Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

lant la metru, habar nu am, regina?, da cica i in regula, pinioane la cutie. Placutele gold fren sau cum so scrie de alea cu 90 de lei in loc de 109, ceva moi, nu vreau sa schimb discul curand, arata tare bine asa cum e pana acu.

:)))

e lant EK SRO presupun (e mai oki decat regina) - ar fi fost mai oki srx (cam cu un 100lei mai mult). pinioanele sunt JT - sunt oki.

la placute daca se mai poate - cere CL A3+ (fata) si RX3 (spate).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..................................................

 

PS - pentru cei care au utilizat si 650 si 1000 - exista diferenta semnificativa de forta aplicata la actionat ambreiajul?

(la cel cu cablu - cablul este bine uns). Nu as vrea sa se declanseze contradictii subiective intre opinii - ar fi de preferat parerile obiective.

:peace:

Este justificat efortul in convertirea la ambreiaj hidraulic la 650?

 

numai bine,

paul

N-am gasit dinamometrul potrivit asa ca am tras de manere ambreiaj cu un cantar cu resort: 7.5 kg DL1000, 6kg DL 650.

Se simte si la mana, nu exista dubiul privind eroare de masura, dar, ambreiajele sunt diferite, sistemele de actionare ale tijelor sunt diferite, asa ca nu poti spune care ar fi forta de tragere a unui maner actionat hidraulic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am gasit dinamometrul potrivit asa ca am tras de manere ambreiaj cu un cantar cu resort: 7.5 kg DL1000, 6kg DL 650.

Se simte si la mana, nu exista dubiul privind eroare de masura, dar, ambreiajele sunt diferite, sistemele de actionare ale tijelor sunt diferite, asa ca nu poti spune care ar fi forta de tragere a unui maner actionat hidraulic

merci. o sa testez un miar cand prind pe la indemana sa vad un pic diferenta "pe viu".

am observat ca atunci cand merg in trafic de oras - imi oboseste mana stanga la mers in coloana la semafor (unde nu e loc de bagat :D) mai ales dupa ce o perioada buna de timp nu mai merg cu el.

ca idee - cred ca modificarile nu ar fi asa mari si mai ales nu sunt ireversibile - pompa de ambreiaj de dl1000, conducta, cilindru receptor si daca imi amintesc bine mai trebuie taiat ceva si din tija impingatoare.

 

multumesc mult de date,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni, am rezolvat cu tzacanitul. Am fost plecat cu alta casca mai silentioasa si a disparut tzacanitu:) Gata s-a rezolvat :)

 

Dar avand in vedere ca nu mai puteam sa fac retur la piese ... am schimbat kitu de lant si chiar a disparut tzacanitu, chiar si fara casca in cap. Nu i rea treaba cu pinionu cu 16 dinti pe fata, cel putin in oras, dar cam te mana sa schimbi cat mai tarziu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni, am rezolvat cu tzacanitul. Am fost plecat cu alta casca mai silentioasa si a disparut tzacanitu:) Gata s-a rezolvat :)

 

Dar avand in vedere ca nu mai puteam sa fac retur la piese ... am schimbat kitu de lant si chiar a disparut tzacanitu, chiar si fara casca in cap. Nu i rea treaba cu pinionu cu 16 dinti pe fata, cel putin in oras, dar cam te mana sa schimbi cat mai tarziu :)

oricum trebuia schimbat lantul daca avea zale blocate ... cu sau fara tzacanit ...

:D

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dus si io vaca la pascut pe circuit, la evenimentu organizat de Freedom Crew.

Pana acum aveam tot timpu pe caucicuri la capete o banda de vreo 5 mm de alta culoare, semn ca nu ajung chiar la capat cu inclinarile. Acum au disparut acele banzi complet : )

Eu pe stanga am un cui mai lung la scarita decat pe drepta, drept urmare am frecat cu el pe jos mult si bine. Din poze ma inclin la fel de mult si pe dreapta ca si pe stanga dar lipseste lungimea cuiului.

Avand in vedere ca am schimbat pinionul din fata cu cel cu 16 dinti, viteza a 3 a o foloseam foarte rar. Pe drum in schimb in sfarsit parca face sens viteza a 6a. 112-115 la ora pe gps cu 5 mii de ture fata de 105-107 inainte. Deci diferenta e vreo 7-8 km in plus la aceasi turatie. In localitate la 3 mii de ture tre sa stau in a 4 a la 60 pe bord, in loc de a 5a. Dar tot o data aceasta configuratie este la limita pt puterea motorului. S-a transformat intr-o martzoaga :) Daca nu esti in viteza care trebuie e posibil ca aceasta configuratie sa nu fie la fel de eficienta din punct de vedere al consumului fata de original, de multe ori am ajuns cu maneta de gaz la maxim in a 6a, lucru care cu rapoartele originale nu se intampla. Dar sa mergi un 70-90 cu a 5a iar nu poate fi eficient datorita maparii injectiei. Nu pot sa spun decat ca vom vedea in timp daca merita sau nu aceasta schimbare. In oras clar merita ca schimbi in a 2 a si cam atat cateodata : )

 

Si acum discutia unde vroiam sa ajung, franele.

 

Frana spate, inlocuita vineri, Gold fren modelul de placute AD. Singur pe strada e destul de eficienta frana, nu imi dadeam seama intre vechile placute is cele noi de vreo diferenta. Cand am pus pasagerul deja ceva s-a schimbat in rau. Am o senzatie ca celelalte placute erau mai dure si franau mai puternic. Daca nu strica discu nu am nici o problema cu treaba asta, in functie de cati km o sa tina placutele astea poate trec la urmatoarea clasa de la ei si anume S3, dar asta abia la anu, sper. Problema e ca nici discu de frana nu mai arata cum arata acum 16 mii de km si asta nu ma prea incanta. Desi oarecum dezamagit de performantele de franare o data ajuns din nou singur pe motor pe circuit lucrurile s-au schimbat in foarte bine. Ori cat de incalzite erau franele, reuseau sa fie foarte eficiente.

 

Acum discutia cu frana fata. Dupa a 3 a tura, indiferent de runda, franele de fata deveneau ineficiente. Strangeam maneta de frana pana in ghidon si degeaba. Lichidul l-am schimbat vineri, deci nu e de acolo, iar placutele mai aveau jumate din viata(vineri). Pur si simplu cum se incalzeau, cum dispareau din peisaj. Noroc cu frana spate care isi facea mereau treaba. Poate exagerez cand spun ca degeaba, era frana acolo, dar nu era ca si cum ar fi fost rece. Dupa ce am plecat de acolo si s-au racit in continuare pot frana lejer cu un deget, dar la caldura si pe circuit vb de cu totul si cu totul alte date ale problemei. Sunt intr-o dilema si nu stiu daca pe fata sa pun S3 sau AD, insa inclin spre S3.

 

Ca sa va mai faceti o idee ce inseamna circuitul, pe spate am plecat cu 2,8 presiune in roata si am terminam cu 3,4. Conform senzorului de la Garmin care are ascuns in el o baza de date si cu temperatura, cica plecam la 19/20 de grade si ajungeam cu 36. Pe fata nu e la fel de spectaculs. De la 2,2 la 2,6 si doar 25 de grade. De derapat, derapa un pic de tot spatele, dar doar intr-un singur loc unde toata lumea se plangea de portiunea de pista. Sunt fenomenale NEXTurile.

 

Si inca un gand :) avand in vedere ca de 2000 si un pic de km folosesc bel ray in loc de motul, pot spune ca imi place la nebunie cum schimba cutia, atat la rece cat si la cald. Eu sunt un finut cand vine vb de schimbat viteze, iar cu motul am reusit de cateva ori sa ii gasesc intre a 5a si a 6 a un fel de punct mort daca nu trageam ca animalu in sus. Acum ating pedala si viteza e schimbata. Inclusiv la schimbari de mai multe viteze, din 6 in 2 de exemplu fara a da drumu la ambreaj se comporta parca mai bine, cu motul parca la a 3 a viteza in jos numai era ce tre, acu parca la a 4 a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sefu, goldfren ie placute facute la misto si economie. nu iti risca viata cu ele. Pune brembo, rosii sa franeze bine, da platestri cu discul. Albastre sa ai ceva frane decente si sa nu dai gata discul din 2 seturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dus si io vaca la pascut pe circuit, la evenimentu organizat de Freedom Crew.

Deci tu erai ala care le-a facut mucii cravata la vitezisti pe vik power :)) Chiar vroiam sa intru aici sa intreb care e eroul :) Ma inscrisesem si eu dar nu am mai reusit sa vin, oricum trebuie sa-l bag pe pista sa vad cum ma descurc cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sefu, goldfren ie placute facute la misto si economie. nu iti risca viata cu ele. Pune brembo, rosii sa franeze bine, da platestri cu discul. Albastre sa ai ceva frane decente si sa nu dai gata discul din 2 seturi.

 

Nu ma pricep io la piese si la branduri, citesc specificatiile daca exista si in rest merg pe incredere, adica am incredere ca vanzatorul imi vinde ceva in regula. Urmaresc atat topicul acesta cat si altele legate de frane si am o parere oarecum formata. Eu am dat jos de pe spate ceva placute cuprate, dar care aveau alta forma fata de ce am pus eu. Din ce am vazut in mare par sa fie tot gold fren dar modelu S3, nu se mai putea citi nimic pe spate ca erau murdare si nu am avut chef sa le curat inainte sa le arunc. Eu am pus acum AD. Vb de placute cumparate din magazin de la io stiu ce furnizor, nu de fakuri cumparate de pe ebay, respectiv discutiile pe tema fakurilor. Au tinut 20 de mii de km in conditiile in care eu franez destul de mult cu spatele, dar nu sunt multumit de uzura discului, cald/rece uscat/ud nu au facut vreodata probleme, si le-am dat jos cand mai exista inca dunga de control, dar stiam ca merg la pista si nu aveam chef de surprize, pe strada mai tineau 5 mii de km. Consider ca e exagerata afirmatia cu riscatul vietii. Pe circuit am fost foarte multumit de frana spate AD. Sunt intradevar mai ieftine decat CarbonLorain(sau cum so scrie) si sunt mai scumpe si mult mai bune decat TRWurile. Dar io nu am mania de a pune ce e cel mai bun pe motor, ci am mania de a pune cel mai bun raport pret/calitate si nu ma zgarcesc acolo unde trebuie. Nu am vrut compusi ceramici si nu am vrut placute organice, motiv pt care am ales modelu acesta. Orice discutie legata de branduri este pur subiectiva. Pana nu vad un test cu vreo mototoreta pe un banc de test si cu un log clar al fortei cu care se apasa frana si cate franari ar tine un brand sau altu, cat poate frana sau nu pe dyno, sau cati microni manca un brand sau altu din disc... voi considera ca experienta vanzatorului care vinde zilnic cateva seturi de placute, si primeste feedback, e mai vasta decat orice discutie pe forumuri. E foarte simplu, daca in loc de 22 de mii de km ma tin franele doar 20(-10% km), dar dau cu -30 % mai putin bani, rezulta ca e mai economic asa, iar abs ul ala intra oricum cu orice brand as folosii.

 

 

Deci tu erai ala care le-a facut mucii cravata la vitezisti pe vik power :)) Chiar vroiam sa intru aici sa intreb care e eroul :) Ma inscrisesem si eu dar nu am mai reusit sa vin, oricum trebuie sa-l bag pe pista sa vad cum ma descurc cu el.

nu am fost acolo sa deranjez cravata nimanui si imi pare rau daca am facut treaba aceasta, nu a fost cu intentie. Vanez de mult sa scot stroama pe un circuit, dar avand in vedere ca nu am costum de piele(dintr-o bucata) nu pot intra pe nici un circuit mai mult sau mai putin renumit. Vitezanele fata de enduro-touringuri sunt total diferite ca si constructie, inclusiv la balonajul gumelor, si unghiul la care se pot inclina. Din pacate nu ma puteam tine de vitezanele adevarate, deorece nu ma pot inclina cat se inclina ei, si cu martoaga mea pe fiecare linie dreapta raman in urma(raportu cu 16 dinti nu m-a ajutat deloc), iar la franare sincer imi era mila de gume/discuri/placute/lant, deci am mers mai rezervat din motivul acesta. De suspensie ce sa mai comentez ca stim cu totii cum e. Stroama nu e de circuit.(punct) :)

In poza de mai jos se vede clar unde am eu cuiul de pe stanga si unde tre sa stau eu cu corpu ca sa ma asculte vaca.

post-69607-0-95095600-1431940261_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cuiele alea de la scarite jos, ma sperie ideea ca pe viraj as putea da cu ele intr-o groapa. Esti prea modest, nu am fost acolo dar m-au sunat niste prieteni si mi-au povestit ce ai facut pe-acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma pricep io la piese si la branduri, citesc specificatiile daca exista si in rest merg pe incredere, adica am incredere ca vanzatorul imi vinde ceva in regula.

la acelasi vanzator data viitoare cere-i Carbone Lorraine A3+ pt fata (RX3 spate) si sunt curios de feedback. Nu le-am folosit in regim de circuit dar nu cred ca o sa ramai dezamagit. Pinionul de 15 ti-ar fi placut mai mult pe circuit :D.

Numai bine,

Paul

» Post actualizat in 19 May 2015 10:00

Salut,

 

Are idee cineva unde gasesc un banjo bolt (surub din ala pentru capat de conducta de frana)? Imi trebuie sa fie dublu si sa aiba gulerul acela care sa apese pe toata suprafata shaibei de etansare. M-ar interesa sa fie OEM - cele aftermarket au suprafata nichelata si nu au aderenta deloc - se slabesc chiar si la soc foarte usor chiar daca le strangi bine.

 

Merci,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiti pe cineva care a facut vreun artificiu / tuning ca sa scoata mai multi cai sau a schimbat motorul sa scoata mai multi cm3 ?

pai pe langa modificarile standard (filtru/evacuare) ar mai fi pe rand - axe cu came de sv, mai zicea cineva de un kit de pistoane (aveam pe undeva linkul). se mai puteau scoate garnituri pentru a micsora camera de ardere (creste compresia). si nu in ultimul rand power commander ca sa te poti joca cu harti de alimentare.

dar oricum - daca simti ca te preocupa serios problema eu zic sa te orientezi spre DL1000 (tinand cont ca tu ai modelul L2 te poti intinde destul de lejer la modelul nou de vstrom).

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e cineva interesat ,

 

 

Schimb aripa spate sau spoiler( noi) cu crash-bar ( second) ( vstrom 650)

 

PM sau 0751223726

 

Robi

post-12605-0-77665300-1432368711_thumb.jpg

post-12605-0-80020700-1432368718_thumb.jpg

post-12605-0-97229600-1432368730_thumb.jpg

post-12605-0-39243200-1432368734_thumb.jpg

Editat de Robyb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e cineva interesat ,

 

Schimb aripa spate sau spoiler( noi) cu crash-bar ( second) ( vstrom 650)

 

PM sau 0751223726

 

Robi

Iti vand eu un crashbar OEM pt dl650 - 150 lei. Este in stare ok si are inclus axul central (cel oem este prea scurt), distantierele si suruburile de prindere.

PS - zilele trecute mi-am comandat ax central OEM si sper sa imi recuperez banii (100 lei).

Cel oem este swmotech ca in poza de mai jos:

post-18136-0-82036900-1432378437_thumb.jpg

 

stima,

paul

» Post actualizat in 23 May 2015 11:06

LE

» Post actualizat in 23 May 2015 11:07

nu e buna poza - asa arata:

post-18136-0-05788200-1432379238_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

poate ne impartasesti si noua neshte impresii dupa ce va cunoasteti mai bine (si dupa ce se mai atenueaza din euforia de inceput :D) mai ales vs dl650 modelul anterior.

 

numai bine si sa va bucurati de multi km impreuna,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...