dhamzea Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 nu mai adaugati prea multe inscrisuri ori desene pt ca se incarca prea mult cu prea multe detalii se pierde eenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 (editat) spre surprinderea unora am facut o proba. pun poze mai pe seara. asfalt uscat. si poza mult asteptata... sunt putin scrisurile strambe ca ma grabeam... oricum ideea e ca se poate.... mai incerc si altceva... va tin la curent cu tot ce se intampla.... nenea nenea, in loc de "Africa Twin" se poate scrie si "SuperTenere?" Editat Decembrie 16, 2008 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Stiky,Stiky, incearca ca pe fundal si in spatele motocicletei pe tara sa sa pui pe toata marimea ei steagul ROSU, GALBEN si ALBASTRU vezi daca merge pe ultima varianta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 da, e buna ideea cu tricolorul pe fundal, doar ca va creste pretul stick-erului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad302 Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 De acord cu varianta cu harta in fundal ( cu tricolor, chiar daca costa putin mai mult ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 inca o optiune : AFRICA TWIN de scris sus , iar ROMANIA TEAM de scris jos. cred ca e mai bine asa, Africa Twin e elementul principal, care ne uneste, numele, conturul si tricolorul tarii sunt 3 elemente care dau apartenenta grupului (sper ca m-am facut inteles) poate reusesti sa faci si asa o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 imediat rezolvam pe toata lumea!!! si simularile promise sunteti decord cu sigla 1?? cea cu tricolorul cat tzara... iese 3 lei sigla, pentru 30 de sigle. adica 90 de lei 30 de sigle. ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 misto. imi place cum arata prima varianta, si propun ca partea care ramane alba sa fie reflectorizanta. arata mai bine, si seara face si treaba buna. acum cum credetzi si voi, ideea e ca nu cred ca daca costa cu 50 de mii mai mult e vreo problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Ma scuzati ca ma bag si eu in seama referitor la sigla aceasta, dar "Romania Team" suna cam in romgleza. Poate ar fi mai bine: "Team Romania" sau "Romanian Team" personal as opta pentru Team Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 17, 2008 Admin Share Postat Decembrie 17, 2008 Salutare, De unde pot cumpara geamul de la o oglinda de RD04? Nu am nevoie de toata oglinda, doar de geam, cazatura nu a fost atat de puternica Multumesc, Vampi Salutare... Ma bag si eu.. Vad ca esti din Bucuresti,du.te la Al Padrino,au foarte multe modele de geam de oglinda auto.Ia si originalul dupa tine si du.te la un atelier de geamuri sa ti.l taie exact dupa modelul vechi.Ai sa fii foarte multumit de rezultat,au am facut asa la mai multe motoare. Daca nu vrea nimeni sa ti.l taie suna.ma si te trimit eu la un atelier de pe linga Gradina Icoanei. Bafta.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 prima varianta e mai ok, si cum spunea boieru', zona de alb ar fi belea daca ar fi reflectorizanta ... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Stiker dragule, mie mi-ar placea varianta prima adica cu tara ros, galbin si albastru.si alb de jur in sperjur. DIXIT. dar ce tot ziceai de pret ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OMEN_RO Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 (editat) SAlutare Africani!! Sunt un noob dar vreau Africa Twin! NEAPARAT!!!!! ???CREDETI CA MA PRIPESC??? Niste sfaturi de la veterani calareti de Africa ar fi nemaipomenite. Si va rog sa fiti cat se poate de obiectivi. Editat Decembrie 17, 2008 de OMEN_RO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 (editat) SAlutare Africani!! Sunt un noob dar vreau Africa Twin! NEAPARAT!!!!!???CREDETI CA MA PRIPESC??? Niste sfaturi de la veterani calareti de Africa ar fi nemaipomenite. Si va rog sa fiti cat se poate de obiectivi. Un veteran ce calareste un mandru rd07 de 5 luni iti zice ca mai bine iei tu un xt un klr sau cel mult un transalp ,africa e greuta si surprinzatoare cateodata ... si un pic prea puternica pt UN INCEPATOR! Editat Decembrie 17, 2008 de OLY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 (editat) SAlutare Africani!! Sunt un noob dar vreau Africa Twin! NEAPARAT!!!!!???CREDETI CA MA PRIPESC??? Niste sfaturi de la veterani calareti de Africa ar fi nemaipomenite. Si va rog sa fiti cat se poate de obiectivi. eu am ales prima mobra africana, o am din martie a.c., dar nu pot sa spun ca am facut vreo alegere stralucita, pentru ca este o motocicleta grea, puternica pt incepatori ... mobra in sine e fantastica, dar nu cred ca e recomandabila pt incepatori ... mai bine iti iei un TransAlp... e 2v, ceva mai jos si noob friendly ... ca sa zic asa ... asfalt uscat Editat Decembrie 18, 2008 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 Salutare, daca te urci prima data pe motocicleta este prea mult Africa Twin pt.ca are 227 kg. goala fara nici un lichid. este foarte inalta si daca nu ai inaltimea in asa fel ca sa stai pe ea si cu toata talpa sprijinit pe pamant esti mort. de asemenea trebuie sa ai picioare zdravene ca sa o tii. aceste conditii sunt generale pentru cei ce i-si doresc o Africana. daca esti incepator i-ti trebuie : - Honda Dominator 167 kg 650cm. - Suzuki DR 350 sau 650 cm. - Yamaha 650 cm. nu te sfatuiesc sa i-ti iei Transalp care iarasi este grea cca. 180 kg. si la primavara ; ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 sa iti zic cum a fost cu mine prima data pe africa : cand vezi ca are bord, si nu ii vezi roata fara, e putin ciudat (depinde cum ai fost obisnuit). dupa asta accelerezi si vezi cum toata fata (bordul) se ridica putin (se detensioneaza suspensia fata) si te simti ca pe un vapors. se conduce faorte bine, ai are o ciclistica ce ma multumeste.. daca ajungi cu picioarele la pamant e ok .. DAR.. desi aveam experienta moto inainte: dupa primul drum cu ea, am vrut sa urc o bordura... roata fata a alunecat (era in unghi, dar acelasi lucru il facusem de multe ori) si am pierdut echilibrul .. am culcat-o. acum urc bordura aia fara nici cea mai mica jena. am ajuns la benzinarie, am inclinat-o mai mult decat trebuie, am culcat-o. am intrat in curte pe poarta mica , nu pe cea pentru masina, a alunecat putin pe iarba, am culcat-o. nu au fost toate in aceeasi zi . nu sunt asa dobitoc.. dar daca nu esti obisnuit cu dinamica unei mobra pe loc si la viteza melcului vei avea probleme.. despre putere... nu stiu mie mi se pare decenta de folosit desi peste 4000 ture iti va pune probleme (nu in linie dreapta fireste) in rest.. super mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 uite belele http://motoaventura.ro/mototech/africa-twin/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanvulf Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 Salutari! Imi puteti spune de unde as putea cumpara un releu regulator pentru rd03(xrv650) din tara. Nu vreau sa ma complic cu ebay. Nu stiu daca releul de rd03 are aceiasi parametri cu rd04. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 s0ar putea sa mearga ala de transalp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 s0ar putea sa mearga ala de transalp parerea mea : da-i ce ii trebuie si ea iti plateste la fel, deci nu sunt de pricipiul jumatatii de masura. un releu e cam 100 de iepuroi, pune-i si un ventilator mic, de calculator pe el si te va tine mult si bine. sa nu se incalzeasca, asta e problema lui, doar atat. evident, nu alte magarii cu fire prinse aiurea sau d-astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 (editat) sa iti zic cum a fost cu mine prima data pe africa : cand vezi ca are bord, si nu ii vezi roata fara, e putin ciudat (depinde cum ai fost obisnuit). dupa asta accelerezi si vezi cum toata fata (bordul) se ridica putin (se detensioneaza suspensia fata) si te simti ca pe un vapors. se conduce faorte bine, ai are o ciclistica ce ma multumeste.. daca ajungi cu picioarele la pamant e ok .. DAR.. desi aveam experienta moto inainte: dupa primul drum cu ea, am vrut sa urc o bordura... roata fata a alunecat (era in unghi, dar acelasi lucru il facusem de multe ori) si am pierdut echilibrul .. am culcat-o. acum urc bordura aia fara nici cea mai mica jena. am ajuns la benzinarie, am inclinat-o mai mult decat trebuie, am culcat-o. am intrat in curte pe poarta mica , nu pe cea pentru masina, a alunecat putin pe iarba, am culcat-o. nu au fost toate in aceeasi zi . nu sunt asa dobitoc.. dar daca nu esti obisnuit cu dinamica unei mobra pe loc si la viteza melcului vei avea probleme.. despre putere... nu stiu mie mi se pare decenta de folosit desi peste 4000 ture iti va pune probleme (nu in linie dreapta fireste) in rest.. super mobra Parca vorbesti de mine Prietenul nostru noob ( mi-a luat ceva vreme s-o pricep pe asta ) n-are ca cauta pe africana. Decat dupa un sezon pe o mobra mai usoara si mai iertatoare. Un sezon, nu 300 de km. Hai noroc! Editat Decembrie 19, 2008 de mircealeschian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 parerea mea : da-i ce ii trebuie si ea iti plateste la fel, deci nu sunt de pricipiul jumatatii de masura. un releu e cam 100 de iepuroi, pune-i si un ventilator mic, de calculator pe el si te va tine mult si bine. sa nu se incalzeasca, asta e problema lui, doar atat. evident, nu alte magarii cu fire prinse aiurea sau d-astea problema nu e atat incalzitul daca nu ar fi combinat cu bibratul . moartea oricaror circuite.. era in site al unui italian care la un rd04 a mutat relaul de lanta toba, l-a pus pe suporti cauciucati, si i-a pus cooler.. daca gasesc siteul, pun link .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 problema nu e atat incalzitul daca nu ar fi combinat cu bibratul . moartea oricaror circuite.. era in site al unui italian care la un rd04 a mutat relaul de lanta toba, l-a pus pe suporti cauciucati, si i-a pus cooler.. daca gasesc siteul, pun link .. http://www.qsl.net/iz7ath/moto/regolatore/regulator01.htm ... asta cred ca e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 (editat) Cred ca exagereaza. Si la mine se incalzea (desi am modelul de Super Tenere nou, care nu prea se strica), asa ca l-am mutat sub bord, unde se raceste foarte bine (vara e doar cald, se poate tine mina pe el). Cablurile prelungitoare sint mai groase ca originalul, si nu am avut nici un fel de problema de functionare. releu Editat Decembrie 19, 2008 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.