Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

spre surprinderea unora am facut o proba. pun poze mai pe seara.

 

asfalt uscat.

 

si poza mult asteptata... sunt putin scrisurile strambe ca ma grabeam... oricum ideea e ca se poate.... mai incerc si altceva... va tin la curent cu tot ce se intampla....

nenea nenea, in loc de "Africa Twin" se poate scrie si "SuperTenere?" :smoke:

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca o optiune : AFRICA TWIN de scris sus , iar ROMANIA TEAM de scris jos.

cred ca e mai bine asa, Africa Twin e elementul principal, care ne uneste, numele, conturul si tricolorul tarii sunt 3 elemente care dau apartenenta grupului (sper ca m-am facut inteles)

poate reusesti sa faci si asa o poza :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto. imi place cum arata prima varianta, si propun ca partea care ramane alba sa fie reflectorizanta. arata mai bine, si seara face si treaba buna. acum cum credetzi si voi, ideea e ca nu cred ca daca costa cu 50 de mii mai mult e vreo problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma scuzati ca ma bag si eu in seama referitor la sigla aceasta, dar "Romania Team" suna cam in romgleza.

Poate ar fi mai bine:

"Team Romania"

sau

"Romanian Team"

 

personal as opta pentru Team Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Salutare,

 

De unde pot cumpara geamul de la o oglinda de RD04? Nu am nevoie de toata oglinda, doar de geam, cazatura nu a fost atat de puternica ;)

 

Multumesc,

 

 

Vampi

Salutare...

Ma bag si eu..

Vad ca esti din Bucuresti,du.te la Al Padrino,au foarte multe modele de geam de oglinda auto.Ia si originalul dupa tine si du.te la un atelier de geamuri sa ti.l taie exact dupa modelul vechi.Ai sa fii foarte multumit de rezultat,au am facut asa la mai multe motoare.

Daca nu vrea nimeni sa ti.l taie suna.ma si te trimit eu la un atelier de pe linga Gradina Icoanei.

Bafta..

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAlutare Africani!! Sunt un noob dar vreau Africa Twin! NEAPARAT!!!!!

???CREDETI CA MA PRIPESC???

Niste sfaturi de la veterani calareti de Africa ar fi nemaipomenite. Si va rog sa fiti cat se poate de obiectivi.

Editat de OMEN_RO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAlutare Africani!! Sunt un noob dar vreau Africa Twin! NEAPARAT!!!!!

???CREDETI CA MA PRIPESC???

Niste sfaturi de la veterani calareti de Africa ar fi nemaipomenite. Si va rog sa fiti cat se poate de obiectivi.

Un veteran ce calareste un mandru rd07 de 5 luni ;) iti zice ca mai bine iei tu un xt un klr sau cel mult un transalp ,africa e greuta si surprinzatoare cateodata ... si un pic prea puternica pt UN INCEPATOR!

Editat de OLY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAlutare Africani!! Sunt un noob dar vreau Africa Twin! NEAPARAT!!!!!

???CREDETI CA MA PRIPESC???

Niste sfaturi de la veterani calareti de Africa ar fi nemaipomenite. Si va rog sa fiti cat se poate de obiectivi.

 

eu am ales prima mobra africana, o am din martie a.c., dar nu pot sa spun ca am facut vreo alegere stralucita, pentru ca este o motocicleta grea, puternica pt incepatori ... mobra in sine e fantastica, dar nu cred ca e recomandabila pt incepatori ... mai bine iti iei un TransAlp... e 2v, ceva mai jos si noob friendly ... ca sa zic asa ... asfalt uscat ;) :wave:

Editat de sherky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

daca te urci prima data pe motocicleta este prea mult Africa Twin pt.ca are 227 kg. goala fara nici un lichid.

este foarte inalta si daca nu ai inaltimea in asa fel ca sa stai pe ea si cu toata talpa sprijinit pe pamant esti mort.

de asemenea trebuie sa ai picioare zdravene ca sa o tii.

aceste conditii sunt generale pentru cei ce i-si doresc o Africana.

daca esti incepator i-ti trebuie :

- Honda Dominator 167 kg 650cm.

- Suzuki DR 350 sau 650 cm.

- Yamaha 650 cm.

nu te sfatuiesc sa i-ti iei Transalp care iarasi este grea cca. 180 kg.

si la primavara ; ASFALT USCAT ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa iti zic cum a fost cu mine prima data pe africa :

 

cand vezi ca are bord, si nu ii vezi roata fara, e putin ciudat (depinde cum ai fost obisnuit). dupa asta accelerezi si vezi cum toata fata (bordul) se ridica putin (se detensioneaza suspensia fata) si te simti ca pe un vapors. se conduce faorte bine, ai are o ciclistica ce ma multumeste.. daca ajungi cu picioarele la pamant e ok ..

 

DAR.. desi aveam experienta moto inainte: dupa primul drum cu ea, am vrut sa urc o bordura... roata fata a alunecat (era in unghi, dar acelasi lucru il facusem de multe ori) si am pierdut echilibrul .. am culcat-o. acum urc bordura aia fara nici cea mai mica jena.

 

am ajuns la benzinarie, am inclinat-o mai mult decat trebuie, am culcat-o.

 

am intrat in curte pe poarta mica , nu pe cea pentru masina, a alunecat putin pe iarba, am culcat-o.

 

nu au fost toate in aceeasi zi . nu sunt asa dobitoc..

 

dar daca nu esti obisnuit cu dinamica unei mobra pe loc si la viteza melcului vei avea probleme..

despre putere... nu stiu mie mi se pare decenta de folosit desi peste 4000 ture iti va pune probleme (nu in linie dreapta fireste)

 

in rest.. super mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s0ar putea sa mearga ala de transalp

 

 

parerea mea : da-i ce ii trebuie si ea iti plateste la fel, deci nu sunt de pricipiul jumatatii de masura.

un releu e cam 100 de iepuroi, pune-i si un ventilator mic, de calculator pe el si te va tine mult si bine.

sa nu se incalzeasca, asta e problema lui, doar atat.

evident, nu alte magarii cu fire prinse aiurea sau d-astea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa iti zic cum a fost cu mine prima data pe africa :

 

cand vezi ca are bord, si nu ii vezi roata fara, e putin ciudat (depinde cum ai fost obisnuit). dupa asta accelerezi si vezi cum toata fata (bordul) se ridica putin (se detensioneaza suspensia fata) si te simti ca pe un vapors. se conduce faorte bine, ai are o ciclistica ce ma multumeste.. daca ajungi cu picioarele la pamant e ok ..

 

DAR.. desi aveam experienta moto inainte: dupa primul drum cu ea, am vrut sa urc o bordura... roata fata a alunecat (era in unghi, dar acelasi lucru il facusem de multe ori) si am pierdut echilibrul .. am culcat-o. acum urc bordura aia fara nici cea mai mica jena.

 

am ajuns la benzinarie, am inclinat-o mai mult decat trebuie, am culcat-o.

 

am intrat in curte pe poarta mica , nu pe cea pentru masina, a alunecat putin pe iarba, am culcat-o.

 

nu au fost toate in aceeasi zi . nu sunt asa dobitoc..

 

dar daca nu esti obisnuit cu dinamica unei mobra pe loc si la viteza melcului vei avea probleme..

despre putere... nu stiu mie mi se pare decenta de folosit desi peste 4000 ture iti va pune probleme (nu in linie dreapta fireste)

 

in rest.. super mobra

 

Parca vorbesti de mine ;)

Prietenul nostru noob ( mi-a luat ceva vreme s-o pricep pe asta :wave: ) n-are ca cauta pe africana.

Decat dupa un sezon pe o mobra mai usoara si mai iertatoare. Un sezon, nu 300 de km.

Hai noroc!

Editat de mircealeschian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea : da-i ce ii trebuie si ea iti plateste la fel, deci nu sunt de pricipiul jumatatii de masura.

un releu e cam 100 de iepuroi, pune-i si un ventilator mic, de calculator pe el si te va tine mult si bine.

sa nu se incalzeasca, asta e problema lui, doar atat.

evident, nu alte magarii cu fire prinse aiurea sau d-astea

 

problema nu e atat incalzitul daca nu ar fi combinat cu bibratul . moartea oricaror circuite..

 

era in site al unui italian care la un rd04 a mutat relaul de lanta toba, l-a pus pe suporti cauciucati, si i-a pus cooler..

daca gasesc siteul, pun link ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema nu e atat incalzitul daca nu ar fi combinat cu bibratul . moartea oricaror circuite..

 

era in site al unui italian care la un rd04 a mutat relaul de lanta toba, l-a pus pe suporti cauciucati, si i-a pus cooler..

daca gasesc siteul, pun link ..

 

http://www.qsl.net/iz7ath/moto/regolatore/regulator01.htm ... asta cred ca e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca exagereaza. Si la mine se incalzea (desi am modelul de Super Tenere nou, care nu prea se strica), asa ca l-am mutat sub bord, unde se raceste foarte bine (vara e doar cald, se poate tine mina pe el). Cablurile prelungitoare sint mai groase ca originalul, si nu am avut nici un fel de problema de functionare.

releu

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...