piffi Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 exista vreun deflector care sa fie montat pe parbrizul original al unul v strom1000 an 2005 ? si sa isi faca si treaba ? am 180 inaltime daca nu exista, ce parbriz ar fi bun pt a-l inlocui ? salutare ,,eu am parbriz de la Puig cu alt sistem de prindere ....este foarte ok » Post actualizat in 04 Jul 2016 11:47 salutare ,,eu am parbriz de la Puig cu alt sistem de prindere ....este foarte ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 exista vreun deflector care sa fie montat pe parbrizul original al unul v strom1000 an 2005 ? si sa isi faca si treaba ? am 180 inaltime daca nu exista, ce parbriz ar fi bun pt a-l inlocui ? Salut, Ca deflector eu il stiu pe asta - https://www.louis.de/en/artikel/mra-x-screen-tour-spoiler-with-abe/10008895?list=171234401 Pe 650 cu parbrizul standard si rider la 185 - omul era multumit. (acum ... fiecare cu asteptarile lui) dar ca sa iti faci o idee dimenensiunile spolerului sunt: Dimensions (WxH) 355 x 155 mm stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 salutare ,,eu am parbriz de la Puig cu alt sistem de prindere ....este foarte ok » Post actualizat in 04 Jul 2016 11:47 cu prindere parbriz ' madstad' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massive818 Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Salutare, caut crash bar de cumparat pt o Stroama din 2006, second sau nou nu conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 (editat) Pun anuntul pt un prieten care nu are cont aici Vand Suzuki Dl V-Strom 650 ,an fabricatie 2007 , inmatriculata, 40000 km, tinuta doar in garaj. Se vinde cu genti laterale , topcase, crash bar, manere incalzite , deflector parbriz. Pret: 3500 euro . Contact: 0752072619 Ovidiu Editat Iulie 4, 2016 de mezutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Salutare,,,se pare ca am descoperit problema ,,,,cu ajutorul lui Bogdan (userul big_boy) si ( gogO) se pare ca erau magneti dezlipiti de pe rotor,,,,adica cei 5 din 6 ,,,,nici numa asteptam sa fie asa rau ,bine ca nu a distrus statorul sau capacul de la stator ,,,acum urmeaza marea investitie in rotor. Cu respect si multumesc de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 ma bucur ca ai rezolvat si ai scapat mai ieftin decat cu statorul cu ce planuiesti sa ii lipesti la loc? prietenul asta al meu a folosit un adeziv epoxidic special pt magneti de la loctite, care rezista la peste 200 de grade, parca. trebuie sa ii lasi vreo 24 de ore sa fie 100% intarit adezivul. daca te intereseaza, iti aflu maine exact modelul de adeziv si de activator repet: fii atent cand scoti magnetii de acolo, ca-s sensibili. si fa-le un semn, noteaza-le pozitia si monteaza-i exact in aceeasi ordine. daca pui unul singur invers n-ai rezolvat nimic bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 ma bucur ca ai rezolvat si ai scapat mai ieftin decat cu statorul cu ce planuiesti sa ii lipesti la loc? prietenul asta al meu a folosit un adeziv epoxidic special pt magneti de la loctite, care rezista la peste 200 de grade, parca. trebuie sa ii lasi vreo 24 de ore sa fie 100% intarit adezivul. daca te intereseaza, iti aflu maine exact modelul de adeziv si de activator repet: fii atent cand scoti magnetii de acolo, ca-s sensibili. si fa-le un semn, noteaza-le pozitia si monteaza-i exact in aceeasi ordine. daca pui unul singur invers n-ai rezolvat nimic bafta sincer nu cred ca-i mai lipesc ,,,as opta pentru unul nou,,,poate o sa-l dau cuiva care se pricepe sa-i lipeasca ,eu unul habar nu am si mi-ar fi greu sai fac ca noi,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sulta_00 Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Salutare, caut crash bar de cumparat pt o Stroama din 2006, second sau nou nu conteaza. Salut, eu am luat de aici: http://www.heed.com.pl/index.php/en/crash-bars-heed-dl-650-v-strom Am facut direct transfer in contul lor bancar si totul a fost ok. Au si magazin pe eBay unde poti efectua plata prin PayPal. Pana acum nu am avut contact cu asfaltul, dar pare facut sa reziste. Poti sa mai cauti pe net review-uri. O seara buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 exista vreun deflector care sa fie montat pe parbrizul original al unul v strom1000 an 2005 ? si sa isi faca si treaba ? am 180 inaltime daca nu exista, ce parbriz ar fi bun pt a-l inlocui ? Salut! Eu am luat saptamana trecuta un airflow culisant de la Givi. Am fost pana la greci si inapoi si e ok. Plus ca poti sa-l scoti in oras. 300 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massive818 Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Salut, eu am luat de aici: http://www.heed.com.pl/index.php/en/crash-bars-heed-dl-650-v-strom Am facut direct transfer in contul lor bancar si totul a fost ok. Au si magazin pe eBay unde poti efectua plata prin PayPal. Pana acum nu am avut contact cu asfaltul, dar pare facut sa reziste. Poti sa mai cauti pe net review-uri. O seara buna.Multumesc frumos, acuma caut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 (editat) sincer nu cred ca-i mai lipesc ,,,as opta pentru unul nou,,,poate o sa-l dau cuiva care se pricepe sa-i lipeasca ,eu unul habar nu am si mi-ar fi greu sai fac ca noi,,, ma bucur ca ai rezolvat si ai scapat mai ieftin decat cu statorul cu ce planuiesti sa ii lipesti la loc? prietenul asta al meu a folosit un adeziv epoxidic special pt magneti de la loctite, care rezista la peste 200 de grade, parca. trebuie sa ii lasi vreo 24 de ore sa fie 100% intarit adezivul. daca te intereseaza, iti aflu maine exact modelul de adeziv si de activator repet: fii atent cand scoti magnetii de acolo, ca-s sensibili. si fa-le un semn, noteaza-le pozitia si monteaza-i exact in aceeasi ordine. daca pui unul singur invers n-ai rezolvat nimic bafta Daca s-au dezlipit magnetii degeaba le faci semn fiindca nu mai sunt in locatia corecta. Eu mi-am inlocuit rotorul cu totul. Din ce am citit nu se recomanda lipirea magnetilor. Au fost cazuri mai putin fericite. "aia" de la suzuki au lipici mai bun decat ce gasim noi prin comert. Daca voi ati reusit felicitari, ati fost mai curajosi ca mine. Editat Iulie 5, 2016 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 (editat) Daca s-au dezlipit magnetii degeaba le faci semn fiindca nu mai sunt in locatia corecta. Din cate am inteles, nu e vorba despre pozitia lor absoluta, ci sa nu ii puna invers si sa pastreze ordinea lor. Pot fi lipiti oriunde pe oala rotorului atata timp cat sunt pusi in aceeasi ordine si infipti cu aceeasi latura spre motor. Editat Iulie 5, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Din cate am inteles, nu e vorba despre pozitia lor absoluta, ci sa nu ii puna invers si sa pastreze ordinea lor. Pot fi lipiti oriunde pe oala rotorului atata timp cat sunt pusi in aceeasi ordine si infipti cu aceeasi latura spre motor. si eu zic ca merita o incercare mai ales daca exista un caz in care un lipici a fost testat si e ok. nu cred ca este eftin rotorul si merita macar incercat! stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 (editat) Pai asta zic si eu.... PS. eftin, epure, esire.... Editat Iulie 5, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Pai asta zic si eu.... PS. eftin, epure, esire.... ? sper ca te prinzi ca e scris asa cu intentie ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 (editat) adezivul asta de la loctite a fost incercat inainte sa lipeasca magnetii de oala. a lipit un alt magnet de o bucata de otel, l-a lasat 24h sa se intalreasca 100% si apoi l-a supus unor teste destul de brutale, iar adezivul nu a cedat. am vazut si eu pe svrider ca se plangeau unii ca au lipit magnetii si le-au cedat in scurt timp lipiturile, dar toti au folosit un adeziv dubios, care din cate am vazut pe site-ul producatorului, nu rezista la o temperatura ridicata sustinuta. iar motorul merge perfect din aprilie pana azi, folosit aproape zilnic. acum fiecare face cum vrea, dar eu nu mai am incredere in lipiciul lor. cand am scos statorul de pe motocicleta mea ca sa-l testam la a lui, ca sa eliminam cauza, am descoperit si eu ca un magnet se deplasase la sv-ul meu, dar inca merge in parametri asa ca nu mi-am batut capul cu el. partea dubioasa e ca nici n-a vrut sa iasa, practic a glisat pe lipiciul original care inca il tine fixat. weird shit. si da, nu e vorba de pozitia absoluta, ci de respectat secventa in care au fost ei montati original. daca 2 magneti sunt inversati si polaritatea lor nu e corecta, n-or sa isi mai faca treaba Editat Iulie 5, 2016 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Poate temperatura mare combinata cu submersia in ulei afecteaza lipiciul..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 (editat) Neata! Eu nu inteleg altceva: de ce au problemele astea modelele care au si radiator de ulei, adica teoretic temperaturi in ulei mai scazute si nu am auzit de asa ceva la SV-urile vechi? Si mai ales ca Vstromul nou si de 650 si de 1000 cat si Gladius si SV-ul nou nu mai au radiatoare de ulei. Sanatate! Cred ca nici TL-ul nu avea buba asta, nu sunt sigur. Editat Iulie 6, 2016 de Flanker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 ? sper ca te prinzi ca e scris asa cu intentie ... stima, paul Oops! Mi-am luat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Oops! Mi-am luat-o. )) cu siguranta nu-i stres. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 exista vreun deflector care sa fie montat pe parbrizul original al unul v strom1000 an 2005 ? si sa isi faca si treaba ? am 180 inaltime daca nu exista, ce parbriz ar fi bun pt a-l inlocui ? Salut, Ca deflector eu il stiu pe asta - https://www.louis.de/en/artikel/mra-x-screen-tour-spoiler-with-abe/10008895?list=171234401 Pe 650 cu parbrizul standard si rider la 185 - omul era multumit. (acum ... fiecare cu asteptarile lui) dar ca sa iti faci o idee dimenensiunile spolerului sunt: Dimensions (WxH) 355 x 155 mm stima, paul Si eu recomand cel de la x-Creen, mai ales ca ai posibilitatea sa cumperi adtitional niste cleme cu care sa il prinzi de parbriz, sa nu fie nevoie sa gauresti parbrizul. Daca iei varianta x-creen sport (nu aia de touring) are cleme incorporate, dar e mai mic deflectorul. Chiar si asa mai mic tot este mai mare decat unul normal (mai inalt nu mai lat). De asemenea MRA are tot felul de delectoare. Pentru a vedea ce deflctor se potriveste la parbrizul tau (aici vorbesc de cele simple, nu xcreen) trebuie sa intri la MRA pe site si sa cauti instructiuni de potrivire. Nu e complicat dar nici simplu nu e. Cel mai simplu e X-Creen care se prinde pe orice parbriz. Importator este romimoto.ro. Toate deflectoarele le-am luat de la el si nu am avut nici o problema. » Post actualizat in 06 Jul 2016 06:45 LE: vedeti pe V-Stromania ca se fac hanorace cu V-Stromania pe spate si nick pe fata pentru membri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vishu Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Salutare! De unde pot face si eu rost de o scarita stanga pilot, Traversa scarita stanga pasager(bara de metal pe care sta fixata scarita pasager), si o sticla portocalie de semnal? Am tot cautat pe net dar nu am gasit scarita la fel ca cea de pe dreapta, iar la semnal nu am gasit decat semnalul cu totul care e vreo 120 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Apropos de faptul ca tot povesteam aseara cu Magarusulmarius despre una, despre alta: cine mai iese pe coclauri cu V-Strom-ul? Nu zice nimeni de hard-off-road! Doar drumuri desfundate, forestiere, cu sleauri, iarba etc. Pentru ca, sincer, recent achizitionatul V-Strom 1000, mi s-a parut absolut superb in ceea ce priveste manevrabilitatea. Si aici il compar strict cu BMW 1200 GS. Nu rupe aderenta la acceleratie in pante cu pietris, trage mult mai bine in viteza I si a II-a, aproape ca nu ai nevoie sa folosesti ambreiajul. Pe de alta parte, ghidonul se misca mult mai usor si facil fata de BMW. Elasticitatea lantului e incomparabila cu rigiditatea cardanului. Garda la sol e aproape la fel, iar pe unde a intrat GS-ul, a intrat si Suzuki, fara sa atinga vreodata. Anyway, daca mai sunt doritori, poate ne strangem sa facem un gratar pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vishu Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Am incercat eu sa fac cabana Ciucas sambata. Panta 45 de grade daca nu mai mult, pietris + dale+ ploicica. In consecinta am lasato pe lateral de nu m-am vazut. Acum caut scarite si semnal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.