Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

da' de unde "se stie"? ... esti prima persoana pe care o aud spunand (scriind) asta.

 

stima,

paul

 

......"aderenta clar inferioara,mai ales pe ud" comparativ cu ce ?

 

stima,

yamoco

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

da' de unde "se stie"? ... esti prima persoana pe care o aud spunand (scriind) asta.

 

stima,

paul

 

......"aderenta clar inferioara,mai ales pe ud" comparativ cu ce ?

 

stima,

yamoco

pai cred ca pot sa iti raspund eu - in comparatie cu trailmax simplu, trailmax TR91 si trail attack.

:D

dar cred ca intre timp am descoperit sursa de zicere: http://news.gibgummi24.de/reise-enduroreifen-test-2011/545/

(mai cititi si voi astia cu deleuri! :D )

nah .. o fi si asa, noi sa fim sanatosi.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se stie ca Anakee (chiar si noul 3) si Tourance (simplu) tin mult dar pretul platit (aderenta clar inferioara, mai ales pe ud) nu merita deloc dupa parerea mea.

 

Nu stiu de unde "se stie", dar dupa 1000km cu Anakee 3 pot sa zic ca au aderenta clar superioara, mai ales pe ud ;) fata de ce am mai incercat pana acum (repet: Trailwing, Tourance, Trail Attack). Inclusiv pe forestiere.

N-am avut Trailmax de niciun fel, intr-adevar, si nici Anakee 2, asa ca nu stiu cum sunt fata de alea.

 

 

Uite si un review "long term":

http://www.roadtrooper.com/michelin-anakee-3-review-first-400km/

http://www.roadtrooper.com/michelin-anakee-3-review-7000km-euro-tour-test/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerile despre cauciuce pot fi diferite in mod subiectiv, dar si datorita motorului pe care sunt testate. 67 CP nu sunt acelasi lucru cu 110 CP, la cam aceeasi greutate. Singura certitudine, un cauciuc nou este net superior celui vechi, indiferent de combinatie.

De aici si diferentele de opinie,... poate.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se stie ca Anakee (chiar si noul 3) si Tourance (simplu) tin mult dar pretul platit (aderenta clar inferioara, mai ales pe ud) nu merita deloc dupa parerea mea. Dar e chestie de gust pana la urma...

 

Scuza-ma ca n-am inteles : aderenta clar inferioara a Anakee-ului fatza de Trailmax TR91?

Si de unde "se stie", ca io le-am avut si pe unul si pe celalalt, si-s mai multumit de Anakee 2 (nu stiu cum o fi 3-ul)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

pentru pasionatii de surubarit ... atasat am gasit cel mai simplu documentat cum se sincronizeaza TB.

Interesant ca pana acum eu dadeam si rezervorul jos si cutia filtrului de aer ... se pare ca nu e nevoie si merge cu rezervorul doar ridicat pe suportul inclus.

 

stima,

paul

VStromThrottleBody.pdf

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

pentru pasionatii de surubarit ... atasat am gasit cel mai simplu documentat cum se sincronizeaza TB.

Interesant ca pana acum eu dadeam si rezervorul jos si cutia filtrului de aer ... se pare ca nu e nevoie si merge cu rezervorul doar ridicat pe suportul inclus.

 

stima,

paul

daca ma intrebai iti spuneam. niciodata nu am demontat nimic ca sa fac o sincronizare la dl. treaba e ca trebuie sa demontezi oricum ca sa schimbi bujiile si filtrul de aer inainte de sincronizare :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai kn nu se curata si el? o sincronizare corecta se face obligatoriu cu filtru de aer si bujii noi (sau filtru curatat si bujii de maxin 6k daca sunt iridium). altfel rezultatul este alterat. ma rog, asa zice la carte.

iridium max 6k? eu le-am schimbat dupa 20k si aratau ca alea noi.

filtru il curat o data pe an dar de obicei nu o fac in acelasi timp cu sincronizatul si de sincronizat de obicei cand imi caut de surubarit.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iridium max 6k? eu le-am schimbat dupa 20k si aratau ca alea noi.

filtru il curat o data pe an dar de obicei nu o fac in acelasi timp cu sincronizatul si de sincronizat de obicei cand imi caut de surubarit.

 

numai bine,

paul

Salut paul.la ce te referi ,sincronizat?ce anume ?.sti am zis k iau si eu un vstrom si sa mai stiu asa despre el.inca nu am gasit cam ce-mi place ,dar mai caut.numai bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut paul.la ce te referi ,sincronizat?ce anume ?.sti am zis k iau si eu un vstrom si sa mai stiu asa despre el.inca nu am gasit cam ce-mi place ,dar mai caut.numai bine .

uh ... sincronizat clapetele de admisie sa deschida la fel. daca nu se face sincronizare - vibreaza un pic motorul, relanti un pic instabil.

Daca te uiti in pdf-ul ala de mai sus o sa te prinzi.

E super simplu doar ca iti trebuie un vacuumetru care sa iti masoare depresiunea pe cele doua admisii.

:D

vad ca ai avut f650gs - pp ca monocilindru - la ala nu trebuie echilibrat :D

 

stima.

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ziceti voi de bujii, la cati km schimbati bujiile standard (adica cele cu electrod de cupru)?

Ca sa nu scriu doar un rand: dar la cele cu iridiu? se simte diferenta de performanta/consum de la bujie standard la cea cu iridiu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iridium max 6k? eu le-am schimbat dupa 20k si aratau ca alea noi.

filtru il curat o data pe an dar de obicei nu o fac in acelasi timp cu sincronizatul si de sincronizat de obicei cand imi caut de surubarit.

 

numai bine,

paul

 

filtru tot o data pe an il curat si eu desi KN zice ca daca mergi pe offroad poti sa il speli si la 25000 mile! (la noi mersul stradal il putem considera offroad )

bujiile in manula zice ca se schimba la 12k km dar e vorba de bujii normale. cu cele cu iridium din ce stiu eu n-ai treaba mult si bine . am auzit unii care le-au schimbat si la 30k mile . la 20k km am vazut si eu cum arata si cum zici si tu arata ca noi :)

 

legat de cauciucuri nu stiu cum le tociti voi dar eu am TR91 de mai bine de 10k mile si nu-s nici la jumatate. cand le-am luat mi se pareau foarte aderente dar dupa prima tranta mi-am schimbat parerea :). pe ud la fel daca nu ai mana fina te duci cu cracii in sus. pe curbe stau bine si nu mi-au dat emotii dar la franare am un mare morcov in ass cand trebuie sa franez mai violent.

bibix, diferenta intre iridium si normale din ce am simtit eu....porneste mult mai bine indiferent de vreme, la consum mi s-au parut la fel. cele cu iridium pe orice motoreta am avut nu le-am schimbat niciodata. cu v-stromul am trecut de 10k mile cu bujiile astea. si inca o chestie. la hornet dupa ce le-am schimbat nu mi-a mai dat rateuri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtru tot o data pe an il curat si eu desi KN zice ca daca mergi pe offroad poti sa il speli si la 25000 mile! (la noi mersul stradal il putem considera offroad )

bujiile in manula zice ca se schimba la 12k km dar e vorba de bujii normale. cu cele cu iridium din ce stiu eu n-ai treaba mult si bine . am auzit unii care le-au schimbat si la 30k mile . la 20k km am vazut si eu cum arata si cum zici si tu arata ca noi :)

Daca o sa cauti pe stromtrooper.com si pe v-strom.info majoritatea le schimba intre 50000 si 100000km. Daca vrei sa fi mai catolic decat papa le schimbi mai des, eu nu sunt :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ziceam ca nu trebuie sa ai mai mult de 6k cand faci sincronizarea nu cand sa le schimbi. bujiile se schimba la 12k alea normale si 24k iridium. are si macanica asta niste reguli ale ei. :D

:)))

scuza-ma dar nu inteleg (e adevarat ca trezit cu fatza la perna dupa trei ore de somn ) dar in ce sens "nu trebuie sa ai mai mult de 6k cand faci sincronizarea"?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@paul: sincronizarea se face cu bujii noi sau aproape noi, nu la jumatatea vietii. la bujiile iridium poti face sincronizarea si cu bujii care au pana in 6k. da nu mai mult ca altfel nu iese ca la carte.

 

@florin radu si sergiu: daca producatorul zice ca trei schimbate la 24k o fi un motiv. asa si alea normale merg 50k am vazut si eu bujii originale pe mobre din 2000 cu nspemii de km. da nu e ok. ele merg oricum atata timp cat dau scanteie. problema pe care nu vreti sa o intelegeti este alta: ceramica care inveleste electrodul se poate sparge peste un anumit grad de uzura. si nu stiu de ce da ceramica nu se impaca prea bine cu aluminiul pistonului. asta este problema principala nu faptul ca nu da scateie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceramica care inveleste electrodul se poate sparge peste un anumit grad de uzura. si nu stiu de ce da ceramica nu se impaca prea bine cu aluminiul pistonului. asta este problema principala nu faptul ca nu da scateie!

 

Daca s-a spart ceramica (izolator), scanteia e la gara..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crede-ma ca in momentul ala ultima ta problema este unde se duce scanteia!!! deja faci socoteala cat te costa un piston, poate si cilindrul, supapele daca au apucat si ele sa agate o bucata de ceramica, posibil si chiuloasa....

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@paul: sincronizarea se face cu bujii noi sau aproape noi, nu la jumatatea vietii. la bujiile iridium poti face sincronizarea si cu bujii care au pana in 6k. da nu mai mult ca altfel nu iese ca la carte.

 

aaa ... merci!

nu stiam ca asa se sincrionizeaza corect.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...