Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Vad ca toata lumea inclina spre marcile si tipurile de cauciucuri ceva mai comerciale, Tourance, Anakee etc. Le-am probat pe toate, atat pe off, cat si pe ud, iarna, vara. Dintre toate, pana de curand, cele mai bune imi pareau Pirelli Scorpions insa am descoperit altele, mai bune: Conti TKC 70.

Initial am luat un set pentru 1200 GS, iar dupe ce am vazut ca stau lipite pe cam toate suprafetele, am luat si pentru V-Strom. In doua luni am facut vreo 3.000 km in toate conditiile de vara, inclusiv pe off road. Geniale!

post-88469-0-68274900-1469953935_thumb.jpg

In alta ordine de idei, am o pereche de Conti TKC 80 in stare buna. Sunt excelente ca si cauciucuri de schimb pntru turele off-road. Cel putin asa faceam eu. Le schimbat la service-ul auto cu 20 de lei, fara echilibrare, ca oricum nu trebuie la caramele.

Daca e cineva amator, le dau cu 300 de lei. 110/150.

post-88469-0-57476000-1469953950_thumb.jpgpost-88469-0-31100100-1469953965_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am ce face, trebuie sa il vand pt ca toti tovarasii si-au tras motoare peste 1200 cc si deja mi-e greu sa ma tin dupa ei!

E un semn ca trebuie sa schimbi cercul de amici ...

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Tocmai m-am intors din alpi cu stromita mea, s-a descurcat excelent!

Posibil si din cauza gumelor, strazilor si a placerii de conduce printre munti!

Am avut consum mic, gen 4-4,5 l/100km.

Ce am vazut si mi-a placut?

Evident multe motociclete, printre care si V-strom 650 L2.

Ma gandesc sa incerc sa dau stromita mea si sa cumpar un L2 de prin 2012 cu abs.

Sunt persoane ce au trecut de la 650 tot la 650 L2?

Pareri?

 

Multumesc!

post-47564-0-45819700-1469984795_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da sunt cativa :) eu nu, doar mam dat pe unu : )
In principiu e acelasi lucru si nu chiar :)

motoru desi suna la fel si se comporta la fel de la L2 in sus cica consuma un pic mai putin

rezervoru e mai mic si ofera o mai buna protectie la vant mai ales la genunchi si e usor mai manevrabil

parblizu ala nou e fenomenal, vrajitorul stie exact modelu

bordu e modificat si arata insfarsit viteza in care e utilaju

Personal mi-as face un face lift la al meu numai pt parbliz si protectia de vant de la genunchi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La consum imi place si a mea, dar daca e loc de mai bine, nu e rau, cu vantul, cand aveam blugi cred ca l-am simtit dimineata, cand aveam pantaloni cu aparatori, deloc!

Amicul cu care am fost avea honda crosstourer 1200, o minunatie de mobra, dar nu as da 10k euro pe o mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Tocmai m-am intors din alpi cu stromita mea, s-a descurcat excelent!

Posibil si din cauza gumelor, strazilor si a placerii de conduce printre munti!

Am avut consum mic, gen 4-4,5 l/100km.

Ce am vazut si mi-a placut?

Evident multe motociclete, printre care si V-strom 650 L2.

Ma gandesc sa incerc sa dau stromita mea si sa cumpar un L2 de prin 2012 cu abs.

Sunt persoane ce au trecut de la 650 tot la 650 L2?

Pareri?

 

Multumesc!

Eu sunt ala care a trecut de la 650K4 la 650L2.

Se simte mult mai usoara (am avut vreo 3 situatii in care daca era aia veche trebuia sa o las jos, dar pe asta noua am tinut-o pe roti).

Consum mai mic (cruising usor 3.7 , blaneala 4 si mers cu pasager si bagaje 4.2) - compenseaza rezervorul cu 2 litri mai mic.

Nu mai are cuplul mare in a doua la 2000-2500 de ture. Inainte mergeam pe forestiere cu a 2-a fara probleme. Acum trebuie fie sa o patinez fie sa trec in a 1-a. Deci trebuie mai multe ture ca sa traga.

Bordul modern - ai cam toata informatiile pe care le-ai dori.

La fel de silentioasa toba stock (tot electrica e).

Saua originala foarte ok.

Arcul spate tot moale e. De esti singur e ok, dar cand ai incarcat-o se uita la stele. Am comandat HyperPro.

Frane mai bune.

... in rest e tot V-Strom si nu are nici o problema :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nou eu :)

 

Seara buna vstromisti!

 

Joi trimit janta fata la un service in Cluj (Sympathy Service) sa o indrepte. Toti cei din Tg-Mures acolo le duc si par ok baietii.

 

Pe langa indreptat fac si vopsire in camp electrostatic. Am dat jos discurile de frana, dar intrebarea mea e daca trebuie sa scot si rulmenti. Habar nu am la ce temperatura se vopseste in camp electrostatic si daca afecteaza rulmentii.

 

Poate ma lamuriti...daca nu e nevoie nu as da jos si rulmentii.

 

Multam,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie scosi, nu se vopseste la temperaturi inalte. O sa ii mascheze ei sa nu ajunga vopsea la ei.

Eventual poti sa ii schimbi daca e cazul si tot ai dat roata jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sableaza intra nisip peste tot chiar si acoperit. Daca tot esti cu roata in brate scoate-i si pune unii noi. Nu costa o avere si pui 2RS in loc de aia originali 1RS. Ia ceva Koyo sau Skf. E o operatie ce dureaza 15 minute.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sableaza intra nisip peste tot chiar si acoperit. Daca tot esti cu roata in brate scoate-i si pune unii noi. Nu costa o avere si pui 2RS in loc de aia originali 1RS. Ia ceva Koyo sau Skf. E o operatie ce dureaza 15 minute.

 

Ok, schimb si rulmentii. Pe partea dreapta are si o garnitura inainte de rulment...trebuie sa o schimb si aia sau se paote refolosi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, schimb si rulmentii. Pe partea dreapta are si o garnitura inainte de rulment...trebuie sa o schimb si aia sau se paote refolosi?

:)

rulmenti (Skf, Koyo) - 62032RS - 2 buc

simering (cred ca e cu abs 2008) 24X40X7

gasesti simering la magazinele de rulmenti - e bine sa il schimbi si pe ala.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

rulmenti (Skf, Koyo) - 62032RS - 2 buc

simering (cred ca e cu abs 2008) 24X40X7

gasesti simering la magazinele de rulmenti - e bine sa il schimbi si pe ala.

 

stima,

paul

Da, e cu ABS.

 

Mersi Paul!

» Post actualizat in 03 Aug 2016 07:00

:)

rulmenti (Skf, Koyo) - 62032RS - 2 buc

simering (cred ca e cu abs 2008) 24X40X7

gasesti simering la magazinele de rulmenti - e bine sa il schimbi si pe ala.

 

stima,

paul

 

Paul, din ce am vazut pe net simeringul e 22X40X7 si la modelul cu ABS si fara ABS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paul, din ce am vazut pe net simeringul e 22X40X7 si la modelul cu ABS si fara ABS.

ma, pe suzuki parts house, part number pentru acel simering cu ABS apare 09282-24004 si ii dau dimensiunile 24x40x7

http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/p/suzuki/09282-24004/seal-oil

 

fara ABS - 09285-24004 cu dimensiuni: 22x40x7:

http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/p/suzuki/09285-22004/seal-oil

 

nush ce sa zic...

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, pe suzuki parts house, part number pentru acel simering cu ABS apare 09282-24004 si ii dau dimensiunile 24x40x7

http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/p/suzuki/09282-24004/seal-oil

 

fara ABS - 09285-24004 cu dimensiuni: 22x40x7:

http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/p/suzuki/09285-22004/seal-oil

 

nush ce sa zic...

 

stima,

paul

Ai avut dreptate. L-am dat jos si e 24x40x7.

 

Am luat si rulmenti si simering SKF. 34 lei au costat toate...foarte ok pretul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua buna!

Azi i-am schimbat oasele pe spate, cu unele mai scurte, pentru a o inalta 3 cm. Cu aceasta ocazie am constatat, ceea ce ma asteptam sincer sa fiu, ca role, acele dinauntru piesei centrale, sa fie cam distruse.

Intrebare: de unde sa iau kit-ul de astfel de rulmenti, inclusiv cel de sus, de la prinderea amortizorului? Asta daca i-a mai schimbat cineva.

Merci anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua buna!

Azi i-am schimbat oasele pe spate, cu unele mai scurte, pentru a o inalta 3 cm. Cu aceasta ocazie am constatat, ceea ce ma asteptam sincer sa fiu, ca role, acele dinauntru piesei centrale, sa fie cam distruse.

Intrebare: de unde sa iau kit-ul de astfel de rulmenti, inclusiv cel de sus, de la prinderea amortizorului? Asta daca i-a mai schimbat cineva.

Merci anticipat!

Salut Mada,

 

Eu am schimbat mai demult - cred ca am trecut pe aici prin vre-un post codurile dar nu e asta important. A mai schimbat si culdip de curand.

Dar important - daca schimbi rulmentii trebuie sa schimb si caile de rulare/bucsile acelea care intra in rulment neaparat.

Tot important - sa verifici si ceilalti 2 rulmenti de la prinderea amortizorului si de la prinderea piesei acelea triunghiulare pe cadru.

Nu (stiu) sa gasesti ca si kit si nici separat aftermarket - doar comandate de la distribuitorii de suzuki dupa coduri.

Daca imi zici anul din care este mobra - eu pot sa iti zic codurile (de pe suzuki parts house) si niste preturi aproximative in Timisoara.

Ce mi s-a parut important de stiut - la prinderea piesei in bascula in laterale, pe interior intre rulment si cadru sunt 2 shaibe foarte subtiri - sa ai grija sa nu le ratacesti - ajuta sa nu ai joc/intre apa acolo si o alta chestie - suruburile sa le bagi dinspre lant spre partea opusa (ca sa nu ajunga lantul la capatul unuia dintre surubului de jos).

Problema la ei nu este uzura ci faptul ca raman fara vaselina. Chiar daca nu este ieftin - odata ce ai facut operatia si iti planifici sa verifici/completezi vaselina la fiecare schimbare de lant (20k km~) - nu mai ai problema de acum veci.

 

PS - http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=3711.0

acolo era o schema cu ce ar trebui uns periodic.

 

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Mada,

 

Eu am schimbat mai demult - cred ca am trecut pe aici prin vre-un post codurile dar nu e asta important. A mai schimbat si culdip de curand.

Dar important - daca schimbi rulmentii trebuie sa schimb si caile de rulare/bucsile acelea care intra in rulment neaparat.

Tot important - sa verifici si ceilalti 2 rulmenti de la prinderea amortizorului si de la prinderea piesei acelea triunghiulare pe cadru.

Nu (stiu) sa gasesti ca si kit si nici separat aftermarket - doar comandate de la distribuitorii de suzuki dupa coduri.

Daca imi zici anul din care este mobra - eu pot sa iti zic codurile (de pe suzuki parts house) si niste preturi aproximative in Timisoara.

Ce mi s-a parut important de stiut - la prinderea piesei in bascula in laterale, pe interior intre rulment si cadru sunt 2 shaibe foarte subtiri - sa ai grija sa nu le ratacesti - ajuta sa nu ai joc/intre apa acolo si o alta chestie - suruburile sa le bagi dinspre lant spre partea opusa (ca sa nu ajunga lantul la capatul unuia dintre surubului de jos).

Problema la ei nu este uzura ci faptul ca raman fara vaselina. Chiar daca nu este ieftin - odata ce ai facut operatia si iti planifici sa verifici/completezi vaselina la fiecare schimbare de lant (20k km~) - nu mai ai problema de acum veci.

 

PS - http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=3711.0

acolo era o schema cu ce ar trebui uns periodic.

 

 

numai bine,

paul

Merci Paul.

Vad ca aici sunt oameni mai normali si civilizati decat pe BMW 1200 GS/GSA. De fapt, nu mai normali, ci doar oameni. Anyway, oricum pentru sfaturi pentru BMW, nu mai apelez in vecii-vecilor la acest forum.

Part-number-urile, le am, intru si eu pe site-urile de piese. Eram curios daca se pot comenda de la vreun magazin de la noi, ca altfel, baietii care se ocupa cu Harley-uri in Bucuresti, sunt experti si in V-Strom. A mea e din 2002 sau 2003, incert. Inca nu am verificat seria la Suzuki. Zic ca e din 2002 pentru ca am fost cu ea la TNG, la Geo, sa-i refaca map-ul motorului, si mi-a zis ca nu avea nu stiu ce mufa pentru computer. Pe carte scrie 2003.

Saibele de care spui erau doar o vaga amintire. Acele, terminate, cel putin la partea de sus. Camasile, cu santuri, nu mari, dar vizibile. E clar ca nu s-a ocupat nimeni de ea in ultimii 14 ani, cel putin la partea asta. La celelalte, de cand am luat-o, m-am ocupat eu. Sau Geo, sau Doru, ma rog, cineva.

E normal sa vreau sa o iau de la zero, mai ales ca de doua luni, de cand am luat-o, am facut 8.000 de km. I-am schimbat uleiul la 6.000 km, asta ca cam enerveaza, ca la BMW schimb la 10.000 km. Ma rog. Am bagat BellRay 10w40, conform specificatiilor din carte. Placute noi, lichide de frana, ambreiaj, noi, cauciucuri noi, TKC 70, scut metal, inaltata 3 cm, cric central de la greci, manere incalzite.

Nu i-am schimbat rulmentii de jug pentru ca nu fac probleme, deocamdata. Lantul este si el nou, dar am auzit, de la alti posesori de VS ca anual trebuie schimbat pinionul, din cauza fortei. Ca se deformeaza. Nu stiu, abia am facut 1.000 km cu noul lant, albastru.

Sincronizarea carburatoarelor si problema amestecului sarac intre 2.500-4.500 turatii a fost rezolvata de TNG, prin re-mapare cu cresterea cu 2-3 la suta a amestecului de benzina. Acum trage liniar indiferent de turatie.

Rezervorul, pompa de benzina au fost desfacute la TNG, curatate si puse pe tester de presiune. OK!

Bujii iridium.

Daca mai trebuie sa fiu atent la ceva, orice sfat e bine-venit.

Ma inclin in fata dvs!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...