Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

 

Despre ce ani vorbim? M.am uitat acum ca nu stiam sigur daca vorbim despre acelasi model , mi se pare mult mai mare si greoaie, nu stiu nimic despre gama asta, si vad ca si pretul este vizibil mai ridicat.

 

Ca an incepi cautarile de la 2000 in sus. Diferenta de greutate intre 1100-1150R(235kg)Vstrom 650(220kg). Diferenta 15 kg. Avantajul la 1100-1150 R este ca ai garda mult mai jos decat Vstrom. La inaltimea ta stai flexata cu picioarele, si se mai poate regla seaua, parca are 2 pozitii de reglaj. la fel cred ca este si la RT. Iar ca dotari sunt sigur ca intrece Vstromul. Este doar o parere. Cauta daca cumperi ceva sa iei de la privat, nu de la handler, astia imi par snapani rau de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca an incepi cautarile de la 2000 in sus. Diferenta de greutate intre 1100-1150R(235kg)Vstrom 650(220kg). Diferenta 15 kg. Avantajul la 1100-1150 R este ca ai garda mult mai jos decat Vstrom. La inaltimea ta stai flexata cu picioarele, si se mai poate regla seaua, parca are 2 pozitii de reglaj. la fel cred ca este si la RT. Iar ca dotari sunt sigur ca intrece Vstromul. Este doar o parere. Cauta daca cumperi ceva sa iei de la privat, nu de la handler, astia imi par snapani rau de tot.

 

Eu am mers cu 1100RT cam 7-8km si e muult mai greu decat DL650. Se simte greutatea BMW-ului pe loc si in mers, V-Stromul e mult mai fasnet.

Pentru mers singur, V-strom e superior. In 2 se schimba situatia: BMW-ul nu "simte" pasagerul.

 

M-am suit o data si pe un 1150GS si era mai inalt si mai greu de tinut pe loc decat DL650.

 

@kalator: Anul asta daca iesim la vreo tura, iti dau o tura daca vrei sa vezi cum merge DL650. :cheers:

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Categoric iesim. Suntem pregatiti. Am obsrvat ca este mai fasnet vStromul,@cooldeep mi-a dat fum in nas la ultima tura, si avea si pasager.

Cu Gs nu m-am dat, dar in schimb am mers cu Yamaha Super tenere 1200, nu am avut nici o problema, numai cu vantul in casca si schimbatorul de viteza, era prea coborat incat trebuia sa fac laba piciorului parghie si sa intru sub el.

Editat de kalator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,,,la modelul 1000 dl ,greutatatea este de 240 kg ,.dar daca mai ai si ceva fiare pe ea ,,adica cric ,crash bar si suporti genti cred ca se mai adauga cateva kg,,legat de consum te asigur ca diferenta nu este foarte mare ,,,conteaza felul in care mergi

 

Cu respect

Am inteles , nu mi se pare mult oricum dar e diferenta de centru de greutate presupun si se simte altfel .

» Post actualizat in 21 Jan 2016 20:11

din amintiri 220 versus 236 (wet weight) dar tot din aceiasi sursa nu simti diferenta (par amandoua la fel de grele).

si cred ca daca Adrianei o sa ii fie ok greutatea la dl650 nu cred ca o sa aibe o problema nici cu dl1000.

Mi-a mai trecut prin cap un avantaj pentru dl650 - in mod normal asigurarea ar trebui sa fie mai ieftina in germania.

 

stima,

paul

Nu e diferenta mare oricum , nu stiu cat e asigurarea aici dar in mod cert cred ca o sa iau 650 pana la urma.

» Post actualizat in 21 Jan 2016 20:17

 

Ca an incepi cautarile de la 2000 in sus. Diferenta de greutate intre 1100-1150R(235kg)Vstrom 650(220kg). Diferenta 15 kg. Avantajul la 1100-1150 R este ca ai garda mult mai jos decat Vstrom. La inaltimea ta stai flexata cu picioarele, si se mai poate regla seaua, parca are 2 pozitii de reglaj. la fel cred ca este si la RT. Iar ca dotari sunt sigur ca intrece Vstromul. Este doar o parere. Cauta daca cumperi ceva sa iei de la privat, nu de la handler, astia imi par snapani rau de tot.

Da m.am uitat , nu prea ma pasioneaza ca sa zic asa , e frumusica si nu te contrazic la dotari dar mie mi.a picat pe VStrom :D

Da de cumparat am auzit si eu aceleasi chestie cu ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim Adriana ca ai revigorat un pic forumul ca era adormit rau.

 

Hai, deșteptarea vstromistilor, ca deja se propune o vstromania de primăvara la Durau. Dați-vă părerea (pozitiva) să poată Gospo' transmite o confirmare la patroană ca mergem.

Cabana Vânătorul de la Durau a fost locul Vstromaniei de vara din 2012 (epic)

 

Adriana, merita sa vii si din Germania pentru întâlnirile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost cazat la Cabana Vanatorul din Durau de doua ori: o data cu ocazia unui Team Building iar altadata pe cont propriu cu motoarele cu un prieten motociclist si cu prietenele. Recomand locatia, privelistea e deosebita.

 

Daca se organizeaza Vstromania aici si nu am de mers la vreo nunta in acel weekend ma bag si eu. :)

 

 

Multumim Adriana ca ai revigorat un pic forumul ca era adormit rau.

 

Hai, deșteptarea vstromistilor, ca deja se propune o vstromania de primăvara la Durau. Dați-vă părerea (pozitiva) să poată Gospo' transmite o confirmare la patroană ca mergem.

Cabana Vânătorul de la Durau a fost locul Vstromaniei de vara din 2012 (epic)

 

Adriana, merita sa vii si din Germania pentru întâlnirile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim Adriana ca ai revigorat un pic forumul ca era adormit rau.

 

Hai, deșteptarea vstromistilor, ca deja se propune o vstromania de primăvara la Durau. Dați-vă părerea (pozitiva) să poată Gospo' transmite o confirmare la patroană ca mergem.

Cabana Vânătorul de la Durau a fost locul Vstromaniei de vara din 2012 (epic)

 

Adriana, merita sa vii si din Germania pentru întâlnirile astea.

Cu placere!Dupa cate vedeti eu nu prea postam, stateam si citeam, nu ma bagam in seama dar acum a trebuit :D .

 

Cu mare placere as venii daca s.ar potrivii datele intalnirii cu concediul, sunt convinsa ca merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modificare ambreiaj DL 1000.

 

Referinta: http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,11745.600.html

 

Exista doua metode, cea americana si cea enlezeasca. Diferenta dintre ele este modul de fixare a placii interioare (inner plate).

Desi consider mai buna metoda englezului nu am avut masina care sa permita prelucrarea perfecta in coordonate.

Lucrarea in sine este pretentioasa din doua motive: cosul nu are suprafete prelucrate mecanic fiind dificila prinderea si fixarea lui pe strung si cotele de executie bucsi, cos, pinion trebuie sa fie stricte.

Am facut aceasta lucrare in doua etape pentru a testa eficienta si fiabilitatea fiecareia. 15000km am mers numai cu placile interioara si exterioara fixate avand ca rezultat disparitia zgomotului la relanti si diminuarea vibratiei in plaja 1500-2500rot/min. Acum am executat si bucsile care centreaza pionul pe cos, urmand sa vad rezultatul. Consider ca banii ceruti de englez sunt binemeritati.

 

post-56760-0-58917500-1453973193_thumb.jpgpost-56760-0-78831900-1453973200_thumb.jpgpost-56760-0-00555400-1453973213_thumb.jpgpost-56760-0-78449600-1453973222_thumb.jpgpost-56760-0-16512700-1453973255_thumb.jpgpost-56760-0-10996600-1453973265_thumb.jpgpost-56760-0-69343500-1453973276_thumb.jpgpost-56760-0-20439700-1453973298_thumb.jpg

 

Ultima foto este modul meu de a face reglajul electric al inaltimii farului...simplu si extrem de folositor.

post-56760-0-90378400-1453973310_thumb.jpg


» Post actualizat in 28 Jan 2016 10:28

Parbriz reglabil electric:

Editat de sorin 666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ivanp. Ce mai faci omule? Long time no see.

 

Vezi ca ai un mesaj pe PM

 

din amintiri 220 versus 236 (wet weight) dar tot din aceiasi sursa nu simti diferenta (par amandoua la fel de grele).

si cred ca daca Adrianei o sa ii fie ok greutatea la dl650 nu cred ca o sa aibe o problema nici cu dl1000.

Mi-a mai trecut prin cap un avantaj pentru dl650 - in mod normal asigurarea ar trebui sa fie mai ieftina in germania.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ivanp. Ce mai faci omule? Long time no see.

 

Vezi ca ai un mesaj pe PM

salut domnule,

ma bucur de iarna ... tencuiesc spaleti, inlocuiesc termopane si ma cert cu toti mesterii din tm.

hmmm ... nu am vazut nici un pm nici mai vechi si nici mai nou ... eventual un mail pe pilcs@yahoo.com.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rescris ...

 

salut domnule,

ma bucur de iarna ... tencuiesc spaleti, inlocuiesc termopane si ma cert cu toti mesterii din tm.

hmmm ... nu am vazut nici un pm nici mai vechi si nici mai nou ... eventual un mail pe pilcs@yahoo.com.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le gasesti la polo-motorrad.de si le aduc cei de la mymoto, nu ai costuri cu transportul. 1 bucata inseamna un set de patru bumbi, exact cum se vede in poza, deci nu comanda prea multe :) http://www.polo-motorrad.de/en/gummistopfen-hoch-z126a-4-stuck-fur-tragerplatten.html

Editat de cnairda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Poate a mai cautat cineva rubber buffer ca cel din imaginea de mai jos si stie sa imi spuna unde a gasit. E de la suportul pentru top case.

 

Multumesc,

Mihai

 

 

mi-ar trebui si mie cateva ca dupa v-stromania de la cazanele dunarii m-am intors cu mai putine acasa. probabil a avut cineva nevoie de ele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...