Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


Recommended Posts

Posted (edited)

Din 18 aprilie 2016 pana in 14 aprilie 2019 sunt 3 ani, indiferent cum ai lua-o. Si nu te verifica nimeni, stai calm, tu singur te lauzi...

 

Nr de km nu-s importanti, sunt prea putini oricum, mai ai de mancat pana sa incepi sa jignesti in stanga si in dreapta.

 

 

Edited by gabyshor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lucian, tu esti baiat bun, dar mai ai niste scapari.

Apreciez la tine implicarea in fenomenul moto in general, sub orice aspect (tehnic, calatorii, etc). Dar de multe ori tinzi sa gandesti in doar doua culori, adica e ori cum zici tu, ori e gresit. Asta te blocheaza la nivelul la care "stii" totul, dar de fapt nu intelegi nimic.

E un proverb, si ma jur! ca nu il pun cu intentia de a te jigni, ci doar de a te face sa intelegi, inainte de "a sti", si nu invers.

Proverbul zice "Doar prostii nu au dubii!" Adica un om inteligent va cauta sa gaseasca argumentele contra a ceea ce crede, sa vada daca le poate demonta, validandu-si astfel rationamentul. Adica are dubii, se intreaba daca e corect sau nu, munceste o idee pe toate partile pana o valideaza, pe cand prostul "stie" fara sa fie nevoie sa gandeasca, sa considere argumentatii contrare, etc. 

Sper sa intelegi macar din lungimea postului adresat tie ca nu am incercat sate jignesc, ci poate sa te fac sa-ti nuantezi un pic gandirea.

Succes in al patrulea sezon, macar la fel de multi km ca in ceilalti, dar mai putine contre pe forum!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am susținut că dețin adevărul absolut. Și nu mă bag în discuții care mă depășesc. Dar când sunt eu infierat pentru "greselile" altora, răbufnesc. Stie vama și anaful fix de la mine că poți discuta cu chinezul ca să pui o valoare mai mică pe colet? Brusc sunt eu cel care dă ponturi autorităților. După cum se vede din activitatea mea de pe forum, îmi place să meșteresc și să îmi spun părerea atunci când sunt în cunoștință de cauză. Nici pe Softpedia, unde am activat mulți ani și am dat peste o grămadă de specimene nu au fost atâtea contre câte am avut aici cu "frații MOTOCICLIȘTI". Nu folosesc această expresie decât la mișto, pentru că frații sunt cei care aruncă în tine cu rahat. 

Ar mai fi multe de spus, dar e duminică și e urât afară, nu vreau să-mi fac ziua mai urâtă decât este.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De departe comunitatea asta e cea mai plina de ură :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 14.04.2019 at 10:37, Lucian_M said:

După cum se vede din activitatea mea de pe forum, îmi place să meșteresc și să îmi spun părerea atunci când sunt în cunoștință de cauză.

 

Pai tocmai aia e problema ca dupa 3 ani de ghidonat nu esti in cunostinta de cauza cu mai nimic. Crezi tu ca esti. Tu maxim poti spune cum se schimba vitezele. Una e sa-ti dai cu parerea pe un ton neutru si sa fii deschis la discutii si alta e sa crezi ca 3 sezoane prapadite te-au propulsat brusc in varful piramidei si sa incepi sa fii sfatos vorbind din varful buzelor cum faci tu. Injuri lumea aiurea fara nici un fel de baza in spate, atitudinea e nepotrivita la tine.

 

Exemplu: azi intrebai care e treaba cu punctul rosu de pe anvelopa si maine ti-ai deschis vulcanizare :moron:  Ai schimbat 5 perechi de gume cu ranga si gata, esti cristosul cauciucurilor. 10 gume schimbate nu inseamna "cunostinta de cauza" cum gresit crezi tu, nu inseamna nimic. La un service moto serios esti considerat maxim ucenicul care stie cum arata cheia de 14. Mai baiete revino-ti pana nu bagi un naiv in spital. Revino dupa ce schimbi macar 100 de perechi si mai vorbim.

 

Dupa 3 ani abia poti spune ca se incheie ucenicia la ghidon, iesi plutonier daca esti talentat. Ce cunostinta de cauza visezi? Tu te crezi deja general cu 3 stele, sef de stat major. O fi forumul asta plin de ura dar este in principal si datorita celor ca tine care se cred gaura din covrig. Cred ca nu ai termen de comparatie, nu ai mers la drum cu unul adevarat experimentat care stie cu ghidonul bine, sa vezi ce praf esti de fapt. Dupa 3 ani nu ai cunostinta de cauza despre nimic, sa-ti intre bine in cap. Si in poza de profil esti arogant :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 12.04.2019 at 8:22, Leontiev said:

 

Mai caut. Momentan nada de nada🙄

 

Mnah, scuze, cei din uk erau adventure-spec.com si adventurebikeshop.co.uk, dar vad ca nu mai au pentru V-Strom. 😕

Am dat peste astia care livreaza din Olanda, in schimb: https://www.altrider.eu/pivot-pegz-wide-mk3-for-suzuki-v-strom-650-1000-moto-guzzi-stelvio/pid/653

 

Edited by xtx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 minut, xtx a spus:

Mnah, scuze, cei din uk erau adventure-spec.com si adventurebikeshop.co.uk, dar vad ca nu mai au pentru V-Strom. 😕

Am dat peste astia care livreaza din Olanda, in schimb: https://www.altrider.eu/pivot-pegz-wide-mk3-for-suzuki-v-strom-650-1000-moto-guzzi-stelvio/pid/653

 

 

Chiar voiam sa-ti scriu acum, ca nu am gasit nicaieri in Europa pana in momentul de fata :baldy:. Parca mi-ai fi citit gandurile :makeout:

2019_04_15_12_17_33_Window.thumb.png.8aafee0f0d92bb50dd22bdd2a52b4463.png

 

O sa le scriu acum, sa ii intreb ce vor sa spuna cu mesaj asta, ca tare nu-mi place...

 

Multumesc,

Cristi L.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

...poate nu le au inca pe stoc si mai dureaza un pic pana vin. In cel mai rau caz ia-le din Australia si vorbeste cu ei sa ti le trimita a.i. sa ajunga cu posta sau cu alta firma de curierat (am inteles ca, de cand m-am plans de DHL, le pot trimite si altfel in Ro).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 minute, xtx a spus:

...poate nu le au inca pe stoc si mai dureaza un pic pana vin. In cel mai rau caz ia-le din Australia si vorbeste cu ei sa ti le trimita a.i. sa ajunga cu posta sau cu alta firma de curierat (am inteles ca, de cand m-am plans de DHL, le pot trimite si altfel in Ro).

De unde anume din Australia? Ai vreun magazin cu care ai lucrat pana acum?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai salut!

 

Ma prefac ca n-am citit ultimile doua pagini si intreb daca a cumparat cineva de aici:

 

https://advalp.pl/en/

 

Merci! Sanatate!

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Leontiev said:

De unde anume din Australia? Ai vreun magazin cu care ai lucrat pana acum?

 

Pai din magazinul lor, pivotpegz.com, ca de acolo le trimit...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, Flanker a spus:

Hai salut!

 

Ma prefac ca n-am citit ultimile doua pagini si intreb daca a cumparat cineva de aici:

 

https://advalp.pl/en/

 

Merci! Sanatate!

1

 

Salut!

 

Mersi de recomandare, dar nu gasesc nimic legat de scarite pentru vaca mea. Iaca si dovada: https://advalp.pl/en/by-motorcycle/suzuki/dl-650/dl-650-12-17

 

1 oră în urmă, xtx a spus:

Pai din magazinul lor, pivotpegz.com, ca de acolo le trimit...

 

Nu stiam ca trimit si din Australia. Vad ca ies mai bine decat pe  https://www.altrider.eu (care inca nu mi-au raspuns la mail)

1336995898_2019-04-1517_16_40-Window.thumb.png.5386333a6f692dde67c0acd0c02075df.png

Stii cumva sa fie ceva probleme la vama/granita? Spun ei ca vor trimite prin DHL Express Air Freight.

 

Multumesc,

Cristi L.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu iesi mai bine, pentru coletele din afara UE si din tari care nu au acorduri vamale cu Romania se platesc TVA si taxe vamale. Mai citeste o data ce am scris mai sus, am spus deja cam ce era de spus...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 17 ore, xtx a spus:

Nu iesi mai bine, pentru coletele din afara UE si din tari care nu au acorduri vamale cu Romania se platesc TVA si taxe vamale. Mai citeste o data ce am scris mai sus, am spus deja cam ce era de spus...

 

Așa e. Mea culpa!

 

Mulțumesc,

Cristi L.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum ca ati terminat cu porcarerile, despre care noi in wend, pe ploaie, la distractie, radeam de voi. Ui la astia ce se injura, ei se dau pe forum noi pe stroame.... sa trecem la alte subiecte.

 

Montat led de ala fain pe faza lunga. Am apucat sa il testez. Desi manualu spune H9 se potriveste H11 diferenta pe becuri e la wattaj si lumeni nu intru in detalii. Da e mai multa lumina fata de un bec normal. Se aprinde instant si are efectul ala de flash care ajuta in trafic. Dar, zic un mare dar, la cum e contruit aproximativ 1/3 din oglinda si mai exact fix partea de pe mijloc, din punctu meu de vedere cea mai importanta, aia care te face sa vezi departe, nu e inundata de lumina ledurilor. Compenseaza prin cantitatea de lumina parazita ca sa zic asa, dar nu exceleaza. E o chestie de cum a fost gandita oglinda sa functioneze. daca pui la un perete motoru nu poti determina o linie clara cat si unde bate. E ca si cum ar fi montat invers cu 90 de grade. In proiectoarele de ceata am leduri, dar acolo pastilele de led sunt cu 90 de grade intoarse si oglinda aia e folosita in intregime si am o dunga clara delimitata. Mai pastrez un pic ledul pe faza lunga ca i mai bine decat cu bec, dar sunt sigur ca putea fi mult mult mai bine. Per total nu sunt multumit.

Montat arcuri hyper pro si pe fata. Cu totul si cu totul alta poveste. Fain fain de tot.

Discutia e pt DL 1000 dupa 2014. La alt modele e alta discutia.
Cateva puncte. partea progresiva e mai lunga si are mai multe spire decat originalul. Arcul in sine are mai multe spire si e de un material mai gros. Se simte la mana cand il comprimi la montatul in furca ca e mai puternic. Din pacate nu am facut poze comparative, orginal vs hyper pro, dar poate la urmatorul serivce de furca o sa fac, sper peste 2 ani :) (adica nu la anu) Pt ca e mai puternic ai nevoie si de un control mai mare asupra lui. Manualul lui spune 10W. Furca cu arucri originale are un ulei echivalent cu un 2,5 w la unii producatori si 5 W la altii. Aici discutia e complexa pt ca la furca de miar se poate seta atat compresia cat si reboundul. Practic modifici cantitatea de ulei care sa se plimbe intr o directie sau alta. Viteza e data de vascozitate si cantitate. Am avut emotii in a pune 10W, dar totusi 7 clicks pe rebound inapoi fata de 2 cum aveam e diferenta. In acelasi timp unii pe forumuri spuneau ca ar fi suficient un 7,5 dar de data asta am mers pe mana producatorului. Sigur au facut ei niste teste de le a dat asta. Una peste alta, e mult mult mai bine. Cu comprimarea arcului stau foarte bine sunt la 4 deci mai pot comprima, deocamdata testez setari. Sunt in schimb uimit pe off cat am apucat sa fac si pe pavaj cat de bine absoarbe denivelarile. Nu imi place inca la bumpere si la gropi, dar mai setez si descopar io ce i mai bine. Cat despre reclama ca franezi cu 20% mai repede ca nu mai face furca dive, cred ca e marketing. Se afunda, cei drept nu la fel de mult, iar pe curba daca franezi la intrare in conitnuare simti fata incarcata. la viteze mici intradevar rupi aderenta fata mult mai usor decat cu originalele se simte ca intraver nu se afunda la fel de mult. Astept si drumu cu pasager ca sa vad daca mai reusesc sa ii dau capatul :) Dar pt cei care merg in 2 sau pt cei care sunt mai grei de 80 de kile, clar este o investitie care trebuie facuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare colegi.

Sunt un incepator in ale motociclismului, avand motor de un an de zile si mai putin de 3000km parcursi. Motocicleta, un L0 ABS, am importat-o, personal, din Italia. 

Si pentru ca, inevitabil, incep problemele, am ajuns sa apelez la experienta si sfaturile voastre.

Azi am fost cu ea in service(sunt din SM), pt a-i schimba lantul. Toate bune si frumoase pana sa desfacem piulita de la roata spate. Aceasta se destrangea doua spire dupa care se bloca. Am repetat de cateva ori strans/destrans(acele doua spire), atat cu levierul cat si cu pistolul pneumatic, dar nu am reusit sa o desfacem. Asa ca am apelat la forta maxima a pistolului pneumatic pana sa reusim sa o desfacem. Previzibil si inevitabil am distrus filetul, atat de pe axul rotii cat si al piulitei. 

Acum caut ax si piulita. Noi - sunt o caciula de bani. Stiti voi unde as putea sa gasesc SH?

Vre-un V strom busit/dezmembrat? Sau daca potriveste de pe alta motocicleta?

Va multumesc anticipat! 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poți să duci axul la un strungar, să îți facă un filet ceva mai mic in locul celui distrus + alta piuliță și gata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Catalin dbk said:

Previzibil si inevitabil am distrus filetul, atat de pe axul rotii cat si al piulitei. 

 

La 90 si ceva de mii de km la fel am patit si eu, banuiesc ca o piatra a stricat filetul la inceputul axului, in partea unde strange fiind intact, logic doar era acoperit de piulita :) . Asa ca am cumparat 4 piulite cu sub 1 leu bucata, 2 de o duritate mai mare si 2 de o duritate mai mica, si cu 3 dintre ele am refacut filetul pe ax, deoarece nu am gasit la nimeni o filiera asa mare si o filiera de cumparat costa mult prea mult. M14 sau M16 e filetul cu pas de 1 parca sau 1,5, este standard nimic special, si din pacate uit detalii de astea daca nu le am notate. Am vrut sa rectific pe strug fieltul, dar sa gasesti un strungar e ca si cum ai cauta un hitman, de negasit. Singura problema este ca nu mai pusca cheia din trusa de sub sa, iar o piulita originala este 8 sau 14 euro, oricum o suma total nejustificata.

Revenin la discutia cu LEDul, si la faptul ca o parte din oglinda nu e folosita, am facut si niste poze ca sa fie mai evident.

image.thumb.png.7356e92bd0f528bf1e30dd30ea414e2d.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pt sugestii. Nu vreau carpeli si improvizatii. Irelevant pentru mine si sa caut acum o cauza a defectiunii, sau sa prelungesc discutia cu presupuneri. Ideea este ca filetul a fost compromis total pe ambele piese si vreau sa le inlocuiesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

baiatu asta din anunt are un ax :) https://www.olx.ro/oferta/janta-v-strom-650-2007-abs-IDceiAc.html#44958de1a7

In alta ordine de iedei am observat la intalnire ca multi uita semnalizarile pornite. De multe ori de cand am schimbat utilajul am avut si eu problema asta. Nu ca uitam ci apasam si nu se debloca semnalizarea, pt ca sunt un finut si imi place sa nu bruschez nimic :) Asa ca, avand niste timp liber am desfacut butoanele acolo si surpriza. Vaselina era din belsug, dar usor tare. Am bagat niste zeama la spray cu silicon, din belsug pe toate partile ( partea cu butoanele pt ceasurile din bord nu am mai desfacut-o), dar din belsug, nu m-am zgarcit de loc. Am pu sla loc totul. Supriza. Butonul de semnalizare este acum un finut :) nu mai trebuie sa apas cu ura ci merge acum si cu dragoste. Preventim am desfacut si in partea cealalta si am dat si acolo din belsug, sa fie. No si daca tot eram acolo ma cam enerva maneta de ambreaj ca scartaia, squik squik :) , am curatat ce era de curatat, am uns ce era de uns si acum nu mai squik squik. Pai sa nu fac si aia de frana, am facut-o si pe aia.
Si pt ca in manualul de utilizare nu scrie, stie cineva sau careva cum naiba se schimba lichidul din maneta de ambreaj la miarul de dupa '14. ? E dot4, bun, dar cum il inlocuiesc ? Si stiu ca se desface capacul de la maneta, dar jos ce tre facut? cum se aeriseste ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 22 ore, cooldeep a spus:

Multumesc de pont.

L-am contactat inainte sa scriu pe acest forum si mi-a zis ca nu-l vinde decat impreuna cu roata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eftin! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...