sailboat Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 Pentru manopera si efectul ei, modificarea merita fiecare lira! Spune-mi, te rog, dacă vorbeşti din experienţă proprie, iar în caz afirmativ, cum s-a comportat/se comportă în timp. Eventual câţi km ai făcut de la modificare. Mulţumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klocky Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 e 840 de oiuro o janta de spate noua si 660 aia de fata. (( O sa caut eu sa vad daca mai am ceva. Spate cred ca da. Fata mai greu. pffffffff, cam multicel. Am gasit ceva pe olx dintr-o dezmembrare dar tipul zice ca janta fata e indoita » Post actualizat in 21 Nov 2016 19:13 pffffffff, cam multicel. Am gasit ceva pe olx dintr-o dezmembrare dar tipul zice ca janta fata e indoita voi cum procedati in cazul in care intentionati sa va bagati in noroaie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 Încă un pas... Pare un pic firav, vopseaua sărită pe alocuri, bucșa are ceva joc, trebuie ceva mai bun. Prețul e decent, montez totul abia după ce iau gumele, care am impresia că vor fi Anakee 2, ca să pot ieși ocazional și pe vreun forestier light. Oricum nu țin mult, dacă Tourance de 6 ani nu m-au trântit, niște gume mai bune și noi nu vor fi chiar rele. Mă bătea gândul și la Haidenau K60, dar nu prea vreau vibrații, așa că niște 80/20 vor fi relativ ok, nu cred că mă țin două sezoane, deși ar fi fain. Scump să ai motor și să mai ai și grijă de el. De 150 lei îmi iau rulmenți pentru jug + manoperă. Nu că aș fi zgârcit, dacă nu sunt mulțumit mă bag pe ceva mai bun după ce trec prin astea. Gumele actuale merg la gunoi imediat ce scot roțile. » Post actualizat in 21 Nov 2016 20:59 Hmm, barele sunt Kappa. Să fie de încredere? Oricum calitatea e sub Givi, eu credeam că asta am comandat. Sper să nu fie nevoie de ele decât pentru montaj proiectoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 22, 2016 Share Postat Noiembrie 22, 2016 Givi si Kappa sunt la fel. aceeasi fabrica acelasi patron aceeasi calitate. Sunt cele mai ok dintre toate. Sau un home made facut cu simt de raspundere. Anakee 2 nu a fost si nu va fi niciodata peste Tourance. Testate si paratestate si pe off si pe strada. Prea mult siliciu cand da caldura devin alunecoase, bune numai cu temperaturi medii. Pe off aluneca ca dracu cu designul ala triunghiular si se incarca imediat. Mult mai bune caramelele de la Tourance. Am fos cu ele si pe pista. Aceeasi senzatie de alunecacios la spate fata de Tourance care da o senzatie de stabil mult mai buna. Dupa 6-8000 km incep sa vibreza si sa fie zgomotoase. Cu Tourance eu am facut circa 25-28 la fiecare schimb (5 seturi), la 28000 erau slik (au fost minunate pe pista )) ) ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 22, 2016 Share Postat Noiembrie 22, 2016 voi cum procedati in cazul in care intentionati sa va bagati in noroaie? Eu ma duc la o vulcanizare auto si omul imi pune caramelele cu 20 de lei. Nu e nevoie de echilibrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 22, 2016 Share Postat Noiembrie 22, 2016 Fabio, merci de lămuriri, stau mai liniștit în legătură cu barele Kappa. Cât despre gume, chiar am observat la Tourance, deși îs de pe vremea lui Ceaușescu, că se țin frumos pe asfalt, exceptând frână spate agresivă. Iarna e lungă, așteptăm reduceri la gume. Și coletele de la chinezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Noiembrie 22, 2016 Share Postat Noiembrie 22, 2016 Spune-mi, te rog, dacă vorbeşti din experienţă proprie, iar în caz afirmativ, cum s-a comportat/se comportă în timp. Eventual câţi km ai făcut de la modificare. Mulţumesc! Da, vorbesc din experienta mea, am modificat oala de ambreiaj dupa metoda englezului, am peste 15000 km, e perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 De asemenea sunt oameni care se plang, dupa 10-15k au inceput sa aibe iar zgomote. Dupa parerea mea tine si de modul de exploatare. El nu face altceva decat sa bage niste bucsi de cupru care probabil la o utilizare mai agresiva cedeaza si ele pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 Eu nu stiu de nici un ambreiaj reconditionat de englez dupa metoda din ultimii ani care sa mai faca zgomot in conditii normale de exploatare. Cel mai important element al reparatiei este stabilizarea placilor superioara/inferioara (secretul lui) si nu doar ce se vede la prima vedere (bucsi bronz)!! Eu am mers 15000km doar cu placile stabilizate si inca 10000, cu reparatia completa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 Tipul cu reconditionatul oalelor are traiul asigurat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
menseph Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 Salutare, Are cumva cineva o semnalizare stanga fata originala pentru un dl650 din 2007 ? Cu sticla cea galbena. Mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 Au venit si jucariile! Are cineva chef de o tura pana la Piatra Arsa, in Bucegi? S-ar putea sa dam si peste ceva zapada. Prognoza meteo este favorabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 Poate dati si de ceva polei, sa va dixtrati la coborare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 Eu nu stiu de nici un ambreiaj reconditionat de englez dupa metoda din ultimii ani care sa mai faca zgomot in conditii normale de exploatare. Cel mai important element al reparatiei este stabilizarea placilor superioara/inferioara (secretul lui) si nu doar ce se vede la prima vedere (bucsi bronz)!! Eu am mers 15000km doar cu placile stabilizate si inca 10000, cu reparatia completa. ai putea cumva sa faci si mie la sv? daca da, cat m-ar costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 ai putea cumva sa faci si mie la sv? daca da, cat m-ar costa? Materiale, timp pierdut, rugaminti la strungar,...recomand Anglia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 Vad ca toata lumea are probleme cu oala de ambreiaj, la DL 1000, din cate observ. Intrebare: la cati km intervine problema respectiva? Eu, cu a mea, am 43.500 si nu am observat niciun simptom din cele descrise de englez. De aceea intreb de numarul de km. Si, daca se schimba kit-ul de ambreiaj, conform manualului, mai apar aceste probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 Salutare, Are cumva cineva o semnalizare stanga fata originala pentru un dl650 din 2007 ? Cu sticla cea galbena. Mersi anticipat Nu am decat sticla.130 lei noua la romi moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 Poate dati si de ceva polei, sa va dixtrati la coborare. Ar fi super! Vii si tu sau doar o arzi din spatele calculatorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 Vad ca toata lumea are probleme cu oala de ambreiaj, la DL 1000, din cate observ. Intrebare: la cati km intervine problema respectiva? Eu, cu a mea, am 43.500 si nu am observat niciun simptom din cele descrise de englez. De aceea intreb de numarul de km. Si, daca se schimba kit-ul de ambreiaj, conform manualului, mai apar aceste probleme? Nu poti face o estimare la cati km apare zgomotul, e vorba de modul de utilizare, mergi subturat sau motor nereglat, cosul de ambreiaj se slabeste mai repede, oricum nu te lasa in drum, e doar acel zgomot la relanti si vibratie cand dai gaz din ture joase. Daca schimb kit-ul de ambreiaj, adica placile, nu rezolvi nimic, daca inlocuiesti cosul de ambreiaj (scump) vei merge inca pe atati km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 Salutare, Are cumva cineva o semnalizare stanga fata originala pentru un dl650 din 2007 ? Cu sticla cea galbena. Mersi anticipat http://motodiscount.ro/Semnal-fata-stanga-sau-dreapta-Vicma-9783-Suzuki-D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
menseph Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 Mulțumesc pentru răspunsuri. Pe siteuri m-am uitat, am vorbit sa ma interesez de stoc la unele din ele. ma interesa dacă avea cineva una în plus din varii motive, ca sa nu aștept pana ar veni pe comanda. Dar se pare ca nu am avut bafta si o sa iau una noua de undev. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 (editat) Ar fi super! Vii si tu sau doar o arzi din spatele calculatorului? Sambata ies si eu la o plimbare, dar nu cred ca merg la Piatra Arsa sincer sa fiu. Din experienta anilor trecuti, acolo erau cu 10 grade mai putin ca in bucuresti daca era soare in ambele parti. Eu o sa raman la campie. Tu vrei neaparat acolo? Poate ne strangem mai multi la un Oltenita~Giurgiu Editat Noiembrie 24, 2016 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 (editat) Ar fi super! Vii si tu sau doar o arzi din spatele calculatorului?Drumul prin padure de la Cuibu Dorului spre Dichiu nu prea vede soarele, asa ca poti avea surprize in perioada asta a anului.PS: N-ar fi trebuit sa-ti raspund la ce atitudine ai. Editat Noiembrie 24, 2016 de Doctor X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 Poate unii o ard de pe mobil/tableta. Frumos că încă mai puteți ieși, ieri a fost o vreme superbă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 Drumul prin padure de la Cuibu Dorului spre Dichiu nu prea vede soarele, asa ca poti avea surprize in perioada asta a anului. PS: N-ar fi trebuit sa-ti raspund la ce atitudine ai. Credeam ca se ureaza "Asfalt uscat!" nu "Rupea-v-ati gatul pe polei!" Anyway, pana la urma se pare cu nu mai mergem spre Piatra Arsa deoarece unul dintre prieteni nu mai vine cu BMW-ul 1150 GS, ci cu Honda Shadow. Asa ca nu mai pun nici eu crampoanele si ne limitam la drumuri asfaltate. Plecarea este duminica, la ora 10.00 de la benzinaria de langa Mac-ul din Otopeni, imediat dupa pod. Cine vrea cafele, vine mai devreme. Revin cu o harta a traseului. O sa fie in jur de 350 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.