claman Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Daca tot schimbi bujiile, pune iridium. Eu le-am schimbat pe cele originale la 15.000 km cu Ngk Iridium iar acum am 102.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Daca tot schimbi bujiile, pune iridium. Eu le-am schimbat pe cele originale la 15.000 km cu Ngk Iridium iar acum am 102.000 km 102.000 cu ce motocicleta ???? Ce an ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Gsx650f 2009. Tot un Bandit mai carenat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 daca la +20 grade exterior nu mai porneste doar din acceleratie ( fara soc ) sau se ineaca la accelerare usoara la rece si moare , trebuie schimbate bujiile ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Te sfatuiesc sa schimbi bujiile, la mine in manual scrie ca se inlocuiesc la 12.000 km iar motoarele nu difera. Tine cont ca vei da de temperaturi mai scazute cu multa umezeala, conditii in care o bujie "obosita" clacheaza. Daca la ultimul schimb de ulei zici ca ai schimbat si filtrul este ok sa nu mai schimbi si filtrul data viitoare. 2 x 6000 km nu ai treaba. Va urez plimbare placuta, fara incidente, sa va intoarceti sanatosi acasa cu multe amintiri, multe poze si ... va invidiez, prieteneste bineinteles. O sa pun NKG Iridium pana la urma, le-am gasit la aprox 70 de euro pe internet. Le schimb eu, le-am mai schimbat la vechea GSX 750 si la un CBF, banuiesc ca nu e mare diferenta, Multumim pentru urari, cu siguranta o sa revin cu poze si povesti, dar deocamdata e prea devreme sa ma gandesc la asa ceva, ma concentrez pe pregatiri. Daca tot schimbi bujiile, pune iridium. Eu le-am schimbat pe cele originale la 15.000 km cu Ngk Iridium iar acum am 102.000 km Asa o sa fac ! Gsx650f 2009. Tot un Bandit mai carenat GSX 1250 FA, la fel si eu daca la +20 grade exterior nu mai porneste doar din acceleratie ( fara soc ) sau se ineaca la accelerare usoara la rece si moare , trebuie schimbate bujiile ! Imi porneste la sfert de cheie, si de la -5 grade la +40 nu se simte nici o diferenta. Schimb bateria si bujiile in mod preventiv mai mult ... drumul e lung ! Va multumesc pentru sfaturi, mai revin cand mai am alte dubii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Gsx650f 2009. Tot un Bandit mai carenat Mama mea, felicitari !!! , deci mobrele astea merg tata, nu se incurca Deci alea de la italieni la 40-50 000 abia sunt iesite din rodaj )) Bafta si cat mai multi km 🖒 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 Mama mea, felicitari !!! , deci mobrele astea merg tata, nu se incurca Deci alea de la italieni la 40-50 000 abia sunt iesite din rodaj )) Bafta si cat mai multi km 🖒 Merg toate, poate că am avut si noroc să nu aibă probleme majore....apă, paie si bătaie, fără bătaie , doar apă si paie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 Bataie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 Salutare ! In luna iulie ma pregatesc sa merg la Nordkapp impreuna cu sotia, avem 16 zile la dispozitie. De dormit la cort pe cat posibil, mancare de acasa si de prin magazine+ocazional cate un blid cald pe unde se poate, In total dus-intors ar fi cam 8.000 de km + ce mai facem pe acolo probabil o sa depasim 9.000 de km. Pregatiri : -gume noi Michelin Pilot Road 4 (testate deja, sunt la al treilea tren, tin cam 12-14 mii de km) -baterie noua (am luat motocicleta second hand acum mai bine de un an, e din 2011 si cred ca e bateria originala, deci preventiv, tinand cont ca au trecut mai bine de 6 ani, o schimb) -ulei+filtru nou -curatat filtrul de aer (e K&N si mi-au zis ca astea sunt garantate pe viata, trebuie numai curatat din cand in cand) -i-as schimba bujiile, au fost schimbate la 28k, acum are 51k. Tot in mod preventiv, pentru ca din cate am inteles ar dura si 30k km -pe drum o sa trebuiasca sa ii schimb uleiul, insa nu i-as schimba si filtrul, tinand cont de faptul ca trebuie sa iau cheia de filtru cu mine si e o operatie destul de complicata, din cauza pozitiei filtrului. Ce ziceti? -transmisia e noua, iau ulei alb ca sa il ung pe drum, iar ulei nu papa, deci nu iau nimic extra. Daca aveti sugestii sau critici la ceea ce am scris mai sus, sau alte sfaturi cu privire la drum sunt binevenite ! Va multumesc anticipat, sa aveti o vara frumoasa si fara evenimente ! (am pus si o poza de la ultima iesire) IMG_20170424_122355.jpg Gumele mi se pare ca te tin putin. Cumva spatele se uzeaza primul? Vezi ca pr4 exista si versiunea GT, care e gandita pt modele mari(mia grele si cuplu mare) de touring, si sunt ceva mai rezistente la uzura decat modelul standard. Am o cunostinta care a facut cu kawa 1400 gtr cu pr4 GT 12000 km intr-o tura, mai exact turul spaniei, si cand s-a intors acasa inca mai aveau viata cauciucurile. Spor si drum bun si fara peripetii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 Gumele mi se pare ca te tin putin. Cumva spatele se uzeaza primul? Vezi ca pr4 exista si versiunea GT, care e gandita pt modele mari(mia grele si cuplu mare) de touring, si sunt ceva mai rezistente la uzura decat modelul standard. Am o cunostinta care a facut cu kawa 1400 gtr cu pr4 GT 12000 km intr-o tura, mai exact turul spaniei, si cand s-a intors acasa inca mai aveau viata cauciucurile. Spor si drum bun si fara peripetii. Aveam Pirelli Angel GT, m-au tinut cam 10k km, apoi am revenit la Michelin Pilot Road 4 cu care eram obisnuit, si care sunt testate cu succes pe ploaie. Angel GT sunt mai bune pe curbe, le simt ca se lipesc mai bine, dar pe ploaie am avut de doua ori probleme ... o data am pierdut spatele, o data fata (nici eu nu stiu cum de nu am picat). Multumesc pentru sugestie si pentru urari, o sa caut PR4 GT, sincer nu stiam de ele. Celelalte PR3 si PR4 m-au tinut cam 12-13k km ambele si am fost tare multumit de ele. Pare interesante si Dunlop Roadsmart 3, am citit recensii bune dar inca astept sa le testeze altii si sa imi zica cum sunt. Apropo, si GSX ul meu are 52k km si de abea a iesit din rodaj ... . Un prieten tocmai si-a luat GTR ul, astept sa imi povesteasca ceva impresii, desi la prima vedere e masiva si grea. Eu prefer GSX 1250 FA ul meu, sincer nu stiu cu ce l-as schimba pe viitor ... probabil tot alta la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbad Postat Mai 26, 2017 Share Postat Mai 26, 2017 (editat) Salut Poate, un coleg, sa imi faca o poza la cricul central (de jos in sus). Ma ontereseaza cum sunt prinse arcurile) la un Bandit din 95 MK1? Multumesc Editat Mai 26, 2017 de stefanbad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Ok ... am nevoie de indrumari. Nu reusesc sa reglez faza scurta, am incercat si am tot incercat ... in manual scrie ca e un surub metalic in partea stanga sus, am dat jos bordul si am reusit sa ajung, destul de greu, sa invart la surub dar ... nimic. Nici nu coboara, nici nu urca. Faza lunga e mai usor de reglat, are un fel de maner negru, am invartit putin de el si am rezolvat imediat, dar la faza scurta ... nici sa ma omori nu am reusit. Daca aveti vreo idee cum sa fac, vreo poza ajutatoare cu sageti ajutatoare ( ) care sa ma ajute (mda, mai SOS de asa nu stiu cum sa scriu) va sunt recunoscator pe veci si promit o bere daca ajungeti prin nordul Italiei (s-au mai oprit pe la mine si alti motociclisti in trecere, Festina Lente, Mihai Barbu, Ina si Roxana de la Slow Ride ...) ! O zi faina ! » Post actualizat in 30 May 2017 16:04Am rezolvat intr-un sfarsit ... ieri am stat cu mainile mai mult prin motocicleta decat pe acasa. Faza scurta are doua suruburi de reglat , unul sus jos si altul stanga dreapta ... ghici de care tot invarteam eu . Faza lunga are tot aceleasi doua reglaje, dar cel sus jos in lic sa fie un simplu surub e un maner mic negru, mult mai simplu de ajuns si de reglat. Am gasit relativ usor pozitia sigurantelo (stanga jos sub sea) si am reglat suspensia fata de la 3 la 4, acum nu mai se infunda asa mult cand franez, o sa incerc si pe 5 sa vad cum e. In alta ordine de idei, am inceput sa comand de pe net una-alta pentru calatoria din iulie, desi mai e cam o luna si jumatate pana atunci. Sa ne auzim cu bine si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 Bai fratilor am si eu o problema si vreau sa o discut cu voi ca sunteti de-ai mei (adica posesori de banditi) Cand am achizitionat motocicleta , avea şaua stock , lemn adica, boon , am luat şaua si am dus o la modificat la userul "moto-vis" care este un baiat de nota 10 A modificat o cu spuma, imtr-adevar este mai moale, mai inalta , dar nu pot face nici eu nici pasagera mai mult de 100km fara oprire, ne amorteste fundul imtr-un mare fel , acum intrebari : 1 e normal ? Voi cati km bagati fara oprire si fara sa amortiti 2 oare este din cauza şei? 3 imi recomandati sa o mai modific la altcineva care ati facut voi si este facuta in asa fel in care bagi 200-300km fara amorteli ale fundului ? » Post actualizat in 30 May 2017 16:15 Am mers aproape in fiecare weekend cu motorul, o fi oare ca nu suntem obisnuiti ? Ca nu merg constant 2-3 zile pe saptamana ? Care sa fie cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 E destul de normal sa te doara fundul dupa o perioada destul de lunga in sea, oricat ar fi ea de comoda. Nu degeba au inventat termenul de iron butt celor care reusesc sa stea in sea perioade mai lungi. Nici eu nu am sea stoc, e in gel facuta de fostul proprietar, si sunt multumit de comfort atat eu cat si pasagerul (de obicei sotia). S-ar putea sa fie de vina si drumurile pe care mergi, felul in care sunt reglate suspensiile si obisnuinta. Cel mai mult am facut intr-o zi 700 de km in sea cu pasager, dar cu pauze de 5 min cam la o ora de mers.Am mai observat alta chestie ciudata ... cand ies in blugi cu protectii ma doare mai tare decat atunci cand imi iau pantalonii de piele. Din cauza ca aluneci putin mai mult pe sea cu pantaloni de piele, socul nu e absorbit direct de partile moi, ci aluneci putin in fata. Alta solutie ar fi asta : sau alta mai ieftina : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 Cred ca o sa caut si eu ceva de gel sa pun peste ea 🖒 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Iunie 3, 2017 Share Postat Iunie 3, 2017 Nu e de la saua modificata. Si eu mi-am modificat-o la el si is intr-un trip de 2000km deja si se simte diferenta fata de trip-ul de anul trecut. » Post actualizat in 03 Jun 2017 19:31 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 Tocmai ce am incheiat o tura de 1100 km si vreau sa va spun ca Banditul sa comportat exemplar, nu ma lasat la greu pe Dealul Negru, ajutandu-ma in niste depasiri fulminante, cu toate ca era "saracu" incarcat blana + pasager , a urcat si pana la Sarmisegetusa Regia , nici nu mi-am dat seama cat de abrupta este urcarea , doar in momentul cand am oprit in parcarea de la poalele "cetatii" si aproape ca o luam inapoi la vale , atat de abrupt era Am avut totusi "o mica problema" problema cauzata de nesimtitii de la Rompetrol (cel de pe centura Rm Valcea) deoarece am alimentat acolo, cam jumatate de rezervor , si nu stiu ce fel de benzina aveau acolo sau apa mai mult ca la nici 50-60 km dupa ce am alimentat, a inceput motocicleta sa se apreasca cand o lasam pe liber la relantiu si cand o acceleram pe liber tot asa murea , si parca nu era in apele ei, nu mergea ca de obicei, de tras in ture tragea, de intrerupt nu intrerupea , am dedus ca era de la benzina, altceva nu prea avea ce sa fie, am alimentat de la omv cu benzina de 100 si parca parca isi mai revenise, nu mai murea atat de des , doar abia cand am umplut a doua oara rezervorul si a revenit complet, nu mai alimentez niciodata in viata mea de la nenorocitii de la Rompetrol , aveti mare grija ca uite ce putem patii !!! 🖒 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Salutam banditii !Am un bandit 600s din 2002 si ma bate gandul sa-i pun o furca usd. Aveti idee careva ce juguri s-ar potrivi pentru a pune o furca de pe un 600cmc ? » Post actualizat in 08 Jun 2017 07:02Salutam banditii !Am un bandit 600s din 2002 si ma bate gandul sa-i pun o furca usd. Aveti idee careva ce juguri s-ar potrivi pentru a pune o furca de pe un 600cmc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 De ce vrei sa ii pui usd? Vrei sa faci fata mai "tare" ? Mie imi place faptul ca banditu are suspensie moale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Vreau sa-i schimb un pic aspectul inspre modern cafe racer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Oki doki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Salutam banditii ! Am un bandit 600s din 2002 si ma bate gandul sa-i pun o furca usd. Aveti idee careva ce juguri s-ar potrivi pentru a pune o furca de pe un 600cmc ? » Post actualizat in 08 Jun 2017 07:02 Salut eu am avut de pe gsxr 750 dar modelul era an 98, nu stiu daca e ceva diferit intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 (editat) Intre timp am vorbit cu cineva care are furca si juguri de gsxr 1000 k5 montate pe bandit si mi-a zis ca pot pastra axul jugului inferior al banditului. Pun axul de la bandit pe juguri de alt model. Editat Iunie 8, 2017 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 (editat) Salutare banditilor. Problema tehnica la GSF600S / 2001 (~60k la bord): - pierde putere la acceleratie peste 6000 rpm si mai nou si in treptele 1 si 2 la plecare de pe loc - daca se forteaza acceleratia, motorul se opreste in mers - am ramas putin in spatele colegului cu Bandit si am observat un fum inchis la culoare evacuat in momentele cand motorul pierde putere (in rest nu scoate nici un fum suspect) - nu sunt probleme la pornire - motorul pare sa functioneze in toti cilindri, sunetul motorul la ralanti e normal - bujiile schimbate anul trecut - filtrul de aer este mai vechi, urmeaza sa fie schimbat - la carburatoare nu s-a mai umblat de cativa ani Ciudat ca problema s-a manifestat dintr-o data, tocmai cand am iesit la o tura destul de lunga (800+ km). Pe traseu, la intoarcere, performantele s-au degradat din ce in ce mai mult. Initial facea figuri doar peste 6000 rpm, apoi insa si la viteze mici, la plecarea de pe loc sau in trafic cu viteza mica (a fost un cosmar pe sectorul Tg. Mures - C. Turzii unde traficul este absolut dezastru). Urmeaza sa ducem moto la service, insa eram curios care ar putea fi cauza. Apreciez orice informatie utila. Bafta. Editat Iunie 21, 2017 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Daca fumul pe care l-ai vazut atunci cand da sa moara sau moare este negru, probabil ca ii ineaca carburatoarele cand trage de gaz. Sa schimbe filtrul de aer, sa faca un service complet la carburatoare(curatat, reglat, sincronizat) si cam aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.