Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Acum 11 ore, Lucian_M a spus:

Voi știți ce ați vorbit. Eu am făcut 800 km până la el și înapoi ca să îmi știu distribuția în regulă. Fabio, te pregătești, în maxim două luni te vizitez. 

M-am pregatit. Am cumparat vreo 5-6 tipuri de pastile. :)))

@kr3at0rMasoara-le si pe alea vechi inainte sa le pui in alta parta. Sa fie cat scrie pe ele.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, cooldeep a spus:

 

SW motech toate :)

Pt cutii laterale in functie de buget, Sw Motech Trax Adventure, ION sau Givi.

In principiu preturile in mare sunt asa, 200, 200, 200 de euro, iar la cutii undeva la 1500 toate 3, minus cateva sute in functie de model si locul de unde sunt cumparate. Deci un total de 2 mii de euro.

Salut,

 

Multumesc pentru raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 04.03.2019 la 12:07, cooldeep a spus:

astept de zile intregi sa mai scrie cineva pe aici ca sa pot sa pun si io o intrebare :)

 

Are cineva manualul de service pdf pt dl1000 de la 2014 in sus ? sau are cineva cont pe forumul .uk caci acolo sunt unii care il au si trimit linkul pe pm ? :)

 

Salutare!

 

Nu știu dacă e fix ceea ce trebuie, dar poate găsești ceva util aici:  https://www.v-strom.co.uk/downloads.htm

 

Cunoașteți pe cineva în București/Ilfov vreun lăcătuș bun care ar putea să mă ajute cu un proiect de crash-bars ? De aproape 3-4 ani tot colectez idei despre asta. Ce-mi mai lipsește acum este un executant :)

41968623_2127424820855824_5337366956934692864_n.thumb.png.6f2b891be9665184641efdf335b7f705.png41985079_1716378408484302_7533952646747521024_n.thumb.png.863c42a34d935c5ae2a9b67e1f748445.png42044449_474425669710189_3341842073660686336_n.thumb.png.c81f7744f0b7d3d79aeb8da980641c64.png

 

Orice recomandare e binevenită și apreciată. Nu vreau să intru în polemici cu nimeni despre motivul pentru care nu le agreez pe cele alte producătorilor (Suzuki, SW, GIVI, șamd). 

 

Am mai văzut pe forum recomandări pentru un Cristi Dinamită. A lucrat cineva dintre voi cu el?

 

Mulțumesc,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, Leontiev a spus:

 

Salutare!

 

Nu știu dacă e fix ceea ce trebuie, dar poate găsești ceva util aici:  https://www.v-strom.co.uk/downloads.htm

 

Cunoașteți pe cineva în București/Ilfov vreun lăcătuș bun care ar putea să mă ajute cu un proiect de crash-bars ? De aproape 3-4 ani tot colectez idei despre asta. Ce-mi mai lipsește acum este un executant :)

41968623_2127424820855824_5337366956934692864_n.thumb.png.6f2b891be9665184641efdf335b7f705.png41985079_1716378408484302_7533952646747521024_n.thumb.png.863c42a34d935c5ae2a9b67e1f748445.png42044449_474425669710189_3341842073660686336_n.thumb.png.c81f7744f0b7d3d79aeb8da980641c64.png

 

Orice recomandare e binevenită și apreciată. Nu vreau să intru în polemici cu nimeni despre motivul pentru care nu le agreez pe cele alte producătorilor (Suzuki, SW, GIVI, șamd). 

 

Am mai văzut pe forum recomandări pentru un Cristi Dinamită. A lucrat cineva dintre voi cu el?

 

Mulțumesc,

Cristi L.

Dumnezeule mare!!!!  Doamne fereste sa ai un impact frontal sau pe off sa intri in ceva ce te opreste brusc. Cu ferurile alea la nivelul ala daca nu iti rupi genunchii iti rupi soldurile!!!!  Cateodata e mai sanatos sa strici mobbra decat pe tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, Lucian_M a spus:

Îți face Bogdan niște protecții mai performante decât ce ai în poze și muuuult mai estetice.

Salutare din nou!

 

Îl voi căuta de-ndată pe Bogdan. Mulțumesc din nou pentru ale voastre sfaturi.

Între timp încerc să-mi încalț înaripatul. Dacă-mi puteți da și mie o mână de ajutor, vă voi rămâne dator fiecăruia dintre voi cu cel puțin o bere rece 🍻

Așadar, vă invit să vă dați și voi cu click-ul aici (sau cu părerea) despre cea mai potrivită anvelopă pentru al nostru inorog, dacă bugetul nu ar fi un criteriul. Cum votul este anonim, vă mulțumesc din avans pentru timpul pe care mi l-ați alocat.

 

Cu respect,

Cristi L.

 

 

Editat de Leontiev
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Lucian_M a spus:

Păi depinde ce trasee abordezi.

 

Prea-clasicul 50-50. De azi Înainte am de gând să-mi călăresc jucăria peste tot unde voi vedea cu ochii 🤓 Așadar, vă aștept pe toți aici cu un click:  https://www.quiz-maker.com/poll2291486x7bEd4eaF-66

 

Mulțumesc,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Pirelli Scorpion Rally STR si am facut 4.000 km pana acum cu ele. Nu am nimic de reprosat nici pe strada si nici pe off road. Cand zic off road nu ma gandesc la drumuri pietruite ca asa ceva faci si cu guma de strada. Pe ud pe strada sunt excelente.

Legat de cat de repede se duc...fata  arata 70-80% si spatele cam 50-60% dupa 4k km. Am facut mult off, dar si mai mult am mers pe strada.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, mihai.ch a spus:

Eu am Pirelli Scorpion Rally STR si am facut 4.000 km pana acum cu ele. Nu am nimic de reprosat nici pe strada si nici pe off road. Cand zic off road nu ma gandesc la drumuri pietruite ca asa ceva faci si cu guma de strada. Pe ud pe strada sunt excelente.

Legat de cat de repede se duc...fata  arata 70-80% si spatele cam 50-60% dupa 4k km. Am facut mult off, dar si mai mult am mers pe strada.

 

 

Mulțam fain de părere, MIhai! Și mie personal, între Rally și Rally STR, cel din urmă mi se pare un pic mai bine echilibrat. 

 

Acum 8 ore, cooldeep a spus:

si totusi daca e 50-50 de c enu e trecut in lista si karo street, sau varianta fara dakar d ela mt07...

Îți dau dreptate aici! Îs foarte multe opțiuni pe piață, într-adevăr, iar la acestea am ales să mă opresc după ce-am făcut deja o filtrare. 

 

Ceea ce urmăresc de acum înainte cu motocicleta este să o duc peste tot prin țară (păduri, dealuri, văi, câmpii) fără să mă gândesc vreo secundă la limitarea pe care mi-o dau anvelopele. Poate vor fi abilitățile mele cele care vor face traseul mai dificil (sau lejer), însă neavând nicio experiență anterioară în afara asfaltului, m-am gândit să apelez la experiența voastră, atât cât se poate.

Nu-mi doresc să creez o întreagă dezbatere (și să redeschid cutia Pandorei) despre de ce modelul  X este mai Z decât Y șamd, motiv pentru care am creat acest mic sondaj. 

 

Mulțumesc din nou tuturor celor care-și vor lua cateva secunde pentru acest lucru, precum și acelora dintre voi care au făcut asta deja.

 

Cu respect,

Cristi L.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca discutia e mai simpla. Nu ai bani iei mitasuri sau heidenau. Ai bani iei gume cu compaund de silicati, adica rally streetul sau karo streetul, alegerea e pur sentimentala, iti place ori unu ori altu cum arata.

Si nu anake wild, MMeul s a imprastiat cu ele de atatea ori si le am vazut si eu pe asfalt cum fug fara nici un motiv, eram cu ochi n oglinda pe serpentine la intalnirea de toamna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Vreau sa va cer un sfat: mi am procurat o pereche de cizme enduro-adventure, super cizme din toate punctele de vedere, dar un detaliu am pierdut din vedere si acela ca sunt ceva mai groase la nivelul degetelor si dupa ce m am urcat pe moto am observat ca am dificultati serioase la schimbatul vitezelor in sensul ca incape greu sub schimbator sa ridic in viteze superioare, mai mult agat levierul.

Ce pot sa fac in situatia asta? In afara de schimbatul cizmelor ceea ce magazinul mi a zis ca nu se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, tudorv a spus:

Salut.

Vreau sa va cer un sfat: mi am procurat o pereche de cizme enduro-adventure, super cizme din toate punctele de vedere, dar un detaliu am pierdut din vedere si acela ca sunt ceva mai groase la nivelul degetelor si dupa ce m am urcat pe moto am observat ca am dificultati serioase la schimbatul vitezelor in sensul ca incape greu sub schimbator sa ridic in viteze superioare, mai mult agat levierul.

Ce pot sa fac in situatia asta? In afara de schimbatul cizmelor ceea ce magazinul mi a zis ca nu se poate.

Varianta 1. Ridici levierul la schimbator din tija de reglare. Asa am facut si eu cand am trecut la cizme. La mine a ajuns levierul putin mai sus decat scarita si trebuie sa ridic piciorul de pe scarita cand schimb, dar pentru mine asta nu e un inconvenient pentru ca merg cu pernitele la degete pe scarita (asa cum e corect - nu cu mijlocul plantei pe scarita) asa ca oricum trebuie sa mut piciorul cand schimb (si in sus si in jos).

Varianta 2. Schimbi levierul cu unul la care se modifica lungimea si il faci mai lung. Aici s-ar putea sa ai pe urma probleme la schimbatul cu ghete scurte de strada (o sa iti fie prea lung).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspuns vrajitoru. O sa incerc ridicarea schimbatorului sa vad ce se intampla.

Semilegat de problema, un kit de coborare al scaritelor sa ajute si cu problema asta (cealalta fiind faptul ca am 190cm), daca da de unde se pot procura? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. De curand am cumparat un V-Strom 1000 2014 si am o chestie ce ma sacaie: ghidonul si durerile incheieturilor, mai mult stanga.

Initial el era lasat in jos, l-am mai indreptat/ridicat. Durerea s-a ameliorat, dar tot nu sunt multumit 100%.

 

Am 1.85 si impresia este ca ghidonul este cam jos pentru mine. (asteptarea e sa am o pozitie mai dreapta, nu una aplecata)

Am cautat pe aici, am vazut ca lumea a pus inaltatoare de ghidon. Sunt interesante cele de la Rox, pivotante, si cele de la sw motech, dar ma gandeam oare o solutie ar fi un alt ghidon (alta bara) ? Intreb asta pt ca unghiul mi se pare destul de inchis si posibil ca si de aici sa fie durerea in incheieturi. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu durutul pe-o parte e de la pilot, si eu am uzura mai mare pe genunchiul din stanga care se mai blocheaza din cand in cand. :)

 

Cand ajustezi pozitia ghidonului, ai doua optiuni:

  1. daca mergi doar pe asfalt, roteste-l astfel incat manerele sa fie uuuusoooor inclinate in jos (partea exterioara sa fie cu foarte putin mai jos decat interiorul manerului);
  2. daca mergi in scarite (pe off), regleaza-l a.i. manerele sa fie cat mai paralele cu solul.

Capatul din exterior a manerului nu ar trebui sa stea mai sus decat cel din interior pentru ca iti forteaza mainile sa stea intr-o pozitie aiurea si te vor durea incheieturile.

 

Daca dupa reglajul asta nu e cum vrei, pune inaltatoare (la 185 as pune direct inaltatoare, fara discutii). Cele de 3 cm merg fara a schimba furtunurile de frana si ambreiaj (cel putin asa e la mine, il am pe cel de la swmotech). Daca ai nevoie de mai mari, trebuie sa muti cablurile pe sub jug si sa pui alte furtune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...