Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Acum 1 oră, cooldeep a spus:

Pai si nu e in garantie?

 

Am scris la motodiscount dar probabil până după Paște nu lucrează și nu răspund la tel.

 

L.E. - pe scurt, nu am fost mulțumit de el și nu vreau iar același lucru

Editat de ComyGM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, john17 a spus:

Eu nu înțeleg de ce ai pune un reper cunoscut ca fiind "stricacios" din dezmembrări! Ce șanse sunt să fie gata bulit sau să pice în scurt timp sunt? :huh:

De bobinat l-o bobina meșterul, beleaua e cu lăcuitul și coptul. 

 

Pana azi nu stiam ca modelele pentru anii astia au fost cu probleme, inteleg ca au avut si recall.

 

O sa incerc o varianta de la @grigore1 si daca persista nu am decat sa il bobinez.

 

Multumesc tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut o problemă la Honda XR cu un arculeț la selectorul de viteze, pentru care a trebuit să desfac tot motorul. Am comandat în America (pe lângă altele) și două arculețe d-astea. Erau în lista de piese dar americanul mi-a pus altele în loc, cu o spiră în plus. Probabil arculețul cu pricina a devenit problemă comună și a fost înlocuit cu altă definiție. Iar cel "original" nici măcar nu se mai găsește de cumpărat din cauza acestui fapt.

Mă gândesc că dacă e problemă comună acest stator și au fost rechemări în service pentru el, logic și normal e să nu fi pus altul identic. Posibil ca și la vânzare de piese de schimb să nu fie cele care se strică, eventual ultima definiție cu un cod de referință schimbat... (zic și eu...)

 

 

Acum 4 ore, Lucian_M a spus:

De ce naiba crapă? Lipsă ulei sau?

Pot să te ating? :)) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As putea incerca eu sa explic. Recall-ul la stator a fost facut pentru modelele 2011-2016 , dar doar pana in 2014 parca. Din 2015 au pus statoarele noi. La aceste modele s-a renuntat la radiatorul de ulei dar s-a pastrat acelasi stator. Rasina cu care era acoperit statorul rezista pana la o temperatura mai mica decat aia care se facea in motor fara radiator de ulei,  si din cauza asta se ardea rasina si facea scurt. De cele mai multe ori se ardea in partea de sus, parte care nu e tot timpul scufundata in ulei. De atunci s-a facut un recall la stator la acel model pentru a inlocui statorul vechi cu unul cu o rasina mai rezistenta la caldura. Ei bine, daca gasesti acelasi cod la cel din 2010 si din 2012-2014 nu e bine. Inseamna ca e statorul vechi. Eu am statorul schimbat la 26000 km si deja la kilometrii aia era deja innegrit in partea de sus. Acum am 70000 si nu are nici o problema. Cred ca undeva pe la 50000 am rugat mecanicul sa faca o "vizita" la stator sa imi spuna cum e. Arata ca nou. Deci e bun asa.

Statoare arse in jurul la 100K km s-au vazut si la modelele 2004-2011 dar nu e asa de frecventa incat sa spui ca e o chestie care sigur se intampla.

De exemplu la fel e cu magnetii la miarul 2004-2014. Pleaca la plimbare in rotor. Si daca nu te uiti la ei nu stii de ce nu incarca.

Apropo @ComyGM : al doilea link al tau e rotorul, nu statorul. De aia e mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roger!

Al meu K4 are vreo 85000 în bord, nu i-ar strica o inspecție, și așa stau acasă, măcar să știu la ce mă pot aștepta. Uleiul îl țin cât mai sus, la rece e la marcajul superior, tocmai ca să răcească și statorul, verific nivelul înainte de fiecare plecare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, vrajitoru a spus:

As putea incerca eu sa explic. Recall-ul la stator a fost facut pentru modelele 2011-2016 , dar doar pana in 2014 parca. Din 2015 au pus statoarele noi. La aceste modele s-a renuntat la radiatorul de ulei dar s-a pastrat acelasi stator. Rasina cu care era acoperit statorul rezista pana la o temperatura mai mica decat aia care se facea in motor fara radiator de ulei,  si din cauza asta se ardea rasina si facea scurt. De cele mai multe ori se ardea in partea de sus, parte care nu e tot timpul scufundata in ulei. De atunci s-a facut un recall la stator la acel model pentru a inlocui statorul vechi cu unul cu o rasina mai rezistenta la caldura. Ei bine, daca gasesti acelasi cod la cel din 2010 si din 2012-2014 nu e bine. Inseamna ca e statorul vechi. Eu am statorul schimbat la 26000 km si deja la kilometrii aia era deja innegrit in partea de sus. Acum am 70000 si nu are nici o problema. Cred ca undeva pe la 50000 am rugat mecanicul sa faca o "vizita" la stator sa imi spuna cum e. Arata ca nou. Deci e bun asa.

Statoare arse in jurul la 100K km s-au vazut si la modelele 2004-2011 dar nu e asa de frecventa incat sa spui ca e o chestie care sigur se intampla.

De exemplu la fel e cu magnetii la miarul 2004-2014. Pleaca la plimbare in rotor. Si daca nu te uiti la ei nu stii de ce nu incarca.

Apropo @ComyGM : al doilea link al tau e rotorul, nu statorul. De aia e mai ieftin.

 

Multumesc frumos.

 

De la service mi s-a dat codul "3210117G13" cu mentiunea ca s-ar potrivi la dl650 2008-2010, dl650 2013-2016... Nu stiu cum l-au identificat, probrabil din vreun soft de piese... Dar e posibil sa ai dreptate si sa fie ala cu buba...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, vrajitoru a spus:

3210117G13 e ala bun

Daca te uiti la linkul urmator o sa vezi un cod taiat. Ala e ala cu probleme, si e inlocuit de ala nou. 

https://www.motorcyclespareparts.eu/en/suzuki-parts/2015-dl650xa-v-strom-motorcycles/magneto

Mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, arcgotic a spus:

Uite eu de aici am luat radiatorul ulei pt al meu vstrom (140ron). poate se potriveste statorul si inca il are.

E baiat serios, preturi bune.

https://www.olx.ro/oferta/piese-suzuki-sv650-98-02-IDc2TNE.html

 

Mersi frumos, i-am lasat un mesaj. Nu aș suna astăzi.

 

Pare că e 1998-2002 deci sunt mari șanse să nu se potrivească dac pun o întrebare

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, vrajitoru a spus:

De ce nu cauti pe site unde ti-am dat eu link si faci comparatie intre coduri?

 

Nu mi-a dat prin cap :(

 

Am cautat, codurile sunt diferite. Multumesc frumos. Vad eu cum ma descurc si va anunt de rezeultat.

Sa nu spamez 2 pagini cu acelasi subiect.

 

Sarbatori feritice tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, vrajitoru a spus:

De ce nu cauti pe site unde ti-am dat eu link si faci comparatie intre coduri?

Sa traiesti  sa infloresti!

Am fost   si  eu  pe site-ul  recomandat  de tine  si  am  sesizat schimbarea  si  mi-am  spus  ,  Multumesc  Vraitorule  ca uite , mi-ai aratat  un  site mai  constiincios.

Apoi,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,m-am  dus  aici

https://www.suzukipartsnation.com/oemparts/p/suzuki/32101-17g12/stator-assy

unde aceiasi  piesa  are din  nou  codul  taiat  cel  vechi  cu  11 in  coada  , DAR ,,,,,,,,,,are  doua  coduri  noi  cu  10  respectiv  cu  12 in  coada.

 

Te  rog  frumos  lumineaza-ma  ( ne ) !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, am terminat de montat pe V-Strom toate rahaturile cumpărate până acum. Adică:

- suporți de cutii cu trusă de scule și cutiile de aluminiu aferente de la Bumot;

- topcase Shad SH50, cu spătar, kit de montaj specific și  cu kit pentru lampa de frână suplimentara;

- bare de suport topcase de la Givi - care sunt de fapt parte a kit-ului lor SR3112 specific V-Strom pentru montarea plăcii topcase;

- bare protecție Heed pe care am prins niște slidere din plastic de la Heavy-Duties;

- mini-scut de aluminiu Ravetech - vine aproape perfect sub protecția motor de plastic. Se fixează în spate pe cadru, în fata de motor;

- protecții manete BBStorm;

- husa șea de pe Ravetech - în principiu protejează șeaua, dar mai important lasă aerul sa circule pe sub fund;

- înălțătoare ghidon LSL 30 mm în sus, 16 mm în spate;

- extensii de oglinzi SW-Motech;

- extensie cric lateral chinezească;

- bara deasupra bordului din China pe care am atașat un suport de telefon RAM și încă o bilă RAM pentru ce va mai fi - la cum vibrează bara, probabil nimic greu precum GPS-ul la drum lung. Prin oraș suportul de telefon însă e bun, în ciuda vibrațiilor;

- o priză USB pe ghidon, plus încă o bila RAM - pentru gps în principiu, la drumurile lungi;

- cutie de siguranțe de la EasternBeaver la care am legat priza usb de pe ghidon, o priza normala sub șea și niște proiectoare chinezești pe led (am citit că par a fi reproduceri după proiectoarele OEM BMW);

 

Încă nu am ieșit din rodaj  - mai mult privesc motoreta decât merg cu ea din pricina pandemiei. Dar când se termină, măcar sunt pregătit.

IMG_20200419_110310.jpg

IMG_20200419_110109.jpg

IMG_20200419_110322.jpg

IMG_20200419_110900.jpg

IMG_20200419_105621.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O ieșit ok.

Din proprie experiență îți zic, "protecțiile" de plastic  o să îți buleasca bine carenele la impact. Sunt agățători pentru gentuțe, de fapt.

Dacă nu le aveam, nu buleam carenele. După ce am schimbat crashbar-ul, nu am mai pus prostiile alea. Am două disponibile, cu tot cu crashbar "indreptabil", dau ieftin.

IMG_20190904_165522.jpg

IMG_20190904_165445.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu depinde si de cine a facut crashbarul si despre ce accident discutam. Am fost la plimbare cu un coleg de pe forum, daca vrea poate sa zica el cine e 😁, iar cand motoru a ajuns cu lateralul pe asfalt, toata protectia aia de plastic s a consumat prin frecare, iar crashbarul cred ca era nezgariat, nici urma ca indoitura  sa fi spart carena. Mai mult a avut scarita de suferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, cooldeep a spus:

Acu depinde si de cine a facut crashbarul si despre ce accident discutam. Am fost la plimbare cu un coleg de pe forum, daca vrea poate sa zica el cine e 😁, iar cand motoru a ajuns cu lateralul pe asfalt, toata protectia aia de plastic s a consumat prin frecare, iar crashbarul cred ca era nezgariat, nici urma ca indoitura  sa fi spart carena. Mai mult a avut scarita de suferit.

Confirm, am avut slidere la fel pe un alt motor, si cand l-am scapat la viteza mica, sliderele s-au consumat, dar crash-bar-ul a ramas OK, ne-indoit, ne-zgariat. Dar intradevăr, nu a fost  accident sau alt impact major.

Editat de Marius Mihasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, cooldeep a spus:

 Mai mult a avut scarita de suferit.

Niste scarite chinezesti de aluminiu de cacao. Sunt mai bune alea chinezesri de fier pentru klr650. Fier!!! 

Acum 3 ore, Grigore1 a spus:

.......

Te  rog  frumos  lumineaza-ma  ( ne ) !

Cand imi pornesc laptopul, ca imi e târșă sa caut pe telefon. Ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am postat accidentul, nu are rost să repet.

Eu vă zic de impact, nu zgârieturi pe crashbar. Mobra a căzut pe un podeț, rascaiala de aproape doi metri pe ciment granulat. Impactul a îndoit țeava de a intrat în carene, ambele au trebuit refăcute. Crashbar kappa, iar impactul mi-a nivelat câteva găuri filetate din cadru, a trebuit să pun șurub cu piuliță.

Depinde și de noroc. Noi am avut noroc că nu am murit, deși cu cateva milisecunde înainte am crezut că s-a terminat totul.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.04.2020 la 13:24, Grigore1 a spus:

Sa traiesti  sa infloresti!

Am fost   si  eu  pe site-ul  recomandat  de tine  si  am  sesizat schimbarea  si  mi-am  spus  ,  Multumesc  Vraitorule  ca uite , mi-ai aratat  un  site mai  constiincios.

Apoi,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,m-am  dus  aici

https://www.suzukipartsnation.com/oemparts/p/suzuki/32101-17g12/stator-assy

unde aceiasi  piesa  are din  nou  codul  taiat  cel  vechi  cu  11 in  coada  , DAR ,,,,,,,,,,are  doua  coduri  noi  cu  10  respectiv  cu  12 in  coada.

 

Te  rog  frumos  lumineaza-ma  ( ne ) !

Au existat de-a lungul timpului mai multe statoare.

3210117G10, 3210117G11, 3210117G12, care toate au fost inlocuite de 3210117G13 care presupun ca este ultima varianta.

Ce nu pot sa explic 100% sunt modelele 10 si 12. Eu cred ca au fost folosite pentru piata din America de Nord.

Fac presupunerea asta pentru ca modelul meu din anii 2011 si 2012 au avut recall pe partea de arbore cu came doar pe modelele trimise in America de Nord. Se uza foarte tare arborele cu came si necesita inlocuire, dar dupa o prima verificare. Uzura aparea si inainte de 10.000 km.

Cele livrate in Europa nu au avut aceasta problema.

De asemenea site-ul din postarea lui Grigore e din US, iar cel din postarile mele e din EU.

Concluzia e ca la orice model de VSTrom 650 este bun oricare din statoarele de mai sus, cu mentiunea ca 10 si 11 au problema recunoscuta ca intre 30 si 50 mii de km se vor praji.

 

Sa fiti sanatosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor seara buna, momentan detin un sv650 naked. 5 ani cu el fara probleme dar..... Imi trebuie ceva mai mare... Si normal ca prima optiune este v-strom.. Acum 650 ar merge ca am acest motor si este exceptional(parerea mea) dar parca nici cel de 1000 nu este de lepădat... Ce problema am? Cum suzuki pentru modelele din 2014-15 in colo nu gasesti deloc manual pe net,va cer informatia celor care au v-strom... Care este capacitatea de incarcare pentru 650 si 1000? Aaaa am 190 si 120kg....😔😔😔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu i-am schimbat "oasele" cu unele mai scurte.

 image.thumb.png.1832316c23ca562b76ef5d7d7535a9f7.png

Eu sunt trecut de 120 de kile, nevastă-mea e și ea mare și tot a trebuit să mai ridic farurile din reglaj. Mai ai și reglajul pe înălțime al suspensiei, te poți juca la el când pui și bagaje mai multe.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...