Mario MT 03 Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 E destul de normal sa te doara fundul dupa o perioada destul de lunga in sea, oricat ar fi ea de comoda. Nu degeba au inventat termenul de iron butt celor care reusesc sa stea in sea perioade mai lungi. Nici eu nu am sea stoc, e in gel facuta de fostul proprietar, si sunt multumit de comfort atat eu cat si pasagerul (de obicei sotia). S-ar putea sa fie de vina si drumurile pe care mergi, felul in care sunt reglate suspensiile si obisnuinta. Cel mai mult am facut intr-o zi 700 de km in sea cu pasager, dar cu pauze de 5 min cam la o ora de mers.Am mai observat alta chestie ciudata ... cand ies in blugi cu protectii ma doare mai tare decat atunci cand imi iau pantalonii de piele. Din cauza ca aluneci putin mai mult pe sea cu pantaloni de piele, socul nu e absorbit direct de partile moi, ci aluneci putin in fata. Alta solutie ar fi asta : sau alta mai ieftina : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 Cred ca o sa caut si eu ceva de gel sa pun peste ea 🖒 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Iunie 3, 2017 Share Postat Iunie 3, 2017 Nu e de la saua modificata. Si eu mi-am modificat-o la el si is intr-un trip de 2000km deja si se simte diferenta fata de trip-ul de anul trecut. » Post actualizat in 03 Jun 2017 19:31 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 Tocmai ce am incheiat o tura de 1100 km si vreau sa va spun ca Banditul sa comportat exemplar, nu ma lasat la greu pe Dealul Negru, ajutandu-ma in niste depasiri fulminante, cu toate ca era "saracu" incarcat blana + pasager , a urcat si pana la Sarmisegetusa Regia , nici nu mi-am dat seama cat de abrupta este urcarea , doar in momentul cand am oprit in parcarea de la poalele "cetatii" si aproape ca o luam inapoi la vale , atat de abrupt era Am avut totusi "o mica problema" problema cauzata de nesimtitii de la Rompetrol (cel de pe centura Rm Valcea) deoarece am alimentat acolo, cam jumatate de rezervor , si nu stiu ce fel de benzina aveau acolo sau apa mai mult ca la nici 50-60 km dupa ce am alimentat, a inceput motocicleta sa se apreasca cand o lasam pe liber la relantiu si cand o acceleram pe liber tot asa murea , si parca nu era in apele ei, nu mergea ca de obicei, de tras in ture tragea, de intrerupt nu intrerupea , am dedus ca era de la benzina, altceva nu prea avea ce sa fie, am alimentat de la omv cu benzina de 100 si parca parca isi mai revenise, nu mai murea atat de des , doar abia cand am umplut a doua oara rezervorul si a revenit complet, nu mai alimentez niciodata in viata mea de la nenorocitii de la Rompetrol , aveti mare grija ca uite ce putem patii !!! 🖒 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Salutam banditii !Am un bandit 600s din 2002 si ma bate gandul sa-i pun o furca usd. Aveti idee careva ce juguri s-ar potrivi pentru a pune o furca de pe un 600cmc ? » Post actualizat in 08 Jun 2017 07:02Salutam banditii !Am un bandit 600s din 2002 si ma bate gandul sa-i pun o furca usd. Aveti idee careva ce juguri s-ar potrivi pentru a pune o furca de pe un 600cmc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 De ce vrei sa ii pui usd? Vrei sa faci fata mai "tare" ? Mie imi place faptul ca banditu are suspensie moale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Vreau sa-i schimb un pic aspectul inspre modern cafe racer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Oki doki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Salutam banditii ! Am un bandit 600s din 2002 si ma bate gandul sa-i pun o furca usd. Aveti idee careva ce juguri s-ar potrivi pentru a pune o furca de pe un 600cmc ? » Post actualizat in 08 Jun 2017 07:02 Salut eu am avut de pe gsxr 750 dar modelul era an 98, nu stiu daca e ceva diferit intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 (editat) Intre timp am vorbit cu cineva care are furca si juguri de gsxr 1000 k5 montate pe bandit si mi-a zis ca pot pastra axul jugului inferior al banditului. Pun axul de la bandit pe juguri de alt model. Editat Iunie 8, 2017 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 (editat) Salutare banditilor. Problema tehnica la GSF600S / 2001 (~60k la bord): - pierde putere la acceleratie peste 6000 rpm si mai nou si in treptele 1 si 2 la plecare de pe loc - daca se forteaza acceleratia, motorul se opreste in mers - am ramas putin in spatele colegului cu Bandit si am observat un fum inchis la culoare evacuat in momentele cand motorul pierde putere (in rest nu scoate nici un fum suspect) - nu sunt probleme la pornire - motorul pare sa functioneze in toti cilindri, sunetul motorul la ralanti e normal - bujiile schimbate anul trecut - filtrul de aer este mai vechi, urmeaza sa fie schimbat - la carburatoare nu s-a mai umblat de cativa ani Ciudat ca problema s-a manifestat dintr-o data, tocmai cand am iesit la o tura destul de lunga (800+ km). Pe traseu, la intoarcere, performantele s-au degradat din ce in ce mai mult. Initial facea figuri doar peste 6000 rpm, apoi insa si la viteze mici, la plecarea de pe loc sau in trafic cu viteza mica (a fost un cosmar pe sectorul Tg. Mures - C. Turzii unde traficul este absolut dezastru). Urmeaza sa ducem moto la service, insa eram curios care ar putea fi cauza. Apreciez orice informatie utila. Bafta. Editat Iunie 21, 2017 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Daca fumul pe care l-ai vazut atunci cand da sa moara sau moare este negru, probabil ca ii ineaca carburatoarele cand trage de gaz. Sa schimbe filtrul de aer, sa faca un service complet la carburatoare(curatat, reglat, sincronizat) si cam aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Asa m-am gandit si eu, ca e benzina arsa incomplet. Pe traseu am folosit un aditiv pt carburatoare insa e apa de ploaie.. Urmeaza o curatare/sincronizare a carburatoarelor, totusi, sunt curios daca e posibil sa faca asa doar de la filtru de aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Nu e doar de la filtru, dar mai influenteaza si ala. Cel mai probabil cuiele de dozaj nu mai lucreaza cum trebuie(daca alea or fi), si atunci cand ajunge pe 6000 de ture, acolo unde are curba de putere se modifica considerabil, probabil ca ii da mai multa benzina prea repede. Nu sunt mecanic, si cunostintele mele tehnice nu sunt atat de bune incat sa iti spun exact ce si unde se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Buun ... am reusit sa fac cam tot ce mi-am propus in vederea calatoriei spre Nordkapp, adica ieri am lucrat o zi intreaga la motocicleta ... bujii noi NGK Iridium (cica tin 50.000 km), cele vechi erau tot NGK Iridium insa aveau 30.000 de km (puse de vechiul propietar, insa nu stiam ca sunt la fel, altfel le mai lasam un pic), si am preferat sa le schimb. Cam nasoala pozitia, ca sa schimb cele doua centrale am transpirat sapte camasi. De asemenea i-am pus ulei si filtru nou (Motul 5100 10w40) au intrat 3,2 litri. I-am pus baterie noua Okyami, o priza USB dubla, gume noi Michelin Pilot Road 4 GT si alte maruntisuri. Am schimbat toba Yoshimura cu LeoVince (o aveam de la vechiul proprietar, dar nu o montasem niciodata). Toba asta are sunet mai gutural, Yoshimura are sunet mai domol. Pregatirile sunt terminate in proportie de 95%, mai lipseste organizarea bagajului si suntem gata de plecare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Buun ... am reusit sa fac cam tot ce mi-am propus in vederea calatoriei spre Nordkapp, adica ieri am lucrat o zi intreaga la motocicleta ... bujii noi NGK Iridium (cica tin 50.000 km), cele vechi erau tot NGK Iridium insa aveau 30.000 de km (puse de vechiul propietar, insa nu stiam ca sunt la fel, altfel le mai lasam un pic), si am preferat sa le schimb. Cam nasoala pozitia, ca sa schimb cele doua centrale am transpirat sapte camasi. De asemenea i-am pus ulei si filtru nou (Motul 5100 10w40) au intrat 3,2 litri. I-am pus baterie noua Okyami, o priza USB dubla, gume noi Michelin Pilot Road 4 GT si alte maruntisuri. Am schimbat toba Yoshimura cu LeoVince (o aveam de la vechiul proprietar, dar nu o montasem niciodata). Toba asta are sunet mai gutural, Yoshimura are sunet mai domol. Pregatirile sunt terminate in proportie de 95%, mai lipseste organizarea bagajului si suntem gata de plecare ! Drum bun maestre , si eu maine bag o tura "frumusica" : transalpina+transfagarasan , plecare la 6 dimineata- intoarcere seara tarziu » Post actualizat in 02 Jul 2017 13:05 800km am bagat si eu ieri impreuna cu "BandiTu" Super multumit de el si cei mai multi km facuti de mine intr-o zi Consumul a fost undeva pe la 5.5 deoarece am cam "alergat" ptr ca erau multi km de facut si nu prea sa mers la consum Astazi i-am facut o binemerita "baie" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Iulie 21, 2017 Share Postat Iulie 21, 2017 Buna dimineata. Trebuie sa fac o revizie furca la un bandit 600 din 2002. Cine imi poate spune de unde sa cumpar setul de semeringuri pentru ulei si praf? Un cost pentru manopera stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Iulie 22, 2017 Share Postat Iulie 22, 2017 Bai Banditilor tin sa va informez ca pentru moment nu mai fac parte din gasca voastra, motocicleta mea a ajuns pe mainile unui super baiat, caruia ii urez multi km alaturi de motocicleta pe care i-am vandut-o, si urmeaza ptr mine o perioada de resurch in vederea achizitionarii urmatoarei motociclete Sincer oscilez intre : bandit 1250s , fz1 fazer si bmw k1200gt 2006-2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 (editat) Salut! Caut service pentru un bandit 650 S, schimbare placute de frana si curatat etriere, dar mai toate service-urile au programari peste o saptamana, sunt in vacanta, nu raspund la telefon sau au ramas fara mecanic. Voi unde ati facut operatiunea asta ? Editat Iulie 24, 2017 de Piratul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 He he, asa am patit si eu. Nu voiam sa ma chinui dar nu am gasit nimic in timp util, asa ca am luat lichid de frana spray de frana si le-am facut ca noi la mine in curte. Pentru operatiuni asa simple prefer sa le fac acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusRusu Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 Incearca la Bardak Motors. Baietii sunt super meseriasi si chiar daca sunt ocupati, isi fac timp de obicei si pentru neprogramate. Suna-l direct pe Radu 0722 307 401. Service-ul este in Domnesti. Succes, Marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robike Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 Salut ! Niste piese noi pentru un bandit de 250 se gasesc pe undeva? Mi-am cumparat de pe un site niste placute de frana si un filtru de ulei dar nu mai gasesc site.ul respectiv. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 Salut, Astazi pornesc cu Bandit-ul la o tura de 4000+ km prin Europa pentru timp de 2 saptamani. Am creat un eveniment pe facebook unde o sa mai adaug poze si filmulete din cand in cand. https://www.facebook.com/events/1821768041487156/?ti=cl Asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrZee Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 (editat) Salut, am și eu o rugăminte. Va rog spuneși-mi și mie în ce anume se înșurubează bordul. Am atașat 2 poze cu locurile unde am sububuri, însă nu există nimic în care să se înfileteze. Poate cineva să îmi trimită o poză de sub bord să vad și eu în ce anume ar trebui să se înfileteze. Menționez că este un Bandit din 2001 Naked Mulțumesc Editat August 2, 2017 de MrZee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat August 2, 2017 Share Postat August 2, 2017 bordul din prima poza este pentru bandit S, difera de bordul pentru bandit naked. primul bord are prindere pe o tabla in spatele lui, tabla ce face parte din suportul pentru carenaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.