceva anveloper interesante din 2013 pana acum ?

 

Salut. Si eu montez pe GSX ul meu Angel GT, pana acum ne-am inteles bine, mai am de dat jos cam 1,5 cm pe ambele parti, dar asteptam vreme buna si strazi si mai bune inainte sa incep sa ma aplec mai mult.

 

Pana acum eu am folosit 3 trenuri de gume Michelin Pilot Road 3(2) si 4(1), gume pe care le-am gasit excelente ca si durata si aderenta. Am reusit sa le inchid pe ambele parti fara sa exagerez (sunt gume sport-touring totusi), iar cand se vor consuma actualele tot pe Pilot Road 4(sau 5, daca ies mai repede) o sa merg.

 

Stiu ca motorul asta are faima proasta, in sensul ca rupe gumele si le consuma inainte de vreme, dar cred ca daca mergi responsabil ar trebui sa dureze in jur de 12.000 de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caline...ia vezi

Vad ca e si vedeta omu' http://www.vincenzodisilvestro.it/

 

Problemele e urmatoarele: 1 - e in Sicilia si fam. Biris se ocupa doar de nord si chiar si-acolo doar de anumite provincii; 2 - iese din buget, pe Cagiva n-as da mai mult de 1600, hai 1700 + transp; 3 - e revopsita si Biris mi-a zis ca nu are incredere in astea

 

Stau zilnic pe toate siteurile de vinzari si am incercat deja citeva specimene. Ba-i revopsita, ba s-a dat, ba ba ba. Era una misto cu Dynojet, tobe din carbon, belly pan si genti laterale (cu toate ca sula face touring cu asta) dar era revopsita de doua ori.

Cred ca o sa-mi bag shutul si-o sa merg pe o varianta mai la indemina, deja am vreo 2 luni de cind caut.

 

PS: schimbam titlul in discutii generale despre motociclete? :D

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde iau niste garnituri de furca , am codul lor dar nu am gasit decat prin Anglia 51153-14F00-000

am gasit un site care contine toate reperele continute de un Bandit dupa aniii de fabricatie , poate fi foarte util

 

https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Suzuki&T=GSF650&Y=(E2)%202005&L=SU4_-3429&O=FRONT%20FORK%20DAMPER%20(GSF650K5%20UK5%20AK5%20UAK5%20K6%20UK6%20AK6%20UAK6)&F=SU4_-2027875&L2=SU4_-2027875

Suna la 0721376344 intreaba de Doru.

Se rezolva si manopera si piesele .

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit Athena si se comporta (dupa 1 an) foarte bine.

 

Mie imi pare rau ca anul trecut cand am schimbat uleiul si garniturile nu am montat asa ceva (http://www.ebay.co.uk/itm/Blue-CNC-Preload-Fork-Adjusters-Stabilizer-For-Suzuki-GSF-600-Bandit-00-04-01-/191637663122?hash=item2c9e7ead92:g:A34AAOSwd0BVrGul)

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am observat ceva ciudat la motor. Dacă iau mâinile de pe ghidon și este băgată în viteze ghidonul începe sa tremure foarte tare. E normal?dacă o las pe neutru nu tremura. Și asta la viteza mica.

» Post actualizat in 23 Apr 2016 08:19

Si inca ceva. Am făcut plina ieri.am plecat la smaeb.la întoarcere spre casa,aveam rulați 150 de km doar, și mi s-a oprit motoru ca și cum nu as mai fi avut benzina. Am stat câteva minute oprit pe dreapta după care am reușit sa îl pornesc cu socu tras la maxim și am plecat mai departe ca și cum nu s-a întâmplat nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capete de ghidon ai? Daca nu ai poate vibra ghidonul.

In problema cu pornirea cred ca poti avea mizerie in rezervor. Ai incercat sa treci pe RES? (robinetul este legat la 2 tuburi, unul mai lung cel pt ON si unul mai scurt cel pt RES). Ma gandesc ca poate s-a infundat partial doar tubul lung.

Eu de ex. simt cand nu mai are benzina, nu mai are putere. Imediat (in mers) trec pe RES. Dupa o acceleratie isi revine.

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat acel comutator de benzina acum o săptămână. Pt ca al meu nu mai avea acele site, și nu îmi mai lua nici benzina de pe rezerva. În locul acelor site fostul proprietar a pus un filtru de benzina undeva sub rezervor. După toată nebunia asta speram sa pot folosi și eu cei 5 litri de pe rezerva. Din păcate nu mi ia, mergând incontinuare după kilometraj. Dar acum mai nou se și oprește motoru de parca nu as mai avea benzina. Butonu e lăsat pe res. Nu știu ce sa mai cred. Sa fie de vina acel filtru improvizat.o sa îl dau jos sa vad dacă e vreo diferența. Și da am capete de ghidon. Chestia e ca începe cu trepidații mici și se amplifica din ce în ce mai tare. Asa când țin mâinile pe ghidon totul e ok. Nu am trepidații. Sper sa fi fost destul de explicit. Și mersi de sfaturi ruxy2k

» Post actualizat in 23 Apr 2016 13:43

Filtrul acela e undeva după comutator( pe furtunul care duce la carburatoare cred)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. poate trepidatiile vin de la roata neechilibrata, poate ca sunt vibratii mici care se atenueaza cand ti mana pe ghidin si care se amplifica cand ghidonul e liber

eu am observat cresterea vibratiilor cand iau mana de pe ghidon cand am schimbat capetele de ghidon cu altele mult mai usoare...

2. filtrul nu cred ca face rau, nu stiu ce modificari ai la robinet. Ma gandesc sa nu fie mereu pe PRI, ceea ce face sa curgă benzina continuu, înecând motorul...

 

uita-te si la:

 

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa face exact ca în primul clip. Dar nu am dat pe pri. Doar primăvară când o pornesc prima data folosesc acea poziție... Eu îl țin în permanenta pe res. Vreau sa vad cat merg, sa știu după câți km trebuie sa alimentez.

Când țin mâinile pe ghidon nu am vibratii , totul e ok. Problema apare când iau mâinile.adică acum am observat. Și întrebăm dacă e normal sa fie asa. Ti am zis, dacă e pe neutru acele vibrații nu sunt.nici nu știu dacă sa le.numesc vibrații.. Pt ca sunt foarte puternice și dacă nu as pune mâinile înapoi as cădea.

Editat de sile7
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...