bozoro Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 este gandit pentru 80 kg cu preloadul la 3. fiecare clic de la reglaj inseamna alte 7 kg in plus. asa ca socotiti cat aveti peste 80kg pe mobra si invartiti de rotita atatea clicuri cate aveti nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 (editat) este gandit pentru 80 kg cu preloadul la 3. fiecare clic de la reglaj inseamna alte 7 kg in plus. asa ca socotiti cat aveti peste 80kg pe mobra si invartiti de rotita atatea clicuri cate aveti nevoie. Fabio, rata de compresie a arcului nu se modifica indiferent de cat de mult il pretensionezi adica reglajul SAG-ului. Indiferent de greutate SAG-ul pe fata si pe spate trebuie sa fie intre 20-25% din totalul cursei suspensiei (30-35mm) si trebuie scazut daca mergi foarte agresiv. Se masoara foarte simplu cu ruleta. Dar repet chiar daca ai SAG-ul corect tot se va comprima foarte mult cea mai mica denivelare si se va dezechilibra motocicleta. Cu arcuri bune modifici doar una din cele 4 variabile ale suspensiei. Mai raman de schimbat reboundul, low si high speed damping-ul care pe v-strom sunt aproape imposibil de setat corect indiferent de uleiuri, valve, etc. Pentru v-stromul de 650 cel mai ieftin upgrade al amortizorului spate o reprezinta amortizorul complet de pe dl1000 care este ceva mai destept in sensul ca are camere separate pentru azot si ulei (fata de 650 care le are amestecate si odata ce se incalzeste are un comportament cuidat) si are un arc mai tare, plus ca mai creste si cursa suspensiei pentur ca este ceva mai lung. Singurul dezavantaj este ca mai inalta motocicleta aproape 3cm fiind ceva mai lung. La arcurile de fata fiind dual rate (jumate moi jumate mai tari) se rezolva ceva mai simplu si anume tai din partea moale a arcului (partea cu spirele mai stranse) si pui un distantier ceva mai lung astfel se vor comprima putin mai greu si nu se mai scufunda pe franare. Editat August 28, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Multumesc frumos de info. O sa umblu la ele in iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 @Florin: eu le spuneam ce sa faca cu motocicleta stoc fara sa modifice nimic. asa cum scrie la carte sa faci cand pui ceva greu pe ea. toate chestiile alelalte despre suspensia de DL le stim toti. e economica si face ce poate, daca vrei mai mult bagi mana adanc in buzunar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 foarte adanc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Salutare stromisti, Stiti cumva unde gasesc un sticker exact la fel ca cel marcat in poza atasata? Multumesc, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 (editat) Le gasesti pe toate ca piese de schimb in orice reprezentanta. Cu ani in urma acelasi model si pe aceeasi parte am luat de la Motorteam, bd Timisoara. Au cod dupa culoare si forma,specifice fiecarui an de fabricatie, stanga/ dreapta si sunt multe. Nu sunt ieftine deloc, cca 20 euro/buc, daca nu mai bine. Similare si destul de bune calitativ se pot face la comanda. Sunt cativa useri chiar pe forum care se ocupa. Editat August 28, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 se gasesc si pe ebay sau aliexpres. http://www.aliexpress.com/item/DL650-V-strom-2004-Decals-or-Stickers-whole-motorcycle-parts-for-suzuki/729772091.html http://www.ebay.com/itm/Suzuki-V-Strom-Vstrom-2000-2004-DL-650-custom-Set-decal-stickers-kit-HQ-/170977637074?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item27cf0fb2d2&vxp=mtr intreaba de modelul tau si cu siguranta le gasesti la un pret mai bun decat in romania.in romania eu am dat parca vreo 180ron anul trecut pe doua stickere simple. am crezut ca mi le aduce repede si sa nu mai astept de pe ebay dar pana la urma a durat vreo 4 saptamani pana mi le-au adus la elfworkshop (nu-i recomand la nimeni. pentru orice surubel poate sa dureze si o luna sa ti-l aduca . daca vrei neaparat de la suzuki te duci la Motorteam si in cateva zile ti le aduc ...dar nu elfworkshop ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Multumesc bogdan_harea! Multumesc Sergiu_Q! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Salutare, Cu ce pot curata janta de praf imbibat in ulei? Am exagerat cu sprayul si.... am janta plina de mazga... (din fericire... pe cauciuc nu am nimic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Cu benzina ,dar sterg imediat cu alta cirpa curata si uscata sau cu solutie de curatat filtru de aer la crosuri.eu astea folosesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 (editat) Se pare ca in curand va fi disponibil un kit cu adevarat offroad pt v-strom cu suspensii zdravene si o cura de slabire semnificativa :)acum sa vedem pretul ... http://advrider.com/forums/showthread.php?t=913007 Editat August 29, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 ii sta tare bine cu alta furca pe fata si cu roata spitata. ar fi o treaba sa puna si pe spate. masca pt "slim" este urata cu spume. Face mult la aspectul total furca noua si lipsa carenajului, plus elementele de decor bine alese (scut si crashbar). Sunt curios cu cate kg au usurat-o (zic ca max.10 ) ca de subtiat au resusit (cel putin estetic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 (editat) teoretic urmeaza sa adauge kit-ului si o roata spitata pe spate de 17 sau de 18 eu masca as pastra-o pentru protectie la vant si mai ales pentru lumina excelenta. In schimb suspensia cu cursa de 255mm fata/spate mi se pare geniala. Cel mai probabil in iarna va intra si a mea la modificat dar pentru inceput pastrez furca originala cu abs-ul dar sper sa obtin o cursa de 195-200mm, as lua in schimb kit-ul de amortizor pentru spate de la tipii astia daca nu or sa aiba preturi SF Editat August 29, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 teoretic urmeaza sa adauge kit-ului si o roata spitata pe spate de 17 sau de 18 eu masca as pastra-o pentru protectie la vant si mai ales pentru lumina excelenta. In schimb suspensia cu cursa de 255mm fata/spate mi se pare geniala. Cel mai probabil in iarna va intra si a mea la modificat dar pentru inceput pastrez furca originala cu abs-ul dar sper sa obtin o cursa de 195-200mm, as lua in schimb kit-ul de amortizor pentru spate de la tipii astia daca nu or sa aiba preturi SF Lamureste-ma si pe mine si nu o lua in nume de rau. De ce sa transformi un V-strom intr-un KTM,cand poti foarte bine sa-l vinzi si sa-ti iei un 990? Am vazut ca ti-ai facut o gramada de up-grade-uri la motor,frane,suspensii,etc si cred ca ai bagat si o gasca de bani in el. Nu era mai simplu sa-l fi vandut si sa-ti iei altul asa cum ti-ai fi dorit,sau n-ai gasit si atunci ai preferat sa-l faci p-asta asa cum vrei tu? V-strom-ul e o motocicleta super OK dar are si ea limitele ei,cu mici imbunatatiri pe ici pe colo,o poti face mai buna,dar sa bagi mii de euro in ea,nu stiu daca merita! In plus daca vrei s-o mai vinzi,viitorului proprietar trebuie sa-i placa ceea ce ai facut tu la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Uitandu-ma si la pozele de pe Adv, parerea mea este ca electrica ramasa fara protectia carenelor este mult prea expusa daca o scoti pe off-road serios cu mult namol si apa. Nu stiu ce filtru are Vee-ul dar daca este de hartie, asa cum cred... hmm . Imi place mult ideea, dar i-as fi lasat carena fata si bordul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 (editat) Lamureste-ma si pe mine si nu o lua in nume de rau. De ce sa transformi un V-strom intr-un KTM,cand poti foarte bine sa-l vinzi si sa-ti iei un 990? Am vazut ca ti-ai facut o gramada de up-grade-uri la motor,frane,suspensii,etc si cred ca ai bagat si o gasca de bani in el. Nu era mai simplu sa-l fi vandut si sa-ti iei altul asa cum ti-ai fi dorit,sau n-ai gasit si atunci ai preferat sa-l faci p-asta asa cum vrei tu? V-strom-ul e o motocicleta super OK dar are si ea limitele ei,cu mici imbunatatiri pe ici pe colo,o poti face mai buna,dar sa bagi mii de euro in ea,nu stiu daca merita! In plus daca vrei s-o mai vinzi,viitorului proprietar trebuie sa-i placa ceea ce ai facut tu la motor. Am luat in calcul si iau in calcul in continuare varianta KTM 990 adventure sau mai degraba KTM 950SE. Cu 950/990 adventure am mers si mi-a placut foarte mult insa are anumite neajunsuri care nu le pot remedia decat foarte greu si cu multi bani. Nu ma intelege gresit este o motocicleta extraordinara dar de exemplu la KTM ar trebui sa corectez: -rotile (am oroare de camere) -luminile, (nu stiu o varianta ieftina si aspectoasa, xenonul nu rezolva mare lucru) -vibratiile mult mai pronuntate -hibele mecanice -consumul mare de benzina si de ulei -mentenanta mult mai dificila (aproape doua ore un schimb de ulei ) Mobrele portocali sunt ready to race, chiar daca au un pret de achizitie decent cer bani constant, perfect justificati daca iei in calcul zambetul de sub casca dar trebuie sa ii ai mereu si sa fi disponibil sa ii dai. Ma rog... ramane la stadiul de dreambike. Eu nu incerc sa fac din V-strom un KTM, vreau doar sa o fac mai potrivita pentru mine. Chitibusurile astea la suspensii si frane sunt totusi ieftine. Uitandu-ma si la pozele de pe Adv, parerea mea este ca electrica ramasa fara protectia carenelor este mult prea expusa daca o scoti pe off-road serios cu mult namol si apa. Nu stiu ce filtru are Vee-ul dar daca este de hartie, asa cum cred... hmm . Imi place mult ideea, dar i-as fi lasat carena fata si bordul. filtrul nu este de hartie si oricum este foarte sus, m-au prins acum vreo cativa ani niste ploi si am trecut raul prahova de bolborosea toba in apa iar motorul nu s-a oprit. tine destul de bine la apa Editat August 29, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Salutare, Cu ce pot curata janta de praf imbibat in ulei? Am exagerat cu sprayul si.... am janta plina de mazga... (din fericire... pe cauciuc nu am nimic) sal, pt chestii de acest gen am o carpa stropita cu motorina. curata f bine chestiile grasoase, dupa e bine sa dai cu o carpa uscata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 (editat) Salutare, Cu ce pot curata janta de praf imbibat in ulei? Am exagerat cu sprayul si.... am janta plina de mazga... (din fericire... pe cauciuc nu am nimic) Pt janta spate, dar in special pt lant eu foloseam bucati de prosoape fausate,retrase din exploatarea curenta, inmuiate usor in motorina sau gaz. Cu o manusa de plastic in mana, in max 5 min, totul era luna, fara alte dispozitive suplimentare, sau mizerie pe jos si pe maini. Editat August 30, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Se pare ca in curand va fi disponibil un kit cu adevarat offroad pt v-strom cu suspensii zdravene si o cura de slabire semnificativa :)acum sa vedem pretul ... http://advrider.com/forums/showthread.php?t=913007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Multumesc pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Ma bate gandul sa intru in grupul vostru. Am si eu 2 întrebări, deocamdată: 1. Merita ABS-ul VStromului? 2. Cu cutii si fara pasager, care este viteza de croaziera pe autostrada? Se poate 150kmh fara sa stresez motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Parerile sunt impartite, dar dupa ultimile evenimente as zice ca eu am avut dreptate. Vstromul este pt max 140, viteza pe distante lungi, cu o rezerva de putere pt a face o depasire la 160 . Nu este pt mers sustinut la 180, viteza pe care o prinde, dar nu-i face bine pe termen lung. 150 este cumva la limita intre cele doua stiluri, dar dpmdv este prea mult. Daca mergi la limita si esti nevricos din fire, ABS nusai, daca esti mai calm si prevazator, destul de greu sa ajungi in situatii riscante unde ABS-ul sa fie o necesitate, puterea motorului nefiind exagerata, iar motocicleta in general iertatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Ma bate gandul sa intru in grupul vostru. Am si eu 2 întrebări, deocamdată: 1. Merita ABS-ul VStromului? 2. Cu cutii si fara pasager, care este viteza de croaziera pe autostrada? Se poate 150kmh fara sa stresez motorul? 1. Teoretic ABS-ul e un plus, dar cu ABS sau fara, trebe sa fii constient tot timpul de capacitatea de franare a vehiculului. Daca e sa fac o comparatie, mi se pare ca-mi intra ABS-ul mult mai des decat as fi blocat roata la un motor fara ABS, adica stiind ca am ABS automat ma concentrez mai putin la anticiparea si dozarea franei, deci franez mult mai prost - ar putea avea consecinte nasoale la trecerea pe un moto fara ABS. 2. Pt asta cred ca DL1000 e perfect, dar renunti la pct.1. Cu DL650 am ajuns undeva intre 180 - 190 km/h, viteza indicata de gps, dar cum spune si colegul nostru bogdan_harea, de pe la 130 - 140 in sus motorul e cam turat si nu mai e la fel de placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Parerile sunt impartite, dar dupa ultimile evenimente as zice ca eu am avut dreptate. Vstromul este pt max 140, viteza pe distante lungi, cu o rezerva de putere pt a face o depasire la 160 . Nu este pt mers sustinut la 180, viteza pe care o prinde, dar nu-i face bine pe termen lung. care ultime evenimente? ...da - dl se simte bine intre 120-140 cu acea rezerva pt depasit spre 160. Mai sus - trebuie sa ai ficat bun sa te tina sa mai tragi de un "biet" 650 cm3. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.